NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR
Driving Pro is voor mij niet zo relevant.Ophidian schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:38:
@VidaR-9 Beide geen stuurwielverwarming. De laatste harmon kardon ipv b en w. Eerste geen driving assistant pro. Tweede is spaanse import.
Ik zou deze bekijken:
https://svl.autodealers.nl/6688742/13466/
Duitse import (komt bij BMW) vandaan weet ik uit ervaring. Mis je wel de 21 inch, maar zijn er onder te zetten en de vier wiel sturing. Wel driving pro, parking pro, highway assist, 22 kW laden en b&w audo.
Wel erg benieuwd hoe je er zo snel achter bent dat de tweede Spaanse import is..?
Je suggestie is mooie auto. Al vind ik wielen wel zo’n beetje belangrijkste optie van een auto. Maar dat kan je zelf aanpassen. Kenteken is echter nogo. Vriend van me kwam daarmee en krijg dat nu niet meer uit m’n hoofd 🙄
[ Voor 13% gewijzigd door VidaR-9 op 13-06-2026 00:00 ]
Dankjewel, dit helpt! Ik ga een proefrit regelen.__fred__ schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Dat moet je zelf in de gaten houden. Richtingaanwijzer wisselt van rijstrook. Doe je het niet, geeft ie een tikkie in het stuur ten teken dat je op de verkeerde rijstrook zit.
-- All science is either physics or stamp collecting