Kavel geslotenColdcat schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:39:
[...]
Ik zal je helpen om van die bag af te komen.
Prachtige rijstkoker dames en heren: https://onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/5658/kavels/96

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kavel geslotenColdcat schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:39:
[...]
Ik zal je helpen om van die bag af te komen.
Prachtige rijstkoker dames en heren: https://onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/5658/kavels/96
nothing stops this train
Delisted. Alleen op straat nog te slijten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat is nogsteeds van toepassing :ElMathijs schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:54:
[...]
Dat XRP heb ik wel eens van gehoord, daar word je toch miljonair van na de rechtszaak?
nothing stops this train
DOT en KSM!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Waarschijnlijk door de hele beer gehodl'd en had 'ie verder weinig keuze dan het dan maar in staking te zetten in de hoop op betere tijden.
New FYI episode drops tomorrow! @cathiedwood speaks with @andre and @thekidet about their transition from the basketball to financial world, how they uplift underrepresented communities, and more.https://t.co/PkeQWDHlOi pic.twitter.com/Ny3DNIeb1y
— ARK Invest (@ARKInvest) 6 maart 2024
nothing stops this train
Ja, ik had denk ik geluk... heb ze voor de piek voor leuke winst verkocht op een of andere manier. Dat was ook de bedoeling, maar had niet verwacht dat het achteraf gezien goede timing bleek te zijn.Ray_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:03:
[...]
Waarschijnlijk door de hele beer gehodl'd en had 'ie verder weinig keuze dan het dan maar in staking te zetten in de hoop op betere tijden.
Net als ondergetekende trouwens...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Thanks kerel!
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 07-03-2024 10:18 ]
UberLurker Departement #GG.
Wat voor apps gebruiken jullie om dit soort PF overzichten te krijgen?AlterBridge schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:21:
[Afbeelding]
Zodra ze allemaal groen staan ga ik kijken welke alts ik omzet naar BTC en Eth. Ja sorry, ik heb heel veel moeite met rood verkopen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dan heb jij het beter gedaan. Ik zat mij blind te staren op de staking rewards terwijl de koers keihard onderuit ging. Met name KSM ben ik flink de boot in gegaan. In het afgelopen jaar daardoor wel flink veel DOT en KSM bij elkaar geharkt, maar het is nog even wachten en hopen op een fatsoenlijke exit.MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:15:
[...]
Ja, ik had denk ik geluk... heb ze voor de piek voor leuke winst verkocht op een of andere manier. Dat was ook de bedoeling, maar had niet verwacht dat het achteraf gezien goede timing bleek te zijn.
Herkenbaar. Dat had ik met ARK... uiteindelijk bij -85% verkocht. Ook een rookie mistake. Trouwens, in de psychologie noemen ze dat een waanbeeld: Ik had een heel excel sheet van hoeveel ARK waard moest worden om schatrijk te worden.Ray_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:23:
[...]
Dan heb jij het beter gedaan. Ik zat mij blind te staren op de staking rewards terwijl de koers keihard onderuit ging. Met name KSM ben ik flink de boot in gegaan. In het afgelopen jaar daardoor wel flink veel DOT en KSM bij elkaar geharkt, maar het is nog even wachten en hopen op een fatsoenlijke exit.
Ik hou het maar op een rookie mistake.
Delta werkt prima.ScuL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:22:
[...]
Wat voor apps gebruiken jullie om dit soort PF overzichten te krijgen?
Herkenbaar ik heb ARK onlangs pas verkocht na jarenlange HODL. Wel winst en harkte elke dag een beetje ARK binnen door dat voting op een delegate. Maar coin is volgens mij aardig dood.MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:26:
[...]
Herkenbaar. Dat had ik met ARK... uiteindelijk bij -85% verkocht. Ook een rookie mistake. Trouwens, in de psychologie noemen ze dat een waanbeeld: Ik had een heel excel sheet van hoeveel ARK waard moest worden om schatrijk te worden.
LAMBO!Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
OMG, ik heb eindelijk winst gemaakt en gepakt op JUP
[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Het risico pakken en dan met minimale gains van de hand doen. Zoals het hoort! Ook al zijn het de bedragen niet.Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
Ho ho, is dit met of zonder transactiekosten meegenomen?Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Beide 3 eurocent transactiekosten.Stokstaart schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:43:
[...]
Ho ho, is dit met of zonder transactiekosten meegenomen?
MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:26:
[...]
Herkenbaar. Dat had ik met ARK... uiteindelijk bij -85% verkocht. Ook een rookie mistake. Trouwens, in de psychologie noemen ze dat een waanbeeld: Ik had een heel excel sheet van hoeveel ARK waard moest worden om schatrijk te worden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.Ray_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:23:
[...]
Dan heb jij het beter gedaan. Ik zat mij blind te staren op de staking rewards terwijl de koers keihard onderuit ging. Met name KSM ben ik flink de boot in gegaan. In het afgelopen jaar daardoor wel flink veel DOT en KSM bij elkaar geharkt, maar het is nog even wachten en hopen op een fatsoenlijke exit.
Ik hou het maar op een rookie mistake.
"Ja, hoi, met @BootjeVaren. Mijn internetmunten zijn gecrashed, dus ik wou deze maand mijn hypotheek even afrekenen in ervaring."BootjeVaren schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:47:
[...]
[...]
Wtf, dat zei ik een paar jaar geleden ookBootjeVaren schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:47:
[...]
[...]
Bestaat er nergens een LP ervaring/ETH?Ray_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:53:
[...]
"Ja, hoi, met @BootjeVaren. Mijn internetmunten zijn gecrashed, dus ik wou deze maand mijn hypotheek even afrekenen in ervaring."
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Daar gaat mijn 2de lambo.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:19:
Dikke JUP. Je zou m maar net verkocht hebben..
ik heb nog van FTM ecosysteem:
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 07-03-2024 11:22 ]
nothing stops this train
Ik gebruik Portfolio Performance.ScuL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:22:
Wat voor apps gebruiken jullie om dit soort PF overzichten te krijgen?
Oh, die ga ik eens bekijken, thanks!
FTM verkoop ik pas bij $10! Gaan ze makkelijk redden. Heb je de presentatie van Michael Kong gisteren gezien? Staat echt veel moois te gebeuren daar. Niet alleen marketing kreten maar daadwerkelijk mooie ontwikkelingen die al draaien in testnet. Super snelle transacties, <1 TTF, goedkope transacties.
In de bull maakt het mi niet meer uit of je in een project geloofd of niet. Of bedoel je dat wij geloven of de prijs nog verder stijgt? Na een daling van 30% geloof ik wel weer in een stijging van 60%Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:23:
Ik ben nog 0,24 euro verwijderd van break even op MANTA. Ook straks verkopen of geloven jullie daarin?
MANTA gaat knallen! hoge verwachting van.Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:23:
Ik ben nog 0,24 euro verwijderd van break even op MANTA. Ook straks verkopen of geloven jullie daarin?
Maar hoeveel wordt het netwerk gebruikt?Oepsje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:27:
[...]
FTM verkoop ik pas bij $10! Gaan ze makkelijk redden. Heb je de presentatie van Michael Kong gisteren gezien? Staat echt veel moois te gebeuren daar. Niet alleen marketing kreten maar daadwerkelijk mooie ontwikkelingen die al draaien in testnet. Super snelle transacties, <1 TTF, goedkope transacties.
Daarnaast nog een stablecoin ontwikkeling, FTM Bank, soort van youtube achtige beloning voor d'apps!
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 07-03-2024 11:39 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik neem aan dat je een plan had toen je die muntjes kocht. Ik kan me niet voorstellen dat je plan was om JUP met € 0,16 winst weer van de hand te doen, toch?Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:23:
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 07-03-2024 11:43 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Achteraf was YUP voor jou als Amsterdammert ook veel meer toepasselijk natuurlijkWispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Precies, daarbij zijn er ook nog verschillende criteria die je erop los kunt laten natuurlijk. Je kunt ook naar het aantal Transacties, TVL, aantal D'apps kijken. Daarnaast veranderd er ook veel als je de tijdspanne op meer dan 30dagen zet.Mooody schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:32:
[...]
Maar hoeveel wordt het netwerk gebruikt?
https://dappradar.com/ran...Fiat&order=desc&range=30d
Ik zie dat er 13 chains zijn die meer dapp-volume hebben dan Fantom, dat is toch wel ff serieuze concurrentie.
Als voorbeeld: Arbitrum, een layer-2 van ETH heeft 82x (!) zoveel dapp-volume als Fantom. Als je het simpel bekijkt (potentie buiten beschouwing gelaten), zou dat netwerk op dit moment dus 82x zoveel waard moeten zijn. Maar gelukkig telt logica niet bij crypto
Maar gebruiken mensen überhaupt die chain nog dan? Binnen het defi wereldje lijken de meesten (projecten en gebruikers) toch al weer naar de andere chains gegaan te zijn.Oepsje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:27:
[...]
Daarnaast nog een stablecoin ontwikkeling, FTM Bank, soort van youtube achtige beloning voor d'apps!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
dat kan echt niet hoor. Ik rappartaar jeWispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
keurig afgeroomd dusGuere schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:00:
Zo, nog eentje voor de mensen op kantoor die in de baas z'n tijd weer lekker SC + koersen willen kijken:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ja juist, daarom sluit ik ze altijd voor 99%...Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:11:
winst nemen is slim maar sluit nooit 100% je positie, genoeg mensen hier die er spijt van gehad hebben.
Fail in your first bull run, learn in your second bull run, retire in your third bullrun.Therapy777 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:12:
Zo jongens, lange lurker hier maar gezien de euforie weer eens wat posten. Ik zie dat het weer aardig druk aan het worden is hier![]()
Ik zat eens door mijn crypto verleden heen te duiken en jeetje, wat gaat het snel allemaal. Was in jan/feb 2018 ooit begonnen met wat kratjes bier geld in Bitcoin via Bitstamp. Precies op de top natuurlijk, zoals wel meer noobies dat doen aan het begin. En hup, crash. Was er al meteen weer klaar mee.
Tot maart 2021 ik voor de grap eens naar mijn wallet keek en verrek, die kratjes bier waren ineens zo'n 2k waard geworden. Dikke FOMO natuurlijk dus meteen weer beetje begonnen met investeren, ook weer precies slechte timing met de eerste dump in mei en de start van de bear in oktober haha. Maar deze keer heb ik ondanks de dump vooral dip na dip na dip behoorlijk DCA gedaan. Was echt emotie op 0 en doorpakken en geloof blijven houden. December 2022 zelfs -65% gestaan op mijn hele portfolio![]()
Maarrr altijd volgehouden. VEEL geleerd en inmiddels op een dikke 40% in de plus (Dankjewel BTC en RNDR) en dit is nog maar het begin![]()
Nu een beetje winst afromen en leuke projecten zoeken die nog wat kunnen gaan doen. Zeker leuke passief inkomen projectjes zoals Moonbot (telegram trading bot - 1M market cap). Denk een zeer lucratieve investering en de bot zelf is al fuully functional en echt top als vervanging van handmatig swappen via Uniswap.
Wel jammer dat ik die dikke meme pumps heb gemist...
Iets met appelen en peren. Als FTM al sinds 2018 of 19 bestaat is het logisch dat je daar meer volume hebt tegenover een ARB die pas sinds 2021 bestaat.Oepsje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:50:
[...]
Precies, daarbij zijn er ook nog verschillende criteria die je erop los kunt laten natuurlijk. Je kunt ook naar het aantal Transacties, TVL, aantal D'apps kijken. Daarnaast veranderd er ook veel als je de tijdspanne op meer dan 30dagen zet.
Hoe dan ook, ik durf er wel wat op te gokken
Technisch gezien is dit pas mijn eerste echte bullrun, maar ik denk dat ik het als tweede mag beschouwen gezien de leermomenten en ervaringen die ik tijdens de afgelopen bear wel heb opgelpikt. Een derde bullrun... ik denk niet dat we nog zulke sterke runs gaan zien als wat we reeds hebben gehad. Dit voelt een beetje als de laatste kans op serieuze gains. Dus hopelijk kan ik hier al een wife-changing event van makenDon Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:14:
[...]
Fail in your first bull run, learn in your second bull run, retire in your third bullrun.
Heel goed.Therapy777 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:32:
[...]
Technisch gezien is dit pas mijn eerste echte bullrun, maar ik denk dat ik het als tweede mag beschouwen gezien de leermomenten en ervaringen die ik tijdens de afgelopen bear wel heb opgelpikt. Een derde bullrun... ik denk niet dat we nog zulke sterke runs gaan zien als wat we reeds hebben gehad. Dit voelt een beetje als de laatste kans op serieuze gains. Dus hopelijk kan ik hier al een wife-changing event van maken
Nu snap ik hem... Je had eigenlijk al veel eerder willen verkopen maar onder de €10,- kun je vaak geen transacties maken op een platform. Bij een stijging:Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
ja prachtig, maar ik heb al geleerd dat de echte rijke lui, er meestal als een zwerver bij lopen. Dus ik heb die stijl ook al blind overgenomen (hoefde eigenlijk 0 aanpassingen te doen).Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:37:
[...]
Heel goed.
Overigens, mocht dit niet lukken, kan je altijd een hond nemen, of de impressie wekken.
https://www.quotenet.nl/n...-u-oogt-hoe-beter-179124/
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Hahaha 🤣 plan is juist om gewoon op normale voet verder te gaan al zou ik miljonair worden. Hoeft niemand verder te weten. Scheelt een hoop gezeik ook.Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:37:
[...]
Heel goed.
Overigens, mocht dit niet lukken, kan je altijd een hond nemen, of de impressie wekken.
https://www.quotenet.nl/n...-u-oogt-hoe-beter-179124/
[Afbeelding]
Ahhh, dus daarom heb ik nu 768 verschillende shitcoins!BoulaMouzer schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:12:
[...]
Ja juist, daarom sluit ik ze altijd voor 99%...
Richh schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 11:49:
[...]
Achteraf was YUP voor jou als Amsterdammert ook veel meer toepasselijk natuurlijk
Netjes...DaWayne schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:11:
[Afbeelding]
Zo ziet het er bij mij uit.
AGC is hard gestegen en met stip binnen gekomen. Heb ernaast nog wel wat Dot, die staan niet in dit overzicht, maar zal ook zo'n 3% zijn denk ik.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
[ Voor 10% gewijzigd door jvel92 op 07-03-2024 13:00 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
RepresentMicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:15:
Mooi om te zien dat de meeste mensen (die hun PF postten) een mooie brok BTC en/of ETH hebben!
Happy gebruiker van Delta hier ook, succes met invoeren.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:44:
Delta app maar weer eens geïnstalleerd ...
vanavond eens handmatig al mijn posities erin plaatsen want heb geen idee precies wat ik allemaal heb 👀
Dat wel, maar die 117K haal ik nog net niet hahaha.. dus geen kosten nogsh4d0wman schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:08:
Iedereen netjes aangifte gedaan? Anders is deze bull de ideale om hem te peren.
ZE KOMEN JE HALEN JONGUHHH![]()
https://www.nu.nl/economi...wijgen-is-gevaarlijk.html
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ze hebben tegenwoordig ook versie voor desktop, wellicht wat handiger als je veel transactie moet invoeren (copy paste). Of gewoon een API aanmaken en zijn werk laten doen, dit kan tegenwoordig ook zelf op BitvavoKol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:44:
Delta app maar weer eens geïnstalleerd ...
vanavond eens handmatig al mijn posities erin plaatsen want heb geen idee precies wat ik allemaal heb 👀
Kijk hier wel mee uit, check je settings 2x voordat je hieraan begint!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ervan uitgaande dat we dezelfde plu stack in delta hebben staan gaan we volgens mij mooi gelijk opNopheros schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:04:
Hier ook het grootste deel Bitcoin:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik laat mijn euros in nexo staan. Vertrouw hun wel.FijneKerst schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:44:
Vraagje he.
Hoe doen jullie het in de bearmarkt m.b.t. het bewaren van je coins?
Mijn idee was het om erghens mid 2025 "uit" te stappen naar euro's en dan wachten tot de bearmarkt en dan weer laag inkopen.
Maar ik haal de Euros uiteraard liever niet terug naar mijn normale bankrekening, maar op een Exchange laten staan was ook niet echt mijn plan.
Maar een cold wallet ondersteund uiteraard weer geen Euro's.
Volgens mij is dan de enige mogelijkheid om het te laten staan op een exchange en dan op een laag punt in de Bearmarkt weer inkopen en snel naar mijn cold wallet verplaatsen..
Of een bankrekening in de kaaijman eilanden openen zoals mijn aangeraden werd
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2024 13:51 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Delta appTherapy777 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:54:
Hoe krijgen jullie al die mooie grafiekjes? Ik heb mijn shit over zo veel verschillende obscure CEX en DEX applicaties staan, daar valt echt niet 1 2 3 een mooie cirkeldiagram van te maken haha.
nothing stops this train
Moet je daar dan handmatig je huidige zaken in zetten of apps connecten? Dat laatste ga ik sowieso never nooit doen met mijn wallets. Ik ben echt heel autistisch qua veiligheid en verbind niks dat ik niet nodig heb met mijn wallets.
handmatig is ook de optie....en ja dit is de enige keuze, never connect die dingen imoTherapy777 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:56:
[...]
Moet je daar dan handmatig je huidige zaken in zetten of apps connecten? Dat laatste ga ik sowieso never nooit doen met mijn wallets. Ik ben echt heel autistisch qua veiligheid en verbind niks dat ik niet nodig heb met mijn wallets.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq