Ik heb er destijds 20 verkocht voor 2000 dollar.brothermaynard schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:37:
[...]
5 jaar geleden kocht je 10-15 eth voor 2500€😎
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb er destijds 20 verkocht voor 2000 dollar.brothermaynard schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:37:
[...]
5 jaar geleden kocht je 10-15 eth voor 2500€😎
Zero.
Die ken ik... Ik kreeg ooit in 2015 toen ik nog niks met crypto deed een aanbod van collega's om mee te doen in een werkpot hier, om 2K in te leggen voor 10 BTC. Maar toen begon ik net aan kids en wou ik al me spaargeld saven voor het aankleden van het nieuwe huis en hun kamertjes enzo.Pelox schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 13:00:
[...]
Ik heb er destijds 20 verkocht voor 2000 dollar.
En de rest van de collega’s zijn inmiddels weg?Gipsy King schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:06:
[...]
Die ken ik... Ik kreeg ooit in 2015 toen ik nog niks met crypto deed een aanbod van collega's om mee te doen in een werkpot hier, om 2K in te leggen voor 10 BTC. Maar toen begon ik net aan kids en wou ik al me spaargeld saven voor het aankleden van het nieuwe huis en hun kamertjes enzo.
Ik draag nu al 9 jaar deze als straf :
[Afbeelding]
Correct, een daarvan is zelfs verhuisd naar de USA , die is nu zijn dollars aant printen zelfAlpina schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:11:
[...]
En de rest van de collega’s zijn inmiddels weg?
Juiste instelling, bij de meeste zou het bij ‘had ik maar’ gebleven zijn.Gipsy King schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:14:
[...]
Correct, een daarvan is zelfs verhuisd naar de USA , die is nu zijn dollars aant printen zelf![]()
Maar goed wat niet is kan nog komen![]()
In 2009/2010 zei een vriend van me dat ik in BTC moest investeren. Hij ging helemaal uitleggen hoe het werkte, maar ik snapte het niet. Dus heb ik er niks mee gedaan.Gipsy King schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:06:
[...]
Die ken ik... Ik kreeg ooit in 2015 toen ik nog niks met crypto deed een aanbod van collega's om mee te doen in een werkpot hier, om 2K in te leggen voor 10 BTC. Maar toen begon ik net aan kids en wou ik al me spaargeld saven voor het aankleden van het nieuwe huis en hun kamertjes enzo.
Ik draag nu al 9 jaar deze als straf :
[Afbeelding]
Toen was het ook wel iets omslachtiger om te kopen. Of je moest toch al een bestelling Bolivian marching powder hebben staan, dat ging dat gewoon mee door.Wispe schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:46:
[...]
In 2009/2010 zei een vriend van me dat ik in BTC moest investeren. Hij ging helemaal uitleggen hoe het werkte, maar ik snapte het niet. Dus heb ik er niks mee gedaan.
Als ik toen €1000,- had geïnvesteerd, had ik nu €1 miljard.
Als dit en dat dan waren we allemaal multi miljardair en hadden we ruzie wie als eerste met z’n privévliegtuig zou mogen vertrekken.Wispe schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:46:
[...]
In 2009/2010 zei een vriend van me dat ik in BTC moest investeren. Hij ging helemaal uitleggen hoe het werkte, maar ik snapte het niet. Dus heb ik er niks mee gedaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dus de man die het meeste geld verdiende aan ETH is ook de enige die er in zit voor de tech?knakworst schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:53:
Te lezen voor de eerste tien.
https://fd.nl/financiele-...rm=app-android&gift=TalKg
Maktub
Altijd prachtig deze verhalen.Alpina schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:20:
[...]
Juiste instelling, bij de meeste zou het bij ‘had ik maar’ gebleven zijn.
Na 2015 zijn er nog genoeg leuke instapmomenten geweest.
Kijk af en toe nog naar mijn eth plaatje nog maar 4 jaar geleden:
[Afbeelding]
Was ook een potje samen maar we zijn er niet slechter van geworden. En toen had ik er al een 2018 trauma opzitten. 50/50 dat ik nooit meer iets met crypto had gedaan op dat moment.
Nb. Heb op dit moment geen Ethereum meer.
Maar over 4 jaar zullen er vast weer nieuwe verhalen opduiken.
nothing stops this train
Hier ook pure armoede door zeer ongelukkige keuzes.Don Guacamole schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:41:
[...]
Altijd prachtig deze verhalen.
@Gelukszoekr heeft er ook een paar, om te smullen.
Er zijn hier ook meerdere die een paar honderd BNB hebben gehad toen die nog maar een prikkie waren.
Het is dat mijn Gate account er niet meer is, maar daar had ik ook een mooie van kunnen laten zien.
Mijn $BONK sell voordat ie x200 ging.
Ach, je kan niet alles hebben. Gelukkig heb ik nog wat dust $hemule...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat had ik in begin 2012. 1 poging gedaan om wat te kopen. Niet gelukt....snapte er ook geen hol van. Daarna begin 2013 kocht een familielid wat. Paar maanden later lukte het mij ook. Want toen had je ondertussen bitonic en happycoins wat het veel makkelijker maakte. Wel uiteraard een wallet laten draaien op je computer. Eerst hele chain downloadenWispe schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:46:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 24-07-2024 17:42 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Skere tijden inderdaad.FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:07:
[...]
Hier ook pure armoede door zeer ongelukkige keuzes.
[Afbeelding]
Kan geeneens meer een speciaalbiertje vanaf.
Dat wordt weer aanbiedingen sneupen.
Proost!Alpina schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:37:
[...]
Skere tijden inderdaad.
Die Chimay speciale editie laatst was mij ook te duur…
Ben dan zelf maar gaan mixen met wat restjes full Hillbilly style.
[Afbeelding]
Deze stijgt recht naar het bovenkamertje = win/win![]()
[Afbeelding]
Is Chimay goed spul dan?Alpina schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:37:
[...]
Skere tijden inderdaad.
Die Chimay speciale editie laatst was mij ook te duur…
Ben dan zelf maar gaan mixen met wat restjes full Hillbilly style.
[Afbeelding]
Deze stijgt recht naar het bovenkamertje = win/win![]()
[Afbeelding]
Wat is dat voor corky??? Ik durf er niet op te klikken iig, meteen mijn hele joetoep feed naar de tering
+1 voor de term corky.anti elppa schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:51:
[...]
Wat is dat voor corky??? Ik durf er niet op te klikken iig, meteen mijn hele joetoep feed naar de tering
Ja ik dacht, laat ik die weer eens introduceren. Wel risico dat ik nu boomer genoemd word. Niet dat ik die serie trouwens ooit gezien heb
[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 24-07-2024 18:03 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alstu, 1 corky voor joush4d0wman schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:56:
En bedankt... @anti elppa en @FrambozenTaart nu heb ik naast dyslexie ook honger..
[Afbeelding]
En daarnaast geen idee wat corky is
Mijn vrouw staat nu te koken, maar strategisch als ik ben heb ik voor vanavond al een zak Doritos sweet chili tortilla chips.sh4d0wman schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:56:
En bedankt... @anti elppa en @FrambozenTaart nu heb ik naast dyslexie ook honger..
[Afbeelding]
En daarnaast geen idee wat corky is
Jazeker.FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:50:
[...]
Is Chimay goed spul dan?
Zag in mijn bierkelder dat ik blijkbaar nog 1 op reserve had liggen...
[Afbeelding]
Breaking: 🚨 Kamala Harris won't be at the $BTC Conference, but RFK and DJT will! Dems missing a golden opportunity to pivot to pro-crypto. 🍿🔥 #BitcoinConference #CryptoNews #PoliticalPivot pic.twitter.com/11ot9W4nIv
— InvestAnswers (@invest_answers) 24 juli 2024
nothing stops this train
Ik koop momenteel ook niks, sowieso zitten er vrij grote wereldwijde dingen aan te komen (bijvoorbeeld de USA presidentsverkiezingen in november).Wispe schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:32:
Vandaag dus vers fiat. Ik wil wat BTC kopen, maar diep van binnen zegt m’n gevoel dat we binnenkort nog eens de 50k gaan opzoeken.
Dus ik wacht maar af…
Nee, maar jij hebt dus al crypto in bezit.FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:42:
[...]
Ik koop momenteel ook niks, sowieso zitten er vrij grote wereldwijde dingen aan te komen (bijvoorbeeld de USA presidentsverkiezingen in november).
Nu weet ik niet of dit invloed gaat hebben op de markt, maar zou kunnen. Dus wacht het mooi even af met de bag.
Gaan we helemaal dikke moon, dan verkoop ik misschien wat.
Zakken we helemaal diep weg, dan koop ik wat bij.
Momenteel is het wat mij betreft niet zo heel interessant om een dergelijke move te maken.
Ja dat is waar.Playa del C. schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:45:
[...]
Nee, maar jij hebt dus al crypto in bezit.
FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:11:
[...]
Mijn vrouw staat nu te koken, maar strategisch als ik ben heb ik voor vanavond al een zak Doritos sweet chili tortilla chips.
Mengen met rood uitje en jalapeño schijfjes in een ovenschaal, een goede kaas erover raspen. 7 a 8 minuutjes in de oven op 160 graden en daarna een flinke scheut sweet chili saus eroverheen.
Works every time. De sleutel tot succes is werken in meerdere lagen chips en kaas.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie film of serie op de achtergrond, morgen weer een dag(Tenzij ik vannacht een hartklapper krijg omdat mijn aderen voor 69% verstopt zitten.)
Ontopic want de chips met saus is net zo oranje als het Bitcoin logo.
Wie weet is 60.000 dollar de bodem voor BTC vanaf nuFrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:51:
[...]
Ja dat is waar.
Als ik geen crypto in bezit zou hebben, met wat ik nu weet, zou ik gewoon geduld bewaren en wachten tot een flinke correctie of crash. Die komt vanzelf. En ja, de mogelijkheid bestaat dat het huidige level lager is dan de bodem van de volgende berenmarkt.
Maar als je ongeduldig bent is de kans ook aanwezig dat je inzet de winst van traders wordt.
Wachten tot de markt daalt en Bitcoin weer eens dood gaat zijn eigenlijk de beste momenten gebleken om bijna gegarandeerd rendament te maken op je positie.
Wispe schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:32:
Vandaag dus vers fiat. Ik wil wat BTC kopen, maar diep van binnen zegt m’n gevoel dat we binnenkort nog eens de 50k gaan opzoeken.
Dus ik wacht maar af…
Zou kunnen idd. Maar zelfs al zou dat zo zijn is nu kopen meer risicovol dan na een maanden of zelfs jarenlange downtrend.Playa del C. schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:53:
[...]
Wie weet is 60.000 dollar de bodem voor BTC vanaf nu
Daarom DCA. Als je wat fiat wilt omzetten dan wekelijks wat Bitcoin aankopen. Bij het wachten op een correctie zul je altijd zien dat we eerst naar 75k gaan en dan fomo je erin om vervolgens te corrigeren na 58k.FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:51:
[...]
Ja dat is waar.
Als ik geen crypto in bezit zou hebben, met wat ik nu weet, zou ik gewoon geduld bewaren en wachten tot een flinke correctie of crash. Die komt vanzelf. En ja, de mogelijkheid bestaat dat het huidige level lager is dan de bodem van de volgende berenmarkt.
Maar als je ongeduldig bent is de kans ook aanwezig dat je inzet de winst van traders wordt.
Wachten tot de markt daalt en Bitcoin weer eens dood gaat zijn eigenlijk de beste momenten gebleken om bijna gegarandeerd rendament te maken op je positie.
Grappige manier om vrouwen zo te omschrijven. Eens met alles verder.jvel92 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:28:
[...]
Daarom DCA. Als je wat fiat wilt omzetten dan wekelijks wat Bitcoin aankopen. Bij het wachten op een correctie zul je altijd zien dat we eerst naar 75k gaan en dan fomo je erin om vervolgens te corrigeren na 58k.
Met DCA hoef je geen zorgen te maken over correcties en kun je van de zomer genieten onder het genot van een biertje met een lap vlees.
Gemiste kans [klik]
Maktub
Ik DCA altijd op willekeurige momenten als de koers laag staatjvel92 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 19:28:
[...]
Daarom DCA. Als je wat fiat wilt omzetten dan wekelijks wat Bitcoin aankopen. Bij het wachten op een correctie zul je altijd zien dat we eerst naar 75k gaan en dan fomo je erin om vervolgens te corrigeren na 58k.
Met DCA hoef je geen zorgen te maken over correcties en kun je van de zomer genieten onder het genot van een biertje met een lap vlees.
69% verstopt, vervolgens gaat je hartslag omhoog naar de 420 slagen per minuutFrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:11:
[...]
Mijn vrouw staat nu te koken, maar strategisch als ik ben heb ik voor vanavond al een zak Doritos sweet chili tortilla chips.
Mengen met rood uitje en jalapeño schijfjes in een ovenschaal, een goede kaas erover raspen. 7 a 8 minuutjes in de oven op 160 graden en daarna een flinke scheut sweet chili saus eroverheen.
Works every time. De sleutel tot succes is werken in meerdere lagen chips en kaas.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie film of serie op de achtergrond, morgen weer een dag(Tenzij ik vannacht een hartklapper krijg omdat mijn aderen voor 69% verstopt zitten.)
Ontopic want de chips met saus is net zo oranje als het Bitcoin logo.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Opwarmertje voor donderdag-dipdag! Zin in
Stack Sats
Dat was dus twee weken geleden haha. Toen stonden we op 54k en verklaarde heel Twitter het einde van de bull markt. De verkiezingen in de US, rente verlagingen, miners die bijna weer winst draaien, de sell off van de miners is bijna ten einde, the super guppy is bijna weer groen, year-on-year growth in the M2 money supply en de timing in de markt zijn voor mij de signalen dat we de bodem hebben gezien. Al sluit ik nog steeds de CME gap op 59k niet uit.FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 18:51:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maktub
Ik eerst, vriend.MrMrq schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:13:
Dus als jullie schapen dan even allemaal willen kopen, dan is er weer wat exit liquidity en kan ik een mooie 911 uitzoeken.
Nee joh dat was de 15k in 2022. Toen had je mooi de tijd om te kopen, afgelopen tijd was een dipje.zwembroek schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:07:
[...]
Dat was dus twee weken geleden haha. Toen stonden we op 54k en verklaarde heel Twitter het einde van de bull markt. De verkiezingen in de US, rente verlagingen, miners die bijna weer winst draaien, de sell off van de miners is bijna ten einde, the super guppy is bijna weer groen, year-on-year growth in the M2 money supply en de timing in de markt zijn voor mij de signalen dat we de bodem hebben gezien. Al sluit ik nog steeds de CME gap op 59k niet uit.
heeft er wel eens beter uit gezien idd. Is ook best elke keer wat selling pressure tijdens usa beurs tijden. Of het mt gox funds zijn geen idee. Valt iig wel optomtom901 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:48:
Oei, die daily BTC candle is wel lelijk.
Beurs is een aardige rode dag inderdaad, zal best zo zijn dat BTC daar in volgtanti elppa schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:55:
[...]
heeft er wel eens beter uit gezien idd. Is ook best elke keer wat selling pressure tijdens usa beurs tijden. Of het mt gox funds zijn geen idee. Valt iig wel op
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als dat zo zou zijn was dat waarschijnlijk al gebeurd, en BTC is best redelijk overeind gebleven tov die sell off in de stockmarket.sjorremans schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:02:
[...]
Beurs is een aardige rode dag inderdaad, zal best zo zijn dat BTC daar in volgt
Idd. Correlatie stonks btc is afgelopen 12 tot 24 maanden zo goed als 0tomtom901 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:03:
[...]
Als dat zo zou zijn was dat waarschijnlijk al gebeurd, en BTC is best redelijk overeind gebleven tov die sell off in de stockmarket.
Mwa, das gechargeerd, maar minder dan in het verleden het geval was, dat is absoluut waar.anti elppa schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Idd. Correlatie stonks btc is afgelopen 12 tot 24 maanden zo goed als 0
Ja 0 klinkt idd wat extreem. Maar het zat iig op low of zelfs all time low als ik me niet vergis. Wat gewoon zegt dat er geen correlatie is.tomtom901 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Mwa, das gechargeerd, maar minder dan in het verleden het geval was, dat is absoluut waar.
Pohhh jeugd sentiment!FrambozenTaart schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Nee joh dat was de 15k in 2022. Toen had je mooi de tijd om te kopen, afgelopen tijd was een dipje.
Maarja de bijna groene super guppy is wel een ding, dat kan ik niet ontkennen.
[Afbeelding]
Boven 66k sluiten en het is nog een beetje te redden vanuit candle perspectief.anti elppa schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:55:
[...]
heeft er wel eens beter uit gezien idd. Is ook best elke keer wat selling pressure tijdens usa beurs tijden. Of het mt gox funds zijn geen idee. Valt iig wel op
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2024 22:49 ]
nothing stops this train
Trump krijgt maar 30 minuten? Passen zijn oneindige en beste uitspraken ooit wel in die tijd?Kol Nedra schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:49:
Morgen begint het, de persconferentie, 3 dagen lang!
Agenda is hier te vinden:
https://b.tc/conference/2024/agenda
Dat zit wel Schnorr.
Hij hoeft alleen maar zijn dance moves te tonen en de mega rode candle is imminent.Stukfruit schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Trump krijgt maar 30 minuten? Passen zijn oneindige en beste uitspraken ooit wel in die tijd?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Stukfruit schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Trump krijgt maar 30 minuten? Passen zijn oneindige en beste uitspraken ooit wel in die tijd?
tomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 05:22:
Long 64k, eens kijken hoe dit uit gaat pakken.
wel een goeie, 100 en de 50 dma hangen in die regio. Ook de rsi op de weekly en daily zijn mooi afgekoeld. Lijkt me wel goed punt voor terug wat groene dagentomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 05:22:
Damn, jij bent er op tijd bijtomtom901 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 05:22:
Hij heeft een baby van nog geen twee maand oud.TakutoRadiance schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 07:48:
[...]
Damn, jij bent er op tijd bijHele nacht gewacht op deze kans?
Hier idem, helft van het salaris gaat gewoon weer regelrecht omgezet worden in sats.Wispe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 07:53:
Ik had gisteren al zo'n voorgevoel en kijk eens aan.
Vandaag even afwachten en dan smerig fiat erin gooien.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan is het antwoord op mijn vraag dus jaYES schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 07:54:
[...]
Hij heeft een baby van nog geen twee maand oud.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik geen enkele nacht heb zitten wachten op cryptokansen. Wel dat het je kan overkomen dat er ineens een kans ligt die je anders nooit gezien hadTakutoRadiance schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:29:
[...]
Dan is het antwoord op mijn vraag dus ja
Kijk!Wispe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 07:53:
Maar gelukkig eerst nog omhoogelektriekert schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:54:
Wellicht een H&S in de maak, dan beuken we sowieso omlaag
Wen 100k?Wispe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 07:53:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ja op de 4h zie je die mooi. Feit is alleen dat H&S patroon vrijwel nooit uitkomt bij btc. Kan me het iig niet herinneren.elektriekert schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:54:
Combinatie van de 2 @TakutoRadiance. 63.5 tot 64k was mijn area of interest dus ik had alerts gezet maar toen ik instapte was ik inderdaad net klaar met zorgen voor onze kleine man. Was dat niet, dan hadden de alerts me waarschijnlijk gewekt.YES schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:40:
[...]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik geen enkele nacht heb zitten wachten op cryptokansen. Wel dat het je kan overkomen dat er ineens een kans ligt die je anders nooit gezien had
Maar goed, het zou mij ook weer niet verbazen dat @tomtom901 daadwerkelijk een dergelijk scenario verwacht had en er op heeft zitten wachten inderdaad
Ik vind deze vlag van Daan Crypto Trades wel overtuigend op de daily.elektriekert schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:54:
Die heb ik ook al een aantal weken op mijn scherm. Hier geloof ik wel in. Ik houd het level waar we nu hangen goed in de gaten. Als we vanaf hier door de 64 63.5k zone donderen gaat mijn long dicht. Grote kans dat we nog een heel end verder gaanSluw schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:47:
[...]
Ik vind deze vlag van Daan Crypto Trades wel overtuigend op de daily.
Nu dus weer afgeketst aan de bovenkant wat te verwachten was en wellicht binnenkort weer 1 of 2 keer proberen, zo nee, weer naar de lage 50K regionen.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq