[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.127.578 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Nopheros schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:59:
[...]

Lijkt me erg lastig om dat zo te linken toch? Je zou ook kunnen zeggen dat mensen voorzichtiger worden naar mate de koers stijgt. Ik heb bijv. rond de 60k nog wel wat ingekocht maar zou dat nu zeker niet meer doen, als er meer mensen zo denken dat heb je ook een lagere inflow?
1-op-1 relatie is inderdaad niet te leggen, maar in deze fase van de cycle zou je bij de adressen 0,01 en 0,10 wel nieuwe ATH's verwachten. Kan alsnog gebeuren zodra we richting de 100K sprinten, nieuwe aanwas koopt graag op op een zo hoog mogelijk niveau (dat is flauw natuurlijk, maar zit wel een kern van waarheid in).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-10 18:57

NeoflexNL

Forever young

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:52:
[...]

Flauwe typische tweakers opmerking die alleen maar laat zien dat je dom bent.

Sorry hoor, maar dit schoot me echt in het verkeerde keelgat.

Ik heb je laten weten wat ik dacht, laten we het alstjeblieft hier bij laten.
Nou, bedankt voor de classificatie d:)b

Prima als je iets wil laten zien of een bepaald project of onderwerp wil uitdiepen, graag zelfs.

Ik zie nu alleen een stuk gekopieerde Engelse tekst waar zonder context geen touw aan vast te knopen is. Een TLDR of een persoonlijke toelichting die e.e.a. in een context plaatst lijkt me dan wel zo prettig.

Nou, deze dombo gaat weer verder werken. Enjoy your day!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23-10 15:24

Aeronaut

PF sinds TOP '24

DoeEensGek schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:09:
Waarom trekken jullie een denkbeeldige lijn (bedrag x en ik neem alles op) in plaats van gewoon het moment afwachten en bekijken of je het nodig hebt of eruit kiepert voor fiat/andere coins?
als je hodld van de top naar de bodem van de bear op zn minst -65% doet..
nieuwe generatie altcoins -80 doet
meme coins -90
tweede of derde generatie altcoin hun ATH amper bereikt om weer -85% te doen
en echt de gure zooi van alts -99 tot -100% doet.

tov gure shitcoin genaamd USD

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:12:
[...]

1-op-1 relatie is inderdaad niet te leggen, maar in deze fase van de cycle zou je bij de adressen 0,01 en 0,10 wel nieuwe ATH's verwachten. Kan alsnog gebeuren zodra we richting de 100K sprinten, nieuwe aanwas koopt graag op op een zo hoog mogelijk niveau (dat is flauw natuurlijk, maar zit wel een kern van waarheid in).
oh zeker, ik verwacht wel weer een stijging als bitcoin eenmaal hard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10 16:31

WhySoSerious

Be the change.

Ajax in zee met cryptoplatform Coinmerce
Gecreëerd: 11:31
(ABM FN-Dow Jones) Ajax en cryptoplatform Coinmerce zijn een partnership-overeenkomst aangegaan. Dit maakte de Amsterdamse voetbalclub woensdag bekend.

Coinmerce verbindt zich tot en met 2027 als officiële partner van Ajax

"Coinmerce zet zich in om crypto toegankelijker te maken voor iedereen, het partnership met Ajax moet daarbij gaan ondersteunen", aldus Coinmerce.

"We gaan Coinmerce helpen om hun merkbekendheid verder te vergroten in Nederland. En ze helpen bij hun ambitie om ook in de rest van Europa een leidende positie te verwerven", aldus commercieel directeur Cas Biesta van Ajax.

"Steeds meer mensen hebben interesse in crypto, ook sportliefhebbers. Dat zagen we al bij onze samenwerking met Team Visma-Lease a Bike. We zetten nu met trots de stap naar voetbal en Ajax” aldus CEO Jaap de Bruijn van Coinmerce.

Het aandeel Ajax steeg woensdag 0,5 procent naar 10,50 euro.

Door: ABM Financial News.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
Remy!!!! schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:11:
[...]

Of je voorziet je post van inhoudelijke info, in plaats van een copy pasta uit een document, en zegt wat je ervan vind. Want dat is mij nog steeds niet duidelijk. Jij vindt het een geweldig idee/product (denk ik?), maar waarom?
Als je het niet begrijpt, dan kun je dat toch gewoon zeggen? Dan pas ik het aan.

De copy paste was omdat sommigen het document niet durfden te openen.

Maar nu voel ik mij (en mijn ideeen, waar ik veel tijd en moeite in heb zitten, en waarvan ik van meerdere (slimmere) mensen heb gehoord dat ze interessant zijn) volledig te kijk gezet, in het bijzijn van het hele forum, die tot overmaat van ramp nog royaal duimpjes geven ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
NeoflexNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:13:
[...]

Nou, bedankt voor de classificatie d:)b

Prima als je iets wil laten zien of een bepaald project of onderwerp wil uitdiepen, graag zelfs.

Ik zie nu alleen een stuk gekopieerde Engelse tekst waar zonder context geen touw aan vast te knopen is. Een TLDR of een persoonlijke toelichting die e.e.a. in een context plaatst lijkt me dan wel zo prettig.

Nou, deze dombo gaat weer verder werken. Enjoy your day!
Het is een AI die gegevens van gebruikers ontvangt om hen economisch te faciliteren. Jacque Fresco riep op om de resources van de aarde met de hele bevolking te delen. Omdat die resources veelal in private handen zijn, zal er wat overtuigingskracht nodig zijn. Mijn AI brengt de 'human resources' in kaart, evenals de menselijke behoefte. Human resources zijn de enige resources die niet in private handen zijn. Als het systeem goed blijkt te werken kan het als proof of concept fungeren om private partijen over te halen hun resources met de mensheid te delen. Daar in de Westerse wereld ongeveer 70-80% service sector is, is dit al een flink deel van de economie. We zullen niet meteen van capitalism kunnen afstappen, maar zelfs binnen dit systeem denk ik dat het project waarde heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter79 op 05-06-2024 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:19:
[...]

Het is een AI die gegevens van gebruikers ontvangt om hen economisch te faciliteren. Jacque Fresco riep op om de resources van de aarde met de hele bevolking te delen. Omdat die resources veelal in private handen zijn, zal er wat overtuigingskracht nodig zijn. Mijn AI brengt de 'human resources' in kaart, evenals de menselijke behoefte.
Op dit moment kan ik wel een BTC-koers van 15 mln USD gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:15:
[...]

Maar nu voel ik mij (en mijn ideeen, waar ik veel tijd en moeite in heb zitten, en waarvan ik van meerdere (slimmere) mensen heb gehoord dat ze interessant zijn) volledig te kijk gezet, in het bijzijn van het hele forum, die tot overmaat van ramp nog royaal duimpjes geven ook.
Relax man, dat viel ook wel mee

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Als je het niet begrijpt, dan kun je dat toch gewoon zeggen? Dan pas ik het aan.

Soms denken mensen dat ze geniaal zijn en kunnen ze hun denkbeelden alleen uitleggen met een woordensoep. We've all been there. De één wordt manager, de ander voelt zich aangevallen.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: als je je idee niet kort kunt uitleggen dan heb je niet echt een duidelijke visie.

En welkom op het internet trouwens ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Komt ook een beetje door jezelf en hoe je het presenteert natuurlijk.

Kijk, wij zijn inderdaad niet de slimste mensen hier. Simpele apen die nog net weten hoe ze een fluff fiat in crypto kunnen drukken. Dus voor ons is het concept blockchain slechts speculatief. Wij zitten hier voor emotieloos en financieel gewin, niet voor de tech.

Voor ons oppervlakkige en simpele zielen is het fijn als je een soort beknopte samenvatting in Jip en Janneke taal hebt.

Wil je echt tot in de diepte praten over je conceptuele idee dan is het wellicht handig een eigen topic te openen binnen het cryptocurrency subforum.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:19:
[...]

Het is een AI die gegevens van gebruikers ontvangt om hen economisch te faciliteren. Jacque Fresco riep op om de resources van de aarde met de hele bevolking te delen. Omdat die resources veelal in private handen zijn, zal er wat overtuigingskracht nodig zijn. Mijn AI brengt de 'human resources' in kaart, evenals de menselijke behoefte. Human resources zijn de enige resources die niet in private handen zijn. Als het systeem goed blijkt te werken kan het als proof of concept fungeren om private partijen over te halen hun resources met de mensheid te delen. Daar in de Westerse wereld ongeveer 70-80% service sector is, is dit al een flink deel van de economie. We zullen niet meteen van capitalism kunnen afstappen, maar zelfs binnen dit systeem denk ik dat het project waarde heeft.
kun je terugkomen naar Aarde? deze utopie is zeker niet mogelijk op grote schaal, maar wellicht wel op eilandje ergens in micronasia.

er zijn gewoon teveel belangen afhankelijk met de gedachte om eerlijk te delen.. dat lukt vandaag niet, ook niet 100 jaar geleden.. of 1000.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:23:
[...]

Nee, nee. Tweakers is echt de enige plek waar dit keer op keer lijkt te gebeuren. Als je maar even uit de pas loopt en naar voren durft te komen wordt je tot in het oneindige belachelijk gemaakt en aangevallen door hele hordes gebruikers.

En ik heb via andere kanalen zoveel positieve reacties gekregen dat dit weinig doet met mijn gevoel van eigenwaarde.

Ik wed dat dit net zo lang doorgaat tot ik verbannen wordt. Steeds weer triggerende comments.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:26:
[...]

Nee, nee. Tweakers is echt de enige plek waar dit keer op keer lijkt te gebeuren. Als je maar even uit de pas loopt en naar voren durft te komen wordt je tot in het oneindige belachelijk gemaakt en aangevallen door hele hordes gebruikers.

En ik heb via andere kanalen zoveel positieve reacties gekregen dat dit weinig doet met mijn gevoel van eigenwaarde.

Ik wed dat dit net zo lang doorgaat tot ik verbannen wordt. Steeds weer triggerende comments.
Dude, dit is het slowchat topic, een kantine waar we discussies voeren over de benaming van patat en elkaar in allerlei gure coins shillen..

Wen moon?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:25:
[...]

Voor ons oppervlakkige en simpele zielen is het fijn als je een soort beknopte samenvatting in Jip en Janneke taal hebt.
Stel je voor dat er een slim computertje is dat kijkt wat mensen goed kunnen en wat ze nodig hebben. Een slimme meneer, Jacque Fresco, zei dat iedereen op de wereld de spullen zou moeten delen. Maar omdat veel van die spullen van mensen en bedrijven zijn, moeten we hen eerst overtuigen. Mijn slimme computertje helpt om te laten zien wat iedereen kan doen en wat iedereen nodig heeft. Als we kunnen laten zien dat het delen van spullen goed werkt, dan willen misschien meer mensen hun spullen delen. In onze wereld werken de meeste mensen in winkels en kantoren, dus dit is al een groot deel van wat we doen. We zullen niet meteen stoppen met hoe we nu alles regelen, maar ik denk dat dit idee zelfs dan nog heel nuttig is.

Dit was voor een 6-jarige. Hieronder voor een 3-jarige;

Stel je voor dat er een slim vriendje in de computer zit. Dit vriendje kijkt naar wat mensen goed kunnen, zoals tekenen of bouwen, en wat ze nodig hebben, zoals eten of speelgoed. Een slimme meneer, Jacque Fresco, zei dat het eerlijk zou zijn als iedereen alles zou delen, zoals al het eten, speelgoed en andere spullen. Maar veel van die spullen zijn van mensen of bedrijven, dus we moeten eerst vragen of ze willen delen.

Mijn slimme vriendje in de computer helpt ons te begrijpen wat iedereen goed kan en wat iedereen nodig heeft. Dit is handig, omdat we dan kunnen laten zien hoe delen werkt en waarom het goed is. Als we laten zien dat delen goed werkt, willen misschien meer mensen en bedrijven hun spullen delen.

Bij ons werken de meeste mensen in winkels, kantoren en andere plekken waar ze diensten verlenen, zoals een kapper of een dokter. Dat is al een groot deel van wat we doen. We zullen niet meteen alles veranderen, maar zelfs in hoe we nu leven, kan dit idee heel nuttig zijn. Het helpt ons om beter te begrijpen hoe we eerlijk kunnen delen en iedereen kunnen helpen.

Heerlijk dat Chat-GPT;

en aan een 2-jarige

ChatGPT
Natuurlijk, hier is een heel eenvoudige uitleg voor een 2-jarige:

Stel je voor dat er een grappig vriendje in de computer is. Dit vriendje kijkt naar leuke dingen die mensen kunnen doen, zoals spelen met speelgoed of tekenen, en hij ziet ook wat mensen nodig hebben, zoals eten, drinken en knuffels. Sommige mensen hebben veel speelgoed en eten, maar anderen hebben minder. Het vriendje in de computer helpt ons te begrijpen hoe we alles eerlijk kunnen delen, zodat iedereen genoeg heeft om blij en gezond te zijn.

en aan een 1-jarige

ChatGPT
Voor een 1-jarige zou het het beste zijn om het heel eenvoudig te houden:

"We hebben een vriendje in de computer die helpt met delen. Delen is wanneer we dingen met elkaar delen, zoals speelgoed en eten, zodat iedereen blij kan zijn. Het vriendje helpt ons om te leren hoe we allemaal lief kunnen zijn en elkaar kunnen helpen."

en aan een 0-jarige

ChatGPT
Voor een baby van 0 jaar zou het vooral belangrijk zijn om met kalme stem en veel oogcontact te praten, en vooral om liefdevolle aanrakingen te geven. Hoewel de baby nog niet begrijpt wat er gezegd wordt, kan het horen van stemmen en het voelen van genegenheid bijdragen aan de ontwikkeling van een veilige hechting en vertrouwen in de wereld om hen heen. Dus, je zou iets kunnen zeggen als:

"Liefje, we hebben een vriendje in de computer die ons helpt om lief te zijn voor elkaar. Mama en papa houden heel veel van jou!"

_/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door WhySoSerious op 05-06-2024 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:26:
[...]

kun je terugkomen naar Aarde? deze utopie is zeker niet mogelijk op grote schaal, maar wellicht wel op eilandje ergens in micronasia.

er zijn gewoon teveel belangen afhankelijk met de gedachte om eerlijk te delen.. dat lukt vandaag niet, ook niet 100 jaar geleden.. of 1000.
Dat zeiden ze ook over vliegen, en over landen op de maan, en over een hele boel andere dingen. Als je iemand in de middeleeuwen had verteld over electriceit, computers en vliegtuigen zouden ze het ook niet hebben geloofd.

Een 'utopie die niet mogelijk is', is dubbel. Ik weet niet waarom dat woord steeds maar weer valt onder critici. \ik heb veel liever dat iemand zegt 'ik denk dat het niet mogelijk is', dan 'het is een utopie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:26:
[...]

Als je maar even uit de pas loopt en naar voren durft te komen wordt je tot in het oneindige belachelijk gemaakt en aangevallen door hele hordes gebruikers.

Show, don't tell.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
NeoflexNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:30:
[...]

Dude, dit is het slowchat topic, een kantine waar we discussies voeren over de benaming van patat en elkaar in allerlei gure coins shillen..

Wen moon?
Ja, kan een beetje saai worden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Dat heb ik gedaan met mijn voorbeeld-conversatie tussen gebruiker en AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:32
Ik zie AI graag in de vorm van een grote stap vooruit om vroegtijdig ziektes op te sporen. Volgens mij zijn ze hier ook al aardig mee op weg?

De donkere kant zijn die gemuteerde Chinese militaire robothonden uitgerust met volautomatische wapens.

Meer hee, je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:30
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:34:
[...]

Dat heb ik gedaan met mijn voorbeeld-conversatie tussen gebruiker en AI.
Misschien dat ik het concept volledig niet begrijp, maar wat heeft dit met crypto te maken?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:31:
[...]

Dat zeiden ze ook over vliegen, en over landen op de maan, en over een hele boel andere dingen. Als je iemand in de middeleeuwen had verteld over electriceit, computers en vliegtuigen zouden ze het ook niet hebben geloofd.

Een 'utopie die niet mogelijk is', is dubbel. Ik weet niet waarom dat woord steeds maar weer valt onder critici. \ik heb veel liever dat iemand zegt 'ik denk dat het niet mogelijk is', dan 'het is een utopie'.
Ik heb even de moeite genomen naar die ene Jacque
Wikipedia: Jacque Fresco

Toen gekeken wat waarmee hij bezighield tot aan zn dood
https://www.thevenusproject.com/

toen gekeken waar het lag en de fotos bekeken van de bezoekers
https://maps.app.goo.gl/KZy5FmFgYLk5Gdfr9

mijn gedachte is niet positever geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16:51
Dat Coinmerce is ook echt zo'n bedrijf waar je helemaal nooit iets over hoort, ik snap niet hoe die kunnen overleven in een betrekkelijk kleine Nederlandse markt.

Het is dat ze vorig jaar een soort samenwerking hadden met Binance om mensen te kunnen laten overstappen, anders had ik er nog steeds nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mr Ronman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:39:
[...]

Dat Coinmerce is ook echt zo'n bedrijf waar je helemaal nooit iets over hoort, ik snap niet hoe die kunnen overleven in een betrekkelijk kleine Nederlandse markt.

Het is dat ze vorig jaar een soort samenwerking hadden met Binance om mensen te kunnen laten overstappen, anders had ik er nog steeds nooit van gehoord.
Het is echt drama daar. Geen gebruik van maken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:11:
[...]

Je bent niet alleen dom, je bent ook nog compleet verstoken van empathie.

Gefeliciteerd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7rC28-agbs2hiAsNQ7_rg7oAaU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8SYB3QPnToHmmCp0dDbWJILb.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Remy!!!! schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:36:
[...]

Misschien dat ik het concept volledig niet begrijp, maar wat heeft dit met crypto te maken?
De database waar de AI gebruik van maakt zit op een blockchain, zodat de informatie voor iedereen ter wereld toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:40:
[...]

De database waar de AI gebruik van maakt zit op een blockchain, zodat de informatie voor iedereen ter wereld toegankelijk is.
maar afgeschermd indien de gebruiker dat wilt.

hoe kan iets toegankelijk zijn voor iedereen toch afgeschermd worden ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 23:21

mayhem

Ben ik in een AI chat beland?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRvzCjyHC3hp5lxw1FF9dK3gzNA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VEq8FPVUv58GYDfMqaPMYJug.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:43:
[...]

maar afgeschermd indien de gebruiker dat wilt.

hoe kan iets toegankelijk zijn voor iedereen toch afgeschermd worden ?
Je kan aangeven welke informatie je deelt, en welke afgeschermd, en voor wie (bijvoorbeeld ik heb gevangen gezeten en alleen een sociaal werker kan het zien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58
Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:23:
[...]

Soms denken mensen dat ze geniaal zijn en kunnen ze hun denkbeelden alleen uitleggen met een woordensoep. We've all been there. De één wordt manager, de ander voelt zich aangevallen.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: als je je idee niet kort kunt uitleggen dan heb je niet echt een duidelijke visie.

If you can't explain something to a six-year-old, you really don't understand it yourself.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:57
Ik heb laatst naar een video gekeken waarin een youtuber een gesprek voerde met een AI dame in bikini, die hij van alles kon laten doen. Best interessant, hier zie ik voor verschillende toepassingen wel toekomst in.
Uiteraard niet voor mijzelf maar voor een vriend.

Ik koop dus nu met name AI coins om deze ontwikkeling te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
WhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:30:
[...]

Stel je voor dat er een slim computertje is dat kijkt wat mensen goed kunnen en wat ze nodig hebben. Een slimme meneer, Jacque Fresco, zei dat iedereen op de wereld de spullen zou moeten delen. Maar omdat veel van die spullen van mensen en bedrijven zijn, moeten we hen eerst overtuigen. Mijn slimme computertje helpt om te laten zien wat iedereen kan doen en wat iedereen nodig heeft. Als we kunnen laten zien dat het delen van spullen goed werkt, dan willen misschien meer mensen hun spullen delen. In onze wereld werken de meeste mensen in winkels en kantoren, dus dit is al een groot deel van wat we doen. We zullen niet meteen stoppen met hoe we nu alles regelen, maar ik denk dat dit idee zelfs dan nog heel nuttig is.

Dit was voor een 6-jarige. Hieronder voor een 3-jarige;

Stel je voor dat er een slim vriendje in de computer zit. Dit vriendje kijkt naar wat mensen goed kunnen, zoals tekenen of bouwen, en wat ze nodig hebben, zoals eten of speelgoed. Een slimme meneer, Jacque Fresco, zei dat het eerlijk zou zijn als iedereen alles zou delen, zoals al het eten, speelgoed en andere spullen. Maar veel van die spullen zijn van mensen of bedrijven, dus we moeten eerst vragen of ze willen delen.

Mijn slimme vriendje in de computer helpt ons te begrijpen wat iedereen goed kan en wat iedereen nodig heeft. Dit is handig, omdat we dan kunnen laten zien hoe delen werkt en waarom het goed is. Als we laten zien dat delen goed werkt, willen misschien meer mensen en bedrijven hun spullen delen.

Bij ons werken de meeste mensen in winkels, kantoren en andere plekken waar ze diensten verlenen, zoals een kapper of een dokter. Dat is al een groot deel van wat we doen. We zullen niet meteen alles veranderen, maar zelfs in hoe we nu leven, kan dit idee heel nuttig zijn. Het helpt ons om beter te begrijpen hoe we eerlijk kunnen delen en iedereen kunnen helpen.

Heerlijk dat Chat-GPT;

en aan een 2-jarige

ChatGPT
Natuurlijk, hier is een heel eenvoudige uitleg voor een 2-jarige:

Stel je voor dat er een grappig vriendje in de computer is. Dit vriendje kijkt naar leuke dingen die mensen kunnen doen, zoals spelen met speelgoed of tekenen, en hij ziet ook wat mensen nodig hebben, zoals eten, drinken en knuffels. Sommige mensen hebben veel speelgoed en eten, maar anderen hebben minder. Het vriendje in de computer helpt ons te begrijpen hoe we alles eerlijk kunnen delen, zodat iedereen genoeg heeft om blij en gezond te zijn.

en aan een 1-jarige

ChatGPT
Voor een 1-jarige zou het het beste zijn om het heel eenvoudig te houden:

"We hebben een vriendje in de computer die helpt met delen. Delen is wanneer we dingen met elkaar delen, zoals speelgoed en eten, zodat iedereen blij kan zijn. Het vriendje helpt ons om te leren hoe we allemaal lief kunnen zijn en elkaar kunnen helpen."

en aan een 0-jarige

ChatGPT
Voor een baby van 0 jaar zou het vooral belangrijk zijn om met kalme stem en veel oogcontact te praten, en vooral om liefdevolle aanrakingen te geven. Hoewel de baby nog niet begrijpt wat er gezegd wordt, kan het horen van stemmen en het voelen van genegenheid bijdragen aan de ontwikkeling van een veilige hechting en vertrouwen in de wereld om hen heen. Dus, je zou iets kunnen zeggen als:

"Liefje, we hebben een vriendje in de computer die ons helpt om lief te zijn voor elkaar. Mama en papa houden heel veel van jou!"

_/-\o_
Zoveel moeite doen om iemand tot het bot te vernederen.

Ik zei toch dat het triggeren nooit zou stoppen?

De totale respectloosheid, hoe is het mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:49:
[...]

Zoveel moeite doen om iemand tot het bot te vernederen.

Ik zei toch dat het triggeren nooit zou stoppen?
Iets minder in je slachtofferrol aub. Ik heb middels Chat-GPT de tekst vereenvoudigd, dit in reply op Cryposletje, niet op jou.

Voor de rest kan ik me best vinden in ideeën van Fresco hoor, zie mijn avatar en ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Vaevictis_ schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:45:
[...]

If you can't explain something to a six-year-old, you really don't understand it yourself.
Ja, 'als je de werking van een kernreactor niet aan een 6 jarige kan uitleggen, begrijp je het niet'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mr Ronman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:39:
[...]

Het leuke is dat als je Coinmerce vervangt met Ajax, je tekst ook nog steeds kloppend is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:45:
[...]

Je kan aangeven welke informatie je deelt, en welke afgeschermd, en voor wie (bijvoorbeeld ik heb gevangen gezeten en alleen een sociaal werker kan het zien).
dat heet een database met rechten wie wat mag zien qua info. Waarom informatie achterhouden als de wens is om alle info te delen in eerste instantie voor een betere wereld? die gedachte botst met elkaar.

een blockchain is code. code is wet. wet is zichtbaar voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:51:
[...]

dat heet een database met rechten wie wat mag zien qua info. Waarom informatie achterhouden als de wens is om alle info te delen in eerste instantie voor een betere wereld? die gedachte botst met elkaar.

een blockchain is code. code is wet. wet is zichtbaar voor iedereen.
Je kan nog steeds een heleboel delen met gewaarborgde privacy. Mensen zullen ook worden aangemoedigd om zoveel mogelijk te delen, omdat dit de functioneliteit voor hen bevorderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:28
Alpina schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:35:
Ik zie AI graag in de vorm van een grote stap vooruit om vroegtijdig ziektes op te sporen. Volgens mij zijn ze hier ook al aardig mee op weg?

De donkere kant zijn die gemuteerde Chinese militaire robothonden uitgerust met volautomatische wapens.

Meer hee, je kunt niet alles hebben.
Hier zijn ze zeker al ver mee, sterker nog omdat AI bijv 10.000-den foto's zeer snel kan analyseren (en een Chirurg bijv niet) kan AI wel hiermee helpen. De AI kan uit die 10.000 foto's filteren op potentiele anomaly (bijv tumoren) en deze sturen naar betreffende specialist doctor in tumoren bijv.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
WhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:51:
[...]

Iets minder in je slachtofferrol aub. Ik heb middels Chat-GPT de tekst vereenvoudigd, dit in reply op Cryposletje, niet op jou.

Voor de rest kan ik me best vinden in ideeën van Fresco hoor, zie mijn avatar en ondertitel.
Niet meer doen aub. Heb 15 jaar nagedacht om tot deze ideeen te komen en ben er trots op. Ben ook gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:51:
[...]

Ja, 'als je de werking van een kernreactor niet aan een 6 jarige kan uitleggen, begrijp je het niet'.
Kan prima hoor. Op YouTube is een hele serie met wetenschappers die een concept zoals quantum mechanica uitleggen aan kinderen tot experts. Op elke leeftijd hoort wel een ander verhaal met meer of mindere details maar het concept blijft hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-10 15:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:55:
[...]

Heb 15 jaar nagedacht om tot deze ideeen te komen en ben er trots op.
En dat is goed! Nu uitwerken!
Nee, een vaag gesprekje is geen uitwerking.
Ben ook gevoelig.
Welkom bij de club. Dat zijn we hier allemaal.

Vooral als er beren bij komen kijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
"most of our problems are technical"

Serieuze vraag: ben je wel eens in het buitenland geweest?

Niet om op vakantie te gaan, maar echt even tussen de mensen in wonen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
WhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:51:
[...]

Ik zie helemaal geen ondertitel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Vaevictis_ schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:57:
[...]

Kan prima hoor. Op YouTube is een hele serie met wetenschappers die een concept zoals quantum mechanica uitleggen aan kinderen tot experts. Op elke leeftijd hoort wel een ander verhaal met meer of mindere details maar het concept blijft hetzelfde.
In het vervolg niet: 'haha wat een onzin' (7 duimpjes), maar 'jee, ik begrijp het niet, kun je het eenvoudiger uitleggen?'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaevictis_
Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:00:
[...]

Onze problemen zijn niet technisch was dat het maar dan was het eenvoudig op te lossen. De problemen zijn sociaal en (geo)politiek. Vooral gedragsverandering is erg lastig.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Crypto blijft me toch altijd verbazen. Had bij deze groene dag nooit de huidige slowchat activiteiten verwacht _O-

Zo kom ik weer niet aan klusjes toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8rz8VRGHlpQVInC33OjDTqh2Yw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5tDYtwOFOuWtE3AtVdOEpfrS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vaevictis_ schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:05:
[...]
7. Vooral gedragsverandering is erg lastig.
heb nu de Bitcoin mindset d:)b
2,5 jaar terug was het nog de Fiat mindset

dit heeft enorm veel veranderd, voor mijzelf goed maar ook andere dingen niet goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 05-06-2024 13:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:59:
[...]

En dat is goed! Nu uitwerken!
Nee, een vaag gesprekje is geen uitwerking.
Ja, heb een partner gekozen op Upwork, Joshua Ushock. En nog een paar andere partners die ik ook nog niet veel betaald heb maar die goed advies hebben gegeven. Werkte eerst met een programmeur uit Pakistan, maar na anderhalve week heb ik dat contract verbroken omdat ik zag dat ik veel beter opties had.

Het wordt een AI die MBTI voorspeld.

Die data wordt in een blockchain opgeslagen en is de eerste stap naar het in kaart brengen van de menselijke eigenschappen.

Gelukkig heb ik wat geld, zien hoe ver we komen. Dat is het nou het voordeel van sparen, dank je Bitcoin (moon!).
Als ik niet genoeg geld heb ga ik geld ophalen als sociale onderneming.
https://docs.google.com/d...iYxER_VI/edit?usp=sharing

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter79 op 05-06-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:08:
Crypto blijft me toch altijd verbazen. Had bij deze groene dag nooit de huidige slowchat activiteiten verwacht _O-

Zo kom ik weer niet aan klusjes toe.
Ach, bier loopt niet weg toch? Komt vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 21:33
Nopheros schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:12:
[...]

Ach, bier loopt niet weg toch? Komt vanzelf op.
En de vaat ook niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
Stukfruit schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:00:
[...]

Nee. Hoezo?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 22:31
NeoflexNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:30:
[...]

Wen moon?
Het is friet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ahh was die Google docs een whitepaper van een nieuwe coin?

Die leest niemand hier. Nieuwe AI coin laat meer bewegen dan een inhoudelijk plan. En het trieste is dat dat waar is ook. :9~

Wen dikke gains?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
Coldcat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:20:
Ahh was die Google docs een whitepaper van een nieuwe coin?

Die leest niemand hier. Nieuwe AI coin laat meer bewegen dan een inhoudelijk plan. En het trieste is dat dat waar is ook. :9~

Wen dikke gains?
Nee, geen coin, een resource based economy gebruikt geen coin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:22:
[...]

Wat doet het hier dan?

Als ge er niet in kan handelen zit er geen speculatie in!

Edit: Ik lees wat meer terug. Het is hier wel de slowchat waar maar wat dom geroepen wordt. Voor serieuze zaken kun je beter een ander topic openen. Dan komt je plan meer tot z’n recht met de discussie die er bij hoort.

[ Voor 41% gewijzigd door Coldcat op 05-06-2024 13:29 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-10 00:42
Ik wil het hier gewoon over tetten, bier en moon hebben.

Oja en recepten over hotsauce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10 12:09
Gaan we vandaag eens door die 71.2k breken??!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
keanu_ schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:25:
Voor 15:00 nog wel denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
Coldcat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:23:
[...]

Wat doet het hier dan?

Als ge er niet in kan handelen zit er geen speculatie in!
Omdat ik het interessant vind en dan denk dat dat ook voor anderen geld. En ik er graag over praat.

Het project heeft een nieuwe toepassing voor blockchain.

Van niks, naar 0,00001, naar 70K dollar, dan begrijp ik dat iederen dollar tekens in zijn ogen heeft, maar er zijn ook nog grotere dingen die je kunt doen. Meesten hier hopen met crypto te stoppen met werken, dat is wat ik met mijn project voor de hele wereld hoop te bereiken: geen saai, dom en zinloos werk meer. Niet hoeven te werken omdat je anders je huur niet meer kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
PER SE 71.2!!!!!!!!!!

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:29:
[...]

Omdat ik het interessant vind en dan denk dat dat ook voor anderen geld. En ik er graag over praat.

Van niks, naar 0,00001, naar 70K dollar, dan begrijp ik dat iederen dollar tekens in zijn ogen heeft, maar er zijn ook nog grotere dingen die je kunt doen. Meesten hier hopen met crypto te stoppen met werken, dat is wat ik met mijn project voor de hele wereld hoop te bereiken: geen saai, dom en zinloos werk meer. Niet hoeven te werken omdat je anders je huur niet meer kunt betalen.
bro, hoe wil je de mensheid redden zonder te werken voor eten op zn minst? Krijg je echt wall-e toestanden..
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:22:
[...]

en daarnaast heb je de titel van het topic gelezen? het gaat over Crypto geld. digitaal geld.

je kunt beter een eigen topic openen om gelijkgezinde mensen te vinden. of een faceboekgroep.

laatste tip: geld in je zak houden of in bitcoin. je komt zo in een bodemloze put waarbij je gehele spaargeld kwijt gaat raken aan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:53:
[...]

Je kan nog steeds een heleboel delen met gewaarborgde privacy. Mensen zullen ook worden aangemoedigd om zoveel mogelijk te delen, omdat dit de functioneliteit voor hen bevorderd.
Bijna goed.

FUNCTIONALATEIT!!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
[...]

Zie je wel. Je kunt het wel, ook al ben je de slimste van de klas. Als je nu met de inleidende woorden was begonnen in de trend van,

Hoeren neuken, nooit meer werken???

Check dan dit project..... i.p.v.

Computer: C
Users: U1, U2

C would ask: Hi, how may I help you today?
If the user mistakes it for a normal ChatGPT he might ask ‘tell me a joke’
C would then explain that the user is on a platform for AI assisted collaboration, for the betterment of humanity.
C: What would you like to do?

Je hebt je helaas vergist in de doelgroep maar dat gaat na een enigszins troef begin nu helemaal goed komen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

Liever niet. Volgt daarna gegarandeerd een rode paal :'(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

resusaapje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:38:
[...]

kan prima storten naar 67k... maar de sfeer is wel 72k doorbreken. gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dunne WAVES

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
resusaapje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:38:
[...]

Ik heb een x100 long geprogrammeerd aan een nucleaire installatie, indien we niet voor 15:00 door de 71.2K rammen worden er 69 raketten met kernkop op New York afgeschoten.

De toekomst van de mensheid hangt af van dit moment.

Leuke hobby zo, beetje godcomplexen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:04:
[...]

Ik heb een x100 long geprogrammeerd aan een nucleaire installatie, indien we niet voor 15:00 door de 71.2K rammen worden er 69 raketten met kernkop op New York afgeschoten.

Heb je een raketsysteem aan je pellet kachel geprutst?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:05:
[...]

Heb je een raketsysteem aan je pellet kachel geprutst?
Haha nee joh tis geen James Bond film _O-

Via Tor op de Bitcoin node, raketten worden vanuit rusland gelanceerd.

Via VPN natuurlijk, nooit terug te leiden naar Friesland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Delisted op Nance toch? Met nog wat andere gure drek. Althans als ik mijn google newsfeed goed heb onthouden. Zit er zelf niet in dussss...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BIFI doet wel beetje dik, 10% op de deelie.

Nog even en hij gaat GRT voorbij in de PF...

Wat een spannende drek aan drek race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:40

Vis

FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:15:
BIFI doet wel beetje dik, 10% op de deelie.

Nog even en hij gaat GRT voorbij in de PF...

Wat een spannende drek aan drek race.
Aah goeie ouwe GRT... De "Google" van alle blockchains uit 2021.

Benieuwd of ie het eurootje nog gaat halen komende bull.

Alles en iedereen is weer hyped as fuck zie ik alweer.. dat kan maar 1 ding betekenen. Rode kaarsen voor de rest van de week.

[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 05-06-2024 14:27 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-10 13:52
Zijn er hier mensen bekend met Heroglyphs? Het is een soort incentive voor ETH-stakers die thuis een volledige node draaien (of een Rocketpool-node hebben met 8/16/32 ETH). Door een unieke tekst toe te voegen aan de graffiti van je node, kun je tokens 'minen'. Dit kan de jaarlijkse opbrengst (APR) van je staking node, die momenteel ongeveer 3% is, met 300-400% verhogen.

Heroglyphs is nog vrij nieuw en bevindt zich momenteel in fase 2 van 5, dus er is nog niet veel documentatie beschikbaar. Ik denk dat het creëren van tokens voor kleinere thuis-stakers van ETH een goede impuls kan geven voor de decentralisatie van het Ethereum-netwerk. Dit kan ons minder afhankelijk maken van grote partijen zoals Lido en andere aanbieders van Liquid Staking Tokens (LST).

[ Voor 10% gewijzigd door symen89 op 05-06-2024 14:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:25:
[...]

Aah goeie ouwe GRT... De "Google" van alle blockchains uit 2021.

Benieuwd of ie het eurootje nog gaat halen komende bull.

Alles en iedereen is weer hyped as fuck zie ik alweer.. dat kan maar 1 ding betekenen. Rode kaarsen voor de rest van de week.
Als GRT een euro haalt koop ik 69 Bitcoinen en 15 paar grachtenpanden, AA+++ gerenoveerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-10 15:26
FrambozenTaart schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:32:
[...]

Als GRT een euro haalt koop ik 69 Bitcoinen en 15 paar grachtenpanden, AA+++ gerenoveerd.
De dag dat vlugge Japie veranderd in de neus van Amsterdam. AKA Willem H.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-10 08:17
sh4d0wman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:12:
[...]

Delisted op Nance toch? Met nog wat andere gure drek. Althans als ik mijn google newsfeed goed heb onthouden. Zit er zelf niet in dussss...
Bitvavo volgt Binance
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7KTWcOgps2Pu1ZXcyOzcXWw7fk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kE0uqE0HW6Mi5MvmvJvmHDqV.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gipsy King schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:33:
[...]

De dag dat vlugge Japie veranderd in de neus van Amsterdam. AKA Willem H.
Niet in Amsterdam, die laat ik wegstaken en in de Noordzee zinken. Bodemloze put.

Ik heb het over Groningen natuurlijk.

Als GRT een euro hit kan een nieuwe fundering onder Nederland er ook nog wel vanaf tenslotte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wht_nl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-10 13:24
symen89 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:30:
Zijn er hier mensen bekend met Heroglyphs? Het is een soort incentive voor ETH-stakers die thuis een volledige node draaien (of een Rocketpool-node hebben met 8/16/32 ETH). Door een unieke tekst toe te voegen aan de graffiti van je node, kun je tokens 'minen'. Dit kan de jaarlijkse opbrengst (APR) van je staking node, die momenteel ongeveer 3% is, met 300-400% verhogen.

Heroglyphs is nog vrij nieuw en bevindt zich momenteel in fase 2 van 5, dus er is nog niet veel documentatie beschikbaar. Ik denk dat het creëren van tokens voor kleinere thuis-stakers van ETH een goede impuls kan geven voor de decentralisatie van het Ethereum-netwerk. Dit kan ons minder afhankelijk maken van grote partijen zoals Lido en andere aanbieders van Liquid Staking Tokens (LST).

Door deze aanpak krijgen kleinere validators een impuls om deel te nemen en actief bij te dragen aan het netwerk, wat de algehele veiligheid en decentralisatie van Ethereum verbetert.
Yes, ik zit in een project waar ik veel van verwacht als Heroglyphs meer bekend gaat worden. Maar die mag/ga ik hier niet posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

dus. eth is naar Proof Of Stake gegaan.. en ze willen weer een Proof Of Work [mining] inplementeren?
gaan ze niet doen.

en je denkt dat dit alleen solo validators gaat helpen?
grote boys zullen niet slapen.. er is tich afgekochte miningrigs klaar om op te starten als het een simpele PoW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQcKj86xEh-KWttT8OQRJlYB4wMwuDVb8Rj7w&s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

[...]

Indien we niet voor 15:00 door de 71.2K rammen
nog 8 min en 200$

edit: 2 min en 250$

edit: 0 min en 265$.

jongens, hop naar jullie nucleaire bunkers.

[ Voor 19% gewijzigd door Aeronaut op 05-06-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-10 13:52
Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:43:
[...]

dus. eth is naar Proof Of Stake gegaan.. en ze willen weer een Proof Of Work [mining] inplementeren?
gaan ze niet doen.

en je denkt dat dit alleen solo validators gaat helpen?
grote boys zullen niet slapen.. er is tich afgekochte miningrigs klaar om op te starten als het een simpele PoW is.
Het heeft niets met Proof of Work (PoW) te maken. Misschien was mijn woordkeuze 'mining' niet helemaal correct. Wat ik bedoelde, is dat je tokens kunt ontvangen wanneer je een blokproposal doet. Bovendien ontvang je tokens als je validator gedurende 15 dagen continu online blijft voor attestations.

Er zijn mechanismen ingebouwd die ervoor zorgen dat grote 'whales' geen extra voordelen hebben ten opzichte van een home-staker met slechts één validator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79

Kijk, hier snap ik dan weer geen hol van.

Ik denk totaal anders dan jullie volgens my, dat zal het probleem zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Wouter79 op 05-06-2024 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:52:
[...]

nog 8 min en 200$

edit: 2 min en 250$
Helaas, de wereld is verloren.

Maar dat was het toch al, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wouter79 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:10:
[...]

Ja, heb een partner gekozen op Upwork, Joshua Ushock. En nog een paar andere partners die ik ook nog niet veel betaald heb maar die goed advies hebben gegeven. Werkte eerst met een programmeur uit Pakistan, maar na anderhalve week heb ik dat contract verbroken omdat ik zag dat ik veel beter opties had.

Het wordt een AI die MBTI voorspeld.

Die data wordt in een blockchain opgeslagen en is de eerste stap naar het in kaart brengen van de menselijke eigenschappen.

Gelukkig heb ik wat geld, zien hoe ver we komen. Dat is het nou het voordeel van sparen, dank je Bitcoin (moon!).
Als ik niet genoeg geld heb ga ik geld ophalen als sociale onderneming.
https://docs.google.com/d...iYxER_VI/edit?usp=sharing
MBTI? Als in Myers-Briggs Type Indicator?

Lijkt me knap als je daar een AI voor gaat bedenken, aangezien de reactie dan afhangt van fenomenen waarvan qua uitkomst in principe geen ander referentiekader bestaat dan "het voelt zo".

Hoe ga je dat fixen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Omdat wij als Nederlanders net zo'n scheef wereldbeeld hebben als de gemiddelde Amerikaan :P

Een maand lang waren mijn buren een paar honderd monniken in de tempel naast mijn appartement, waar men op een gegeven moment het feest ter ere van de geboorte van Boeddha vierde en waar zij met z'n allen een week lang 24/7 zaten te grommen, dansen, hummen, en op een bord sloegen met een te grote pollepel.

Wat hebben zij aan een AI die MBTI voorspelt?

Het komt wellicht wat lacherig over maar het zijn toch vragen die je zou moeten kunnen beantwoorden als het je doel is om de mensheid te redden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PoW versie ETH is toch gewoon ETC?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 25-10 15:40
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/GKUbQv-2-DYAAAAd/rocket-fail-fail.gif

[ Voor 37% gewijzigd door Ray_ op 05-06-2024 15:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 14:15
Meesten hier hopen met crypto te stoppen met werken, dat is wat ik met mijn project voor de hele wereld hoop te bereiken: geen saai, dom en zinloos werk meer. Niet hoeven te werken omdat je anders je huur niet meer kunt betalen.
Je geeft eerst aan dat je hebt geconcludeerd dat geld eigenlijk bullshit is en dat hetgene wat echt van waarde is, human resources zijn.

Dat lijkt me helemaal waar. Geld kan je eigenlijk geen reet mee. Maar human resources, of in gewoon Nederlands: mensen die werk verrichten.... Daar kan je een samenleving op bouwen.

En toch zorgt jouw project ervoor dat mensen niet meer hoeven te werken? Dat is gewoon onmogelijk. We hebben enorm veel 'vervelende' beroepen nodig. Daar gaan AI en Blockchain als 2 buzzwords echt niet zomaar de wereld mee veranderen. Mensen zullen moeten werken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
Richh schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:09:
[...]

Je geeft eerst aan dat je hebt geconcludeerd dat geld eigenlijk bullshit is en dat hetgene wat echt van waarde is, human resources zijn.

Dat lijkt me helemaal waar. Geld kan je eigenlijk geen reet mee. Maar human resources, of in gewoon Nederlands: mensen die werk verrichten.... Daar kan je een samenleving op bouwen.

En toch zorgt jouw project ervoor dat mensen niet meer hoeven te werken? Dat is gewoon onmogelijk. We hebben enorm veel 'vervelende' beroepen nodig. Daar gaan AI en Blockchain als 2 buzzwords echt niet zomaar de wereld mee veranderen. Mensen zullen moeten werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZf6bl-tqDv2kkYNlHWhZA557Fw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uwd6rbIj0aLWqHm0751f9wm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-10 16:10

Klinkt als een goeie ponzi.

Wat is de 'waarde' van de tokens die je daarvoor krijgt? Wie koopt dat? Wat kan je ermee doen?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:33

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrFX je kunt al je eigen rukbunker printen... ;)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT2mTZPGIBAA3UtARp9sYWjFGciJYxcagzRZtgwv7kSZAjlceC4QMsAt1JJ&s=10

Er zal best wel werk verdwijnen door AI, robotics, crypto etc. Als iets 24/7 kan met relatief weinig fouten zullen aandeelhouders daar blijer van worden dan mensen in te huren. Dus we moeten hopen dat overheden op zijn minst rekening houden met diverse scenarios.

Of gewoon smerig rijk worden met crypto ... dan wil ik wel een humanoid butler. Met dikke jetsers, dat dan weer wel :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter79
"Zijn er hier mensen bekend met Heroglyphs? Het is een soort incentive voor ETH-stakers die thuis een volledige node draaien (of een Rocketpool-node hebben met 8/16/32 ETH). Door een unieke tekst toe te voegen aan de graffiti van je node, kun je tokens 'minen'. Dit kan de jaarlijkse opbrengst (APR) van je staking node, die momenteel ongeveer 3% is, met 300-400% verhogen.

Heroglyphs is nog vrij nieuw en bevindt zich momenteel in fase 2 van 5, dus er is nog niet veel documentatie beschikbaar. Ik denk dat het creëren van tokens voor kleinere thuis-stakers van ETH een goede impuls kan geven voor de decentralisatie van het Ethereum-netwerk. Dit kan ons minder afhankelijk maken van grote partijen zoals Lido en andere aanbieders van Liquid Staking Tokens"

Ondertussen op dezelfde 'pale blue dot':

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHsVSIs--TSZpsZyZAlTwm6hx3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oBLDW7Yai8AawjqfuTjJ32pe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

sh4d0wman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:20:
@MrFX Met dikke jetsers, dat dan weer wel :P
Eentje die tenminste geen spierpijn krijgt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
WhySoSerious schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Eentje die tenminste geen spierpijn hoofdpijn krijgt...
:+
Pagina: 1 ... 178 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!