Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ryatzu schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:17:
Alle early access servers zijn locked
Dan zou ik gewoon op een andere server starten denk ik.

En je kan deze in de store kopen voor 0€ voor de eerste 2 weken dacht ik.
Zelfs elke dag als je zou willen als je niet zeker van je server bent. En dan kan je gewoon over wanneer het wel kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxsJ1-4W7Mza19oCIjxlbmrwwKc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/phyloycJRtXpx360rezHPDFA.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Muziek blijft ook nice in de game. Was even ge-alt-tabt en dacht op een gegeven moment dat ik gewoon muziek luisterde :P met zang er in en zo. wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
is er al een GOT guild? Zo ja op welke server.. (geen early acces dus ga ook niet naar die servers toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:21
eehbiertje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:25:
is er al een GOT guild? Zo ja op welke server.. (geen early acces dus ga ook niet naar die servers toe)
Ik heb een char op starfall gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ryatzu schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:26:
[...]

Ik heb een char op starfall gemaakt
zit zelf op cornelius.. maar mocht er een Server zijn waar de meesten opzitten (kun je gratis transfer doen lees ik dus komende 2 week) misschien een idee om dan 1 server te kiezen (non early acces bij voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:25:
ik heb dat zelf wel gedaan omdat meerdere tweakers op Zenith zaten maar ik zie daar ontzettend ontzettend veel level 1's ook die gewoon allemaal nu begonnen zijn. denk echt dat het hele early access verhaal niet meer boeit over 1 week :P ook omdat je als gemiddelde speler altijd achter loopt op die grote groep die alle in's en outs weten en keihard gaan met een week vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is dit een story driven mmo of niet? Heb ff snel wat tutorials doorlopen en alles skip skip skip, maar weet niet of je dan heel veel mist ofzo :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

London schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:03:
Is dit een story driven mmo of niet? Heb ff snel wat tutorials doorlopen en alles skip skip skip, maar weet niet of je dan heel veel mist ofzo :P
je mist alleen alles van de story :P verder niet.
Ik vind de story leuker dan ik had gedacht. kwam ik in de beta achter dus ben hem nu wel gewoon aan het volgen en niet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-09 18:35
En, is het wat? Wat zijn jullie eerste indrukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Westland1940 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:06:
En, is het wat? Wat zijn jullie eerste indrukken?
Eerste indruk is leuk. een nieuwe mmo is in het begin altijd leuk imo. Zeker gezien die f2p is gewoon een kans geven toch :)

Verhaal vind ik best nice. Grafisch gewoon mooi en de muziek in de game is boven verwachting. Heb het idee dat op dat vlak het wel wat verwesterd is. Heb dat niet herinnerd uit de KR versie in ieder geval.

Meer kan ik niet echt zeggen nog ben nog vrij early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:23:
Muziek blijft ook nice in de game. Was even ge-alt-tabt en dacht op een gegeven moment dat ik gewoon muziek luisterde :P met zang er in en zo. wel nice
Die theme is inderdaad prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

ik heb dat zelf wel gedaan omdat meerdere tweakers op Zenith zaten maar ik zie daar ontzettend ontzettend veel level 1's ook die gewoon allemaal nu begonnen zijn. denk echt dat het hele early access verhaal niet meer boeit over 1 week :P ook omdat je als gemiddelde speler altijd achter loopt op die grote groep die alle in's en outs weten en keihard gaan met een week vrij :P
ahh ja heb de beta gedaan dan dus wel wat kennis.. maar daar werd je gewoon gecontend locked door de grote guilds.. vandaar dat ik zoiets heb van EA maar niet (omdat daar waarschijnlijk alle zolderkamer boys opzitten)

maargoed welke server wordt het dan transfer ik even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
eehbiertje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:15:
ahh ja heb de beta gedaan dan dus wel wat kennis.. maar daar werd je gewoon gecontend locked door de grote guilds..
Als je daar bang voor bent, dan kan je beter niet spelen. Dat is het hele idee van pvp in dit spel. Deel zijn van een grote guild/alliance, anders ga je geen voordeel hebben van gvg content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
TheBrut3 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:22:
[...]

Als je daar bang voor bent, dan kan je beter niet spelen. Dat is het hele idee van pvp in dit spel. Deel zijn van een grote guild/alliance, anders ga je geen voordeel hebben van gvg content.
i know i know.. maargoed 3 dagen = lvl 40/50 al met paarse gear dus zodoende dat ik de EA servers liever skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ja zie ook wel veel online communities die terwijl ze EA hadden gewoon opnieuw zijn begonnen op free to play servers zodat meer mensen hun konden joinen zeg maar.

Ach we zien het wel. weet niet eens hoe lang ik zelf blijf spelen straks op max of dat andere games mij al snel weer weg trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
maargoed op Zenith is er dus een GOT guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
[...]

trouwens het is niet alleen dat maar het is ook de content events die al 3 dagen verder zijn.
veel is time based :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghoulli
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09-09 13:32
Gister even een aantal uurtjes gespeeld na de releasetijd. Nu net level 15. De game voelt goed, combat is nog wel wat awkward want de tabtargeting is nog wat clunky vergeleken met wat ik gewend ben (WoW & FFXIV). Speel nu met staff/wand want ik had begrepen dat dit toch wel de healer combi is. Nu valt het me wel op dat, tenminste early, mobs echt geen threat zijn. Gelukkig doen de wand attacks wel veel damage.

Op welk level komt de eerste dungeon/group content?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-08 14:06
Hoi allen, ik heb een guild gemaakt, met de naam GOT Tweakers... dus voeg maar toe! leuk! Server: zenith

[ Voor 7% gewijzigd door Rodejoost op 02-10-2024 13:28 . Reden: server toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Ik heb gisteren ook even gespeeld nadat het me is gelukt om een character aan te maken.
Mijn eerste indruk is meh, eerlijk gezegd.

Misschien ben ik ook gewoon te oud (44) om nog aan een nieuwe MMO te beginnen...

Waarom meh:

erg veel menu's, skills, abilities, stats, modifiers etc om bij te houden. het wordt allemaal wel uitgelegd in pop upjes etc, maar dat geeft mij al meteen zo'n gevoel van pfff.. hoge learning curve voor mij.

Ik hou van story driven MMO's.
Dus ik volg rustig het verhaal. Het is wel duidelijk waar je naartoe moet met die waypoints.
Maar door al die dingen die je in kunt stellen heb ik steeds zo'n gevoel van: mis ik niks door settings te negeren? Ben ik underpowered? Ga ik daar later tegenaan lopen?

Die amitoi is erg irritant, met dat hoge kinder piepstemmetje. Zal wel iets Koreaans zijn ofzo, maar dat had van mij niet gehoeven.

Tijdens combat zie ik ook erg veel licht effecten die van mij ook achterwege hadden mogen blijven. Dat er tijdens het vechten sparks rondvliegen van wapens die elkaar raken, of bloedspetters van wapens die mobs (of mij) raken, ok. Maar al die neon lichten van spells en abilities leiden mij eerder af dan dat het voor mij wat toevoegt.

Maar wat ik eerder al zei, het zal de leeftijd wel zijn?
Zo, zeurmodes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Longbow is ook wel bijzondr. Zag de heletijd deze pijltje om mij heen en wist niet van welke quest dat af kwam.

Blijkbaar is het dus iets van boog en als je zorgt dat de mobs in de directie van die pijltjes staan heb je bonus effect op je attacks vanwege de wind direction met boog. Dat is best tof om rond die mechanic proberen te spelen. verhoogd het skill niveau een beetje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1ncBqUrUA4tetKcQXdgJjvTDaM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t45wC525LvNBbcZ61QrRNuvx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rupus schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:58:
Ik heb gisteren ook even gespeeld nadat het me is gelukt om een character aan te maken.

Misschien ben ik ook gewoon te oud (44) om nog aan een nieuwe MMO te beginnen...

Waarom meh:

erg veel menu's, skills, abilities, stats, modifiers etc om bij te houden. het wordt allemaal wel uitgelegd in pop upjes etc, maar dat geeft mij al meteen zo'n gevoel van pfff.. hoge learning curve voor mij.

Dus ik volg rustig het verhaal. Het is wel duidelijk waar je naartoe moet met die waypoints.
Maar door al die dingen die je in kunt stellen heb ik steeds zo'n gevoel van: mis ik niks door settings te negeren? Ben ik underpowered? Ga ik daar later tegenaan lopen?

Die amitoi is erg irritant, met dat hoge kinder piepstemmetje. Zal wel iets Koreaans zijn ofzo, maar dat had van mij niet gehoeven.

Tijdens combat zie ik ook erg veel licht effecten die van mij ook achterwege hadden mogen blijven. Dat er tijdens het vechten sparks rondvliegen van wapens die elkaar raken, of bloedspetters van wapens die mobs (of mij) raken, ok. Maar al die neon lichten van spells en abilities leiden mij eerder af dan dat het voor mij wat toevoegt.

Valt wel mee met de zeurmodus hoor, ik herken wel wat je zegt. Het doet mij heel erg denken aan Black Desert Online, ook helemaal volgestouwd met menu's en spells, de 1 nog flashier dan de ander. Moet je van houden, mijn ding is het ook niet echt. Maar ik snap wel dat dit soort mmo's veel mensen aanspreekt (y)

En sowieso is de mmo droogte dusdanig dat iedere nieuwe mmo vrij populair zal zijn, al is het - helaas - vaak maar kortstondig.

[ Voor 3% gewijzigd door London op 02-10-2024 12:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Rodejoost schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:32:
Hoi allen, ik heb een guild gemaakt, met de naam GOT Tweakers... dus voeg maar toe! leuk!
op welke server? misschien wel even handig te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Rupus schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:58:

Waarom meh:

Het is niet leuk en verschrikkelijk kinderachtig. Het begon best aardig, maar het was na 15 min een instant delete voor mij. Wat een draak van een game. Ik had toen ik die Amitoi zag echt zo iets van 'WTF ....'

Heel veel bugs, heel veel taalfouten, teveel felle kleurtjes, teveel stemmen die niet passen, roze konijnen met pimpelpaarse rugzakken. Pure tijdverspilling.

Denk niet dat ik ooit een game zo snel heb delete op Steam, en daar zit ik al vanaf 2004 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
Dhrax schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:16:
[...]

Het is niet leuk en verschrikkelijk kinderachtig. Het begon best aardig, maar het was na 15 min een instant delete voor mij. Wat een draak van een game. Ik had toen ik die Amitoi zag echt zo iets van 'WTF ....'

Heel veel bugs, heel veel taalfouten, teveel felle kleurtjes, teveel stemmen die niet passen, roze konijnen met pimpelpaarse rugzakken. Pure tijdverspilling.

Denk niet dat ik ooit een game zo snel heb delete op Steam, en daar zit ik al vanaf 2004 ;)
Ja ik heb hetzelfde, het lijkt wel op een soort mobile game weer helemaal volgepompt met pay to win systemen. Combat lijkt ook wel of ze maar wat random abilities hebben bedacht die je een beetje kan gaan spammen.

Ik ga zoals altijd weer terug naar WoW:) bizar dat zo'n oude game beter blijft dan alle nieuwe MMO's. Hopen dat er in de toekomst is echt een goede moderne MMO uitkomt.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:04:
Longbow is ook wel bijzondr. Zag de heletijd deze pijltje om mij heen en wist niet van welke quest dat af kwam.

Blijkbaar is het dus iets van boog en als je zorgt dat de mobs in de directie van die pijltjes staan heb je bonus effect op je attacks vanwege de wind direction met boog. Dat is best tof om rond die mechanic proberen te spelen. verhoogd het skill niveau een beetje.

[Afbeelding]
oh nice vroeg het me al af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
eehbiertje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:23:
[...]

op welke server? misschien wel even handig te vermelden
op zenith! zal het aanpassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rodejoost schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

op zenith! zal het aanpassen
We zitten al met meerdere tweakers in een guild van @Binshou op Zenith. het is niet alleen een GoT guild maar we zitten er wel met meerdere in :P Je kan er bji als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:48:
[...]

We zitten al met meerdere tweakers in een guild van @Binshou op Zenith. het is niet alleen een GoT guild maar we zitten er wel met meerdere in :P Je kan er bji als je wilt.
ooh dat kan natuurlijk ook, kom ik bij jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:38
Heb em al gedelete.
Als ik al zoveel gezeik heb om uberhaupt een character te maken houd het voor mij echt op en ben ik al klaar met de game, krijg constant de melding unable to create character

De game lekker in korea houden

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
hmm als ik zoek naar GoT krijg ik er 1 met 1 member

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDRJ8tuTqGpRC5npjQ57KR4DsLc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mRPkDz6iXPafLe4MwnAudwe5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Jeroenzer schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:10:
Heb em al gedelete.
Als ik al zoveel gezeik heb om uberhaupt een character te maken houd het voor mij echt op en ben ik al klaar met de game, krijg constant de melding unable to create character

Niet zo overdrijven, het is launch day het zal niet de eerste game zijn die moeiet heeft met de grote heoveelheid nieuwe spelers op dag 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
Jeroenzer schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:10:
Heb em al gedelete.

Dit is echt niet alleen voorbehouden aan games uit Korea. Het is eigenlijk iets wat (bijna) altijd gebeurt bij grote releases. Bij WoW weet ik niet beter dan dat het bij expansions altijd ruk is de eerste dag(en). Bij Diablo eigenlijk net zo. Na een week zijn alle problemen sowieso voorbij, maar meestal eerder.

En dan kan je zeggen: plemp er wat servers bij. Maar voor een probleem wat er maar een paar dagen is, gaat geen enkele ontwikkelaar daar heel veel geld aan spenderen, en geef ze eens ongelijk.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Chielioj schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:43:
hmm als ik zoek naar GoT krijg ik er 1 met 1 member

[Afbeelding]
ja lol ik heb hem net gemaakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Nu online
Rodejoost schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:13:
[...]

Oeps... aanvraag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:48:
[...]

of @Chielioj we gaan naar deze guild?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chielioj
  • Nu online
Dat kunnen wij ook doen idd, weet alleen niet de naam?

Weet ook niet waarom, maar als ik een friend request doe, blijft hij onderin op 0/20 staan

[ Voor 79% gewijzigd door Chielioj op 02-10-2024 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja friendlist lijkt bugged. doet het nu niet en gisteravond deed het het wel maar nu is die ineens weer leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Stylze schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:26:
[...]

Ja ik heb hetzelfde, het lijkt wel op een soort mobile game weer helemaal volgepompt met pay to win systemen. Combat lijkt ook wel of ze maar wat random abilities hebben bedacht die je een beetje kan gaan spammen.

Ik ga zoals altijd weer terug naar WoW:) bizar dat zo'n oude game beter blijft dan alle nieuwe MMO's. Hopen dat er in de toekomst is echt een goede moderne MMO uitkomt.
Volgepompt met pay-to-win systemen vind ik ook wel ver gaan. Als je niets koopt kan je net zo sterk worden als iemand die wel alles koopt (maar uiteraard zal je dat punt niet sneller bereiken). Het Lucent systeem is niet veel anders dan bij World of Warcraft waabij je de mogelijkheid hebt om een WoW-Token te kopen waarvoor je in-game boosts of gear kan kopen.

@Rupus Ik had de beta gespeeld, dus wist eigenlijk wel waar ik aan begon. Kan het best begrijpen qua effecten en andere dingen dat je denkt, wat gebeurd hier? Ik moet zelf zeggen, het uitleggen van de systemen is een plus vergeleken met veel (niet alle) andere MMO's. Ook het verhaal is goed te volgen, vooral vanwege de voice acting.

De wereld, animaties van characters, muziek, soundtrakcs, zijn toch wel erg nieuw en mooi. Veel van deze dingen zijn mooier dan ik in veel MMORPGs tot nu toe heb gezien. Natuurlijk valt over art-style en dat soort dingen te discusseren, ook veel te maken met smaak :P

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik speel zelf op Starfall. Nog geen guild. Ben van plan redelijk casual te spelen. Ik kan trouwens niet meer transferen naar Zenith. Geeft doodleuk aan dat, dat niet beschikbaar is in het server transfer window.

[ Voor 6% gewijzigd door Lukin op 02-10-2024 16:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Diigii schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:39:
Volgepompt met pay-to-win systemen vind ik ook wel ver gaan.
Er zullen altijd huillie huillie mensen zijn die 2 minuten spelen en een spel afkraken :O
They will not be missed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lukin schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:40:
Ik speel zelf op Starfall. Nog geen guild. Ben van plan redelijk casual te spelen. Ik kan trouwens niet meer transferen naar Zenith. Geeft doodleuk aan dat, dat niet beschikbaar is in het server transfer window.
Ja is hetzelfde als character creator zeg maar.. gewoon lekker verder levelen en als je nog naar Zenith wil komen gewoon af en toe kijken.

Vannacht laat en vanmorgen vroeg (07:45 toen ik keek) was het gewoon open

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
TheBrut3 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:18:
[...]

Er zullen altijd huillie huillie mensen zijn die 2 minuten spelen en een spel afkraken :O
They will not be missed _/-\o_
Beetje onvolwassen reactie? Mensen kunnen toch verschillende meningen hebben over een game of moeten we alleen maar mooi weer gaan spelen in dit topic?

Die 2 minuten zijn trouwens bijna 6 uur, dan heb je best wel een indruk of de game wat voor je is of niet.
Het voelt gewoon allemaal niet lekker, de combat is mweh, teveel gekke systemen, dit zou meer wat zijn voor de mobile market. Ik denk ook niet dat veel mensen dit over een maand nog spelen maar veel plezier voor de mensen die het nu wel leuk vinden.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:27:
[...]

Ja is hetzelfde als character creator zeg maar.. gewoon lekker verder levelen en als je nog naar Zenith wil komen gewoon af en toe kijken.

Dat werkte. Net gelukt en een invite gevraagd via het guild menu. Zag er al wel aardig vol uit, dus we gaan het zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Lukin op 02-10-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:27:
[...]

Hier ook aan het kijken of het iets is voor mij :). Maar ik zie die hele server Zenith er niet eens tussen staan? Mis ik iets, of was die alleen voor early access?

nvm zie dat die vol is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 16:38:
Ja friendlist lijkt bugged. doet het nu niet en gisteravond deed het het wel maar nu is die ineens weer leeg
nu meerdere keren geprobeerd, zowel gisteren als vandaag, maar krijg niemand toegevoegd.

Aangezien ik de Guild naam niet weet, en niemand toe kan voegen, wordt het wat lastiger...

Ieder mag mij eventueel toevoegen: Chielio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weet iemand hoe het zit met deze items?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TW1zyJ2w1yq3Kr7aj-u2k8WG-fQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yFNsdAzQWBOj29eWDHkmFPDI.png?f=user_large

Ik heb al meerdere orbs in de wereld opgepakt waarbij ik zie dat ik die tokens krijg maar ik heb ze vervolgens nergens in mijn inventory zitten. alleen 1 keer deze token van ergens in het begin van de game die ik toen in de storage heb gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:19:

[Afbeelding]

Ik heb al meerdere orbs in de wereld opgepakt waarbij ik zie dat ik die tokens krijg maar ik heb ze vervolgens nergens in mijn inventory zitten. alleen 1 keer deze token van ergens in het begin van de game die ik toen in de storage heb gedaan.
Ik zie mijn Abyssal tokens rechts bovenin, boven de minimap. Daar staan de Abyssal tokens maar ook de Dimensional Contract Tokens. Is dat wat je zoekt? :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Diigii schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:28:
[...]

Ik zie mijn Abyssal tokens rechts bovenin, boven de minimap. Daar staan de Abyssal tokens maar ook de Dimensional Contract Tokens. Is dat wat je zoekt? :)
ah thanks dat is het ja. zit blijkbaar op 6k. weet niet of het daar wel bij kwam als k die orbs loot dan maar hou het even in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Rodejoost schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:13:
[...]

ga van server switchen.. semi aanwezig bijna seizoen 6 van diablo O-)

mehh max transfers is al bereikt op de server..

[ Voor 9% gewijzigd door eehbiertje op 02-10-2024 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:30:
[...]

mehh max transfers is al bereikt op de server..
Ook dat is weer een zelfde melding dat die gewoon even druk is en tijdelijk word gesloten. het transfer systeem is namelijk mega actief.

Keek dit moment 1 minuut geleden voor een maat en toen was die weer beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YorkpM_U3CHwPJcz58v16rI5_qA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SuXvFRZGbj6rXgTlTH03kDLq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:38:
[...]

Ook dat is weer een zelfde melding dat die gewoon even druk is en tijdelijk word gesloten. het transfer systeem is namelijk mega actief.

Keek dit moment 1 minuut geleden voor een maat en toen was die weer beschikbaar.

[Afbeelding]
ja zit er nu in maar zie geen GOT Tweakers in de guild lijst staan |:(
heb ook al 3x een DC gehad.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik wil ook wel eens kijken of dit wat is maareh... ik zie alleen server Zenit in Europa en niet Zenith. Is dat omdat ie vol is of omdat t zonder h is? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Voor de mensen die op Zenith zitten. Ik had al een guild aangemaakt genaamd "Resurrection" zit op het moment wel vol, maar kan nog wel aantal mensen kicken als er van hier iemand wilt joinen. Stuur mii anders in game even berichtje welke username je applied, zodat ik de juiste kan toevoegen.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Binshou schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:54:
Stuur mii anders in game even berichtje welke username je applied, zodat ik de juiste kan toevoegen.
Als iemand niet online is kan je een bericht sturen ingame via ESC > Mail > personal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:19:

[Afbeelding]

Abyssal tokens worden gebruikt wanneer je open world dungeons farmt. Dimensional tokens wanneer je coop dungeons doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Binshou schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:54:
Voor de mensen die op Zenith zitten. Ik had al een guild aangemaakt genaamd "Resurrection" zit op het moment wel vol, maar kan nog wel aantal mensen kicken als er van hier iemand wilt joinen. Stuur mii anders in game even berichtje welke username je applied, zodat ik de juiste kan toevoegen.
Gedaan. Via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
heb het spel al paar keer proberen te spelen maar kom er gewoon niet in,had dit ook met de Beta ik kom bij het start scherm dan druk ik enter en dan gebeurt er niks. Dit was met mijn vorige pc zo en ondertussen een nieuwe met hele nieuwe windows installatie maar probleem blijft.
Lees dat er meer mensen last van hebben op reddit maar geen oplossing nog gezien, heb spel al opnieuw geinstalleerd, antivirus uitgezet maar blijft hetzelfde heb ook 10 minuten gewacht maar niks. Als ik O druk krijg ik wel opties scherm dus het spel is niet vastgelopen...hoop dat er iemand een mooie oplossing heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 10:43
Kan je zonder EA ook gewoon de Zenith server joinen? Sinds gisteren begonnen en de 6u onderhoud vandaag hakken wel even in de tijd om te spelen vandaag haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stefan1232 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:43:
Kan je zonder EA ook gewoon de Zenith server joinen? Sinds gisteren begonnen en de 6u onderhoud vandaag hakken wel even in de tijd om te spelen vandaag haha.
jezus weer 6 uur maintenance ja? belachelijk echt maargoed..

En ja kan gewoon. mits de server het toe laat omdat die vaak vol zit. maar soms kan je eventjes staren naar het scherm en is die ineens weer open en anders moet je gewoon op een andere server beginnen en een gratis transfer in de store kopen en af en toe kijken of zenith op dat moment beschikbaar is als je daar heen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ricmaniac schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:05:
[...]

jezus weer 6 uur maintenance ja? belachelijk echt maargoed..

En ja kan gewoon. mits de server het toe laat omdat die vaak vol zit. maar soms kan je eventjes staren naar het scherm en is die ineens weer open en anders moet je gewoon op een andere server beginnen en een gratis transfer in de store kopen en af en toe kijken of zenith op dat moment beschikbaar is als je daar heen wilt.
Ik wou ook weer even spelen, maar helaas. Nu net een update gedownload, maar servers lijken nog down te zijn. Dan maar even wachten. Hopelijk veranderen ze tijd voor de maintenance, wel een hele slechte tijd voor Europese spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:36
Zijn er mensen hier die op de server Penance spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:37:
Zijn er mensen hier die op de server Penance spelen?
Ik had daar een alt omdat ik eerst een guild daar wilde joinen die ik via discord had gevonden. Maar toen gingen dus toch meerdere vrienden ineens spelen en 1 met EA zat al op Zenit en toen een paar tweakers ook daar dus heb die alt gisteren ook overgetransfered van Penance naar Zenit. :P

Eigenlijk geen antwood op je vraag maargoed... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Kun je zomaar switchen naar een andere server ? :) Zal vast een ticket of iets kosten.
Misschien kunnen we een poll houden waar de meeste Tweakers opzitten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mprkooij schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:21:
Kun je zomaar switchen naar een andere server ? :) Zal vast een ticket of iets kosten.
Misschien kunnen we een poll houden waar de meeste Tweakers opzitten :D
Je kan switchen ja voor de eerste periode (14 dagen dacht ik)
In de store zit een Server transfer die 100% korting heeft voor de komende periode.

Je kan hem dagelijks kopen als je server transfer toch verkeerd voelt bijv of je vrienden ergens anders spelen.

Dit is om die reden gedaan om de mensen die samen willen spelen bij elkaar te krijgen.

Je kan wel van Full launch servers naar Early Access servers transferen maar niet andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Alles is weer online.

Edit; Bijna alles :*) Ik was te enthousiast.

[ Voor 53% gewijzigd door TheBrut3 op 03-10-2024 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:55
niet alles, 6 servers zijn nog in maintenance waaronder de mijne (Ember) hopelijk duurt het niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrxFA1nw5cpvA5VIzo_J7On5FgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7OooeKTMfE2kTYo3uGcDpcy5.png?f=fotoalbum_large

Verdorie... en nuuuuuuuuuuuu :( ?

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 03-10-2024 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
even geduld hebben.. ik transfer weer terug geen GOT guild te bekennen op zenith en ze zijn al X dagen verder dus kan niet mee werken om bepaalde rewards te farmen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eehbiertje schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:02:
[...]

even geduld hebben.. ik transfer weer terug geen GOT guild te bekennen op zenith en ze zijn al X dagen verder dus kan niet mee werken om bepaalde rewards te farmen 8)7
Maar lees dan een beetje verder in dit topic ipv alleen maar zelf posten :P er is hier al vaker gezegt in de laatste 2 pagina's over de guild die er is op Zenith.

De guild heet Resurrection maar zit momenteel vol. Het is geen GoT guild maar wel een guild met veel GoT'ers. (don't shoot the messenger though ik ben niet de guild leider :P) dus een 2e guild is misschien een optie ja. Meestal stoppen de meeste tweakers spelers relatief snel in zo'n spel though.

En @mprkooij, idd gewoon even geduld helaas. af en toe blijven kijken. Meeste kans is denk ik wel savonds heel laat of sochtends heel vroeg. ik heb zelf namelijk gezien dat die melding toen beide keren verdwenen was en 5 min later stond het er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpBAyk_IZPDh5SAwraptke084DQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6P8dFkU5ZYgfp9EOoeIIOdXH.png?f=user_large

Yay mijn eerste purple gekregen :P maar speel helaas geen crossbow haha. ga het nu wel proberen though miss vind ik het wel leuker dan longbow nu ik wat hoger level ben en meer skills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Of je verkoopt de trait voor een paar honderd lucent. Geen idee wat het nu opbrengt op Zenith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 02:17:
Of je verkoopt de trait voor een paar honderd lucent. Geen idee wat het nu opbrengt op Zenith.
kan dat? :P naja ben nog niet 40 dus kan de AH niet gebruiken. ben pas 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 00:04
Speelt er ook iemand op payton toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:25:
kan dat? :P naja ben nog niet 40 dus kan de AH niet gebruiken. ben pas 24
Dan kan het inderdaad nog niet. Ik had verwacht dat je dat al wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Ricmaniac schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:13:
[...].

De guild heet Resurrection maar zit momenteel vol. Het is geen GoT guild maar wel een guild met veel GoT'ers. (don't shoot the messenger though ik ben niet de guild leider :P) dus een 2e guild is misschien een optie ja. Meestal stoppen de meeste tweakers spelers relatief snel in zo'n spel though.
Ja speel met wat vrienden en deze naam komt nog uit tijdperk van ragnarok online dus altijd die guild name aangehouden. Denk dat er sowieso nog wel 4-5 spots haalbaar zijn als ik kijk naar guild rep en last logon date. Ben vanmiddag online en zal wat plaats maken. Inmiddels wel al van een aantal tweakers bericht in game gehad en in de guild toegevoegd.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ik zit zelf ook op Zenith, maar ben zelf ook nog niet ver. Speel af en toe eventjes, vandaag ik wil wel even wat meer levellen.

Zit zelf ook nog niet in een guild.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenzer
Palindrome schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:46:
[...]

Niet zo overdrijven, het is launch day het zal niet de eerste game zijn die moeiet heeft met de grote heoveelheid nieuwe spelers op dag 1.
Je hebt gelijk, ik ga de game nog een kans geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yG9kemZdCccCsNqDIm3-pw2dSK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIvvYmzG7M0aOoOCpmBscV86.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
Zijn er ook mensen actief op een niet EA server ?
Veel servers zijn locked voor creation zoals zenith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
probeerde ook al een poos erop te komen op zenith en op mijn huidige server was geen nederlands talige guild, dus zelf maar een gemaakt :). Zal wel zien of er mensen inkomen.

Server; Elleia
Guildnaam; Dutch Gathering

nevermind, ga het spel wss toch niet al te actief spelen mezelf kennende :+

[ Voor 17% gewijzigd door Diversity op 04-10-2024 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vergeet dus niet dat je de komende periode elke dag kan proberen gratis te transferen he door een gratis server transfer ticket in de store te "kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik speel op de server Pakilo. Lekker op m'n eigen gemak. Het spel heeft wel iets moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Heeft er iemand wel eens last van dat die morph in de lucht niet werkt en dat je dan dood valt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielioj
  • Nu online
Nee, nog geen last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Heb regelmatig dat ik ergens gelanceerd wordt

En dat de morph of in het geheel niet werkt of zeg maar in een tijger verandert ipv een vogel en dan val je te pletter

Lees ook meer klachten

https://www.reddit.com/r/...90clxu/eagle_morph_sucks/

[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 04-10-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan iemand mij dit verduidelijken ? ik denk dat ik het niet helemaal snap... of het is gewoon bugged.

Ik zie op de map bij Winhill Shores bijv een groen vlaggetje en dat blauwe sterretje.
Groene vlaggetje is guild objective en blauwe sterretje is sidequest. Als ik dat blauwe sterretje mouseover zie ik ook een questnaam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Jfb8yoW8jVnTq-AjbVFrNVkjR4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tJiOv8DBZlDz7ZLrVlHNEqr4.png?f=user_large

Vervolgens als ik die zone aan klik zie ik in de available content voor die zone helemaal niks behalve de guild contract

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-3qhdCupv6rnn8UwA12pV2TLe8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cDQGgQH7bCMNCCjd14jZzbLa.png?f=fotoalbum_large

En als ik kijk in de codex bij de exploration dan heb ik ook "alles"complete in Windhill Shores

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THpyCTG0RSvcfu3QgYW7ZNZ5Mwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1PmfprHZrcMODIsRomnI2ZRU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

OH my god.. het was gewoon een visual bug >_> .. na mijn relog is dat blauwe sterretje weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:01
Haha die begeleidende AI-stem in het begin, dacht dat ik op /r/tokkiefeestboek terecht was gekomen. Hadden ze mij wel gewoon met een Engelse AI-voiceover mogen doen.

Kon daarna wel Zenith selecteren, maar daarna een crash leek het op, na veel pogingen eindelijk op Makinak kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
joostmakaay schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:24:
Haha die begeleidende AI-stem in het begin, dacht dat ik op /r/tokkiefeestboek terecht was gekomen. Hadden ze mij wel gewoon met een Engelse AI-voiceover mogen doen.

Kon daarna wel Zenith selecteren, maar daarna een crash leek het op, na veel pogingen eindelijk op Makinak kunnen beginnen.
Dat kan je uitzetten toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
boyette schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:30:
[...]

Dat kan je uitzetten toch
Klopt, maar mocht van mij wel standaard uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
joostmakaay schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:24:

Op één of andere manier kom ik er niet van af. Het is weggeweest maar sinds vandaag blijft het gewoon aanstaan. In de opties is het ook uitgeschakeld, maar ik blijf het horen. Ook wanneer ik het aan en uit zet, blijf ik het horen. Sinds vandaag is dat begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
joostmakaay schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:31:
[...]

Klopt, maar mocht van mij wel standaard uit staan.
ok dat heb je niet beschreven in je post..

en ook niet dat je al wist dat je hem uit kon zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Toonen1988 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:43:
[...]

Op één of andere manier kom ik er niet van af. Het is weggeweest maar sinds vandaag blijft het gewoon aanstaan. In de opties is het ook uitgeschakeld, maar ik blijf het horen. Ook wanneer ik het aan en uit zet, blijf ik het horen. Sinds vandaag is dat begonnen.
Heb de instelling gevonden om het uit te zetten, kreeg wel enorme Lost Ark na de introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Toonen1988 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:43:
[...]

Misschien is dat meer doordat je het een hele tijd gehoord hebt.. en is het nu blijven nagalmen in je hoofd..

maar is het niet daadwerkelijk nog te horen.. zeg maar voor andere mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
joostmakaay schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:50:
[...]

Heb de instelling gevonden om het uit te zetten, kreeg wel enorme Lost Ark na de introductie.
hoezo lost ark?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Onderhoud vanaf half 10 voor 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
TheBrut3 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:13:
Das zo voorbij

Het is weekend dus dan heb je ook niet veel gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

boyette schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:13:
[...]

Das zo voorbij

Het is weekend dus dan heb je ook niet veel gamers
Denk doe hier eerst de grote schoonmaak zodat ik even kan spelen en kijken of ik voorbij level 11 kan komen. Oh wacht, Casualdadgamer heeft pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
TheBrut3 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:13:
Yikes, alweer gedurende de dag? Haha, het zit niet mee deze week. Tot 2 keer toe dat we gedurende de dag een maintenance hebben.

@boyette Wait what? Weekend = veel gamers online :9 De meeste mensen werken gedurende de week en hebben in het weekend meer tijd om te gamen.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste