Ik geloof er niet meer in. Short geopend x20 op btc.
Toch ff wat afgeroomd op FET en verdeeld in lowercaps die ''nog moeten gaan''.. Nu 15x..
Fetch is echt mega gepumped de afgelopen tijd, zoveel spijt dat ik in de beer niet heb ingeslagen, respect voor die x15 tis je gegundkeanu_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:34:
Toch ff wat afgeroomd op FET en verdeeld in lowercaps die ''nog moeten gaan''.. Nu 15x..
Welke low caps heb je uitgekozen?
mannowlahn schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:30:
[...]
Speaking two hours to see if it’s a reliable project.
Over een meme coin.
Echt serieus, is de markt echt zo stupide dat dit gewoon nog zonder schaamte gepost kan worden?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XjAsgZhK1KKXoQGAPiDcopIK.gif?f=user_large)
Bij mij x6,5 nu. Ik hou 'm nog even vast. Hopelijk is dat slim...keanu_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:34:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Alles met AI is slim , so are u.resusaapje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:47:
[...]
Bij mij x6,5 nu. Ik hou 'm nog even vast. Hopelijk is dat slim...
Oraichain gaat ook als een raket
Jij durftMatthias87 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:33:
Ik geloof er niet meer in. Short geopend x20 op btc.
Haha, thanks. Maar het is ook dalende donderdag. En ik heb een kantoordagGipsy King schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:48:
[...]
Alles met AI is slim , so are u.
Oraichain gaat ook als een raket

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb net mijn inleg uit fetch gehaald. Zit nog een X10 X5 van de inleg in. Dat laat ik nog even rendamenteren.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 07-03-2024 07:13 ]
Zero.
Same here... Al ga ik mijn 3de scherm vandaag wel even pinnen op cmc. Geen zin om iets uit het oog te verliezen.resusaapje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:57:
[...]
Haha, thanks. Maar het is ook dalende donderdag. En ik heb een kantoordag
Werksuhhhh.
Hier 38 graden met een gevoelstemperatuur van 48 dus voorlopig smelt ik sneller dan de BTC koers. 
Morgen op reis en men voorspelt onweer en storm. Toppie! #hodl goed vast....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Where ya at ? Ga lekker in de Shadow Man ?sh4d0wman schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:01:
Hier 38 graden met een gevoelstemperatuur van 48 dus voorlopig smelt ik sneller dan de BTC koers.
Hier 33graden en ik kom al amper buiten haha.sh4d0wman schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:01:
In het topic van de babes , toch maar all-in in PEPE ?
:strip_exif()/f/image/3sTOihqbABA2lBRjf5shfhvv.jpg?f=fotoalbum_large)
En in de vorm van bagg holder :
:strip_exif()/f/image/3sTOihqbABA2lBRjf5shfhvv.jpg?f=fotoalbum_large)
En in de vorm van bagg holder :
:strip_exif()/f/image/fvYFdoJtowdv4pPUI31FKatB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Gipsy King op 07-03-2024 07:10 ]
Ik heb slapeloze nachten. Wellicht is daardoor mijn besluitvorming enigszins beïnvloed.
Dus je dacht ik gooi er ook nog maar een x20 short tegenaan?Matthias87 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:17:
[...]
Ik heb slapeloze nachten. Wellicht is daardoor mijn besluitvorming enigszins beïnvloed.
:strip_exif()/f/image/M5acfCQfHOE3hskbE8arxpfh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is natuurlijk een beetje een wassen neus.
1) Print 1 triljoen tokens aan crypto
2) Vertel niemand dat je dat hebt gedaan.
3) Verkoop 1 token voor 1000 euro aan jezelf
4) De marktwaarde van het token is nu een quadrillion (NL?)
Ergo : Marktwaarde zegt NIETS, maar dan ook absoluut niets over de daadwerkelijke liquiditeit die er in een crypto token zit.
Ik kan je garanderen zodra ook maar 1% van die tokens verkocht gaan worden dat het hele ding als een kaarthuis in elkaar zakt, net als elke andere memecoin (Bijv. Shiba Inu, waar dus precies dat mee gebeurde).
Alleen in de situatie dat er meer mensen kopen dan verkopen zal de token zijn waarde behouden - op papier. Maar zodra een klein percentage mensen gaat verkopen zal je merken dat er simpewel geen kopers meer zijn na een bepaald moment. Het is geen Bitcoin of Ethereum.
Spirit heeft fysieke assets en een winst genererend business model wat zijn marktwaarde kracht bij zet. WIF heeft...niks. Nul. Nada.
@kbuntu dik man!
je moeder...
@Gipsy King vieze kikker. Kun je beter een paard nemen.
je moeder...
@Gipsy King vieze kikker. Kun je beter een paard nemen.

[ Voor 88% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2024 07:46 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Exchange BTSE (https://www.btse.com/en/home) leuk alternatief om achter de hand te hebben? Gebruik het voor aan aantal kleine spot aankopen die verder lastig te krijgen zijn. Heen en weer sluizen van USDT BTSE<>NEXO (BEP20) gaat goedkoop en snel. Genoeg meuk te krijgen voor de liefhebber. Vooralsnog geen KYC nodig en voor degenen die leverage willen traden, je kunt met x100 lekker je PF snel opblazen. Of leverage ook zonder KYC kan niet uitgezocht, blijf ik met met mijn handen vanaf.
Wie weet koop ik er morgen wel een kratje smurfcat
https://www.smurfcat.org
https://www.btse.com/blog...0000-smurfcat-prize-pool/
Wie weet koop ik er morgen wel een kratje smurfcat
https://www.smurfcat.org
https://www.btse.com/blog...0000-smurfcat-prize-pool/

Mijn lijstje (flame me maar alvast voor de lijst shitcoins don't carePinsa schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:44:
[...]
Fetch is echt mega gepumped de afgelopen tijd, zoveel spijt dat ik in de beer niet heb ingeslagen, respect voor die x15 tis je gegund
Welke low caps heb je uitgekozen?
OCEAN, FET, ORAI, LAI, ZIG, GRT voor de AI
IAG/CGI/FLDT/C3/SNEK voor cardano native tokens
INJ + Injective tokens: DOJO/NINJA/KIRA
ORN
En grootste bag is ADA + COTI
.. en natuurlijk BTC
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 07-03-2024 07:52 ]
Mensen zich hier bewust van de 2de lente van Fantom ?
Tokens zoals Boo (Spookyswap) en andere belangrijke Fantom-native jongens hebben een hoop achterstand in te halen nog van hun ATH. Lijkt er op dat met Cronje weer in het team de zaak opgetrokken gaat worden.
Zelf heb ik nog hier en daar wat FTM assets, weet niet zeker of ik opnieuw ga investeren in méér. Maar iig iets om een oogje op te houden.
Tokens zoals Boo (Spookyswap) en andere belangrijke Fantom-native jongens hebben een hoop achterstand in te halen nog van hun ATH. Lijkt er op dat met Cronje weer in het team de zaak opgetrokken gaat worden.
Zelf heb ik nog hier en daar wat FTM assets, weet niet zeker of ik opnieuw ga investeren in méér. Maar iig iets om een oogje op te houden.
/f/image/QS2iRb2H6aJ3mqVtu4Fj0Ith.png?f=fotoalbum_large)
Nobrainer als in => de persoon heeft een portie negatieve IQ van heb ik jou daar. Zelfs apen worden trots op dat van hen!Alpina schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:57:
[...]
Heb mezelf toch maar een memecoin laten aanpraten.
Een TAO meme op Solana als ode aan Satoshi.
Wat kan er in hemelsnaam misgaan?
[Afbeelding]
Qua snelheid en fees wel een verademing vergeleken met ETH en Uniswap. Moet ik toegeven.
En dan twee uur praten om erachter te komen dat een "under the radar" coin die net 24 uur bestaat betrouwbaar is.
Briljant! Hoeveel negatief IQ zou hij hebben? -42? -69?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mooie pf! Wel eens met je keuzeskeanu_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:48:
[...]
Mijn lijstje (flame me maar alvast voor de lijst shitcoins don't care
OCEAN, FET, ORAI, LAI, ZIG, GRT voor de AI
IAG/CGI/FLDT/C3/SNEK voor cardano native tokens
INJ + Injective tokens: DOJO/NINJA/KIRA
ORN
En grootste bag is ADA + COTI
.. en natuurlijk BTC
[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 07-03-2024 07:59 ]
In de voor het gevoel nooit eindigende bearmarket had ik nooit verwacht dat we zo vroeg in de bull het werkelijk alleen maar kunnen hebben over die enorme shitcoins.. Zo jammer dit. Even m'n azijn bij het ontbijt opdrinken
Hoe staat het met jullie PF?
Hier nog steeds onveranderd sinds ongeveer begin 2022:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
HODL.... het is geen illusie ... het kan echt.
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
en:Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:12:
“[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26”
niet “[SC] Bitcoin Slowchat topic #26”
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Ik sta gemiddeld ook op -35 %MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
Hier:
BTC 87%
ETH 10%
Diverse midcaps samen 3%
Maktub
Hoe dan?!MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
Een beetje de ongeschreven regel is wel dat als het echt om memecoins gaat, zoals Hemule en Byte en weet ik veel wat @Alpina nou weer heeft gekocht, het in het andere topic wordt besproken. Dus hier een enorme shill met allemaal kattenplaatjes wordt niet gewaardeerd, en dat snap ik wel. Een keer een opmerking over een memecoin of een grapje is natuurlijk prima.Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:14:
[...]
Ja en? WIl je nu suggereren dat hier alleen over BTC gepraat mag worden?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Beetje geven en nemen denk ik dan maar. De memecoins boeien me ook niet, scroll ik doorheen. Net zoals ongetwijfeld er mensen zullen zijn die het onboeiend vinden als het weer over de trap gaat of over hamburgers bakken. Doorheen scrollen en begin je zelf over een nieuw onderwerp.St@m schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:16:
[...]
Een beetje de ongeschreven regel is wel dat als het echt om memecoins gaat, zoals Hemule en Byte en weet ik veel wat @Alpina nou weer heeft gekocht, het in het andere topic wordt besproken. Dus hier een enorme shill met allemaal kattenplaatjes wordt niet gewaardeerd, en dat snap ik wel. Een keer een opmerking over een memecoin of een grapje is natuurlijk prima.
Maar goed, dat ben ik.
@MicroWhale een boomer portfolio hier ...
Exchanges: 70% USDT staking, 30% BTC trading
Hodl Wallets: BTC 95% + BNB 3% + ETH 2%
BTC sinds 2015, de andere zooi is van de laatste bullrun
edit: oh ja, ik heb ook nog XMR maar weet niet meer hoeveel precies en ben te lui om de client te installeren. (lees, out of diskspace).
Exchanges: 70% USDT staking, 30% BTC trading
Hodl Wallets: BTC 95% + BNB 3% + ETH 2%
BTC sinds 2015, de andere zooi is van de laatste bullrun
edit: oh ja, ik heb ook nog XMR maar weet niet meer hoeveel precies en ben te lui om de client te installeren. (lees, out of diskspace).
[ Voor 43% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2024 08:25 ]
Nee, absoluut niet. Waar suggereer ik dat?Wispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:14:
[...]
Ja en? WIl je nu suggereren dat hier alleen over BTC gepraat mag worden?
Er zit in mijn ogen een groot verschil tussen een crypto die waardeVOL is een waardeLOOS is (of misschien genuanceerder: probeert te zijn). Memecoins horen wat mij betreft in die laatste categorie. Daar zijn ze ook voor gemaakt én dat weet je al als je de naam hoort. Die horen wmb thuis in het Memecoin topic, want daarover valt niks zinnigs te bespreken anders dan wanneer hij door het putje gaat.
Simpel: Kopen, op eigen wallet zetten en private key weggooien.
Volg mij voor meer tips!
Handel je actief of buy&hodl?MrMrq schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:13:
[...]
Ik sta gemiddeld ook op -35 %
![]()
Hier:
BTC 87%
ETH 10%
Diverse midcaps samen 3%
Neem aan dat het over mijn kattenpics gaat ik zal er mee stoppen als het jullie irriteerd
het meme coin topic is een beetje dood, kom er zelf ook eigenlijk niet meer
OT wel benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren op donderdag, zo te zien hebben we een aardige shake off gehad en kunnen we nu weer gestaag up gaan, tenzij die yanks weer gaan verkopen om 15:30…
OT wel benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren op donderdag, zo te zien hebben we een aardige shake off gehad en kunnen we nu weer gestaag up gaan, tenzij die yanks weer gaan verkopen om 15:30…
Exact hoe @St@m het verwoord, een keertje een memecoin benoemen en een korte discussie erover is wat mij betreft helemaal prima. Maar de afgelopen 5 pagina's gaat het er bijna alleen over en dan mag het van mij persoonlijk wel een tandje minder. Zeker aangezien er een speciaal topic voor isWispe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:20:
[...]
Beetje geven en nemen denk ik dan maar. De memecoins boeien me ook niet, scroll ik doorheen. Net zoals ongetwijfeld er mensen zullen zijn die het onboeiend vinden als het weer over de trap gaat of over hamburgers bakken. Doorheen scrollen en begin je zelf over een nieuw onderwerp.
Maar goed, dat ben ik.
91% BTC / 9% ETH.
Was 75/25. Ik ben ETH langzaam aan het afbouwen.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Waarom?troje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:36:
91% BTC / 9% ETH.
Dus weer wat serieuzer werk nu, de Bitcoin ETFs.
Grayscale outflow: -4.100 BTC outflow
9 nieuwe ETF's: 9.000 BTC inflow
Net inflow gisteren: 4940 BTC
Net inflow deze week: 24.000 BTC
De 9 nieuwe ETF's hebben tot nu toe 385.000 BTC opgekocht, Grayscale heeft er 213.000 verkocht. Netto hebben ze dus ongeveer 171k bitcoin opgekocht
Grayscale outflow: -4.100 BTC outflow
9 nieuwe ETF's: 9.000 BTC inflow
Net inflow gisteren: 4940 BTC
Net inflow deze week: 24.000 BTC
De 9 nieuwe ETF's hebben tot nu toe 385.000 BTC opgekocht, Grayscale heeft er 213.000 verkocht. Netto hebben ze dus ongeveer 171k bitcoin opgekocht
[ Voor 28% gewijzigd door Blik1984 op 07-03-2024 08:40 ]
hoeveel heeft die grayscale nog op de balans staan. de bodem moet toch wel in zicht zijn??
95% is buy and hold.
Na dikke dips pak ik wat zijlijn fiat om erin te DCAen (vaak een kwestie van dagen) en dat trek ik eruit als het mooi in de plus staat.
Zo ook na de -10% van deze week. HODL pot ongemoeid gelaten, fluf erin gedrukt en een dag later (op +10%) de fluf er weer uit. Voor mij werkt dat goed in een bull market, nauwelijks risk en toch wat extra gains.
Maktub
Niet compleet rationeel. Mijn gevoel zegt dat BTC ETF inflow in combinatie met halving voor meer koersgroei zorgt dan alle huidige ETH ETF frontrunning speculatie in combinatie met Alt season. Ik ben behoorlijk bullish.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Nog 409k BTC, kan nog genoeg vanafjasper7878 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:39:
hoeveel heeft die grayscale nog op de balans staan. de bodem moet toch wel in zicht zijn??
ok, dus kunnen er nog 100 dagen tegenaan. pfffff.
Om het spannend te houden.Darrell schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:29:
[...]
Dus je dacht ik gooi er ook nog maar een x20 short tegenaan?
[Afbeelding]
Is volgens mij niet zo relevant. Meerendeel van de grayscale outflow is tegelijkertijd ook een inflow naar andere, goedkopere, ETF's.jasper7878 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:39:
BTC 70%, was ergens 75-80%, maar de altcoins zijn flink aan het bulken, vooral PEPE.MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
Zoals ene Nederlandse zanger ooit zong "Vandaag is rood, de kleur van dip-donderdag". Mja, we blijven lekker stug in de achtbanen HODL-en...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat betekent dus ook dat er in deze korte tijd (2 maanden) dik 1/3 van alle GBTC verkocht is. Dus bij lineair is over ~4 maanden die pot leeg. Plus er blijft een groeiende inflow vanuit ETFs.
Bullish genoeg als je het mij vraagt!
Ik ben helemaal voor hoor, maar waarom tel je die dip niet mee eigenlijk? Te grote afwijking van de rest?
[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 07-03-2024 08:48 ]
Omdat het een overcorrectie was en er andere factoren meegespeeld hebben (leverage flush, grote selling orders.. en eigenlijk een panic button achtige respons op het bereiken van het ATH)Ray_ schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:47:
[...]
Ik ben helemaal voor hoor, maar waarom tel je die dip niet mee eigenlijk? Te grote afwijking van de rest?
Je kunt ook de pennant anders tekenen en de correctie meepakken echter dan komt de onderste support lijn niet zo mooi uit
NB: als je het patroon op 4H of 1D bekijkt dan stelt die correctie weinig voor
[ Voor 7% gewijzigd door ScuL op 07-03-2024 08:51 ]
ASTR pump inc?
any minute now.....
(of dagen/weken/jaren, kan er naast zitten)
any minute now.....
nothing stops this train
@Blik1984 ja, ik dacht dat we een nieuwe mod hadden....
Misschien moet je in de meme-rant even een topless vrouw opnemen. Dan verschijnt hij wel (en ik ook
)
Misschien moet je in de meme-rant even een topless vrouw opnemen. Dan verschijnt hij wel (en ik ook
Wordt tijd dat die x10^99 gaat doen. Dan kan ik eruit.Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:49:
ASTR pump inc?
any minute now.....
Wie kan mij uitleggen waarom greyscale verkoopt?
De reden voor de uittocht uit Grayscale is grotendeels te wijten aan investeerders die hun portefeuilles herbalanceren en instappen in fondsen met low fees voor een beter rendement.roflexx schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:54:
Omdat ze crazy hoge fee's hanteren t.o.v. de andere ETF'sroflexx schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:54:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ok DOT army, wie heeft dit gedaan? Onze milf boy zeker?
https://www.ad.nl/show/wo...-vierde-dochter~a965ed96/
Het is wel lang wachten elke dag, die yanks zouden eens vroeger op moeten staan. De Hong Kong ETF is ook nog niet echt gulzig.
Het is wel lang wachten elke dag, die yanks zouden eens vroeger op moeten staan. De Hong Kong ETF is ook nog niet echt gulzig.
En omdat Genesis zijn 35 miljoen GBTC shares mocht verkopen van de rechter. En FTX zit er ook nog bij die konden verkopen na de omzetting van GBTC naar een ETF fonds.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:56:
[...]
Omdat ze crazy hoge fee's hanteren t.o.v. de andere ETF's
[ Voor 14% gewijzigd door Afca_020 op 07-03-2024 09:01 ]
Ik heb net wat ETH geruild voor Opsec (Uniswap). Voor de grap eens gekeken of er een verschil in fee zou zijn als ik op mijn laptop zou kopen i.p.v. smartphone. Nu blijkt dat ik op mijn laptop de helft minder fee betaal. Weet iemand hoe dit komt?
Een nieuwe ath op dipdonderdag zou wel het ultieme signaal zijn.
Een mens mag dromen.
Een mens mag dromen.
Proficiat @Skrunsies!sh4d0wman schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:57:
Ok DOT army, wie heeft dit gedaan? Onze milf boy zeker?
Die 66.666 USD is weer een lijntje. Hopen op doorbraak!
Die fee verandert letterlijk elk moment, hoe meer transacties in de mempool, hoe duurder je transactie wordt om er door heen te krijgen. Kan dus zomaar zijn dat je transactie op het ene moment een bepaald bedrag is en op een ander moment de helft goedkoper. Hoeveel tijd zat er tussen het moment dat je keek op je laptop en dat je keek op je mobiel?WillemdeZijger schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:59:
Ik heb net wat ETH geruild voor Opsec (Uniswap). Voor de grap eens gekeken of er een verschil in fee zou zijn als ik op mijn laptop zou kopen i.p.v. smartphone. Nu blijkt dat ik op mijn laptop de helft minder fee betaal. Weet iemand hoe dit komt?
Als je de actuele kosten wil zien, kan je dat onder andere hier bekijken: https://etherscan.io/gastracker
Sinds 2017 in BTC en de laatste jaren af en toe wat ETH en andere coins getrade om de winst weer in BTC te stoppen.MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
T.o.v Euro inleg nu op +372%
ALT coin season komt wel en daarvoor hebben we nog steeds BTC nodigMoiety schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:55:
[...]
Naar rechts, ja. Geef die alts even de kans om te schitteren. Daarna parabolisch!
BTC ~60%MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
ETH ~30%
MATIC ~5%
TPAD ~5%
Alles wat ik verdien met de presales van TPAD gaat voor een deel in TPAD en ETH. Dus deze zullen iedere maand wel wat groter worden.
Ik heb veel getwijfeld om BTC/ETH wat evenrediger te verdelen omdat ik wel geloof dat dit wel eens de bull van ETH kan worden na alle updates die ze de laatste jaren hebben uitgevoerd.
[ Voor 16% gewijzigd door BootjeVaren op 07-03-2024 09:16 ]
Ik had zowel de site als de app op mijn telefoon tegelijkertijd open, daarom vond ik het zo saillant dat er een prijsverschil was. Op mijn laptop was de fee 30 euro, en op de app ongeveer 60.dehardstyler schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:06:
[...]
Die fee verandert letterlijk elk moment, hoe meer transacties in de mempool, hoe duurder je transactie wordt om er door heen te krijgen. Kan dus zomaar zijn dat je transactie op het ene moment een bepaald bedrag is en op een ander moment de helft goedkoper. Hoeveel tijd zat er tussen het moment dat je keek op je laptop en dat je keek op je mobiel?
Als je de actuele kosten wil zien, kan je dat onder andere hier bekijken: https://etherscan.io/gastracker
BTC 64%MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
ETH 33%
DOT 2%
ADA 1%
KSM 1%
Lijkt er op dat europa de zooi weer lekker aan het pumpen is
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ik ben niet zo op de hoogte van wat er allemaal speelt bij OpSec, maar om ZachXBT een fudder te noemen gaat een beetje ver. Hij heeft zijn sporen wel verdient door een groot aantal scammers te exposen en heeft diverse protocols bijgestaan nadat ze gehacked waren om de gestolen funds terug te halen.zwembroek schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:18:
Dat OpSec verhaal is Fud. Ik verkoop ze niet onder de $2. Gokje misschien. Maar in de Telegram is geen paniek. Die Fudder heeft het eerder geflikt bij PAAL om een goede entry te krijgen. Het zet je wel aan het denken inderdaad. Die Microcaps blijven link. Verkoop je ze met een mooie winst gaan ze daarna nog x50. Hou je ze te lang vast is het een scam.
Hij zal er vast wel een paar keer naast hebben gezeten, maar het zijn over het algemeen de bagholders van de scam projecten die hem voor fudder uitmaken.
[ Voor 9% gewijzigd door Grlla op 07-03-2024 09:23 ]
Vaak staan de fees ook hoger op de website / applicatie dan dat waar die daadwerkelijk voor wordt uitgevoerd.WillemdeZijger schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:16:
[...]
Ik had zowel de site als de app op mijn telefoon tegelijkertijd open, daarom vond ik het zo saillant dat er een prijsverschil was. Op mijn laptop was de fee 30 euro, en op de app ongeveer 60.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hier ook hoor. Laptop/telefoon om en om checken, laptop fee is en blijft ongeveer de helft.WillemdeZijger schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:16:
[...]
Ik had zowel de site als de app op mijn telefoon tegelijkertijd open, daarom vond ik het zo saillant dat er een prijsverschil was. Op mijn laptop was de fee 30 euro, en op de app ongeveer 60.
sjorremans schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:17:
Lijkt er op dat europa de zooi weer lekker aan het pumpen is
:strip_exif()/f/image/Q8fyw7icOOjKkCaItBak8rho.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoopvol!
Ja dat wel, maar dat je consequent een hoger bedrag ziet op een bepaald device heb ik nog nooit gehoord.Coldcat schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:17:
[...]
Vaak staan de fees ook hoger op de website / applicatie dan dat waar die daadwerkelijk voor wordt uitgevoerd.
En dan ook nog tegelijkertijd.
Vind het wel mooi om dit te lezen, gewoon een aparte wereld binnen een toch al risicovolle assetclass.zwembroek schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:18:
Dat OpSec verhaal is Fud. Ik verkoop ze niet onder de $2. Gokje misschien. Maar in de Telegram is geen paniek. Die Fudder heeft het eerder geflikt bij PAAL om een goede entry te krijgen. Het zet je wel aan het denken inderdaad. Die Microcaps blijven link. Verkoop je ze met een mooie winst gaan ze daarna nog x50. Hou je ze te lang vast is het een scam.
Als één van de founders een kwade dronk heeft kan het zomaar afgelopen zijn met een rug pull.
Living on the edge!
x0 of x100
Het is bewezen Fudder. Kijk maar wat hij bij PAAL heeft gedaan. En hoe objectief ben je als je geld aanneemt van concurrerende projecten om bepaalde projecten onder de loep te nemen.Grlla schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:17:
[...]
ik ben niet zo op de hoogte van wat er allemaal speelt bij OpSec, maar om ZachXBT een fudder te noemen gaat een beetje ver. Hij heeft zijn sporen wel verdient door een groot aantal scammers te exposen en heeft diverse protocols bijgestaan nadat ze gehacked waren om de gestolen funds terug te halen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
AlterBridge schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:21:
[Afbeelding]
Zodra ze allemaal groen staan ga ik kijken welke alts ik omzet naar BTC en Eth. Ja sorry, ik heb heel veel moeite met rood verkopen

https://x.com/zachxbt/status/1765481857825599716zwembroek schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:25:
[...]
Het is bewezen Fudder. Kijk maar wat hij bij PAAL heeft gedaan. En hoe objectief ben je als je geld aanneemt van concurrerende projecten om bepaalde projecten onder de loep te nemen.
Toch is dit vrij achterlijk van OPSEC als dit zo is, en ik zie even niet in waarom dit niet waar zou zijn?
BTC 20%
ETH 10%
ADA 50%
ORAI 10%
CSPR 10%
Overweeg CSPR te ditchen vandaag, aardige bagg om elders in te zetten , iemand nog tips ?
[ Voor 17% gewijzigd door Gipsy King op 07-03-2024 09:40 ]
Wat de waarheid is weten we niet. Wat we wel weten is dat er 2 partijen zijn. De ene partij heeft gelijk, de andere heeft ongelijk.dehardstyler schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:28:
[...]
https://x.com/zachxbt/status/1765481857825599716
Toch is dit vrij achterlijk van OPSEC als dit zo is, en ik zie even niet in waarom dit niet waar zou zijn?
Er is dus minimaal 1 vuile rat in het spel betrokken. Welcome to shitcoins! Bij grote potentiële gains, horen grote risicos. Het casino is net van start. Komende maanden komt er weer een partij van bedrog, leugens, influencers en alles langs.
Daar waar iets te halen is zwerven het uitschot omheen.
BTC - 1%MicroWhale schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:11:
BTC - 59%
ETH - 39%
NEXO - 2%
GFY20 - 99%
Dat is idd een grote fout in de early days van het project en schaadt de reputatie enorm. Het antwoord daarop was echter goed genoeg. Ze hebben een van hun echte data centers laten zien. Ze waren aanwezig op ETH Denver en ze zijn straks bij dat AI Nvidia event. Daarnaast zijn ze echt aan het bouwen. Maar dat zegt niet dat ik het allemaal vertrouw. Integendeel. Hetzelfde heb ik met GPU. Voor vertrouwen moet je toch echt naar een Fetch.ai of een dergelijk project. Voor nu geloof ik erin dat het met de prijs van OPSEC goed gaat komen. Wat is mijn exit plan? Aankomende zaterdag kont Alex Becker met een video. Daarin bespreekt hij OPSEC en GPU. Ik verwacht dat de prijs daarvoor omhoog gaat. Dan hebben we daarna snel het AI Nvidia event. Ik geloof een of twee weken later? In de aanloop naar dat event verwacht ik dat de prijs nog meer omhoog gaat. Met als climax de dag van het event. Dan zullen er wel wat loze tweets en fotos vanaf het event worden verstuurd. Dan sell ik GPU en OPSEC. We gaan het meemaken.dehardstyler schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:28:
[...]
https://x.com/zachxbt/status/1765481857825599716
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zal je helpen om van die bag af te komen.
Prachtige rijstkoker dames en heren: https://onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/5658/kavels/96
In die pannen wordt je nasi en bami van de chinees gemaakt dus
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 07-03-2024 09:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!