Ik heb dankzij het buy order laddertje ook weer flink bijgekocht, maar zit nu wel op mijn max qua fiat stortingen richting crypto. Zit na drie jaren bijkopen al op ‘all in’ waanzin, dus moet wel een beetje aan de risico’s gaan denken met een nieuwe woning en een kleintje op komst. Hopelijk is die dip klaar nu!
Zo niet, heb je direct een goede naam. Max pain, afgekort naar Max.AlterBridge schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:43:
Ik heb dankzij het buy order laddertje ook weer flink bijgekocht, maar zit nu wel op mijn max qua fiat stortingen richting crypto. Zit na drie jaren bijkopen al op ‘all in’ waanzin, dus moet wel een beetje aan de risico’s gaan denken met een nieuwe woning en een kleintje op komst. Hopelijk is die dip klaar nu!
Hopium!Guere schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 16:00:
Nou, de US is al een half uurtje open, hield toch wel rekening met wat initiële sell actie van de ETF boomers. Maar het gaat zowaar langzaampjes omhoog.
Kopen boomers dan toch de dip...?
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Guere schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 16:00:
Nou, de US is al een half uurtje open, hield toch wel rekening met wat initiële sell actie van de ETF boomers. Maar het gaat zowaar langzaampjes omhoog.
Kopen boomers dan toch de dip...?
[Afbeelding]
We have seen this before#BTC pic.twitter.com/TuDoqDp4YI
— Elja (@Eljaboom) 4 juli 2024
Deze meneer. Interessante analyse
Google ATH vandaag
stonks gaan hard! is it a bubble?
nothing stops this train
Goud gaat de hoogte in. Men bereidt zich voor op de crash der crashes!Kol Nedra schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 16:12:
Reddit ATH vandaag
Google ATH vandaag
stonks gaan hard! is it a bubble?
Nog net een DCA kunnen doen.Coldcat schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 16:18:
[...]
Goud gaat de hoogte in. Men bereidt zich voor op de crash der crashes!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/H2Ff9IZwb7PpyPwahSX4G5Sz.png?f=user_large)
Die lui hebben allemaal een dikke rode D**do in de poepert volgens mij
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 05-07-2024 16:48 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ook weer wat verse fiat erin geschoven in die bodemloze pauperput.
90 seconds that will make you feel much better about #bitcoin right now 👇 pic.twitter.com/2mDnyrO5qW
— Thomas Kralow (@TKralow) 5 juli 2024
verkoop je nieren! just do it!
nothing stops this train
mooie bullish candle op de daily
Mooon!!!! When 100k? When Lambo!?baba420 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:32:
We are so back?
eerst maar eens de 58,4 pakken (200dma), daarna kijken we wel weer verder
Of "minder bearish"? Bullish vind ik hem zeker niet, want dan was ie namelijk groen:anti elppa schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:28:
mooie bullish candle op de daily
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
geef et nog een uurtje.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:37:
[...]
Of "minder bearish"? Bullish vind ik hem zeker niet, want dan was ie namelijk groen:
[Afbeelding]
Maar ook rode hammer candles zijn bullish (reversal candle)
Stack Sats
eigenlijk heel raar: Duitsland verkoopt Bitcoin voor euros, terwijl Duitsland gewoon op de geldprinter knop kan drukken 😉
nothing stops this train
Inderdaad. Na de 58k dip dacht ik ook even dat t wel n mooie scherpe recovery was maar die heeft t niet gehaald. Ik wil nog iets meer overtuigend groen geweld omhoog zien.anti elppa schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:33:
[...]
eerst maar eens de 58,4 pakken (200dma), daarna kijken we wel weer verder
Ik lul ook zomaar wat
Nee de ECB kan dat. Duitsland kan meer lenen, maar ze moeten wel binnen het stabiliteitspact blijven. Daarom hebben ze uiteindelijk ook niet hun stroomnet teruggekocht van Tennet.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:54:
eigenlijk heel raar: Duitsland verkoopt Bitcoin voor euros, terwijl Duitsland gewoon op de geldprinter knop kan drukken 😉
Formeel de ecb maar elk land heeft een aantal speciale drukkers die geld mogen drukken in opdracht van de ecb. Die euros worden dan via normale banken in omloop gebracht doordat die een schuld aanhouden bij de ecb voor het aantal euros dat ze in omloop brengen.knakworst schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:01:
[...]
Nee de ECB kan dat. Duitsland kan meer lenen, maar ze moeten wel binnen het stabiliteitspact blijven. Daarom hebben ze uiteindelijk ook niet hun stroomnet teruggekocht van Tennet.
Moet Maxi @anti elppa gelijk geven @Taro. Als de body in de upper 30% zit met een lange wick is het wel degelijk een sterke candle.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:37:
[...]
Of "minder bearish"? Bullish vind ik hem zeker niet, want dan was ie namelijk groen:
[Afbeelding]
Enkele allerlaatste buy orders gehit deze nacht (grotendeels BTC) en nu na enkele maanden nog eens mijn pf bekeken. ROI is nu ongeveer +35%, met dank aan BTC, ETH en LINK.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xcYiipbq8tegi4yToHFYRJ8Z.png?f=user_large)
(Oorspronkelijk DCA plan zie hier. Wel 6 maand overgeslaan + hier en daar enkele inconsistente DCAs + een overschakeling van 3 oudere shitcoins naar 4 nieuwere shitcoins)
Wat geleerd:
Tot zover mijn TEDx talk. Groetjes,
Henk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xcYiipbq8tegi4yToHFYRJ8Z.png?f=user_large)
(Oorspronkelijk DCA plan zie hier. Wel 6 maand overgeslaan + hier en daar enkele inconsistente DCAs + een overschakeling van 3 oudere shitcoins naar 4 nieuwere shitcoins)
Wat geleerd:
- Een DCA plan werkt voor mij; meer gemoedsrust dan zonder plan. Ook de twee DCA frequenties (tier 1 vs tier 2) en verschillende omvang van DCA bedragen (ETH>BTC>...) waren best ok om mijn risicoprofiel te beheersen. Natuurlijk had ik beter meer in BTC en ETH gestoken.
- Flexibiliteit kan lonen, bvb. DCA plan aangevuld met of vervangen door enkele dips.
- When in doubt, zoom out.
- When in doubt, get out -> ADA, EWT, GLMR. Helaas niet gedaan voor DOT, MATIC en OP waaraan ik al een tijdje twijfel.
- Niet te veel oude shitcoins in pf steken of houden omwille van # bagholders die de prijs drukken. Er zijn minder bagholders bij meer recente coins, daarom ook kleine sommen in ARB, OP, INJ en RNDR gestoken.
- Bevestiging dat SBF en CZ criminelen zijn. BNB en Solana zijn nog steeds kut. De memes zijn hier nog steeds tof.
Henk.
Eens dat het een sterke candle is en dat de bulls binnen deze bearish candle winnen, maar naar mijn idee is het daarmee nog geen bullish candle. 10 van deze candles op een rij en de koers daalt immers alsnog verder.tomtom901 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:38:
[...]
Moet Maxi @anti elppa gelijk geven @Taro. Als de body in de upper 30% zit met een lange wick is het wel degelijk een sterke candle.
Afijn, short geopend met strakke stop loss
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 05-07-2024 20:06 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lekker zo'n door gedacht plan! Heb zelf ook een sheet zoals dit met ook tier 1 en tier 2 coins.wootler schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:50:
Enkele allerlaatste buy orders gehit deze nacht (grotendeels BTC) en nu na enkele maanden nog eens mijn pf bekeken. ROI is nu ongeveer +35%, met dank aan BTC, ETH en LINK.
Wat geleerd:Q3/Q4: geen extra fiat, tenzij BTC onder ~$30k duikt.
- Een DCA plan werkt voor mij; meer gemoedsrust dan zonder plan. Ook de twee DCA frequenties (tier 1 vs tier 2) en verschillende omvang van DCA bedragen (ETH>BTC>...) waren best ok om mijn risicoprofiel te beheersen. Natuurlijk had ik beter meer in BTC en ETH gestoken.
- Flexibiliteit kan lonen, bvb. DCA plan aangevuld met of vervangen door enkele dips.
- When in doubt, get out -> ADA, EWT, GLMR. Helaas niet gedaan voor DOT, MATIC en OP waaraan ik al een tijdje twijfel.
- Niet te veel oude shitcoins in pf steken of houden omwille van # bagholders die de prijs drukken. Er zijn minder bagholders bij meer recente coins, daarom ook kleine sommen in ARB, OP, INJ en RNDR gestoken.
- Bevestiging dat SBF en CZ criminelen zijn. BNB en Solana zijn nog steeds kut. De memes zijn hier nog steeds tof.
Henk.
Leuk overzicht.wootler schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:50:
Wat geleerd:Q3/Q4: geen extra fiat, tenzij BTC onder ~$30k duikt.
Henk.
Ik maak me op dit moment ook niet druk:
:strip_exif()/f/image/nLftpX2dXOUrwvFRKgH9vCR9.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC klopt niet helemaal was nog een deel onder 15k en een groot deel alts omgezet, als ik dat allemaal moet terugrekenen ben ik morgen nog bezig.
Hodl
Toch wel fijn dat een paar nieuwe aankopen al in de plus staan, maar het zegt natuurlijk nog niks...
Weet jij wat hier gaande is? Heb nog een aantal TAO op een exchange staan, niet in een eigen wallet, maar benieuwd....Alpina schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:00:
[...]
Leuk overzicht.
Ik maak me op dit moment ook niet druk:
[Afbeelding]
BTC klopt niet helemaal was nog een deel onder 15k en een groot deel alts omgezet, als ik dat allemaal moet terugrekenen ben ik morgen nog bezig.
Hodl
Attention Bittensor Community
— Openτensor Foundaτion (@opentensor) 5 juli 2024
Bittensor Community, Contributors, and TAO Holders,
The OTF team is working diligently towards securing at-risk TAO funds before restoring the normal chain operations. In the meantime, anyone other than OTF claiming that they can recover your…
Edit: Oh! Zie https://blog.bittensor.co...-july-3-2024-45661b1d542d.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 05-07-2024 20:14 ]
Hoe bedoel je die?Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:58:
[...]
10 van deze candles op een rij en de koers daalt immers alsnog verder.
zo, lag mooi stukkie liquiditeit op 56, nu ligt meeste stuk erboven tussen de 57 en 58. Eens zien wat we vanavond nog gaan doen
Heb 5 ipv 10 van deze candles achter de huidige gecopy paste als voorbeeld:
Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
[...]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zie, dat ervaar je niet als bullish toch?
Was een hack inderdaad. Vind de uitleg wel oke benieuwd waar het over aantal maanden staat. Ben sowieso verplicht aan het holden want staan in Nova wallet en kan het op dit moment niet versturenTaro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:13:
[...]
Weet jij wat hier gaande is? Heb nog een aantal TAO op een exchange staan, niet in een eigen wallet, maar benieuwd....
[Twitter]
Edit: Oh! Zie https://blog.bittensor.co...-july-3-2024-45661b1d542d.
Nu was ik dit laatste aantal wel van plan om gewoon door te holden voor het geval dat / altseason ergens dus eigenlijk verandert er niet veel. Ja dat de prijs nog veel lager gaat maar dat was al ingecalculeerd dat ik er niet van wakker zou liggen (lees omgezet naar BTC)
Oh zo. Ja, dat kan, maar kan zo’n wick betekent zeker buying pressure daar, dus dat die candles elkaar zo opvolgen is onwaarschijnlijk. Het kan wel dat het in the end een lower high wordt om verder door te zakken.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
[...]
[Afbeelding]
komen nooit voor + op die manier kan je elke TA onderuit schoffelenTaro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:20:
[...]
[Afbeelding]
Je wordt gehunt vriend.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Eens dat het een sterke candle is en dat de bulls binnen deze bearish candle winnen, maar naar mijn idee is het daarmee nog geen bullish candle. 10 van deze candles op een rij en de koers daalt immers alsnog verder.
Afijn, short geopend met strakke stop loss
[Afbeelding]
Gaat mij niet om TA, je neemt het voorbeeld veel te letterlijk, ik probeer hiermee te schetsen dat het voor mij geen bullish candle is, want stel dat je 10 bullish candles na elkaar hebt, dan verwacht je toch dat na die 10e de prijs hoger is dan bij de eerste?anti elppa schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:24:
[...]
komen nooit voor + op die manier kan je elke TA onderuit schoffelen
Zie ook het vetgedrukte deel:
En als je dit als definitie gebruikt, dan betreft het geen bullish candle, maar een bullish sentiment dat je beschrijft:Een stier duwt zijn hoorns van onder naar boven en staat dus voor stijgende prijzen.
Bullish is een term die wordt gebruikt om het algemene sentiment van de crypto markt te beschrijven.
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 05-07-2024 20:52 ]
Ja, denk dat @anti elppa en @tomtom901 er alsnog een bullish candle van proberen te maken
Heb de short inmiddels gesloten.
Ze hebben nu in ieder geval iets achter een firewall geplaatstAlpina schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:23:
[...]
Was een hack inderdaad. Vind de uitleg wel oke benieuwd waar het over aantal maanden staat. Ben sowieso verplicht aan het holden want staan in Nova wallet en kan het op dit moment niet versturen![]()
Nu was ik dit laatste aantal wel van plan om gewoon door te holden voor het geval dat / altseason ergens dus eigenlijk verandert er niet veel. Ja dat de prijs nog veel lager gaat maar dat was al ingecalculeerd dat ik er niet van wakker zou liggen (lees omgezet naar BTC)
Heb de resterende TAO's maar verkocht en steek het nu in Bitcoin.
Moon, simpel zat.anti elppa schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:17:
zo, lag mooi stukkie liquiditeit op 56, nu ligt meeste stuk erboven tussen de 57 en 58. Eens zien wat we vanavond nog gaan doen
De kleur van de candle is niet zo heel relevant, de grootte van de body tov de wick vind ik relevanter dus ook die candle is voor mij bullish maar dat is mijn interpretatie en zoals ik het aangeleerd heb gekregen. Dus daar zal ook eea zijn oorsprong vinden.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Eens dat het een sterke candle is en dat de bulls binnen deze bearish candle winnen, maar naar mijn idee is het daarmee nog geen bullish candle. 10 van deze candles op een rij en de koers daalt immers alsnog verder.
Verder was je het met ons oneens dus ik heb net even “some” BTC opgepikt
tomtom901 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:58:
[...]
Verder was je het met ons oneens dus ik heb net even “some” BTC opgepikt
Mooi wickje tegen de lijn aan, benieuwd naar de komende uren.
Aero moon. Al 30 procent erbij vanaf de bodem.
1 van de betere (of oververkochte) alts in de top 200.
Maar MOOOOOON. Kan weer een nieuwe tesla halen van de gainz.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dan heb je sinds de top 14-15 Tesla's verloren a 50.000 = 750.000 ?Aeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:17:
1 van de betere (of oververkochte) alts in de top 200.
Edit: Op de 24 uur 6 cent verschil (dacht 10), staat nu 1,50 USD onder de top, dat is 25 Tesla's a 50.000 = 1.250.000 USD.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 05-07-2024 21:31 ]
1 BTC is zo ongeveer 1 tesla waard. Weg met die dollar pairing. Tesla for the win.
Stack Sats
Bitcoin/Tesla CoilStovirpi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:42:
1 BTC is zo ongeveer 1 tesla waard. Weg met die dollar pairing. Tesla for the win.
Meer 😂Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:25:
[...]
Dan heb je sinds de top 14-15 Tesla's verloren a 50.000 = 750.000 ?
Edit: Op de 24 uur 6 cent verschil (dacht 10), staat nu 1,50 USD onder de top, dat is 25 Tesla's a 50.000 = 1.250.000 USD.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Stovirpi schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:42:
Maart 2023 was dat nog 0,33 Tesla per BTC, had beter anderhalf jaar met het OV naar het werk kunnen gaan, dan had ik er nu 2 gratis
Auw, en dan durf je het aan om tot dit punt te blijven zitten?
Respect hoor
Eerlijk? Is gewoon dom.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Auw, en dan durf je het aan om tot dit punt te blijven zitten?
Respect hoor, daar ben ik echt niet voor gemaakt en daarom loop ik waarschijnlijk ook enorme winsten mis.
Maar die emoties van de eerste 2 bull heb ik niet meer. Van hartkloppingen, slecht slapen, wat if gedachtes.
En vooral dat het zoooo vroeg in de bull is en linksom en rechtsom goed wordt gemasseerd om later als een gek geshilld te worden.. vind ik deze dip juist gezond. Even bodem zeeeer goed aanstampen (hey btc vertrek ook eens even) en dan vind ik het helemaal prima.
Marketcap van 8-10 5 miljard ben ik wss al geheel eruit. Das de droom.
Als dit het is qua groei ben ik ook tevreden want heb mn doel voor bull 2024/2025 al gehaald in 2023. Alles is fucking extra. Dus yolo
Als je serieus 7,5 ton zo wegspeelt dan durf ik je verhaal wel in twijfel te trekken maar goed
Grootste fout is dat ik te veilig ben geweest met toegang tot mn muntjes… maar is er iets als te veilig?
Sceptisch zijn is gezond.tomtom901 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:57:
[...]
Als je serieus 7,5 ton zo wegspeelt dan durf ik je verhaal wel in twijfel te trekken maar goed
Ik hoop dat ik hierop terugkom wanneer het op een mooie koers staat.
Als je het positief benadert heb je de juiste coin gekozen en sta je waarschijnlijk alsnog in de plus? Was inderdaad niet slim om tot dit punt te holden, maar aan de andere kant speelt greed ook mee, hoop je de vorige high weer te bereiken, etc. Dus met de kennis van nu is het niet zo slim (mag je zelf dom noemen, zal ik niet doenAeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:55:
[...]
Eerlijk? Is gewoon dom.
Maar die emoties van de eerste 2 bull heb ik niet meer. Van hartkloppingen, slecht slapen, wat if gedachtes.
En vooral dat het zoooo vroeg in de bull is en linksom en rechtsom goed wordt gemasseerd om later als een gek geshilld te worden.. vind ik deze dip juist gezond. Even bodem zeeeer goed aanstampen (hey btc vertrek ook eens even) en dan vind ik het helemaal prima.
Marketcap van 8-10 miljard ben ik wss al geheel eruit. Das de droom.
Als dit het is qua groei ben ik ook tevreden want heb mn doel voor bull 2024 al gehaald in 2023. Alles is fucking extra. Dus yolo
Hopelijk maak je het goed, kan je ons allemaal een keer trakteren tijdens de SC BBQ.
Ik hoop het voor jeAeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:05:
[...]
Sceptisch zijn is gezond.
Ik hoop dat ik hierop terugkom wanneer het op een mooie koers staat.
Het probleem van crypto voor mij is dat het allemaal fictief is. Inleg eruit ja, maar doe er niks mee. Dus blijft het op nummers op een scherm.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:05:
[...]
Als je het positief benadert heb je de juiste coin gekozen en sta je waarschijnlijk alsnog in de plus? Was inderdaad niet slim om tot dit punt te holden, maar aan de andere kant speelt greed ook mee, hoop je de vorige high weer te bereiken, etc. Dus met de kennis van nu is het niet zo slim (mag je zelf dom noemen, zal ik niet doen), maar het had ook de complete dagproductie van de Tesla Shanghai factory kunnen worden als de prijs nog een paar Dollar zou stijgen en vanuit dat oogpunt begrijp ik het wel.
Hopelijk maak je het goed, kan je ons allemaal een keer trakteren tijdens de SC BBQ.
Dus emotioneel ook niet eraan gehecht.
Heb je nooit de neiging om naar BTC om te rekenen? Als ik bv een 10 BTC zag staan had ik meteen alles omgezet.Aeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:13:
[...]
Het probleem van crypto voor mij is dat het allemaal fictief is. Inleg eruit ja, maar doe er niks mee. Dus blijft het op nummers op een scherm.
Verder zijn de percentages perfect mogelijk als je bij Aero eind 2022 begin 2023 hebt gekocht toen alles begon te lopen.
Dione ben ik er op x20 ongeveer uitgegaan maar dat was bijna x80 op die top volgens mij.
Kaspa ook makkelijk x100 als je die er uit had gekozen.
Ik denk niet dat we die percentages nu nog gaan halen, dat zal voor na een volgende bearmarkt zijn en dan moet je net de juiste er uit zien te kiezen.
En dan is het eigenlijk nog niet aan mij besteed als het zo hard gaat
Is ook lastig, met Bitcoin is dat weer anders dan met nieuwe alts ivm extra onzekerheid.Alpina schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:20:
[...]
En dan is het eigenlijk nog niet aan mij besteed als het zo hard gaat
Op een gegeven moment moet je zekerheden gaan inbouwen, dat is vaak best wel complex omdat je bijv. met nieuwe coins nog geen stop loss (lees: take/stop profit) kunt instellen, maar al verkoop je dan maar een deel dan is het al goed.
Maarja, als je een paar rugpulls hebt meegemaakt dan stap je sowieso steeds eerder uit
Eens Taro. Bitcoin geeft wat dat betreft een flinke dosis rust.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:31:
[...]
Is ook lastig, met Bitcoin is dat weer anders dan met nieuwe alts ivm extra onzekerheid.
Op een gegeven moment moet je zekerheden gaan inbouwen, dat is vaak best wel complex omdat je bijv. met nieuwe coins nog geen stop loss (lees: take/stop profit) kunt instellen, maar al verkoop je dan maar een deel dan is het al goed.
Maarja, als je een paar rugpulls hebt meegemaakt dan stap je sowieso steeds eerder uit
Apart hoe dat werkt, ik probeer hier een paar cent/Euro per dag te besparen met het timen van het opladen van de auto, terwijl ik tegelijkertijd bijv. een leverage trade in het rood zie schieten en 300 USD verlies, 3 rugpulls a 1.000 USD/stuk meepak en 2 impulsaankopen op Amazon doe. Daar kan ik jarenlang de auto van opladen, maar zo werkt dat in mijn hoofd niet. Dan ben ik wel blij met die paar cent besparing op het laden van de auto en die trades ben ik morgen alweer vergeten.Aeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:13:
[...]
Het probleem van crypto voor mij is dat het allemaal fictief is. Inleg eruit ja, maar doe er niks mee. Dus blijft het op nummers op een scherm.
Maar als we het over bijv. 1,5M verliezen hebben, dan had ik er toch wel zeker een deel uitgehaald om een en ander veilig te stellen richting de toekomst. En als je dat bijv. al hebt gedaan (Droomhuis afbetaald, 2+ nieuwe auto's voor deur, voldoende op de spaarrekening), tjah, dan zou ik het waarschijnlijk wel laten staan.
Zeker, maar ben nog niet zo maxi als meeste van jullie. Hoop dat ik eind 2024 die knop omzetAlpina schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:20:
[...]
Heb je nooit de neiging om naar BTC om te rekenen? Als ik bv een 10 BTC zag staan had ik meteen alles omgezet.
Herkenbaar hoor, ik zit er precies hetzelfde in als jij. En de BTC spot positie heeft met de move van 72k naar de huidige koerslevels ook een tik van een ton of 5 te pakken gehad. Dan heb ik het nog niet gehad over de alts die ik daarnaast nog heb. Deel daarvan is wel opgevangen door wat stock gains en gewoon buy and hold principe maar zijn wel serieuze klappen. Stompt je ook af, wat @Aeronaut ook zegt, uiteindelijk zijn het maar getalletjes en zolang je die niet nodig hebt om je levensstijl te onderhouden is het gewoon een stuk makkelijker.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:38:
[...]
Apart hoe dat werkt, ik probeer hier een paar cent/Euro per dag te besparen met het timen van het opladen van de auto, terwijl ik tegelijkertijd bijv. een leverage trade in het rood zie schieten en 300 USD verlies, 3 rugpulls a 1.000 USD/stuk meepak en 2 impulsaankopen op Amazon doe. Daar kan ik jarenlang de auto van opladen, maar zo werkt dat in mijn hoofd niet. Dan ben ik wel blij met die paar cent besparing op het laden van de auto en die trades ben ik morgen alweer vergeten.
Maar als we het over bijv. 1,5M verliezen hebben, dan had ik er toch wel zeker een deel uitgehaald om een en ander veilig te stellen richting de toekomst. En als je dat bijv. al hebt gedaan (Droomhuis afbetaald, 2+ nieuwe auto's voor deur, voldoende op de spaarrekening), tjah, dan zou ik het waarschijnlijk wel laten staan.
Dat gezegd hebbende zie ik ook liever 70-80-90-100k op de borden dan 54k, maar swa
Net geprobeerd, maar was koud buiten. Next.Darrell schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:55:
Zijn jullie er al uit wie de grootste heeft?
Hoe groot of klein je porto.. percentueel is iedereen even rekt
Shitcoinbags toch? Ik denk @Aeronaut sinds vandaagDarrell schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:55:
Zijn jullie er al uit wie de grootste heeft?
Voelde me altijd veel beter na de berichten over pasta rekteroni, maar ik was blijkbaar toch de enige met droog brood als avondeten
Misschien kan dit prachtige en speciaal voor jou gegenereerde ChatGPT gedichtje je wat opvrolijken?Numbers schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:08:
Voelde me altijd veel beter na de berichten over pasta rekteroni, maar ik was blijkbaar toch de enige met droog brood als avondeten
De grafieken kleuren rood en grauw,
Onze portefeuilles krimpen snel,
Maar op Tweakers.net, in de slowchat,
Delen we samen deze hel.
Kan iemand de knoppen van btc bewegen? Doet niks meer
Je mag deze van mij overnemen voor 1’bitcoin!tomtom901 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:59:
Als ik dan toch al het geld had. Dit lijkt me zo dik.
[YouTube: One More than Ten (Years)]
Hou op, kriebelt welMoiety schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Je mag deze van mij overnemen voor 1’bitcoin!
[Afbeelding]
Ah joh, gewoon doen, vindt je zoontje later prachtig als hij die op zijn 18e van je krijgt.
Haha een DLS van 2 miljoen is wat gortig, dat wil ik niet betalen, maar a man can dream. Gewone 964 of 930 is wel vet.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:24:
[...]
Ah joh, gewoon doen, vindt je zoontje later prachtig als hij die op zijn 18e van je krijgt.
Aanbod blijft staan. Ongeacht wat bitcoin gaat doen.
(2,5 maanden
[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 05-07-2024 23:59 ]
50k? Laten we eens testen .Aeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:13:
Kan iemand de knoppen van btc bewegen? Doet niks meer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb je de volume richting 53k gezien? Er zijn wat muntjes van eigenaren verwisseld.
Deze kwam wel even binnen ivm herkenbaarheidTaro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:38:
[...]
Apart hoe dat werkt, ik probeer hier een paar cent/Euro per dag te besparen met het timen van het opladen van de auto, terwijl ik tegelijkertijd bijv. een leverage trade in het rood zie schieten en 300 USD verlies, 3 rugpulls a 1.000 USD/stuk meepak en 2 impulsaankopen op Amazon doe. Daar kan ik jarenlang de auto van opladen, maar zo werkt dat in mijn hoofd niet. Dan ben ik wel blij met die paar cent besparing op het laden van de auto en die trades ben ik morgen alweer vergeten.
[…]
Wat je kan doen is een crypto ETF kopen daarmee handelen en vaak winst nemen bij mooie winst. Dan heb je echte euro's waar je andere dingen voor kunt doen b.v. crypto kopen en HODL-en of groei aandelen zoals Tesla kopen. Ook nog wat achter de hand houden voor andere zaken. Zo hoef je niet aan de crypto port. te komen maar heb je wel winst genomen.Taro schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:31:
[...]
Is ook lastig, met Bitcoin is dat weer anders dan met nieuwe alts ivm extra onzekerheid.
Dat is evt. ook nog wel een optie. Ik heb doorgaans ook ETF's en Tesla aandelen (Afgelopen dagen nog hier besproken, Tesla was zeker een groei aandeel in mijn pf), maar ze rond de 50k allemaal in Bitcoin omgezet.Vaevictis_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 07:30:
[...]
Wat je kan doen is een crypto ETF kopen daarmee handelen en vaak winst nemen bij mooie winst. Dan heb je echte euro's waar je andere dingen voor kunt doen b.v. crypto kopen en HODL-en of groei aandelen zoals Tesla kopen. Ook nog wat achter de hand houden voor andere zaken. Zo hoef je niet aan de crypto port. te komen maar heb je wel winst genomen.
Heb eergisteren een deel van de BTC en ETH van mijn Ledger verkocht aangezien ik het niet vertrouwde, zie ook NK topic. Die verkoop heb ik niet gemeld maar dat doe ik sinds een incidentje ook pas achteraf, anders gaan mensen mij volgen. Grote kans dat ik die Euro's weer naar DeGiro overmaak en dan kan ik daar eens goed naar mijn strategie gaan kijken. Edit: Ergens voelt het nu ook niet goed om een buy high bij aandelen te doen...
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 06-07-2024 08:20 ]
Ben geen maxi helaasAeronaut schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:45:
[...]
Zeker, maar ben nog niet zo maxi als meeste van jullie. Hoop dat ik eind 2024 die knop omzet
Heb wel veel memes.
Misschien gewoon QQQ?Taro schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 08:15:
[...]
Dat is evt. ook nog wel een optie. Ik heb doorgaans ook ETF's en Tesla aandelen (Afgelopen dagen nog hier besproken, Tesla was zeker een groei aandeel in mijn pf), maar ze rond de 50k allemaal in Bitcoin omgezet.
Grote kans dat ik die Euro's weer naar DeGiro overmaak en dan kan ik daar eens goed naar mijn strategie gaan kijken. Edit: Ergens voelt het nu ook niet goed om een buy high bij aandelen te doen...
Die buy high bij aandelen voel ik ook. Het lijkt alsof we met een enorme blow off top bezig zijn op veel, voornamelijk, tech stocks. Dit terwijl er ook veel aandelen op een yearly low staan.Taro schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 08:15:
[...]
Dat is evt. ook nog wel een optie. Ik heb doorgaans ook ETF's en Tesla aandelen (Afgelopen dagen nog hier besproken, Tesla was zeker een groei aandeel in mijn pf), maar ze rond de 50k allemaal in Bitcoin omgezet.
Heb eergisteren een deel van de BTC en ETH van mijn Ledger verkocht aangezien ik het niet vertrouwde, zie ook NK topic. Die verkoop heb ik niet gemeld maar dat doe ik sinds een incidentje ook pas achteraf, anders gaan mensen mij volgen. Grote kans dat ik die Euro's weer naar DeGiro overmaak en dan kan ik daar eens goed naar mijn strategie gaan kijken. Edit: Ergens voelt het nu ook niet goed om een buy high bij aandelen te doen...
Daarnaast staan goud en zilver op of tegen een ATH.
Allemaal signalen dat we mogelijk een flinke correctie gaan zien op de markt. Wat doet Bitcoin? Neemt die het voortouw met de recente correctie? Gaat Bitcoin straks toch ons wapen in een wereldwijde correctie zijn?
Ik vind het eerlijk gezegd maar lastig. Doe mij wat dat betreft maar 2022/ 2023 waarin ik zonder na te denken mijn DCA op aandelen en BTC kon doen. Wat een rust!
Uiteraard doe ik die DCA nog steeds, maar het gevoel van extra cash aanhouden wordt steeds sterker.
Stack Sats
Is een optie, hier hou ik wel van: Invesco QQQ price will hit $500 by the end of 2024 and then $600 by the end of 2025. Invesco QQQ will rise to $700 within the year of 2026, $800 in 2028, $900 in 2029, $1000 in 2030, $1100 in 2031, $1200 in 2033, $1300 in 2035 and $1400 in 2036.
Zit je er zelf ook in?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Nfx359HszPmbor2mcFcaPqQQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C6t1r2hCj4frwfmLsV3wAkKD.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5HTRrebIpjXvFXfHXI09PaHL.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KFt2q1at1GZnmiTbqTGztJXB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cmvC31HmfzS0QGjCNQNoGmt3.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qquGYLmsHvVPHsxG7pEejplw.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4FEkdA7FJcL8YerxvUKBuZoo.jpg?f=fotoalbum_large)