Ik heb een BMW i5 touring (2025)
Ik krijg nu de melding als ik de drive assist opzet: Bestuurdersassistentie beperkt, check control.
Dan geeft hij aan dat de herkenning van de stoplichten niet werkt. Maar ik zie ook dat de verkeersbordherkenning niet meer werkt (staat enkel een rode cirkel met "Limit" op). Alsook in de navigatie staat er nergens nog hoe hard ik mag rijden. De drive assist paste zichzelf ook altijd aan, naar de toegelaten snelheid. Wat nu dus ook niet meer werkt.
Ik ben daarnet eens naar de carwash geweest en vlak daarna leek het wel te werken. Maar eens ik terug instapte nadat ik naar de winkel ben gegaan weer niet.
Ik vermoed dat ik naar de garage moet?
Er stond sowieso een afspraak gepland, want ik val onder een terugroepactie mbt mijn microfilterkabel (?).
Ik krijg nu de melding als ik de drive assist opzet: Bestuurdersassistentie beperkt, check control.
Dan geeft hij aan dat de herkenning van de stoplichten niet werkt. Maar ik zie ook dat de verkeersbordherkenning niet meer werkt (staat enkel een rode cirkel met "Limit" op). Alsook in de navigatie staat er nergens nog hoe hard ik mag rijden. De drive assist paste zichzelf ook altijd aan, naar de toegelaten snelheid. Wat nu dus ook niet meer werkt.
Ik ben daarnet eens naar de carwash geweest en vlak daarna leek het wel te werken. Maar eens ik terug instapte nadat ik naar de winkel ben gegaan weer niet.
Ik vermoed dat ik naar de garage moet?
Er stond sowieso een afspraak gepland, want ik val onder een terugroepactie mbt mijn microfilterkabel (?).
:strip_exif()/f/image/SrvgeZyuNGEP1qrSY5o4s3Sz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GJuS4DGL1z3RSnwrrEw7NnRv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ok4CddN3gpw1HTM0ZYCD6DWN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KpYyB141fBpWDxV0XWpD5azQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qaP7Zdh9ZH1TlT2Gca47pw1Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O1VsTr8rsZa5ypOBJgRiFZrX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JhiJXQZzGDJeQpjKGgxFsgCV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GqDM2WVbEpjhGc1SfZ4N8tza.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xmbdh7u7lo6JL2Db26Mh91zs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TRL98jgQOiuMq0SfRUIdBW8S.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3VRFohaeuYC0QTInCaMvDfpQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/phv4t7CpacsV3ZQKZFvTrrRe.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2i9jWdNlirUziDrnf510omBM.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/I5ycYP3hSzbULP7F35hMFwFe.jpg?f=fotoalbum_large)