Bijna 50% verkocht, ooit houdt het op.anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:27:
grayscale ook weer ff 4.600 btc sell. 302 meur. Kan ook settlement van gister zijn, geen tijd om het op te zoeken verder
Dinsdag dipdag tegenwoordig
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als 60.800 het houdt dan is het een prachtige correctie. Anders is het voorlopig gedaan met de pret.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
If you’re selling or sold at 70k….do what you want, it’s your coins…
Just remember it’s a proven FACT
That on Christmas Santa Claus will come down your chimney and beat the ever living shit out of you and shit in your kids bed. I don’t make the rules.
Just remember it’s a proven FACT
That on Christmas Santa Claus will come down your chimney and beat the ever living shit out of you and shit in your kids bed. I don’t make the rules.
waar zie jij een bart dan? zelfs met alle fantasy van de wereld zie ik niets van 1d tot aan 1secJoosie200 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:35:
Bartje is bijna uitgetekend.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
juiced01 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:19:
Maar... wat zegt zo'n plaatje nou? Pak een willekeurige periode, zet twee lijntjes en zeg "kijk! hoop!"?
24 maart - 2 aprilanti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:40:
[...]
waar zie jij een bart dan? zelfs met alle fantasy van de wereld zie ik niets van 1d tot aan 1sec
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Looks like $ASTR is going for 0.10$...
I will go all in on the 0.10$ level...
Minimum Target - 0.30$
Maximum target - 1.3$
Invalidation - weekly close below grey box (0.10$)...
Minimum Target - 0.30$
Maximum target - 1.3$
Welkom in de wondere wereld van TAjuiced01 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:19:
Maar... wat zegt zo'n plaatje nou? Pak een willekeurige periode, zet twee lijntjes en zeg "kijk! hoop!"?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
das geen bart. verre van zelfs. 1 de uptrend ging niet rap maar in meerdere dagen. Regel voor een bart is een enorme paal up, en kort erop eenzelfde paal down. De up en down sectie lijken niet op elkaar.
Verder is de periode te lang als je het mij vraagt, maar daar kan je over discussiëren.
¯\_(ツ)_/¯, whales bewegen het geheel.anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
[...]
das geen bart. verre van zelfs. 1 de uptrend ging niet rap maar in meerdere dagen. Regel voor een bart is een enorme paal up, en kort erop eenzelfde paal down. De up en down sectie lijken niet op elkaar.
Verder is de periode te lang als je het mij vraagt, maar daar kan je over discussiëren.
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 02-04-2024 15:45 ]
Conclusie: dit plaatje heeft een te brede bekendheid.
anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:40:
[...]
waar zie jij een bart dan? zelfs met alle fantasy van de wereld zie ik niets van 1d tot aan 1sec
:strip_exif()/f/image/zvZeA9lGL5qif7w0ipUgTOep.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de 2h grafiek.
Gestart op 64k eind maart tot nu. Of wil je het een redistribution fase noemen rond de 71k?
Oké, ik voel een dca politie meme opkomen. De bartje politieanti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door Joosie200 op 02-04-2024 15:48 ]
Je vraagt het, dus je hebt twijfel, niet doen danZaratrass schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:56:
[...]
in de comments vermelden ze dat je ADA kan verdubbelen. is dit legit?
[Afbeelding]
mmm oke oke, op de telefoon ziet er wel wat meer bar achtig uit. Op computer scherm is dit allemaal veel te soft en te lange up en down stukken voor een bartJoosie200 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:47:
[...]
[Afbeelding]
Op de 2h grafiek.
Gestart op 64k eind maart tot nu. Of wil je het een redistribution fase noemen rond de 71k?
[...]
Oké, ik voel een dca politie meme opkomen. De bartje politieIk wist niet dat de definitie zo strak opgetekend stond.
Nee, nee. Inleg verdubbelen, wat denk je zelf?Zaratrass schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:56:
[...]
in de comments vermelden ze dat je ADA kan verdubbelen. is dit legit?
[Afbeelding]
Bekijk alleen het ADA adres al, slechts één transactie van 1 ADA.
https://cardanoscan.io/ad...f631b46235a311d97fdcb5e17
[ Voor 20% gewijzigd door Joyous-P op 02-04-2024 15:56 ]
Zo nog wel 999 schetsen beschikbaar.zwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
Looks like $ASTR is going for 0.10$...
Minimum Target - 0.30$
Maximum target - 1.3$
[Afbeelding]
Dat verklaart het dan.anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:50:
[...]
mmm oke oke, op de telefoon ziet er wel wat meer bar achtig uit. Op computer scherm is dit allemaal veel te soft en te lange up en down stukken voor een bart
Hoe dan ook pasta rekteroni being served as menu of the day.
anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:40:
[...]
/f/image/WcEhrVYThGTypC97FJnODMVH.png?f=fotoalbum_large)
Moet ik hem nog in shoppen?
ja en open hem nu eens op een normaal scherm ipv op je telefoon. En vergelijk hem dan eens met echte barts op dat scherm. DAn zul je zien dat dit allemaal maar softe shit is. Echte barts knallen gewoon binnen een dag op de 15min ff 4 tot 5% down na een mooie pump. Daar komt het hele bart verhaal vandaan. Straks gaan we bart tekenen waar het hoofd 6 maanden is
Vind ik altijd wel grappig eigenlijk
65500 lijkt een aardige wall om doorheen te beuken. iedere poging stuitert af momenteel
Edit: as we speak toch wat hoger gegaan. 65,7k nu and rising
Edit: as we speak toch wat hoger gegaan. 65,7k nu and rising
[ Voor 26% gewijzigd door brothermaynard op 02-04-2024 16:26 ]
Level to beat voor een higher high is 65826.43.
tomtom901 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:21:
Level to beat voor een higher high is 65826.43.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zou mooi zijn. ben op 66,2 ingestapt als veronderstelde bodem. 70k is +/- 9k winst.thierry1982 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:37:
We zitten vanavond alweer op 70K.
brothermaynard schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:39:
[...]
zou mooi zijn. ben op 66,2 ingestapt als veronderstelde bodem. 70k is +/- 9k winst.
[ Voor 32% gewijzigd door resusaapje op 02-04-2024 16:45 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nah, denk het niet. Eigenlijk liever niet zelfs. Gewoon ff afkoelen ipv die enorme runs omlaag (en omhoog).thierry1982 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:37:
We zitten vanavond alweer op 70K.
Al lang gedaan jonge
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
beste zou zijn om gewoon nu tot de halving, en de 1e maand erna, een beetje in de 65 tot 70k range te blijven.tomtom901 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:44:
[...]
Nah, denk het niet. Eigenlijk liever niet zelfs. Gewoon ff afkoelen ipv die enorme runs omlaag (en omhoog).
Maar ik gok dat dat niet gaat gebeuren. Die hele move vannacht kwam puur door weer veel te veel leverage trading. De boeken zijn nu schoon, de funding neutraal. Iedereen heeft weer ff een mailtje gehad, en moet eerst weer bij moeder de vrouw handje op houden voor nieuw gok geld.
In de paar weken die dat weer nodig heeft, gaat spot, de etf, mr 100, micro strategy enz gewoon door met kopen. Kans dat we dus rap weer up gaan, en zelfs voorbij de 74k, is absoluut aanwezig
oh en vergeet niet, grayschale zal in die 2 maanden ook aardig leeg gelopen zijn. Dat gaat ook echt wel invloed hebben icm wat er na de halving nog van miners komt
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 02-04-2024 16:54 ]
Kans is er absoluut, maar als we als een raket omhoog zijn (zoals gebeurd) dan loop je hetzelfde risico terug, dus ik zie liever consolidatie hier, net zoals jij.anti elppa schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:51:
[...]
beste zou zijn om gewoon nu tot de halving, en de 1e maand erna, een beetje in de 65 tot 70k range te blijven.
Maar ik gok dat dat niet gaat gebeuren. Die hele move vannacht kwam puur door weer veel te veel leverage trading. De boeken zijn nu schoon, de funding neutraal. Iedereen heeft weer ff een mailtje gehad, en moet eerst weer bij moeder de vrouw handje op houden voor nieuw gok geld.
In de paar weken die dat weer nodig heeft, gaat spot, de etf, mr 100, micro strategy enz gewoon door met kopen. Kans dat we dus rap weer up gaan, en zelfs voorbij de 74k, is absoluut aanwezig
over 3 maanden staan we op 80k
dit jaar tikken we de $110k aan
dit jaar tikken we de $110k aan
nothing stops this train
[Twitter: https://twitter.com/Ashcryptoreal/status/1775172133569560697?t=coO1J8x2UELQZIk46Um5aQ&s=19]
(embedding kaput?)
ff hunten en dan weer door 👌
(embedding kaput?)
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2024 16:58 ]
nothing stops this train
[Twitter: https://x.com/Ashcryptoreal/status/1775172133569560697?s=20] Ganz kaputtt.(embedding kaput?)
hahahahahah heeeeeerlijk. Classic dit. Hoeveel van dit soort acties gaan we aankomende 2 jaar nog zien? Maar serieus, deze parel had een marketcap van 80K?
Ik krijg meteen weer jeuk om dat soort shit projectjes met wat gasten te pumpen in paar dagen en dan de hele shit te dumpen, zodat die hele munt volledig naar de tifus is.
So easy. Je zet wat koop orders boven de koers, en gaat dan met paar man inkopen op je eigen muren....tot het wat rolt. Dat krijg je zelfs met 1 btc super easy voor elkaar. Dat beetje wat op twitter en andere bagger kanalen wat schreeuwen tot het rolt...........LETS DOEMP IETTT
[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 02-04-2024 17:12 ]
Hahahah post iemand daaronder van tsja dan had hij maar een stoploss moeten gebruiken. Alsof dat helpt...
En dat was dus kennelijk 'gewoon' een 1-aprilgrap van 'm (ook al is 't 2 april...):
April Fools! Check out the new token $FUTURE, which we migrated $MERTD to. Pushing the boundaries of Solana.@FutureSPL
— SidechainGavin (@SidechainGavin) 2 april 2024
[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 02-04-2024 17:11 ]
In a few days everything will be green, and those who sold are going to be salty in the comments.
— Kazi (@TheCryptoKazi) 2 april 2024
It’s a rinse and repeat market.
Each time it happens, we trade much higher.
https://watcher.guru/news...-new-solana-presale-slothSLERF Price Down 40% In a Week as Meme Coin Traders Switch to New Solana Presale $SLOTH
Looks like most of you degens didn’t get the memo… It’s “buy red, sell green” not the other way around.
— Kyle Chassé (@kyle_chasse) 2 april 2024
$NAKA below $2 again and over 83.4% of whales and pro traders are buying and you're not?
— CЄЄJ𖤍Ч |◈|₿ (@CEEJAY_xs) 2 april 2024
A $NAKA whale recently sold their bags (over 900k tokens) and this presented a new buying opportunity below $2
And with the biggest whale gone, we're primed for a healthier market
- The… pic.twitter.com/ubTJ8MdouP
Ah jammerEegee schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:10:
[...]
En dat was dus kennelijk 'gewoon' een 1-aprilgrap van 'm (ook al is 't 2 april...):
[Twitter]
Ik zit eraan te denken om de helft van GPU (×10 gegaan) te verkopen en in te wisselen voor;
Deai of zklm of scale.
Waar doet deze jongen goed (het beste aan)? Mensen die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?
Lekker blijven zitten met GPU is natuurlijk ook een optie.
Deai of zklm of scale.
Waar doet deze jongen goed (het beste aan)? Mensen die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?
[ Voor 12% gewijzigd door poekiepoes12 op 02-04-2024 17:42 ]
Ik zou in ieder geval 70-90% van je huidige bag GPU cashen voor iets anders. Liefst 2 of 3 nieuwe potentiële moon muntjes. Zou zonde zijn als je volledige winst verdampt. Ook is de kans dat GPU nog eens x3-10 doet kleiner dan dat een nieuw muntje dat doetpoekiepoes12 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:41:
Ik zit eraan te denken om de helft van GPU (×10 gegaan) te verkopen en in te wisselen voor;
Deai of zklm of scale.
[ Voor 11% gewijzigd door brothermaynard op 02-04-2024 17:45 ]
Dat is ook hoe ik er nu insta.. Suggesties voor een van de drie?brothermaynard schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:44:
[...]
Ik zou in ieder geval 70-90% van je huidige bag GPU cashen voor iets anders. Liefst 2 of 3 nieuwe potentiële moon muntjes. Zou zonde zijn als je volledige winst verdampt. Ook is de kans dat GPU nog eens x3-10 doet kleiner dan dat een nieuw muntje dat doet
Mijn bag is al x28 gegaan en blijf lekker holden.. heb nu alles in staking staan voor 85% apy. Heb toch het vertrouwen dat hij nog makkelijk een x10 gaat doen.poekiepoes12 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:41:
Deai of zklm of scale.
Verwacht toch op z'n minst een SmartBlockChainCloudoplossingzwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:55:
[...]
Net zo geruststellend als een beveiligscertificaat van een website?
==
hoi
Nou nou, bitty. Toch wat verder terug dan ik had willen zien.
Inleg eruit halen lukt zeker nietTechnofreakz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:48:
[...]
Mijn bag is al x28 gegaan en blijf lekker holden.. heb nu alles in staking staan voor 85% apy. Heb toch het vertrouwen dat hij nog makkelijk een x10 gaat doen.
Niks uitgeschaald?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Lijkt erop… vind het er niet fris uit zienAeronaut schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:58:
CME gap is 64.1k … dus die 64k babe zien we.. toch.. TOOCHHH?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Op de weg omhoog zeker. Meer dan 30k. Maar ook alles alweer in de dip ingeschaald. Maybe iets to soon. Maar ik kan de markt niet timen. In deze fase van de markt moet je ook niet te greedy worden wat betreft de bodem proberen te timen. Ik ben tevreden met de levels die ik heb kunnen kopen. Iets wat ik een week geleden voor onmogelijk had gehouden.
poekiepoes12 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:41:
Deai of zklm of scale.
Muren op coinbase pro zien er nu strak uit. Als het spoofers zijn was dit et wel gok iktomtom901 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:56:
Nou nou, bitty. Toch wat verder terug dan ik had willen zien.
Je weet welke @Alpina en ik hebben van deze drie.poekiepoes12 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:47:
[...]
Dat is ook hoe ik er nu insta.. Suggesties voor een van de drie?
Epoch is sinds gister ook vertrokken.zwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:10:
[...]
Je weet welke @Alpina en ik hebben van deze drie.Het zijn hele smerige tax farm gokjes waarbij je het geld als verloren moet beschouwen. Net zoals bij GPU.
Zou ook m'n deepsouth ai kunnen verkopen maar die houdt Taro ook nog vast volgens mij. Vast niet zonder reden.
De reden dat @Taro die houdt is omdat hij in de bull market geen tokens verkoopt en in de dips bij koopt.poekiepoes12 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:19:
[...]
Epoch is sinds gister ook vertrokken.
Zou ook m'n deepsouth ai kunnen verkopen maar die houdt Taro ook nog vast volgens mij. Vast niet zonder reden.
Maar misschien geloofd hij ook heel erg in de tech.
Zou lukken maar nee doe ik niet.. net een nieuwe ath aangeraakt $2.82,-
Dus je hebt 350k tokens en al miljonair?Technofreakz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:55:
[...]
Zou lukken maar nee doe ik niet.. net een nieuwe ath aangeraakt $2.82,-
Had die vrij snel daarna toch nog verkochtzwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:10:
[...]
Je weet welke @Alpina en ik hebben van deze drie.Het zijn hele smerige tax farm gokjes waarbij je het geld als verloren moet beschouwen. Net zoals bij GPU.
Bitcoin maak ik me trouwens geen zorgen over want digitaal goud.
Geen idee welke tech er achter SOUTH zit. Ik heb ze al vanaf 1.x USD ofzo, HODL.zwembroek schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:22:
[...]
De reden dat @Taro die houdt is omdat hij in de bull market geen tokens verkoopt en in de dips bij koopt.
Maar misschien geloofd hij ook heel erg in de tech.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
kunnen we al vroegtijdig zeggen dat dit de dip van Kwartaal 2 was?
edit: moment dat ik het type gaat het ook echt kelderen met paar honderd
[ Voor 38% gewijzigd door Aeronaut op 02-04-2024 20:07 ]
Taro schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:45:
[...]
Geen idee welke tech er achter SOUTH zit. Ik heb ze al vanaf 1.x USD ofzo, HODL.
[Afbeelding]
Don't trade shitcoins, kids. pic.twitter.com/pd01fLyZc6
— Relai 🇨🇭 (@relai_app) 2 april 2024
Hou eens op dan.Aeronaut schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:01:
ik zie een correlatie. Moment dat jij post gaat het groen.
Stichting Korrelatie.Aeronaut schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:16:
[...]
Zero.
Ik moet net via Paypal iets in USD betalen via mijn bankrekening die met Euro's werkt. De tering, wat een kosten. Wordt tijd dat BTC wereldwijd wordt geaccepteerd...
Help me morgen even herinneren dat ik een tegel maak voor corralatie. Dank!Aeronaut schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:16:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Duurde het de vorige keren niet tot 3 maanden na de halvering voor we echt omhoog gingen?
Voordeel van al deze crashes is dat we vaak een nieuwe babe kunnen posten🤪
brothermaynard schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:54:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wacht, welke crash? Heb ik iets gemist?brothermaynard schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:54:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2lAxcDGOLr12GqfUKbMR8G65.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/mtto0xIkGgg96l1rGe4MWT7B.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3P4vyBa4iHouf9hMtpMHxmIE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/emhdQA4a2vNI27oJJ23SnP7Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gi6aO8yj1V2k6FpA2RsBgIw6.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/czNcfmUktjnAJFD0ojL8MGSW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2DE60MzL1fOkzngWZ2ZFnEiR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/SJvmcitG8R34kruKLwRRQBfW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TaUccHJvnIbqzLA9w9xTExxK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/75G4EzLpaS8MHuHoO7XbNhgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r1NqrXXGdVDhFjro4dyalrZ7.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T1bR8KAs1H9NqlsQXHQzL0uC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qwnXqQJz2Bh7afzCbLzOEncn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lHBxDzg5UIVgYpetavXphpZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/06hVaxdMZqrY5NumFbriegeb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/o5nETT2rtJZKxWeu5Fsb1vEM.png?f=fotoalbum_large)