Vuurwerk.
FrambozenTaart schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:54:
[...]
Hij zat in fiat en is te grazen genomen door inflatie en vermogensbelasting.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Fed verlaagt aantal verlagingen rente tot ééntje dit jaar.
Heuy, een Bartje.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dr worden wel heel veel bartjes geprint op verschillende timeframes..ByteMe_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:08:
Heuy, een Bartje.
Dat was een dipje van een 1.5%.. echt niks
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nee man. Doe mee sinds 2017. Ik heb geen buikpijn en ik heb er ook geen nacht minder om geslapen. Maar ik had de correctie in die fase van de bull niet verwacht. En ik had ook verwacht dat het wel bij zou trekken binnen een paar maanden. Maar retail fomo blijft vooralsnog gewoon uit. Daarom ben ik iets minder bullish.Aeronaut schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:57:
[...]
Eerste echte bull met veel virtueel geld?
Dat zweet en buikgevoel verdwijnt wel op den duur. Maar blijft natuurlijk zuur
Het speelveld is ook gewoon veranderd na de ETF’s. Anticiperen op een top en bodem wordt steeds lastiger.
Op de lange termijn gaat alles omhoog; inflatie, aandelen, de Bitcoin koers. Als je geen haast hebt maak je vanzelf winst. Het probleem is iedereen heeft haast en wil liever gisteren dan vandaag financieel onafhankelijk worden.
Op de lange termijn gaat alles omhoog; inflatie, aandelen, de Bitcoin koers. Als je geen haast hebt maak je vanzelf winst. Het probleem is iedereen heeft haast en wil liever gisteren dan vandaag financieel onafhankelijk worden.
Retail komt echt pas wanneer we dik over ATH zijn, want dan pikt het nieuws weer op.
Verstandige retail is al ingestapt met het nu.nl artikel bij 30k(?)..
De eckte eckte retail begint eigenlijk wanneer mainstream influencers weer wat sponsoring krijgt vanuit crypto en iedereen en hun kapper erover heeft dat iets de volgende grote ding wordt.
Heb geloof in de cyclus. Komt uiteindelijk goed….
Verstandige retail is al ingestapt met het nu.nl artikel bij 30k(?)..
De eckte eckte retail begint eigenlijk wanneer mainstream influencers weer wat sponsoring krijgt vanuit crypto en iedereen en hun kapper erover heeft dat iets de volgende grote ding wordt.
Heb geloof in de cyclus. Komt uiteindelijk goed….
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Voornamelijk CumRocket en Stifler's Mom.WhySoSerious schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Waarschijnlijk heb ik het gemist hoor, maar wat is / was de samenstelling van je PF dan?
baba420 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:21:
Het speelveld is ook gewoon veranderd na de ETF’s. Anticiperen op een top en bodem wordt steeds lastiger.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j4IG07i73oW9KAO9YfTAhXWS.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
powell gaat zo weer onzin uitkramen. gestuiter incoming in T -4min
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:26:
powell gaat zo weer onzin uitkramen. gestuiter incoming in T -4min
aangepast
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2024 20:34 ]
nothing stops this train
Looks like 68k is back on the menu.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oOJvXtZIiFoajjhZp1uZSymd.jpg?f=user_large)
God bless America and god bless my money printer.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wat een volatiliteit afgelopen dagen. Na de vrijdagmiddagcrash naar Le Mans gegaan om wat auto's te bekijken voor de mooiste race van het jaar. Daarna was het leven gelijk aan de dagelijkse gang in crypto.
Omdat de plaatjes van dikke tetten niet meer mogen in dit topic ben ik maar naar de kust gereden om wat MILF's te spotten. Godnondeju, er liepen toch een paar pareltjes rond. Dikke opgespoten tetten en heerlijke kontjes. Dat zorgde voor een heerlijk dikke paal. Maar ook daar speelt de markt met je. De zon kwam sterk doorzetten en wist binnen no-time rode verbrande ellende te veroorzaken. Op dat moment kwam er een melding binnen dat BTC ook door het putje ging met 5%. Tijd om mezelf terug te trekken en een pasta rekteroni te eten met een liter goedkope wijn. In de avond goed doorsmeren met aftersun, uit een groen flesje... dat bleek weer een teken te zijn voor explosieve koersen deze morgen.
De huis is weer bijgetrokken en gewend aan de zon. BTC heeft weer een mooie bounce gedaan op de daily 100MA. De shitcoins staan weer waar ze stonden. Klaar voor de uitbraak naar de 100k and beyond!
Omdat de plaatjes van dikke tetten niet meer mogen in dit topic ben ik maar naar de kust gereden om wat MILF's te spotten. Godnondeju, er liepen toch een paar pareltjes rond. Dikke opgespoten tetten en heerlijke kontjes. Dat zorgde voor een heerlijk dikke paal. Maar ook daar speelt de markt met je. De zon kwam sterk doorzetten en wist binnen no-time rode verbrande ellende te veroorzaken. Op dat moment kwam er een melding binnen dat BTC ook door het putje ging met 5%. Tijd om mezelf terug te trekken en een pasta rekteroni te eten met een liter goedkope wijn. In de avond goed doorsmeren met aftersun, uit een groen flesje... dat bleek weer een teken te zijn voor explosieve koersen deze morgen.
De huis is weer bijgetrokken en gewend aan de zon. BTC heeft weer een mooie bounce gedaan op de daily 100MA. De shitcoins staan weer waar ze stonden. Klaar voor de uitbraak naar de 100k and beyond!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:06:
Wat een volatiliteit afgelopen dagen. Na de vrijdagmiddagcrash naar Le Mans gegaan om wat auto's te bekijken voor de mooiste race van het jaar. Daarna was het leven gelijk aan de dagelijkse gang in crypto.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kan, ligt voornamelijk aan de prijs. Uiteraard niet volledig eruit, wil toch minimaal wel 0.3 Bitcoin aanhouden tot 2030/2035.
Ik dacht zelf aan minimaal 0.1 bitcoin houden en dan weer de bodem proberen te timen.Nopheros schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Kan, ligt voornamelijk aan de prijs. Uiteraard niet volledig eruit, wil toch minimaal wel 0.3 Bitcoin aanhouden tot 2030/2035.
Rood kruist wit
Wacht 1 jaar
Verkoop
Maar wat de rode lijn is? Mag vluggejappie weten
Dat is de SARAeronaut schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:34:
[...]
Rood kruist wit
Wacht 1 jaar
Verkoop
Maar wat de rode lijn is? Mag vluggejappie weten
https://www.tradingview.c...502597-parabolic-sar-sar/Parabolic SAR (SAR) is a time and price technical analysis tool primarily used to identify points of potential stops and reverses. In fact, the SAR in Parabolic SAR stands for "Stop and Reverse". The indicator's calculations create a parabola which is located below price during a Bullish Trend and above Price during a Bearish Trend.
Parabolic SAR is a nice, compact indicator that can provide some good information. It is not typically recommended, however to use it as a stand-alone to generate trading signals. Since it is time and price based it is not adept at measuring the actual strength of a trend, merely its direction and duration. It is a good idea to use it in conjunction with an indicator that specializes in measuring trend strength. A good choice would be Wilder's own Directional Movement.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 12-06-2024 21:39 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De Parabolic SAR is een technische indicator die is ontwikkeld om de richting te bepalen waarin een effect beweegt. De indicator wordt ook wel een stop- en reverse-systeem genoemd, dat wordt afgekort als SAR.
Ow, jij was mij voorColdcat schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:38:
[...]
Dat is de SAR
[...]
https://www.tradingview.c...502597-parabolic-sar-sar/![]()
Dump it!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, zo ver was ik. Voor het antwoord de vraag van @Moiety is het ook niet zo relevant. Maar ik wil het graag begrijpen, in plaats van alleen maar memes posten.
Ik meen hier diminishing returns in te zien, en ik herken wat @zwembroek zegt. De retail die ken zit erin, zal er nooit in zitten of kiest voor het snelle geld van de meme coins.
Verwacht ik PlanB-achtige uitspattingen? Nee.
Maar de prijs wordt niet bepaald door retail in Nederland, die wat willen speculeren. Bitcoin is een oplossing voor Argentijnen, Salvadorianezen en Turken. En ook de rest van de wereld gaat meer en meer inflatie kennen, want de zorg, oorlog en het klimaat moeten betaald worden. En dan heb je nog de ETFs, het instappen wordt makkelijker.
Verwacht ik dat de groei afzwakt? Zeker. Denk ik dat Bitcoin blijft bestaan? Zeker.
Verwacht ik minder diepe dalen? Ook. Want als we over anderhalf jaar op 50k staan dan kopen jullie en ik ook weer ‘de dip’. Wat nog steeds een x10 is ten opzichte van 2019.
Ik neig naar jouw strategie, boven die van PlanB. Behalve dan het deel met betrekking tot all out. Mij lukt het niet om de markt te timen, en dan handel je met delen van je PF. Ik ben dan 2/3e ‘weg.’
Maktub
Bedankt voor de hulp, maar deze rode lijn lijkt in niets op de parabolic SARs die ik in Google vindt. Deze lijn gaat sideways en daalt terwijl de prijs stijgt?
Maktub
Ik vind maar raar dat er wordt gesteld dat een Salvador of Argentinië belangrijker zijn voor de prijs van Bitcoin dan Nederland. De economie van Nederland is ongeveer 2x die van Argentinië. Een gemiddelde Nederlander danwel een degen heeft een stuk meer disposable inkomen en beschikbaar vermogen dan zijn Zuid-Amerikaanse rivaal.
Jezelf beschermen tegen inflatie in dat soort landen? Als allochtoon uit een land met een instabiele valuta heb ik gezien dat USD of EUR stacken door velen al voldoende gevonden wordt (vaak bieden de banken ook nog eens een respectabele rente aan), maar daarnaast kiezen mensen ook voor dingen als effecten en vastgoed. Maar het overgrote deel van de bevolking leeft van dag tot dag.
Jezelf beschermen tegen inflatie in dat soort landen? Als allochtoon uit een land met een instabiele valuta heb ik gezien dat USD of EUR stacken door velen al voldoende gevonden wordt (vaak bieden de banken ook nog eens een respectabele rente aan), maar daarnaast kiezen mensen ook voor dingen als effecten en vastgoed. Maar het overgrote deel van de bevolking leeft van dag tot dag.
[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 12-06-2024 22:04 ]
Hier vind je een duidelijke uitleg:MrMrq schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:54:
[...]
Bedankt voor de hulp, maar deze rode lijn lijkt in niets op de parabolic SARs die ik in Google vindt. Deze lijn gaat sideways en daalt terwijl de prijs stijgt?
https://www.avatrade.nl/e...s/parabolic-sar-indicator
Fair.exelletor schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 22:03:
Ik vind maar raar dat er wordt gesteld dat een Salvador of Argentinië belangrijker zijn voor de prijs van Bitcoin dan Nederland.
Ik bedoelde vooral te zeggen: de wereld is groter dan het kringetje retail om mij heen. En BTC positioneert zich meer en meer als store of value. De gemiddelde Argentijn kan daar niks mee. Een rijke misschien wel. En een Amerikaanse vermogensbeheerder zeker.
Het wordt spannend om te zien welke volumes we blijven aantrekken met BTC. Retail loopt terug, old money is nog terughoudend.
Je hebt maar één Argentijn nodig om de prijs op 100k te krijgen, zolang er niemand op Tweakers verkoopt voor minder. Maar als er hier een boel zijn die op 95k al met een mooie winst (willen) verkopen dan gaat die vlieger niet op. En dat beeld bekruipt me wel, dat steeds meer mensen de cycli begrijpen en iets voorzichtiger timen.
We’ll see.
Maktub
Sterker nog. Ik ben mijn DCA out al begonnen!MrMrq schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 22:28:
[...]
Fair.
Ik bedoelde vooral te zeggen: de wereld is groter dan het kringetje retail om mij heen. En BTC positioneert zich meer en meer als store of value. De gemiddelde Argentijn kan daar niks mee. Een rijke misschien wel. En een Amerikaanse vermogensbeheerder zeker.
Het wordt spannend om te zien welke volumes we blijven aantrekken met BTC. Retail loopt terug, old money is nog terughoudend.
Je hebt maar één Argentijn nodig om de prijs op 100k te krijgen, zolang er niemand op Tweakers verkoopt voor minder. Maar als er hier een boel zijn die op 95k al met een mooie winst (willen) verkopen dan gaat die vlieger niet op. En dat beeld bekruipt me wel, dat steeds meer mensen de cycli begrijpen en iets voorzichtiger timen.
We’ll see.
:strip_exif()/f/image/4klK1Oh9F3AmC9izD9eLc1qE.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de goede orde. Tegen eind 2022 all in gegaan.
Pfff, CoinMarketCap schakelt hier soms opeens naar €...
Krijg telkens weer een hartverzakking als dat opeens gebeurt en ik heb het even niet door
Krijg telkens weer een hartverzakking als dat opeens gebeurt en ik heb het even niet door

Even overleg gepleegd, groen licht ontvangen en iets meer dan 100 stuks IO.net aan de pf toegevoegd met een verse DCA. Topvrouw heb ik toch
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Moest je nog een tegenpresentatie leveren?Taro schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 23:30:
Even overleg gepleegd, groen licht ontvangen en iets meer dan 100 stuks IO.net aan de pf toegevoegd met een verse DCA. Topvrouw heb ik toch
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Well doneTaro schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 23:30:
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 13-06-2024 07:13 ]
Maktub
Laten we de aankoop van een zak van de meest gure shitcoins niet gaan verheerlijken.
Je bent een rund als je met shitcoins stunt.
There is no second best.
There is no second best.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-06-2024 08:53 ]
To buy Hemule or Not to buy Hemule
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot

Wat is er loos met die ETH ETF dan? Toen de BTC ETF werd goedgekeurd, begon het handelen binnen een paar dagen?

Wat is er loos met die ETH ETF dan? Toen de BTC ETF werd goedgekeurd, begon het handelen binnen een paar dagen?
@BTC100K2021 Volgens mij toch ook gewoon beschikbaar?
Professionele handelen kijken naar wat het meeste oplevert, wat de laatste paar jaar iig niet ETH is dus had zelf ook niet verwacht dat daar miljarden in zouden stromen:
https://blockworks.co/ethereum-etf
Professionele handelen kijken naar wat het meeste oplevert, wat de laatste paar jaar iig niet ETH is dus had zelf ook niet verwacht dat daar miljarden in zouden stromen:
[ Voor 65% gewijzigd door Nopheros op 13-06-2024 09:39 ]
https://newsbit.nl/ethere...g-altijd-op-sec-feedback/Nopheros schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:36:
@BTC100K2021 Volgens mij toch ook gewoon beschikbaar?
Kennelijk dus toch nog geen definitief groen licht
Ah bovenstaande zijn futures, mijn fout.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:41:
[...]
https://newsbit.nl/ethere...g-altijd-op-sec-feedback/
Kennelijk dus toch nog geen definitief groen licht
Spot staad idd nog op pending,
/f/image/0NaAaRQ7tlGo7Q6jc1l45o0x.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Nopheros op 13-06-2024 09:45 ]
If if ifBTC100K2021 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:34:
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ZB6DcMTqPQCnkU31b9JbYA6a.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom is dit nieuws niet uitgebreid op de MSM (ja sorry ik weet dat enkele dit woord verafschuwen) geweest?
Of denken ze dat het wel goed komt met de dollar?
Is het fake nieuws?
Anyhow.. wel interessant om te zien en ben benieuwd of Bitcoin (natuurlijk) daar een uitkomst in gaat zijn binnen de USA. Een wereldwijde universele digitale valuta, gebacked by energy.
Alle seinen staan op groen voor een mega bullrun dit jaar en volgend jaar imo.
Niet in Bitcoin zitten is een groter risico dan wel gealloceerd zijn.
Gebaseerd op BTC Spot ETF bij Blackrock gegund, zal dat dus wel Augustus worden. Of zie ik dat verkeerd?Nopheros schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:42:
[...]
Ah bovenstaande zijn futures, mijn fout.
Spot staad idd nog op pending,
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De geschiedenis herhaalt zich. Zodra echt alles naar de vinkentering gaat, of omega candles omhoog, dan gooien de meeste mensen hun vooropgestelde plannen overboord.MrMrq schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 22:28:
En dat beeld bekruipt me wel, dat steeds meer mensen de cycli begrijpen en iets voorzichtiger timen.
"The petrodollar agreement, formalized after the 1973 oil crisis, stipulated that Saudi Arabia would price its oil exports exclusively in U.S. dollars and invest its surplus oil revenues in U.S. Treasury bonds. In return, the U.S. provided military support and protection to the kingdom."Vis schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:52:
[Afbeelding]
Waarom is dit nieuws niet uitgebreid op de MSM (ja sorry ik weet dat enkele dit woord verafschuwen) geweest?
Is het fake nieuws?
Anyhow.. wel interessant om te zien en ben benieuwd of Bitcoin (natuurlijk) daar een uitkomst in gaat zijn binnen de USA. Een wereldwijde universele digitale valuta, gebacked by energy.
"Saudi Arabia's holdings of US Treasuries reached $135.9 billion in March 2024, up $4.8 billion month-on-month (MoM)"
"Outstanding (as of May) $27.0 trillion" - totale US Treasury bonds
Al met al geen wereldschokkende impact lijkt mij?
is voor zover ik weet niet fake. Resultaat gaat zijn dat er meer landen gaan volgen, en dat de dominante positie van de dollar langzaam afbrokkelt. Resultaat daar weer van is dat het effect van grenzeloos dollars printen heel erg slecht gaat zijn voor de USA als land. Inflatie gaat extreem worden op die manier. Ook de schuldpapier gaat NOG minder interessant worden. Eigenlijk is het gewoon het begin van het einde.Vis schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:52:
[Afbeelding]
Is het fake nieuws?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op een moment kunnen de greater fools op zijn. Zoals bij GameStop of de .com bubbel.
Natuurlijk hebben we het over een andere asset class en andere waarde(n). Maar als Bitcoin nu 60k kost en een paar jaar geleden 600 dollar, dan zit er toch iets van lucht en speculatie in.
De prijs is niet alléén ingegeven door dikke tech.
En waar gespeculeerd wordt vallen spaanders. Als de cycli hun magische voorspelbaarheid een keer kwijtraken (nieuwe ATH voor de halving, in vier jaar géén nieuwe ATH, …), dan trekt de karavaan gewoon door naar de volgende cash cow.
Hemule ofzo.
Ik ben een maxi, ik hodl door. Fiat is niet het alternatief.
Maar laten we ook niet blind worden. Onze lievelingsponzi is niet zó zeker dat we volgend jaar geheid op 150k staan.
Maktub
prachtig! zie Tesla pre-pumpen!
toch mooi had 3 weken terug mooie bag gekocht 🙌
nothing stops this train
Op een bericht dat Elon waarschijnlijk die 50 miljard krijgt, hoezo is dat goed nieuws voor Tesla?Kol Nedra schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:24:
prachtig! zie Tesla pre-pumpen!
Dat is 10x de jaarlijkse vrije kasstroom die anders besteed had kunnen worden aan aandeleninkoop of dividend voor de aandeelhouders.
#vermoeiend.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:53:
Laten we de aankoop van een zak van de meest gure shitcoins niet gaan verheerlijken.
There is no second best.
Wellicht dat het aandeel de waarde heeft omdat Musk aanblijft. Musk weg is flinke, zeer flinke knauw voor Tesla.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:28:
[...]
Op een bericht dat Elon waarschijnlijk die 50 miljard krijgt, hoezo is dat goed nieuws voor Tesla?
Dat is 10x de jaarlijkse vrije kasstroom die anders besteed had kunnen worden aan aandeleninkoop of dividend voor de aandeelhouders.
seriously, what drug is that? pic.twitter.com/w8oS40QSl3
— el gato malo (@boriquagato) 11 juni 2024
We did it Joe!
Nee geen idee waar dat allemaal naartoe gaat. Dat zal niet op een paar jaar gebeuren lijkt mij.
Euro zal eerst in de problemen komen.
Daarom een beetje BTC on the side voor skere tijden. Wat goud en zilver.
Zoiets bijvoorbeeld:
:strip_exif()/f/image/5rstH0Jyh574KyXbZbtIErLT.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.catawiki.com/...nhof-1724-gram-silver-980
Even wat kopen dacht ikAeronaut schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:10:
To buy Hemule or Not to buy Hemule
Swaps gingen niet doorheen..
Transactiekosten wegggg…
Zoek het maar uit met vitaliks poesje
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 13-06-2024 11:40 ]
dit iddWhySoSerious schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:33:
[...]
Wellicht dat het aandeel de waarde heeft omdat Musk aanblijft. Musk weg is flinke, zeer flinke knauw voor Tesla.
nothing stops this train
12-06-2024 Data : https://farside.co.uk/?p=997Bitcoin ETF Flow Table (US$m)
All Data : https://farside.co.uk/?p=1321
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgN5Qqw2jzZANCejJXxzBGGo.jpg?f=user_large)
Ik heb gister ook een meme coin aan de collectie toegevoegd. $Tooker op Solana. Een keer swappen met lage fee. 10.000 stuks for shits and giggles.Aeronaut schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:33:
[...]
Even wat kopen dacht ik
Swaps gingen niet doorheen..
Transactiekosten wegggg…
Zoek het maar uit met vitaliks poesje
zwembroek schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:47:
[...]
Ik heb gister ook een meme coin aan de collectie toegevoegd. $Tooker op Solana. Een keer swappen met lage fee. 10.000 stuks for shits and giggles.
[Afbeelding]

Ik gisteren $KGB op Ton netwerk
:strip_exif()/f/image/Sfc6YrKTP0WdmQOGeDFmP01u.jpg?f=fotoalbum_large)
*vlucht weg naar memetopic
Is alleen dat de olie niet meer in dollars wordt afgerekend wat ongunstig is voor de Ami's. Het zou interessant zijn als ze ook bitcoin gingen accepteren. Ik zou dat wel een meesterzet vinden. Heb in 2015 een ondernemer de tip gegeven ga bitcoin betalingen accepteren en dan niet laten uitkeren in fiat. Gewoon houden. Die is me nog dankbaar.anti elppa schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:06:
[...]
is voor zover ik weet niet fake. Resultaat gaat zijn dat er meer landen gaan volgen, en dat de dominante positie van de dollar langzaam afbrokkelt. Resultaat daar weer van is dat het effect van grenzeloos dollars printen heel erg slecht gaat zijn voor de USA als land. Inflatie gaat extreem worden op die manier. Ook de schuldpapier gaat NOG minder interessant worden. Eigenlijk is het gewoon het begin van het einde.
NEW: @BraiinsMining releases the BMM 100 Mini Miner
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 13 juni 2024
Specs:
- Hashrate: 1 Terahash
- Power consumption: 40W
- Price: ~225€ pic.twitter.com/sshR7wmNvL
nothing stops this train
Gaat er imo niet om hoeveel impact het heeft, gaat erom dat er een land buiten de US (wat nog steeds de wereldmacht heeft) iets beslist niet meer te doen wat het jaren wel heeft gedaan. Dat zou mijns inziens toch wel de nieuwskoppen moeten halen toch? Al is het maar een klein artikel.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:05:
[...]
"The petrodollar agreement, formalized after the 1973 oil crisis, stipulated that Saudi Arabia would price its oil exports exclusively in U.S. dollars and invest its surplus oil revenues in U.S. Treasury bonds. In return, the U.S. provided military support and protection to the kingdom."
"Saudi Arabia's holdings of US Treasuries reached $135.9 billion in March 2024, up $4.8 billion month-on-month (MoM)"
"Outstanding (as of May) $27.0 trillion" - totale US Treasury bonds
Al met al geen wereldschokkende impact lijkt mij?
In plaats daarvan zien we op NU.NL berichten als: Bedrijven reizen na Qatar nu wel af naar EK in Duitsland.... Joh.. lekker boeiend
[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 13-06-2024 13:26 ]
Vraag is wel welk hash algorithme ze ondersteunen, dat maakt nogal uit. Maar 40W is niet veel, risico is wel dat ze failliet kunnen gaan voor uitlevering in september.
Op 11 juni om 14:00 stonden we lekker laag. Daarna weer gestegen.Gipsy King schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:46:
[...]
12-06-2024 Data : https://farside.co.uk/?p=997
[Afbeelding]
Een buy high sell low is etf-bezitters dus niet vreemd.
Super vet! Ben je aan het bieden?Alpina schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:33:
[Embed]
We did it Joe!
Nee geen idee waar dat allemaal naartoe gaat. Dat zal niet op een paar jaar gebeuren lijkt mij.
Euro zal eerst in de problemen komen.
Daarom een beetje BTC on the side voor skere tijden. Wat goud en zilver.
Zoiets bijvoorbeeld:
[Afbeelding]
https://www.catawiki.com/...nhof-1724-gram-silver-980
De 11e was wel een slechte dag zeg!Gipsy King schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:46:
[...]
12-06-2024 Data : https://farside.co.uk/?p=997
[Afbeelding]
Nee dat niet, maar heb wel een zwak voor dit soort dingen.
Ow. Dan gaat het zeker naar 6 cent
De beren en maxi's voeren weer de boventoon in het topic.
Moon soon.
Moon soon.
Darrell schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:19:
De beren en maxi's voeren weer de boventoon in het topic.
Moon soon.
:strip_exif()/f/image/K8btQXKBivnHne8rYVniD6aN.jpg?f=fotoalbum_large)
nou eens kijken of we 68 een beetje kunnen vasthouden.
Nee dusknakworst schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:31:
nou eens kijken of we 68 een beetje kunnen vasthouden.
Wispe schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:46:
Ik ben klaar met dat volatiliteit. Ik stap eruit en ga wel ergens anders investeren.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/W1GtAf2LdgPxWv17JRn6nnXV.gif?f=user_large)
Moon!
spoiler:
De andere kant op
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wispe schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:46:
Ik ben klaar met dat volatiliteit. Ik stap eruit en ga wel ergens anders investeren.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Haha deze heb ik gisteravond gekeken.
Heerlijke kneuterigheid.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!