Ik heb mijn Seal U DMI nu net 3 weken en kreeg net de melding dat ik naar V2.0 kon updaten. Dat is die nu aan het doen. Eerder nog geen updates gehad, dus ik ben benieuwd of het dan ook echt deze update is. Zal het laten weten. Hiervoor had ik systeemversie 2140 en bij DSP stond V1.0.1, maar ben niet helemaal thuis in alle firmwares en benamingen van BYD.
Update: Ik heb inderdaad die 2.0 update gehad. Even wennen aan de nieuwe UI is het wel, eerste mening is dat de oude prettiger werkte. Verder hebben ze een extra bevestiging op de SLW shortcut gezet, zodat er weer een tikje extra is. Daarnaast hebben ze ook een 'straf' toegevoegd als je 3x een niveau 3 waarschuwing hebt gehad als je je handen van het stuur houdt terwijl de stuurassist aan staat. Dan kun je de rest van de rit ICC niet meer gebruiken. Daarentegen is het nu wel mogelijk tot 150km per uur ICC te gebruiken.
Overigens vraag ik me eigenlijk af of je het uit kunt zetten dat er bij elk kruispunt, snelheidsbord (bij wijziging) en andere nader te verklaren meldingen een bliepje komt? Ik zou verkeersbord herkenning uit kunnen zetten, maar die heb ik het liefst gewoon aan. Bij mn proefrit heb ik dit niet zo ervaren.
[
Voor 30% gewijzigd door
CydexTM op 20-09-2025 14:04
]