[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.823 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
MaStar schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:05:
En we gaan weer omlaag: uitstappen of nog wat weken wachten
De ath was tot vrijdag 69K, we staan erboven.
Ik zou persoonlijk nu uitstappen en volgende week op 77k instappen.

Maak n plan, hou je eraan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:01:
[...]

Zondag shuffle _O- ja ik kon het niet meer bijhouden met al die nieuwe projecten. Nog maar wat extra TAO gekocht.

[Afbeelding]
Soms moet je afscheid nemen bij een plus dikke 100%. Ik krijg de kriebels van TAOx als ik in die Telegram zit. Voelt zo scammy allemaal. Vanaf vrijdag +138%. En ROSNET voel ik het ook niet bij. Dik in de min gestaan bij ROSNET. Toch maar weer bijkopen om de GAK te verlagen. Daarna eindelijk break even. En nu een +150%. En als ik de whale wallets traceer dan is er geen enkele interesse in ROSNET en TAOx. VIRTU daarentegen wordt geaccumuleerd door OPSEC en GPU whales. Dus ik volg smart money. :) Dikke bag van nu.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:10:
[...]

Soms moet je afscheid nemen bij een plus dikke 100%. Ik krijg de kriebels van TAOx als ik in die Telegram zit. Voelt zo scammy allemaal. Vanaf vrijdag +138%. En ROSNET voel ik het ook niet bij. Dik in de min gestaan bij ROSNET. Toch maar weer bijkopen om de GAK te verlagen. Daarna eindelijk break even. En nu een +150%. En als ik de whale wallets traceer dan is er geen enkele interesse in ROSNET en TAOx. VIRTU daarentegen wordt geaccumuleerd door OPSEC en GPU whales. Dus ik volg smart money. :) Dikke bag van nu.
Vanar bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:10:
[...]

Ja precies. Komen ook gewoon meer scammy projecten bij zie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Huh? Wat is dat turks? Vanar who? :P

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2024 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Virtua has been rebranded as Vanar and the ticker has been updated from TVK to VANRY with a 1:1 swap ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepijnK
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 22:06
Eusebius schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:45:
[...]

Nog erger. Wat dan wel? Woonhuis verhuren?
Hoe kun je als gemiddelde consument nou daarin terecht komen?
Ik wil jullie draadje niet verder overhoop halen, maar ik heb hat-eenheden. Dat is best aardig boeren en in 2013 kocht je ze hier in de regio voor een "prikkie" (65-80k). Maar goed in mijn geval is het deels oud geld en deels netwerk. Ik heb me toen met een maat samen in de CV van zijn broer ingekocht.

Maar inderdaad als je dezelfde weg wil bewandelen die ik heb bewandeld dan moet je de juiste mensen kennen en ook wel vermogen hebben om in te leggen.

Crypto is laagdrempeliger dan dat, maar ook stukken volatieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Masstje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:16:
[...]

Virtua has been rebranded as Vanar and the ticker has been updated from TVK to VANRY with a 1:1 swap ratio.
Nee en dat lijkt er ook niet op hahaha.
https://www.virtuclouds.com/ VIRTU

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2024 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 08:45
We kruipen weer langzaam naar de 70k, zou echt tof zijn als de weekly close daarboven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:18:
[...]

:?

Ik bekijk het wel even ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
PepijnK schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:18:
[...]

Ik wil jullie draadje niet verder overhoop halen, maar ik heb hat-eenheden.
Fucking bullish man! Ik heb ook DOGWIFHAT. One of us!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
elektriekert schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:59:
[...]

Goede tijd was dat Richard!
Nu is het ook een mooie tijd, in de zin van gains pakken. Zojuist long gegaan sinds 68.8. Stoploss op entry. Een bazen long, geen lullige. Weg is pech, omhoog is rinkel de kinkel.

Fijne zondag allen!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wordt wel weer tijd dat ETH vuurwerk laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:46:
Oh, ipv hypotheken gaat het nu ineens over vastgoed...
Dikke investeringen jonguh, heeft tenminste onderliggende waarde itt die magische internet 1tjes en 0tjes.

Een baksteen kan je tenminste vastpakken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:48
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:22:
[...]

Fucking bullish man! Ik heb ook DOGWIFHAT. One of us!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-OuvLQW9blPS90n3Y_eqm559dqM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QOfYlozDF7ivNjnn3xy6e5WD.gif?f=user_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
WhySoSerious schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:25:
[...]

Dikke investeringen jonguh, heeft tenminste onderliggende waarde itt die magische internet 1tjes en 0tjes.

Een baksteen kan je tenminste vastpakken...
Weet je wat het mooie is van vastgoed? Dat je er gratis gezeik bij krijgt, dingen moet (laten) onderhouden, etc.

Sprak een tijdje geleden iemand die een steady 5-6% per jaar pakte met vastgoed, maar wel constant problemen aan het oplossen was met lekkage, glas vervangen, ontevreden bewoners, etc.

Nee, doe mij dan maar liever +588% in één maand tijd met een shitcoin, hoef je de rest van het jaar ook niet zoveel te doen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:14
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:18:
[...]

Nog niet te koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 09:59
Wie heeft er ervaring met Bybit savings? Ik zie bijvoorbeeld (met dank aan dit topic) dat je voor het staken van USDT 29% interest kan krijgen (flexible). Dat klinkt natuurlijk fantastisch (vergeleken met de spaarrente in ieder geval....), maar wat ik niet terug kan vinden is de history van dit percentage. Is het toevallig nu heel hoog, maar hiervoor grotendeels maar een paar procent, bijvoorbeeld? Waar vind ik deze gegevens?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:29
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:29:
[...]

Weet je wat het mooie is van vastgoed? Dat je er gratis gezeik bij krijgt, dingen moet (laten) onderhouden, etc.

Sprak een tijdje geleden iemand die een steady 5-6% per jaar pakte met vastgoed, maar wel constant problemen aan het oplossen was met lekkage, glas vervangen, ontevreden bewoners, etc.

Nee, doe mij dan maar liever +588% in één maand tijd met een shitcoin, hoef je de rest van het jaar ook niet zoveel te doen.
was voor mij ook de reden om het 2 jaar terug vooral niet te doen toen ik de kans had. Ipv verhuren, nog wat extra in crypto geklapt 5 maanden later (nov 2022). Beste keus ooit geweest.

Ik heb idd echt totaal geen zin een gezeur, van onderhoud, tot huurders die dingen slopen, tot huurders die je er niet uit mag flikkeren, veel te lage rendamenten.
Veel te veel gedoe, en ik zou er zelfs meer stress van krijgen dan alles in BTC hodlen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Ja zo sprak ik tijdje geleden iemand die nieuwe horloges wilde kopen, heb 'm aangeraden crypto te houden en niet te stellen.

Die tikte echt niet, en z'n horloge ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

iVibes schreef op zondag 10 maart 2024 @ 13:04:
Afgelopen week een nieuwe Nano S Plus gekregen van Ledger.
Van mijn 4,5 jaar 'oude' Nano S was het OLED scherm onleesbaar geworden. Werd steeds minder helder totdat hij echt niet meer te lezen was. Schijnt een bekend probleem te zijn.

Omdat mijn garantie natuurlijk al lang was verlopen boden ze me eerst 35% korting op een nieuwe.
Nadat ik vervolgens heb aangegeven dat het een bekend probleem is (met een linkje naar Reddit) en ik van een hardware wallet verwacht dat deze jaren meegaat, uiteindelijk toch een nieuwe gekregen.

Met m'n evenoude Nano X nooit geen problemen gehad. Ik kan verder ook nergens vinden of de Nano S Plus nu een verbeterd scherm heeft tov de Nano S....
Nice, goeie service.

Ik heb hetzelfde met mijn nano s.

Scheelt dat ik nog een Trezor heb.

Maar ik wil ook wel een gratiesch nieuwe Ledger.. moest je ook de betreffende factuur opsturen neem ik aan?
Die kan ik helaas nergens meer vinden..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

virofi schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:21:
We kruipen weer langzaam naar de 70k, zou echt tof zijn als de weekly close daarboven komt.
Zou inderdaad wel boelisj zijn.

Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vraagje aan de kenners, weet iemand of het nog mogelijk is om anoniem USDT ergens te kopen met BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:14
Slux schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:36:
Vraagje aan de kenners, weet iemand of het nog mogelijk is om anoniem USDT ergens te kopen met BTC?
Gure Exchanges zat met een usdt/btc pair toch zonder KYC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Vis schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:35:
[...]

Nice, goeie service.

Ik heb hetzelfde met mijn nano s.

Scheelt dat ik nog een Trezor heb.

Maar ik wil ook wel een gratiesch nieuwe Ledger.. moest je ook de betreffende factuur opsturen neem ik aan?
Die kan ik helaas nergens meer vinden..
Dat viel mij inderdaad ook niet tegen.
Factuur niet hoeven opsturen. Ze konden aan mijn gegevens zien (mailadres & naam) dat ik er ooit een Nano S besteld had.
(Ben gewoon heel netjes gebleven maar laat me niet afschepen met een standaard reply)

edit:
Vergeet ook niet de 'gratis' 10euro aan BTC actie mee te pakken ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 10-03-2024 17:45 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
jasperz89 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:39:
[...]

Gure Exchanges zat met een usdt/btc pair toch zonder KYC
ik bedoel meer via swap achtige constructies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Slux schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:43:
[...]

ik bedoel meer via swap achtige constructies.
Klinkt crimineel. Count me in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:47:
[...]

Klinkt crimineel. Count me in!
_O- Nee hoor valt wel mee, vroeg me alleen af of het nog kon, een paar jaar terug was crypto nog anoniem nu kan je nog beter een euro op de bank hebben staan dan een crypto muntje, ik zie dat alle bekende muntjes die dat waren nergens meer te verhandelen zijn op exchanges.

Net een discussie met een relatie die beweert dat het nog net zo makkelijk was als toen, maar komt dan weer weer niet met een duidelijke uitleg

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 10-03-2024 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

Ja dit bedoel ik met uiteindelijk kom je toch weer bij Bitcoin of crypto uit.

Ik ken ook iemand die 2 huizen in de verhuur heeft. 3de is niet interessant want hoop nieuwe regels?

Die benoemen ook precies dezelfde dingen die jij aanhaalt.

Wat is dan een andere manier om je geld te laten renderen?

Begin vorig jaar vroegen ze mij om 1 Bitcoin te kopen (told you so) geen advies van mij overigens kwamen ze zelf mee.

Ik zei dat ik zelf wel had bijgekocht en dat het mij een prima instapmoment leek. Was rond 16k bleek achteraf ook nog eens de bodem te zijn geweest.

Uiteindelijk niet gekocht en nu balen ze als een stekker…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:19

BeyondThunder

Lost Lightning

Jawel hoor, uniswap. Heb even gekeken, laat maar....
Ook nog 5% kosten erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbKJPa14gtIzgW6Q4M3K28zl0Gk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FKnxan2RNLPEV7HGRk5vMCq1.png?f=user_large

Ik blijf nog wel even in Rosnet, lekker goedkoop swappen op Arbitrum d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door BeyondThunder op 10-03-2024 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-10 18:49
Wispe schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:25:
Ik denk dat dat nog even duurt, de tijd van ETH is tot nu toe altijd na BTC. Ik denk dat er de komende tijd nog even een duidelijk hogere ath wordt neergezet voor BTC. Als je naar ETH/BTC kijkt staat ETH ook niet heel laag. Al denk ik wel aan de lage kant van de nieuwe channel, voor 2021 stond ETH/BTC veel lager en zo hoog als in 2017 is het nooit meer geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Alpina schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:53:
[...]

Ja dit bedoel ik met uiteindelijk kom je toch weer bij Bitcoin of crypto uit.

Ik ken ook iemand die 2 huizen in de verhuur heeft. 3de is niet interessant want hoop nieuwe regels?

Die benoemen ook precies dezelfde dingen die jij aanhaalt.

Wat is dan een andere manier om je geld te laten renderen?

Begin vorig jaar vroegen ze mij om 1 Bitcoin te kopen (told you so) geen advies van mij overigens kwamen ze zelf mee.

Ik zei dat ik zelf wel had bijgekocht en dat het mij een prima instapmoment leek was rond 16k. Bleek achteraf ook nog eens de bodem te zijn geweest.

Uiteindelijk niet gekocht en nu balen ze als een stekker…
250k € aan steady 4% rendament, kan je met crypto makkelijk overtreffen, daar twijfel ik noet aan. Maar hier heb je het allemaal zelf in de hand. Is alles safu, risicobeheersing op punt?, niet teveel shitcoins maar gebalanceerde pf…, holden op cex of wat?

1 ding is zeker, mijn winsten room ik af en koop er wat mee in Italië. Chianti slurpen op de tol van een berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
100% op ETH mijn grootste bag vind ik anders prima. Waarom die haast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Slux schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:51:
[...]

_O- Nee hoor valt wel mee, vroeg me alleen af of het nog kon, een paar jaar terug was crypto nog anoniem nu kan je nog beter een euro op de bank hebben staan dan een crypto muntje, ik zie dat alle bekende muntjes die dat waren nergens meer te verhandelen zijn op exchanges.

Net een discussie met een relatie die beweert dat het nog net zo makkelijk was als toen, maar komt dan weer weer niet met een duidelijke uitleg
Afgelopen vrijdag accountje gemaakt bij tradeorge (no kyc), btc naar hier laten komen, swappen naar usdt.

Maar ik zie wel geen withdraw mogelijkheid voor usdt. Dus gn idee wat je met die usdt wil gaan aanvangen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aS3goqcqFMJp-ohfP9tXcro39qk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cJVn6JS97sdFeqZ0Rt7vWtkQ.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Masstje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:04:
[...]

250k € aan steady 4% rendament, kan je met crypto makkelijk overtreffen, daar twijfel ik noet aan. Maar hier heb je het allemaal zelf in de hand. Is alles safu, risicobeheersing op punt?, niet teveel shitcoins maar gebalanceerde pf…, holden op cex of wat?

1 ding is zeker, mijn winsten room ik af en koop er wat mee in Italië. Chianti slurpen op de tol van een berg.
Gewoon Bitcoin op de Trezor en hodl. Daar had ik ze dan nog wel bij willen helpen.

Mooi toekomstplan. Klinkt goed :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:15
Masstje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:08:
[...]

Afgelopen vrijdag accountje gemaakt bij tradeorge (no kyc), btc naar hier laten komen, swappen naar usdt.

Maar ik zie wel geen withdraw mogelijkheid voor usdt. Dus gn idee wat je met die usdt wil gaan aanvangen.
Jawel hoor, zowel via ethereum netwerk als Tron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
baba420 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:13:
[...]

Jawel hoor, zowel via ethereum netwerk als Tron.
Schitterend, tot zover had ik dat kleine slidertje niet gezien... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
PlanR schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:23:
[...]

Nu is het ook een mooie tijd, in de zin van gains pakken. Zojuist long gegaan sinds 68.8. Stoploss op entry. Een bazen long, geen lullige. Weg is pech, omhoog is rinkel de kinkel.

Fijne zondag allen!
Die pakt alvast mooi uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dit moet toch deze week wel flink vuurwerk worden. Btc hikt zo erg aan tegen die Ath al een paar dagen.

Vorige bullruns waren c.a. 150dagen ~ om en nabij 1aug dit jaar. Zet mn targets ergens tussen 180k en 230k als top waarbij ik emotieloos ga verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Woohooo schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:31:
Dit moet toch deze week wel flink vuurwerk worden. Btc hikt zo erg aan tegen die Ath al een paar dagen.

Vorige bullruns waren c.a. 150dagen ~ om en nabij 1aug dit jaar. Zet mn targets ergens tussen 180k en 230k als top waarbij ik emotieloos ga verkopen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfndLpSTS2MgkyvFp09kDj0glYU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQ2O4zr8Rw4TxM9hM9iUYshH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Masstje schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:20:
[...]

Die pakt alvast mooi uit :*)
Heb het cadeautje nog niet aangenomen, maar sta prima! (4 in de long..)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gewoon even 13,5 Ether in een shitcoin flikkeren. Hopsa!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIU5-EAW8AArALK?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:06:
[...]

100% op ETH mijn grootste bag vind ik anders prima. Waarom die haast?
Moest even mijn administratie bijwerken en rekenen; met ETH sta ik 43% en met BTC 38% in de plus. *O*

Kan nooit snel genoeg gaan toch? :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:59:
Gewoon even 13,5 Ether in een shitcoin flikkeren. Hopsa!
[Afbeelding]
Niet zo opscheppen jij

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dat ding doet t niet onaardig neeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AAptsziIDz2iZVwF_QUgQ-mmTZo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kBMSsY57mWGf6HZI7WEJJgZ4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
MrMrq schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:15:
[...]

Niet zo opscheppen jij
Ik heb daar de ballen niet voor. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

@zwembroek Je vertelde een paar pagina's geleden dat je de wallets van grote whales volgt. Dat is heel slim. Weet je dat je ook alerts kan zetten op veranderingen in deze wallets?
Dat heb ik ook draaien hier, dat kan je instellen via:
https://ethplorer.io/?from=em_watcher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Olas.. let’s go:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

@BeyondThunder
Misschien is het dan ook aardig om die wallet adressen te delen :p ik vind het een super idee, maar ik heb echt geen idee welke adressen nou echt groot inkopen.

Overigens ben ik een andere mening toegedaan over rosnet, vandaag een ATH neergezet en nog steeds maar een mc van ~7M, dat kan echt nog wel een stuk hoger.

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 10-03-2024 19:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
St@m schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:35:
@BeyondThunder
Misschien is het dan ook aardig om die wallet adressen te delen :p ik vind het een super idee, maar ik heb echt geen idee welke adressen nou echt groot inkopen.

Overigens ben ik een andere mening toegedaan over rosnet, vandaag een ATH neergezet en nog steeds maar een mc van ~7M, dat kan echt nog wel een stuk hoger.
https://etherscan.io/tx/0...1db7155777e8273aac4304193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik ga er stiekem vanuit dat er al een heel lijstje is :p deze had ik óók kunnen vinden, maar toch bedankt :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

St@m schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:35:
@BeyondThunder

Ja @zwembroek, gooi die whales even in de groep hier d:)b.

Ik volg (een van) de wallets van dman (bcw), foute gast, maar had in het verleden soms goede calls.
Wallet is al een tijdje inactief.
0xe9ebfe414870284626Ff3c19fe0BC7c632581B58
(Ik kwam aan deze wallet door een referral actie waar hij tonnen mee heeft verdiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:02
BeyondThunder schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:45:
[...]

Ik volg (een van) de wallets van dman (bcw), foute gast, maar had in het verleden soms goede calls.
Wallet is al een tijdje inactief.
0xe9ebfe414870284626Ff3c19fe0BC7c632581B58
(Ik kwam aan deze wallet door een referral actie waar hij tonnen mee heeft verdiend)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 10:23
PlanR schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:23:
[...]

Fijne zondag allen!
Haha, wat een baas.

Ik trade niet, behalve dat ik in de bear mn hele hebben en houwe erin flikker en in de bull er weer uit trek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Pagina 83 alweer..
Op dit tempo moeten we elke 2 weken een nieuwe starten! :+
@Taro wel moderaten he, voor je eigen bestwil _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:07:
Pagina 83 alweer..
Op dit tempo moeten we elke 2 weken een nieuwe starten! :+
@Taro wel moderaten he, voor je eigen bestwil _O-
Ik zit pas op 42

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik op 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ik op 69, oh wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij nexo kun je nu ook leverage trading doen (tot x50), wel met alleen usdt als collatoral. Wel handig dat je gewoon een “market” lev. Trade kan starten 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Heb hier nog niemand over blastup gehoord. Zal waarschijnlijk zo zijn redenen hebben. Heb er zelf een paar euro op stuk geslagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
lonehitman schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:25:
Heb hier nog niemand over blastup gehoord. Zal waarschijnlijk zo zijn redenen hebben. Heb er zelf een paar euro op stuk geslagen...
Iemand moet de eerste zijn... Maar zit er ook een goed verhaal achter of is het gewoon een shitcoin?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:27:
[...]

Iemand moet de eerste zijn... Maar zit er ook een goed verhaal achter of is het gewoon een shitcoin?
Prachtig verhaal net zoals elke shitcoin. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
lonehitman schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:29:
[...]

Prachtig verhaal net zoals elke shitcoin. Haha
Dikke whitepaper ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

YES schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:34:
[...]

Dikke whitepaper ook?
Ja, en levendige socials ook! _O-

Maar moon = moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat voor effect hebben ad-campanges op een munt?

Starting March 15th and running for a full THREE MONTHS, Floki will be prominently displayed in the historic and unforgettable Times Square Plaza in New York on a MASSIVE double-sided HD LED screen that is directly beside the Nasdaq billboard in Times Square!

https://floki.medium.com/...-of-new-york-2bbac739e129

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Eusebius schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:52:
Wat voor effect hebben ad-campanges op een munt?

Starting March 15th and running for a full THREE MONTHS, Floki will be prominently displayed in the historic and unforgettable Times Square Plaza in New York on a MASSIVE double-sided HD LED screen that is directly beside the Nasdaq billboard in Times Square!

https://floki.medium.com/...-of-new-york-2bbac739e129
Vreselijk, dit heb ik letterlijk 3 jaar geleden ook gezien, de campagne was, missed Doge? Buy floki. Uiteraard gedaan, net als velen hier. Resultaat? -97%.
Schijthond, misschien pak je een paar keer gains, maar blijf niet hangen..

Trouwens, we hebben nu toch een kat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Don Guacamole schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Vreselijk, dit heb ik letterlijk 3 jaar geleden ook gezien, de campagne was, missed Doge? Buy floki. Uiteraard gedaan, net als velen hier. Resultaat? -97%.

Daar moest ik ook meteen aan denken....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ppUSMnMHNwGdUh3fhOAliyYXZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x0I7Qg0hvKyBDS3w8CnQsBHo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMbZRO3SNxF55rHNRSpOKQfTfSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uqAdsV4JFTXXd4f3fq2fTixy.gif?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 10-03-2024 20:58 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:37
Don Guacamole schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Met trams in Amsterdam toch? Of die er echt gereden hebben...
Maar nu de kat ja ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Bushalte schreef op zondag 10 maart 2024 @ 20:58:
[...]

Met trams in Amsterdam toch? Of die er echt gereden hebben...
Maar nu de kat ja ;)
Op trams in volle corona, dat was n top idee van de marketeer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Komt tie dan he.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qs4VRtLnYnMtZLOzPG9RR66KBkg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xK0lJODyUijNVmUG2B8agstw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BeyondThunder schreef op zondag 10 maart 2024 @ 19:45:
[...]

Ja Zwembroek deel alles met ons. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik beschik helaas (nog) niet over de bedragen om hier in te stappen. Voor Ethereum netwerk heb je denk minimaal >$500 nodig om 'verantwoord' te investeren. Koop en verkoop fee van 5% en dan nog minimaal $40 aan gasfee (X2).

Maar ik waardeer het onwijs dat je dit deelt met ons!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Hoogste weekly close ooit icm laagste volume ooit?

Boooring!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:16:
[...]

Ja Zwembroek deel alles met ons. ;)
Totdat ie er klaar mee is, dan moet je hem 267656 keer taggen voor ie zich weer laat zien :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BeyondThunder schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:19:
[...]

Ik beschik helaas (nog) niet over de bedragen om hier in te stappen. Voor Ethereum netwerk heb je denk minimaal >$500 nodig om 'verantwoord' te investeren. Koop en verkoop fee van 5% en dan nog minimaal $40 aan gasfee (X2).

Maar ik waardeer het onwijs dat je dit deelt met ons!
Blijft wel eigen risico. Maar vind het leuk om er zo nu en dan een te delen. Ik steek er ook behoorlijk wat tijd in. Het gaat me wel iets te ver om alle whale wallets te delen etc. Dan wordt het wel heel makkelijk om zelf niets meer te doen. Altijd zelf je eigen onderzoek doen. Net zoals @poekiepoes12 die na eigen onderzoek zijn vriendin iets met een whores ofzo laat kopen ... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Snap ik, als je iemand z'n transacties volgt en je gaat rekt, is er maar 1 die schuld heeft. En nee, da's niet @zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-10 22:19
Slux schreef op zondag 10 maart 2024 @ 17:51:
[...]

aangezien gij de ruimtes onder de brug-verhuurder bent, moet ik zeggen dat jouw huurders/tenants ook steeds creatiever worden (betaald willen worden in een stable. Ik zou toch liever voor BTC of ETH gaan, maarja die transactiekosten/gasprijs ) :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
YES schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:22:
[...]

Totdat ie er klaar mee is, dan moet je hem 267656 keer taggen voor ie zich weer laat zien :+
Ja precies. Soms heb je gewoon van die dagen. Mijn vriendin heeft ze een paar dagen in de maand. Dus valt met mij wel mee dacht ik zo. Daarnaast heb ik ook niet gezegd dat ik een Jaapio ging doen he. Het scheelt al een slok op een borrel dan die smiley hier niet meer rond hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:24:
[...]

Blijft wel eigen risico. Maar vind het leuk om er zo nu en dan een te delen. Ik steek er ook behoorlijk wat tijd in. Het gaat me wel iets te ver om alle whale wallets te delen etc. Dan wordt het wel heel makkelijk om zelf niets meer te doen. Altijd zelf je eigen onderzoek doen. Net zoals @poekiepoes12 die na eigen onderzoek zijn vriendin iets met een whores ofzo laat kopen ... _O-
$whoren _O- ja die is mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:34:
[...]

Ja precies. Soms heb je gewoon van die dagen. Mijn vriendin heeft ze een paar dagen in de maand. Dus valt met mij wel mee dacht ik zo. Daarnaast heb ik ook niet gezegd dat ik een Jaapio ging doen he. Het scheelt al een slok op een borrel dan die smiley hier niet meer rond hangt.
Hehe, ja ik loop ook te ouwehoeren hè. Vond het prima en begrijpelijk dat je even de deur dicht sloeg, teveel gezeik eventjes. Waren ook ineens een paar bijzondere figuren in de SC te vinden. Wordt nog wel een keer weer erger ergens in de rest van de bullrun, als de hele teringbende weer/nog steeds gigantisch blijft moonen. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
YES schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:37:
[...]

Hehe, ja ik loop ook te ouwehoeren hè. Vond het prima en begrijpelijk dat je even de deur dicht sloeg, teveel gezeik eventjes. Waren ook ineens een paar bijzondere figuren in de SC te vinden. Wordt nog wel een keer weer erger ergens in de rest van de bullrun, als de hele teringbende weer/nog steeds gigantisch blijft moonen. :+
Zeker ik weet wie het zegt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z61EO3pzQ038-zkbrC83R1uSW3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/phGjXlcwAif6cd58fRj6kaZs.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ba8AYGlsmyShEWTWzCWSxoswttI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kXUMKHSGZQMdBW6MI2LvfXlI.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ow ja ook nog voor @Darrell
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EEJCL1o_ONnMqKvpIQxSJpAPrM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kvm6EppB1EXpysnw2mrKyv14.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-10 22:19
@zwembroek je hebt toch niet stiekem je tweakers account met Jaapio gedeeld hea? :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
D_Jeff schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:45:
@zwembroek je hebt toch niet stiekem je tweakers account met Jaapio gedeeld hea? :P
Nee zeker niet haha. Al zou ik die best met hem willen delen als dat zou betekenen dat hij weer meedoet hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
@Skrunsies heeft het te druk met zijn nieuwe vriendin.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:15
Tussen al dat hopium door is het lezen van Bitcoin dood verklaringen ook een leuke tussendoortje: https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 03-10 14:21
Ik zag dat jij de eerste was die rendament schreef in deze topicreeks. Respect!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:31:
[...]

Ik zag dat jij de eerste was die rendament schreef in deze topicreeks. Respect!
Thnx. Tja, 30 mei 2018 was echt zo'n momentje om de trend in te zetten. Ik weet het nog goed 17,9%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Nog een mooie grafiek voor het slapen gaan. Dalende BTC supply op exchanges versus de stijgende waarde.

Het beeld is wat vertekenend, de verticale assen beginnen beide niet op 0. Desondanks positief signaal. My body is ready ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYfE7Sa0U9cFvBnHJihRjeGsoPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJHEY6X6Zorx8lEJR7GlK3oa.jpg?f=fotoalbum_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Numbers schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:37:
Nog een mooie grafiek voor het slapen gaan. Dalende BTC supply op exchanges versus de stijgende waarde.

Het beeld is wat vertekenend, de verticale assen beginnen beide niet op 0. Desondanks positief signaal. My body is ready ;)

[Afbeelding]
Veel rendament op een site vol sentament.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Eens bedenken wat ik morgen ga aantrekken. Misschien in een ruimtepak verschijnen? Of als het vannacht rekt gaat na de hoogste weekly close in een clownspak naar de McD!

[ Voor 34% gewijzigd door Coldcat op 10-03-2024 22:51 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:50:
Eens bedenken wat ik morgen ga aantrekken. Misschien in een ruimtepak verschijnen? Of als het vannacht rekt gaat na de hoogste weekly close in een clownspak naar de McD!
Ik doe morgen lekker mijn pantoffels, joggingbroek en hoody aan, heerlijk dat thuiswerken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taro schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:55:
[...]

Ik doe morgen lekker mijn pantoffels, joggingbroek en hoody aan, heerlijk dat thuiswerken :)
Of je bent gewoon elke maandag vrij. Ook heerlijk. :)

Pagina: 1 ... 21 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!