Sinds de laatste BYD update heb ik het probleem dat het mediavolume na een actie met de assistent niet meer terugkomt. Bijvoorbeeld: Ik rijd met AndroidAuto en heb muziek aan via Spotify. Ik druk op de spraakknop. Het mediavolume gaat uit en ik vraag om de stoelventilatie aan te zetten. Ze zet de ventilatie aan en meldt dit. Maar daarna gaat mijn mediavolume niet meer aan. Ik krijg dit ook met geen mogelijkheid weer aan (behalve een hard-reset).
Hebben meer mensen dit ervaren? Betreft AndroidAuto op Android15 (mocht dit een reden zijn)
Nog iets wat me opviel: Ik kan niet meer in 1x van "D" naar "R" (uiteraard als ik stil sta). Ik moet nu meerdere keren tegen de pook aantikken
Hebben meer mensen dit ervaren? Betreft AndroidAuto op Android15 (mocht dit een reden zijn)
Nog iets wat me opviel: Ik kan niet meer in 1x van "D" naar "R" (uiteraard als ik stil sta). Ik moet nu meerdere keren tegen de pook aantikken
[ Voor 11% gewijzigd door wfvdijk op 28-07-2025 13:21 . Reden: frustratie toegevoegd ]