Het grote Zeekr X topic

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Yellowneck schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:14.

[...]

Klopt, je telefoon moet inderdaad via Bluetooth verbonden zijn om em te kunnen gebruiken als Digital Key 2.0
Ja, dat sowieso om hem te gebruiken, maar of het ook nodig is om de key aan te maken weet ik even niet meer.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 00:51
Yellowneck schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:14:
[...]

Ik denk dat je toe bent aan vakantie of slaap bigkevx2, ik volg je niet meer :+.
LOL beiden en deze zijn gepland, don’t worry 😁.
Maar…(daar komt ie dan, de maar…)
De link naar de post komt mij dus zeer bekend voor. Dat was wat ik op mijn oude iPhone dus had.
Maar in mijn screen van de oh zo betrouwbare manual leggen ze het toch serieus uit vanaf de auto. Auto symbool > menu item wat niet bestaat en daarna moet je je telefoon erbij pakken. Toch?
Of moet ik serieus nu echt eerder en langer op vakantie. Wat er ook uitkomt, twee happy flows, een weer werkende digital key of zo vakantie!! Ik zeg…maak me gek!!! 😜

Edit: Vakantie dus toch maar, idd de app na nog een keer kijken. De tekst is niet 1:1 maar goed, de tekst daarvoor is duidelijk. En nee, dit werkt bij mij dus nog niet. Alleen een card key kan ik toevoegen.
Zie screen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9VKGLYohBrcihWIJyjmpUpa2CY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7NJTYqYMBLIgpjSYuOKQo0yr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door bigkevx2 op 06-12-2025 00:50 ]

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste