Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Beetje margin bijstorten voor reeds lopende longs tussen 65.6 en 67k, mag dat ook?Nopheros schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:52:
[...]
Alleen als je aangeeft met de winst meer Bitcoin te kopen.
Prima, maartomtom901 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:49:
Mag ik als een boomer even NVDA shillen met 12% vandaag?
Let op:
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
Ik ga dus ook gewoon weer lekker babes posten
Ik stof ff de banhammer af.Darrell schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:55:
[...]
Prima, maar
Let op:
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
Ik ga dus ook gewoon weer lekker babes posten
Beter koop je gewoon BTC bij, hebben we allemaal profijt van.
Om jezelf te bannen vanwege offtopic praat over boomer stonks?

Ik stack wel gewoon sats.
Stack Sats
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als je geduld hebt komt er zo nog wat extra drek...
Suc6 met de Yanks. Ik hodl er weer van tussen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Venezuela’s Maduro challenges Elon Musk to a fight 😅
— Radar🚨 (@RadarHits) 31 juli 2024
Winner takes all the lithium? pic.twitter.com/15MCu7epIS
oke let's gooooo dat wil ik zien!
nothing stops this train
Mochten ze toch een undercut doen, moon!
Niet getreurd joh, je kunt nog altijd deze splinternieuwe redneck kicksen kopen !Pelox schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 22:48:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding] gelukkig hebben we de foto's nog..
Die liggen ook al een hele tijd in de kliko..![]()
Nee... het gaat helemaal de verkeerde kant op hier.. tijd voor een hunting trip.
:strip_exif()/f/image/U08SGc1KiQHP26AWJTCZi6zE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoorde trouwens op de Cryptocast dat Trump maar liefst 100 miljoen dollar heeft ontvangen van de organisatie van bitcoin2024 om die stront uit zijn mond te blazen afgelopen zaterdag.. en dan nog lelijke sneakers op de markt brengen ook.. de barbaar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het is zo obvious dat Trump dit doet om geld in te zamelen voor z'n verkiezingscampagne.Vis schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:02:
[...]
Niet getreurd joh, je kunt nog altijd deze splinternieuwe redneck kicksen kopen !
[Afbeelding]
Ik hoorde trouwens op de Cryptocast dat Trump maar liefst 100 miljoen dollar heeft ontvangen van de organisatie van bitcoin2024 om die stront uit zijn mond te blazen afgelopen zaterdag.. en dan nog lelijke sneakers op de markt brengen ook.. de barbaar.
Ik geloof er geen fuck van dat hij opeens pro-bitcoin is
nog 3 min.......dan gaat de bullshit generator weer aan. Ik zou er niet op durven traden iig
Durf m wel, risico is afgedekt. Lets go. Do or die babyanti elppa schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:27:
[...]
nog 3 min.......dan gaat de bullshit generator weer aan. Ik zou er niet op durven traden iig
Te laat... heb ik weer..Vis schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:02:
[...]
Niet getreurd joh, je kunt nog altijd deze splinternieuwe redneck kicksen kopen !
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hy8H6GOeIe1kyKaVHW5ATPgW.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
nothing stops this train
die dus.tomtom901 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 20:33:
[...]
Durf m wel, risico is afgedekt. Lets go. Do or die baby
Jep, no biggie. Zag er initieel goed uit en toen.. iets minder. Kleine trade dus stond niks op het spel
Dus heb ik maar besloten om photoshop even aan te slingeren en kantoorpersoneel te gaan irriteren door klote briefjes op hun kantoor deuren te pakken.
:strip_exif()/f/image/ok7gy0R1HL5j0E7R1GO1UK7N.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelamineerd en wel, we zijn tenslotte professionals.
Mocht ik ooit financiële onafhankelijkheid behalen met crypto dan maak ik hier mijn full-time bezigheid van.
Nee geintje part-time natuurlijk. Ben gekke Henkie niet...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kol Nedra schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:55:
buy this dip
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/I0Zq6aelR8GxzTpRePtASY88.gif?f=user_large)
Ik doe niet anders. Hoeveel fiats moet ik nog verhandelen?Kol Nedra schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:55:
buy this dip
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 31-07-2024 23:59 ]
Hoi. Nieuw hier?thierry1982 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:17:
Man man.. flinke dip weer. ... Kan maar zo het einde zijn van de bullrun.
Dat zit wel Schnorr.
Maar heelaaasss, rate cuts uitgesteld en verminderd, grayscale / mt. gox en duitsland die hun zakken dumpen
Heel soms ontstaat de gedachte, wat als de 74k de top was deze bull run
Enfin, HODL
Buy high sell low?Passie(f) schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:23:
Mijn sell order nog niet gehit. Lager AUB
Mompelt iets over verband en Amerikaanse presidenten wat net zo is met btc en amerikaanse markten… het rijmt wellicht.. maar nee.thierry1982 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:17:
Man man.. flinke dip weer. Iets met uitzoomen. Benieuwd wat er gebeurt als Kameltoe Harris president gaat worden van de USA. Die is nogal anti crypto. Kan maar zo het einde zijn van de bullrun. Vreten we straks in grote getallen pizza Recteroni.
En trump is niet voor bitcoin, trump is voor zn zakken en stemmen.
Alts shorten.. bewegen in meervoud de kant waar btc gaat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zviTK9eNK6KeZZw5Larz4Qsn.jpg?f=user_large)
Klikbeet wordt ook irri.
Klik weg
Koop meer Bitcoin
Het kan nu nog voor cheap!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
/f/image/fSU1aIYyoqOnowPBU93dI9h7.png?f=fotoalbum_large)
Moet wel beetje grinniken en lachen als een boer met kiespijn als ik dit voorbij zie komen..
Wie is die Lummis eigenlijk en heeft zij überhaupt wel iets te zeggen in het politieke spel daar in de USA?
Of is het gewoon een schreeuwende eend die in haar eentje maar iets opschrijft?
Edit: even fotos gegoogled en het is letterlijk de vrouwelijke variant van Trump.. wtf.. Trump with tits
[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 31-07-2024 23:04 ]
Don’t janken here!PHPResource schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:22:
Het leek allemaal zo perfect samen te vallen dit jaar; ETF goedkeuring, the halving en rate cuts. The perfect storm..
Maar heelaaasss, rate cuts uitgesteld en verminderd, grayscale / mt. gox en duitsland die hun zakken dumpen
Heel soms ontstaat de gedachte, wat als de 74k de top was deze bull run
Enfin, HODL
Cumback in September!
Je weet hopelijk dat btc begin mei lager stond dan nu? Groter kans dat we in augustus eindelijk naar boven breken na deze fucking lange ATH ouwehoeren. Kunnen de mensen lekker in september groen najagen.elektriekert schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 23:19:
[...]
Don’t janken here!
Cumback in September!
Hopelijk pakt men nu door en gaan de hardliners in Iran en hun proxy groepjes snel hemelen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
mwa weet niet of dat de reden is, stonks waren dik groen gisteren, die zouden daar meer last van gehad hebben verwacht ik.sh4d0wman schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 06:56:
@anti elppa dat valt zeker mee. Ik denk dat de huidige dip voornamelijk uit de zandbak komt waar het weer rommelt.
Hopelijk pakt men nu door en gaan de hardliners in Iran en hun proxy groepjes snel hemelen.
Is nu wel zaak dat de 63.5 niet valt, want dan hebben we een lower low op de daily
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 01-08-2024 06:58 ]
Iddanti elppa schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 06:58:
[...]
Is nu wel zaak dat de 63.5 niet valt, want dan hebben we een lower low op de daily
die ook jatomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:08:
[...]
Idd- en/of H4 close onder 64. Levels to watch
nothing stops this train
Wat is de relevantie van september?Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:33:
aangezien het een nieuwe maand is en september is nog 1 maand weg, kunnen we gewoon weer $55k - $60k testen deze maand
go away in may, but remember come back in september
ik denk dat het te maken heeft met:
-vakantieperiode voorbij, back to business voor mensen/bedrijven
-eventueel vakantiegeld dat over is, dit kan weer stuk geslagen worden voor aandelen/bitcoin
nothing stops this train
Om heel eerlijk te zijn weet ik al niet meer wat ik gisteren gegeten heb.Aeronaut schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 23:22:
[...]
Je weet hopelijk dat btc begin mei lager stond dan nu? Groter kans dat we in augustus eindelijk naar boven breken na deze fucking lange ATH ouwehoeren. Kunnen de mensen lekker in september groen najagen.
Dus vraag me niet om de prijs in Mei
'Over'Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:42:
[...]
go away in may, but remember come back in september![]()
ik denk dat het te maken heeft met:
-vakantieperiode voorbij, back to business voor mensen/bedrijven
-eventueel vakantiegeld dat over is, dit kan weer stuk geslagen worden voor aandelen/bitcoin

Op vakantie gaan kost tegenwoordig 3x meer dan het vakantiegeld dekt.
ja? hier altijd veel over aangezien we camperen en lekker basic vakantie vierenWispe schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:48:
[...]
'Over'
Op vakantie gaan kost tegenwoordig 3x meer dan het vakantiegeld dekt.
van mijn vakantiegeld is nog 30% over. van mijn vrouw weet ik het niet, denk 10%-20%
nothing stops this train
Ook camping vakanties zijn tegenwoordig wel schreeuwend duur. Wij kunnen i.v.m. onze business niet een aantal weken achter elkaar op vakantie, we wilden dus graag een seizoensplek voor onze caravan. Je schrikt je de tandjes als je ziet wat dat kost in Drenthe tegenwoordig.Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:51:
[...]
ja? hier altijd veel over aangezien we camperen en lekker basic vakantie vieren
van mijn vakantiegeld is nog 30% over. van mijn vrouw weet ik het niet, denk 10%-20%
Zeer zeker, wij zitten hier in een welvaartsbubbel in dit forum.Wispe schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:03:
Het zal je nog verbazen dat heel veel mensen het vakantiegeld gebruiken om de touwtjes bij elkaar te knopen ivm inflatie.
Fiat die je totaal niet nodig hebt omzetten naar BTC en dan maar wachten. Ondertussen beetje memes posten.
Dat is wat anders dan als een speurneus door de supermarkt, loerend onderin de schappen naar het goedkoopste product. Of erger: afhankelijk zijn van de voedselbank.
Voor jezelf nog geen probleem, maar dat lijkt mij vreselijk op het moment dat je kinderen hebt. Je kind af en toe een klein beetje verwennen met een softijsje, klein cadeautje of een paar net iets te dure maar mooie schoenen is het mooiste dat er is. Als je dan altijd maar nee moet verkopen dan lijkt mij dat vreselijk.
On topic maar weer: when moon.
WhySoSerious schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:58:
Hier al 100% gone en we gaan niet eens op vakantie
:fill(white):strip_exif()/f/image/N3bURvV5xn4JPqbGdqcnJzuS.png?f=user_large)
Op 6 cent zit ook nog een gap toch?Aeronaut schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:13:
En de cme gap van 59k komt dichter en dichterbij …
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/18FjMBxRUPobx2Z9KNwdfsxz.jpg?f=user_large)
Las laatst een verhaal over een gast die netto 5k binnen harkte maar moeite had de eindjes aan elkaar te knopen.BTC100K2021 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:09:
[...]
Zeer zeker, wij zitten hier in een welvaartsbubbel in dit forum.
Fiat die je totaal niet nodig hebt omzetten naar BTC en dan maar wachten. Ondertussen beetje memes posten.
Dat is wat anders dan als een speurneus door de supermarkt, loerend onderin de schappen naar het goedkoopste product. Of erger: afhankelijk zijn van de voedselbank.
Voor jezelf nog geen probleem, maar dat lijkt mij vreselijk op het moment dat je kinderen hebt. Je kind af en toe een klein beetje verwennen met een softijsje, klein cadeautje of een paar net iets te dure maar mooie schoenen is het mooiste dat er is. Als je dan altijd maar nee moet verkopen dan lijkt mij dat vreselijk.
On topic maar weer: when moon.
Dure hypotheek, 3 kinderen, 2 auto's. Die moest al letten op de boodschappen.
Moet je nagaan als je van de soos moet leven.
Terwijl ik dit typ staat er hier voor mij een 10 jarige met een meta quest 3 op zijn bakkes in het rond te zwaaien.
Vraag is natuurlijk of dat het toppunt is van welvaart of armoede.
"BTC1K2018 jr, als je 4 jaar kan wachten op je ijsje dan krijg je een koelkast met softijsjes vol!!"BTC100K2021 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:09:
[...]
Dat is geen nee. Leer ze omgaan met de waarde van fiat!
Dat zit wel Schnorr.
Is het al maandag 02:00? Dan heeft weekly nog alle tijdgebruikershaes schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:31:
Op de weekly tikken we steeds een lower high aan. Denk dat het voorlopig uit is met de pret.
nou de vakantiegeld (dat over was) van vorig jaar is wel mooi ~126+% gestegen
nothing stops this train
Precies, daarom een mooie om dat vakantie kiekje nog even te delen aan de newbies die hier komen gluren.Kol Nedra schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:39:
[...]
nou de vakantiegeld (dat over was) van vorig jaar is wel mooi ~126+% gestegen
Basic op vakantie gaan, om meer sats te sprokkelen. That is the way.
Das gewoon slechte financiele keuzes maken. Daar kan ik weinig medelijden mee hebbenFrambozenTaart schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:29:
[...]
Las laatst een verhaal over een gast die netto 5k binnen harkte maar moeite had de eindjes aan elkaar te knopen.
Dure hypotheek, 3 kinderen, 2 auto's. Die moest al letten op de boodschappen.
Moet je nagaan als je van de soos moet leven.
Terwijl ik dit typ staat er hier voor mij een 10 jarige met een meta quest 3 op zijn bakkes in het rond te zwaaien.
Vraag is natuurlijk of dat het toppunt is van welvaart of armoede.

En om je vraag te beantwoorden: Met een meta quest op in een virtuele wereld leven is het toppunt van armoede. Met Meta voorop in de "you will own nothing and be happy" achteruitgang.
Over financiele keuzes gesproken
Vanochtend weer even TA gedaan
:fill(white):strip_exif()/f/image/YNdeHyeRjETxrcbGv9ePete2.png?f=user_large)
De dip zet door!

Besparen enorm op boodschappen nu we niet allerlei vreterij in huis halen. Al die besparing kan straks in Bitcoin!
Nu wachten tot het laagste punt, dan instappen en slapen rijk worden door te verkopen op de top dat missen, twijfelen om BTC te kopen, Alt's kopen, te laat de alts verkopen en vervolgens weer REKT
Ik doe m'n best. Van de week met een klein beetje tegenzin een van mijn hobby's de deur uit gedaan (auto die al te lang in de garage stond te verstoffen) en wil eigenlijk de volledige opbrengst in de bitkoins gieten. Het huidig dipje is van harte welkom, maar deze week nog even een lange rode streep zou ik wel blij van worden. Excuses aan de rest en aan mijn huidige portfolio
Ik heb aan het begin van deze run ook gewacht op het laagste puntRay_ schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:10:
[...]
Ik doe m'n best. Van de week met een klein beetje tegenzin een van mijn hobby's de deur uit gedaan (auto die al te lang in de garage stond te verstoffen) en wil eigenlijk de volledige opbrengst in de bitkoins gieten. Het huidig dipje is van harte welkom, maar deze week nog even een lange rode streep zou ik wel blij van worden. Excuses aan de rest en aan mijn huidige portfolio

Maar wil voor September wel deels inkopen, en dan gewoon elke week een vast bedrag inleggen
Is dat zo? Een high of low is imo pas confirmed als de vorige low of high eruit getikt wordt. Tot die tijd zou ik dit omschrijven als rangen.gebruikershaes schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:31:
Op de weekly tikken we steeds een lower high aan. Denk dat het voorlopig uit is met de pret.
Juichen dat de dip doorzet terwijl mensen hier tonnen hebben zien verdampen. En dat alles omdat je zelf de dip hebt gemist. Over armoedig gesproken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als jullie tonnen verliezen, omdat ik kilo's verlies, ben ik benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgtzwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:29:
[...]
Juichen dat de dip doorzet terwijl mensen hier tonnen hebben zien verdampen. En dat alles omdat je zelf de dip hebt gemist. Over armoedig gesproken.

En ik heb sowieso weinig medelijden met mensen die tonnen kunnen verliezen
Ik had niet in de gaten dat je het over je gewicht had.Waah schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:32:
[...]
Als jullie tonnen verliezen, omdat ik kilo's verlies, ben ik benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Beetje kansloos jammer natuurlijk he.Waah schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:32:
[...]
Dat mag je natuurlijk vinden. Maar als je met miljoenen kan "spelen" (want daar hebben we het over als je tonnen verliest door deze kleine dip) hoef je geen dag meer te werken....
Dus nee, daar heb ik inderdaad minder moeite mee.
Ik het had bewust wat vaag gemaakt inderdaadzwembroek schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:33:
[...]
Ik had niet in de gaten dat je het over je gewicht had.
Dan nog gun je dat iemand niet. Maar dat is mijn mening.Waah schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
Dat mag je natuurlijk vinden. Maar als je met miljoenen kan "spelen" (want daar hebben we het over als je tonnen verliest door deze kleine dip) hoef je geen dag meer te werken....
Dus nee, daar heb ik inderdaad minder moeite mee.
Volgens mij gun ik niemand verlies?tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:18:
[...]
Dan nog gun je dat iemand niet. Maar dat is mijn mening.

Er zit een verschil in weinig medelijden hebben met, en het misgunnen van.
Dat er door deze dip nu een aantal mensen "tonnen verlies" pakken heb ik weinig medelijden mee. Zeker omdat het, aan de andere kant, weer mensen voorziet van toekomstige winst (en bij een short, directe winst).
Je weet waar je in stapt met Bitcoin. Zero sum game enzo. Als er dan een dip is die voor iemand nadelig uitpakt, zal die voor een ander voordelig uitpakken. En als dat van een rijkere groep naar een armere groep gaat ben ik sowieso voorstander.
Tenzij jullie willen dat straks Greyscale het hele zootje nog meer kan manipuleren
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 01-08-2024 12:25 ]
Ah. Ik snap het al.Waah schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:24:
[...]
En als dat van een rijkere groep naar een armere groep gaat ben ik sowieso voorstander.
Als je hodlt in ieder geval niet.
Ik gok dat het hier over shitcoins gaat. Die moet je ook vooral niet hodlen en nooit met een alt trouwen heb ik ergens gelezen hier.
There is no second best en zulks.
10 BTC en de helft er af zijn geen tonnen?Vis schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:28:
Tonnen verlies je volgens mij niet snel met Bitcoin na een 40% dip, tenzij je echt early was of met leverage handelt.
Als je hodlt in ieder geval niet.
Ik gok dat het hier over shitcoins gaat. Die moet je ook vooral moet hodlen en nooit met een alt trouwen heb ik ergens gelezen hier.
There is no second best en zulks.
Dan was je dus echt early als je 10 BTC hebt imotomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:29:
[...]
10 BTC en de helft er af zijn geen tonnen?
Mja is dat? als je tot 4 jaar geleden onder de 20k in hebt kunnen kopen? Tuurlijk, 200k is veel geld maar niet ondenkbaar toch?Vis schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:30:
[...]
Dan was je dus echt early als je 10 BTC hebt imo
Als je onder de 20K hebt kunnen kopen voor 200.00 euro, en er gaat nu 40% vanaf, dan:tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:31:
[...]
Mja is dat? als je tot 4 jaar geleden onder de 20k in hebt kunnen kopen? Tuurlijk, 200k is veel geld maar niet ondenkbaar toch?
- heb je nog steeds 372.000 euro, bijna 100% winst
- Kun je blijkbaar "even" 200k missen (want nooit meer investeren dan je kan missen!)
Ik zal het wel niet snappen

Zeker niet ondenkbaar, maar als je 200k in BTC drukt ga ik er wel vanuit dat je er in geloofd dat het een jarenlange investering gaat zijn, dat 2 ton ook "speelgeld" kan zijn voor iemand geloof ik ook best.tomtom901 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:31:
[...]
Mja is dat? als je tot 4 jaar geleden onder de 20k in hebt kunnen kopen? Tuurlijk, 200k is veel geld maar niet ondenkbaar toch?
Maar dat spelen doe je dan meer met shitcoins, naast je BTC stack, waar je vanaf blijft imo.
BTC is voor de langere termijn wanneer je erop vertrouwt dat die altijd zijn high zal verbreken.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!