- Divak
- Registratie: Juni 2008
-
Laatst online: 05-05 13:59
Dit toont wat mij betreft wel de power van social media, algoritmes, marketing, enz.
Ik zie op het Nederlandse nieuws, internationale pers niets anders dan belachelijkmakende berichten over Trump, de idiote acties, net zo vreemde uitspraken, de halfbakken rally's met een paar honderd man. Heel Reddit staat vol met clownachtige foto's van Trump, het is een felon, alles wat hij aanraakt geeft oranje af, ook de diverse talkshows zoals John Oliver hebben zo vaak de politiek en presidentsverkiezingen besproken, allemaal pro Democrats of vooral anti-Trump. De segmenten die je dan uit Fox News ziet zijn ook beschamend zo slecht.
Oftewel had ik geen flauw idee hoe de peilingen toch zo dicht bij elkaar konden liggen. Dit kán toch niet écht zo spannend zijn?? Om dan nu te zien dat Trump daadwerklijk lijkt te gaan winnen is dan de 'kers' op de taart. Bizar.
Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Je reageert hier niet op de man maar op de discussie. Het maakt niks uit welk excuus of welke vorm je eraan geeft, je doet het niet. Je valt niemand aan op zijn mening, je gaat in discussie met de mening als je het er niet mee eens bent.
Daarnaast: onderbouw stellingen en uitspraken, ook als je denkt dat iets welbekend is; niet iedereen volgt het nieuws in gelijk mate. Een simpel linkje naar een artikel volstaat al.
Verder zijn de volgende zaken niet toegestaan:
- Discriminerende reacties
- Ongefundeerde oneliners/generalisaties die niks bijdragen aan de discussie in het topic
- Rants
- Whataboutisme
- Linkdrops
- Sealioning
- Het reageren op overduidelijk slechte reacties
- De discussie over ras/afkomst en IQ is ook hier offtopic.
Zie ook:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid en het volledige beleid van dit topic in de startpost.