Je zou het eigenlijk ook andersom kunnen bekijken. Als die caps op de coop en open world dungeon tokens er niet was, dan zouden mensen met veeeeeel meer tijd dan jij dungeons continue kunnen farmen, en daarmee veel verder uitlopen op jou.Ricmaniac schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:13:
[...]
voor mij persoonlijk dus niet. Het is een beetje zoals @Tribunus eerder denk ik beschreef met fomo. Misschien is fomo niet exact de juiste term maar ik heb heel erg het gevoel bij deze game dat als ik X en Y niet doe ik te veel mis in resources, loot ,whatever en daardoor achter loop op andere.
Het is ook iets persoonlijks denk ik want het MOET natuurlijk allemaal niet en is een keus maar bij T&L heb ik dit gevoel heel erg en bij bijv New World wat je als voorbeeld gebruik niet. Daar kan ik een half jaar later terug komen beetje content doen en "bij raken" bij de rest. Maar bij T&L heb ik het gevoel dat er geen shortcut is als je even stopt en voelt het dus als een high maintenance game omdat je anders gewoon te veel weekly en dagelijkse resources/loot mist etc.
Nu kan men maximaal 3 pogingen op een drop uit een co-op dungeon per dag op je uitlopen. (Ja mijn woordkeuze "pogingen" is bewust. Ik ben echt gigantisch unlucky als het gaat om drops krijgen voor m'n build. 37 runs en nog niet 1 bruikbare epic)
/f/image/myxkABuxOPulmZDca5xDQ4os.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dwVa2BcwJLLieb2nemDMhueR.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/ZWywIqWzk2KywwM3RsavmyAN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QFFLAS5JCfwKNu3gpiDkoeM5.png?f=fotoalbum_large)