Hertog_Martin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:59:
Lol vanmiddag voor 750e XVG gekocht, is nu 1015 waard
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
DYORresusaapje schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:36:
[...]
Duurde het de vorige keren niet tot 3 maanden na de halvering voor we echt omhoog gingen?
Maar geen idee, ik deed een flauw grapje, omdat iemand hier laatst vroeg of de prijs zou halveren en daarom beter nu kon verkopen.
Uit je reactie begrijp ik, dat ik hier net zo leuk ben als op feestjes
Numbers schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 22:10:
[...]
DYOR![]()
Maar geen idee, ik deed een flauw grapje, omdat iemand hier laatst vroeg of de prijs zou halveren en daarom beter nu kon verkopen.
Uit je reactie begrijp ik, dat ik hier net zo leuk ben als op feestjes
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 02-04-2024 22:44 ]
#Gold is up over 1% today, hitting a new record-high. But #silver is up almost 4% today. Silver has a lot of catching up to do, as it still needs to double to hit a new record high. #Bitcoin on the other hand is down almost 6% today. Silver is the new Bitcoin. It's Bitcoin 2.0.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 2 april 2024
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gold wins. pic.twitter.com/E22YNpDVso
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 2 april 2024
nothing stops this train
Roughly $2 billion in Bitcoin BTC previously seized by United States authorities and connected to the Silk Road marketplace has moved to a new address. According to data from the blockchain on April 2, a wallet known to be associated with the U.S. Justice Department made a 0.001 BTC transaction to a Coinbase Prime address — possibly as a test transaction.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
People panic selling because the government might sell $2.1 billion worth of BTC...
— Lady of Crypto (@LadyofCrypto1) 2 april 2024
Bitcoin is a $1.3 trillion dollar asset with $10 billion daily in volume.
No wonder these people stay broke 🤣
64500 zojuist geraakt met een snoeiharde wick .. denk nog steeds dat we van dit niveau omhoog gaantomtom901 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:25:
[...]
"Waarschijnlijk" wickt prijs er even in, om vervolgens opgekocht te worden. Garantie tot de deur uiteraard. Ik heb persoonlijk nu geen positie behalve mijn spot bags.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Goeie bounce inderdaad.ScuL schreef op woensdag 3 april 2024 @ 02:50:
[...]
64500 zojuist geraakt met een snoeiharde wick .. denk nog steeds dat we van dit niveau omhoog gaan
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
hahaha wat een clown is het toch ook.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekker pikHertog_Martin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:59:
is dat ook niet 1 van die hele oude shitcoins? volgens mij heb ik die drek nog gemined in mijn vorige leven
Verge gaat al dik 9 jaar mee idd. Long time long time.anti elppa schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:13:
[...]
is dat ook niet 1 van die hele oude shitcoins? volgens mij heb ik die drek nog gemined in mijn vorige leven
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/svd9WbwLcp3zxpOEWzruyS6L.jpg?f=user_large)
https://cointelegraph.com...-surpasses-grayscale-gbtc
[ Voor 19% gewijzigd door Gipsy King op 03-04-2024 07:27 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 03-04-2024 07:59 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Goud memes zijn echt tam.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat Wraith Protocol is ook hele dikke techHertog_Martin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:59:
Zou zomaar kunnen, zeker gezien de orderflow objective (CME gap vullen) gelukt isScuL schreef op woensdag 3 april 2024 @ 02:50:
[...]
64500 zojuist geraakt met een snoeiharde wick .. denk nog steeds dat we van dit niveau omhoog gaan
tomtom901 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:31:
[...]
Zou zomaar kunnen, zeker gezien de orderflow objective (CME gap vullen) gelukt is
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-04-2024 09:43 ]
Je zal maar een shitcoinmiljoinair zijn. Dan ben je pas een baasAeronaut schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:16:
Maar maar maaarrrrr shitcoins is het leven
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@anti elppa bij het zien van dit lijstje:Taro schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:56:
SOUTH nieuwe #1 in Metamask Shitcoin PF #1![]()
![]()
[Afbeelding]
HODL!
Vandaag kan ik niet in de app (of site) want mijn documenten worden opnieuw bekeken. Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice via de website. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je een reactie kreeg en dat alles weer in orde was?
Ik heb op de eerste dag rond volgens mij 14:00 contact gezocht, had de volgende ochtend zowel reactie per e-mail als in de app en die middag was alles opgelost.streamnl schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:03:
28 maart heb ik nog een email ontvangen van Kraken waarin stond dat mijn account compleet was en dat ik verder niets hoeft te doen.
Vandaag kan ik niet in de app (of site) want mijn documenten worden opnieuw bekeken. Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice via de website. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je een reactie kreeg en dat alles weer in orde was?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@anti elppa die toch ook wel stiekem kijkt naar hoe de poes van Vitalik het doetYES schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:02:
[...]
@anti elppa bij het zien van dit lijstje:
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Thanks, geduld hebben dus... niet mijn beste eigenschap...Taro schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:06:
[...]
Ik heb op de eerste dag rond volgens mij 14:00 contact gezocht, had de volgende ochtend zowel reactie per e-mail als in de app en die middag was alles opgelost.
Not surprised. Want TAO ecosysteem.Taro schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:56:
SOUTH nieuwe #1 in Metamask Shitcoin PF #1![]()
![]()
[Afbeelding]
HODL!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/q3BByixgQ5OUWzOpCymrareG.gif?f=user_large)
YES schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:02:
[...]
@anti elppa bij het zien van dit lijstje:
[Afbeelding]
Hier nog eentje:anti elppa schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:17:
hahahah lekkere posts weer mannen. Ga stuk hier. Keep em coming
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot

Lower highs vanaf 2018, maar onze hippie op sandalen wordt nog steeds op handen gedragen.
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:22:
[...]
Hier nog eentje:
[Afbeelding]
Lower highs vanaf 2018, maar onze hippie op sandalen wordt nog steeds op handen gedragen.
Moet je nagaan wat er gebeurd als Vitalik vandaag overlijd, drop van 30%? 40%?BTC100K2021 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:22:
[...]
Hier nog eentje:
[Afbeelding]
Alleen al daarom is Bitcoin de betere keus.
Alleen is het nog te vroeg voor de meeste om hun ETH om te zetten naar BTC. Pas rond de 0.03 liggen de mooie sell low kansenNopheros schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:36:
[...]
Moet je nagaan wat er gebeurd als Vitalik vandaag overlijd, drop van 30%? 40%?
Alleen al daarom is Bitcoin de betere keus.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Beter wachten tot 0.01 zodra overheden aankondigen dat ze opbrengsten uit smart contracts als belastbare opbrengsten zien. Die kans gaan ze echt niet laten liggen, ETH en co zullen NOOIT dezelfde status krijgen als BTC.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:41:
[...]
Alleen is het nog te vroeg voor de meeste om hun ETH om te zetten naar BTC. Pas rond de 0.03 liggen de mooie sell low kansen
Dikke adoptie door de fiscus!
Voor shitcoins heb je 2 keuzes:
A. het gaat naar 0 door een rugpull of langzaam verdwijnende interesse omdat de tech toch niet zo dik is.
B. risk rewards slaan negatief uit door fiscalisering van transacties, het gaat ook naar 0
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-04-2024 10:52 ]
✅ByteMe_ schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:43:
[...]
Je zal maar een shitcoinmiljoinair zijn. Dan ben je pas een baas
En nu?
Lambo
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn favoriete munt, probeerde gisteren tijdens de dip nog wat extra op te pakken maar de ideal betaling via Bitvavo duurde te lang
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Echt een massa van verkocht (break-even of kleine winst) rond de $4. Sucks to see.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Th1x4nG schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:41:
[...]
Echt een massa van verkocht (break-even of kleine winst) rond de $4. Sucks to see.
Ik heb op de weg naar beneden steeds wat bijgekocht tot aan de 5 euro.
De 3 en 4 euro prijzen heb ik gemist. Had er graag nog meer gehad...
Ik had er graag 0 gehad, maar ieder z'n dingDarrell schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:04:
[...]
![]()
Ik heb op de weg naar beneden steeds wat bijgekocht tot aan de 5 euro.
De 3 en 4 euro prijzen heb ik gemist. Had er graag nog meer gehad...
Moet je op dat rode knopje drukken. Zo moeilijk is het niet.Nopheros schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:13:
[...]
Ik had er graag 0 gehad, maar ieder z'n ding
Deze coin heb ik destijds heel hard genegeerd. Als je hier toch ff een klein tasje van had gekocht was je toch wel zoals de Engelse zeggen een baconbuyer geweest.Th1x4nG schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:41:
[...]
Op kucoin paar opgepakt met hopelijk komende maanden een 5-10x (NFA!). Dus niet voor de tech, maar puur op basis van de charts
IDEA, QRDO, VELO.
[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 03-04-2024 12:23 ]
Ever wonder why Bitcoiners are so extreme?
— Willy Woo (@woonomic) 3 april 2024
Consider that holding is not easy. It involves suffering being underwater for 3 years out of 4, then riding rocketships for the final year.
It's like chewing glass 75% of the time, then snorting cocaine for the last 25%.
hahaah willy......vroeg me vorige week nog af waar die tegenwoordig uit hangt. Sinds ie een kind gekregen heeft is ie zo goed als dood. Altijd zonde.
Ik heb die shitcoin op 4$ gekocht.
Zou mooi zijn als ie naar 100 knalt launch was iets van 400
Eerder terug in de tijd en niet op het groene knopje drukkenDarrell schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:18:
[...]
Moet je op dat rode knopje drukken. Zo moeilijk is het niet.
Te koop: auto.csv
Src. https://www.ad.nl/binnenl...s-aan-te-leggen~a9df1d5a/
Wel een mooi iniatief. Iemand hier die er aan mee doet?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb mijn Fiat Multipla net aangemeld...sh4d0wman schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:13:
Beste boormachinebrigade,
Te koop: auto.csv
Src. https://www.ad.nl/binnenl...s-aan-te-leggen~a9df1d5a/
Wel een mooi iniatief. Iemand hier die er aan mee doet?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb ze enkele sconden na de Binance listing verkocht voor 700. Helaas kon er maar een klein deel verkocht worden. Had graag alles van m'n airdrop eruit gegooidelektriekert schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:44:
[...]
Ik heb die shitcoin op 4$ gekocht.
Zou mooi zijn als ie naar 100 knalt launch was iets van 400
Totale BTC holdings USA: 208K BTC.
Alles verkopen zou vrij dom zijn, alleen al vanwege het feit dat China ook een substantiële stack heeft.
Zou dat dan spot verkoop zijn, of OTC?BTC100K2021 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:44:
2K BTC van the Silk Road funds zijn gisteren naar Coinbase verzonden.
Totale BTC holdings USA: 208K BTC.
Alles verkopen zou vrij dom zijn, alleen al vanwege het feit dat China ook een substantiële stack heeft.
Coinbase, kan dus beide aangezien zij ook een OTC desk hebben. Maar 2K BTC spot is ook nauwelijk merkbaar.
132M dollar, op een dagvolume (gisteren, bron coingecko) van 42 miljard is idd peanuts (die pinda wil ik overigens best hebbenBTC100K2021 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:52:
[...]
Coinbase, kan dus beide aangezien zij ook een OTC desk hebben. Maar 2K BTC spot is ook nauwelijk merkbaar.
nothing stops this train
neeKol Nedra schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:17:
zal er nog een dump/test zijn 58k?
Guere schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:01:
Aangezien het vandaag blijkbaar anti elppa meme-dag is:
[Afbeelding]
@anti elppa meme-dag you say?
wahahhahahah heerlijk. Wat een dag jongens. Mis alleen nog een koers van 420kFrambozenTaart schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:19:
[...]
![]()
@anti elppa meme-dag you say?![]()
[Afbeelding]
denk het ook niet. zag ergens ooit een soort TA dat als we boven een bepaald nivo zouden sluiten de koers daar historisch gezien niet meer onder zal zakken (en dat was toen 63k). ik weet alleen niet meer waar ik die analyse gezien hebKol Nedra schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:17:
[ Voor 7% gewijzigd door brothermaynard op 03-04-2024 15:23 ]
Ik verwacht nog wel een dip eerlijk gezegd, orders staan klaar in de 62-64k rangeKol Nedra schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:17:
Same, we hebben niet de hele cme-gap gehad vannacht. Denken dat we de nog gaan vullen en dan weer omhoog. Als we geen sterke bounce krijgen, dan ook nog de 58k testen, maar dat verwacht ik nog niet.zenith schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:23:
[...]
Ik verwacht nog wel een dip eerlijk gezegd, orders staan klaar in de 62-64k range
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zag van de week dat je hier ook futures/leverage trading kan doen met usdtknakworst schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:49:
My fiat is ready op Nexo. Rond de 62k is buy buy buy.
keep talking about it... dan bounced BTC directmjjveldt schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:48:
[...]
Same, we hebben niet de hele cme-gap gehad vannacht. Denken dat we de nog gaan vullen en dan weer omhoog. Als we geen sterke bounce krijgen, dan ook nog de 58k testen, maar dat verwacht ik nog niet.
knakworst schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:49:
My fiat is ready op Nexo. Rond de 62k is buy buy buy.
Nadat BTC naar de maan is gegaan.thierry1982 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:34:
When alt season? Zin om te meuk te dumpen voor BTC.
Of is het this time different...?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dat is een @anti elppa friendly manier om te zeggen dat je eigenlijk te weinig Bitcoin hebt gekocht.thierry1982 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:34:
Yup schuldig. Als ik het over zou mogen doen dan zou ik het nu zo doen.Alpina schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:42:
[...]
Dat is een @anti elppa friendly manier om te zeggen dat je eigenlijk te weinig Bitcoin hebt gekocht.
70 % BTC
20 % ETH
10 % AVAX
En de vinkentering aan alle shitcoins.
Ik ben daar bijna met de recente herbalancering:thierry1982 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:44:
[...]
Yup schuldig. Als ik het over zou mogen doen dan zou ik het nu zo doen.
70 % BTC
20 % ETH
10 % AVAX
70% BTC
15% ETH
10% SOL
5% DOGE (op dit moment de enige positie die nog onder water staat
Wat een bizarre gang van zaken. Het account is jaren geleden geverifieerd en ik maak amper trades.
Ook geen mailtje of verzoek om meer informatie gehad van ze. Je komt er pas achter als je inlogt en iets probeert te doen met het account. Wat een amateuristische zooi; erg zorgelijk.
Prima pf idd. Maar waarom meteen al het andere naar de vinkentering? Kan je meteen naar de afdeling zure maxi's. Klinkt echt sympathiek.thierry1982 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:44:
[...]
Yup schuldig. Als ik het over zou mogen doen dan zou ik het nu zo doen.
70 % BTC
20 % ETH
10 % AVAX
Zo bedoel ik het niet. Meer dat ik dan beter zou slapen. Gun iedereen zijn of haar gains.zwembroek schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:00:
[...]
Prima pf idd. Maar waarom meteen al het andere naar de vinkentering? Kan je meteen naar de afdeling zure maxi's. Klinkt echt sympathiek.
te snel lezend las ik... Zin om te neuken voor BTCthierry1982 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:34:
Leuk gedaanGuere schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:01:
Aangezien het vandaag blijkbaar anti elppa meme-dag is:
[Afbeelding]
Alle maxi's in je inbox:brothermaynard schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:09:
[...]
te snel lezend las ik... Zin om te neuken voor BTC![]()
Ik kreeg vorige week ook ineens een melding voor een Pro account waar ik niet om had gevraagd. Alles beantwoord en daarna alles gedisabled met alleen een pop-up in beeld met lege knoppen en zonder tekst. Gelukkig inmiddels weer opgelost, maar ergens gaat er daar iets niet goed...Wouter schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:57:
WTF is er met Kraken aan de hand; ik kan opeens geen trades meer maken met m'n account, omdat het niet geverifieerd is. Knop om te verifiëren werkt niet. Alleen in de app krijg ik iets meer informatie te zien; blijkbaar heeft opeens m'n 'proof of residence' de status 'verifying'.
Wat een bizarre gang van zaken. Het account is jaren geleden geverifieerd en ik maak amper trades.
Ook geen mailtje of verzoek om meer informatie gehad van ze. Je komt er pas achter als je inlogt en iets probeert te doen met het account. Wat een amateuristische zooi; erg zorgelijk.
Hier een of andere schets maker babe... Moon !zwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
Looks like $ASTR is going for 0.10$...
I will go all in on the 0.10$ level...
Minimum Target - 0.30$
Maximum target - 1.3$
Invalidation - weekly close below grey box (0.10$)...
[Afbeelding]
#Cardano #ADAUSD 🚀 pic.twitter.com/e1FxJK7z0R
— Andressa (@andressa_trader) 3 april 2024
Haha ok, dat horloge ga ik onthouden...Taro schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:12:
[...]
Leuk gedaan![]()
Je bent echter wel vergeten mijn nieuwe horloge erbij te tekenen, dat was de kers op de taart geweest
Ga al mijn AI parels nog niet wegdoen in ieder geval. Dan maar een shitcoiner met voornamelijk Bitcoinzwembroek schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:00:
[...]
Prima pf idd. Maar waarom meteen al het andere naar de vinkentering? Kan je meteen naar de afdeling zure maxi's. Klinkt echt sympathiek.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/4BsCA2m8cpTT7zt21g7Tmwqm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YPJBXxaOIa80i14MV03fKWlu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9KxOYD494MKKthyXSr8w3vrZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YVpH1WCagPSz4NtFbtv4Ywrg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mO2Gibfx6Q23024FHuuMCZjp.png?f=fotoalbum_large)