Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeEkIe
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 20:35
Als ik de commentaren op Trustpilot lees dan lijkt Wero nog niet betrouwbaar om op te kunnen vertrouwen met het sturen en ontvangen van geld.
Het is ook duidelijk aan de stortvloed van reacties dat je Wero niet moet gebruiken als er nog geen IBAN-Naam Check beschikbaar is. Telefoonnummers lijken fout te kunnen worden geregistreerd en geld wordt veelvuldig naar vorige eigenaren van een telefoonnummer gestuurd. Erg veel reacties van mensen die zeggen hun geld kwijt te zijn!
Ik lees ook over problemen met mensen die meerdere banken aan hetzelfde telefoonnummer hebben gekoppeld. Dat zou niet mogelijk moeten zijn, tenzij er een mechanisme wordt ingevoerd om te kiezen op welke bankrekening het geld moet worden gestort, maar dat zou betekenen dat Wero zelf als (tussen) bank moet gaan functioneren.
Als ik de klachten lees vraag ik mij ook af of de banken zelf Wero en IP wel goed hebben geïmplementeerd.

Er wordt veel geklaagd dat Wero alleen een AI chatbot heeft, maar als ik de Wero Help pagina lees dan is er wel degelijk een echte helpdesk achter die AI beschikbaar.

Dit allemaal naast de gebruikelijke oplichtingstrucs die nu met het nog onbekende Wero worden geprobeerd en waar de schuld ten onrechte bij Wero worden gelegd (en dan een vernietigende reactie over Trustpilot achterlaten).

Nu zijn natuurlijk vrijwel alleen degenen die geld zijn kwijtgeraakt gemotiveerd om op Trustpilot uit onmacht te gaan schrijven, maar het geeft wel een plaatje!

Wel heb ik weer een woordje geleerd: arnaque. En dat Duitsers het enorm dure PayPal gebruiken.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste