[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.783 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:24
Taro schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:17:
[...]

Ome Arthur zal wel aan kostenoptimalisatie hebben gedaan en daarna het ontwikkelteam hebben opgedoekt.
weet ik wel zeker. Die is nu vooral druk met allemaal andere zaken. Geeft iig ook geen geld meer uit aan kleren en de kapper. Geniaal hoe hij er af en toe bij zit in podcasts. En altijd lekker met shitcoins trollen.

Maargoed, hij was natuurlijk wel de eerste......en kreeg laatste een mailtje dat je nu ook 250x kan doen. Is wel wat voor jaapio

[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 21-06-2024 21:31 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
_O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpEqmsMkM0uuLXNJSc69SE1fZpE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TQM3UeXOhd5dQRBz9ojSFF87.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
hahahahah ja 8 jaar terug wellicht ja 8)7

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
anti elppa schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:30:
[...]

hahahahah ja 8 jaar terug wellicht ja 8)7
Toen deden we nog niet eens mee tijdens het EK. Nu wel.. dus pak een pint en ga tv kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tiWLl9ZBVa7BkUQNtEpWUax4uiA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mT1LjelNffdrmkvR6aJfL7NN.jpg?f=user_large

Zero.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:48
M00n!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:28:
[...]

We staan nog boven de BMSB en boven de $60k!

Je weet niet hoe het gaat voelen als de BMSB wordt doorbroken en we diep onder de $60k duiken! :+
Toen we in mei onder de 60k doken, was ik op vakantie dus had dat niet echt meegekregen.
Het motto is "investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen" toch? En ik heb nog wel wat op de spaarrekening staan, dus ik heb mijn inleg niet nodig. :P

De komende tijd genieten van het mooie weer. Ik ga in juli naar Frankrijk en in september naar Curacao en voor je het weet is het oktober, doet BTC wat hij moet/hoort doen en komt alles weer goed. :9B

• anti elppa
Pelox schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:00:
[...]

Toen deden we nog niet eens mee tijdens het EK. Nu wel.. dus pak een pint en ga tv kijken.

[Afbeelding]
Nee voor mij geen voetbal. Zooitje overbetaalde halftamme aanstellers zonder kloten. Mij niet gezien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cjeb_jz1vWoBOFXRLP3QQ37a_-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FxOzaaDsfAqwvwAe95Eqd9L1.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRNkAjeTvSstzz4O82v74NT_6js=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NcNmep8ixJBu2eVaZeDueA6o.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AI1bUAGv3yfn-M-wxzycP3TvqDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AagWcHv2gtIWKzvMqNu3Lxwx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtDxQN25vT3BRbdtpsNadlIuahk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mxqqouLLFwQbaKehA0vT1OyW.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 21-06-2024 22:56 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:20
Ik hoor net "shitbakken voetbal" en moet aan shitcoins denken.

There is no second best, only Bitcoin and shitbakken coins _O-

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49

Darrell

Fiat moonboy

Breaking!

Sydney: Hodl bitches and you will all be rich!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/we49bHYH_ltV82pdtTgG38ePtYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RKwDeilM8wFr6fvZ2aB49FPI.gif?f=user_large

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:34

Aeronaut

PF sinds TOP '24

FUCK

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
Op de één of andere manier kan ik geen foto's meer embedden. Maar dan typ ik het gewoon.

BULLMARKET SUPPORT BAND!
<insert man met bullish hoedje en saxofoon in zijn hand>

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

* Stukfruit gaat de hele nacht long *O*

Dat zit wel Schnorr.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

cooLopke schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 00:33:
Op de één of andere manier kan ik geen foto's meer embedden. Maar dan typ ik het gewoon.

BULLMARKET SUPPORT BAND!
<insert man met bullish hoedje en saxofoon in zijn hand>
Hoedje? :?
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/98dCgWDs4rsAAAAC/epic-sax-guy-sax.gif

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Die man met meer pegment? Doet me altijd aan zwarte piet denken. Die is er ook niet meer.

Dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 22-06-2024 07:34 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-01 21:52
Epic Sax Guy, prachtig. Op YT stond zo’n 20
Uur durende repeat van dat nummer. Perfect om mensen gek te krijgen tijdens het drinken met de vrienden

Stack Sats

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@resusaapje haha die moves.... doet me denken aan gister met je moeder. :> Grapje het was je zus

We worden melig (en beroerd) van de koers. :(:)

0.44% up, minimoon :)F

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:55

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AriYYRuRwO5nOgWmoWaKtXVqkq8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wOpPWH4RJanZQljDteYFXVVO.jpg?f=fotoalbum_large

CEO van Dell is bullish?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dunne AVAX!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
Precies op tijd, dit dipje. Buy some more.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61XPz+Fd1WL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

* Stukfruit gaat voor de fantasia en switcht naar carnaval zodra de maan wordt aangeraakt

Dat zit wel Schnorr.

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:32
Nee er gaat een lijst rond met miljardairs die crypto hebben. Waarom ook niet geld zat en opzoek naar alpha.

• Vis

Vis

Vaevictis_ schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 09:37:
[...]

Nee er gaat een lijst rond met miljardairs die crypto hebben. Waarom ook niet geld zat en opzoek naar alpha.
Als Dell hetzelfde playbook gaat volgen als die van MSTR en meer bedrijven gaan volgen, gaan we mooie tijden tegemoet.

HODL

Wat meen je als Nvidia Bitcoin op de balans gaat zetten... Ooit gaan ze dit zeker moeten doen als hedge.

• anti elppa
Vis schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 09:43:
[...]

Als Dell hetzelfde playbook gaat volgen als die van MSTR en meer bedrijven gaan volgen, gaan we mooie tijden tegemoet.

HODL

Wat meen je als Nvidia Bitcoin op de balans gaat zetten... Ooit gaan ze dit zeker moeten doen als hedge.
sowieso gaan we naar mars of nog verder 2e helft vh jaar. En volgend jaar buiten ons zonnestelsel.
Ik snap dat voor nieuwkomers deze periode best lastig is, maar ze zullen vast na nog 2 cycles zien dat dit normaal is, nodig is, en er voor zorgt dat we straks echt opstijgen. Het is zoooo simpel allemaal.

Ik ben dus gewoon onverminderd bullish as fuck. En als mijn bags niet al goed gevuld waren geweest zou ik nu zeker bij kopen, en zeker gewoon strak door gegaan zijn met DCA.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Aeronaut op 22-06-2024 10:45 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:55

knakworst

Get more sats!

AERO moon.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

No worries, zal als laatste lachen

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 13:56
Kon zo gauw geen Curve topic vinden, maar hier zitten vast ook curve gebruikers. Ik kon op mijn abnamro creditkaart als ik die via curve gebruikte altijd alle transacties terugzien in de curve app, om vervogens te gbitten. Ik kan ineens maar 30 dagen transacties terug zien. Iemand anders hier ook last van?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:30
Byte_Me schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:29:
Kon zo gauw geen Curve topic vinden, maar hier zitten vast ook curve gebruikers. Ik kon op mijn abnamro creditkaart als ik die via curve gebruikte altijd alle transacties terugzien in de curve app, om vervogens te gbitten. Ik kan ineens maar 30 dagen transacties terug zien. Iemand anders hier ook last van?
Zoeken, alle Forums, 'curve', 9e resultaat. Zet er creditcard bij en hij komt nog hoger.
Ervaringen met Curve (Mastercard Debit)
(Gratis curve is 30 dagen GBIT https://www.curve.com/en/plans)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Byte_Me schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:29:
Voor oudere transacties ga je naar launchpad -> insights.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1JANU5MbToR-7u3NZ-9w3SdcrM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9NYWEIoL60Emy8CqNrbMcTXu.png?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:14
Aeronaut schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:02:
No worries, zal als laatste lachen
Omdat je de grap als laatste begrijpt?

Maktub

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:24:
[...]

weet ik wel zeker. Die is nu vooral druk met allemaal andere zaken. Geeft iig ook geen geld meer uit aan kleren en de kapper. Geniaal hoe hij er af en toe bij zit in podcasts. En altijd lekker met shitcoins trollen.

Maargoed, hij was natuurlijk wel de eerste......en kreeg laatste een mailtje dat je nu ook 250x kan doen. Is wel wat voor jaapio
×250 leverage?

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErtsosQW8AA6q48.jpg

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
[...]

Toen we in mei onder de 60k doken, was ik op vakantie dus had dat niet echt meegekregen.
Het motto is "investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen" toch? En ik heb nog wel wat op de spaarrekening staan, dus ik heb mijn inleg niet nodig. :P

De komende tijd genieten van het mooie weer. Ik ga in juli naar Frankrijk en in september naar Curacao en voor je het weet is het oktober, doet BTC wat hij moet/hoort doen en komt alles weer goed. :9B
Wijze woorden! Hier vandaag de jacuzzi weer in elkaar geprakt. Straks weer lekker genieten onder de parasol met een koud tripeltje.

Lekker verkoelend als het warm wordt, en als het niet warm wordt stook ik dat hoerending gewoon op tot 38°C.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dpUw35H8diUo5hxlC-InZZHZTo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F6QUfcMdWhrufa4XfPwfsB94.jpg?f=user_large

Zomervakantie is ook geboekt, augustus een kleine maand vrij, wie doet je wat!

Lekker genieten en laat die koersen maar omkutten.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-01 23:14
FrambozenTaart schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:42:
[...]

Wijze woorden! Hier vandaag de jacuzzi weer in elkaar geprakt. Straks weer lekker genieten onder de parasol met een koud tripeltje.

Lekker verkoelend als het warm wordt, en als het niet warm wordt stook ik dat hoerending gewoon op tot 38°C.

[Afbeelding]

Netjes netjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgFd9YgBZg5yNzIYL5udWjo09iM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygYWNOhIosCRf28z73COfon4.jpg?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np7w1JYyySESlFrUoM5O_69hVDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vbSgQRTeDcZ07yucny4dwBFU.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:32
FrambozenTaart schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 14:42:
[...]

[Afbeelding]

Wel duurzaam gestookt met restwarmte van de bitcoin miners neem ik aan?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01 21:53
Vaevictis_ schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:38:
[...]

Wel duurzaam gestookt met restwarmte van de bitcoin miners neem ik aan?
Met Memecoin Zonnepaneel ofc

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Eq3Om5f7CTytVy7yTgw5CdCwio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ijgxI1j9Xbe8ngix4zNJcvzV.jpg?f=fotoalbum_large

BTC

• Wispe
  • Niet online
Als dat plaatje klopt, klopt ook wat men hier zegt wat de bodem is in de volgende bear.

Let’s go *O*

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 21:08

• D_Jeff
Die lambo ruil ik graag in voor Japanse degelijkheid. En die hebben ook dure auto's gemaakt ;)

• MrFX
D_Jeff schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:04:
Die lambo ruil ik graag in voor Japanse degelijkheid. En die hebben ook dure auto's gemaakt ;)
De Lexus LFA _/-\o_

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

D_Jeff schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:04:
Gaan we het nou weer over die Aygo hebben?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Dikke Cro cashback op de trouwringen vandaag! Scheelt weer een aantal maanden harken om die Jade kaart ooit nog terug te verdienen :Y)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AlterBridge schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:21:
Dikke Cro cashback op de trouwringen vandaag! Scheelt weer een aantal maanden harken om die Jade kaart ooit nog terug te verdienen :Y)
Gefeliciteerd dan denk ik? d:)b

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Taro schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:23:
[...]

Gefeliciteerd dan denk ik? d:)b
Ja gaat allemaal goed hier :*) ! Aftellen tot de bruiloft in september ^) , hopelijk een gezonde baby in januari O+ en een huis in april 8)

En ik kan gelukkig gewoon nog even door HODL’en :7 !

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pffffff, keuzestress..... Lamborghini Aventador SVJ met Gintani uitlaat (de Revuelto is leuk, maar toch minder rauw) of de nieuwe Bugatti Tourbillon....

Gelukkig nog een jaartje om er over na te denken tot einde bullrun.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Gingen jullie niet de Jeff bezos route volgen?

Armoede looks?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aeronaut schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 23:42:
Gingen jullie niet de Jeff bezos route volgen?

Armoede looks?
Scheiden

-50%

Nog steeds miljarden hebben

Met pensioen

-> Yes, die volg ik d:)b

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 23:51:
[...]

Scheiden

-50%

Nog steeds miljarden hebben

Met pensioen

-> Yes, die volg ik d:)b
Welke shitcoin heb jij? :+

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:32
Coldcat schreef op zondag 23 juni 2024 @ 00:10:
[...]

Welke shitcoin heb jij? :+
CVX

• Alpina
AlterBridge schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:28:
[...]

Ja gaat allemaal goed hier :*) ! Aftellen tot de bruiloft in september ^) , hopelijk een gezonde baby in januari O+ en een huis in april 8)

En ik kan gelukkig gewoon nog even door HODL’en :7 !
Mooi man! Gefeliciteerd d:)b

• anti elppa
zo strak heb ik die lijnen eigenlijk nooit eerder gezien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEQ4B4uha0T7zodIDvOrHPLdqgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pfoN3REtuUpgKhq958M38vq1.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 23:06:
Pffffff, keuzestress..... Lamborghini Aventador SVJ met Gintani uitlaat (de Revuelto is leuk, maar toch minder rauw) of de nieuwe Bugatti Tourbillon....
[YouTube: 2025 BUGATTI Tourbillon]

Gelukkig nog een jaartje om er over na te denken tot einde bullrun.
Minus de wachtlijst. Over 6 maanden bestellen bij btc 150k.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op zondag 23 juni 2024 @ 07:35:

[Afbeelding]
S00n.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:07
Goedemorgen allen, hoe was jouw zaterdagavond?

nou:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69y10MUWBN3rIfpiXA-MAH3omZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9CDZy35RoUd8jWPk0Xrw5Dmd.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Btc is bbc in haar geval ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8nSMFZN-f7lyFe_e5GOYjXz9sI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBUEYT3nEsxIdeVmXC7dTSXi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Gipsy King op 23-06-2024 08:42 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Zzzzzz….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zUQ3dmgpjk48-strfpMK4g5c3W8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wB7sGiAWRibVvhZKYgSZY4sZ.jpg?f=user_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-01 21:52

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/022LzJ3mBnTNaP3AE3UBz_gfmdk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FLI3IjepVlHfaGB2oJVmEkNQ.gif?f=user_large

Stack Sats

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:56
Boring it is. Fijne zondag iedereen. Hopelijk snel weer Moon.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo stabiel .... maakt het gelijk de CDBCs overbodig en alle shitcoins zoals USD/EUR/etc.

Morgen sats op alle prijskaartjes in de Bruna en Appie. *O*

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRB3Bax7zrv87cXCpP_wngULa4qk6hROrpjaA&usqp=CAU

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3waTY8jmbKaDqqLmiVtCgrG4vUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NQZ8zKqGDy3hvGp1ACOoDOgr.jpg?f=user_large

• D_Jeff
NeoflexNL schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:17:
[...]

Gaan we het nou weer over die Aygo hebben?
Das een Aygo die je momenteel 10 a 11 BTC kost, droogkloot :+

[ Voor 3% gewijzigd door D_Jeff op 23-06-2024 10:48 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Je hebt een paar personen die een grote invloed hebben. Door bepaalde dingen te zeggen krijgen ze een grote groep mensen mee.

Saylor zorgt ervoor dat meer mensen iedere week braaf hun satjes kopen en hodlen. Ook mensen die dat nog nooit eerder gedaan hebben. Dit is een goede ontwikkeling!

Zij krijgt ook veel aandacht. En brengt waarschijnlijk ook wel wat verandering mee! Je kunt dat alleen maar toejuichen!

-

Die dunne AVAX kwam dus door hack bij een Turkse partij. $54m was overgeboekt.

https://cryptobriefing.com/avax-price-drop-btcturk-hack/

[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 23-06-2024 11:54 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arnrPRD_u6UoESgB03aK3ADOlh8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Vh9BI95Y3LZSNPi6Wdw9vw9M.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 191% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2024 12:10 ]

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 00:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1XuPZpGn_lPmFnuCN4ZLb3wn6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XRKV05nAiTr8LYiWXIeUhr52.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Ipv Netflix and chill wordt het voortaan
Netflix and spit on that thang

op Tinder: swipe right if you spit on that thang

nothing stops this train

• Vis

Vis

Ik ben wel een beetje klaar met dat blije mokkel en haar uitspraak welke tot in den treurigheid wordt herhaald hoor.. zo kinderachtig is het internet hedendaags, en zo verveeld. Waar gaat het heen met de triestheid.

Wen moon?

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 22:44

[Afbeelding]
Interessant plaatje. Beide kant op de flink wat liquiditeit op te halen. Gezien de lange termijn up is, zullen we nog wel een keer het gele bandje aan de onderkant gaan oppeuzelen komende dagen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op zondag 23 juni 2024 @ 12:31:
Ik ben wel een beetje klaar met dat blije mokkel en haar uitspraak welke tot in den treurigheid wordt herhaald hoor.. zo kinderachtig is het internet hedendaags, en zo verveeld. Waar gaat het heen met de triestheid.

Wen moon?
Ik moest het opzoeken waar het hier ineens over ging.

Maar weer eens een harde confrontatie dat ik een jaartje ouder word.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025

Wen moon?
Een verschijnsel van alle tijden, wij worden gewoon oud. Maar inderdaad, hopelijk hebben we het dal van de golfbeweging bereikt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Alpina

Wen moon?
Erg flauw ja.

Hier het origineel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfz3zF51nvoIwmAlNAt8AECcBYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vvfl4JJFYctHnLQLEamznUpi.jpg?f=fotoalbum_large

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:30
Alpina schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:13:
[...]

Erg flauw ja.

Hier het origineel.

[Afbeelding]
Rijkaard Haarshampoo, macht das Haar Völler. Volgens mij gaat het nu niet over haar, toch?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MrMrq
Ik ben wel een beetje klaar met dat blije mokkel […], zo kinderachtig […], en zo verveeld. […] de triestheid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4QDygH3-1rArZj1zLOPzSDZE0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ckGAyDaHZHXbLPDvxcxwTU0A.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUrI1nkqzVJ0ZYwKaslEVoI9R6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07VdPDvfhaA3RgoUDk589DWh.jpg?f=fotoalbum_large

Yikes. Blijkbaar was het mogelijk om in de app ook een wallet aan te maken (ik gebruik deze alleen als pf tracker). In ieder geval gehackt en alles foetsie bij veel mensen.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 23 juni 2024 @ 08:19:
Goedemorgen allen, hoe was jouw zaterdagavond?

nou:

[Afbeelding]
Ik snap de hele sensatie even niet hiervan. Maar het is wel vergelijkbaar met crypto dit weekend :z

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:22

WhySoSerious

Be the change.

Ja al 8 jaar ondertussen, maar er gebeurt verdomde weinig...

Gelukkig volgende week dividend van indexfondsen, heb je veel meer aan :D

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:20
WhySoSerious schreef op zondag 23 juni 2024 @ 19:14:
[...]

Ja al 8 jaar ondertussen, maar er gebeurt verdomde weinig...

Gelukkig volgende week dividend van indexfondsen, heb je veel meer aan :D
En rente uitbetaling voor je spaargeld => meer sats toch?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
120k (Vlaggenstok vanaf februari) OF 185k (Vlaggenstok vanaf oktober 2023), welke wordt het?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKtcb6O_wxhTw3HxQ7-BnyGpiPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gci4QcZjsNtWQJw1TxiIgcTv.png?f=fotoalbum_large

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:22

WhySoSerious

Be the change.

Gondor schreef op zondag 23 juni 2024 @ 21:19:
[...]

En rente uitbetaling voor je spaargeld => meer sats toch?
Accumulating ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• Kol Nedra
veel ruimte heeft ie wel he

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rekt

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie rode candle idd, maar in het grotere plaatje zie je die gelukkig niet terug :) Bijkopen/HODL dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pv_soemmbecdp59qHdLM4GtrWsI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TXitlqZtPyDGnx5gd0PDf4s1.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
order gehit, mooi man meer BTC in mijn tassie 👍

nothing stops this train

• Kol Nedra

nothing stops this train

• anti elppa
Wat ik vanmorgen al poste was dit te verwachten. Precies die liquiditeit gepakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjyZ9s_VHKS2Q-F4Ajt6IUJ42zA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iA3u3ur7f8GxlE41XxmyDsQ6.jpg?f=fotoalbum_large

• MrMrq
Ach, een occasion is ook zo gek nog niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YE3bvqS1rOxJyU2UajdSjYvqH1Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WjfHP7B5lXTXdJvBKJMRSa15.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• anti elppa
ok 59-60k zone it is. Long order gezet rond de 60k.
We zitten dus sowieso met de verdere dip down, en dan weer omhoog in het kanaal wat nog zeker een paar weken in de range. fijne is dat het dalende deel bijna klaar is. RSI 56 en F&G 51.....funding negatief, volume wat zakt....
weekly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61CKRXHmMYrrh4w8ctDBpMLIf7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FGE9zCaPxe00wFKJBx92Hmea.png?f=fotoalbum_large

op de daily zitten we nog in een falling wedje. Je ziet dat we voor volgende week van richting moeten veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrCP3f1gGvVfy4s7iymJQwK1ZE4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zng0sXaOvUH6fVlZSc7j9xPt.png?f=fotoalbum_large

GElukkig word het mooi weer deze week. Laptop het raam uit en lekker bier drinken.

[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 24-06-2024 06:29 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
anti elppa schreef op maandag 24 juni 2024 @ 06:14:
ok 59-60k zone it is. Long order gezet rond de 60k.
We zitten dus sowieso met de verdere dip down, en dan weer omhoog in het kanaal nog zeker een paar weken in de range. fijne is dat het dalende deel bijna klaar is. RSI 56 en F&G 51.....funding negatief

[Afbeelding]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-01 20:40
anti elppa schreef op maandag 24 juni 2024 @ 06:14:

GElukkig word het mooi weer deze week. Laptop het raam uit en lekker bier drinken.
LFG

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdm9xbDhieWsxamZ0eTYyNDFjbmh3cnFvdjVzYTJ2MXdsYTAwcjZlayZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/gHhz5ZqkY8rzyWUiKw/giphy.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
LFG strat

Oh f*ck... net mijn laptop weggegooid..

Zero.

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:04
El Caballero schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:10:
Begin dit jaar ben ik begonnen met een value averaging strategie, zoals een klein aantal anderen op dit forum al langer deden. Deze methode heeft mijn DCA strategie vervangen en ik vind het leuk om wat real-world resultaten te delen.

Even in het kort over deze strategie, elke week heb ik een doelbedrag (in fiat) waarmee mijn BTC potje moet stijgen. De theorie is dat je hierdoor volledig emotieloos laag inkoopt en hoog verkoopt. Ik hoop deze strategie nog gedurende deze bull- en de komende bearmarkt(?) vol te houden en in de volgende bull m'n inleg eruit te halen inclusief winst en een mooi aantal resterende sats, dus ik ben benieuwd hoe dat in de praktijk uitwerkt.
We zijn weer een kwartaal verder sinds mijn vorige post, tijd voor een update van de value averaging resultaten. Klik op bovenstaande quote om terug te lezen wat mijn value averaging methode precies inhoudt. Genoemde bedragen zijn nog steeds fictief, de percentages/rendamenten zijn wel correct en zouden voor iedereen met elk inlegbedrag hetzelfde zijn.

Allereerst moet ik mijn excuses aanbieden aan de DCA politie. Ik ben te ver gegaan. Het begon me een beetje te jeuken dat de koers een aantal keer op rij in het weekend erg laag stond en weer flink gestegen was op mijn aankoopmoment op de maandagochtend. Temeer omdat ik soms maar een paar tientjes mag inleggen en mijn jaarbudget daardoor niet volledig verwacht te gaan besteden, heb ik besloten dat zodra mijn Excel sheet aangeeft dat ik voor €200 of meer kan kopen, dat ik dat ook zal doen. Op 10 mei had ik daartoe de eerste mogelijkheid en op 15 juni nogmaals. Toen heb ik voor €203 en €206 aan BTC bijgekocht. Als de prijs op een willekeurig moment hoog staat en ik mag €100 verkopen, zal ik daar vanaf nu ook gebruik van maken.

Hierdoor ben ik overigens wel gaan twijfelen over de wekelijkse inleg op maandag. Want waarom moet ik eigenlijk wachten tot het maandagochtend is? Als ik op dinsdag dikke winst kan verkopen en donderdag weer laag kan inkopen, waarom zou ik dat niet gewoon doen? Op die manier zoek je de bodems en pieken misschien wel beter op en het systeem bepaalt nog steeds wat het 'ideale' bedrag is om op dat moment in te leggen of op te nemen.. Een groot nadeel kan ik niet echt bedenken, alleen dat de vergelijking met DCA wat meer moeite gaat kosten (goede verkoopmomenten doorrekenen als DCA aankoopmomenten zou niet helemaal eerlijk zijn).

Voor de volledigheid hierbij mijn aan- en verkoopmomenten:

DatumDoelbedrag (€)Aankoop (€)Aankoopkoers (€)Verkoop (€)Verkoopkoers (€)
1 jan10010038.754--
8 jan2009740.069--
15 jan30010539.197--
22 jan40011237.786--
29 jan5008639.166--
5 feb6009139.837--
12 feb7002744.751--
19 feb8003948.692--
26 feb90011247.864--
4 mrt1000--10458.261
11 mrt11002763.242--
18 mrt120010063.245--
25 mrt130011362.210--
1 apr14003465.833--
7 apr150012564.587--
15 apr160017461.374--
22 apr17008761.996--
29 apr180019358.604--
6 mei19006959.619--
10 mei*200020356.531--
13 mei2000--1856.347
20 mei2100--7761.418
27 mei22004063.759--
3 jun230011163.501--
10 jun24003865.121--
15 jun*250020662.289--
17 jun25002163.070--
24 jun260018958.929--
Totaal2499199

Meteen door naar de resultaten! Zijn die er 3 maanden later op vooruit gegaan?

Resultaten na Q1:

StrategieInleg (€)GAK (€)BTC in portefeuilleRendament
Value averaging90543.3120,021+44%
Dollar cost averaging (virtueel)1.30047.9630,028+33%
Lump sum (virtueel)1.30038.7540,034+61%

Resultaten na Q2 (inclusief Q1):

StrategieInleg (€)GAK (€)BTC in portefeuilleRendament
Value averaging2.30052.4400,044+12%
Dollar cost averaging (virtueel)2.60055.2320,047+6%
Lump sum (virtueel)2.60038.7540,067+51%

Na Q1 had ik met mijn value averaging methode 44% rendament, dat is door hogere aankoopkoersen (plus het gebrek aan stijging van de koers) onderuit gezakt tot 12%. Op het eerste gezicht geen verbetering dus, maar als we de vergelijking maken met DCA dan is er wel degelijk iets verbeterd. Na Q1 was het rendament met value averaging 1,33x hoger dan met DCA (44% vs 33%). Na Q2 is dit verschil uitgelopen tot 1,91x (12% vs 6%). *O*

Anders gezegd, ik heb €2300 ingelegd om nu na 26 weken voor €2600 aan BTC in mijn portfolio te hebben. Had ik geDCA't, dan had ik €2600 betaald voor €2761 aan BTC. Ofwel ik heb een gemiddelde aankoopkoers (GAK) van €52.440 betaald, waar ik met DCA een GAK van €55.232 zou hebben betaald. Met DCA was ik wel geëindigd met 0,003 bitcoin extra, maar dat verschil is al aan het teruglopen t.o.v. vorig kwartaal.

Hopelijk stijgen de koersen komend kwartaal flink. Ik ben benieuwd wat meerdere goede verkoopmomenten met de resultaten gaan doen, maar ik vrees dat we misschien nog net iets langer geduld moeten hebben. Tot die tijd geniet ik van elk moment dat ik meer dan €100 mag inleggen, zoals deze mooie maandagochtend!

• Vis

Vis

Mooie M op de weekly boys... Lets flip some burgers again.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Double top, de koek is op

• Wispe
  • Niet online
Bekijk het van de zonnige kant: vandaag payday, dus perfecte gelegenheid om bij te kopen.

Liever nu dan vorige week of volgende week toch?
Pagina: 1 ... 200 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!