Het grote BYD Seal U (SUV) topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:31
Als ik mijn telefoon (Samsung S24) op de draadloze laadpad leg van mijn Seal U dm-i Boost, wordt de telefoon zodanig heet, dat hij geen apps meer kan openen (tot hij weer is afgekoeld).

Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben in hun BYD?

• Ies Korpershoek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12 18:38
Bloedvat schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 08:46:
Als ik mijn telefoon (Samsung S24) op de draadloze laadpad leg van mijn Seal U dm-i Boost, wordt de telefoon zodanig heet, dat hij geen apps meer kan openen (tot hij weer is afgekoeld).

Ik heb geen BYD maar een Nissan en heb precies het zelfde fenomeen. De telefoon wordt super warm en schakelt zelf het laden uit als de temp > 55 graden komt. 'Vol' laden werkt nooit. Overigens in mijn Renault Arkana ook. Zelfs met een mag charger van Apple heb ik dit. . Magnetisch laden is geen goed idee.

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:31
Ies Korpershoek schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 16:40:
[...]

Ik heb geen BYD maar een Nissan en heb precies het zelfde fenomeen. De telefoon wordt super warm en schakelt zelf het laden uit als de temp > 55 graden komt. 'Vol' laden werkt nooit. Overigens in mijn Renault Arkana ook. Zelfs met een mag charger van Apple heb ik dit. . Magnetisch laden is geen goed idee.
Ah ok
Wel jammer, want handig is het wel (gewoon telefoontje daar neerleggen en geen gepruts met kabeltjes)

Ik ga binnenkort dit eens proberen:
BYD Sealion & Seal Wireless Phone Charger Cooler by Husker83 | Download free STL model | Printables.com BYD Sealion & Seal Wireless Phone Charger Cooler by Husker83 | Download free STL model | Printables.com https://share.google/YxCEj6Ytu8AufINi1

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Bloedvat schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 08:46:

Heb een S24 Ultra. Ondervindt hiermee geen problemen. Telefoon wordt wel warm maar dat doe ook op andere draadloze laders..

The ones with the greatest power protect those who don't.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste