In sommige modes zie je dat de kleuren in de cabine duo tone zijn.... kan dat ook in een "personal" profile?
Je doel op de stoelen? Dat is het optionele echte leer, die banen zijn vrij lelijk imo en voor mij de reden om het kunstleer te nemen (wat me na ~10 maanden nu prima bevalt).
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NoVnOooHGey4h3f81e8fTNnn.jpg?f=user_large)
PS: hou rekening met de hoge load index waardoor je minimaal 19" en 275mm achter nodig hebt. Links of rechtsom altijd prijzige velgen/banden.
Ik heb de onderste als wintervelgen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NoVnOooHGey4h3f81e8fTNnn.jpg?f=user_large)
PS: hou rekening met de hoge load index waardoor je minimaal 19" en 275mm achter nodig hebt. Links of rechtsom altijd prijzige velgen/banden.
[ Voor 91% gewijzigd door Tortelli op 19-10-2025 20:37 ]
Hoe presteert de Qi charger in de i5? Ik heb met een iX3 gereden (LCI) en die was echt waardeloos: telefoon werd enorm warm en het laadde de telefoon quasi niet bij (na een rit van 9u was de telefoon van 0 naar 30% geladen, wel met Waze en Spotify aan).
Is dat beter in de i5? Het gaat over een pixel 8A telefoon.
Is dat beter in de i5? Het gaat over een pixel 8A telefoon.
Wireless charging in de i5 vind ik ook waardeloos. Afgelopen zaterdag retourtje Luxemburg gedaan en de batterij werd ieder uur alleen maar leger i.p.v. voller. Dit was wel met Android auto (Flitsmeister, Spotify, Maps) aan. Uiteindelijk halverwege de terugweg bij een tankstation een USB-C naar C kabel gehaald om te voorkomen dat de telefoon volledig op zou raken richting thuiskomst...
Het gaat om een Google Pixel 6 Pro telefoon; inmiddels aardig op leeftijd dus, maar ondanks dat wat mij betreft alsnog onacceptabel hoe traag de wireless charging is in de i5.
Het gaat om een Google Pixel 6 Pro telefoon; inmiddels aardig op leeftijd dus, maar ondanks dat wat mij betreft alsnog onacceptabel hoe traag de wireless charging is in de i5.
iPhone laadt gewoon netjes bij ondanks het gebruik van CarPlay, Flitsmeister en Apple Music.
Warm worden is niet meer. Er zijn een ventilator in het laadstation dat lucht langs de telefoon blaast.
iX3 had ik hiervoor. Dat was beduidend slechter.
Warm worden is niet meer. Er zijn een ventilator in het laadstation dat lucht langs de telefoon blaast.
iX3 had ik hiervoor. Dat was beduidend slechter.
Grz D.
[quote]Tortelli schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:34:
Je doel op de stoelen? Dat is het optionele echte leer, die banen zijn vrij lelijk imo en voor mij de reden om het kunstleer te nemen (wat me na ~10 maanden nu prima bevalt).
nee doel op de ambient verlichting... in sommige modes is het twee kleurig, maar het lijkt dat je bij het "personal" (meest gebruikte?) profiel maar 1 kleur kan kiezen....
nee doel op de ambient verlichting... in sommige modes is het twee kleurig, maar het lijkt dat je bij het "personal" (meest gebruikte?) profiel maar 1 kleur kan kiezen....
Die hele modes zitten compleet debiel in elkaar. In de personal mode (default) kun je bijvoorbeeld de onderstel instellingen etc niet aanpassen
.