[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.606 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:25
BTC100K2021 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:59:
[...]

Einde van de dag (of meerdere keren per dag is meer waarschijnlijk gezien de volatiliteit van BTC) maken ze de balans op: totale aankopen -/- totale verkopen van de ETF shares. Als die eerste groter is, kopen ze spot bij.

Vergelijk het met de groenteboer die gedurende de dag de schappen bijvult vanuit het magazijn. En dat magazijn is hier Coinbase Custody die de BTC weer spot uit de markt moet trekken of via OTC.
Diezelfde rekensom maakte ik een aantal weken geleden hier ook, maar iemand corrigeerde mij met de mededeling dat de ETF-aandelen die worden verkocht (door een aandeelhouder) niet terug gaan in de voorraad van Blackrock. Volgens hem worden ze verkocht aan de hoogste bieder in welk geval de grootte van de hoeveelheid assets (BTC) alleen maar kan groeien en nooit kan afnemen.

Het is natuurlijk heel interessant en belangrijk om te weten hoe dit echt zit..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
Goedemorgen. de virtuele winsten klotsen weer tegen de huiskamerplint.
Daarom, met dank aan @Mooody en als echte Spuit1136:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77_Ei7CpzTsz7UI3DNQBi2hPcd0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n001Mfb1YNwii3RBMYQEDQ0G.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Ik zie The Root Netwerk al op coinbase wallet te koop. echter staat dit niet vermeld op Coin marketcap. Komt dit nog erop te staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 11:26
Jirure1984 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:55:
[...]

Eindelijk en pas het prille begin ;) . En op zeer korte termijn gaan de workernodes open voor het publiek, heb het nodige klaar staan. De komende weken/maanden gaan hopelijk mooi worden.
Data zijn bekend.

26 maart Smartflow (Galaxy)
  • duur 90 dagen
  • min 1k - max 15k ewt
  • reward pool 259.200ewt
1 mei Digital Spine
  • duur 90 dagen
  • min 3k - max 15k ewt
  • reward pool 178.200ewt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41
BTC100K2021 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:57:
[...]

Een 20% dip kan prima, voornamelijk vanwege leverage trading.

Eind januari klinkt alweer lang geleden, maar toen gingen we van 48K naar 38K. 20%

Vorige week van 69K naaar 59K, ook 14%.

Die dips worden zo snel weer opgekocht dat we ze snel vergeten. Dit voelt qua run meer als 2017 dan 2021. Dippen en direct weer een nieuwe high.
Dit voelt alsof ik op een festival sta. Dippen en een nieuwe high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Buy Tax 5%
Sell Tax 5%

De zoveelste tax farm. :)
De scams schieten als paddenstoelen uit de grond. Zoek er maar eens de juiste uit. :)
Ik ben na de afgelopen ervaringen weer wat voorzichtiger geworden. Ik geloof dat er nog goed mee te verdienen valt maar het wordt steeds lastiger. Ik zou persoonlijk nu zelf eerder kijken naar een MC van minimaal 100.000.000. Tussen de 500.000 en 50.000.000 MC zitten te veel scams.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpD2mdVv5-SaQpiLB7w-Q2EBj_o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gLjCZeFBknzWcVrzwSlBmhgM.gif?f=user_large

4 kratjes in Root.. check. :9B

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 13-03-2024 10:19 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sluw schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:01:
[...]

Maar als het meteen wordt opgekocht is het dan een correctie of een wick... Natuurlijk afhankelijk van naar welke candles je kijkt maar correcties duren voor m'n gevoel wel wat langer.
Ik zie geen verschil. Een wick betekent alleen maar dat de correctie binnen dezelfde candle wordt opgekocht.
Als de prijs een bepaald niveau bereikt, heeft dat hetzelfde effect op de markt (SL's, orders, reset van funding, etc) onafhankelijk van de periode waarin we op dat prijsniveau blijven hangen (het sentiment wordt natuurlijk wel beïnvloed door deze periode).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 09:03:
[...]

Deze zijn echt! Vreselijk wel dat we dit moeten checken..
Overigens, uiteraard allebei!
Mwah, geen straf om dit te moeten checken hoor. Zou ik mijn werk van kunnen maken, ik kan prima tot 6 tellen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Dagelijkse nieuwe ATHs.
Gaat het al vervelen mensen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:12
Wil je nu nog keihard cashen met coins, kijk dan eens bijvoorbeeld naar relatief kleine memecoins op populaire netwerken. De memecoins op SOL zijn hard gegaan (Myro, Bonk etc).
INJ is momenteel lekker bezig, je ziet dus dat de memecoins op INJ ook gaan vlammen (Ninja +70%, Kira +63%).
Avax gaat ook lekker, dus kijk eens naar de memecoins op Avax (Landwolf), die doet ook even een +87% vandaag.

Het risico op een rugpull is IMO kleiner op dit soort al iets grotere projecten. Uiteraard pak je niet de 100x hierop, maar gezien de lage MC kan je hier nog wel makkelijk een x10 pakken, mits je de juiste pakt. Daar kan ik je niet in adviseren.
Voor hetzelfde geld sta je ook hierbij morgen op een -30% als je nu instapt, maar als BTC even uitgeraasd is, zie je hier vaak wel dikke plussen.

Mijn WOLF heb ik aangehouden, ik heb eerst naar een -80% aangekeken, het leuke is dat ik door niks te doen daar nu op +400% sta. Zo hard gaat dit dus.

Hier ging ik met BONK dus de mist in, bij een -90% gooide ik m eruit. Daarna ging ie x200.
Daarom, neem er even de tijd voor, en verwacht niet dat je binnen 2 dagen al op +veel sta.
HEMULE's tijd komt vast ook nog.

Tot zover mijn shill. NFA, en DYOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Don Guacamole schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:21:
Wil je nu nog keihard cashen met coins, kijk dan eens bijvoorbeeld naar relatief kleine memecoins op populaire netwerken. De memecoins op SOL zijn hard gegaan (Myro, Bonk etc).
INJ is momenteel lekker bezig, je ziet dus dat de memecoins op INJ ook gaan vlammen (Ninja +70%, Kira +63%).
Avax gaat ook lekker, dus kijk eens naar de memecoins op Avax (Landwolf), die doet ook even een +87% vandaag.

Het risico op een rugpull is IMO kleiner op dit soort al iets grotere projecten. Uiteraard pak je niet de 100x hierop, maar gezien de lage MC kan je hier nog wel makkelijk een x10 pakken, mits je de juiste pakt. Daar kan ik je niet in adviseren.
Voor hetzelfde geld sta je ook hierbij morgen op een -30% als je nu instapt, maar als BTC even uitgeraasd is, zie je hier vaak wel dikke plussen.

Mijn WOLF heb ik aangehouden, ik heb eerst naar een -80% aangekeken, het leuke is dat ik door niks te doen daar nu op +400% sta. Zo hard gaat dit dus.

Hier ging ik met BONK dus de mist in, bij een -90% gooide ik m eruit. Daarna ging ie x200.
Daarom, neem er even de tijd voor, en verwacht niet dat je binnen 2 dagen al op +veel sta.
HEMULE's tijd komt vast ook nog.

Tot zover mijn shill. NFA, en DYOR.
Heb je ook al eens naar Solama gekeken? Morgen listing op MexC en daarna volgt er een marketings campagne.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
mayhem schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:18:
Dagelijkse nieuwe ATHs.
Gaat het al vervelen mensen?
Begint pas vervelend te worden bij het uitzoeken van de kleur lambo, weet het nog steeds niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Zaratrass schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:23:
[...]

Heb je ook al eens naar Solama gekeken? Morgen listing op MexC en daarna volgt er een marketings campagne.
Ja, die heb ik laten liggen, is deze maand al x28, dus de R:R is een beetje te laag IMO, maar met 65M MC zou deze nog wel wat kunnen doorpakken, ik sla hem alleen even over.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
JUST IN: #Bitcoin ETFs register their LARGEST net inflows of $1000 million in a day

Blackrock's ETF alone bought $849.3 million worth or ~11,946 #BTC in one day. Their HIGHEST ever!

Dit is toch ziek?! Wat een tijd voor ons om dit mee te mogen maken.. en dat voor de mensen hier er een hele mooie mogelijkheid is om het voor jezelf financieel een stuk makkelijker te maken.

Het momentum van afgelopen tijd maakt de afgelopen bear echt meer dan goed! *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
sjorremans schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:29:
JUST IN: #Bitcoin ETFs register their LARGEST net inflows of $1000 million in a day

Blackrock's ETF alone bought $849.3 million worth or ~11,946 #BTC in one day. Their HIGHEST ever!

Dit is toch ziek?! Wat een tijd voor ons om dit mee te mogen maken.. en dat voor de mensen hier er een hele mooie mogelijkheid is om het voor jezelf financieel een stuk makkelijker te maken.

Dit is ook ziek en post ik al een tijdje maar ben er inmiddels mee gestopt aangezien ik mezelf begin te herhalen. Als dit op deze manier zo doorgaat dan zijn de gemiddelde verkoop momenten die hier langskomen een lachtertje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
heb nog even naar S2F gekeken, deze run halverwege 2025 rond de $800k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
met het oog op een eventuele exit, heb ik een accountje aangemaakt op Btvavo, en hier voor de gein wat speeldgeld heen geboekt. nu ben in voorheen binance en kucoin gewend, war je een orderboek ziet, en hier wat kan plaatsen. Bij bitvavo zie ik alleen een koopprijs staan. hoe werkt dit dan? is bitvavo in die zin geen exchange maar meer een broker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jasper7878 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:31:
met het oog op een eventuele exit, heb ik een accountje aangemaakt op Btvavo, en hier voor de gein wat speeldgeld heen geboekt. nu ben in voorheen binance en kucoin gewend, war je een orderboek ziet, en hier wat kan plaatsen. Bij bitvavo zie ik alleen een koopprijs staan. hoe werkt dit dan? is bitvavo in die zin geen exchange maar meer een broker ?
Bitvavo is dacht ik een broker, niet zeker....

Bitvavo is prima voor muntjes te kopen, maar niet voor traden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Nopheros schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Dit is ook ziek en post ik al een tijdje maar ben er inmiddels mee gestopt aangezien ik mezelf begin te herhalen. Als dit op deze manier zo doorgaat dan zijn de gemiddelde verkoop momenten die hier langskomen een lachtertje...
Helemaal mee eens, er staat aan die kant nog zoveel geld langs de zijlijn dat ik ook het ook niet zie gebeuren dat de koopdruk vanuit die hoek op kort termijn zal afnemen..

Meer bullish dan dit valt er gewoon niet te zijn op dit moment 8)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Als je bovenin op advanced klikt vind je dan ook niet wat je zoekt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik heb 2 jaar lang niet veel gezocht op Crypto, gewoon lekker stelselmatig wat munten gekocht. Niet voor een godsvermogen maar leuk genoeg om regelmatig ff te checken in je PF.

Maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je doet. Of je nu trade, alleen maar aankoopt, 100% HODL-er bent, het is onmogelijk om met crypto geld te verliezen zolang je een beetje geduld hebt, behalve wanneer je de high risk randjes continue opzoekt met bedragen die je niet kunt missen.

Of wellicht zoals @YES altijd de verkeerde keuze maakt met longs en shorts. Maar die zijn echt zeldzaam, zulke rakkers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-09 15:02
Bij Bitvavo moet je sowieso op een PC/Laptop/browser orders plaatsen en niet in de app. In de app zijn de mogelijkheden beperkt en de kosten hoger. 1x raden wat de Henkies in Nederland dagelijks doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:57
Je moet even op Advanced klikken (app of website), dan kom je bij de exchange :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-09 16:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yc_fhrYdoAh6ijwf4zrf6mfYfe4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Bk2YESl1yzctalDdpzd3BtOi.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:34:
[...]

Ik heb 2 jaar lang niet veel gezocht op Crypto, gewoon lekker stelselmatig wat munten gekocht. Niet voor een godsvermogen maar leuk genoeg om regelmatig ff te checken in je PF.

Maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je doet. Of je nu trade, alleen maar aankoopt, 100% HODL-er bent, het is onmogelijk om met crypto geld te verliezen, behalve wanneer je de high risk randjes continue opzoekt met bedragen die je niet kunt missen.

Of wellicht zoals @YES altijd de verkeerde keuze maakt met longs en shorts. Maar die zijn echt zeldzaam, zulke rakkers.
De mensen die nu verlies maken zijn de nieuwkomers die denken (net zoals we vrijwel allemaal dachten toen we begonnen waarschijnlijk, incl. mezelf) dat ze vrij laat zijn en het wel even goedmaken door te verkopen en lager terug te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 13-03-2024 10:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:00
Deze bewaar ik even als ETH tegen de 9k aan gaat hikken. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHSGERqYBALx4CgMkQNYRV3nQgw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H5TeeFYHw8YmHgrseGPmcQax.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 07:40
ORAI Strong

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jatEVTlb4Gx_EYFvB4xrI5-k_Z4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MX49onSXSKWDJ1hMP10jaow4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
:(:)

Huidige trading PF (zonder leverage) net geen 80% in de plus. In de bullrun is iedereen een goede trader, zélfs ik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:54

resusaapje

h less

[...]

Wat ik bizar vind is dit: wie verkoopt er ign BTC op $73k wanneer er $1mld in 1 dag binnenkomt?
Of betekent OTC in dit geval dat er wellicht $100k per BTC wordt betaald, omdat er voor de koper op de open markt anders het risico bestaat dat de prijs met zo'n grote vraag naar $200k gaat?

Hm, laat maar, ik heb m'n eigen vraag al beantwoord, denk ik :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:41:
[...]

:(:)

Huidige trading PF (zonder leverage) net geen 80% in de plus. In de bullrun is iedereen een goede trader, zélfs ik. :+
"Net geen 80%", dus als we heel eerlijk zijn sta je Bijna wel 25% in de min? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zullen de Ami's leuk vinden:
rooted; rooting; roots
intransitive verb

1
: to noisily applaud or encourage a contestant or team : CHEER
2
: to wish the success of or lend support to someone or something

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Laten we het nu echter over de bestuurscrisis in Almere hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:37:
[...]

De mensen die nu verlies maken zijn de nieuwkomers die denken (net zoals we vrijwel allemaal dachten toen we begonnen waarschijnlijk, incl. mezelf) dat ze vrij laat zijn en het wel even goedmaken door te verkopen en lager terug te kopen.
Terecht punt, maar daar was eigenlijk het stukje over "geduld" voor. Dat is echt het sleutelwoord in deze geitenbende. Het 2e sleutelwoord is lef, in de bear om er geld in te drukken, en ik zou willen dat ik daar meer lef in zou hebben gehad maar ga echt niet zitten klagen of ontevreden zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:47:
[...]

Terecht punt, maar daar was eigenlijk het stukje over "geduld" voor. Dat is echt het sleutelwoord in deze geitenbende. Het 2e sleutelwoord is lef, in de bear om er geld in te drukken, en ik zou willen dat ik daar meer lef in zou hebben gehad maar ga echt niet zitten klagen of ontevreden zijn.
Ik ben echt een shitty trader (afgelopen jaren geleerd) maar kopen in dal momenten gaat mij gelukkig een stuk beter af :)

En uiteindelijk vinden we het allemaal lastig om tevreden te zijn met wat we hebben (denk ik). Ik sta nu op een bedrag wat ik nooit op m'n spaarrekening heb zien staan en nog steeds denk ik, had ik er maar meer ingestopt :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTXwGIUBWYkEcqNy9C9hmGC42fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JjGtI1kqByMwMDCTY9qY8kmn.png?f=user_large

[ Voor 109% gewijzigd door Nopheros op 13-03-2024 10:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:07
Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
Ik zoek een pareltje, het kriebelt weer een beetje.
Wat denken we van The Root Netwerk?

https://coinmarketcap.com/currencies/the-root-network/

https://www.therootnetwork.com/
https://www.futureverse.com/

AI, gaming, grote partnerships, token heeft nog weinig gedaan. Die partnerships.... FIFA, Spotify, Coca Cola, Mastercard, Creative Artists Agency, NVIDIA, Alibaba Cloud, Authentic Brands :9B

Coinbase listing wordt verwacht, omdat ze Asto ook hebben gelist (partner van Futureverse, project van The Root)

Gaan we deze omarmen als topic?
Zou een Immutable X kunnen worden ($114 miljoen vs $5 miljard market cap, dus een 50x vanaf hier 7(8)7 )

Wil zoiets best wagen met ~5-10% van de pf. Maar is this the token who rules it all? Of zijn er betere alternatieven?

edit: ik denk dat dit 'm is _/-\o_
Ik dacht gisteren: Die Mooody heet wel een gave om parels te vinden
Dus….. ben ik met een verificatie op bybit bezig om een paar kratjes van die troep aan te schaffen.
Doe ik nog iets “nuttigs” (gokken) met mijn winstdeling. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zaratrass
Mooody schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 21:57:
Ik zoek een pareltje, het kriebelt weer een beetje.
Wat denken we van The Root Netwerk?

https://coinmarketcap.com/currencies/the-root-network/

https://www.therootnetwork.com/
https://www.futureverse.com/

AI, gaming, grote partnerships, token heeft nog weinig gedaan. Die partnerships.... FIFA, Spotify, Coca Cola, Mastercard, Creative Artists Agency, NVIDIA, Alibaba Cloud, Authentic Brands :9B

Coinbase listing wordt verwacht, omdat ze Asto ook hebben gelist (partner van Futureverse, project van The Root)

Gaan we deze omarmen als topic?
Zou een Immutable X kunnen worden ($114 miljoen vs $5 miljard market cap, dus een 50x vanaf hier 7(8)7 )

Wil zoiets best wagen met ~5-10% van de pf. Maar is this the token who rules it all? Of zijn er betere alternatieven?

edit: ik denk dat dit 'm is _/-\o_
I joined the ROOT club :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:44:
[...]

"Net geen 80%", dus als we heel eerlijk zijn sta je Bijna wel 25% in de min? :+
79,87% 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:29:

Als je de weak hands wegdenkt is dat een koers van

$900,000

Na de halving

$1,800,000

Als we de koers van vandaag checken: $72,000. Het voelt alsof we hoog staan, maar dat is dus niet zo. HODL!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:47:
[...]

Ik ben echt een shitty trader (afgelopen jaren geleerd) maar kopen in dal momenten gaat mij gelukkig een stuk beter af :)

En uiteindelijk vinden we het allemaal lastig om tevreden te zijn met wat we hebben (denk ik). Ik sta nu op een bedrag wat ik nooit op m'n spaarrekening heb zien staan en nog steeds denk ik, had ik er maar meer ingestopt :9

[Afbeelding]
Maatje belde net op, nieuw in crypto en zag muntje vandaag 20% doen. Moet ik verkopen?

Ik zeg, als je wil cashen, waarom niet? Maar ik hou nog ff vast en zoom een klein beetje uit ;).

Liet hem vervolgens dit plaatje zien en volgens mij verkoopt ie nog ff niets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qf0ykOoHnuyEUgQOiAiE66anM44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9EjrYPZWf0ASblylZTIjvSbv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYV0xwlw0C_aul8HkFhiK51sxlY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2wNaYLce8iE2JKWPJGNaC4vy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:13
Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:56:
[...]

Als je de weak hands wegdenkt is dat een koers van

$900,000

Na de halving

$1,800,000

Als we de koers van vandaag checken: $72,000. Het voelt alsof we hoog staan, maar dat is dus niet zo. HODL!
Snap niet helemaal hoe je aan die koersen komt

Maar ik zit wel steeds meer te denken dat ik pas moet gaan verkopen als de net inflow vanuit de ETFs inzakt. Voor die tijd zal bitcoin gewoon een stijgende lijn laten zien. Schijt hebben aan halving en de daarbij normale pieken. THIS TIME IS DIFFERENT >:)

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Don Guacamole
Prachtig om te zien hoe iedereen hier in $ROOT aped zonder enige vorm van eigen reaearch. Iemand met een plaatje van elmo die hier goed ligt noemt iets en vervolgens gaat het halve topic in $ROOT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Don Guacamole schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:08:
Prachtig om te zien hoe iedereen hier in $ROOT aped zonder enige vorm van eigen reaearch. Iemand met een plaatje van elmo die hier goed ligt noemt iets en vervolgens gaat het halve topic in $ROOT.
Doet Elmo goed he. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
BIG BREAKING 🚨

ONLY 1MILLION + #BITCOIN COMBINED REMAINING ON EXCHANGES GLOBALLY

SUPPLY SHOCK COMING 🚀

Dat is niet veel meer.. in 2 maanden tijd zijn er dus al bijna een miljoen BTC's van de exchanges afgehaald, voor de ETF's waren het er iets meer dan 2 miljoen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:29
sjorremans schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:09:
BIG BREAKING 🚨

SUPPLY SHOCK COMING 🚀

Dat is niet veel meer.. in 2 maanden tijd zijn er dus al bijna een miljoen BTC's van de exchanges afgehaald, voor de ETF's waren het er iets meer dan 2 miljoen namelijk.
Mijn sats krijgen ze niet.
Shitcoins is een ander verhaal _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BootjeVaren
Elmo heeft hier wel al meer pareltjes gedeeld. Denk dat het halve topic in CRO is geaped door Mooody vorige bull :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqISMLQmJInBzluyowER7nXkMT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/opgVyVKHQ3IDyA2G9V8DIILf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_O5sp2ryZ6yF081GzhsUfPrQfw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O5zEBZy0dbSxLismd5ydGSij.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
Na 1,5 jaar saai hodl trek ik het gewoon niet meer, gokje wagen af en toe moet kunnen :P

En zonder enige vorm van research is niet helemaal waar trouwens.. de website zag er wel nice uit. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 13-03-2024 11:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alleen REKT gaan is gewoon klote. Je voelt je stom door de verkeerde coins gekocht te hebben.

Samen REKT gaan verbroederd. Het geeft een gevoel van niet alleen in die vieze ponzi-meuk te stappen.

Die ROOT straks moon te zien gaan zonder een bag te bezitten is een vorm van zelfkastijding.

Een Gaming coin is altijd mooi. Coinbase listing soon!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Over een jaar kijken we elkaar weer aan zoals nu met $CELR. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Alpina schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:11:
[...]

Mijn sats krijgen ze niet.
Shitcoins is een ander verhaal _O-
Die van mij ook niet, wat ik aan BTC heb staat op de ledger en blijft daar staan.
90% van mijn ETH ook en zal waarschijnlijk ook niet meer de ledger verlaten.

De enige altcoin die ik grotendeels zal aanhouden is LINK maar ook daarvan zal uiteindelijk een deel verkocht worden.

De rest van de alts gaat straks de deur uit en van de winsten daarvan zal ik extra BTC en ETH aanschaffen. Ik hoor ook mensen zeggen in mijn omgeving dat ze hun BTC uiteindelijk willen verkopen, zelf weten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 26-09 07:37
Ook maar weer is een gure coin gok gedaan met $NEX.... Alleen nog maar op Uniswap verkrijgbaar

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Ik zie dat er hier aardig wat mensen hun zuurverdiende geitenponzi euro’s in ROOT flikkeren... Daarom heb ik besloten even een DD op te zetten voor deze munt.

De naam

ROOT network. Een absolute must have voor de organische groei van je PF. Welke geldboom groeit er immers niet zonder wortels?

Het logo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lMIEnnHwZjFPSchMj-mDBqJ3kM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0QA464n0awSHewNyVW7RJQ52.jpg?f=user_large

Het logo van ROOT baart mij meteen al zorgen; geen blauwe kleur en/of verlooptinten. Een zeer slecht teken.

Ook hangen er druppels aan het logo, als symbool voor je koopkracht die wegsmelt.

Mooie praatjes

'More than just a blockchain, The Root Network enables seamless user experience and asset interoperability across the open metaverse.'

Wat de fuck moet ik hier mee?

Werkende website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/un3wfFeNB0qwOJxaAib59ugxkfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DiRfVaDUmWii8tgORogYH8UC.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals vele shitcoins hebben ze een werkende website. En verrek, wat zien we daar naast een hoop mooie praatjes? Blauw en verlooptinten!

Dit maakt het armoedige hoerenlogo weer helemaal goed.

Het logo zit in blauw ijs, marketing technisch natuurlijk een zeer strakke move aangezien crypto een boel blauw ijs wegsmelt van de poolkappen.

Mooi, ik keur het helemaal goed.

Het witpapier

Er is een link naar een whitepaper, dus dat zal wel goed zitten. Heb er verder niet op geklikt, laat staan gelezen, welke henkie doet dat tegenwoordig nog?

Het maakt toch geen donder uit waar je tegenwoordig je geld in flikkert. Alles stijgt parabolisch.

Ik verwacht wel dat er ergens een astronaut en raket in staan. Maar dat blijft gokken.

Tokennomics

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVxyZeetQm-AzFeA0d9ZWkj6HPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/agkwsUaN57s7yICT62HorNgp.jpg?f=fotoalbum_large

Via Coinmarketcap kan ik zien dat slechts 8% van de supply in omloop is.

Opzich is dat echt een mega dikke red flag. Laat dat even in zinken... 8% in omloop.

Maar ff serieus, dit is echt fucking zorgwekkend.

Maar ik had er al wat kratjes in geflikkerd voor ik dit zag, dus YOLO en HODL maar weer.

Conclusie

Wat een shitcoin. Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins, maar ROOT is toch écht een zeer hypocriete shitcoin in zijn zuiverste vorm van shitheid. Wat me aanspreekt is dat ze het nog schijnheilig serieus proberen te houden, dit is uiteindelijk regelrechte meme meuk. Wat een fiasco in de maak.

Maar, er is geen betere dag dan deze stinkende kut munt te kopen dan woensdag, vlak voor donderdag dipdag.

Ik heb er wat kratjes in geflikkerd omdat de euro nog harder daalt dan de dollar, en je moet toch wat voordat de eerste nuke valt.

Kopen dus. Veel.

• Disclaimer

Geen financieel advies.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
Ach klein stukkie winst van de afgelopen dagen omgezet naar $ROOT.
Eind v/d rit hebben we of veel meer winst of stukkie minder :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Daarom heb ik even een DD opgezet voor de onervaren crypto kapitein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

elektriekert schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Ik dacht gisteren: Die Mooody heet wel een gave om parels te vinden
Dus….. ben ik met een verificatie op bybit bezig om een paar kratjes van die troep aan te schaffen.
Doe ik nog iets “nuttigs” (gokken) met mijn winstdeling. _O-
Good good, join...

ROOT valt ook elders op te pikken toch?
Kucoin,
Gate.io,
Uniswap,
MEXC,
etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
BIG BREAKING 🚨

SUPPLY SHOCK COMING 🚀

Ben benieuwd naar die bron, want als ik naar coinglass kijk heeft de top3 exchanges (Binance, Bitfinex, Coinbase Pro) er namelijk al 1.3 miljoen, totaal meer dan 1.8 miljoen

https://www.coinglass.com/nl/Balance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:15:
Ik zie dat er hier aardig wat mensen hun zuurverdiende geitenponzi euro’s in ROOT flikkeren... Daarom heb ik besloten even een DD op te zetten voor deze munt.

De naam

ROOT network. Een absolute must have voor de organische groei van je PF. Welke geldboom groeit er immers niet zonder wortels?

Het logo

[Afbeelding]

Het logo van ROOT baart mij meteen al zorgen; geen blauwe kleur en/of verlooptinten. Een zeer slecht teken.

Ook hangen er druppels aan het logo, als symbool voor je koopkracht die wegsmelt.

Mooie praatjes

'More than just a blockchain, The Root Network enables seamless user experience and asset interoperability across the open metaverse.'

Werkende website

[Afbeelding]

Zoals vele shitcoins hebben ze een werkende website. En verrek, wat zien we daar naast een hoop mooie praatjes? Blauw en verlooptinten!

Het logo zit in blauw ijs, marketing technisch natuurlijk een zeer strakke move aangezien crypto een boel blauw ijs wegsmelt van de poolkappen.

Het witpapier

Er is een link naar een whitepaper, dus dat zal wel goed zitten. Heb er verder niet op geklikt, laat staan gelezen, welke henkie doet dat tegenwoordig nog?

Het maakt toch geen donder uit waar je tegenwoordig je geld in flikkert. Alles stijgt parabolisch.

Ik verwacht wel dat er ergens een astronaut en raket in staan. Maar dat blijft gokken.

Tokennomics

[Afbeelding]

Opzich is dat echt een mega dikke red flag. Laat dat even in zinken... 8% in omloop.

Maar ik had er al wat kratjes in geflikkerd voor ik dit zag, dus YOLO en HODL maar weer.

Conclusie

Wat een shitcoin. Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins, maar ROOT is toch écht een zeer hypocriete shitcoin in zijn zuiverste vorm van shitheid. Wat me aanspreekt is dat ze het nog schijnheilig serieus proberen te houden, dit is uiteindelijk regelrechte meme meuk. Wat een fiasco in de maak.

Maar, er is geen betere dag dan deze stinkenee kut munt te kopen dan woensdag, vlak voor donderdag dipdag.

Ik heb er wat kratjes in geflikkerd omdat de euro nog harder daalt dan de dollar, en je moet toch wat voordat de eerste nuke valt.

Kopen dus. Veel.

• Disclaimer

Geen financieel advies.
"Opzich is dat echt een mega dikke red flag. Laat dat even in zinken... 8% in omloop.
Maar ff serieus, dit is echt fucking zorgwekkend."
Dat is voor mij de reden om toeschouwer te blijven. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
zwembroek schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Helemaal mee eens overigens. M.a.w. dit is geen coin waar ik een half jaar in blijf hangen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

"Opzich is dat echt een mega dikke red flag. Laat dat even in zinken... 8% in omloop.
Have fun staying poor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
No worries. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BIG BREAKING 🚨

SUPPLY SHOCK COMING 🚀

ook al zijn er maar 1 miljoen op exchanges.....niet alles ervan is voor sale, genoeg mensen die hodlen op exchanges....

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0wjR5m-s3tOSfBBS7rgQEjVvLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MVqkZJCTHb0ZvogS5jvJAGIt.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Sorry, dit werd mij geadviseerd te roepen door de telegram Admin van ROOT, als iemand over de supply begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 26-09 20:50
Ik zie wel een aardige generatie bagholders ontstaan allemaal dure shitcoins in de bullrun kopen en straks met waardeloze bags overblijven :)

Maar goed geniet er van zo lang alles pumpt

Over paar uur de ETH upgrade, heb me er niet heel goed in verdiept maar zou de fees omlaag moeten brengen? klinkt wel bullish in ieder geval https://www.blocknative.c...-dencun-upgrade-countdown

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:21:
[...]

Sorry, dit werd mij geadviseerd te roepen door de telegram Admin van ROOT, als iemand over de supply begon.
Goed advies. Ik roep het zelf ook altijd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mr Ronman schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:22:
Ik zie wel een aardige generatie bagholders ontstaan allemaal dure shitcoins in de bullrun kopen en straks met waardeloze bags overblijven :)

Maar goed geniet er van zo lang alles pumpt

Over paar uur de ETH upgrade, heb me er niet heel goed in verdiept maar zou de fees omlaag moeten brengen? klinkt wel bullish in ieder geval https://www.blocknative.c...-dencun-upgrade-countdown
Enkel voor L2.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gipsy King
Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:13:
[...]

Alleen REKT gaan is gewoon klote. Je voelt je stom door de verkeerde coins gekocht te hebben.

Samen REKT gaan verbroederd. Het geeft een gevoel van niet alleen in die vieze ponzi-meuk te stappen.

Die ROOT straks moon te zien gaan zonder een bag te bezitten is een vorm van zelfkastijding.

Een Gaming coin is altijd mooi. Coinbase listing soon!
'''Samen REKT gaan verbroederd''

Als ik rekt ga op advies van andere of FOMO ,en alle gezamelijke fiats zomaar in shitcoins gooi loop ik ook het risico te eindigen met een PINHAK dwars door me strot als alles REKT gaat.

Dan ga ik liever rekt op Coins die Misses ook kent en het wel prima vind :P om af en toe wat erin te janken ;) Owjah zojuist gewoon BTC en ETH bijgekocht huts hop flats klets !

Knip ivm referral

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 13-03-2024 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Imagine hoe fucking bullish het zou zijn geweest dat de gewone ETH fees met hetzelfde percentage zouden dalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Ik kijk niet naar FUD maar naar facts. Toen het aantal sats in omloop 8% was, was het achteraf ook het beste moment om in te stappen.

Die fout maak ik niet een tweede keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
[...]

Mensen die zeggen dat ze in ROOT zitten willen alleen even braggen dat ze geld kunnen wegpissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
De https://btcgpt.info/ bot voorspelt begin april BTC op 100k, maar eens kijken wat er van deze voorspelling uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Ohja nou dat zijn wel een hele berg tokens die dus potentieel gaan stijgen, nou ja we zullen zien of het iets teweeg brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Blik1984 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:26:
De https://btcgpt.info/ bot voorspelt begin april BTC op 100k, maar eens kijken wat er van deze voorspelling uitkomt
En 130k in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 11:27
Even een tip voor alle schrale atsers: https://gamerhash.com/en

Ai gamercoin miner weet ik veel boeit niet verder. Er zijn een aantal 'quests' die je kan doen via de app, daarmee is het vrij makkelijk om +/- 400ghx bij elkaar te sprokkelen. Denk aan dingen als metamask koppelen, pancakeswap transactie doen (burneraccount voor de zekerheid imo).

zonde om te laten liggen!

edit:

Ik bedenk me net dat ik me baseer op rewards die ik heb gekregen in het verleden, kan niet echt checken of die nu gewijzigd zijn. Ik had bijv: 200ghx voor een pancakeswap transactie.

[ Voor 20% gewijzigd door norua op 13-03-2024 11:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
ROOT is het crypto equivalent van de postcode loterij.
Als ie gaat koopt iedereen een lambo en zit ik nog op de elektische fiets :+ .

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Al die shitcoins zijn gewoon voer voor prachtige memes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQ3vzBzvQknsbdqo_BDFgLKPLLs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQ8FbxR0uj06SiRVP6XUxn-GN3I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RM454lTCNZomoBYU7z16fpZ9.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZeM9CC7kh1iuJ5D7kT0DC6FEiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/uVQIV-BYu9kAAAAM/lazer-cat-pickles.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HMv8Zjp_zTPfn-oY9s9j6H607k0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MS9NoanzlmlBKCjabKrmQZ0X.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnvo366hMIBZ2iLUKAcabFltfOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZg0VpmK2s0hZxElzbr62OMQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKMK76Ik2cfRJr_dARql5n5zTtE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZuaLgJ1EtuQmY0aM5vVQperT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYz_OtleVIEVSxN8c4dpfIe40so=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/js2VXHRTbRc3G6yVQkkloznt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Rambow215 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:25:
[...]

Mensen die zeggen dat ze in ROOT zitten willen alleen even braggen dat ze geld kunnen wegpissen
Persoonlijk heb ik er wat kratjes in geïnvesteerd om als een echte parasiet mee te kunnen groeien op het netwerk effect.

Ik zal met een afbeelding uitleggen hoe het werkt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leYtviNY1zPFDzP-gmno6Mq5sZg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ovHIWoxGegagLfOUU1Edij3q.png?f=user_large

Hier zie je het ROOT netwerk. De schimmel die in het midden groeit zijn parasitaire investeerders, de Henkies dus. Zonder dat zij investeren sterft de prijs van ROOT, het is dus essentieel dat er geld in gepompt wordt.

Dusja, een echte symbiotische samenwerking van wortels en parasieten.

Alleen samen kunnen we dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:34:
[...]

Persoonlijk heb ik er wat kratjes in geïnvesteerd om als een echte parasiet mee te kunnen groeien op het netwerk effect.

Ik zal met een afbeelding uitleggen hoe het werkt:

[Afbeelding]

Hier zie je het ROOT netwerk. De schimmel die in het midden groeit zijn parasitaire investeerders, de Henkies dus. Zonder dat zij investeren sterft de prijs van ROOT, het is dus essentieel dat er geld in gepompt wordt.

Dusja, een echte symbiotische samenwerking van wortels en parasieten.

Alleen samen kunnen we dit.
Sorry als ik root in het eten gooi maar ik denk de enige roote voor die coin is omlaag. Misschien in december weer wat root veeg piet hype maar zal ook korte pump zijn verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:20:
[...]

ook al zijn er maar 1 miljoen op exchanges.....niet alles ervan is voor sale, genoeg mensen die hodlen op exchanges....
En aan de andere kant kunnen de whale alerts je ook zo weer om de oren vliegen. Bij de juiste prijs gaan de cold wallets vanzelf richting exchanges..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Rambow215 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:38:
[...]

Sorry als ik root in het eten gooi maar ik denk de enige roote voor die coin is omlaag. Misschien in december weer wat root veeg piet hype maar zal ook korte pump zijn verwacht ik.
Je hebt gelijk hoor, je zou hier eigenlijk geen geld in moeten gooien.

Zo zit ik nog steeds met een zak BIFI en heb ik de vorige bull POLS gekocht en verkocht met 90% verlies toen Binance zijn deuren sloot in NL.

Ook nog wat geld in CREAMPAI zien verdampen.

Echt bijna alle munten waar anderen mee aankomen zijn miskopen geweest. Ik denk dat ROOT weer net zo'n miskoop gaat zijn.

Gelukkig zit ik voor ruim 80% in Bitcoin dus maakt het allemaal weinig uit, mijn simpele ziel verliezen worden toch binnen een paar minuten weer goedgemaakt met een nieuwe ATH.

Het is zo verdomde moeilijk om geld te verliezen met Bitcoin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Radix gaat ook als een malle vandaag. Gaat deze vertrouwensbasis coin eindelijk zijn vruchten afwerpen! :D

:{ ²

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
*$astr preparing to leave after months of accumulation.

*Expecting a big move up from here to 0.32$ according to weekly TF.

Let it be...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik sta al 45 eurocent winst op mijn ROOT positie, zit hier met zweet in mijn diamanten handen naar de 1 second chart te turen.

Hart in mijn keel. Wat een emotie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:45:
[...]

Je hebt gelijk hoor, je zou hier eigenlijk geen geld in moeten gooien.

Zo zit ik nog steeds met een zak BIFI en heb ik de vorige bull POLS gekocht en verkocht met 90% verlies toen Binance zijn deuren sloot in NL.

Ook nog wat geld in CREAMPAI zien verdampen.

Echt bijna alle munten waar anderen mee aankomen zijn miskopen geweest. Ik denk dat ROOT weer net zo'n miskoop gaat zijn.

Gelukkig zit ik voor ruim 80% in Bitcoin dus maakt het allemaal weinig uit, mijn simpele ziel verliezen worden toch binnen een paar minuten weer goedgemaakt met een nieuwe ATH.

Het is zo verdomde moeilijk om geld te verliezen met Bitcoin...
Afbeeldingslocatie: https://jollycontrarian.com/images/2/27/This_time_it%27s_different.jpg

Je moet die shit ook niet hetzelfde behandelen als Bitcoin... zie BTC als je vrouw, en al die shitcoins als tijdelijk plezier.. op tijd wegwezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:53:
zie BTC als je vrouw, en al die shitcoins als tijdelijk plezier.. op tijd wegwezen.
Dat is toch waar de term 'pump & dump' vandaan komt?

[ Voor 11% gewijzigd door Slonzo op 13-03-2024 11:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:15:

De naam

Het logo

[Afbeelding]

Mooie praatjes

Werkende website

[Afbeelding]

Het witpapier

Tokennomics

[Afbeelding]

Conclusie

Maar, er is geen betere dag dan deze stinkende kut munt te kopen dan woensdag, vlak voor donderdag dipdag.

Kopen dus. Veel.

• Disclaimer

Geen financieel advies.
_O-

Excellente analyse. Doe ik niks op af. To the moon ermee.

Enne..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORUAUIzw9bHXC6vnxixF9NakFmc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5rVjkEzPiqhWwTGYuA2mGmIr.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
You will own nothing and be happy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 27-09 14:18
Hopelijk gooit ROOT geen roet in het eten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Was ik mezelf eens nuttig aan het maken voor de maatschappij.

Rugpull?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbfyUGaL5RrRQSRPZwp9AC5iuWg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4sXcpZC6XTmX1MnpKJxtqxW9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Gipsy King schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:23:
[...]

'''Samen REKT gaan verbroederd''

Als ik rekt ga op advies van andere of FOMO ,en alle gezamelijke fiats zomaar in shitcoins gooi loop ik ook het risico te eindigen met een PINHAK dwars door me strot als alles REKT gaat.

Dan ga ik liever rekt op Coins die Misses ook kent en het wel prima vind :P om af en toe wat erin te janken ;) Owjah zojuist gewoon BTC en ETH bijgekocht huts hop flats klets !

[Afbeelding]
Heeft je misses je aangeraden balls deep in ADA te gaan? Zou ik haar snel heropvoeden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:37
Voor iedereen die nu in Root stapt zonder enige onderzoek: https://cryptorank.io/price/the-root-network/vesting

Unlocks hoeven niets te betekenen in een bull markt, maar ben zelf geen fan van tokens met zo weinig beschikbare supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Ben wel benieuwd wanneer ETH naar een all time high gaat, lijkt mij een kwestie van redelijk korte termijn.

Ten opzichte van BTC vrij constant momenteel een beetje rommelend rond de 0.055 BTC

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:02:
Voor iedereen die nu in Root stapt zonder enige onderzoek: https://cryptorank.io/price/the-root-network/vesting

Unlocks hoeven niets te betekenen in een bull markt, maar ben zelf geen fan van tokens met zo weinig beschikbare supply.
FUD.

Pagina: 1 ... 37 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!