Heel nice hoor, en doe je dan alerts ipv orders omdat je dan toch voor de zekerheid de hele situatie nog even wilt controleren?tomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:07:
[...]
Combinatie van de 2 @TakutoRadiance. 63.5 tot 64k was mijn area of interest dus ik had alerts gezet maar toen ik instapte was ik inderdaad net klaar met zorgen voor onze kleine man. Was dat niet, dan hadden de alerts me waarschijnlijk gewekt.
het is pas nice als die zone het gaat houdenTakutoRadiance schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:06:
[...]
Heel nice hoor, en doe je dan alerts ipv orders omdat je dan toch voor de zekerheid de hele situatie nog even wilt controleren?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, ik gooi er nooit blind orders in.TakutoRadiance schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:06:
[...]
Heel nice hoor, en doe je dan alerts ipv orders omdat je dan toch voor de zekerheid de hele situatie nog even wilt controleren?
Long sluiten daaronder lijkt me slim, maar die middenlijn lijkt ook wel van invloed.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:50:
[...]
Die heb ik ook al een aantal weken op mijn scherm. Hier geloof ik wel in. Ik houd het level waar we nu hangen goed in de gaten. Als we vanaf hier door de 64 63.5k zone donderen gaat mijn long dicht. Grote kans dat we nog een heel end verder gaan
die is zeker van waarde. Alleen sta ik tegen die tijd in het rood. En dat zou zonde zijn. Mocht 63.5 niet houden, dan zie ik hem zeker terug vallen tot dat niveau jaSluw schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:16:
[...]
Long sluiten daaronder lijkt me slim, maar die middenlijn lijkt ook wel van invloed.
Haha ja, ziet er nog niet uit als een goede bodem.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:07:
[...]
het is pas nice als die zone het gaat houden
kooporder gehit, ty for the cheap sats!
nothing stops this train
Ik heb vooral Lido bijkocht. Grootste daler van de top 100. Het is lang geleden dat het onder de $1.50 is gezakt. Dus ik hoop dat het deze keer ook wel goed zal gaan...
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 25-07-2024 10:39 ]
Joosie200 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:40:
Met afketsen op 68k na eerder 70k en 72/74k kan het ook een neergaand kanaal worden met in augustus / september een nieuwe low op 52/50k. Zie in elk geval weinig hosanna tot september. De tijd voor juinen komt pas als we echt boven de 70k blijven en die neergaande trend verbroken is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5dUU2fnz1K229bYWCuIdxOQy.png?f=user_large)
Zat hier laatst ook al naar te kijken, al 5 maanden lower highs op de monthly inderdaadJoosie200 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
Met afketsen op 68k na eerder 70k en 72/74k kan het ook een neergaand kanaal worden met in augustus / september een nieuwe low op 52/50k. Zie in elk geval weinig hosanna tot september. De tijd voor juinen komt pas als we echt boven de 70k blijven en die neergaande trend verbroken is.

Ach, ik hodl toch.
Er komt vanzelf wel een dag dat we op 150k+ staan.
Dan maar eens kijken wat te doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hodl en drink Schultenbrau.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:50:
[...]
Ach, ik hodl toch.
Zoals mijn zwager zou doen. Ik ben daar te skeer voor, HJ hier.
Ik zie hem liever zo. Hij heeft de bovenkant nog niet bereikt.Joosie200 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:40:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hD7t1MFhXjH7OZMP8FOoCriN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik bedoelde meer hoe hij het aanpakt gedurende de nachtanti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:07:
[...]
het is pas nice als die zone het gaat houden
True, aan de bovenkant is nog ruimte. Maar we lijken alweer om te slaan bij 68k. Ik ging lang uit van een horizontaal kanaal waarin we rangen. Maar met de laatste paar weken kan je die aanpassen en een trend zien.Moiety schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Ik zie hem liever zo. Hij heeft de bovenkant nog niet bereikt.
[Afbeelding]
Helemaal eens met dezeMoiety schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:04:
[...]
Ik zie hem liever zo. Hij heeft de bovenkant nog niet bereikt.
[Afbeelding]
Dus gewoon wachten op de pump van trump, of de biden dump!
[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 25-07-2024 11:10 ]
:strip_exif()/f/image/vhkSSGE8QRFgESroxxldoVvo.jpg?f=fotoalbum_large)
Schijnt de oorzaak van de huidige zwakte te zijn en is een quote uit een tweet van de organisator van de bitcoin conferentie die zich baseert op een anonieme tip van een grote donor van de democraten.
Lekker boeiend, blackrock gaat all in en die vertelt de dan gekozen president wel wat het beleid wordt.
Snel doorselecteren dus, doe maar weer efkes wisselen KameelaDarrell schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:42:
[Afbeelding]
Schijnt de oorzaak van de huidige zwakte te zijn en is een quote uit een tweet van de organisator van de bitcoin conferentie die zich baseert op een anonieme tip van een grote donor van de democraten.
Lekker boeiend, blackrock gaat all in en die vertelt de dan gekozen president wel wat het beleid wordt.
precies dat laatste idd. Het geld bepaald in USA. De POTUS is gewoon maar een marionet. Heeft zelf vrij weinig in te brengen.Darrell schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:42:
[Afbeelding]
En moet eerst ook maar eens zien of die Harris wel wint. Niet dat ik fan ben van Trump (nouja, hij is wel pro bitcoin nu), maar die harris zie ik ook totaal niet zitten. Heb daar de afgelopen jaren weinig van voorbij zien komen wat ook maar beetje indruk gemaakt heeft. Ben wel benieuwd nu naar een debat tussen die 2
Kamala was toch ook eerst in de race bij Democraten? toen was zij het ook niet geworden, Biden had toen gewonnen.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:45:
[...]
precies dat laatste idd. Het geld bepaald in USA. De POTUS is gewoon maar een marionet. Heeft zelf vrij weinig in te brengen.
En moet eerst ook maar eens zien of die Harris wel wint. Niet dat ik fan ben van Trump (nouja, hij is wel pro bitcoin nu), maar die harris zie ik ook totaal niet zitten. Heb daar de afgelopen jaren weinig van voorbij zien komen wat ook maar beetje indruk gemaakt heeft. Ben wel benieuwd nu naar een debat tussen die 2
De speech van Kamala vond ik ook niet denderend, heel veel Thank You op het begin toonde ook niet echt initiatief om te beginnen met haar speech
We zullen het meemaken of ze sterk in d'r voeten staat in de debatten met Trump, iig veel zin in om deze shitshow te bekijken
nothing stops this train
Idem hier. Sowieso zal het tot september nog wel in deze trend blijven doorgaan, denk ik. Als het intussen omlaag gaat, prima, gewoon HODL. Bij écht veel lager koop ik bij (<50k) en zo heel af en toe bij een minidip gooi ik er wat in.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:50:
[...]
Zat hier laatst ook al naar te kijken, al 5 maanden lower highs op de monthly inderdaad
Ach, ik hodl toch.
En ik denk regelmatig nog over een eventueel uitstapplan. Voor nu is mijn conclusie dat dat vanaf 200k ofzo pas interessant wordt. Ik realiseer me ook dat het dan wellicht lastig wordt om op je handen te blijven zitten als we richting de 100k gaan.
Verder: bijna weekend.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik vermoed dat er in de toekomst nog vele charlatans zullen langskomen die Bitcoin willen misbruiken voor het winnen van sentiment of invloed.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:45:
[...]
precies dat laatste idd. Het geld bepaald in USA. De POTUS is gewoon maar een marionet. Heeft zelf vrij weinig in te brengen.
Of ze nu voor of tegen zijn, het maakt allemaal weinig uit.
Bitcoin blijft als decentraal protocol gewoon een beetje blokjes poepen. Zolang fiat blijft degraderen en kapitalisme blijft zorgen voor een grotere kloof tussen arm en rijk pleurt de teringbende vanzelf eens in elkaar.
Maar niet voordat de grootbanken weer eens bail out krijgen van de staat, om daar wederom de bonussen van te betalen.
De Amerikaanse oligarchen en hun bedrijven komen voor Bitcoin voordat fiat faalt.
Is ergens ook wel weer mooi, misschien zien we ooit rond 2050 nog eens hoe Musk met een Tesla en een touw om zijn benen uit zijn schuilkelder wordt getrokken, na een bloedige 3 daagse strijd tussen zijn privé leger en een hongerige en woedende menigte met granaten en halfautomaten.
Dat event kun je dan live volgen met je VR set die gemaakt is door russische fabrieken in Oekraine.
Het kost je wat moraal, maar dan heb je ook wat.
btc d staat wel weer op een mooi niveau. Verder ligt er nog een mooi plukje liquiditeit op de 64.7k. Eens zien of we die kunnen pakken straks
Mijn plan was om met de tijd een nieuwe dakkapel te kopen van mijn altcoin potje, maar als het zo doorgaat wordt het een plaat hout en 25 tweedehands dakpannen.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:48:
btc d staat wel weer op een mooi niveau. Verder ligt er nog een mooi plukje liquiditeit op de 64.7k. Eens zien of we die kunnen pakken straks
ach, tegen die tijd neem je voor de prijs van een 2e hands dakpan een x250 long op bitmex........heb je het zo weer terug verdient. geen probleemFrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:55:
[...]
Mijn plan was om met de tijd een nieuwe dakkapel te kopen van mijn altcoin potje, maar als het zo doorgaat wordt het een plaat hout en 25 tweedehands dakpannen.
Ondertussen gaat Universal Music harder rekt dan een gure shitcoin:
https://nos.nl/l/2530190
https://nos.nl/l/2530190
/f/image/z2Z4I4j1PzQ06RUAtdJ9CqlP.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door CHRlS op 25-07-2024 13:06 ]
Anders ga je gewoon budget en koop je zo'n Picobello-voor-mekaar ding!FrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:55:
Mijn plan was om met de tijd een nieuwe dakkapel te kopen van mijn altcoin potje, maar als het zo doorgaat wordt het een plaat hout en 25 tweedehands dakpannen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kIEydoXAyaX8hWqEnvBPNDvQ.gif?f=user_large)
Deze dingen kosten ook nog ruim 7K met installatieGuere schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:09:
[...]
Anders ga je gewoon budget en koop je zo'n Picobello-voor-mekaar ding!
[Afbeelding]
https://dakraamplaza.nl/v...Hm_Is5ij2wIxoCvAQQAvD_BwE
[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 25-07-2024 13:47 ]
Gipsy King schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:47:
[...]
Deze dingen kosten ook nog ruim 7K met installatie! heb er 2
https://dakraamplaza.nl/v...Hm_Is5ij2wIxoCvAQQAvD_BwE
:strip_exif()/f/image/5nIdCVByImX7lRJyyO64Vror.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie dat deze variant een extra hoekig handvat heeft zodat de schade op je achterhoofd gemaximaliseerd kan worden.
Heerlijk ding om onder te zitten en jezelf eens lekker te straffen als je weer eens een rugpull hebt gekocht, of een ×250 misloopt omdat je te vroeg hebt verkocht.
Zelfkastijding blijft toch een prachtige hobby.
Opengooien , aanloopje en een snoekduik de straat op. Afstoffen en door.FrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:03:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie dat deze variant een extra hoekig handvat heeft zodat de schade op je achterhoofd gemaximaliseerd kan worden.
Heerlijk ding om onder te zitten en jezelf eens lekker te straffen als je weer eens een rugpull hebt gekocht, of een ×250 misloopt omdat je te vroeg hebt verkocht.
Zelfkastijding blijft toch een prachtige hobby.
Een soort strukenduken voor vermogende Bitcoiners, I like it.Gipsy King schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:13:
[...]
Opengooien , aanloopje en een snoekduik de straat op. Afstoffen en door.
@Wispe ben jij zijn grootste en enigste Fan?
Ik ben altijd goed in puzzels
Edit: @anti elppa heeft onze n00b nieuwe mod nog geen ban-rechten of is ie druk luiers aan het verwisselen?
Ik ben altijd goed in puzzels

Edit: @anti elppa heeft onze n00b nieuwe mod nog geen ban-rechten of is ie druk luiers aan het verwisselen?
[ Voor 40% gewijzigd door sh4d0wman op 25-07-2024 14:21 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hahah nou idd. Kijken of we 69 pagina's kunnen vullen zonder ook maar 1x over het onderwerp te hebben waar dit topic voor bedoelt is. Je ziet, ik tik het word niet, anders gaat de teller op nieuw lopen.....en word ik gerrapparteerdWispe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:10:
Gelukkig is Taro op wat-niet-genoemd-mag-worden, anders regende er knips.
Ik ga ff een nieuwe 2e hands auto halen. Een iets kleinere DCA deze maand dus. Geen probleem, want PF staat nog 658% in de +.
HODL DCA DYOR MILKA (die laatste is gewoon de chocolade)
HODL DCA DYOR MILKA (die laatste is gewoon de chocolade)
[ Voor 0% gewijzigd door mayhem op 25-07-2024 14:18 . Reden: taipoos ]
Lambo?mayhem schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:18:
Ik ga ff een nieuwe 2e hands auto halen. Een iets kleinere DCA deze maand dus. Geen probleem, want PF staat nog 658% in de +.
HODL DCA DYOR MILKA (die laatste is gewoon de chococalde)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zeker, en nu maar hopen dat de dakkoffer niet van de Urus Performante waait op de Autobahn.
Wat bedoelen we hier nu?anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:18:
[...]
hahah nou idd. Kijken of we 69 pagina's kunnen vullen zonder ook maar 1x over het onderwerp te hebben waar dit topic voor bedoelt is. Je ziet, ik tik het word niet, anders gaat de teller op nieuw lopen.....en word ik gerrapparteerd
Is Taro op vak
kundige wijze weer eens rijk geworden met een long?
Of heeft Taro vak
literatuur gekocht om zijn TA kennis nog verder uit te breiden?
Sluit Guere en VluggejapieB de rest van de dag op en je hebt morgen 69 pagina's volanti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:18:
[...]
hahah nou idd. Kijken of we 69 pagina's kunnen vullen zonder ook maar 1x over het onderwerp te hebben waar dit topic voor bedoelt is. Je ziet, ik tik het word niet, anders gaat de teller op nieuw lopen.....en word ik gerrapparteerd
geen idee, maar we kunnen iig helemaal los gaan. Haal jij die tree lauwe schulties vast, of ga je voor de dikke jonko's, dan ren ik naar de aldi voor de blikken?FrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:21:
[...]
Wat bedoelen we hier nu?
Is Taro op vak
kundige wijze weer eens rijk geworden met een long?
Of heeft Taro vak
literatuur gekocht om zijn TA kennis nog verder uit te breiden?
Zonder blikken of blozen op de vrije markt je lauwe vermogen lozen.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:24:
[...]
geen idee, maar we kunnen iig helemaal los gaan. Haal jij die tree lauwe schulties vast, of ga je voor de dikke jonko's, dan ren ik naar de aldi voor de blikken?
Klinkt alsFrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:27:
[...]
Zonder blikken of blozen op de vrije markt je lauwe vermogen lozen.
keanu_ schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:09:
Dus gewoon wachten op de pump van trump, of de biden dump!
Scared money doesn't make money.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 25 juli 2024
Grow a pair, survive the carnage & reap the rewards.
Bull cycle is not over.
Maar mn ballen zijn al groot… ieder maatje groter gaat problemen opleveren
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja je hebt maar een klein aantal fysiobehandelingen voor je rug per jaar, anders wordt het niet leuk en dat kost je weer gains.Aeronaut schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:26:
[Embed]
Maar mn ballen zijn al groot… ieder maatje groter gaat problemen opleveren
SOL weer even aan het minnen, just smile and wave.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
MUMU the Bull chart insane:
iemand met paar nullen teveel gekocht?
op de 1-minuut chart een gain van +852%
https://birdeye.so/token/...Gjeeu5sKoMtA?chain=solana
mooi ATH, eigen inleg eruit gehaald nu
edit:
edit:
NEW: SOMEONE SWAPPED ~$2.5M WORTH OF $WIF (@dogwifcoin) FOR SOLANA MEMECOIN $MUMU (@mumu_bull) - SENDING IT TO $820.43M MARKET CAP pic.twitter.com/38Oy0yPcWq
— DEGEN NEWS (@DegenerateNews) 25 juli 2024
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2024 15:48 ]
nothing stops this train
Komt waarschijnlijk geen debat meer. Trump zou wel gek zijn. Die vrouw veegt de vloer met hem aan. Voor bitcoin is Harris niet zo’n goed nieuws, daarentegen voor de atoomparaplu voor Europa wél.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:45:
[...]
Heb je haar wel eens horen praten dan? Komt soms de meest wazige woorden soep uit die ik zelfs met een doos truffels op nog niet kan ontcijferen.kbuntu schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:41:
[...]
Komt waarschijnlijk geen debat meer. Trump zou wel gek zijn. Die vrouw veegt de vloer met hem aan. Voor bitcoin is Harris niet zo’n goed nieuws, daarentegen voor de atoomparaplu voor Europa wél.
Ik weet het dus zo net nog niet hoe het in een debat gaat
Ik snap het wel waarom Harris anti crypto is; ze is tenslotte een vrouw.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:45:
[...]
Heb je haar wel eens horen praten dan? Komt soms de meest wazige woorden soep uit die ik zelfs met een doos truffels op nog niet kan ontcijferen.
Zou me niets verbazen als haar man in 2018 all-in is gegaan op XRP toen deze op 3 dollar stond, en dat ze daarom nu de mening deelt dat crypto slecht is.
anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:45:
[...]
Heb je haar wel eens horen praten dan? Komt soms de meest wazige woorden soep uit die ik zelfs met een doos truffels op nog niet kan ontcijferen.

zenith schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:48:
De rabobank blockchain is tot stilstand gekomen[Afbeelding]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Einde bullmarkt, toch geen vervroegd pensioen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi dat de Rabo de blockchain omarmt. Jammer dat ze als eerste de tech van Solana adopteren met de 'have you tried turning it off and on again'-oplossingen.zenith schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:48:
De rabobank blockchain is tot stilstand gekomen[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/2wwQTj0HPSe6TjDcvMlQ2V37.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2fThcbCfzwo3zEwIEniBfCRt.jpg?f=fotoalbum_large)
Van 2.5 mil naar 1.3 mil… lekker geswapped pikKol Nedra schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:40:
MUMU the Bull chart insane:
edit:
[Twitter]
lekker vollatiel nu, dus ben nu beetje aan het scalpenAeronaut schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 16:23:
[...]
Van 2.5 mil naar 1.3 mil… lekker geswapped pik
[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2024 16:37 ]
nothing stops this train
TP-1 op de long die ik op 63.5 nog aangevuld heb.tomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 05:22:
Long 64k, eens kijken hoe dit uit gaat pakken.
/f/image/P0tNPmz4fubhZ7mG8gXopBkA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door tomtom901 op 25-07-2024 17:23 ]
Kan je dit met enige fantasie nou een bullflag noemen?Sluw schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:47:
[...]
Ik vind deze vlag van Daan Crypto Trades wel overtuigend op de daily.
Nu dus weer afgeketst aan de bovenkant wat te verwachten was en wellicht binnenkort weer 1 of 2 keer proberen, zo nee, weer naar de lage 50K regionen.
[Afbeelding]
Ik denk dat wanneer je een stelling in neemt, je altijd wel een grafiek kan vinden die je stelling ondersteundJJ1984 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:05:
[...]
Kan je dit met enige fantasie nou een bullflag noemen?
Toch veel fantasie nodig danJJ1984 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:05:
[...]
Kan je dit met enige fantasie nou een bullflag noemen?
Nah, de low is gebroken.
TP-2 (64.984) voor mij overigens, TP-3 op 65505.62
Nee, niet mijn chart. Ik gebruik olijke kleurtjes. Ben visueel ingesteld. Maar vind hem ook plausibel.tomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:19:
[...]
Niet jouw chart toch, maar dit is wel plausibel.
Esthetisch helemaal in orde met die paarse kleurschakering.Kol Nedra schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:24:
[Afbeelding]
hier mijn grafiek, dat kun je zien aan dat ik maar wat doe
Mooie toeter TA:Kol Nedra schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:24:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w8ievNj7h4Vbx9nwf43AVFWL.jpg?f=user_large)
Die paarse kegel zou ook de interdimensionale opening kunnen zijn naar een enorm zwart gat.
ReferentieFrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:29:
[...]
Mooie toeter TA:
[Afbeelding]
Die paarse kegel zou ook de interdimensionale opening kunnen zijn naar een enorm zwart gat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OKhQM7AaSEZkwGIRaqYRIE3i.jpg?f=user_large)
ahahhaahha die kende ik nog niet, maar is wel echt knetters goed. Krijg eigenlijk best wel trek in zo'n kegel. Is wel lang terug.....word oud
Gewoon een keer doen, op een ochtend vlak voor een werkdag.anti elppa schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:38:
[...]
ahahhaahha die kende ik nog niet, maar is wel echt knetters goed. Krijg eigenlijk best wel trek in zo'n kegel. Is wel lang terug.....word oud
Is lachen.
ja daar was ik ook wel van. Keer om 7.30 in de trein met 2 bejaarden tegenover me paar pillen naar binnen gedonderd. Beter ontbijt is er niet. Zo kom je tenminste goed de dag doorFrambozenTaart schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:39:
[...]
Gewoon een keer doen, op een ochtend vlak voor een werkdag.
Is lachen.
Btc d rolt idd door. Perfect!
Oeff eth/btc rekter dan rekt. Tijdje terug al een tweet gezien dat whales massaal aan het dumpen waren, laat zich raden waarom.
Blij toe dat ik eergister de Celsius eth omgewisseld heb naar btc. Voelde toen al als sell low ken je nagaan
Blij toe dat ik eergister de Celsius eth omgewisseld heb naar btc. Voelde toen al als sell low ken je nagaan
[ Voor 30% gewijzigd door PHPResource op 25-07-2024 18:56 ]
BTC nieuwe daily high maakt een strong ass candle
Het gaat vaak over de banken. Gisteren een bedrag van Nexo naar Revolut doorgezet. Kwam binnen een paar minuten door. Geen vragen of blokkades!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Over 10 euro gaan ze geen vragen stellen natuurlijkColdcat schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:54:
Het gaat vaak over de banken. Gisteren een bedrag van Nexo naar Revolut doorgezet. Kwam binnen een paar minuten door. Geen vragen of blokkades!
BTC.D terug naar 60% om in oktober naar 70% te gaan en price discovery in te gaan. Zie juli 2020 toen stond deze ook op 60%.
Is dat goed of slecht?cooLopke schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:48:
BTC.D terug naar 60% om in oktober naar 70% te gaan en price discovery in te gaan. Zie juli 2020 toen stond deze ook op 60%.
Kol Nedra schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:24:
[Afbeelding]
/f/image/NEgr3Tef6iofQquIOVQoisZK.png?f=fotoalbum_large)
Toch beetje kunnen spelen, iets meer MUMU erbij, maar ook kleine winst genomen en eigen inleg is eruit
nothing stops this train
Bunq is ook een goeie bankColdcat schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:54:
https://nos.nl/artikel/25...unq-veiligheid-geen-thema
Volges mij was er laatst nog een bank waar allemaal gegevens waren ontfutseld van klanten inclusief saldo’s, kan het artikel even niet vinden
Waar zijn de tijden gebleven van gewoon real life een bank beroven….
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/V7LCr0oC2DqrWuPSgctZbq8C.gif?f=user_large)
cooLopke schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 20:48:

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als btc naar 70% komt dan is solana geïmplodeerd
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!