Ik zie dat er hier aardig wat mensen hun zuurverdiende geitenponzi euro’s in ROOT flikkeren... Daarom heb ik besloten even een DD op te zetten voor deze munt.
•
De naam
ROOT network. Een absolute must have voor de organische groei van je PF. Welke geldboom groeit er immers niet zonder wortels?
•
Het logo
Het logo van ROOT baart mij meteen al zorgen; geen blauwe kleur en/of verlooptinten. Een zeer slecht teken.
Ook hangen er druppels aan het logo, als symbool voor je koopkracht die wegsmelt.
•
Mooie praatjes
'More than just a blockchain, The Root Network enables seamless user experience and asset interoperability across the open metaverse.'
Wat de fuck moet ik hier mee?
•
Werkende website
Zoals vele shitcoins hebben ze een werkende website. En verrek, wat zien we daar naast een hoop mooie praatjes? Blauw en verlooptinten!
Dit maakt het armoedige hoerenlogo weer helemaal goed.
Het logo zit in blauw ijs, marketing technisch natuurlijk een zeer strakke move aangezien crypto een boel blauw ijs wegsmelt van de poolkappen.
Mooi, ik keur het helemaal goed.
•
Het witpapier
Er is een link naar een whitepaper, dus dat zal wel goed zitten. Heb er verder niet op geklikt, laat staan gelezen, welke henkie doet dat tegenwoordig nog?
Het maakt toch geen donder uit waar je tegenwoordig je geld in flikkert. Alles stijgt parabolisch.
Ik verwacht wel dat er ergens een astronaut en raket in staan. Maar dat blijft gokken.
•
Tokennomics
Via Coinmarketcap kan ik zien dat slechts 8% van de supply in omloop is.
Opzich is dat echt een mega dikke red flag. Laat dat even in zinken... 8% in omloop.
Maar ff serieus, dit is echt fucking zorgwekkend.
Maar ik had er al wat kratjes in geflikkerd voor ik dit zag, dus YOLO en HODL maar weer.
•
Conclusie
Wat een shitcoin. Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins, maar ROOT is toch écht een zeer hypocriete shitcoin in zijn zuiverste vorm van shitheid. Wat me aanspreekt is dat ze het nog schijnheilig serieus proberen te houden, dit is uiteindelijk regelrechte meme meuk. Wat een fiasco in de maak.
Maar, er is geen betere dag dan deze stinkende kut munt te kopen dan woensdag, vlak voor donderdag dipdag.
Ik heb er wat kratjes in geflikkerd omdat de euro nog harder daalt dan de dollar, en je moet toch wat voordat de eerste nuke valt.
Kopen dus. Veel.
• Disclaimer
Geen financieel advies.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.