This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Lastige overwegingen inderdaad. Op dit moment wil ik vooral van mijn alts af, zodra deze winstgevend worden (hopelijk). Zolang ik daar geen ander bestedingsdoel voor heb, dan toch maar omzetten in BTC. Resultaat, meer BTC, zit eigenlijk altijd goed. Mocht er weer een bear komen, dan gaan alts echt door het putje en heb je meer relatieve waarde in BTC, is er geen bear dan heb je in ieder geval meer BTC.Blik1984 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:57:
[...]
Herkenbaar:
- ik wil mijn bitcoin eigenlijk niet verkopen, omdat ik bang ben dat we nooit meer gaan dippen
- ik wil mijn alts eigenlijk alleen inruilen naar sats, niet naar fiat
- ik wil mijn alts eigenlijk alleen verhandelen als ze in sats recent zijn gestegen, niet in fiat
Ik begin ook een bitcoin maxi te worden.
Ik heb alleen dus wel echt "problemen" met uitcashen, de balans tussen
1. nu genieten van crypto-winsten in fiat geld
vs
2. hodl en later nog meer fiat eruit kunnen halen
vs.
3. de ultieme maxi zijn en zeggen dat ik bitcoin nooit meer verkoop
vind ik nog erg moeilijk. Bitcoin maxi's gaan er vanuit dat ze op termijn bank kunnen spelen, en hun bitcoin aan het werk kunnen zetten om op die manier passief geld te kunnen verdienen. Alleen vind ik dat nog een ver van mijn bed show op dit moment
Mand = meer BTC is beter dan minder BTC
Ik zag het gebeuren. De absolute fear bodem gekocht. Dat deel was binnen 20 minuten 100% up. Daarna de statement van het team afgewacht. Dat was zeer zwak en amateuristisch. Daarna alles verkocht met $1000 verlies. Een heel groot deel goedgemaakt door de bodem te kopen anders was de schade nog groter. Omdat ik dan chagrijnig ben moet ik iets doen om mezelf goed te voelen. Dus heb ik gelijk daarna nog 0,5 Ether in HEMULE gedrukt. Nu voel ik mezelf iets beter.Antifon schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:34:
[...]
Virtu leek rugged toen ik de prijs zag. Ff snel op twitter kijkend lijkt het een reactie op FUD te zijn. Had er zelf maar een klein tasje van gelukkig, dus de schade valt mee. Hopelijk was je bag niet al te groot

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Duidelijk. Ja daarom zit ik er nu (redelijk) zorgeloos in met zowel BTC, ETH en een AI alt.jvel92 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:57:
[...]
Die ETF komt er wel. Als het niet in mei is, dan komt het wel binnen een jaar. Hopelijk wel voor einde van de bull.
Berichten zijn tegenstrijdig. Spelen natuurlijk vele belangen: politiek, financieel (Blackrock etc). Politiek wil laten zien dat ze niet zomaar overstag gaan. Uiteindelijk moeten ze wel, anders wordt het een rechtszaak.
Beste manier om te hedgen tegen mogelijke afwijzing in mei is BTC. Verwacht namelijk dat alt’s dan wel klappen krijgen. Waar BTC dan juist gaat stijgen.
Tegelijkertijd lijkt de consensus te zijn dat de ETF wordt afgewezen, maar ondanks dat stijgt ETH behoorlijk. Dat is wel bullish.
Jij ook volgens mij?
Zie de AI hype ook nog wel even door gaan.
Zal vluggejapie anders over denken ahoewel die op een prachtig moment PAAL had gekocht…
Maar dit geheel ter zijde

Edit: niet gekocht denk ik was alleen favoriet vanwege de naam
Als nieuwe narrative zie ik Quantum computers veel voorbij komen, ergens ook wel logisch maar ik hou de focus nu even op BTC en ETH.
Mooi toch, opvoeden.Domino schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:01:
[...]
Mijn dochter liep laatst jankend naar haar moeder.
Nu hoort daar natuurlijk een ankedote bij:
"Papa, wat zijn die gekleurde lijntjes op de computer?"
"Dat is de koers van bitcoin lieverd"
"Papa, daar kun je toch snel rijk mee worden?"
Na een corrigerende tik en een relaas van een kwartier over bitcoin, shitcoin (lelijk woord papa!) en de waarde van geld, liep ze dus huilend naar haar moeder.
TL/DR. Opvoeden is moeilijk.
Zo waren we gisteren een quiz op YouTube aan het kijken van herken de logos. Mijn zoon van 9 was als eerste die de Bitcoin symbool zag en meteen beantwoorden met Bitcoin. Moeders keer er vanop dat hij het zo snel herkende. Ook het Ethereum symbool kwam voorbij, die herkende hij niet.
Nou, duurde effe maar hij is er.tomtom901 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:57:
[Afbeelding]
Moeten even door de POC op 71.8 voor verdere upside naar 72.5 en hoger.
/f/image/9O87kVRIfaw5892Y2a6ckR92.png?f=fotoalbum_large)
Pas op vanmiddag, CPI data. Kan nog wel eens voor price action zorgen.
https://www.marketwatch.com/economy-politics/calendar
Is volgens mij nu zelfs om 13.30 door tijdzone.
De vliegende Satoshimayhem schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:49:
Valt me nu pas op dat dat antieke zeilschip achter Michael Saylor een Nederlands schip is. Maar welke?
[Afbeelding]
Die is maar weer in de POC ket.tomtom901 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:22:
[...]
Nou, duurde effe maar hij is er.
[Afbeelding]
Pas op vanmiddag, CPI data. Kan nog wel eens voor price action zorgen.
https://www.marketwatch.com/economy-politics/calendar
Is volgens mij nu zelfs om 13.30 door tijdzone.
Grappig he, ETH een stuk sterker.WhySoSerious schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:25:
Dikke Vitalik!
Nah die 72,2K is een dingetje, daarna de 72,5K. Daarboven wordt het pas weer vuurwerk.roflexx schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:27:
Btc trein is weer vertrokken?
Leuk om de ETH trades te volgens van jou.
Ben maar een simpele holder maar gaat prima zo te zien.
Is dit geen optie? Sneller bij de opvang
Wat een absurde snelheid net een racegame.
https://www.hln.be/video/...elste-porsche-ooit-431871
Dit filmpje is goud waard. Hier wordt mooi aangegeven dat Bitcoin meer mainstream begint te worden, meer en meer investeerders stappen in en het beste is dat de groot banken de ETFs nog niet eens aanbieden aan hun klanten. Er komen dus nog meer investeerders bij die straks Bitcoin kunnen kopen.sh4d0wman schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:06:
@anti elppa heel goed! Ik weet ook niet wat deze pakken met "a diversified portfolio" bedoelen. Wel leuk dat ze ook de FOMO trap in gaan vallen, 1% BTC in je portfolio, of toch 2% ..... 50%. (@13.18)
Zo zien wij het graag![]()
[Video: With bitcoin at new highs, are spot funds fulfilling their promise?]
Wat? Welnee man. Vorige week klapte de koers nog binnen een uur 10k naar beneden en de reactie was: da's interessantNeFoRcE schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:20:
Ik ben toch echt te laat op die bitcointrein gestapt als ik dit zo lees. m'n portfolio is in een paar uur tijd 30 euro gezakt. En dan denk ik al; gvd... stijgen hadden we afgesproken!
Maar als ik jullie zo lees, maken jullie je pas druk als ie 3k zakt![]()
![]()
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Haha, ik heb de non-GT van die bak. Die gaat al als een malle, al hou ik een plaid lang niet bij. Nee, als deze run goed voor me is komt er (eindelijk) een 911. Mij maak je met weinig blij, maar wat leuks op 4 wielen is wel een van de weinige dingenAlpina schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:29:
[...]
Leuk om de ETH trades te volgens van jou.
Ben maar een simpele holder maar gaat prima zo te zien.
Is dit geen optie? Sneller bij de opvang![]()
Wat een absurde snelheid net een racegame.
https://www.hln.be/video/...elste-porsche-ooit-431871
Waarom?WhySoSerious schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:28:
[...]
Nah die 72,2K is een dingetje, daarna de 72,5K. Daarboven wordt het pas weer vuurwerk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Fib. extension lijntjes?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Neuh gewoon diegene die het meest overeen komen met wat ik denk gepakt.
Dit is dus precies wat ik al een jaar roep: Nu het grote geld er bij/in kan, veranderen de spelregels voor de koers. En zeker nu een paar grote pensioenfondsen in Amerika hebben aangegeven dat ze er BTC ETF in hun mandje bij willen hebben...
In September hebben we hier zeker een aantal onafhankelijken extra... (financieel dan hè)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Precies! Confirmation bias. De beste raadgeverWhySoSerious schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:39:
[...]
Neuh gewoon diegene die het meest overeen komen met wat ik denk gepakt.
Heb idd geen PAAL gekocht maar dat blijft toch wel een prachtige tickerAlpina schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:18:
[...]
Duidelijk. Ja daarom zit ik er nu (redelijk) zorgeloos in met zowel BTC, ETH en een AI alt.
Jij ook volgens mij?
Zal vluggejapie anders over denken ahoewel die op een prachtig moment PAAL had gekocht…
Maar dit geheel ter zijde![]()
Als nieuwe narrative zie ik Quantum computers veel voorbij komen, ergens ook wel logisch maar ik hou de focus nu even op BTC en ETH.

Met dom toeval bleek GRT ook een AI coin en daar heb ik sinds de vorige bull al mijn Coinbase studiebeloningen in gedrukt, plus rond de bodem wat USDT winsten van afgelopen run. Per ongeluk dus zeer organisch gegroeid tot een leuke fiat waarde bag.
Verder maakt het mij echt niet meer uit of mensen nu meeliften op de AI coins bubble, memecoins, whatever. Lekker harken toch als je mooie kansen ziet.
Persoonlijk laat ik het allemaal wat links liggen, beetje hodlen, meer is het niet echt. Ben de laatste tijd vooral bezig met horloges en maandelijkse DCA aan het doen op al het gereedschap, oliën/vetten en al het bijkomende spul wat je nodig hebt om een mechanisch (en/of automatisch) horloge te servicen.
Uiteindelijke doel is het restaureren van half vergane vintage klokjes, dat lijkt voorlopig toch wel een machtig mooie hobby die mijn interesse al langere tijd weet vast te houden

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De Bitcoin valt pas nu bij me .. Saylor .. Sailor .. matroos. Zijn naam is Michael Matroos en hij zet een boot achter zich neer.mayhem schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:49:
Valt me nu pas op dat dat antieke zeilschip achter Michael Saylor een Nederlands schip is. Maar welke?
[Afbeelding]
Nu nog een Donald Duck pakje
==
hoi
That's how we roll!MicroWhale schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:40:
[...]
Precies! Confirmation bias. De beste raadgever
De ARK van Michael.Eusebius schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:41:
[...]
De Bitcoin valt pas nu bij me .. Saylor .. Sailor .. matroos. Zijn naam is Michael Matroos en hij zet een boot achter zich neer.
Nu nog een Donald Duck pakje
Waarom?Kol Nedra schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:04:
[...]
nee hoor ook niet, ik ga mij pas zorgen maken als we 15% zakken dan vervolgens in die range blijven en dan nogmaals 15% zakken.
Precies... dus mocht je nog een analyse voor me hebben, gooi hem hier want dan weet ik hoe de wind waait.
Yup, veruit de grootste posities zijn ETH, BTC en een AI coin. Bij de laatste inmiddels de inleg er al uit.Alpina schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:18:
[...]
Duidelijk. Ja daarom zit ik er nu (redelijk) zorgeloos in met zowel BTC, ETH en een AI alt.
Jij ook volgens mij?
Maar dit geheel ter zijde![]()
DCA ook nog maandelijks in ETH en BTC. Heb de laatste weken ook veel winsten van meme coins en andere alts omgezet naar ETH. Winsten op SOL shitters werden wat te grappig en wou het niet teruggeven aan de markt. Je bent namelijk een rug of hack verwijderd van dat alles naar 0 gaat. Dan zit je toch fijner in ETH.
Over shitcoins gesproken, in de bear een kleine inkoop gedaan op onder andere Fetch.AI en RNDR, een tip die ik hier een paar jaar geleden gepost heb. Wat een heerlijke inkoopjes zijn dat geweest.
Tuurlijk zijn er ook achterblijvers maar tot nu toe is alleen KSM een negatief saldo in mijn PF door te hoge aankoop in vorige run.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik had die verklaring nog niet gezien, maar wat een joke idd haha. Ik laat het voor nu gewoon staan omdat het de moeite niet is. Komt het break even te staan dan swap ik ze net als jij direct om de stack Hemule te vergroten.zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:16:
[...]
Ik zag het gebeuren. De absolute fear bodem gekocht. Dat deel was binnen 20 minuten 100% up. Daarna de statement van het team afgewacht. Dat was zeer zwak en amateuristisch. Daarna alles verkocht met $1000 verlies. Een heel groot deel goedgemaakt door de bodem te kopen anders was de schade nog groter. Omdat ik dan chagrijnig ben moet ik iets doen om mezelf goed te voelen. Dus heb ik gelijk daarna nog 0,5 Ether in HEMULE gedrukt. Nu voel ik mezelf iets beter.Maar de statement van dat team was zeer zwak. Hun core "developer" heeft gewoon regels code van een ander project overgenomen. Dat betreffende project was een scam. Dus toen hun bot live ging stond die naam erin van dat scam project.
Nu lijkt het erop dat dit dezelfde mensen zijn als die van dat scam project. Team gaf aan we hebben de developer ontslagen. Maar de berichten die naar buiten kwamen was geen FUD. Sorry daarvoor. Nu kan het heel goed dat het morgen weer naar de maan gaat omdat het crypto is. En ik ben niet bang voor een beetje FUD anders had ik de bodem niet gekocht. Maar na deze hilarische verklaring heb ik mijn verlies maar genomen. En zo zie je maar weer. Het kopen van Microcaps is high risk. En ik zie nu dat de koers alweer hersteld. Had ik gewacht met de verkoop dan stond ik nu weer break even. Sell low weer in de pocket plus meer katten plaatjes. Wat blijft crypto toch mooi.
Ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat. De prijs is inmiddels alweer gedumpt tot onder mijn verkoopprijs.Antifon schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:01:
[...]
Ik had die verklaring nog niet gezien, maar wat een joke idd haha. Ik laat het voor nu gewoon staan omdat het de moeite niet is. Komt het break even te staan dan swap ik ze net als jij direct om de stack Hemule te vergroten.
Wat denk je nu van $ROSNET, mooi moment om bij te kopen?zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:04:
[...]
Ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat. De prijs is inmiddels alweer gedumpt tot onder mijn verkoopprijs.
Nog steeds erg blij met je tip in ieder geval, toch mooi in kunnen stappen op $1,78.
Deze schiet omhoog. Als je gisterenmiddag had geïnvesteerd was je nu superblij geweest. Maar hoe in godsnaam komt men dit te weten? Glazen bollen bestaan natuurlijk niet. Of komt dit bij reddit groepjes/telegram dingen vandaan dat dit ineens zo gepumpt wordt?
Professioneel Heftruck Syndroom
Je koopt 5 verschillende shitcoins en hoopt dat er 1 of 2 x10 gaan. Thats how the shitcoin rolls..NeFoRcE schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:07:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/amp/
Deze schiet omhoog. Als je gisterenmiddag had geïnvesteerd was je nu superblij geweest. Maar hoe in godsnaam komt men dit te weten? Glazen bollen bestaan natuurlijk niet. Of komt dit bij reddit groepjes/telegram dingen vandaan dat dit ineens zo gepumpt wordt?
Ik volg zelf graag de filmpjes van deze investeerder:
YouTube: Guy screaming bitcoin
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 12-03-2024 13:10 ]
Ik heb die al verkocht afgelopen weekend.dehardstyler schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Wat denk je nu van $ROSNET, mooi moment om bij te kopen?![]()
Nog steeds erg blij met je tip in ieder geval, toch mooi in kunnen stappen op $1,78.
Mooie timing! Zat te twijfelen, maar zat nog onder 10M mcap, dus zo nog hoger moeten kunnen zou je denken. Ik kijk het nog ef aan..
Ik kan je daar geen advies in geven. Ik had mijn twijfels en ik heb mijn kans gepakt om op ATH te verkopen. Dat heb ik hier ook gemeld overigens voor de transparantie.dehardstyler schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:13:
[...]
Mooie timing! Zat te twijfelen, maar zat nog onder 10M mcap, dus zo nog hoger moeten kunnen zou je denken. Ik kijk het nog ef aan..
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 12-03-2024 13:17 ]
Ow nee zo bedoelde ik het niet. Financieel advies doen we ook niet aan he!zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:15:
[...]
Ik kan je daar geen advies in geven. Ik had mijn twijfels en ik heb mijn kans gepakt om op ATH te verkopen.
edit: Zie nu je edit, geen zorgen kerel, je hoeft je hier echt niet te verdedigen. Iedereen handelt voor zichzelf! DYOR, NFA
[ Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 12-03-2024 13:20 ]
Ben benieuwd of we nog een beetje volatiliteit kunnen verwachten.
Mijn onderbuikgevoel zegt neerwaarts.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Haha ja dat lijkt die tweet die ik laatst poste. Zogenaamd een subnet of bezig met een subnet maar helaas tnx for the coins…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMqFfhhW2cgkaqPIARGMsHpf.jpg?f=user_large)
Goed dat je uit die meuk bent zwembroek.

Wat kost een service beurtje?FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:41:
[...]
Heb idd geen PAAL gekocht maar dat blijft toch wel een prachtige ticker![]()
Met dom toeval bleek GRT ook een AI coin en daar heb ik sinds de vorige bull al mijn Coinbase studiebeloningen in gedrukt, plus rond de bodem wat USDT winsten van afgelopen run. Per ongeluk dus zeer organisch gegroeid tot een leuke fiat waarde bag.
Verder maakt het mij echt niet meer uit of mensen nu meeliften op de AI coins bubble, memecoins, whatever. Lekker harken toch als je mooie kansen ziet.![]()
Persoonlijk laat ik het allemaal wat links liggen, beetje hodlen, meer is het niet echt. Ben de laatste tijd vooral bezig met horloges en maandelijkse DCA aan het doen op al het gereedschap, oliën/vetten en al het bijkomende spul wat je nodig hebt om een mechanisch (en/of automatisch) horloge te servicen.
Uiteindelijke doel is het restaureren van half vergane vintage klokjes, dat lijkt voorlopig toch wel een machtig mooie hobby die mijn interesse al langere tijd weet vast te houden
/f/image/K7XUPx7z9fEXkcj4pLfhdrvo.png?f=fotoalbum_large)
Goed smerig zie ik ook wel....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
AMP viel me vanmorgen ook al op, deze coin kreeg je ooit gratis als Coinbase studiebeloning maar dit is gewoon een ordinaire pump & dump… kijk eens naar de ATH van AMP die was vele malen hoger dan wat de koers nu is, tuurlijk als je er vorige week in was gestapt sprong je nu een gat in de lucht. Dit zal idd afgesproken zijn ergens, heb ook geen inside info hier maar verwacht het wel, blijft natuurlijk altijd oppassen dat je er ook weer op tijd uit staptNeFoRcE schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:07:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/amp/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
CPI up: goed nieuws voor btc want geen rate cut, overheidsfinanciën onhoudbaar.sjorremans schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:32:
BTC heeft er schijt aan
CPI down: goed nieuws voor btc want rate cuts, printer aan.
ha leuk, jaapio's nieuwe job: tweakers slow-chat horreloosjes revaserenzwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:29:
[...]
Wat kost een service beurtje?
[Afbeelding]

@FrambozenTaart: cleanen, nieuw batterijtje en nieuw schermpje, wakosdah?
Ik ben er voorlopig even klaar mee. (Nieuwe microcaps.) Gok nog op het Nvidia AI event. Dan gaan OPSEC en GPU eruit. Alleen PAAL blijft voor de hodl.Alpina schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:27:
[...]
Haha ja dat lijkt die tweet die ik laatst poste. Zogenaamd een subnet of bezig met een subnet maar helaas tnx for the coins…
[Afbeelding]
Goed dat je uit die meuk bent zwembroek.
2 lauwe sjoeltenbrauresusaapje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:37:
[...]
ha leuk, jaapio's nieuwe job: tweakers slow-chat horreloosjes revaseren
[Afbeelding]
And than @resusaapje said. "Nieuw batterijtje".resusaapje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:37:
[...]
ha leuk, jaapio's nieuwe job: tweakers slow-chat horreloosjes revaseren
[Afbeelding]

Komt maar door met die bolides.
Ik heb ook connecties met hypotheekadviseurs, koffiemachinereperateurs en traponderhoudsmannetjes!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gisteren toch nog van plan er 5 ETH in te klappen?zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:38:
[...]
Ik ben er voorlopig even klaar mee. (Nieuwe microcaps.) Gok nog op het Nvidia AI event. Dan gaan OPSEC en GPU eruit. Alleen PAAL blijft voor de hodl.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Leuk hoor al die liefhebbers van klokjes hier! Waren jullie toevallig ook leden van het ‘horloge forum’ ? Zelf geen account meer op maar wel leuke tijden op beleefdzwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:40:
[...]
And than @resusaapje said. "Nieuw batterijtje".
Klokjes zijn een heerlijke hobby voor erbij. Bij mij gaat het dan over een kleine collectie budget horloges die niet boven de 1k per stuk uitkomen. Je ziet mij niet lopen met een Rolex, dat zou een lelijke vlag op een nog lelijker modderschuit wezen.Pinsa schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:46:
[...]
Leuk hoor al die liefhebbers van klokjes hier! Waren jullie toevallig ook leden van het ‘horloge forum’ ? Zelf geen account meer op maar wel leuke tijden op beleefd
Met die dikke klokjes heb je ook altijd de kans op boormachinepraktijken. Regelmatig komt er weer een BN'er in het nieuws dat ze op straat overvallen zijn....Ngangatar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:51:
[...]
Klokjes zijn een heerlijke hobby voor erbij. Bij mij gaat het dan over een kleine collectie budget horloges die niet boven de 1k per stuk uitkomen. Je ziet mij niet lopen met een Rolex, dat zou een lelijke vlag op een nog lelijker modderschuit wezen.
Ik heb ook dat potje eerst geliquideerd. Er komen ineens teveel scams bij. Eerst OPSEC en GPU maar eens over de streep proberen te trekken. DOGWIFHAT (ETH) ook verkocht. Die kan (vooralsnog) niet tegen de Solana variant opboksen. Met de aftrek van fees break even. Ook geen succes dus. Op papier is het makkelijk.Coldcat schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:43:
[...]
Gisteren toch nog van plan er 5 ETH in te klappen?
Voor €14,95 zet ik er een gloednieuw Chinees quartzje in.zwembroek schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:29:
[...]
Wat kost een service beurtje?
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:56:
[...]
Voor €14,95 zet ik er een gloednieuw Chinees quartzje in.

Dan kan ik je de hand schudden, mijn Speedmaster aantal jaren geleden verkocht met winst geen spijt van gehad, toen een hele tijd geen horloges meer gedragen en vorig jaar toch maar een wat luxere Seiko duiker aangeschaft <- 1k, nog steeds zeer tevreden mee, heb deze wel laten reguleren voor wat meer precisie, tis ook een beetje als met auto’s zo,n Lambo is leuk en snel maar met een Suzuki Alto kom je ook van A naar B tis maar wat je ervoor over hebtNgangatar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:51:
[...]
Klokjes zijn een heerlijke hobby voor erbij. Bij mij gaat het dan over een kleine collectie budget horloges die niet boven de 1k per stuk uitkomen. Je ziet mij niet lopen met een Rolex, dat zou een lelijke vlag op een nog lelijker modderschuit wezen.
Dat inderdaad, mijn meest gedragen klokkies zijn een Seiko Zen Garden en en een Tissot 1853 Gentleman. Relaxte klokkies waar ik me geen seconde druk over maak maar met veel plezier naar kijk. En uiteraard is er een wishlist, maar dat komt vanzelf. Daar staan ook klokkies van veel kleinere bedragen op en sommige iets meer.Pinsa schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:56:
[...]
Dan kan ik je de hand schudden, mijn Speedmaster aantal jaren geleden verkocht met winst geen spijt van gehad, toen een hele tijd geen horloges meer gedragen en vorig jaar toch maar een wat luxere Seiko duiker aangeschaft <- 1k, nog steeds zeer tevreden mee, heb deze wel laten reguleren voor wat meer precisie, tis ook een beetje als met auto’s zo,n Lambo is leuk en snel maar met een Suzuki Alto kom je ook van A naar B tis maar wat je ervoor over hebt
Welkom terug boomer. Hoeveel oudjes al opgelicht deze bull? Euh hun zakken lichter gemaaktNgangatar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:00:
Kolere, de posts shieten hier nog steeds sneller de grond uit dan paddestoelen op een humus rijke herfstgrond. Of als Shitcoins in een bullmarkt.
Over shitcoins gesproken, in de bear een kleine inkoop gedaan op onder andere Fetch.AI en RNDR, een tip die ik hier een paar jaar geleden gepost heb. Wat een heerlijke inkoopjes zijn dat geweest.
Tuurlijk zijn er ook achterblijvers maar tot nu toe is alleen KSM een negatief saldo in mijn PF door te hoge aankoop in vorige run.
Nog 2 te gaan, dan heb ik het hele dorp hier gehad en kan ik gaan verhuizen van hun duurverdiende centjes naar het volgende plot argeloze schapen.BootjeVaren schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:02:
[...]
Welkom terug boomer. Hoeveel oudjes al opgelicht deze bull? Euh hun zakken lichter gemaakt
Ngangatar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:01:
[...]
Relaxte klokkies waar ik me geen seconde druk over maak
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Cz9AmOEeXuHL5zvmhV4VN9vz.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Niet op weg naar de kaaimaneilanden of zoiets?Ngangatar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:04:
[...]
Nog 2 te gaan, dan heb ik het hele dorp hier gehad en kan ik gaan verhuizen van hun duurverdiende centjes naar het volgende plot argeloze schapen.
Te ver, en ik wil wel een beetje de woede blijven voelen. Ik ga daar goed op.BootjeVaren schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:05:
[...]
Niet op weg naar de kaaimaneilanden of zoiets?
Oke oke...YES schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:17:
[...]
Ha, ook een bekende! Uit de goeie ouwe tijd toen we met 5 man en een paardenkop vierden dat de 18k weer gebroken werd![]()
[Afbeelding]
Edit: @Skrunsies je weet nu met welke je moet komen hè. De aloude combo ligt al zo lang te wachten.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew84Nyc8FkArje7Hbj5sw1rn.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
TAOx, ROSNET en waarschijnlijk VIRTU allemaal rug pulls . Gelukkig op TAOx en ROSNET meer dan 100% gepakt. En $1000 verlies op VIRTU. Dan de kosten van het swappen er nog af en per saldo kom je weer op break even of net daaronder.Oepsje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:13:
Lekkere rugpull
En een paar weken daarna..YES schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:17:
[...]
Ha, ook een bekende! Uit de goeie ouwe tijd toen we met 5 man en een paardenkop vierden dat de 18k weer gebroken werd![]()
[Afbeelding]
Edit: @Skrunsies je weet nu met welke je moet komen hè. De aloude combo ligt al zo lang te wachten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/32CSABeugmBEoTLK3pFQTCen.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nieuwe ATH en price discovery!Guere schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:16:
Sow, INJ is er ook vandoor sinds een half uurtje geleden
Oepsje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:13:
Lekkere rugpull
nothing stops this train
Wen ATH ser?Skrunsies schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:27:
Nog een kleine 5x, dan zit DOT ook weer in price discovery
Steady omhoog, maar heeeeeeeeeeeeeeeel langzaamSkrunsies schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:27:

Thanks dude, maar kan zo maar tijdelijk zijn. Heb tegenwoordig wat andere hobbies en drukkere baan.Skrunsies schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:18:
[...]
Speaking of bekendes, fijn dat je er weer bent @Ngangatar![]()
[Afbeelding]
Crypto is sinds een tijd erg simpel voor me. Geld in dumpen tijdens bear market, nu HODL. Bevalt prima.
https://open.spotify.com/...edB1C?si=4dbb178c563e4a63Skrunsies schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:27:
Wat is je sell target?
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!