Welke banken actief zijn met Wero kan je overigens zien op de website van Wero:
/f/image/kBfDqH9ajOsdn4PrEmts5Zu6.png?f=fotoalbum_large)
En op de Nederlandse website van Wero kan je nu het de implementatie (co-branding > rollout). Die rollout gebeurd trouwens pas aan het einde van '26 en daarom vraag ik mij af of de ooit aangekondigde POS functionaliteit die in '26 zou beginnen, wel gehaald zal worden. Het wordt ook niet in de tekst genoemd!
/f/image/kBfDqH9ajOsdn4PrEmts5Zu6.png?f=fotoalbum_large)
En op de Nederlandse website van Wero kan je nu het de implementatie (co-branding > rollout). Die rollout gebeurd trouwens pas aan het einde van '26 en daarom vraag ik mij af of de ooit aangekondigde POS functionaliteit die in '26 zou beginnen, wel gehaald zal worden. Het wordt ook niet in de tekst genoemd!
EPI kondigt aan nog dit jaar met online betalen in winkels te beginnen in Duitsland, en in 2026 in Frankrijk en België.
Ondertussen geven zij ook wat getalletjes vrij, die natuurlijk in het niet vallen bij wat het in de toekomst aan statistieken zullen laten zien. In ieder geval duidt het erop dat Wero als nieuw product wel degelijk goed gebruikt en geaccepteerd wordt:
Ondertussen geven zij ook wat getalletjes vrij, die natuurlijk in het niet vallen bij wat het in de toekomst aan statistieken zullen laten zien. In ieder geval duidt het erop dat Wero als nieuw product wel degelijk goed gebruikt en geaccepteerd wordt:
op die pagina pay.nl/wero, staat ook een animatie die toont hoe een wero transactie eruit zal zien voor de consument. De Wero betaalpagina komt er blijkbaar zo uit te zien:
:strip_exif()/f/image/1Ehxitun4p0ekYG41q8MESuW.png?f=user_large)
Als je deze QR code scant met de ABN amro app, herkent de app al dat het om een wero betaling gaat. Het werkt verder nog niet, maar er is al een eerste gedeelte gereleased.
:strip_exif()/f/image/1Ehxitun4p0ekYG41q8MESuW.png?f=user_large)
Als je deze QR code scant met de ABN amro app, herkent de app al dat het om een wero betaling gaat. Het werkt verder nog niet, maar er is al een eerste gedeelte gereleased.
[ Voor 17% gewijzigd door davides op 27-09-2025 16:24 ]
Het is heel vergelijkbaar met de iDeal payment page:

(Misschien moet het daar ook duidelijker, maar toch...)

(Misschien moet het daar ook duidelijker, maar toch...)
[ Voor 80% gewijzigd door davides op 27-09-2025 17:08 ]
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/3sshDANpREdeW1T3XOZd4n2K.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/O7mGPlg4lRXOfVRZHJjJUwIH.png?f=fotoalbum_large)