Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik ben dan ook niet getrouwd.Aeronaut schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:32:
[...]
Sommige zijn ermee getrouwd. Je wisselt toch ook niet even je vrouw?
#TAOAeronaut schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:34:
In the bull heb je een knipperlicht relatie nodig. Niet teveel tijd besteden totdat je de ware vindt
#Aero
#Arweave
#PEPE
#…
Je hebt toch echt extra zieltjes nodig voor een koersstijging...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heb genoeg gewisseld. Nu moet de tijd zijn werk doen en afwachten of het plan werkt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zojuist all-in gegaan op drog with hat!Gipsy King schreef op maandag 27 mei 2024 @ 06:59:
Op de dag dat PEPE , SHIB omver naait in de marketcap en de beste memecoin wordt. Onstaat er natuurlijk een kruising van Beide.
[Afbeelding]
let's gooooo!
nothing stops this train
Wen moon of wen rekt? I don’t care als we maar iets doen.
Stack Sats
Settlement Day 06/03/2024Aeronaut schreef op zondag 26 mei 2024 @ 21:37:
[...]
Tot nu toe 3% omhoog.. nog 5% nodig.
Ach, morgen weer een dag
Dacht deze week, maar pas volgende week maandag..
die 4k komt sowieso deze week.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En dan had ik met de vorige winst het al wat vroeg verkocht en nu te weinig geïnvesteerd
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
EenschByteMe_ schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:24:
[...]
Maar nu ga ik ook niet meer fiat erin gooien, Buy high enz. Hopen dat ie weer even een flinke 20% dip maakt
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bizar, die man is knettergek en dan doet zijn munt zo. Wordt nog wat als hij president wordt.Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:30:
[Afbeelding]
organische groei![]()
top 150, when top 100?
Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:30:
[Afbeelding]
organische groei![]()
top 150, when top 100?
Bitcoin-topic #4Numbers schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:44:
@anti elppa, ze doen het weer!
Mag de organische drek naar het meme topic?
Daar heb je een topic waar je alleen over Bitcoin mag praten.
En veel plezier met de winsten voor hen die op tijd waren.
ligt er ook aan wat Biden nu gaat doen met zijn campagne.Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:42:
[...]
Bizar, die man is knettergek en dan doet zijn munt zo. Wordt nog wat als hij president wordt.
stel Biden blijft negatief over crypto blijft dan zal dit miljoenen voters voor hem kosten. dan gaan er miljoenen stemmen automatisch naar Trump.
vooral in die swing states, daar moet Biden het van hebben.
Free Ross is natuurlijk ook een slimme pr stunt.
Trump is niet voor niets een sterke businessman, die weet wel hoe het te verkopen.
nothing stops this train
Nu twijfel ik of ik ook wat kratjes erin gooi.Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:57:
[...]
ligt er ook aan wat Biden nu gaat doen met zijn campagne.
stel Biden blijft negatief over crypto blijft dan zal dit miljoenen voters voor hem kosten. dan gaan er miljoenen stemmen automatisch naar Trump.
vooral in die swing states, daar moet Biden het van hebben.
Free Ross is natuurlijk ook een slimme pr stunt.
Trump is niet voor niets een sterke businessman, die weet wel hoe het te verkopen.
op ATH kopen?Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 11:01:
[...]
Nu twijfel ik of ik ook wat kratjes erin gooi.Waar kun je hem kopen?
ikzelf denk het door te hodlen tot 3e kwartaal dit jaar ivm waarschijnlijk bullrun +president verkiezingen.
je kan hem op meerdere plekken kopen, volgens mij ook op ETH en BNB netwerk.
ikzelf kocht het op Solana netwerk
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2024 11:11 ]
nothing stops this train
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kijken hoelang het dit keer goed gaatWispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:50:
[...]
Bitcoin-topic #4
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daar mag je nauwelijks iets zeggen anders krijg je de mod op je dak. Die heeft het topic vakkundig om zeep geholpen.Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:50:
[...]
Bitcoin-topic #4
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 27-05-2024 11:28 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qIrXpccj2bbCbcViqZddV1pC.gif?f=user_large)
#hodl Bitcoin
Het is dat het nog rustig is qua posts en users. Met al die shit en dikke drek zou je zeggen dat de top nabij is.Darrell schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:37:
Ja. Ik ga maar weer eens het eea rapporteren. Wat een bende.
Trouwens, @Tominatie zit volgens mij echt gruwelijk onder de plak.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De afgelopen 24 uur heb je 8x iets gepost over deze Trump shitcoin, misschien 1 tandje minder?Kol Nedra schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:30:
[Afbeelding]
organische groei![]()
top 150, when top 100?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Waar staat in de regels dat dat niet mag?Sandyman538 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:47:
[...]
De afgelopen 24 uur heb je 8x iets gepost over deze Trump shitcoin, misschien 1 tandje minder?
Er is een speciaal topic of dit soort coins, memecoin topic. Wil niet zeggen dat je er hier nooit iets over mag posten maar in principe hoort deze zooi dus in het memecoin topic.
Zullen we dan maar ook stoppen met over bitcoin en ethereum en hun analyses praten?Nopheros schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:57:
[...]
Er is een speciaal topic of dit soort coins, memecoin topic. Wil niet zeggen dat je er hier nooit iets over mag posten maar in principe hoort deze zooi dus in het memecoin topic.
Alsjeblieft zeg. Er wordt gewoon netjes gevraagd of het iets minder kan, dat heeft toch niks met de 'regels' te maken.
Mag wat mij betreft ook wel wat minder. Leuk om wat trades en bezigheden te volgen maar ook wat mij betreft een beetje overkill. Zeker met die memecoins, ze gaan omhoog en ze gaan omlaag. Er valt ook geen TA aan vast te knopen dus echt leerzaam is het ook niet..
Wordt tijd voor een dikke moonshot.....
[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 27-05-2024 13:11 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:59:
[...]
Zullen we dan maar ook stoppen met over bitcoin en ethereum en hun analyses praten?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het topic heet ‘Cryptocurrency Slowchat topic’.NeoflexNL schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:09:
[...]
Alsjeblieft zeg. Er wordt gewoon netjes gevraagd of het iets minder kan, dat heeft toch niks met de 'regels' te maken.
Mag wat mij betreft ook wel wat minder. Leuk om wat trades en bezigheden te volgen maar ook wat mij betreft een beetje overkill. Zeker met die memecoins, ze gaan omhoog en ze gaan omlaag. Er valt ook geen TA aan vast te knopen dus echt leerzaam is het ook niet..
Wordt tijd voor een dikke moonshot.....
Als een post/user je niet bevalt, lees je hem toch niet? Ik snap het probleem niet.
Ik lees al jarenlang ieder bericht in dit topic(reeks). Of een bepaalde post of user mij 'niet bevalt', doet er helemaal niet toe, en dat is ook niet het punt.Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:13:
[...]
Het topic heet ‘Cryptocurrency Slowchat topic’.
Als een post/user je niet bevalt, lees je hem toch niet? Ik snap het probleem niet.
Er wordt gewoon netjes gevraagd of het iets minder kan over een specifieke memecoin, that's all. Om dan gelijk over de regels te beginnen vind ik gewoon niet echt prettig.
Maar fair enough, ik blijf 't lekker lezen en gun iedereen z'n gains, met welke shitcoin dan ook!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
En ik vind het niet prettig als er gevraagd wordt of iets minder kan omdat het hem niet bevalt, terwijl het gewoon "mag"/kan.NeoflexNL schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:25:
[...]
Ik lees al jarenlang ieder bericht in dit topic(reeks). Of een bepaalde post of user mij 'niet bevalt', doet er helemaal niet toe, en dat is ook niet het punt.
Er wordt gewoon netjes gevraagd of het iets minder kan over een specifieke memecoin, that's all. Om dan gelijk over de regels te beginnen vind ik gewoon niet echt prettig.
Maar fair enough, ik blijf 't lekker lezen en gun iedereen z'n gains, met welke shitcoin dan ook!
Ieder zo zijn eigen interpretatie.
Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:59:
[...]
Zullen we dan maar ook stoppen met over bitcoin en ethereum en hun analyses praten?
Er is een apart topic voor memecoins, dus dan is het toch niet gek als men vraagt dat soort discussies daar te voeren?Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:39:
[...]
En ik vind het niet prettig als er gevraagd wordt of iets minder kan omdat het hem niet bevalt, terwijl het gewoon "mag"/kan.
Ieder zo zijn eigen interpretatie.
Ik vraag dit voor een vriend. Met bitcoin. Zonder memecoins.
Er is ook een apart topic voor bitcoin. En ook een apart topic voor feedbacktopic.Remy!!!! schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:13:
[...]
Er is een apart topic voor memecoins, dus dan is het toch niet gek als men vraagt dat soort discussies daar te voeren?
1 tandje minder? geen probleemSandyman538 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:47:
[...]
De afgelopen 24 uur heb je 8x iets gepost over deze Trump shitcoin, misschien 1 tandje minder?
nothing stops this train
Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:26:
[...]
Er is ook een apart topic voor bitcoin. En ook een apart topic voor feedbacktopic.
Altijd.Alpina schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:57:
Is dit komkommertijd?
https://www.kookfans.nl/r...-pittige-komkommersalade/
Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1Menkoro schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:39:
Op de dag af 7 jaar geleden een zooitje coins gekocht. Kwam erachter dat er echt heel weinig spannends meer mee gebeurd (r.i.p. Stellar / XLM). Redelijk wat winst gepakt, maar nu uitgestapt en alles in een ETF gegooid. Mijn crypto-avontuur zit er officieel op
(Heb je een BTC ETF gekocht of zit je echt in een stronks ETF? Ben ook wel benieuwd waarom je helemaal uitgestapt bent eigenlijk
Stack Sats
>zoekt prijs van xlm op van 7 jaar geleden
>exact 7 jaar geleden is 0.04, ietsjes langer... 0.002.
>Huidige koers 0.11
>....
>@Guere kom maar met het antieke spul.
Je hebt "crypto" en je hebt bitcoin.Menkoro schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:39:
Op de dag af 7 jaar geleden een zooitje coins gekocht. Kwam erachter dat er echt heel weinig spannends meer mee gebeurd (r.i.p. Stellar / XLM). Redelijk wat winst gepakt, maar nu uitgestapt en alles in een ETF gegooid. Mijn crypto-avontuur zit er officieel op
Haha, daar heb ik nog mee gewerkt!Guere schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:38:
Op een vrolijkere noot: kijk, deze kwam ik vanochtend tegen. Volgens de bordjes een authentieke boormachine waarmee men vroeger elkaars crypto's afhandig maakten!
[Afbeelding]
"Is dat voor je crypto vriendjes?". Goed zo, ze snapt het he-le-maal.
Djiez, in één leven van dat naar kriptow...
Ik ben uitgestapt omdat ik totaal niet meer in crypto geloof. Weinig tot geen adoptie van de techniek en het gaat bij 99,999% van de mensen alleen om de dollarwaarde. Was bij mij trouwens ook zo merkte ik! Dus dan maar de winst pakken en het laten voor wat het is. Ik had wat XLM en wat ETH, beide gok ik op dat ze eigenlijk niets spannends meer gaan doen.Stovirpi schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:47:
[...]
Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1![]()
![]()
(Heb je een BTC ETF gekocht of zit je echt in een stronks ETF? Ben ook wel benieuwd waarom je helemaal uitgestapt bent eigenlijk)
De tijd gaat het leren of ik het bij het goede eind heb.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dikke 70k muur. Wie helpt even mee.sjorremans schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:12:
70k incomig
Wordt al aan geknabbeld
Maar da's goed. We zijn er boven geweest, dus nu tijd voor een higher low voor een higher high
Wut? En bij ETF's is het anders?Menkoro schreef op maandag 27 mei 2024 @ 16:45:
[...]
Ik ben uitgestapt omdat ik totaal niet meer in crypto geloof. Weinig tot geen adoptie van de techniek en het gaat bij 99,999% van de mensen alleen om de dollarwaarde. Was bij mij trouwens ook zo merkte ik! Dus dan maar de winst pakken en het laten voor wat het is. Ik had wat XLM en wat ETH, beide gok ik op dat ze eigenlijk niets spannends meer gaan doen.
De tijd gaat het leren of ik het bij het goede eind heb.
ETH en BTC zijn sinds 2017 x20 gegaan. Dus gemiddeld elk jaar x4. Dus had je er $1000 ingestoken, is dat nu $20k geworden. En nu er een nieuwe bull aankomt stap je uit. Waar is het misgegaan bij jou?
Ik kan niet wachten op zijn reactie ‘had ik maar niet verkocht’resusaapje schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:28:
[...]
Wut? En bij ETF's is het anders?
ETH en BTC zijn sinds 2017 x20 gegaan. Dus gemiddeld elk jaar x4. Dus had je er $1000 ingestoken, is dat nu $20k geworden. En nu er een nieuwe bull aankomt stap je uit. Waar is het misgegaan bij jou?
En uiteindelijk hoog inkopenroflexx schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:34:
[...]
Ik kan niet wachten op zijn reactie ‘had ik maar niet verkocht’
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoort eigenlijk bij memes maar toe maar.
Blijft een fascinerend muntje met een interessant verloop. Ik blijf hoop houden op een hele mooie stijging de aankomende maanden.
zou kunnenVis schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:43:
Argentinië is wat satjes aan het inslaan om hun economie te redden.
🇦🇷🇸🇻 Argentina met with El Salvador officials to discuss the adoption of #Bitcoin and crypto. pic.twitter.com/FW9JASgv11
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 27 mei 2024
nothing stops this train
Zo mega bullish hè.. Argentinië is wel even van een ander kaliber dan El Salvador... Als zij Bitcoin omarmen moet je eens zien wat een sneeuwbal effect dat teweeg gaat brengen.
Insane!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
vergeet niet dat Argentinië 1 eeuw terug behoorde tot de rijkste landen vd wereld.
nothing stops this train
Elkaars schelpen afhandig maakte neem ik aan?Guere schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:38:
Op een vrolijkere noot: kijk, deze kwam ik vanochtend tegen. Volgens de bordjes een authentieke boormachine waarmee men vroeger elkaars crypto's afhandig maakten!
[Afbeelding]
"Is dat voor je crypto vriendjes?". Goed zo, ze snapt het he-le-maal.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Burata on top !tomtom901 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 16:38:
Lekkere double digit gains weer, vanavond wat gehakt bij de macaroni
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De enige wijze man hier in dit topic.anti elppa schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:14:
he lekker dagje zo. Ik zeg binnen 2 maanden 100k testen. Daarna ff 2 maanden summer gepruttel, en dan voor de kerst 420.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/4oN9D9jv4WaabsCAYz0nFEEw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/24QS3qG9TWfiI8nieVfAqTSZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qkJ1VGrKIBr76xicq2mkylGW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1LqKvhT3udkZhshuGueY0qG9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SZeRL9P0x6Lfa9AkRfs1eVtu.webp?f=fotoalbum_large)