• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:27
Ricmaniac schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:03:
Maar ga je dan dus vanavond Ea beginnen en dinsdag op een andere server voor de full launch ? Is het niet beetje raar 2 characters op verschillende servers?
Klopt.
En volgens mij valt dat wel mee, in KR had ik 3 chars op 3 verschillende servers. Buiten dat begint de guild op launch. EA is voor mij een extra manier om lucent te farmen voor het karakter op launch. De kans is wel groot dat het 3e karakter ook op dezelfde launch server komt en niet op een andere server.

Het EA karakter zal uiteindelijk misschien ook naar launch gaan. Of wanneer wij een hyperboost krijgen gooi ik een karakter weg. Even kijken hoe dat allemaal uit gaat pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:02
Ik begin zometeen aan mijn late dienst, de gene die het gaat spelen, laat maar weten straks op het forum wat jullie ervan vinden. Dan koop ik vannacht wanneer ik terug ben van mijn werk misschien ook een pakketje.

Maar wil eigenlijk eerst weten hoe de nieuwe combat systeem en veranderingen bevallen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2024 15:40 ]

• TheBrut3
Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:39:
Maar wil eigenlijk eerst weten hoe de nieuwe combat systeem en veranderingen bevallen. :P
Goed. Dikke verbetering ten opzichte van de beta.

En tegen dat die late dienst klaar is kunnen wij een keer inloggen :+

• Toonen1988
TheBrut3 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:54:
[...]

Goed. Dikke verbetering ten opzichte van de beta.

En tegen dat die late dienst klaar is kunnen wij een keer inloggen :+
Mag je hopen. >:)

Ik zie ondertussen veel berichten verschijnen van mensen die nog geen toegang hebben tot Early Access versie, ookal hebben ze een founders pakket gekocht.

• TheBrut3
Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:55:
Ik zie ondertussen veel berichten verschijnen van mensen die nog geen toegang hebben tot Early Access versie, ookal hebben ze een founders pakket gekocht.
Lies, alles werkt echt soepel tot zover.

• Toonen1988
TheBrut3 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:27:
[...]

Lies, alles werkt echt soepel tot zover.
Maar als jij geen problemen hebt, betekent niet dat andere ook geen hebben.

Ik heb zelf dit ook ooit een keer meegemaakt. Met een simpele herstart van Steam was het helaas niet gelukt.

Gelukkig was het snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSj_B_2hroUfvUqcNLzMWMrdrLw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2t1njz0IKhNbSTMmmS43IWAp.png?f=fotoalbum_large

weer drops btw inclusief diegene van die 2 dagen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Hier op Zenith gestart vandaag met paar vrienden / tweakers.
Werkt tot nu toe allemaal soepel, en speelt lekker weg.

Hebben ook een guild gemaakt Resurrection voor als er eventueel nog mensen willen joinen.
Maybe wel beter om grotere guild te joinen voor content, maar voor nu staat deze ook op open en hoop ik dat mensen joinen.

[ Voor 22% gewijzigd door Binshou op 26-09-2024 21:57 ]

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Level 50, maintenance, mooie tijd om naar bed te gaan.
Wilde eigenlijk met de contracts onder 60 zitten, omdat je in KR iets van 80 contracts hebt wanneer je de questlijn klaar hebt. Had er hier maar 30, dus ik verlies niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 02:31:
Wilde eigenlijk met de contracts onder 60 zitten, omdat je in KR iets van 80 contracts hebt wanneer je de questlijn klaar hebt. Had er hier maar 30, dus ik verlies niks.
Level 50 al? Wat is de maximale level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Balen... Ben je een dagje vrij, gaan de servers om 10:00 voor 6 uur in onderhoud. Schandalig eigenlijk dat ze zoiets midden op de dag doen de dag nadat de game uit is 8)7 Er zullen wel meer mensen vrij zijn.
Toonen1988 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 02:37:
Level 50 al? Wat is de maximale level?
50

Edit: En nu ook de story af.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 27-09-2024 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:33:
Balen... Ben je een dagje vrij, gaan de servers om 10:00 voor 6 uur in onderhoud. Schandalig eigenlijk dat ze zoiets midden op de dag doen de dag nadat de game uit is 8)7 Er zullen wel meer mensen vrij zijn.

[...]

50

Lekker dan, ik wilde juist dadelijk Throne and liberty spelen. Ik moet om 17:00 weer beginnen met werken.

Als het op deze manier gaat, dan wacht ik wel tot 1 oktober. Nu ben ik verplicht om het spel weer een dag door te schuiven.

Maar als je nu al level 50 bent en verhaallijn al af hebt, dan is dat best wel snel. Dan mag ik hopen dat er fatsoenlijke end-game content in zit, anders is het snel een leegte in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Toonen1988 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:47:
Maar als je nu al level 50 bent en verhaallijn al af hebt, dan is dat best wel snel. Dan mag ik hopen dat er fatsoenlijke end-game content in zit, anders is het snel een leegte in het spel.
De questline, waardoor je ook level 50 wordt, is de tutorial. Dat heb ik inmiddels ook al 4x doorlopen, dus waarom tijd verspillen daaraan?
De endgame is het echte spel.

Inmiddels ook mijn eerste purple trait extration op de markt, hopelijk zitten er wat whales op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:33:

[...]

50

Wat een gezeur inderdaad, sjonge jonge... wil je de game doen, inderdaad maintenance. Het is toch ongelofelijk dat ze van 10:00 tot 16:00 de servers down gooien. Vanavond helaas niet veel tijd om te spelen, dus mis gewoon een hele dag spelen. Gisteravond iets langer opgebleven om te kunnen spelen, maar nog niet extreem veel kunnen doen.

Mag hopen dat er een zeer ruime compensatie komt voor zoiets...ben niet vaak pissig, maar als er gelijk zo'n lange maintenance moet komen...

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 02:31:
Oh wow had niet verwacht dat dat zo snel ging.
Maar netjes :)

Welke build heb je uiteindelijk gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Hier gisteren op lvl 21.5 gestopt. Wilde oorspronkelijk bow/dagger, maar de gs voelde zo goed aan dat ik gs/dagger ben gegaan.

Inmiddels ook al 40-50 man in de guild. Was druk bezig met mensen inviten. Als straks de servers up zijn weer even doorlvlen.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:19:
Welke build heb je uiteindelijk gekozen?
Xbow/dagger, met launch ga ik sns/gs. Jammer dat je voorlopig maar 2 karakters mag maken.

Ben benieuwd of er met launch de 3e bij komt of pas later. Hopelijk kan ik nog een hoop lucent binnen harken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Onderhoud is sneller klaar, servers zijn weer up.
Client heeft een kleine update nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Welke server zitten jullie allemaal? Ben het spel aan het installeren, heb nog tot half 4 a kwart voor 4 om te spelen. Gelukkig heb ik snel internet.

Lol, ik start het op, hoor ik een Nederlandse stem met gebrekkig Engels, Thes lang ich not soepported. _O-

Heb ook maar Zenith gekozen, ben ook voor daggers + bow gegaan. Nu riching mijn werk, straks maar weer verder.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1056240269881778227/1289221028148678676/TLPhotoMode_2024_09_27_153435.png?ex=66f80825&is=66f6b6a5&hm=8df47f159b5fdf6df0f86d56471b4d986046174c3cde190bd299dc0cea99ce06&

[ Voor 85% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2024 15:48 ]

• Diigii
Toonen1988 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:12:
Welke server zitten jullie allemaal? Ben het spel aan het installeren, heb nog tot half 4 a kwart voor 4 om te spelen. Gelukkig heb ik snel internet.

Lol, ik start het op, hoor ik een Nederlandse stem met gebrekkig Engels, Thes lang ich not soepported. _O-

Heb ook maar Zenith gekozen, ben ook voor daggers + bow gegaan. Nu riching mijn werk, straks maar weer verder.

[Afbeelding]
Ziet er gaaf uit! Super nice!

Ik zit zelf op Ember met een aantal vrienden! En haha, ik starte net het spel op, hoorde hetzelfde :P

Hebben jullie nog een goede site om een build vandaan te halen? Vindt wel meerdere websites op google, maar altijd even lastig om de juiste te kiezen (de builds verschillen namelijk). Denk dat ik toch verder ga met SnS/Greatsword. Had daar gewoon zin in, dus dat wordt hem!

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:55
Diigii schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:49:
[...]

Ik zit zelf op Ember met een aantal vrienden! En haha, ik starte net het spel op, hoorde hetzelfde :P

Hebben jullie nog een goede site om een build vandaan te halen? Vindt wel meerdere websites op google, maar altijd even lastig om de juiste te kiezen (de builds verschillen namelijk). Denk dat ik toch verder ga met SnS/Greatsword. Had daar gewoon zin in, dus dat wordt hem!
Een paar vrienden en ik zitten ook op Ember, mochten jullie nog een guild willen joinen😜

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Diigii schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 08:49:
[...]

SnS/GS lijkt mij ook ontzettend dik. gewoon een vette tank. Twijfelde ook SnS/Wand om gewoon die goeie self sustain als tank te hebben door je healing. Gewoon echt een paladin zeg maar.

Maar met oog op PvP ga ik denk ik toch liever voor een DPS build en longbow/dagger had ik vanaf het begin al eigenlijk in gedachte dus daar ga ik als eerst voor.

Misschien wissel ik nog wel :P weet alleen nog steeds niet op welke server ik ga spelen. Eigenlijk wil ik geen EA server dan ben ik de enige zonder die forms of zo'n outfitje haha en gaat mij triggeren :+

Voor builds kan je denk ik goed kijken op https://questlog.gg/thron...ter-builder?publisher=ags

Ik ken de website nog niet zo goed maar zie Kanon zelf die website altijd gebruiken voor dingen.

Maxroll is goed voor Diablo,PoE,Lost Ark etc etc en die hebben nu ook een T&L team er bij dus misschien is dat een goeie

https://maxroll.gg/throne-and-liberty/build-guides

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 28-09-2024 11:06 ]

• Diigii
Ricmaniac schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:04:
[...]

SnS/GS lijkt mij ook ontzettend dik. gewoon een vette tank. Twijfelde ook SnS/Wand om gewoon die goeie self sustain als tank te hebben door je healing. Gewoon echt een paladin zeg maar.

Maar met oog op PvP ga ik denk ik toch liever voor een DPS build en longbow/dagger had ik vanaf het begin al eigenlijk in gedachte dus daar ga ik als eerst voor.

Misschien wissel ik nog wel :P weet alleen nog steeds niet op welke server ik ga spelen. Eigenlijk wil ik geen EA server dan ben ik de enige zonder die forms of zo'n outfitje haha en gaat mij triggeren :+

Voor builds kan je denk ik goed kijken op https://questlog.gg/thron...ter-builder?publisher=ags

Ik ken de website nog niet zo goed maar zie Kanon zelf die website altijd gebruiken voor dingen.

Maxroll is goed voor Diablo,PoE,Lost Ark etc etc en die hebben nu ook een T&L team er bij dus misschien is dat een goeie

https://maxroll.gg/throne-and-liberty/build-guides
Thanks voor de website! Ga ik die er ook eens naast houden.

En inderdaad, blijft een lastig iets met alle leuke classes. Ze zien en spelen toch echt wel een stuk beter dan de beta. En daar was ik al niet over te klaten.

Maar weet iemand nog waar je die scrolls van kan krijgen, waar je een wapen mee kan craften? Of moet ik dit gewoon nog maar even uitzitten? Had namelijk een xbow/dagger gemaakt, maar had nog 1 scroll over voor een SnS, maar moet nu nog een 2handed maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Diigii schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:30:
Maar weet iemand nog waar je die scrolls van kan krijgen, waar je een wapen mee kan craften?
Contract coin merchant. En je krijgt er ook door je battlepass te levelen.

Vanmiddag (en begin van de avond) mijn 2e karakter level 50 gemaakt. Je merkt ook al echt dat de prijzen in elkaar zakken van items.

Met launch nog eens kijken of ik de eerste paar dagen wat extra lucent kan verdienen.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
De standaard editie niet beschikbaar in België percies op playstation? Lootbox dingen weer ?

[ Voor 8% gewijzigd door Bieren89 op 28-09-2024 21:28 ]

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
Toch maar de EA gehaald vanmiddag.. Nu lekker mn poppetje aan het levelen, op Zenith begonnen. Zijn er meer mensen hier daar begonnen? Wellicht nog iemand een guild ook?

Ik ben wel XBOX, console dus, weet niet of dat bij elkaar hoort/kan of niet..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
MyKey schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:07:
Toch maar de EA gehaald vanmiddag.. Nu lekker mn poppetje aan het levelen, op Zenith begonnen. Zijn er meer mensen hier daar begonnen? Wellicht nog iemand een guild ook?

Ik ben wel XBOX, console dus, weet niet of dat bij elkaar hoort/kan of niet..
Ja blijkbaar enkel op playstation dat het niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Bieren89 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:11:
De standaard editie niet beschikbaar in België percies op playstation? Lootbox dingen weer ?
Ja, helaas wel inderdaad. Ik weet niet of "giften" op Steam werkt, dat werkte destijds met Lost Ark wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Je kunt alleen het spel spelen via founders packs als early access. De standaard editie (f2p) is beschikbaar vanaf 1 oktober.

Het spel is officieel nog niet uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 29-09-2024 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb mooi mijn EA terugverdiend en nog wat extra, dus EA was het waard. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Begin nu te twijfelen of ik dan toch gewoon op Zenith kom spelen als f2p of dat ik alsnog naar gewoon een full launch server ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Weer 6 uur onderhoud midden op de dag... 2 werkdagen early access en 2 dagen kan je niet spelen, best schandalig eigenlijk dat ze daar 40 euro voor vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:51:
Weer 6 uur onderhoud midden op de dag... 2 werkdagen early access en 2 dagen kan je niet spelen, best schandalig eigenlijk dat ze daar 40 euro voor vroegen.
Ja 100% belachelijk. compleet cateren naar hun eigen land en niet eens kijken naar EU of eventueel EU apart te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:03:
Ja 100% belachelijk. compleet cateren naar hun eigen land en niet eens kijken naar EU of eventueel EU apart te doen.
Helemaal mee eens, lang onderhoud zouden ze in de nacht moeten doen van een bepaalde regio. Laten we zeggen tussen 22:00 en 09:00. Dan heb je een vrij groot window om onderhoud te doen. Nu doen ze het globaal en kijken ze allen naar NA. Europa heeft dus geen servers gedurende de werkdag, lekker als je vrij bent (of hebt genomen hiervoor). Oost Azië/Australië heeft nu (en had vrijdag) downtime tijdens primetime in de avond, ook lekkere timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Dus..... Is het de moeite waard deze game te gaan halen komende van WoW? :D

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Frez schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:52:
Dus..... Is het de moeite waard deze game te gaan halen komende van WoW? :D
Het is vanaf morgen avond free to play dus nee. het is het imo niet meer waard om de game nu te halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Minder dan 24 uur tot de officiële launch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
TheBrut3 schreef op maandag 30 september 2024 @ 21:16:
Minder dan 24 uur tot de officiële launch!
Hype! Haha, heb het super naar m'n zin! Vandaag nog een puzzel gedaan waarbij ik nog een leuke guardian kreeg:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1133405711230046299/1290400863147528202/image.png?ex=66fc52f4&is=66fb0174&hm=0658af26298634efcb7004ce0e5bd7dbb4e3bedc8e0c5dd1b27d7dbe1d352543&

Was in het begin een beetje sceptisch (vanwege de onverwachte maintenance), maar heb het daarnaast wel super naar m'n zin. Ga wellicht niet extreem snel qua levelen, maar genoeg tijd om dingen te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@TheBrut3 Hoe sta je nu in meerdere characters nadat je een tijdje gespeeld hebt? Nog steeds van mening dat 2 characters goed te maintainen is voor verschillende builds als je meerdere "classes" wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:38
ik ga de game ook zeker proberen, ben heel benieuwd.
ik lees alleen veel over P2W ?

toevoeging, ik lees bijvoorbeeld dit:
There's also a lack of engaging endgame content with limited dungeon clears (3 per day), forcing players to either wait for RNG or pay to progress. This pay-to-win mechanic is a huge turn-off, discouraging casual players and creating an unfair playing field for PVP.

[ Voor 66% gewijzigd door Jeroenzer op 01-10-2024 09:39 ]

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:04:
@TheBrut3 Hoe sta je nu in meerdere characters nadat je een tijdje gespeeld hebt? Nog steeds van mening dat 2 characters goed te maintainen is voor verschillende builds als je meerdere "classes" wilt spelen.
Ik had er al 3 in Korea, dus was het gewend. Als je regelmatig speelt kan dat prima en in principe heb je 1 main en de andere zijn meer voor lucent farm. Je bent ook best gelimiteerd in wat je dagelijks kan doen door de tokens, contracts en je kan zelfs maar 50 bait per dag kopen om te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Jeroenzer schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:36:
ik ga de game ook zeker proberen, ben heel benieuwd.
ik lees alleen veel over P2W ?
Ja het is enigszins p2w, zeker als je bij de top 1% wil horen early game. Echter wat verwacht je van een f2p spel uit Korea? Maar als jij als één van de eerste een lucky Chernobog sns drop krijgt, dan kan je hem gebruiken maar ook verkopen voor 10-15k of misschien meer. Daarna kan je gewoon wat grinden en je ziet de prijzen per dag zakken.

En endgame is inderdaad gelimiteerd. Anders klaagt men er weer over dat no-lifers te snel uitlopen. Men kan het niet goed doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

Ja het is enigszins p2w, zeker als je bij de top 1% wil horen early game. Echter wat verwacht je van een f2p spel uit Korea?
snap ik volledig hoor, en dat is ook niet zo erg bij een f2p, ik wilde alleen weten tot in hoeverre dat echt zo erg aanwezig is in de game.
Ik ga de game sowieso proberen hoor.
Ik wacht op het groene licht op steam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeroenzer schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:36:

toevoeging, ik lees bijvoorbeeld dit:

[...]
Ik ken maar 2 games in mijn leven die Free 2 play zijn en niet pay 2 win :P
MMO's die F2P zijn zullen altijd P2W zijn.

Throne & Liberty daarentegen is wat meer op de friendly side van pay2win.
Stel je zou zelf helemaal niks doen in game kan je jezelf max gearen door 1k - 4k te besteden.

Natuurlijk is dat een insane amount maar vergeleken met andere pay2win mmo's valt het mee :P Onder geen enkele omstandigheid goed te praten maar ik ben er wel achter dat het voor MMO's meestal de enige manier nog is om te kunnen blijven bestaan. Kijk naar de games die het anders proberen. die gaan onder op de grote namen na.

En als je vervolgens dus wel tijd invest in de game (wat natuurlijk ons doel is want je speelt voor plezier haha) dan gaat die 1-4k drastisch omlaag. Hoe dan ook is pay2win niet te ontkennen nee. Ik zou me hier voor deze game alleen niet door laten afschrikken.

En onder aan de streep is het niet zo dat mensen die betalen iets kunnen doen wat jij niet uiteindelijk ook kan bereiken. alleen doen zij het een stukje sneller :9

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:12:
[...]

Ik ken maar 2 games in mijn leven die Free 2 play zijn en niet pay 2 win :P
MMO's die F2P zijn zullen altijd P2W zijn.

Throne & Liberty daarentegen is wat meer op de friendly side van pay2win.
Stel je zou zelf helemaal niks doen in game kan je jezelf max gearen door 1k - 4k te besteden.

Natuurlijk is dat een insane amount maar vergeleken met andere pay2win mmo's valt het mee :P Onder geen enkele omstandigheid goed te praten maar ik ben er wel achter dat het voor MMO's meestal de enige manier nog is om te kunnen blijven bestaan. Kijk naar de games die het anders proberen. die gaan onder op de grote namen na.

En als je vervolgens dus wel tijd invest in de game (wat natuurlijk ons doel is want je speelt voor plezier haha) dan gaat die 1-4k drastisch omlaag. Hoe dan ook is pay2win niet te ontkennen nee. Ik zou me hier voor deze game alleen niet door laten afschrikken.

En onder aan de streep is het niet zo dat mensen die betalen iets kunnen doen wat jij niet uiteindelijk ook kan bereiken. alleen doen zij het een stukje sneller :9
Dus meer pay for convenience dus. Het is niet zo dat mensen met echt geld iets kunnen krijgen waardoor ze sterker zijn en de f2p mensen niet kunnen krijgen zonder te betalen. (dat is de definitie van pay to win)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PrimalFury schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:20:
[...]

Dus meer pay for convenience dus. Het is niet zo dat mensen met echt geld iets kunnen krijgen waardoor ze sterker zijn en de f2p mensen niet kunnen krijgen zonder te betalen. (dat is de definitie van pay to win)
klopt en de definitie worden mensen het nooit over eens :P is subjectief voor vele maar ik persoonlijk vind payforconvenience ook pay2win. Pay for convenience is misschien nog wel erger want je betaald dan eigenlijk voor oplossingen van "problemen"die zij zelf creëren :P

Maar hoewel jij gelijk hebt vind ik het nog steeds wel pay2win hoor want in PvP is er geen gear scaling namelijk. er komt wel wat skill bij kijken en de game heeft veel counters (bijv je kan sterk zijn tegen melee en range maar dan weer zwak tegen magic, beetje rock paper scissor verhaal) maar over het algemeen als jij dag 1 4k uitgeeft ben je wel zeker aan het winnen van vele andere :P

Gelukkig is het bij large scale pvp wat minder een ding denk ik tenzij je tegen een hele pay2win guild speeld haha maar in arena zou je dat bijv echt erg merken.. hoorde dan ook dat arena pvp niet zo goed is in deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan wel anders.
Mooi om te zien hoe men het altijd goed praat voor zichzelf wanneer je hyped bent haha. En dan bij de volgende nieuwe game het zelfde riedeltje. :P
Helaas, maar een hard pass voor mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2024 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
PrimalFury schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:20:
Nee, dat kan inderdaad niet. Alles wat te koop is wordt door andere spelers verkocht. Het is dus niet zo dat NC/Amazon zelf iets verkoopt.

Edit; Ze hebben zelfs de Blessing of Solisium (soort premium account) eruit gehaald in de global versie.

[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 01-10-2024 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Noem mij een MMO (of andere online game) die geen pay to win is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
MyKey schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:06:
(of andere online game) die geen pay to win is.
offtopic:
League of Ladies. Daar kan je alleen skins kopen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

Ja het is enigszins p2w, zeker als je bij de top 1% wil horen early game. Echter wat verwacht je van een f2p spel uit Korea? Maar als jij als één van de eerste een lucky Chernobog sns drop krijgt, dan kan je hem gebruiken maar ook verkopen voor 10-15k of misschien meer. Daarna kan je gewoon wat grinden en je ziet de prijzen per dag zakken.

En endgame is inderdaad gelimiteerd. Anders klaagt men er weer over dat no-lifers te snel uitlopen. Men kan het niet goed doen :+
Ik speel zelf sns/gs hoe goed is die chernobog sns nou eigenlijk? Ik heb gister bij de excavator een wand drop gekregen die ik ga verkopen en twijfel nu om die cherno te halen of de sns uit de specter abys te farmen aangezien dat andere wapen voor 10k gaat en geen idee of dat het waard is.

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 01-10-2024 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:06:
[...]

offtopic:
League of Ladies. Daar kan je alleen skins kopen volgens mij.
League? Die hebben een aantal P2W skins die absoluut een voordeel geven ten opzichte van mensen zonder de skins.

Ook hierbij kan je gasten betalen die met je duo-en om je te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MyKey schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:06:
Noem mij een MMO (of andere online game) die geen pay to win is.
League of legends idd maar dat is niet echt een mmo.
De enige andere game die mij te binnen schiet is Once Human. Echt een geweldige game en wat meer richting mmo en volledig gratis. Er zitten alleen hele dure cosmetics in. gewoon echt bizar duur.

Daar is dan ook alles mee gezegd. Geen power of convenience purchases.
MyKey schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

League? Die hebben een aantal P2W skins die absoluut een voordeel geven ten opzichte van mensen zonder de skins.

Ook hierbij kan je gasten betalen die met je duo-en om je te boosten.
En hier raak je het punt wat ik in het begin aankaate. Pay2Win is voor iedereen subjectief. Op deze manier is letterlijk elke game pay2win. zelfs singleplayers als je mensen betaald om een game voor je te laten uitspelen :P

Maargoed vanuit het gemiddelde oogpunt genomen. Ja Throne & Liberty is pay2win

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ambition88 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:13:
Ik speel zelf sns/gs hoe goed is die chernobog sns nou eigenlijk? Ik heb gister bij de excavator een wand drop gekregen die ik ga verkopen en twijfel nu om die cherno te halen of de sns uit de specter abys te farmen aangezien dat andere wapen voor 10k gaat en geen idee of dat het waard is.
Volgens mij is Cherno BiS t1 purple* voor pvp. Die uit de dungeon is echter ook heel goed, niks mis mee om te hebben. Zeker niet als pve tank, omdat die str en health geeft.

offtopic:
*technisch gezien is Queen Bellandir BiS t1 sns, maar je moet er vanuit gaan dat je die niet gaat krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan echt niet wachten tot vanavond :D ik vrees alleen mega veel server issues haha. gezien de ea ook niet vlekkeloos ging voor velen! en ik verwacht toch wel met deze f2p launch dat de playerbase minstens verdrievoudigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:15:
[...]

League of legends idd maar dat is niet echt een mmo.
De enige andere game die mij te binnen schiet is Once Human. Echt een geweldige game en wat meer richting mmo en volledig gratis. Er zitten alleen hele dure cosmetics in. gewoon echt bizar duur.

Daar is dan ook alles mee gezegd. Geen power of convenience purchases.

[...]

En hier raak je het punt wat ik in het begin aankaate. Pay2Win is voor iedereen subjectief. Op deze manier is letterlijk elke game pay2win. zelfs singleplayers als je mensen betaald om een game voor je te laten uitspelen :P

Maargoed vanuit het gemiddelde oogpunt genomen. Ja Throne & Liberty is pay2win
JA haha ik snap de vraag nooit, in game x pay2win? Daar kan je bij elke game gewoon ja op zeggen. Maar dan mensen zijn die wel WoW spelen en dan zeggen dat ze TL passes omdat het p2w is haha. Blijf ik toch altijd grappig vinden.

OT:

Momenteel level 33 met mijn longbow/staf pop. Loop wel steeds tegen de level cap aan van quests, waarbij ik dus moet gaan zoeken hoe ik aan mijn 1/2 levels kom om verder te kunnen met de main quests, snap persoonlijk de keuze van de ontwikkelaars niet die dit soort softcaps op progress zetten.. Maar verder vermaak ik mij wel lekker in deze game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:22:
Kan echt niet wachten tot vanavond :D ik vrees alleen mega veel server issues haha. gezien de ea ook niet vlekkeloos ging voor velen! en ik verwacht toch wel met deze f2p launch dat de playerbase minstens verdrievoudigd.
Zover ik weet had de EA geen wachtrij. Ik kon (een paar minuten na 7) gelijk inloggen, char maken en spelen. Alleen zijn er wat issues met de EU servers. Er zijn 2 ongelukkige onderhoud periodes geweest en gisteren was het auction house in EU kapot, maar dat werkt weer.

Vergeleken met de EA van bijv. New World of Diablo 4 was deze zeer geslaagd te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:20:
[...]

Volgens mij is Cherno BiS t1 purple* voor pvp. Die uit de dungeon is echter ook heel goed, niks mis mee om te hebben. Zeker niet als pve tank, omdat die str en health geeft.

offtopic:
*technisch gezien is Queen Bellandir BiS t1 sns, maar je moet er vanuit gaan dat je die niet gaat krijgen.
Ah check, dat vermoeden had ik al ja. Dan verkoop ik die wand wel en gebruik die lucent om te traiten. 10k voor een pvp wapen vind ik iets te gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ambition88 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:28:
Ah check, dat vermoeden had ik al ja. Dan verkoop ik die wand wel en gebruik die lucent om te traiten. 10k voor een pvp wapen vind ik iets te gek.
Je kan sowieso het beste wachten. Als eenmaal alle content open is, na een maand ofzo dan zakken de prijzen best hard.

Alle blauwe gear uit Ants Nest staat nu bijvoorbeeld op de markt voor 10 lucent en verkoopt dan nog niet. Terwijl toen de dungeon net open ging je nog iets kon verkopen. Kan overigens wel goed zijn voor goedkope traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe zit het trouwens met de cosmetics in T&L ? is het hetzelfde als BDO waarbij je een outfitje voor 1 character koopt of kan je het accountwide gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:33:
Hoe zit het trouwens met de cosmetics in T&L ? is het hetzelfde als BDO waarbij je een outfitje voor 1 character koopt of kan je het accountwide gebruiken ?
Ik meen, maar weet niet 100% zeker, dat het per char is. Alleen de EA outfits zijn volgens mij per account.
Volgens onderstaande is het dus per account.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 01-10-2024 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Aangezien de battlepass per character is, vermoed ik dat de rest ook zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zie dit op de website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlUWr6d75-niC575odAtyi3pUDk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tiRptJnZh5nNlOjACKPb2id7.png?f=fotoalbum_large

Dus zo te zien zijn cosmetic store items well accountwide

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:45:
Zie dit op de website:

[Afbeelding]

Dus zo te zien zijn cosmetic store items well accountwide
Klopt, de betaalde content is account wide. Ook de Lucent punten is account wide.

Dat de progressie van een battlepass misschien niet account wide is, is een beetje vreemd. Maar als de rewards maar account wide zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 01-10-2024 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Vanaf hoe laat is het te spelen? Had verwacht dat het direct (vandaag) beschikbaar zou zijn op steam, maar blijkbaar dus niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Knamix schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:08:
Vanaf hoe laat is het te spelen? Had verwacht dat het direct (vandaag) beschikbaar zou zijn op steam, maar blijkbaar dus niet..
Vanaf 19:00.
Nu is het volgens mij te predownloaden op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Knamix schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:08:
19:00 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Waar zitten de meeste mensen hier? Zenith? Of kan ik als new player geen character maken op EA servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

cheiktwo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:01:
Waar zitten de meeste mensen hier? Zenith? Of kan ik als new player geen character maken op EA servers?
Jawel dat kan, ik ga ook op Zenith beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
de nieuwe servers staan nog in maintenance hier inmiddels niet meer

[ Voor 22% gewijzigd door rico_fxp op 01-10-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan hem niet booten.. krijg Steam Verification Error. en dan sluit die hem af. Net deed het al een file verification

Doet het nu maar wel disconnects error haha

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-08 14:06
zijn er nog clans vanuit hier? ik ben zojuist gestart op zenith ook! ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVhBR4S10C_hfPLNnRWqDKxHV-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4OGDRtyfGzLBPEQiDCvggDDR.png?f=user_large

RIP vanavond laat maar weer proberen

Oh ineens is de lock er weer af en nu wel gelukt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 01-10-2024 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
ff refreshen, bij mij lukte het ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
na char creation word ik gekick wegens anti cheat lol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
Kansloos dit.
Je zou verwachten met amazon achter ze dat capaciteit geen probleem zou zijn....niet geleerd van new world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeroenzer schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:04:
Kansloos dit.
Je zou verwachten met amazon achter ze dat capaciteit geen probleem zou zijn....niet geleerd van new world.
En niet van Lost Ark :P

Maar ik zit er inmiddels in en ben de tutorial door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

btw weten jullie of je de FoV kan aanpassen wanneer je in shapeshift form gaat? ik vind het een beetje irritant hoe die uitzoomt in die form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:45
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:10:
btw weten jullie of je de FoV kan aanpassen wanneer je in shapeshift form gaat? ik vind het een beetje irritant hoe die uitzoomt in die form.
Zou je graag willen helpen, maar ik werd er net op 90% van character creation uit gekicked en kom er sindsdien niet meer in :+

(PS5 overigens).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
inderdaad wat een gedoe.. alle servers locked

Ik heb de game al een paar keer opnieuw gestart, eindelijk staat er bij Zrek niet locked. Maar als ik 'm aanklik, alsnog gelocked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ziek eigenlijik hoe druk het in de stad is en je geen lag hebt erdoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Ik krijg elke keer de melding 'character creation not available (10)'.

balen want ik had net zo zin om te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Dat is wel jammer idd! Dat is geen goed teken voor nieuwe mensen, hopelijk fixen ze het alsnog vanavond/vannacht voor de nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Krijg het maar niet voor elkaar om de game te joinen.

Ik probeer Server Kazar en Penance te joinen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQxzz_0j-vsM4_2cYukkLEJGjRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nRo0Ekj7SiTEHFwbiigYOKgP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Krijg wel het idee dat de nieuwe servers idd stuk drukker zijn dan de oude. dat de meeste mensen toch niet op een EA server willen spelen. Inmiddels lekker aan het keutelen in de wereld op Zenith geen problemen meer gehad. weer lekker rond rennen en ook alle collectables die ik tegen kom pakken :)

Toch de keus gemaakt op op Longbow/Daggers te focussen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Kleine update van T&L. Our team is opening the following additional worlds on the Europe region:

Titanreach
Vanfeld
Windwhisper
Arnette
Brent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Diigii schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:11:
Kleine update van T&L. Our team is opening the following additional worlds on the Europe region:

Titanreach
Vanfeld
Windwhisper
Arnette
Brent
Ik snap gewoon niet waarom EU altijd zo onderschat word ofzo.. elke mmo is EU altijd het meest druk als het erop aan komt.

Dit is al de 2e keer dat ze servers toevoegen. Eerder vanavond waren er ook al 9 bijgezet. naast de gewone full launch servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Mocht iemand me willen adden :) Ingame name: TahmKench :+ (Penance)

Ben nog zwaar aan het twijfelen wat ik wil gaan spelen. Denk Longbow/Daggers of Staff/Daggers

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 01-10-2024 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chielioj
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 15:02
Zit nu ook op Zenith.

Toevoegen mag: Chielio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Je zult over een tijdje zien dat ze servers gaan mergen, omdat er dan te weinig spelers overblijven op de grote hoeveelheid servers die ze hebben. Maar nu is het wel even nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
De enige server waar het mij nog gelukt is om de character creation door te komen is op de PS5 only server. Oftewel geen crossplay. Geen ramp, aangezien niemand van m'n vriendengroep op de PC zit, en ik wilde het toch even proberen.

Eerste indruk is best goed. Speelt lekker weg, effects zijn goed en de combo's die je kan maken zijn (iig in het begin) heerlijk. Maar ergens voel je wel aan deze game dat het een grindfest gaat worden i.v.m. "pay-to-win". Ook dat is niet erg mits goed uitgevoerd, maar dat moet nog maar even bewezen worden natuurlijk :P

En zoals @Ricmaniac al zei: OMG wat een hordes players in de steden, niet normaal. En vertraging niet te merken, dat is wel netjes. Vrij bizar om te zien dat je iedere quest tegelijk met 50 anderen doet :+
Uiteraard gaat dit aantal de komende weken afnemen, maar toch is het wel grappig om zoiets te zien.

Net lvl 11 aangetikt, nu tijd om te slapen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodejoost
Zit er eindelijk in. Zit op de server Zentih. Als ik lvl7 ben zal ik een Guild maken, of als iemand anders al een GOT guild heeft gemaakt join ik die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Gearen gaat hier wel goed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VUKVTLT.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rsQZJOX.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jZ4loIX.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zO2J5Vv.png

Al m'n blues zijn fully traited.
Ik ga zo een dagje naar amsterdam en donderdag/vrijdag ga ik die purples even full traiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat is al aardige gear. Ben nu level 50, dus even contracts op maken en dan morgen weer verder kijken.
Heb overigens 0,0 server problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klopt ja eenmaal er in ging het allemaal soepeltjes.
Nu in de ochtend zijn ook bijna alle servers gewoon open voor transfers en character creations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:05:
Klopt ja eenmaal er in ging het allemaal soepeltjes.
Nu in de ochtend zijn ook bijna alle servers gewoon open voor transfers en character creations
Behalve Zentih, lekker dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ryatzu schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:09:
[...]

Behalve Zentih, lekker dan :(
Dan is dat alleen net gebeurd want net nog een andere maat er naartoe getransfered 1 minuut voordat ik dit bericht plaatste :P

Zou gewoon even naar dat schermpje kort blijven staren. veranderd de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:11:
[...]

Dan is dat alleen net gebeurd want net nog een andere maat er naartoe getransfered 1 minuut voordat ik dit bericht plaatste :P

Zou gewoon even naar dat schermpje kort blijven staren. veranderd de hele tijd.
Server select screen refresh automatisch dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ryatzu schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:12:
[...]

Server select screen refresh automatisch dan?
Ik zag 'm gisteren soms verspringen terwijl ik een server aan het selecteren was. Zowel de drukte als de "not able to create" melding (oid).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Alle early access servers zijn locked
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste