FentonSimmons schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:42:
Ik heb momenteel 2 klachten.
In de 2.0 interface is het bijzonder lastig om tussen DAB-radio en Spotify te wisselen. Dat is een heel klein drop down pijltje waar je vrijwel altijd naast klikt.
Daarnaast, in Spotify staat aan het einde van de maand steevast 'Geen media beschikbaar'. Waarschijnlijk komt dit door de interne simkaart in de auto's en is de maandelijkse datalimiet overschreden.
Ik heb gewoon een royale databundel van mezelf en als ik mijn hotspot aan zet dan maakt de auto hier blijkbaar toch geen gebruik van (ondanks dat er staat 'verbonden').
Is dit iets dat is af te dwingen, of heb ik mijn instellingen verkeerd staan?
Dat probleem met Spotify heb ik ook, ik dacht eerder dat het erop lijkt dat mijn account niet meer gekoppeld is. Maar daar moet ik even voor gaan zitten (en morgen is het 1 nov, dus dan zien we gelijk of het aan de databundel van de BYD simkaart ligt).
Verder zie ik wat nieuwe ADAS opties:
- niet rechts inhalen bij ACC
- afremmen in bochten bij ACC
- en nog een die ik even niet meer weet
Niet rechts inhalen werkt goed (rechts inhalen kost je op dit moment 310 euro als je gesnapt wordt), wel "weet" de auto niet dat je bij blokmarkering wel rechts mag inhalen. Afremmen in bochten ben ik wat minder enthousiast over, de snelheidsvermindering vind ik veel te veel of overbodig