Diigii schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:34:
[...]
Ik zit op dit moment in de guild Nordic Legends en samen met o.a. onze Alliance Demitori hebben wij de Throne weten te veroveren (wij hebben hun de Throne laten veroveren)!
Wij gaan wel veranderingen aanbrengen en de kans is er dat wij gaan samenvoegen. Op Ember is een hele grote Alliance aanwezig namelijk Orca, welke behoorlijk dominant zijn. Er zijn geruchten dat binnenkort een aantal grote guilds van een andere server naar Ember gaan komen om tegen Orca in te gaan (dus dat wordt nog wat). Daarom gaan wij ook als Alliance kijken hoe wij hier mee om kunnen gaan (er liggen al plannen maar die hou ik nog voor mezelf

).
Ah grappig. Orca hebben wij tegen gespeeld op Kazar.
Daar speelden we Pirate Gaming en Nixx tegen Orca en Syn.
Wij (Pirate Gaming & Nixx) zijn uiteindelijk naar andere servers gemoved omdat er geen leuke PvP meer mogelijk was. Orca waren leuke gasten om tegen te spelen, maar i.c.m. Syn was het gewoon mechanics abusen en als ratten spelen.
Dit is hoe een gemiddelde WB er uit zag:
2 Syn guilds op boss.
Orca + 1 Syn guild in safezone, scouts rond de inkomende teleport punten.
Zodra wij naar de arena moven kwamen er 140 man aan assassin squads / sleeper squads / spinner squads op ons staan, lopen mee de arena in en zodra de grace timer op was was het sleeps spammen en er op spinnen.
Dan zijn er twee uitkomsten:
A.) De 2 syn guilds op boss moven op ons om ons te sandwichen en spammen tornado/flash wave. Repeat.
B.) Wij winnen de initiele engage; de overige Syn guilds blasten cooldowns, lopen de arena uit. Wachten tot cooldowns terug zijn. Lopen arena in, blasten cooldowns, disengagen. Repeat.
Het valt binnen de regels natuurlijk. Maar het is wel een hele sneue, saaie manier van PvP. Totaal geen skills, geen lol en alleen maar frustraties. Nadat wij vertrokken zijn, zijn uiteindelijk Orca en Syn ook naar verschillende servers gegaan
Wij en Nixx zijn ook van elkaar gesplit. Wij naar Wraith, Nixx naar Talus.
Ik heb ook de geruchten gehoord dat Nixx naar Ember wilt gaan verhuizen. Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is. Wel weet ik dat als Nixx naar Ember komt, dat Orca dan niks meer waard is.
Etsu (leader van Nixx) is een fantastische (Nederlandse) speler & shotcaller. Erg leuk om mee te spelen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Valandin op 19-11-2024 13:13
]