Als we daily boven 64k sluiten is er nog hoop
Heel veel sterktezwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:15:
[...]
Laten we het erop houden dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Mijn lieve moedertje is ineens zwaar dementerende. Ik denk dat ik daarom een beetje een pussy begin te worden. Maar wees gerust. Ik zal wat meer eelt op mijn ziel gaan kweken.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
JUST IN: While #Bitcoin is dumping, BlackRock continues to buy more #BTC 👀 pic.twitter.com/Li5P0os8IC
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 1 augustus 2024
BREAKING: MicroStrategy buys an additional 169 #Bitcoin for $11.4 million and now holds 226,500 BTC. pic.twitter.com/bmhTSndd43
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 1 augustus 2024
:strip_exif()/f/image/q0BEFtS16jozlytMJvEIxHFF.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is altijd hoop.tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:37:
Deze cycle heeft door de ETF's een beetje valse start gehad. Maar we zijn pas net 100 dagen na halvening gepasseerd. Het is 1 aug dus America doet dca van de salarissen deze week. Enzovoorts
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Het is meer dat de lower low dan geinvalideered ismjjveldt schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:45:
[...]
Er is altijd hoop.
Deze cycle heeft door de ETF's een beetje valse start gehad. Maar we zijn pas net 100 dagen na halvening gepasseerd. Het is 1 aug dus America doet dca van de salarissen deze week. Enzovoorts
Sterkte!zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:15:
[...]
Laten we het erop houden dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Mijn lieve moedertje is ineens zwaar dementerende. Ik denk dat ik daarom een beetje een pussy begin te worden. Maar wees gerust. Ik zal wat meer eelt op mijn ziel gaan kweken.
Zero.
tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:37:
:strip_exif()/f/image/nmXFbhHJWXIpTLtmjHFyLs09.png?f=user_large)
De ETF's zijn het slechtste wat BTC is overkomen in zijn korte levenmjjveldt schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:45:
[...]
Er is altijd hoop.
De parel van de memmes.cooLopke schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 21:16:
BTC dominance moet naar 60% alvorens de volgende bull start in oktober. Wachten nog...
Overigens is het weer tijd voor deze:
[Afbeelding]
Zero.
Dan moeten we wel echt >65k closenDarrell schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 23:04:
Dikke hamer op de daily in de maak
Nu graag boven de 65.2 sluiten. Dan hebben de 21, 50 en 100dma het gehouden. 200 gelukkig niet aangeraakt vandaag
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Aardige v-shape recovery
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Voortbordurend op de monthly driehoek hierboven lijkt met enige hoop te gebeuren wat ik hierboven geschreven heb, echter vervroegd. Na de wick van vandaag zitten we met de candle body weer boven de driehoek.mrlemons schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 00:50:
[...]
55,2k is de bodem denk ik. Groene spiderline is nog steeds support op de weekly (2x getest) en blijft stijgen.
[Afbeelding]
Op de monthly een veel belangrijker patroon. En zie de mega wick in de huidige kaars (ontstaan op de weekly groene spiderline). Mega bullish. Uiterlijk eind augustus breken we uit naar boven. Misschien al eerder, maar een restest op deze driehoek zou mooi zijn (63-64k).
[Afbeelding]
groene sym driehoek
Beste zou zijn, voor 1 aug uitbreken, mooi begin van aug, 2e helft van aug retest op 64k, en daarna in 1 weg door naar minimaal 100k.
:strip_exif()/f/image/boyPrblcsnebpr34r9tXTiNk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingezoomd op het puntje van de driehoek, zie je dat we er exact boven zitten. Wanneer we augustus boven de 63.8k sluiten zou dit extreem bullish kunnen zijn om op die driehoek af te ketsen naar boven.
:strip_exif()/f/image/YADwQy6b0XjbcKLxgPs7P6bB.jpg?f=fotoalbum_large)
Op niet logaritmische schaal zie dat deze dikke gele gestippelde spiderline best een belangrijke trend laat zien, waar ook de laatste wick op is afgeketst, waar tevens de onderkant van de BMSB zit (zie hierboven):
:strip_exif()/f/image/nL525qF0hmmSrgZ1zLFFuU5i.jpg?f=fotoalbum_large)
Enkel rond 4 juli zakte die erdoor.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Ik moet helaas wat bitcoin verkopen en heb het op bitonic gestort. Nu staat er al 3u ‘in behandeling’ en heb een hoop verificaties op de transactie. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
Ok, deploying more capital. (And delaying transactions to Bitonic)
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 01-08-2024 23:27 ]
Veel sterkte met deze strijd zwembroek en pas goed op elkaar.zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:15:
[...]
Kop ervoor.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Sterkte Zwembroek komende periode!zwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:15:
[...]
We zijn op weganti elppa schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 23:08:
Nu graag boven de 65.2 sluiten. Dan hebben de 21, 50 en 100dma het gehouden. 200 gelukkig niet aangeraakt vandaag
Yep. Maar je ziet hier duidelijk de weerstand. Zou mooi zijn als et wel lukt
Holy shit Saylor's trying to buy another $2 billion of BTC pic.twitter.com/Mv1ojZh2Ta
— Will (@WClementeIII) 1 augustus 2024
Hahaha wat een figuur
ik heb 4 uur geleden mijn hele stack BTC verkocht want we gaan toch naar $55k regionen toch?
was het een goed besluit?
nothing stops this train
Geen glazenbol hier, maar we zijn alweer terug op 65.2k.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:
ik heb 4 uur geleden mijn hele stack BTC verkocht want we gaan toch naar 55k regionen toch?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Wat een beauty als de daily zo (of hoger) sluit
Hopen dumpen wij in de wc
(sorry dat het niet op zo'n mooi tegeltje staat)
Ik lul ook zomaar wat
Beautifulmjjveldt schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:26:
Wat een beauty als de daily zo (of hoger) sluit
:strip_exif()/f/image/BC9y326HdkiidzmXMrausTXH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door mrlemons op 02-08-2024 00:40 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
nope, geen goed besluit.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:
ik heb 4 uur geleden mijn hele stack BTC verkocht want we gaan toch naar $55k regionen toch?
Zeker wel! Als je stack zo'n 40 BTC was kun je daar nu verder prima van rondkomen.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:
Ik lul ook zomaar wat
Zekersteweten! Dat voldoet prima aan het buy high sell low principe.Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:
Daily close strong
nice
Voor mijn gevoel heb ik iets heel doms gedaan, maar als ik de signalen moet geloven heb ik dat dus niet. Ik ga me er ook niet over uitwijden, maar wilde het wel even van me afschrijven. Ik hoop dat mijn intuitie me niet in de steek heeft gelaten.
VertelYzord schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 04:05:
Voor mijn gevoel heb ik iets heel doms gedaan, maar als ik de signalen moet geloven heb ik dat dus niet. Ik ga me er ook niet over uitwijden, maar wilde het wel even van me afschrijven. Ik hoop dat mijn intuitie me niet in de steek heeft gelaten.
Aardige volatiliteit zo! Mooie daily close en gelijk weer onderuit. Gevoel dat de fed een vergissing heeft gemaakt met een late rate cut. Zou me niks verbazen als ze alsnog in sept dubbel zo hard moeten verlagen.
Markten blijven ook dumpen en weten niet goed richting te kiezen.
ze zijn sowieso te laat. Zijn ze namelijk historisch gezien altijd. Kans op dubbele cut (50bps) is nu 31,5%. Rest gaat voor 25bps. Het is dus 100% zeker dat er een cut komt in september.DarkShadow schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 04:57:
[...]
Vertel
Aardige volatiliteit zo! Mooie daily close en gelijk weer onderuit. Gevoel dat de fed een vergissing heeft gemaakt met een late rate cut. Zou me niks verbazen als ze alsnog in sept dubbel zo hard moeten verlagen.
Markten blijven ook dumpen en weten niet goed richting te kiezen.
Deze volg ik inderdaad ook al een tijdjemrlemons schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 23:11:
[...]
Voortbordurend op de monthly driehoek hierboven lijkt met enige hoop te gebeuren wat ik hierboven geschreven heb, echter vervroegd. Na de wick van vandaag zitten we met de candle body weer boven de driehoek.
[Afbeelding]
Ingezoomd op het puntje van de driehoek, zie je dat we er exact boven zitten. Wanneer we augustus boven de 63.8k sluiten zou dit extreem bullish kunnen zijn om op die driehoek af te ketsen naar boven.
[Afbeelding]
Op niet logaritmische schaal zie dat deze dikke gele gestippelde spiderline best een belangrijke trend laat zien, waar ook de laatste wick op is afgeketst, waar tevens de onderkant van de BMSB zit (zie hierboven):
[Afbeelding]
Enkel rond 4 juli zakte die erdoor.
Inderdaad, krijgen we straks weer “whatever it takes”. Bovendien verkiezingen in de VS. Ook altijd even dumpen vooraf. Dan erna weer omhoog. Langzaam bijkopen is het devies.anti elppa schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:22:
[...]
ze zijn sowieso te laat. Zijn ze namelijk historisch gezien altijd. Kans op dubbele cut (50bps) is nu 31,5%. Rest gaat voor 25bps. Het is dus 100% zeker dat er een cut komt in september.
Yzord schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 04:05:
Veel zal afhangen van de polls. Doet Trump het goed in de polls, dan is dat positief voor de prijs. Loopt Kamala in, dan is het andersom. Als Kamala wint verwacht ik ook einde van de bull markt. Tenzij ze nu laten zien pro-crypto te zijn. Dan maakt het niet meer uit wie wint.CornermanNL schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:48:
[...]
Inderdaad, krijgen we straks weer “whatever it takes”. Bovendien verkiezingen in de VS. Ook altijd even dumpen vooraf. Dan erna weer omhoog. Langzaam bijkopen is het devies.
Denk niet dat we ineens in een bear belanden als Kamala wint, wellicht wel een dump. Maar waarom zou een politieke keuze nu ineens de 4 jarige cycle om gort gooien?jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:15:
[...]
Veel zal afhangen van de polls. Doet Trump het goed in de polls, dan is dat positief voor de prijs. Loopt Kamala in, dan is het andersom. Als Kamala wint verwacht ik ook einde van de bull markt. Tenzij ze nu laten zien pro-crypto te zijn. Dan maakt het niet meer uit wie wint.
Ik verwacht dat wel bij een uit de hand gelopen conflict in het midden oosten waar Iran en Israël bijvoorbeeld elkaar gaan aanvallen. Dus, verergeren van conflicten zie ik als enige voor een vroegtijdige bear.
Maar rentes gaan zakken, QE moet weer opgestart worden etc.
Het is echt niet alsof Trump alleen voor een positieve voortzetting zal zorgen van een 4 jarige cycle.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Laat ik het zo stellen dan: Als Trump wint gaan we hogere prijzen zien, dan als Kamala wint.Vis schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:22:
[...]
Denk niet dat we ineens in een bear belanden als Kamala wint, wellicht wel een dump. Maar waarom zou een politieke keuze nu ineens de 4 jarige cycle om gort gooien?
Ik verwacht dat wel bij een uit de hand gelopen conflict in het midden oosten waar Iran en Israël bijvoorbeeld elkaar gaan aanvallen. Dus, verergeren van conflicten zie ik als enige voor een vroegtijdige bear.
Maar rentes gaan zakken, QE moet weer opgestart worden etc.
Het is echt niet alsof Trump alleen voor een positieve voortzetting zal zorgen van een 4 jarige cycle.
Overigens blijkt uit het verleden dat een sterk dalende rente meestal niet goed is voor je investeringen.
Hm en daar ging het grootste deel van de v-shape recovery weer. Echte "the only way is up" en groene candle na groene candle dagen voor btc zijn het echt nog lang niet he. Ik weet dat we lekker gaan dit jaar maar toch voelt het al tijden maar matig positief.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja kan zomaar zo zijn dat we heel vroeg gaan toppen bij een winst van Kamala, (begin 2025 blow off top)jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
Laat ik het zo stellen dan: Als Trump wint gaan we hogere prijzen zien, dan als Kamala wint.
Overigens blijkt uit het verleden dat een sterk dalende rente meestal niet goed is voor je investeringen.
En bij een Trumpo winst wellicht wat langer doorstijgen tot eind 2025.
Goed mogelijk ja.
Maar we gaan die 100k imo wel echt zien komende maanden.
Sterker nog, 260k is een minimum anders kan het wel eens voorgoed voorbij zijn met het mining en investeringsklimaat voor Bitcoin. Volgens Bert en Peter Slagter. Welke ik zeer serieus neem.
[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 02-08-2024 08:39 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Kom je als student op wallstreetbets met een hele redenatie melden dat je de erfenis van je oma a 700k in Intel gekieperd hebt blijkt ook dat gewoon een rugpull te zijn met nabeurs -20% na earnings.
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/s/wWfzpi8DCA
En dan krijg je dus dit soort posts...
:strip_exif()/f/image/b6vfTvTBAMM0iwkEiXMOFVhC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie potus gaat worden maakt niks uit voor de blow off top deze bull. Het gaat eerder afhangen hoe snel en hoe vaak die reet cut + de geldprinter ingezet wordt. Is het 1x in september of toch nog een keer in december. En dat Trump direct Genseler zal ontslaan is ook mosterd na de maaltijd. We hebben nu zowel de btc ETF en eth ETF trein die door blijven gaan.

En die recovery is alweer ongedaan gemaakt. Wat dat betreft oogt de koers nog niet echt overtuigd om uit te breken naar 72k en beyond.

En die recovery is alweer ongedaan gemaakt. Wat dat betreft oogt de koers nog niet echt overtuigd om uit te breken naar 72k en beyond.
1 conclusie moeten we toch trekken, BTC is momenteel nog niet de safe haven die wij denken dat het is. Goud loopt verder op, BTC reageert alsof het een tech stonk is.
Gezien de fase in de adoptiecurve niet echt verwonderlijk en geeft ook het groeipotentieel aan.
Gezien de macro-economische ontwikkelingen wordt het een bullrun met de nodige uitdagingen. Renteverlagingen klinken positief maar worden niet gedaan uit weelde. Kijk ook eens naar de treasury rentes gisteren. Iedereen vliegt daar bovenop en dat is altijd een goede indicator gebleken van economische ellende.
Gezien de fase in de adoptiecurve niet echt verwonderlijk en geeft ook het groeipotentieel aan.
Gezien de macro-economische ontwikkelingen wordt het een bullrun met de nodige uitdagingen. Renteverlagingen klinken positief maar worden niet gedaan uit weelde. Kijk ook eens naar de treasury rentes gisteren. Iedereen vliegt daar bovenop en dat is altijd een goede indicator gebleken van economische ellende.
[ Voor 37% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-08-2024 09:50 ]
Zelf gisteren 150 stuks bijgekocht in Degiro omwille van een vergeten ambitieus kooporder. Al totaal rekt op nu.Darrell schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:48:
Kom je als student op wallstreetbets met een hele redenatie melden dat je de erfenis van je oma a 700k in Intel gekieperd hebt blijkt ook dat gewoon een rugpull te zijn met nabeurs -20% na earnings.
[Afbeelding]
Weet niet goed of we nu in value territory zitten met Intel of dat ze werkelijk niks gaan betekenen de komende 5-10 jaar en het aandeel alsnog te duur is.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Die subreddit is ook echt het afvoerputje maar then again - >80% van zo’n waarde in 1 stock?Darrell schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:48:
[Afbeelding]
Dat denk ik niet, het maakt voor Bitcoin niet uit wie er aan de knoppen zit, positief of negatief over crypto is al niet relevant meer, het is niet meer om te keren.jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:15:
[...]
Veel zal afhangen van de polls. Doet Trump het goed in de polls, dan is dat positief voor de prijs. Loopt Kamala in, dan is het andersom. Als Kamala wint verwacht ik ook einde van de bull markt. Tenzij ze nu laten zien pro-crypto te zijn. Dan maakt het niet meer uit wie wint.
Voor economische groei is Trump met zijn protectionistische agenda gewoon een probleem. Dat het wat wordt gedempt op korte termijn door belasting verlaging en QE doet daar niets aan af.
Dan nog de fascinatie met project 2025 voor een totalitaire Amerikaanse dictatuur en de mix is compleet.
En in die chaos zou Bitcoin een safe haven moeten zijn. Voorlopig doet goud dat beter.
Ook >80% kans dat het gewoon een fake thread is door een degenerate die aandacht wiltomtom901 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:
Die subreddit is ook echt het afvoerputje maar then again - >80% van zo’n waarde in 1 stock?
Aan de history van het account te zien zou dat best nog eens kunnen.Slonzo schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:
[...]
Ook >80% kans dat het gewoon een fake thread is door een degenerate die aandacht wil
Als we hier leip worden of trump of Harris ivm btc dan is het sowieso nog niet hetgeen wat btc pretendeerde te zijn. Dat zouden emotioneel van de boomer markten moeten zijn, niet btc. Maar toch blijft we allemaal als een gen z emotioneel reageren op elke poep en scheetBTC100K2021 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:44:
1 conclusie moeten we toch trekken, BTC is momenteel nog niet de safe haven die wij denken dat het is. Goud loopt verder op, BTC reageert alsof het een tech stonk is.
Daar zat ik ook aan te denken idd.Slonzo schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:
[...]
Ook >80% kans dat het gewoon een fake thread is door een degenerate die aandacht wil
Of zoals PlanB dat mooi verwoorddemannowlahn schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:31:
[...]
Als we hier leip worden of trump of Harris ivm btc dan is het sowieso nog niet hetgeen wat btc pretendeerde te zijn. Dat zouden emotioneel van de boomer markten moeten zijn, niet btc. Maar toch blijft we allemaal als een gen z emotioneel reageren op elke poep en scheet
Bitcoin needs high volatility, to shake out fakers.
— PlanB (@100trillionUSD) 14 april 2024
Hodlers don't mind, but larpers are scared out by casual -10% dips. Bitcoin is not for everyone. Embrace the volatility. pic.twitter.com/TkitSE6me9
Oh en welkom terug
Als je dan toch in die sector wilt zitten kan je beter iShares NASDAQ-100 UCITS ETF pakken. Rendement is meer dan prima en qua prognose van tech ook meer dan prima op lange termijn.Th1x4nG schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:49:
[...]
Zelf gisteren 150 stuks bijgekocht in Degiro omwille van een vergeten ambitieus kooporder. Al totaal rekt op nu.
Weet niet goed of we nu in value territory zitten met Intel of dat ze werkelijk niks gaan betekenen de komende 5-10 jaar en het aandeel alsnog te duur is.
Ja heb nog steeds celr lmao. Dat is mijn laatste crypto, zit nu meer in de indexfondsen en de rendementen van 15% halen mijn pensioen vrij rap naar voren, zonder al te veel risico. Maar twijfel nu wel voor een crypto etf voor de lol erbij.Darrell schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:35:
[...]
Of zoals PlanB dat mooi verwoordde
[Twitter]
Oh en welkom terug
Deze babe past bij geen enkele prijs van BTCAlpina schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:02:
Vergeef Bogdanoff maar:
https://www.hln.be/royalt...el-stroomkabels~a89401ef/
Eenszenith schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:22:
[...]
Deze babe past bij geen enkele prijs van BTC
jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
Laat ik het zo stellen dan: Als Trump wint gaan we hogere prijzen zien, dan als Kamala wint.
/f/image/mXNfQldFQBdfxPsY7BtidKCN.png?f=fotoalbum_large)
dan als?
Whut?
Weet niet hoor, als Kamala wint gaat de printer harder aan ben ik bang, zij is pro green deal, dus er moet geld naartoe stromen, dit doen ze met geld printen en extra taxes aanvragen bij de burger.jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
nothing stops this train
64500-64600 is de local resistance, daarboven kan een nieuwe lokale high > 65.5k komen.
Terwijl de tech stocks rekt gaan blijft btc toch wel sterk.
Pas je op, braadworst?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als de Bitcoin/cryptomarkt als geheel afhankelijk is van de keuze van een USA president dan mag de hele teringbende wat mij betreft 100% afsterven en compleet de grond in zakken om nooit meer te bouncen.jvel92 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:26:
[...]
@jvel92 bedoelt dat fiat sneller in waarde daalt als de een boven de ander gekozen wordt. 1 BTC = 1 BTCFrambozenTaart schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:55:
[...]
Als de Bitcoin/cryptomarkt als geheel afhankelijk is van de keuze van een USA president dan mag de hele teringbende wat mij betreft 100% afsterven en compleet de grond in zakken om nooit meer te bouncen.
Helemaal onafhankelijk kan het iig nooit zijn.
Hoe moeilijk/makkelijk maak je het Henk en Ingrid om in bitcoin/crypto te investeren.
Oh en ontopic
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yOzR96prtr4p6bK4xOVvBp7d.gif?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Darrell op 02-08-2024 13:02 ]
Sorry ben net wakker uit de nachtdienst, had misschien niet moeten reageren voor het eerste bakje koffie.Darrell schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:58:
[...]
@jvel92 bedoelt dat fiat sneller in waarde daalt als de een boven de ander gekozen wordt. 1 BTC = 1 BTC
Helemaal onafhankelijk kan het iig nooit zijn.
Hoe moeilijk/makkelijk maak je het Henk en Ingrid om in bitcoin/crypto te investeren.
Oh en ontopic
[Afbeelding]
Anniewees, vakantie hier. Bijna 4 weken niet werken.
Verveel me nu al helemaal kapot. Dat wordt weer kruisjes zetten op de kalender tot ik eindelijk weer aan de slag mag.
BBQ aan, haal wat van je pepers en sla uit de moestuin en maak een mooi broodje hamburger.FrambozenTaart schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
Sorry ben net wakker uit de nachtdienst, had misschien niet moeten reageren voor het eerste bakje koffie.
Verveel me nu al helemaal kapot. Dat wordt weer kruisjes zetten op de kalender tot ik eindelijk weer aan de slag mag.
Hier vandaag wel iig
Werken?FrambozenTaart schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
Sorry ben net wakker uit de nachtdienst, had misschien niet moeten reageren voor het eerste bakje koffie.
/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik denk dat ik gewoon maar 4 weken op de bank ga liggen met een tray export bier er naast.Nopheros schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:33:
[...]
BBQ aan, haal wat van je pepers en sla uit de moestuin en maak een mooi broodje hamburger.
Hier vandaag wel iig
Een soort van normaal weekend dus, maar dan langer.
Sommige mensen zeggen dan; Jaap, je bent een alcoholist. Maar zoals mijn vrouw dan zegt, je bent gewoon een standaard drinker.
Grayscale is sinds gisteren overigens marktaandeel bij Blackrock aan het wegsnoepen met een fee van 0,15% tegenover 0,21%.
@FrambozenTaart

Mja, 4 weken dan..... Moet je nagaan hoe lang je op de bank kan liggen als je nooit meer hoeft te werken. Zet er maar een fust neer
Mja, 4 weken dan..... Moet je nagaan hoe lang je op de bank kan liggen als je nooit meer hoeft te werken. Zet er maar een fust neer
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
benieuwd wat er zo gaat gebeuren als die schijtbakken van een yanks weer achter de knoppen zitten. Die lui hebben ook geen kloten daar
Ik denk dat we keihard moon gaan.anti elppa schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:24:
benieuwd wat er zo gaat gebeuren als die schijtbakken van een yanks weer achter de knoppen zitten. Die lui hebben ook geen kloten daar
anti elppa schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:24:
:fill(white):strip_exif()/f/image/AXQjPfrpf7eEH8teNJoI9YiE.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Voor de zekerheid maar een short en een long geopend dan.
Stonks rekt en BTC moon zou ik wel een prima compensatie vinden.
Stack Sats
65k blijft lastig
Aaaand it's gone.
De ETF inflow lijkt dus wel prima.
Groene btc op een dag dat ASML eventjes 10 procent eraf gaat zonder specifiek nieuws anders dat Intel de boot gemist heeft.
Aaaand it's gone.
Groene btc op een dag dat ASML eventjes 10 procent eraf gaat zonder specifiek nieuws anders dat Intel de boot gemist heeft.
[ Voor 113% gewijzigd door knakworst op 02-08-2024 15:34 ]
Mooi op schema.tomtom901 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:48:
64500-64600 is de local resistance, daarboven kan een nieuwe lokale high > 65.5k komen.
/f/image/JdqCxjxCXGxp3XENVzX85K9c.png?f=fotoalbum_large)
No crypto, maar ik ben daar dus echt "kratjes" in aan het gooien at the moment. Zelfde voor NVDA.knakworst schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:31:
Voor mij is dit gewoon een bevestiging dat we volgend jaar op 420k staan.
Een bounce richting 67k en de wereld ziet er ineens al heel anders uit.
Over een jaar kijken we terug op die ene buitenkans om de monopolist op deze prijs op te pikkentomtom901 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:43:
[...]
No crypto, maar ik ben daar dus echt "kratjes" in aan het gooien at the moment. Zelfde voor NVDA.
Ze kunnen nog prima verder naar beneden (graag zelfs), maar op de lange termijn uber bullish op die 2.knakworst schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:44:
[...]
Over een jaar kijken we terug op die ene buitenkans om de monopolist op deze prijs op te pikken
omg Intel, dat doet pijn in mijn pf% stonksknakworst schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:31:
65k blijft lastig
Aaaand it's gone.

nothing stops this train
Hopelijk niet te INTC heavy dan?Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
omg Intel, dat doet pijn in mijn pf% stonks
tussen de $90 en $95 krijg ik interesse in NVIDIA, lets goo!
nothing stops this train
Dan hoop ik dat je fractioneel aandelen kunt kopen. Anders hebben jij en ik een hele andere idee van "kratjes"tomtom901 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:43:
[...]
No crypto, maar ik ben daar dus echt "kratjes" in aan het gooien at the moment. Zelfde voor NVDA.
Stack Sats
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:55:
[...]
omg Intel, dat doet pijn in mijn pf% stonks
Btc d gaat ook lekker. Bijna nieuwe local high
Go big or go homeStovirpi schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:03:
[...]
Dan hoop ik dat je fractioneel aandelen kunt kopen. Anders hebben jij en ik een hele andere idee van "kratjes"
DIe inflatie ook. Het kratje van tegenwoordig is niet meer het kratje van vijf jaar geleden!
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!