[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 245 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.180 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESmd8rRyiLIBriGYI_9zoMrY9qs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sgbjij8xa91RRwsU0yytMCZI.png?f=fotoalbum_large

zojuist buyorder gedaan, 50% gain incomming? :z :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:42:
[...]

go away in may, but remember come back in september ;)

ik denk dat het te maken heeft met:
-vakantieperiode voorbij, back to business voor mensen/bedrijven
-eventueel vakantiegeld dat over is, dit kan weer stuk geslagen worden voor aandelen/bitcoin
Meest belangrijke:
Reet cut!

En dan nog eentje in december. Hoe goedkoper geld lenen wordt hoe meer geld beschikbaar is voor crypto en andere volatiele shizzl qua stonks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Iedereen met crypto weet waar hij aan begint, dit is niet de huizenmarkt waar we speculeren op een eerste levensbehoefte.

Verlies is kut, maar ook onderdeel van het spel. Toch?
tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:29:
[...]

10 BTC en de helft er af zijn geen tonnen?
1 BTC = 1 BTC

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:06:

Iedereen met crypto weet waar hij aan begint, dit is niet de huizenmarkt waar we speculeren op een eerste levensbehoefte.

Verlies is kut, maar ook onderdeel van het spel. Toch?

[...]

1 BTC = 1 BTC
En zoals Saylor dan weer mooier zegt: investeer alleen het geld dat je NIET bereid bent te verliezen.

Ivm de inflatie van fiat.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

En zoals Saylor dan weer mooier zegt: investeer alleen het geld dat je NIET bereid bent te verliezen.

Ivm de inflatie van fiat.
Ja hij kan het altijd mooi brengen. Vooral all-in gaan, lekker slapeloze nachten of je gezin volgende nog wel een dak boven zijn hoofd heeft als Bitcoin 40% daalt.

Maar dan ben je wel Saylors triple maxi mattie _O-

Als je zelf bereid bent bizar veel risico te nemen heb ik daar geen enkel probleem mee. Maar om anderen daar tot aan te sporen... Daar vind ik wel wat van.

Aan de andere kant ben je daar natuurlijk ook zelf bij. Ik vind Saylor een mooi figuur, maar zou nooit zijn adviezen of voorbeeld volgen :+

Dan heb ik liever wat fun while staying poor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 16:37
:')

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Waah schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:03:
[...]

En om je vraag te beantwoorden: Met een meta quest op in een virtuele wereld leven is het toppunt van armoede. Met Meta voorop in de "you will own nothing and be happy" achteruitgang.
Ik moet dan weer denken aan Black Mirror afleveringen, zo ver zijn die niet verwijderd van de realiteit. Erg leuk soms die dikke tech, maar genoeg volk dat er braindead door raakt.

Dus Jaapie, afpakken gaat duivelse apoaraat en met je koter echte dingen gaan doen 😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
JPS schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:19:
[...]

Ik moet dan weer denken aan Black Mirror afleveringen, zo ver zijn die niet verwijderd van de realiteit. Erg leuk soms die dikke tech, maar genoeg volk dat er braindead door raakt.

Dus Jaapie, afpakken gaat duivelse apoaraat en met je koter echte dingen gaan doen 😅
Hij begint te sissen en te klauwen als ik hem uit de Matrix probeer te trekken, dus ik laat hem maar.

Scheelt ook best wat geld omdat hij inmiddels al vergeet te eten en te drinken enzo, dus mij hoor je niet klagen.

Prima besparing op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ah ja dat is wel een mooi perspectief. Dan weet @WhySoSerious nu wat hem te doen staat om evt nog wat in bitcoin te kunnen steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:01:
[Afbeelding]

zojuist buyorder gedaan, 50% gain incomming? :z :Y)
Ik doe lekker mee met een flufske!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:18:
[...]

Ja hij kan het altijd mooi brengen. Vooral all-in gaan, lekker slapeloze nachten of je gezin volgende nog wel een dak boven zijn hoofd heeft als Bitcoin 40% daalt.

Maar dan ben je wel Saylors triple maxi mattie _O-

Als je zelf bereid bent bizar veel risico te nemen heb ik daar geen enkel probleem mee. Maar om anderen daar tot aan te sporen... Daar vind ik wel wat van.

Aan de andere kant ben je daar natuurlijk ook zelf bij. Ik vind Saylor een mooi figuur, maar zou nooit zijn adviezen of voorbeeld volgen :+

Dan heb ik liever wat fun while staying poor.
Ik heb juist nooit het idee dat hij met zijn uitspraken het plebs aan wilt spreken, maar gewoon andere bedrijven wilt aansporen hetzelfde te doen wat hij gedaan heeft met Microstrategy.

Hij heeft dit ook vaker uitgelegd in interviews.

Wat bijvoorbeeld een Didi doet vind ik dan wel kwalijker. Hij heeft destijds een goede keuze gemaakt door als pleb het roer om te gooien en alles te verkopen prive. Dat heeft goed uitgepakt, maar zou nu iets risicovoller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
TakutoRadiance schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:29:
[...]

Ik doe lekker mee met een flufske!
ik zou bijna zeggen kan niet mis gaan gezien je avatar ;)
blijft high risk tho

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
Tonnen verliezen yup mijn porto is voor menig persoon hier wellicht krankzinnig.. deze waren ook ooit kilos. Heb het 2 bulls kunnen marineren en hopelijk bull 3 ga ik het op de BBQ zetten en als resultaat forever genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:39
Vis schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:28:

Ik gok dat het hier over shitcoins gaat. Die moet je ook vooral niet hodlen en nooit met een alt trouwen heb ik ergens gelezen hier.
Niemand had verwacht dat de alts na maart klap na klap kregen. Ik vind het dan nog steeds een rare opmerkering. Had je maar geen alts moeten kopen. Lekker voor je. Zo komt dat over. Dat is net zoals onze leverage trader die in een nacht na die flash crash 500k heeft verloren. Had ie maar niet moeten gokken met leverage traden. Eigen schuld dikke bult. Ik koop alleen Bitcoin en hodl. Zo hoort dat. De rest mag rekt gaan. Wij hebben alleen recht op een winst. Behoorlijk smerig als je het mij vraagt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:51:
[...]

ik zou bijna zeggen kan niet mis gaan gezien je avatar ;)
blijft high risk tho
Precies, dit gaat goedkomen ;) Maar zonder gekheid, dit is inderdaad wel erg high risk, maar daarom ook maar een heel klein deel van m'n portfolio. Een beetje spelen blijft toch ook leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@TakutoRadiance je hebt pas ballen als je er november mee in durft te gaan. Epische winst of hopen op een goed geplaatste stoploss :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
sh4d0wman schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:38:
@TakutoRadiance je hebt pas ballen als je er november mee in durft te gaan. Epische winst of hopen op een goed geplaatste stoploss :P
Er zit toch wel wat in hoor. Als de bull echt aan is gaat deze meme alleen maar meer traction krijgen. Maar goed, mezelf kennende trek ik toch alles eruit op 25% winst 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:36:
[...]

Niemand had verwacht dat de alts na maart klap na klap kregen. Ik vind het dan nog steeds een rare opmerkering. Had je maar geen alts moeten kopen. Lekker voor je. Zo komt dat over. Dat is net zoals onze leverage trader die in een nacht na die flash crash 500k heeft verloren. Had ie maar niet moeten gokken met leverage traden. Eigen schuld dikke bult. Ik koop alleen Bitcoin en hodl. Zo hoort dat. De rest mag rekt gaan. Wij hebben alleen recht op een winst. Behoorlijk smerig als je het mij vraagt.
Ik snap deze sneer niet zo?
Waar heb ik dit richting jou zo uitgesproken?

Ik heb zelf ook alts, alleen hier meer een 90/10 verhouding. Als in BTC/alts. Wat imo altijd hier in dit topic voorbij komt als het over shitcoins gaat dat men beter geen verwachtingen kan hebben van alts, en zelfs van Bitcoin moet je vrijwel geen verwachtingspatroon hebben omdat investeringen überhaupt altijd risico met zich meebrengen.

Ik zou nooit iemand iets misgunnen, en gun iedereen de wereld. Hoop dat je dat begrijpt en mijn intentie was niet om iemand belachelijk te maken. 😘

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:22
zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:36:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat dit soms zo over komt vanuit de BTC maxi's en daar ben ik zelf ook debet aan. Niet echt chique, zeker als de verliezen serieus zijn kan ik mij voorstellen dat het irritatie opwekt.

Andersom moeten wij BTC maxi's al die euforische berichten over de alts tijdens het altseason ook incasseren. Dat zijn zo nu en dan ook berichten met een ondertoon dat alleen domme mensen alleen maar BTC kopen en zo enorm veel gains mislopen. Tenminste zo komt het soms op mij over.

In beide gevallen zou het een onsje minder kunnen. Dan blijft het hier een stuk gezelliger. Maar een klein beetje strijd tussen team BTC en team alts moet kunnen wat mij betreft en is zelfs wel grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Shitcoiners en Bitcoin maxis unite ...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7PdVYkG06VTYgennCHHbz6IjTm1_EP_90vv9WgVp1gh3lrU4wZyT5-S4&s=10

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.5406101816.2201/fposter,small,wall_texture,square_product,600x600.jpg

:+

Ik hoop dat de ene mod nog laveloos op va... is en de ander door slaapgebrek op het werk ergens in een gangkast ligt te tukken....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:13
Doe mij maar weer de beermarkt. Toen gingen we samen rekt en was iedereen lief tegen elkaar.

Stack Sats

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hier alvast het vakantiegeld stukgeslagen op 40 dozen noodles:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6Ha801Z5Ee4kvHmQNQIEiq-Egc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O3afnEG1RKlZc36oNFx0aUMd.jpg?f=user_large

Hebben we weer genoeg eten tot de kerst, alles wat we daarmee besparen kan weer Bitcoin in.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:44:
[...]

Ik snap deze sneer niet zo?
Waar heb ik dit richting jou zo uitgesproken?

Ik heb zelf ook alts, alleen hier meer een 90/10 verhouding. Als in BTC/alts. Wat imo altijd hier in dit topic voorbij komt als het over shitcoins gaat dat men beter geen verwachtingen kan hebben van alts, en zelfs van Bitcoin moet je vrijwel geen verwachtingspatroon hebben omdat investeringen überhaupt altijd risico met zich meebrengen.

Ik zou nooit iemand iets misgunnen, en gun iedereen de wereld. Hoop dat je dat begrijpt en mijn intentie was niet om iemand belachelijk te maken. 😘
Ik vat het misschien te persoonlijk op. Ik heb mijn portfolio sinds mijn eerste aankopen in de diepe bear van 4 nullen naar ruim 5 nullen zien gaan en inmiddels weer terug. Dat is prima. Het is gewoon de aard van het beestje. Bewust risico genomen. You win some , you lose some. Allemaal prima. Maar ik kan gewoon slecht tegen bepaalde opmerkingen. Zoals ik mensen hier heb zien smeken (jij niet waah) op een laatste dip naar regionen in de 50k omdat ze nog een paar honderd euro over hebben om erin te drukken, het gebash op alts en de hoop dat wanneer de alts al helemaal stuk zijn deze nog verder naar de vinkentering moeten gaan. Dan denk ik kom op jongens we zitten hier toch al jaren met een vaste gezellige club mensen. Gun iedereen nou zijn eigen feestje. Het een hoeft niet ten koste van het andere te gaan. En eerlijk gezegd ben ik het gevoel van saamhorigheid wat aan het kwijtraken hier. Maar het kan ook gewoon aan mij liggen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:43

DexterDee

I doubt, therefore I might be

@FrambozenTaart Op die veel te mooie aanrecht van je. Had ook gewoon een OSB plaatje kunnen zijn hè. Scheelt je weer 0,03 BTC in je bag.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
DexterDee schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:09:
@FrambozenTaart Op die veel te mooie aanrecht van je. Had ook gewoon een OSB plaatje kunnen zijn hè. Scheelt je weer 0,03 BTC in je bag.
Is gewoon een plaat asfalt die ik uit de rondweg heb getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:07:

[Afbeelding]

Hebben we weer genoeg eten tot de kerst, alles wat we daarmee besparen kan weer Bitcoin in.
Ik zie de "normale" mi goreng niet (alleen de rendang versie). Is daar een reden voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:21:
[...]

Ik zie de "normale" mi goreng niet (alleen de rendang versie). Is daar een reden voor?
Nee niet echt, behalve dat het fucking goddelijk smaakt.

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2HlkbHZsEiBYrpaIDF0R256COQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vabUhCp5XfyA9w9N4nCFxXlo.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:23
Amens schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:00:
[...]

Ook camping vakanties zijn tegenwoordig wel schreeuwend duur. Wij kunnen i.v.m. onze business niet een aantal weken achter elkaar op vakantie, we wilden dus graag een seizoensplek voor onze caravan. Je schrikt je de tandjes als je ziet wat dat kost in Drenthe tegenwoordig.
Over schreeuwen gesproken.

Ik was laatst met vrouwlief en dochter op een kindvriendelijke camping van familie in Noord-Brabant aangekomen.

Wat een geitenbende was dat.
Zo'n heel camping veld vol met kinderen die als hongerige Hyena's in het rond rennen en lopen te schreeuwen 8)7

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yt-uLbxu2H6RHXXL51vGPzn9DP0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j7610dlJkqPfsXAdDU2st7fz.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:50:
[...]
Andersom moeten wij BTC maxi's al die euforische berichten over de alts tijdens het altseason ook incasseren. Dat zijn zo nu en dan ook berichten met een ondertoon dat alleen domme mensen alleen maar BTC kopen en zo enorm veel gains mislopen. Tenminste zo komt het soms op mij over.

In beide gevallen zou het een onsje minder kunnen. Dan blijft het hier een stuk gezelliger. Maar een klein beetje strijd tussen team BTC en team alts moet kunnen wat mij betreft en is zelfs wel grappig.
Dat precies. De tijden van dikke cro, dikke bifi, dikke link, alle alt believers nemen de SC over en als je enkel in btc/eth zit ben je een sukkel want kijk eens die dikke gains mislopen.

Het is meer hoeveel risico wil je lopen.
Ben je voor high risk, high reward veel plezier.
Niet iedereen gaat daarvoor. Want met high risk kan een high reward komen of niet natuurlijk. Niks is gegarandeerd behalve belasting in fiat lappen en doodgaan.

Ik zat in alts in 2014-2016. Met namen als archcoin, darkcoin/dash, doge, mintcoin, ripple. Tien jaar later en eerder al is het spielerij met alts voor mij *been there done that. Dus mij boeit het geen zak dat een bifi, cro, pancake to teh moon x10 gaat. Want als ze al even hip zijn is het een tijdelijk ding. Tot het volgende glimmertje langs komt. En wat x10 in potentie kan gaan kan even goed maar 6 cent waard blijken te zijn. Maar dat wordt voor teh lolz even genegeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqXZVUL5g7Y41FJ_BQV75gM9X5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 09:26
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:07:

[Afbeelding]

Heb je een bootje VluggeJapie? Lekker makkelijk eten voor aan boord die noodels :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Een samenvatting van het sentiment zoals ik het interpreteer:
  • Investeer je in altcoins dan moet je het daarbij horende risico accepteren.
  • Investeer je in Bitcoin moet je accepteren dat je minder winst maakt, ook al maakt fiat je geen flikker uit en wil je gewoon sats stacken zonder blootstelling aan risico van altcoins.
  • Ben je een verzuurde maxi mag je altcoiners niet bashen tenzij ze rood haar en daarmee geen ziel hebben.
  • Bitcoiners zijn superieur aan altcoiners maar moeten wel even normaal blijven doen, vooral als altcoiners ondanks waarschuwingen rekt zijn gegaan is een 'told you so' uit den boze.
  • Altcoiners maken in sommige periodes meer winst dan Bitcoiners en mogen hier ook niet over opscheppen omdat Bitcoiners door hun narcistische god complex niet om kunnen gaan met enige vorm van kritiek.
  • We moeten meer rekening houden met de mens achter de investering.
  • Zo is natoer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
WarsemaW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:01:
[...]

Heb je een bootje VluggeJapie? Lekker makkelijk eten voor aan boord die noodels :)
Ik werk in een fabriek, de enige boot die ik zie is de boot die ik telkens heb gemist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:02:
  • Ben je een verzuurde maxi mag je altcoiners niet bashen tenzij ze rood haar en daarmee geen ziel hebben.
  • Zo is natoer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujd5dnoNXBeqVCZOYtzkrnGYyas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idAmK8beUqLOYpqAsNTEJIIG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 09:26
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:06:
[...]

Ik werk in een fabriek, de enige boot die ik zie is de boot die ik telkens heb gemist.
Als je sarcasme op zou zoeken in het woordenboek dan staat jouw avatar er achter of niet :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

WarsemaW schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:09:
[...]

Als je sarcasme op zou zoeken in het woordenboek dan staat jouw avatar er achter of niet :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95jZL8UMZZ4M_KjasCsdThpygq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UADytO5gMoT57r5l3NbWnPMR.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 15:09:
Maar het kan ook gewoon aan mij liggen. :)
Niet slecht bedoeld, maar het ligt volgens mij toch echt een beetje aan jou. Ik zie eerlijk gezegd weinig verandering in dit topic qua samenhorigheid of wat dan ook. Dat mensen posten dat ze nog niet klaar zijn met de dip te kopen: nooit anders geweest. Lachen met shitcoins & het onvermijdelijke door de plee gaan daarvan: nooit anders geweest.

Gaat alles goed? Ik zie je de laatste tijd vaker uit de Calimero-hoek komen. Je hebt gespeeld (gegokt) en verloren waardoor jouw snaartje momenteel nogal gevoelig staat, dat is enigszin begrijpelijk & daar hebben de meeste mensen wel begrip voor. Ik denk dat weinigen momenteel blij zijn met de staat van hun altcoin bags (ik incl.) maar daar heeft niemand (specifiek) schuld aan en hoeft iedereen daarom niet op de tippen van z'n tenen te lopen & z'n gevoeligste kantje te laten zien... toch?

TL;DR Het is allemaal niet slecht bedoeld en niemand hoeft dat zo op zichzelf te projecteren.
Lekker meelachen, zelfs al is het een beetje groen.
Het een hoeft niet ten koste van het andere te gaan.
d:)b
Maar in beide richtingen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 01-08-2024 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Blij dat ik op 70k een groot deel verkocht heb nu ik dit zie:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:20

Coldcat

HODL

[...]

Ik vat het misschien te persoonlijk op. Ik heb mijn portfolio sinds mijn eerste aankopen in de diepe bear van 4 nullen naar ruim 5 nullen zien gaan en inmiddels weer terug. Dat is prima. Het is gewoon de aard van het beestje. Bewust risico genomen. You win some , you lose some. Allemaal prima. Maar ik kan gewoon slecht tegen bepaalde opmerkingen. Zoals ik mensen hier heb zien smeken (jij niet waah) op een laatste dip naar regionen in de 50k omdat ze nog een paar honderd euro over hebben om erin te drukken, het gebash op alts en de hoop dat wanneer de alts al helemaal stuk zijn deze nog verder naar de vinkentering moeten gaan. Dan denk ik kom op jongens we zitten hier toch al jaren met een vaste gezellige club mensen. Gun iedereen nou zijn eigen feestje. Het een hoeft niet ten koste van het andere te gaan. En eerlijk gezegd ben ik het gevoel van saamhorigheid wat aan het kwijtraken hier. Maar het kan ook gewoon aan mij liggen. :)
Soms is de empathie wat ver te zoeken. In de bear verliezen we allemaal, in de bull winnen we allemaal. In een periode van zijwaartse koersen ligt dat wat meer in het midden.

Iedereen speelt op een andere machine. Sommige zijn met meer risico's afgesteld dan de andere. Iedere machine heeft een andere inleg. De ene eet alleen muntjes, terwijl de andere alleen geautoriseerde transacties doorlaat.

Verliezen is gewoon klote. En iedereen weet dat sommige assets meer gevoelig zijn dan andere. Respect voor elkaar zou daarboven moeten staan!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:08:
Blij dat ik op 70k een groot deel verkocht heb nu ik dit zie:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZDWiEzZfT07X0mhh_xB0zhpFzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bT0QtWvq6nVxh7xhl40MbF2n.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:24
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:02:
  • Zo is natoer.
Ik vind allemaal mooi! *O*

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Komt allemaal best wel weer goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXJSAfCJc6wata-Ig7QuF8AQt90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5wnmotrzgCkKcAvDNztQc4zh.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
Donderdag dipdag in volle gang!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:31
Gewoon even de bear uitzitten, over 3.5 jaar is er weer een halving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
The Redman schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:28:
Gewoon even de bear uitzitten, over 3.5 jaar is er weer een halving
Welke bear :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Dit is iig verre van oke. Veel belangrijke levels liggen nu boven ons. Als er voor einde dag geen bounce komt is er aardige kans dat we onderkant kanaal opzoeken, die nu rond de 52 a 53k ligt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:34:
Dit is iig verre van oke. Veel belangrijke levels liggen nu boven ons. Als er voor einde dag geen bounce komt is er aardige kans dat we onderkant kanaal opzoeken, die nu rond de 52 a 53k ligt
Hmmm... In dat geval hodl ik nog wel even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbRZTEiZ4VZta8OSywa-5Ht7YAo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X0KLSjAvYlxEpdeBkAdzcJvE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:39:
[...]

Hmmm... In dat geval hodl ik nog wel even.
Dat sowieso

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gl-Pn77mpzZSs3CEwq4xUtqkmOU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DsDoDfF8x75Cxn2G19mSPZrI.webp?f=user_large

Nee, nog op vakantie dus volg het eigenlijk een stuk minder.

Heb wel net de baas gebeld of ik een week eerder mag beginnen. Maar dit geheel ter zijde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7ppr9CThb-En51b0aHHYIjTZvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jBu44mIF0Hb6dwe6Vx7LFTWI.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
Ook rekt op de beurs dus dubbele dipdag hier! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:38
We zitten nu in de discountzone, tussen nu en 61.8k zou ik wel een bounce verwachten. Als die komt heb ik wel vertrouwen dat dit gewoon ruis is.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Wat is dit nu weer, gisteren na powel de markt helemaal oké en nu ineens alles diep en diep rood.. als die :( yanks nu eens een maand of wat van die knoppen afblijven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62RY3w5vqM1elIBE3M5aVq1ZyMk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vOY3DHOnWMONLSs7CQlW0Cut.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gid8SZPPksYBU84OULgeSz_CBKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JpXONCBWwD35DxvmGUjWqZgX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKPPrQUmoSKk4kxpldfiRPqseMQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zqNuEHJgbdAo2VlQ1iINaDEu.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Op 5 november 2024 gaan we naar 420k of naar 6 cent.

Tot die tijd niets aan de hand.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SX-Bnvh3MF9xUF4F-BiY5uP-z6w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zdsLGrG7OifHLuKVKz17bU47.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wispe 6ct? :o

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRs1lH0HWv-NVBmwQUM_4Zuqcnu9CMiJz_R6KQItiOOT7vmhFy3nIXHClo&s=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

JoebarRC schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:50:
[...]

Wat is dit nu weer, gisteren na powel de markt helemaal oké en nu ineens alles diep en diep rood.. als die :( yanks nu eens een maand of wat van die knoppen afblijven
US gov is zn stack snel aan het verkopen, het zijn tenslotte 200k gestolen Bitcoinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Hoop longs rekt op 62.8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTUrX13BJZUywUPx5v7Hav0yeto=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xZWTYPaOg72a9adIDo9kQTmm.gif?f=user_large

Nu weer up om shorts te hunten. We are so back.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Vermoeiende klote fantasiemuntjes..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgEuuBZtqnAxW1VvVA0A_Amu0-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrU6VPqw4fZbeBjyPWXwiUjH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 01-08-2024 17:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Goud doet slechts -0.08% vandaag. Over de rest van de assets praten we niet meer. Laptop dicht en van een biertje genieten. Morgen weer gewoon strijden voor de baas.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2egkX-jTO5cisHB4-b-JYEEsLE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ji0pujnPrJDzAB46vVRmZbpC.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ksx8nC1DjqRvLFJQg7riXPrvI6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8FCiT8U7J68ZhnoztYKyqEyp.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Dit is ècht de allerlaatste kans om Bitcoin onder ATH te kopen deze maand, ik voel het gewoon.
Alle continenten verlagen hun rente, vandaag ook al de UK, volgende maand USA en dan gaat het helemaal los.

Tot zover mijn hopium, stay humble, stack sats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Goede inhoudelijke opmerking, keurige spelling en interpunctie, on topic en niet te langdradig; 10/10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik maak me pas echt druk als onze uberbull @anti elppa zich druk begint te maken...

Maar ja die Kamado kan ook volgende zomer wel. HODL!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

Ik maak me pas echt druk als onze uberbull @anti elppa zich druk begint te maken...

Maar ja die Kamado kan ook volgende zomer wel. HODL!
nou ja druk niet. We zitten nog vroeg in de bull. Heel eerlijk, eigenlijk is het zelfs beter voor de uiteindelijke top als we nu nog 2 maanden verder kloten in die range (zie het NK topic voor wat meer details). Maar zeker voor nieuwkomers is dat best lastig te vatten allemaal.

Ik zou iig ook nooit sellen nu (spot hodl pot). Ben wel wat voorzichter met leverage. Kan eigenlijk alle kanten op.

Short term is het dus onzeker, maar long term ben ik nog steeds gruwelijk bullish. Eigenlijk is het zelfs bijzonder sterk dat na al die idioot grote potten BTC die nu de markt overspoelen (Grayscale, Duitsland, MTgox enz) extreem bullish dat we niet veel verder en harder rekt gegaan zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 01-08-2024 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SN1XiMPkIu2SxJi_VTa1Fr3gOw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RmgaOHOxSOwZw4kPEVktYiWB.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ja maar... Capo zegt al dagenlang dat we een strong bounce krijgen! Moon imminent!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UB7ehy7raLfBm-EgySSWXu7wco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vc79k2jcLw3OXzzz0yBWbkRL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Guere schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:02:
[...]

Ja maar... Capo zegt al dagenlang dat we een strong bounce krijgen! Moon imminent!

[Afbeelding]
Oh fuck.

Terug naar de bear dan maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:03:
[...]

Oh fuck.

Terug naar de bear dan maar ;(
dit idd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Capo bullish over btc. Das goed voor alts

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• zwembroek
Slonzo schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:48:
[...]

Gaat alles goed? Ik zie je de laatste tijd vaker uit de Calimero-hoek komen.
Laten we het erop houden dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Mijn lieve moedertje is ineens zwaar dementerende. Ik denk dat ik daarom een beetje een pussy begin te worden. Maar wees gerust. Ik zal wat meer eelt op mijn ziel gaan kweken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:15:
[...]

Laten we het erop houden dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Mijn lieve moedertje is ineens zwaar dementerende. Ik denk dat ik daarom een beetje een pussy begin te worden. Maar wees gerust. Ik zal wat meer eelt op mijn ziel gaan kweken.
ah das klote!! sterkte. Ik zal ff aankomende periode minder tegen je shitcoin ziel trappen. BTC gaat iig ook rekt, dus das iig lekker solidair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:29
[...]

Vervelend proces, spreek uit ervaring.
Sterkte ouwe reus 👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
[...]

Sterkte kerel :(.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Het zou ook enorm opmerkelijk zijn als je met dit verschrikkelijke nieuws goed in je vel zou zitten.

Heel erg veel sterkte kerel, voor jou en je dierbaren!
:(:)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Sterkte gozert...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
Serieus mode:
Juist nu is het moeilijkst om te
Hodlen en niks doen na maanden bloeden.

Alsof er geen einde inzicht is..

Maar alle seinen laten gewoon zien dat groen onderweg is. Dat het morgen begint voor een en pas 2 maanden later voor ander coin.. so be it. Iedereen komt wel aan de beurt zolang je niet een top 500+ coin hebt die gisteren is uitgekomen zegmaar.. als markt geheel zal positief verlopen.. ene doet een 2x en ander 500x. Blijft een loterij. Succes met de trekking

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 01-08-2024 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
[...]

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Sterkte kerel 🍀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
[...]

Heftig, veel sterkte.

Geniet van de goede momenten, en denk samen terug aan de mooie herinneringen. Dementie is verschikkelijk, voor de persoon die het heeft en ook extreem zwaar voor de omgeving die soms ineens de volle laag krijgt uit het niks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_V9YdTTgBIH7yA19g_Z_p4KiQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EORFo6yuXYHUvx8mXjGmFkhX.jpg?f=fotoalbum_large

Gevalletje in dit kanaal blijven ronddobberen. Is dat sideways gaan sinds maart saai: absoluut. Maar het is niks nieuws, etf on board of niet. In 2019-2020 had je ook zo'n saai sideways rangen stuk erin zitten.

Klap dicht je portfolio, de koersen. Pak een biertje en die virtuele pasta rekteroni moet je je maar inbeelden. Geen geld meer voor :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
De hourly close is wel een mooie candle, ik stel voor een nieuwe poging te gaan wagen om uit het kanaal te breken. Want tenslotte is het iedere keer een dubbele poging voordat we de onderkant opzoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Dat is geen fijn nieuws. Ik heb het ook al van te dichtbij meegemaakt. Verlies dubbelop en helaas zonder vierjarige cycle om op te kunnen rekenen. Dan vergaat het lachen je inderdaad wel een beetje :(:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0wg7Dw5u4VY8IGWih45RuP7pZU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L6DJdiwKPAcd2Y3NszhogAMc.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Geen paniek. We gaan volgens planB naar de 500k met een foutmarge tussen 250k - 1mil. Het zal dus wel 420k worden.

YouTube: PlanB Bitcoin Analysis August 2024

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 21:41
Aeronaut schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:39:
Serieus mode:
Juist nu is het moeilijkst om te
Hodlen en niks doen na maanden bloeden.

Alsof er geen einde inzicht is..

Maar alle seinen laten gewoon zien dat groen onderweg is. Dat het morgen begint voor een en pas 2 maanden later voor ander coin.. so be it. Iedereen komt wel aan de beurt zolang je niet een top 500+ coin hebt die gisteren is uitgekomen zegmaar.. als markt geheel zal positief verlopen.. ene doet een 2x en ander 500x. Blijft een loterij. Succes met de trekking
Fijn, een strohalm-post _/-\o_ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:42
BTC dominance moet naar 60% alvorens de volgende bull start in oktober. Wachten nog...

Overigens is het weer tijd voor deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17gbkclSIEoRgjw5vz4nq5rKP0Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/08pxMesdlkNvSvK6gbnnZII8.jpg?f=user_large

[ Voor 61% gewijzigd door cooLopke op 01-08-2024 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:13
De Bear der Bears , Fuckinnnn Zero. Ow jah op ICP na :9

[ Voor 53% gewijzigd door Gipsy King op 01-08-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 06:59
[...]

Sterkte kerel, helaas is het leven soms verdomde zwaar!

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:20

tomtom901

Moderator General Chat
Valt vooralsnog niet tegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:20

tomtom901

Moderator General Chat
mjjveldt schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:07:
De hourly close is wel een mooie candle, ik stel voor een nieuwe poging te gaan wagen om uit het kanaal te breken. Want tenslotte is het iedere keer een dubbele poging voordat we de onderkant opzoeken.
Het 4h candle pattern dat zich nu vormt is pas echt juicy.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

1m gaat ook de goede kant weer op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-pdMPO6RNcdXor_IxixJIu73yI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gWVQp9gEdczxgrXfOCceSEdg.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 245 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.