“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Tenzij WWIII uitbreekt gaan we never nooit geen 36k meer zien...resusaapje schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:33:
[...]
Krek sâ! Ik voorspel 36k op z'n laagste in de volgende beer.
Ik heb niet veel plannen, maar in de volgende rond dat niveau wil ik flink inslaan.
Mits ik er in slaag in de stier te verkopen. Da's mijn Achilleshiel
Ik zie een nieuwe bodemvisuitdagingjasper7878 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:34:
[...]
Tenzij WWIII uitbreekt gaan we never nooit geen 36k meer zien...

Of je gebruikte correct Nederlands en in dat geval, fijn dat we het eensch zijn!
[ Voor 15% gewijzigd door resusaapje op 12-06-2024 13:36 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-06-2024 14:11 ]
Cowen... 🫣BTC100K2021 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:20:
[...]
Je vergelijkt nu een periode uit een post halving year (vorige halving mei 2020) met een periode uit een halving year grotendeels voor de halving.
Edit:
Voor vanavond, volgens onze vriend Cowen ( YouTube: Bitcoin, FOMC, and CPI ):
Vorige 2 FOMC meetings:
~5% daling BTC de dag ervoor, net als gisteren.
Prijsreactie na bekendmaking: in beide gevallen tikte de prijs een lager niveau aan dan de dag ervoor.
Dus: ongeacht inhoud van de beslissing en persconferentie gaan we lager dan 66K vanavond??
Heeft t wel vaker mis gehad de laatste maanden. Niet teveel speculeren, we zien wel wat die ouwe Jerome vanavond te melden heeft, feit blijft dat de dollar rekt gaat, of dat nu snel gaat of in slowmotion maakt niet zoveel uit.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Snap de haat richting hem niet echt.Vis schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:12:
[...]
Cowen... 🫣
Heeft t wel vaker mis gehad de laatste maanden. Niet teveel speculeren, we zien wel wat die ouwe Jerome vanavond te melden heeft, feit blijft dat de dollar rekt gaat, of dat nu snel gaat of in slowmotion maakt niet zoveel uit.
Hij heeft zijn voorkeuren (eigenlijk zijn al zijn flimpjes BTC dominance videos met verschillende titels, daar kan ik juist de humor wel van in zien), maar hij beargumenteert deze veelal aan de hand van data. Niet alleen cryptodata zoals de meeste anderen, maar hij neemt rentes, brede marktcycle, algehele liquiditeit en cpi mee.
Met name de ETH holders kunnen hem niet uitstaan volgens mij, terwijl hij bullish is over ETH. Alleen niet in bepaalde fases van de cycle.
Je kunt een andere visie hebben, dan kijk je wat anders.
Zijn visie is samengevat:
- Een deel van de cycle moet je grotendeels in cash zitten
- Een deel van de cycle moet je in BTC zitten
- Een deel van de cycle bevat kansen voor alts en is het tijd op winst te nemen
Dit alles ook afhankelijk van de macro-economische factoren (rente, algehele liquiditeit e.d.) gedurende de cycle.
Hoe je daar op kan haten snap ik dus niet echt.
[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-06-2024 14:33 ]
de-dollarisation is ook aan de gang, iig de petrodollarVis schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:12:
[...]
Cowen... 🫣
nothing stops this train
CPI Core 0.2% MoM, Exp. 0.3%
CPI 3.3% YoY, Exp. 3.4%
CPI Core 3.4% YoY, Exp. 3.5%
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kol Nedra schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:30:
en daar gaan we, ATH soon!
:strip_exif()/f/image/AcIEnkUhBgAAhfi70wGrgycU.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat toevallig opeens een lagere CPIsjorremans schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:31:
CPI 0.0% MoM, Exp. 0.1%
CPI Core 0.2% MoM, Exp. 0.3%
CPI 3.3% YoY, Exp. 3.4%
CPI Core 3.4% YoY, Exp. 3.5%
Tijd voor rate cuts, succes amerikaanse politiek
100% manipulatie natuurlijk...keanu_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:35:
[...]
Wat toevallig opeens een lagere CPI
Tijd voor rate cuts, succes amerikaanse politiek
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Je hebt verkocht?troje schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:38:
Slaat weer nergens op dit
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als de rate cut gaat komen, breken we wel de ATH hoor vandaagAeronaut schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:40:
een 1.5k kaars is maar 2.3%.. even alles te relativeren..
Ik wil ook BTC
Nee. Ik heb nog nooit van mijn leven bitcoin verkocht.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Inflatie is nog steeds hoog en de goede banencijfers van afgelopen vrijdag maken de kans hier op klein.keanu_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:41:
[...]
Als de rate cut gaat komen, breken we wel de ATH hoor vandaag
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dan heb je niet in detail gekeken naar de banencijfers.audiojunk schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:46:
[...]
Inflatie is nog steeds hoog en de goede banencijfers van afgelopen vrijdag maken de kans hier op klein.
geloof niet dat er iemand is in deze draad die niet al eens (wat) BTC heeft verkochttroje schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:41:
[...]
Nee. Ik heb nog nooit van mijn leven bitcoin verkocht.
Ik heb even naar de bananencijfers gekeken, maar ik vind ze erg krom.keanu_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:47:
[...]
Dan heb je niet in detail gekeken naar de banencijfers.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jS1NLU8E2maIcspCs3tZZrMd.png?f=user_large)
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Je bedoelt dat de werkloosheid is gestegen van 3.9 naar 4%?keanu_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:47:
[...]
Dan heb je niet in detail gekeken naar de banencijfers.
Logisch toch. Kansen op rate cut nemen toe na CPI cijfers. Lagere US rente is goed voor Euro.Gipsy King schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:59:
[...]
MANIPULATIE !
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
op korte termijn welMrFX schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:26:
[...]
Logisch toch. Kansen op rate cut nemen toe na CPI cijfers. Lagere US rente is goed voor Euro.
dan in 1-3 jaar dikke inflatie
uiteraard ook een BTC van $300k+
nothing stops this train
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
als je met 300k alleen een brood kunt kopen heb je daar per saldo dan alsnog net niks aanKol Nedra schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:29:
[...]
op korte termijn wel
[YouTube: Money Printer Go Brrr (the original!)]
dan in 1-3 jaar dikke inflatie![]()
uiteraard ook een BTC van $300k+
De alts staan hier alweer mooi op +8,66% vandaag, meer dan de +3,8% van BTC.knakworst schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:15:
[...]
De alts zijn uitgemolken en we kunnen weer verder. Bull flag territory.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nog nooit van gehoort maar het zaakje stinkt of er zit een addertje onder het gras
https://coinmarketcap.com/currencies/notcoin/
To be a coin or to not be a coin, that’s the question…
:strip_exif()/f/image/jQdITjB9rsPzZZbAjTUm4h3r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/947nOuAdnUQKgljo4OtHnfk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze buys waren zo gek nog niettomtom901 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:51:
Toch nog een beetje kunnen traden en een beetje spot kunnen kopen. Die buy op 66.1 stuur ik naar de ledger.[Afbeelding]
Jammer dat bitvavo enkel hogere market cap muntjes toevoegd.
HenkEnIngrid koopt geen sub100 coin. alleen wat bitvavo voorschoteltHenkEnIngrid schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:10:
Vorige week werd notcoin nog een paar keer genoemd. Snelle stijger, nog relatief nieuw en al bijna in de top 50.
Rusland is ondertussen in de waan van Hamster Kombat, het volgende Telegram spel dat spelers crypto belooft voor het tappen op je scherm. Wereldwijd 140 miljoen spelers nu, maar een groot deel daarvan in Rusland en omringende CIS landen.Pinsa schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:56:
Nieuw op Bitvavo: Notcoin
Nog nooit van gehoort maar het zaakje stinkt of er zit een addertje onder het gras
https://coinmarketcap.com/currencies/notcoin/
To be a coin or to not be a coin, that’s the question…![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ten opzichte van 7 dagen geleden staat NOT nu 15% lager. Gratis airdrop van het spel of via wallet kan ik mij in vinden, maar op langer termijn hoef ik hier niet mee te speculeren.HenkEnIngrid schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:10:
Vorige week werd notcoin nog een paar keer genoemd. Snelle stijger, nog relatief nieuw en al bijna in de top 50.
[ Voor 18% gewijzigd door exelletor op 12-06-2024 16:18 ]
Ik wacht nog steeds op de Hemule listing...Aeronaut schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:12:
[...]
HenkEnIngrid koopt geen sub100 coin. alleen wat bitvavo voorschotelt
[ Voor 3% gewijzigd door HenkEnIngrid op 12-06-2024 16:17 ]
Deze hebben ze ook toegevoegd, low MC :HenkEnIngrid schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:10:
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/truefi-token/
Pinsa schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:56:
Nieuw op Bitvavo: Notcoin
:strip_exif()/f/image/DTrMyTSqPbQpARHKEWBMYWsg.png?f=user_large)
Zeker, eindelijk door de 1D MA7, hopelijk nu doorknallen:Vaevictis_ schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:21:
Laat de FOMO maar gevolgd worden door een short squeeze. Ben wel klaar met deze trading range, weerstand 72K is er om gebroken te worden! Niet waar @Taro ?
/f/image/7Hrmib3RJKpQNmI871MBWFcM.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
HenkEnIngrid schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:16:
[...]
Ik wacht nog steeds op de Hemule listing...
:fill(white):strip_exif()/f/image/Iq6YsVxOAWRnvukZtHQs8B1N.png?f=user_large)
Ja on-topic, die maken machines die al die chips leveren voor mining rigs.
Tijd voor een 1:10 rugpull!knakworst schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:29:
ASML bijna 1.000 euro.
En daarom is het zo ontzettend belangrijk om emotie uit te schakelen. Zat mensen die op de sellknop hebben geramd op 66k
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
en ja, ik heb nu wel winst genomen, in the pocket
nothing stops this train
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/k76DS4oL94AUxxMZHHDny3DR.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anthony Pompliano: "I sold my Ethereum and bought Solana instead." pic.twitter.com/oUq46FNgCu
— Altcoin Daily (@AltcoinDailyio) 11 juni 2024
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En ze gaan fabriek uitbreiden door de hoge vraagknakworst schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:29:
ASML bijna 1.000 euro.
Zullen binnenkort ook wel een stonk split doen dan.knakworst schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:29:
ASML bijna 1.000 euro.
Ondertussen is de chip in mijn nieuwe spelcompjoeter zo groot als een gemiddeld modern moederbord:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pf5JKBQBqOr41jWbaKCGEAzT.jpg?f=user_large)
Ook ontopic want groen en rood in het display net als de kaarsen van de Bitcoin koers.
Hoop wel dat we snel de 100k hitten zodat ik BTC gewoon door kan hodlen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iJJWR2rZMfA4XR3h35Qc44gW.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/pmoCD4lHhqnsIicbtMAU4lpr.png?f=user_large)
nothing stops this train
Wat ik kan waarderen is dat je ETH hier ook tussen schaart, aan de prijzen te zien.Taro schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:03:
De shitcoin pf gaat weer lekker los, moet natuurlijk ook wel flink wat goedmaken...
[Afbeelding]
+1, simpel.
Ik ben zo oud dat ik me ASML 50 euro nog kan herinneren en commentaar van analisten "nou er zit wel veel fantasie in het aandeel". @knakworstknakworst schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:29:
ASML bijna 1.000 euro.
Paar parels toegevoegd?Taro schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:03:
De shitcoin pf gaat weer lekker los, moet natuurlijk ook wel flink wat goedmaken...
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XjinXLHXJCs0naRQZrpww1nc.gif?f=user_large)
Nu graag een aantal maanden achter elkaar. Misschien wordt het dan nog wat.Taro schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:03:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Geloof je nog in ASTR?zwembroek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:26:
[...]
Nu graag een aantal maanden achter elkaar. Misschien wordt het dan nog wat.Leuk dat een PAAL een +20% doet na een -65% vanaf de top. Hoop dat de raket snel aan gaat.
Nee die heb ik een tijd geleden al verkocht. Alleen als we een ouderwets altseason krijgen. Inmiddels ben ik daar niet meer van overtuigd. Zou best kunnen dat in 2025 retail weer massaal aan boord is maar ik betwijfel het. Ik zie een handjevol tokens die nog wel een mooie run kan maken in de huidige markt en daar concentreer ik me op. En ik hou mijn targets realistisch.
Maar als een Polkadot ineens een sprint gaat maken naar $20 of hoger dan kan een Astar daar wellicht achteraan. Sota Watanabe van Astar gaat waarschijnlijk Astar verlaten voor een CEO functie bij Sony. Als dat waar is dan zie ik het niet meer goedkomen.
[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 12-06-2024 19:21 ]
Realistisch? Waar is je bull-gevoelzwembroek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:16:
[...]
Nee die heb ik een tijd geleden al verkocht. Alleen als we een ouderwets altseason krijgen. Inmiddels ben ik daar niet meer van overtuigd. Zou best kunnen dat in 2025 retail weer massaal aan boord is maar ik betwijfel het. Ik zie een handjevol tokens die nog wel een mooie run kan maken in de huidige markt en daar concentreer ik me op. En ik hou mijn targets realistisch.
Zo realistisch als dit ongeveer.
Mijn bull gevoel is op dit moment ver te zoeken eerlijk gezegd. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Misschien een bodem teken.
Waarschijnlijk heb ik het gemist hoor, maar wat is / was de samenstelling van je PF dan?zwembroek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:39:
[...]
Mijn bull gevoel is op dit moment ver te zoeken eerlijk gezegd. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Misschien een bodem teken.Ik heb zoveel virtuele winst zien verdampen sinds mijn PF ATH in maart dat is gewoon achterlijk. Alsof ik weer door een bearmarket ben gegaan. Ik heb daar echt wat moeite mee. Vorige bull nog veel meer zien verdampen maar daar had ik vrede mee. Ik heb tot maart dit jaar in korte tijd flink wat virtuele winst gemaakt en hou altijd rekening met een dikke correctie. Maar deze correctie was wel heel bruut voor mijn PF. Meestal is het tijdelijk en hersteld het wel weer binnen een aantal maanden maar deze ben ik nog lang niet te boven. Ik had nu ook in een dikke nieuwe boot kunnen varen met een dikke Range Rover om de boot te traileren. Maar misschien is het ons nog gegund deze run. Ik hodl de moeder in ieder geval. The dead or the gladiolos.
Waarom vragen naar de bekende weg?WhySoSerious schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Waarschijnlijk heb ik het gemist hoor, maar wat is / was de samenstelling van je PF dan?
Gewoon hoog risicomunten, hoger dan BTC
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 12-06-2024 19:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Iets met Astar.WhySoSerious schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Waarschijnlijk heb ik het gemist hoor, maar wat is / was de samenstelling van je PF dan?
Hij zat in fiat en is te grazen genomen door inflatie en vermogensbelasting.St@m schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:51:
[...]
Waarom vragen naar de bekende weg?
Gewoon hoog risicomunten, hoger dan BTC
Daarom is winstnemen zo moeilijk.. want er is dat wat maar gedachte EN je verplaatst je doelen behoorlijk elke keer want het gaat zo makkelijk.zwembroek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:39:
[...]
Ik heb zoveel virtuele winst zien verdampen sinds mijn PF ATH in maart dat is gewoon achterlijk.
En dan dender je omlaag.
Eerste echte bull met veel virtueel geld?
Dat zweet en buikgevoel verdwijnt wel op den duur. Maar blijft natuurlijk zuur
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!