Natuurlijk. Ondanks het hogere gewicht, trek ik met het grote koppel van de elektromotoren de meeste andere auto's er met gemak uit (en dan heb ik niet eens de AWD versie).
Ik rij nu enkele maanden met mij DM-I Boost (ongeveer 13k op de teller nu) en heb nooit last van trillingen gehad zoals ik hier wel eens lees. Toen ik mij in juli 25 verdiept heb, was er bij lange na geen andere auto waar je zoveel krijgt voor zo weinig geld.
Vrijwel geen hard plastic in het interieur en de bekleding zit heerlijk (vind ik dan). Ik heb het bruin-grijze interieur met van die oranje stiksels. Ziet er top uit vind ik (dat hebben die kleine Chineese kinderhandjes heel mooi gedaan

)
Als ik dan toch kritisch moet zijn;
De verbrandingsmotor lijkt soms vrij hoog in de toeren te gaan. Met name in Duitsland viel me dat wel op. Maar verder niet storend of problematisch.
Daarnaast moet ik bekennen dat ik zakelijk lease. Dus ik heb me totaal niet druk gemaakt over eventueel onderhoudsgevoeligheid, beschikbaarheid/kosten van onderdelen en waardevastheid op lange termijn (is natuurlijk sowieso ook nog niet goed in te schatten).
Europese automarkt heeft afgelopen decennia liggen slapen en zich arrogant opgesteld t.o.v. elektrisch rijden. Ze hebben de verbrandingsmotor fantastisch indrukwekkend geoptimaliseerd, maar op het verkeerde paard gewed. En moeten ze rap een inhaalslag doen. (Ik hoop van harte dat ze dat op korte termijn lukt, want ik koop liever een auto uit Europa).