Ja jaTaro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:55:
[...]
Ik doe morgen lekker mijn pantoffels, joggingbroek en hoody aan, heerlijk dat thuiswerken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tnopWAk7isQ1fTNq649VebpT.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja jaTaro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:55:
[...]
Ik doe morgen lekker mijn pantoffels, joggingbroek en hoody aan, heerlijk dat thuiswerken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is altijd fijnzwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:58:
[...]
Of je bent gewoon elke maandag vrij. Ook heerlijk.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ben door crypto (ook) een dag minder gaan werken. Puur omdat ik me plots realiseerde dat ik ipv fiat stukgooien ook gewoon direct minder fiat kan genereren. Je hoeft er niets voor te doen.Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Dat is altijd fijn
Wat ik wel top vind is dat als je op zondag geen voorbereidingen voor maandag hoeft te treffen of maandag niet vroeg uit bed moet, dat zondag meer als een vrije dag voelt. Vrouw en kids zijn toch zondagavond alweer bezig met een en ander, ik niet.
Ben nu om de week op woensdag vrij, maar denk erover om later dit jaar naar 32 uur te gaan, kan daar wel aan wennen. En door crypto betekent een dag minder werken vaak meer verdiensten, dus prima.
Ik werk al 12 jaar 32 uur. Ik ben er alweer aan gewend. Maar het voelt zoals je zegt meer als een extra dag weekend als je de volgende dag vrij bent. Ook als het een keer gezellig borrelen is met vrienden dan denk ik niet nu maar stoppen want morgen weer werken. Soms als.het zo uitkomt werk ik nog wel eens extra op de maandag. Maar dan duurt de week ineens lang met 40 uur. Ik red het financieel makkelijk met 32 uur. Het liefst de vrijdag er ook nog af. Maar dan moet de bull mij goed gezind zijn.Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:05:
[...]
Dat is altijd fijn
Wat ik wel top vind is dat als je op zondag geen voorbereidingen voor maandag hoeft te treffen of maandag niet vroeg uit bed moet, dat zondag meer als een vrije dag voelt. Vrouw en kids zijn toch zondagavond alweer bezig met een en ander, ik niet.
Ben nu om de week op woensdag vrij, maar denk erover om later dit jaar naar 32 uur te gaan, kan daar wel aan wennen. En door crypto betekent een dag minder werken vaak meer verdiensten, dus prima.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hoe staat de Bitcoin koers ervoor daar?Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:04:
Morgen? De dag is hier aan de andere kant van de bol net begonnen
Karig. Ik had meer van jullie verwacht vandaag
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maken jullie het weer goed morgen?Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:21:
[...]
Sorry van deze shitcoiner kan je ook niet veel verwachten.Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:21:
[...]
Misschien staan we in april wel 25% lager.Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:26:
Ik wil in april beginnen met mijn dca-out, maar dan zal er wel snel actie moeten komen.
Verbreken van de ATH + 8 maanden hou ik aan. November 2024. Dan beslis ik met hoeveel ik uitstap. Ik doe niet aan DCA out. In ieder geval 90% eruit.Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:27:
Misschien begin ik in mei
iets meer Sats wil je toch wel houden? 30% ofzo?zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:31:
[...]
Verbreken van de ATH + 8 maanden hou ik aan. November 2024. Dan beslis ik met hoeveel ik uitstap. Ik doe niet aan DCA out. In ieder geval 90% eruit.
Ik heb geen sats. Dat is mijn plan voor de bear in 2026. Bitcoin accumuleren met de winst van deze bullmarkt.Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:33:
[...]
iets meer Sats wil je toch wel houden? 30% ofzo?
Kans bestaat dat de bearmarket tegen gaat vallen door de etf ontwikkelingen.zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:37:
[...]
Ik heb geen sats. Dat is mijn plan voor de bear in 2026. Bitcoin accumuleren met de winst van deze bullmarkt.
Ik denk dat het deze keer niet anders is. Behalve het verbreken van de ATH voor de halving. En misschien dat we in 2025 iets sneller een top neer gaan zetten. Kan natuurlijk zijn dat Bitcoin nooit meer onder de 60k gaat komen. Maar dat moet ik allemaal nog maar zien. Misschien gebeurt er wel weer wat in deze wereld waardoor alles hard crasht in de bear.Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:39:
[...]
Kans bestaat dat de bearmarket tegen gaat vallen door de etf ontwikkelingen.
Ik hoop het van niet. Anders moet ik mijn plan bijstellen.Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:51:
Shit, vlak voor het slapen gaan nog even een argument voor een blow off top in mei!
[Afbeelding]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik ben in zo'n geval ook benieuwd of het jou lukt de blow off top in mei als zodanig te herkennen.zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:54:
[...]
Ik hoop het van niet. Anders moet ik mijn plan bijstellen.
@anti elppa approveskbuntu schreef op maandag 11 maart 2024 @ 07:08:
Ik denk dat een meer gevestigde bitcoin door de instroom van ETF erin gaat resulteren dat alle ALT coins op termijn het afvoerputje ingaan
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Op de langere termijn legt vrijwel elke alt het af tegen BTC. Op de kortere termijn kunnen alt’s het beter doen. Je moet er alleen niet mee gaan trouwen en neem regelmatig winst richting BTC en ETH.kbuntu schreef op maandag 11 maart 2024 @ 07:08:
Ik denk dat een meer gevestigde bitcoin door de instroom van ETF erin gaat resulteren dat alle ALT coins op termijn het afvoerputje ingaan
Als dit echt gebeurt, wat betekent dat dan voor de koers na de halving/volgend jaar? Richting 300k?Moiety schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:51:
Shit, vlak voor het slapen gaan nog even een argument voor een blow off top in mei!
[Afbeelding]
Professioneel Heftruck Syndroom
Even uitzoomenNeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 07:53:
Gaat niet zo lekker met de coins atm. m'n portfolio laat sinds dit weekend een min of meer afgevlakt/zakkend patroon zien verdorie. Maar ja, kijk ik naar de 30 dagen, dan is het gewoon een stijgende lijn...
Afwachten wat deze week gaat brengen!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hij heeft er moeite mee om doorheen te beuken.souljah1h schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:06:
70k weer in zicht.
Maar ook veel moeite om terug gedrukt te worden, nog altijd steeds hogere candle closes dan de dag ervoor (op de daily dus). Dat is in principe bullish, de sell orders worden steeds hoger opgevreten en/of er worden er minder geplaatst.Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:09:
[...]
Hij heeft er moeite mee om doorheen te beuken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
70k bitches? Jeetje, daar heb ik wel een pot blauwe pillen voor nodig.
[ Voor 49% gewijzigd door sh4d0wman op 11-03-2024 08:19 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En dinsdag! En woensdag! Donderdag weer rekt! En vrijdag!Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:21:
nieuwe ATH op een maandagochtend, wat een leuk begin
This aged wellNeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 07:53:
Gaat niet zo lekker met de coins atm. m'n portfolio laat sinds dit weekend een min of meer afgevlakt/zakkend patroon zien verdorie. Maar ja, kijk ik naar de 30 dagen, dan is het gewoon een stijgende lijn...
Afwachten wat deze week gaat brengen!
Prisoners dilemma dit dan.sh4d0wman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:14:
[...]
70k bitches? Jeetje, daar heb ik wel een pot blauwe pillen voor nodig.
Edit:
Deze ken je zeker nog niet?
[Afbeelding]
Goed advies, hodlt ook beter en je staket vanzelf meer bitches als ze je sats zien.
Edit2: @WhySoSerious als je gewoon nog even 10 jaar naar kantoor blijft gaan zijn we allemaal multimiljonair. Thx man
jesperber schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:28:
Zit ik dan weer op kantoor met aggr trade open.
Op de maandag ochtend
Ik zie het, kanonnen. Ik ga vaker dit postenPHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:27:
[...]
This aged well
Als we weer een tijdje sideways gaan mag je deze comment herhalen want het brengt geluk
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Totaal geen yanks nodig om de boel te laten stijgentroje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:33:
Goed. 71k. Price discovery in full mode now.
Ik werk vandaag wel maar vanuit huis. Maar vannacht had de kleinste bedacht dat ze weer in haar dagritme zat en die bleef dus een hele tijd wakker. Nog even wat voorbereid voor het werk waardoor ik er nu al voor een halve werkdag aan changes/taken doorheen geramd heb. Dat wordt straks weer tropische eilanden uitzoeken in de tijd van de baas(/de maatschappij)Alpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:32:
Pantoffels al aan @Taro ?
@zwembroek ook nog in zn mandje?
Hier ook een dagje vrij trouwens. Heerlijk.
Dat is ook bijna nooit zo, de yanks denken altijd: bedankt Europa wij gaan verkopenColdcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:34:
[...]
Totaal geen yanks nodig om de boel te laten stijgen
stort ie weer in zo? Lastig he... buy the dip?
Huh. bij mijn weten wordt een market order gewoon gevuld en is het risico dat je hem net inschiet op het moment dat de koers omhoog vliegt waardoor je een stuk duurder inkoopt.technoaddict schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:34:
Vraagje voor de experts en niet experts die het ook weten
Als een market order partially filled is, en de prijs komt niet meer in de buurt van het koopmoment, dan wordt de order nooit helemaal gevuld?
En speel je dan wel of niet met het gedeelte dat gedeeltelijk gevuld is? Ik zie de order verder niet bij "Current orders" dus ik verwacht van niet. enige wat ik zie is een regeltje bij "Borrowings".
Update:mayhem schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:01:
PF status.
code:
1 2 3 Oktober 2023 +100% Februari 2024 +200% Maart 2024 +300%
Op naar de 400%
HODL
1
2
3
4
| Oktober 2023 +100% Februari 2024 +200% Maart 2024 +300% Maart 2024 +400% |
Op dit moment hopen op dips, is als hopen op het winnen van de staatsloterij.NeFoRcE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:36:
[...]
stort ie weer in zo? Lastig he... buy the dip?
Wat een mooie KnipAlpina schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:37:
[...]
[Afbeelding]
Goedemorgen.
Natural 71K, organic!
(Dit is AI helaas, wat een tech he)
[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 11-03-2024 20:00 ]
Hoe hoog moeten we komen om iets op je baas zijn bureau te leggen? Als je belooft een foto van de dampende hoop te maken dan koop ik nog wat BTC om je doel te bereikenWhySoSerious schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:34:
Ik kan al langzaam mn voeten op het bureau gaan leggen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jij kan zo crypto influencer wordenmayhem schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:37:
[...]
Goedemorgen cryptohelden. Doe slimme dingen. Maak mooie herinneringen.
Dit was dan wel een hele korte podcast geweest
Zo kort?mayhem schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:40:
[...]
Dit was dan wel een hele korte podcast geweest
Dacht ik ook. Maar bij "Order history" zie ik nog steeds Partially Filled staan.YES schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:37:
[...]
Huh. bij mijn weten wordt een market order gewoon gevuld en is het risico dat je hem net inschiet op het moment dat de koers omhoog vliegt waardoor je een stuk duurder inkoopt.
Dat je order weg is bij current orders suggereert ook dat ie volledig gevuld is.
En euh, borrowing? Ik zou niet weten wat je bedoelt maar als daar een bedrag staat zit je misschien met geleend geld in een positie, margin oid..?
Is dit trouwens op Bybit? Ik krijg daar sinds een tijdje altijd de melding dat orders partially filled zijn en als ik oplet zie ik met regelmaat dat 0 van de order niet gevuld is, oftewel, de melding klopt niet en de order is volledig gevuld, misschien dat even goed in de gaten houden bij een volgende order
Sorry @Slux ik vind het ook jammer.Slux schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:40:
[...]
Serieus ? het lijkt zelfs dat je de reflectie van iemand in de ogen ziet die de foto maakt.
Een market order kan bij mijn weten niet partially filled zijn.. Je verkoopt je funds tegen de market prijs, als deze daalt tijdens jouw order daalt ook jouw verkoopprijstechnoaddict schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:43:
[...]
Dacht ik ook. Maar bij "Order history" zie ik nog steeds Partially Filled staan.
Als ik naar mijn Fundings ga zie ik heel veel USDT staan. Dat is wat ik heb geleend. Maar ik zie ook dat ik veel BTC saldo heb. Dus het lijkt erop dat het geleende geld toch wel gebruikt is voor de aanschaf van BTC. Misschien zou dat meer kunnen zijn als de order helemaal gevuld is.... Ik zie geen Current orders oid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq