Een boer voedt momenteel 168 mensen (in het Westen dan he). Het percentage mensen dat in productie werkt is 11,8 (wereldwijd), en daalt snel. De rest werkt in de dienstensector. Daar heb je bullshit banen en banen die er alleen in kapitalisme zijn (bankier, trader, management). Saaie en gevaarlijke taken kunnen altijd geautomtiseerd worden. Elon Musk is al met een robot bezig die je huishouden kan doen, en wie ooit intensief met chatgpt heeft gewerkt weet hoe krachtig die techniek nu al is.Richh schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:09:
[...]
Je geeft eerst aan dat je hebt geconcludeerd dat geld eigenlijk bullshit is en dat hetgene wat echt van waarde is, human resources zijn.
Dat lijkt me helemaal waar. Geld kan je eigenlijk geen reet mee. Maar human resources, of in gewoon Nederlands: mensen die werk verrichten.... Daar kan je een samenleving op bouwen.
En toch zorgt jouw project ervoor dat mensen niet meer hoeven te werken? Dat is gewoon onmogelijk. We hebben enorm veel 'vervelende' beroepen nodig. Daar gaan AI en Blockchain als 2 buzzwords echt niet zomaar de wereld mee veranderen. Mensen zullen moeten werken.
Je ziet zo dat deze mensen meer hebben aan Bitcoin dan aan Ethereum inderdaad.Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:21:
"Zijn er hier mensen bekend met Heroglyphs? Het is een soort incentive voor ETH-stakers die thuis een volledige node draaien (of een Rocketpool-node hebben met 8/16/32 ETH). Door een unieke tekst toe te voegen aan de graffiti van je node, kun je tokens 'minen'. Dit kan de jaarlijkse opbrengst (APR) van je staking node, die momenteel ongeveer 3% is, met 300-400% verhogen.
Heroglyphs is nog vrij nieuw en bevindt zich momenteel in fase 2 van 5, dus er is nog niet veel documentatie beschikbaar. Ik denk dat het creëren van tokens voor kleinere thuis-stakers van ETH een goede impuls kan geven voor de decentralisatie van het Ethereum-netwerk. Dit kan ons minder afhankelijk maken van grote partijen zoals Lido en andere aanbieders van Liquid Staking Tokens"
Ondertussen op dezelfde 'pale blue dot':
[Afbeelding]
Even een QR code voor lightning betalingen op die hut en er sterft nooit weer een zeeschildpad in de plastic soep.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kun je dat toelichten?Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:03:
[...]
MBTI? Als in Myers-Briggs Type Indicator?
Lijkt me knap als je daar een AI voor gaat bedenken, aangezien de reactie dan afhangt van fenomenen waarvan qua uitkomst in principe geen ander referentiekader bestaat dan "het voelt zo".
Hoe ga je dat fixen?
Ik zie blote billen, kijk d'r maar mee uit..Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:21:
"Zijn er hier mensen bekend met Heroglyphs? Het is een soort incentive voor ETH-stakers die thuis een volledige node draaien (of een Rocketpool-node hebben met 8/16/32 ETH). Door een unieke tekst toe te voegen aan de graffiti van je node, kun je tokens 'minen'. Dit kan de jaarlijkse opbrengst (APR) van je staking node, die momenteel ongeveer 3% is, met 300-400% verhogen.
Heroglyphs is nog vrij nieuw en bevindt zich momenteel in fase 2 van 5, dus er is nog niet veel documentatie beschikbaar. Ik denk dat het creëren van tokens voor kleinere thuis-stakers van ETH een goede impuls kan geven voor de decentralisatie van het Ethereum-netwerk. Dit kan ons minder afhankelijk maken van grote partijen zoals Lido en andere aanbieders van Liquid Staking Tokens"
Ondertussen op dezelfde 'pale blue dot':
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kijkt op het forum en ziet 114 berichten, nou dat moet wel een goede groene kaars zijn!
Nee hoor, er is een nieuwe chatbot aangeschoven
Nee hoor, er is een nieuwe chatbot aangeschoven
Lichtpuntje...
Hetzelfde als wij. Meer over zichzelf te weten komen, weten met wie ze goed kunnen samenwerken of een relatie hebben, wat voor obstakels te verwachten in die samenwerking etc.Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:03:
[...]
Wat hebben zij aan een AI die MBTI voorspelt?
deze chatbot is de weg kwijt op de gathering.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik herhinner die rally nog tussen BNB en SOL, SOL had toen BNB in marketcap ingehaald, zou niet verbazen als SOL weer een rally doet binnenkort
nothing stops this train
Ik ben long ETH dus kan die nu aub even naar $4800 gaan?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
henk en Ingrid, lets go !
https://www.telegraaf.nl/...t-cryptomunt-boven-70-000Bitcoin zet jacht op record weer in: optimisme over rentedraai stuwt cryptomunt boven $70.000
* mayhem leest "De bitcoin ..."Gipsy King schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:16:
henk en Ingrid, lets go !
[...]
https://www.telegraaf.nl/...t-cryptomunt-boven-70-000
* mayhem stopt met lezen
Mag zeker en vast, zou heel graag m’n veel te lang lopende long sluiten op 98k voor die me meer kost aan fees dan de eigenlijke stijging.
ja dat ding van mij loopt ook al weken (vanaf 58.6k)Masstje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:10:
[...]
Mag zeker en vast, zou heel graag m’n veel te lang lopende long sluiten op 98k voor die me meer kost aan fees dan de eigenlijke stijging.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ah Kaspa, het monster van deze run maar nog verdacht onder de radar gebleven hier.zwembroek schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:30:
Ik doe eigenlijk niets met meme coins. Maar op Kaspa komen binnenkort de eerste meme coins. De first movers gaan altijd goed. Misschien iets voor onze meme coiner @Kol Nedra.
:strip_exif()/f/image/466iDcaoUU6RBuTqePFK41UW.jpg?f=fotoalbum_large)
Damn… had jij die nog @Don Guacamole
When TAO ser?
BTC ATH op de dag dat mijn zoontje geboren wordt (>24h)? Would I be so lucky?
Amateur. Mijn zoontje is op 3 jan geboren.tomtom901 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:21:
Maar alvast gefeliciteerd
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 05-06-2024 17:25 ]
Zero.
Mijn zoontje is nog niet eens geboren.
Overigens, fijn internet gekocht in het vliegtuig. Mooi de koers volgen,
Alvast gefeliciteerd met de kleine Satoshi en dat alles goed mag gaan!tomtom901 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:21:
pamp it
Wat we al zeiden he, de liquiditeit op 71.4 is was al een groot deel weg. Ik heb op 70.5 een grote long gepakt.
tomtom901 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:21:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HRpcLPs1DhSPnLSX9wUjWyO0.jpg?f=user_large)
Voor alle alts die bloeden t.o.v Bitcoin
Stack Sats
Ik hoop het!Kol Nedra schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:38:
Ik herhinner die rally nog tussen BNB en SOL, SOL had toen BNB in marketcap ingehaald, zou niet verbazen als SOL weer een rally doet binnenkort
Van 36k, maanden dusanti elppa schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:11:
[...]
ja dat ding van mij loopt ook al weken (vanaf 58.6k)
Gisteren hoogste inflow sinds midden maart. Welke pannenkoeken zijn er nu nog aan het verkopen? Hodl! :fill(white):strip_exif()/f/image/4VYnpy0jTVjVKDrVVE4QJlMg.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4VYnpy0jTVjVKDrVVE4QJlMg.png?f=user_large)
Dat is altijd mooi, mensen die zelf niet actief meedoen aan een conversatie en wel vragen waarom niemand anders het erover heeft. Je kunt er toch zelf over beginnen (zoals je nu hebt gedaan)?roflexx schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:31:
Waarom praat hier niemand over astr:)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Laten we het hopen, we hangen nu nog rond die resistance waar we al vaak zijn geweest (give or take $100). Ik ben ook wel toe aan een flinke kaars naar boven zodat we dit voor een tijdje achter ons kunnen laten.
Zeker! Sinds $0,03 hodler. Target $1.Alpina schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:19:
[...]
Ah Kaspa, het monster van deze run maar nog verdacht onder de radar gebleven hier.
[Afbeelding]
Damn… had jij die nog @Don Guacamole
When TAO ser?
Ik heb tijd.
$Tao komt wel, maar of die de 17K gaat aantikken zoals de voorspellingen van de moonboys vraag ik me nog wel echt af..
Nee dat geloof ik niet. X3 of x5 is hier al prima. Extra is mooi meegenomen.Don Guacamole schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:48:
[...]
Zeker! Sinds $0,03 hodler. Target $1.
Ik heb tijd.
$Tao komt wel, maar of die de 17K gaat aantikken zoals de voorspellingen van de moonboys vraag ik me nog wel echt af..
72450 is letterlijk mijn paarselijn. Omhoog dan omhoog, omlaag dan weer dik omlaag 😑
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Sluiten is niet verboden of zo? Winst heb je pas als je hem dicht doet.anti elppa schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:11:
[...]
ja dat ding van mij loopt ook al weken (vanaf 58.6k)
90k aldus cryptosrus.Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:58:
72450 is letterlijk mijn paarselijn. Omhoog dan omhoog, omlaag dan weer dik omlaag 😑
nog 2.9% te gaan, dan ATH BTC 
ETH moet nog 21.7%
SOL 32.7%
ETH moet nog 21.7%
SOL 32.7%
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 05-06-2024 18:11 ]
nothing stops this train
Ada 650%Kol Nedra schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:09:
nog 2.9% te gaan, dan ATH BTC
ETH moet nog 21.7%
SOL 32.7%
Dot 770%
Cro 800%
Dromen mag altijd.
Als we nu doorstoten met een paar k dan zitten we weer vollop in de bull-market!
Nog een klein jaar diamond hands nodig! Bring it on!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Alsof we deze weken een bear cycle meegemaakt hebbenColdcat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:18:
Als we nu doorstoten met een paar k dan zitten we weer vollop in de bull-market!![]()
![]()
![]()
Herinneren jullie je deze nog nog nog?
https://www.gemini.com/
Kreeg net een berichtje van een vaag gmail adres aan mijn gemini specifiek adres. Heel apart. In de mail een pdf die ik uiteraard niet ga openen.
Kortom, de adressendatabase van gemini lijkt gehackt.
https://www.gemini.com/
Kreeg net een berichtje van een vaag gmail adres aan mijn gemini specifiek adres. Heel apart. In de mail een pdf die ik uiteraard niet ga openen.
Kortom, de adressendatabase van gemini lijkt gehackt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nu dichtdoen is ta technisch Gewoon dom. Dus neebrothermaynard schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:59:
[...]
Sluiten is niet verboden of zo? Winst heb je pas als je hem dicht doet.
Wat een enerverende dag op de slowchat. Dank heren, ik heb hard gelachen tijdens het eten.
Ik heb vandaag ook hard gelachen, kwam deze tegenbaba420 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:00:
Wat een enerverende dag op de slowchat. Dank heren, ik heb hard gelachen tijdens het eten.
nothing stops this train
Ik wil wel beginnen. ASTR stond vanmiddag op +15%! Woohoo! Dat scheelt alweer, want nu ben ik nog maar -45% verwijderd van mijn laatste YOLO-inkoopmomentje.Taro schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:42:
[...]
Dat is altijd mooi, mensen die zelf niet actief meedoen aan een conversatie en wel vragen waarom niemand anders het erover heeft. Je kunt er toch zelf over beginnen (zoals je nu hebt gedaan)?
Anyway, wat vind jij van ASTR? Ik weet nog wel een persoon die ze onlangs allemaal heeft gedumpt, ondanks vrijwel dagelijkse posts over het fantastische project.
[/ASTRant]
Net zoals de meeste troep zal het in de hoogtijdagen van de bull-run wel een keer naar de $1 te schieten. Daarna zal het als menige altcoin in een jarenlange downtrend weer naar lower lows gaan zakken.Ray_ schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:16:
[...]
Ik wil wel beginnen. ASTR stond vanmiddag op +15%! Woohoo! Dat scheelt alweer, want nu ben ik nog maar -45% verwijderd van mijn laatste YOLO-inkoopmomentje.
Anyway, wat vind jij van ASTR? Ik weet nog wel een persoon die ze onlangs allemaal heeft gedumpt, ondanks vrijwel dagelijkse posts over het fantastische project.
[/ASTRant]
Als ze het nou omdopen tot memecoin, met een logo waar pepe op een stier over een komeet springt, dan is die munt zo $150 waard.Coldcat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:20:
[...]
Net zoals de meeste troep zal het in de hoogtijdagen van de bull-run wel een keer naar de $1 te schieten. Daarna zal het als menige altcoin in een jarenlange downtrend weer naar lower lows gaan zakken.
Zelfs Binance heeft $waves de deur gewezen en Bitvavo heeft dat ook aangekondigdsh4d0wman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:12:
[...]
Delisted op Nance toch? Met nog wat andere gure drek. Althans als ik mijn google newsfeed goed heb onthouden. Zit er zelf niet in dussss...
Waarom kan ik niet vinden....
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
BREAKING: (F*ck knows what "breaking" means but people click on it).
— Willy Woo (@woonomic) 5 juni 2024
Tapping 72k is the fuse that's set to start a liquation cascade. $1.5b of short positions ready to be liquidated all the way up to $75k and a new all time high. https://t.co/uYugscJkVF pic.twitter.com/23rspMcgLT
FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:22:
[...]
Als ze het nou omdopen tot memecoin, met een logo waar pepe op een stier over een komeet springt, dan is die munt zo $150 waard.
willy is wel weer helemaal terug. Wellicht hangt ie weer voltijd aan de jonko's, dat zou iig aardig schelen.
Dit is ook wel een gruwelijk mooie grafiek met support op de BMS (daily grafiek)... Coinbase!
:fill(white):strip_exif()/f/image/3Ca9l5xiHnkOsHQ4tvrWt9GV.png?f=user_large)
Met de seinen meer op groen dan ooit voor crypto in de VS zie ik het voor Coinbase ook positief in. Het volume van de ETF gaat door hun handen (en ETH denk ik ook?). Als retail daar nog bij gaat komen schiet dit ook wel een stuk de ruimte in.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3Ca9l5xiHnkOsHQ4tvrWt9GV.png?f=user_large)
Met de seinen meer op groen dan ooit voor crypto in de VS zie ik het voor Coinbase ook positief in. Het volume van de ETF gaat door hun handen (en ETH denk ik ook?). Als retail daar nog bij gaat komen schiet dit ook wel een stuk de ruimte in.
Vergeet de verdiensten en traffic op Base niet. Prachtig aandeel ditColdcat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:42:
Dit is ook wel een gruwelijk mooie grafiek met support op de BMS (daily grafiek)... Coinbase!
[Afbeelding]
Met de seinen meer op groen dan ooit voor crypto in de VS zie ik het voor Coinbase ook positief in. Het volume van de ETF gaat door hun handen (en ETF denk ik ook?). Als retail daar nog bij gaat komen schiet dit ook wel een stuk de ruimte in.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zit te wachten op een deviatie van de ATH, zou me niks verbazen als we die nog gaan zien.
Vrouw tomtom901: Het gaat beginnen.
tomtom901: Zit te wachten op een deviatie van de ATH, zou me niks verbazen als we die nog gaan zien.
tomtom901: Zit te wachten op een deviatie van de ATH, zou me niks verbazen als we die nog gaan zien.
tomtom901 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:04:
Zit te wachten op een deviatie van de ATH, zou me niks verbazen als we die nog gaan zien.
Ik zit veel op base maar betaal voor mijn transacties afgerond 0,00. Hoe verdient Coinbase er dan aan?NeoflexNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Vergeet de verdiensten en traffic op Base niet. Prachtig aandeel dit
Ze verdienen dan op de spread.knakworst schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:11:
[...]
Ik zit veel op base maar betaal voor mijn transacties afgerond 0,00. Hoe verdient Coinbase er dan aan?
Zeg @FrambozenTaart of @Guere, nog op zoek naar een nieuwe baan? Beetje memes maken voor 100k+ per jaar.
Stack Sats
Een intern is een stagiaire. Goeie stage vergoeding dan. Ken je nagaan wat het normale salaris is..Stovirpi schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:12:
Zeg @FrambozenTaart of @Guere, nog op zoek naar een nieuwe baan? Beetje memes maken voor 100k+ per jaar. [Afbeelding]
Puf lijkt er weer een beetje uit te zijn...
mwa nee joh, double bottom pattern in de maakWhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:22:
Puf lijkt er weer een beetje uit te zijn...
nothing stops this train
Als we bouncen is het hier (VWAP) anders verder down.
Jullie kunnen iig niet zeggen dat ik jullie niet gewaarschuwd heb. Moonboys.
Sowieso niet. Ik ga niet zo lekker in omgevingen waar kernfusie plaats vindt.Wispe schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:32:
Ach, af en toe afkoelen is ook goed. Wij gaan toch ook niet de hele tijd in een hete zon liggen?
Wat doen wij dan? Lekker in de water springen om af te koelen.Wispe schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:32:
Ach, af en toe afkoelen is ook goed. Wij gaan toch ook niet de hele tijd in een hete zon liggen?
Bij crypto werkt dat net wat anders. Dan zijn bitjes en bytes die moeilijker bewegen. Echter is het effect totaal anders.
Als de water er eenmaal bij komt: GOD CANDLE! Eerst een dikke paal bij BTC waarna het plafond bereikt is en de alts nog even mogen nabranden! Ik heb het geprobeerd in de keuken uit te leggen voor de doelgroep 6-9.5 jarigen:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Kzu7qgcPWs6tUZyfE823j9Xp.gif?f=user_large)
Ow ja, als het uitgebrandt is snel weglopen. Er blijft een hoop verrotte as over... bende!
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 05-06-2024 20:43 ]
Dat was het guys.. een M op de 15minute, de deelie èn op de weekly...
Back to McDonalds tomorrow.
Back to McDonalds tomorrow.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nvidia bijna groter dan Apple.
Transactiefees uit base:knakworst schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:11:
[...]
Ik zit veel op base maar betaal voor mijn transacties afgerond 0,00. Hoe verdient Coinbase er dan aan?
GekkigheidWhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:04:
ligt er aan. je kunt er prima voor kiezen de long nu te sluiten voor fiat, om later weer in te stappen op een lager nivo. er zijn voldoende schommelingen om daarop in te spelenanti elppa schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:31:
[...]
Nu dichtdoen is ta technisch Gewoon dom. Dus nee
Volgens mij rond de 57/58 ingestapt, zien we niet snel meer terug denk ikbrothermaynard schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:31:
[...]
ligt er aan. je kunt er prima voor kiezen de long nu te sluiten voor fiat, om later weer in te stappen op een lager nivo. er zijn voldoende schommelingen om daarop in te spelen
Volgens mij is ETH wel uit z'n driehoek aan het breken
Als BTC niet terugvalt in combinatie met de positieve verhalen over de hoge interesse in de ETFs kan dat wel een mooie sprong worden.
Als je hem zo tekent wel:Sluw schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:51:
Volgens mij is ETH wel uit z'n driehoek aan het brekenAls BTC niet terugvalt in combinatie met de positieve verhalen over de hoge interesse in de ETFs kan dat wel een mooie sprong worden.
[Afbeelding]
/f/image/AmXle5eItWGDIFjUMPppPx2v.png?f=fotoalbum_large)
ETH is echter vs BTC juist weer aan het terugzakken:
/f/image/1tWA47vTtQLm5lWAqP6Oq9ly.png?f=fotoalbum_large)
Op dit moment kan je nog steeds beter in BTC dan in ETH zitten.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bizar inderdaadWhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:04:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
@Taro sja inderdaad, rond deze regionen vind ik het allemaal moeilijk, geworstel met die BTC weerstand. Ik laat het allemaal maar staan en geloof in een groene toekomst. Heb een redelijk veilige verdeling BTC, ETH en alts die ik in de diepe bear heb opgepikt. Al een hele tijd niks meer gekocht
Ik laat wat dat betreft ook alles gewoon staan in zowel BTC als ETH. Een aantal weken geleden vermoedde ik dat het slim zou zijn om BTC naar ETH om te zetten aangezien ETH weer in de driehoek vs BTC terechtkwam en er een grote kans is dat de bovenkant wordt opgezocht, maar je zult altijd zien dat het niet gebeurt en BTC ineens een nieuwe ATH neerzet. En dan kan je blijven wisselen, ik laat het gewoon op de Ledger staan en zo lang beide vs USD stijgen vind ik het allemaal wel best.Sluw schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:06:
@Taro sja inderdaad, rond deze regionen vind ik het allemaal moeilijk, geworstel met die BTC weerstand. Ik laat het allemaal maar staan en geloof in een groene toekomst. Heb een redelijk veilige verdeling BTC, ETH en alts die ik in de diepe bear heb opgepikt. Al een hele tijd niks meer gekocht
Dit idd. En ik ga nog niet naar fiat. Als ik leverage close ga ik naar btcMasstje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:36:
[...]
Volgens mij rond de 57/58 ingestapt, zien we niet snel meer terug denk ik
Vorige bull te veel gedaanTaro schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:12:
[...]
Ik laat wat dat betreft ook alles gewoon staan in zowel BTC als ETH. Een aantal weken geleden vermoedde ik dat het slim zou zijn om BTC naar ETH om te zetten aangezien ETH weer in de driehoek vs BTC terechtkwam en er een grote kans is dat de bovenkant wordt opgezocht, maar je zult altijd zien dat het niet gebeurt en BTC ineens een nieuwe ATH neerzet. En dan kan je blijven wisselen, ik laat het gewoon op de Ledger staan en zo lang beide vs USD stijgen vind ik het allemaal wel best.
Wat velen zeggen over de cycle: "Eerst gaat Bitcoin, dan volgt ETH en daarna gaan de alts."Sluw schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:06:
In de vorige run vraag ik me af of dit echt het geval was. Initieel liep ETH mee naar boven. Toen BTC echt aan ging bleef ETH stilstaan. Daarna gingen ADA, DOT, BNB, ATOM en dat soort meuk los in begin 2020. ETH zou er niet meer toe doen. Totdat in April 21 de raketmotor aan ging bij ETH. (4/5 weken).
In Februari 21 was BNB al van de $35 naar de $300 gegaan. Dot stond begin Januari op $5 en half Februari op $40. De eerste top was $49 in May-21.
De vorige cycle was meer: "eerst gaan BTC + ETH, daarna trekt BTC een sprint, quality alts volgden, ETH volgde, en daarna kwam de dikke stront"
Niemand die het weet, het is iedere keer altijd net weer anders. Nu we een paar weken na de halving zitten en het het sentiment positief blijft lijkt me dat het een periode van accumuleren is. Daarna gewoon de tijd uitzitten en als de mega candles komen in delen van 25% de drek verkopen als BTC er geen zin meer in heeft. Van ruilen komt huilen!
===
Zie onderstaand chaotische grafiek:
In de candles zie je de BTC koers op de weekly. De andere lijnen zijn:
Oranje: ETH
Geel: Cake
Blauw: DOT
Paars: BNB
Ik heb de startdatum in mei-20 gezet. De vorige halving. Hier zie je goed dat ETH al iets voor liep op BTC. Maar dat de dikste gains voor de alts er waren voordat ETH echt in de hoogte ging.
[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 05-06-2024 22:32 ]
Boeie.. een x2 vanaf hier voor Bitcoin en we hebben die chips fabrikant ingehaald.WhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:04:
Easy peasy dit jaar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Grayscale en Bitwise in ieder geval alweer in de plus vandaag voor ruim 33 miljoen.
Dus de nieuwe bitcoinen van vandaag zijn al uitverkocht.
Dus de nieuwe bitcoinen van vandaag zijn al uitverkocht.
[ Voor 69% gewijzigd door Darrell op 05-06-2024 23:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GS8YlM6i5FesZbVyHi2RURn6.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4WJ8Te3bhgmq27HUxa3eN5nk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TP0F90MGJLhKgJUT3uMyLCoZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cKUvDCUmGXWzCCqmnnFoU4eM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OGFlK7dvvjmTiGV2AgVLGLNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zl00NC8DZXYcDcrSXwvM9Aak.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A9ESExwJOfqbHVSI8AeYU1PC.jpg?f=fotoalbum_large)