Ik heb gisteren ook even gespeeld nadat het me is gelukt om een character aan te maken.
Mijn eerste indruk is meh, eerlijk gezegd.
Misschien ben ik ook gewoon te oud (44) om nog aan een nieuwe MMO te beginnen...
Waarom meh:
erg veel menu's, skills, abilities, stats, modifiers etc om bij te houden. het wordt allemaal wel uitgelegd in pop upjes etc, maar dat geeft mij al meteen zo'n gevoel van pfff.. hoge learning curve voor mij.
Ik hou van story driven MMO's.
Dus ik volg rustig het verhaal. Het is wel duidelijk waar je naartoe moet met die waypoints.
Maar door al die dingen die je in kunt stellen heb ik steeds zo'n gevoel van: mis ik niks door settings te negeren? Ben ik underpowered? Ga ik daar later tegenaan lopen?
Die amitoi is erg irritant, met dat hoge kinder piepstemmetje. Zal wel iets Koreaans zijn ofzo, maar dat had van mij niet gehoeven.
Tijdens combat zie ik ook erg veel licht effecten die van mij ook achterwege hadden mogen blijven. Dat er tijdens het vechten sparks rondvliegen van wapens die elkaar raken, of bloedspetters van wapens die mobs (of mij) raken, ok. Maar al die neon lichten van spells en abilities leiden mij eerder af dan dat het voor mij wat toevoegt.
Maar wat ik eerder al zei, het zal de leeftijd wel zijn?
Zo, zeurmodes uit