Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:53:
[...]
Je moet die shit ook niet hetzelfde behandelen als Bitcoin... zie BTC als je vrouw, en al die shitcoins als tijdelijk plezier.. op tijd wegwezen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/P2mLWDhZnod4ig1KiG0lkzoE.png?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:53:
[...]
Je moet die shit ook niet hetzelfde behandelen als Bitcoin... zie BTC als je vrouw, en al die shitcoins als tijdelijk plezier.. op tijd wegwezen.
Wat een heerlijk volledige analyse. En wat fijn dat de conclusie onnavolgbaar is. All in.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:15:
• Conclusie
Wat een shitcoin. Wat een fiasco in de maak.
Maar, er is geen betere dag dan deze stinkende kut munt te kopen dan woensdag, vlak voor donderdag dipdag.
Ik heb er wat kratjes in geflikkerd omdat de euro nog harder daalt dan de dollar, en je moet toch wat voordat de eerste nuke valt.
Kopen dus. Veel.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Klopt, zoek een lagere entry dus probeer wat te fudden.
ATH is 0.14 BTC dus dat duurt nog wel even?Mr Ronman schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:03:
Ben wel benieuwd wanneer ETH naar een all time high gaat, lijkt mij een kwestie van redelijk korte termijn.
Ten opzichte van BTC vrij constant momenteel een beetje rommelend rond de 0.055 BTC
Ik heb net een kweekje McKennaii geoogst, telt dat ook?FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:34:
[...]
Persoonlijk heb ik er wat kratjes in geïnvesteerd om als een echte parasiet mee te kunnen groeien op het netwerk effect.
Ik zal met een afbeelding uitleggen hoe het werkt:
[Afbeelding]
Hier zie je het ROOT netwerk. De schimmel die in het midden groeit zijn parasitaire investeerders, de Henkies dus. Zonder dat zij investeren sterft de prijs van ROOT, het is dus essentieel dat er geld in gepompt wordt.
Dusja, een echte symbiotische samenwerking van wortels en parasieten.
Alleen samen kunnen we dit.
Haha nee , maar dat is een keuze die ik zelf gemaakt heb , mijn DCA ligt op 0.22BootjeVaren schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:00:
[...]
Heeft je misses je aangeraden balls deep in ADA te gaan? Zou ik haar snel heropvoeden
[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 13-03-2024 12:10 ]
Ja er zijn wat fudders die verhalen verspreiden over de supply en zogenaamde unlocks. Totaal misplaatst, allemaal fake news.resusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:07:
[...]
Wat een heerlijk volledige analyse. En wat fijn dat de conclusie onnavolgbaar is. All in.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik duim met je mee!Gipsy King schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:09:
[...]
Haha nee , maar dat is een keuze die ik zelf gemaakt heb , mijn DCA ligt op 0.22, dus voor die groene zak krijg ik nog geen stomp
! HODL. Vraag is wel wanneer ik op die ADA sell knop moet duwen
adviesjes zijn welkom.
Broeders der crypto.
Arbitrum Alert: $2.31 billion $ARB unlock on March 16th!
— Kyledoops (@kyledoops) 13 maart 2024
Get ready for a flood of tokens as the team and investors will release over 76% of the circulating supply. pic.twitter.com/TDfBoxWala
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Iedereen heeft lekkere booth babes komt cardano aan met fucking planten... tja...
Root babes.Gipsy King schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:15:
[...]
Iedereen heeft lekkere booth babes komt cardano aan met fucking planten... tja...
[Afbeelding]
Charles is a selfish bastardGipsy King schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:15:
[...]
[Afbeelding]
Ik ben vanmorgen overdreven positief geweest, dus dat verwacht ik wel.mayhem schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:16:
Benieuwd waar de Bitcoin raket ons rond 15:00 naartoe gaat brengen. $75k?
@Mooody noemde deze vorige week ook. Misschien een mooi inkoopmomentje.
Zo de ARB die ik heb maar dumpen om er 2x zoveel voor terug te kopen.Ray_ schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:20:
[...]
@Mooody noemde deze vorige week ook. Misschien een mooi inkoopmomentje.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat snap ik. Gisteren er ingetuind, vandaag al twee kratjes Schuldenbräu winstjvel92 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:08:
[...]
Klopt, zoek een lagere entry dus probeer wat te fudden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hindsight 2:20 this is what Becker was talking about. #Nvidia Conference next week 💎🙌🏻
— CryptoBit 🔔 (@RektUSD) 12 maart 2024
🐂 catalysts
The only problem you are going to have is that didn’t buy more! $GPU & $OpSec 👀🔥#DePIN #Ai #GPU pic.twitter.com/p4XDaZnHk5
Ahhh bitterzoete herinneringen aan BIFIFrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:45:
[...]
Zo zit ik nog steeds met een zak BIFI...
KeFFeR1208 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:29:
[...]
via een Reddit-link op één of andere duistere bridge site terecht gekomen
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Valt hier wel mee toch?Moiety schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:38:
De arrogante, narcistische en hautaine houding van veel “jongeren” hier en op Twitter, doet mij vermoeden dat Bitcoin eens even flink gaat dalen de komende dagen. Dit om die shitcoins even te laten zien wie er de baas is.
Stay humble and stack Sats
Ja ik bedoelde ATH in dollars, maar de ATH in BTC zie ik niet snel gebeuren nee. Of er komt nog een enorme inhaalslag. Zou natuurlijk later nog kunnen als er ETH ETF's komen.Bartske schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:08:
[...]
ATH is 0.14 BTC dus dat duurt nog wel even?
Klopt, vooral Twitter. Misschien volg ik de verkeerde mensen
[ Voor 54% gewijzigd door Th1x4nG op 13-03-2024 12:53 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dikke cake ook. Nog een 10x en we zitten weer op athTh1x4nG schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:49:
Man man dikke BNB jongens.
nog een x5 ofzo om geen verlies op Cake te hebbenRaaafie schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:52:
[...]
Dikke cake ook. Nog een 10x en we zitten weer op ath
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2024 13:00 ]
nothing stops this train
Darrell schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:45:
Kunnen we het aub weer over ROOT hebben? Jullie gaan weer helemaal offtopic.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
AlterMann schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:06:
[YouTube: Sepultura - Roots Bloody Roots [OFFICIAL VIDEO]]
Toepasselijke song erbij dan maar1 $ROOT, meerdere $ROOTS?
Echt heerlijke groei deze maand, dit is mijn grootste bagKol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:58:
De marketcap van NEAR gaat hard hoor!
prijs wel lager, maar dat is de inflatie van afgelopen tijd
[Afbeelding]
Of heeft Crypto net zoals Binance en Bybit al aangekondigd te stoppen met hun dienstverlening in NL? Dat zal hierop wel volgen. Tot MiCaR van toepassing is. Dan komen ze gewoon terug maar dan op een nieuwe aanvraag.DNB heeft cryptobeurs Crypto.com een boete van 2.850.000 euro opgelegd. De beurs heeft in Nederland cryptodiensten aangeboden zonder een wettelijk vereiste registratie bij de centrale bank
Ze hebben inmiddels wel een licentie bij de DNB. Doe er nog wel eens wat aankopen maar ze zijn nog flink duurder dan bitvavoJoosie200 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:15:
Zijn hier nog mensen actief op crypto.com?
https://www.nu.nl/economi...m-28-miljoen-euro-op.html
[...]
Of heeft Crypto net zoals Binance en Bybit al aangekondigd te stoppen met hun dienstverlening in NL? Dat zal hierop wel volgen. Tot MiCaR van toepassing is. Dan komen ze gewoon terug maar dan op een nieuwe aanvraag.
Ah oké. Dan hebben ze hun huiswerk gedaan. Maar pas nadat ze de boete kregen. Oud nieuws dus.PHPResource schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:17:
[...]
Ze hebben inmiddels wel een licentie bij de DNB. Doe er nog wel eens wat aankopen maar ze zijn nog flink duurder dan bitvavo
Je moet bij crypto.com dan ook via de exchange aankopen doen, daar is de spread veel lager, de andere is meer een wallet/earn/stake/card app met als bijfunctie een veel te dure exchange die je dus niet moet gebruikenPHPResource schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:17:
[...]
Ze hebben inmiddels wel een licentie bij de DNB. Doe er nog wel eens wat aankopen maar ze zijn nog flink duurder dan bitvavo
Welkom aan boordTh1x4nG schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:02:
Ruim te laat natuurlijk maar heb me hier wat ROOT en CQT gekocht op basis van de shills gisterenavond.
Let's go.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ze zijn al een tijdje geregistreerd nu. Ik begreep dat ze nu een boete krijgen voor de periode dat ze dat niet waren voor 2022..Joosie200 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Of heeft Crypto net zoals Binance en Bybit al aangekondigd te stoppen met hun dienstverlening in NL? Dat zal hierop wel volgen. Tot MiCaR van toepassing is. Dan komen ze gewoon terug maar dan op een nieuwe aanvraag.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Goeie tip, gisteren de standaard manier gebruik, die is vrij duur.Blik1984 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:18:
[...]
Je moet bij crypto.com dan ook via de exchange aankopen doen, daar is de spread veel lager, de andere is meer een wallet/earn/stake/card app met als bijfunctie een veel te dure exchange die je dus niet moet gebruiken
Ja, zie nu ook dat het op de frontpage vermeld staat in de reacties. Incl persverklaring. Dan is het een boete voor de tijd dat ze geen registratie hadden.NeoflexNL schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:22:
[...]
Ze zijn al een tijdje geregistreerd nu. Ik begreep dat ze nu een boete krijgen voor de periode dat ze dat niet waren voor 2022..
Ja / nee / misschienZaratrass schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:09:
Ik zie The Root Netwerk al op coinbase wallet te koop. echter staat dit niet vermeld op Coin marketcap. Komt dit nog erop te staan?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ongekend hoe slecht die het eerst deed. Voor mij een teken om van je bags af te blijven. Ze gaan vanzelf los als het geen dunnen drek is.Kol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:58:
De marketcap van NEAR gaat hard hoor!
prijs wel lager, maar dat is de inflatie van afgelopen tijd
[Afbeelding]
nice! hier klein bagje....maargoed winst is winst. tenminste unrealised profits nog hahaWackmack schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:13:
[...]
Echt heerlijke groei deze maand, dit is mijn grootste bag
nothing stops this train
Hehehe, dat laatste klinkt bekend.Kol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:26:
[...]
nice! hier klein bagje....maargoed winst is winst. tenminste unrealised profits nog haha
"Behaalde resultaten uit het verleden..." (glas half leeg)Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:00:
[...]
Maatje belde net op, nieuw in crypto en zag muntje vandaag 20% doen. Moet ik verkopen?
Ik zeg, als je wil cashen, waarom niet? Maar ik hou nog ff vast en zoom een klein beetje uit.
Liet hem vervolgens dit plaatje zien en volgens mij verkoopt ie nog ff niets.
[Afbeelding]
Ik neem de inleg er vaak uit. De rest laat ik lekker staan totdat ik het verfiat of verbitcoin.Kol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:26:
[...]
nice! hier klein bagje....maargoed winst is winst. tenminste unrealised profits nog haha
Don Guacamole schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:08:
Prachtig om te zien hoe iedereen hier in $ROOT aped zonder enige vorm van eigen reaearch. Iemand met een plaatje van elmo die hier goed ligt noemt iets en vervolgens gaat het halve topic in $ROOT.
gak ligt rond de $1.75 ofzoColdcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Ik neem de inleg er vaak uit. De rest laat ik lekker staan totdat ik het verfiat of verbitcoin.
Dan kun je nooit verliezen en is er altijd iets van winst. De inleg kan dan weer in nieuwe drek.
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2024 13:40 ]
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
📢 MAJOR ECOSYSTEM ADOPTION 📢
— Vanar (@Vanarchain) 13 maart 2024
Vanar is thrilled to welcome NVIDIA as the latest addition to the @VanarChain ecosystem!
With NVIDIA's infrastructure, all projects that are part of the Vanar AI, metaverse, and gaming ecosystem will gain access to cutting-edge technology.… pic.twitter.com/HymjrD31hd
Geen van die andere exchanges zit ik op.resusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:16:
[...]
Good good, join...
ROOT valt ook elders op te pikken toch?
Kucoin,
Gate.io,
Uniswap,
MEXC,
etc
Inmiddels weten we dat die dips ook zo weer opgegeten zijn.sjorremans schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:35:
Greyscale weer wat BTC aan het dumpen?
[ Voor 17% gewijzigd door Amens op 13-03-2024 13:38 ]
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:52:
Ik sta al 45 eurocent winst op mijn ROOT positie, zit hier met zweet in mijn diamanten handen naar de 1 second chart te turen.
Hart in mijn keel. Wat een emotie.
Stel het voor aan de ETHW peeps, krijg ik misschien nog een withdrawable koers voor mijn gratis muntjes.Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:36:
[Embed]
Nvidia erop is een gegarandeerde stijging lijkt het. Wanneer ETH terug naar PoW in partnership met Nvidia?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
My GPU is ready!Wiley99 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:40:
[...]
Stel het voor aan de ETHW peeps, krijg ik misschien nog een withdrawable koers voor mijn gratis muntjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-03-2024 13:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
onderzoek? Je weet toch dat we dat niet doenjvel92 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:02:
Voor iedereen die nu in Root stapt zonder enige onderzoek: https://cryptorank.io/price/the-root-network/vesting
Unlocks hoeven niets te betekenen in een bull markt, maar ben zelf geen fan van tokens met zo weinig beschikbare supply.
nothing stops this train
Bushalte schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:22:
[...]
Welkom aan boord. Enne shill? Voor de tech toch?
aha dus jij bent die groene candle om 12:29 - 12:34 bij ROOTMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:45:
Note to self: de volgende keer eerst kopen, dan pas shillenHeb nu een dikke premium moeten betalen, omdat ik nu pas kon kopen
![]()
Maar goed, ik ben er bij. Laten we naar de maan gaan. Next stop $0.20
nothing stops this train
November 2024 komt er een unlock sessie bij, dan heb ik al lang verkocht.jvel92 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:02:
Voor iedereen die nu in Root stapt zonder enige onderzoek: https://cryptorank.io/price/the-root-network/vesting
Unlocks hoeven niets te betekenen in een bull markt, maar ben zelf geen fan van tokens met zo weinig beschikbare supply.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:45:
Note to self: de volgende keer eerst kopen, dan pas shillenHeb nu een dikke premium moeten betalen, omdat ik nu pas kon kopen
![]()
Met zo'n laag volume, creeer je al snel je eigen groene candleKol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:49:
[...]
aha dus jij bent die groene candle om 12:29 - 12:34 bij ROOT
Bedankt voor de info - ARB net geloosd.
Creatieve tekst om aan te geven dat ergens in je infra een machine een Nvidia chip bevat. Neemt iemand die "partnerships" nog serieus eigenlijk?Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:36:
[Embed]
Nvidia erop is een gegarandeerde stijging lijkt het. Wanneer ETH terug naar PoW in partnership met Nvidia?
Liquidity is in boys! Sell!Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:45:
![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Yamaka op 13-03-2024 14:16 ]
Heb je bij Bitvavo een funding en trading account?Yamaka schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:14:
Hallo. Ik heb een probleempje. Ik heb een aantal GRT (the graph) op bitvavo. Als ik wat wil verkopen zegt bitvavo (zowel op de app als op de pc) dat ik nul grt heb. Terwijl als je ff op grt gaat staan dan zie je je saldo wel staan. Kan dus niets verkopen van grt. Er staat ook niets in openstaande orders. Wel eens meegemaakt?
Life goals, dit jaar terugkrijgen. Volgend jaar vermogensrendementheffing betalen. We zijn lekker op weg.Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:59:
Was ik mezelf eens nuttig aan het maken voor de maatschappij.
Rugpull?
[Afbeelding]
Ik had dit ook eerder vandaag. Bij mij loste het probleem zich vanzelf opYamaka schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:14:
Hallo. Ik heb een probleempje. Ik heb een aantal GRT (the graph) op bitvavo. Als ik wat wil verkopen zegt bitvavo (zowel op de app als op de pc) dat ik nul grt heb. Terwijl als je ff op grt gaat staan dan zie je je saldo wel staan. Kan dus niets verkopen van grt. Er staat ook niets in openstaande orders. Wel eens meegemaakt?
Als ik bv 5 euro bijkoop, dan wordt dat bij het saldo opgeteld en dan kan ik wel die 5 euro verkopen maar niet het andere saldo. Alsof het bevroren is... en nee staat ook niet in staking
Nee, mij niet bekend..Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:15:
[...]
Heb je bij Bitvavo een funding en trading account?
Ja, jij wel. Want ik weet dat jij wel weet wat je aan het doen bent. Maar er zullen ongetwijfeld bag holders mee blijven zitten in de volgende bearMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:49:
[...]
November 2024 komt er een unlock sessie bij, dan heb ik al lang verkocht.
Tot die tijd een lineaire unlock. Als er meer vraag dan aanbod is, zal de prijs stijgen
Is net de MO van andere grote bedrijven, doorgaan totdat je een boete krijgt. Welke bank is nooit op de vingers getikt door de DNB?Joosie200 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Hee die had ik even op 0,15 ongeveer (zie memetopic) Dag erna weer verkocht uiteraard.zwembroek schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:19:
Dikke pump bij zkml. Alex Becker promo. Ik kon geen entry meer krijgen.
CELR anyone?BootjeVaren schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:12:
[...]
Elmo heeft hier wel al meer pareltjes gedeeld. Denk dat het halve topic in CRO is geaped door Mooody vorige bull
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Metamask / Trustwallet geen optie?Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:49:
[...]
Ik zou graag puur voor de fun in het topic een paar munten in ROOT gooien maar is niet te krijgen op mijn exchanges en aldus gaat het niet gebeuren. Ga niet voor een munt een account aanmaken.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
nog ff geduld, komt wel op Bitvavo wanneer muntje gestegen is met 200%Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:49:
[...]
CELR anyone?
Ik zou graag puur voor de fun in het topic een paar munten in ROOT gooien maar is niet te krijgen op mijn exchanges en aldus gaat het niet gebeuren. Ga niet voor een munt een account aanmaken.
nothing stops this train
Neuh, ben tevreden met wat ik in PF heb en zou dit puur voor de fun doen met geld dat je uit zou geven met een leuk avondje uit eten met wijn arrangement.
Daar ben ik al zo lang wegKol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:51:
[...]
nog ff geduld, komt wel op Bitvavo wanneer muntje gestegen is met 200%
that's what she said this afternoonJoosie200 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:51:
Pumpen in de ochtend
Dumpen in de middag
Typisch dat patroon. En wanneer kan die shitcoincasino naar het memetopic? Je merkt dat het altcoin seizoen is begonnen met de drek die in dit topic loopt.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Altseason begint toch als BTC klaar is?Joosie200 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:51:
Pumpen in de ochtend
Dumpen in de middag
Typisch dat patroon. En wanneer kan die shitcoincasino naar het memetopic? Je merkt dat het altcoin seizoen is begonnen met de drek die in dit topic loopt.
Professioneel Heftruck Syndroom
[ Voor 17% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-03-2024 14:57 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Of verkopen, dan stijgt het ook.NeFoRcE schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:55:
de bende zakt weer! Moet ik weer gaan schelden hier? Normaliter stijgt ie dan daarna...
Bijkopen kan altijdWiley99 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:40:
[...]
Stel het voor aan de ETHW peeps, krijg ik misschien nog een withdrawable koers voor mijn gratis muntjes.
Haha, ja tog? EthereumPoW staat voor mijn machine nog steeds op een vermaledijde -$0.26
Begeven boomers zich niet graag rechtstreeks op de chain ipv al die cexen te steunen?Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:49:
[...]
CELR anyone?
Ter ere van je advies vanochtend:Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:45:
Net toch een 0,5 ETH in gedrukt.Alpina schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:34:
[...]
Hee die had ik even op 0,15 ongeveer (zie memetopic) Dag erna weer verkocht uiteraard.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq