[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.913 views

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 16:26
resusaapje schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:28:
[...]

Wut? En bij ETF's is het anders?

ETH en BTC zijn sinds 2017 x20 gegaan. Dus gemiddeld elk jaar x4. Dus had je er $1000 ingestoken, is dat nu $20k geworden. En nu er een nieuwe bull aankomt stap je uit. Waar is het misgegaan bij jou?
Jeetje wat een nare reacties :? Ik heb een paar keer wat gekocht, paar keer wat verkocht, maar eigenlijk nooit echt dikke klappers gemaakt. Ik heb nu wat winst en vind het zo dus wel goed geweest.

Maar jullie allemaal veel succes gewenst met crypto! Hopelijk verdienen jullie er meer mee dan ik O+

• Menkoro
roflexx schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:34:
[...]

Ik kan niet wachten op zijn reactie ‘had ik maar niet verkocht’
En bedankt....? :O Ik heb al verkocht en geloof het verder wel. Maar veel succes met je eigen muntjes, hopelijk verdien je er veel mee!

• baba420
  • Laatst online: 02:17
@Menkoro Je hebt gelijk dat de adoptie traag gaat maar je kan niet ontkennen dat voor een nieuwe asset class keer op keer de records gebroken worden. De dollarwaarde, dat er ETF’s zijn, dat als straks de CBDC’s komen er waarschijnlijk meer mensen interesse krijgen in échte decentrale variant. We proberen je niet te overtuigen, maar zeggen dat bitcoin niets heeft gedaan sinds zijn bestaan is wel een beetje oneerlijk. En de meeste gebruikers in dit topic zijn ook niet vies van ETF’s en stocks, het kan prima naast elkaar bestaan.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 13:26
Menkoro schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:34:
[...]

Jeetje wat een nare reactie :? Ik heb een paar keer wat gekocht, paar keer wat verkocht, maar eigenlijk nooit echt dikke klappers gemaakt. Ik heb nu wat winst en vind het zo dus wel goed geweest.

Maar jullie allemaal veel succes gewenst met crypto! Hopelijk verdienen jullie er meer mee dan ik O+
Je weet toch:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vb6zsF3kILQ9l3McoGCqqJDbbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ybzfv7SwiLOXCw6I8wsZjAC.jpg?f=fotoalbum_large

Maar zonder gein. Het merendeel hier zit volgens mij vuistdiep in de memecoinloterij en slechts een klein deel komt daar met winst uit, als ze daar al uit komen.
Jij hebt een gokje gewaagd en winst genomen, dus wie doet je wat? Koop er wat leuks van. Of iets saais, zoals ETF's. Met een beetje mazzel koop je er over een paar jaar meer leuks voor. Of een stukje Bitcoin :)

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:13

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ray_ schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:42:
[...]

slechts een klein deel komt daar met winst uit,
Hey hey heeey, rustig aan.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ray_ schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:42:
[...]

Je weet toch:
[Afbeelding]

Maar zonder gein. Het merendeel hier zit volgens mij vuistdiep in de memecoinloterij en slechts een klein deel komt daar met winst uit, als ze daar al uit komen.
Jij hebt een gokje gewaagd en winst genomen, dus wie doet je wat? Koop er wat leuks van. Of iets saais, zoals ETF's. Met een beetje mazzel koop je er over een paar jaar meer leuks voor. Of een stukje Bitcoin :)
Is idd een grote loterij. 2x gelijk gespeeld op Brick&Shiba, meerdere keren winsten op Doge/Shiba(vandaag maar verkocht)/Pepe en nog wat kleintjes. Enige echte miskoop is Wormhole. Maar goed, dat is €25 verlies als ik verkoop (woohoo, een bag). 75-80% BTC in portfolio geeft toch wel meer rust. De kleintjes om wat winsten naar BTC te sluizen en dan natuurlijk de maandelijkse fiat inleg.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Jeetje wat een nare reacties :? Ik heb een paar keer wat gekocht, paar keer wat verkocht, maar eigenlijk nooit echt dikke klappers gemaakt. Ik heb nu wat winst en vind het zo dus wel goed geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRfYVpuqU_HEp0Et8xSeFg5PnJY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pFBV5N04nHkYBsILfuQpdRm0.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Menkoro
Oke, die is wel weer grappig. Lesje geleerd :P

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:26
[...]

Ja dat is soms wel apart hier, maar ze zijn gewoon allemaal jaloers. Allemaal. :+
De winsten steek je in je zak.
(Zou wel BTC ontvolgen nu, voor als we straks op 420k staan.)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24
[...]

geef je gelijk hoor, Bitcoin crashed toch continue

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KThKWEmwNdowkkOw9E3l2X-mQWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NucXPz1dqMQtDMzyIv6tWH8C.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
En als je het voor €1000 in 2010 kocht, dan had je nu ergens 2.3 miljard.

Tja, als als.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
@ByteMe_
Klinkt als, een koe in zijn reet kijken,👍

• FrambozenTaart
  • Niet online
ByteMe_ schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:28:
En als je het voor €1000 in 2010 kocht, dan had je nu ergens 2.3 miljard.

Tja, als als.
Ja, maar er was een account die dat vanaf het begin bijhield toen dat helikopter geld door 'Merica werd uitgedeeld.

Dusja, zo staat het er nu voor.

• ByteMe_
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:44:
[...]

Ja, maar er was een account die dat vanaf het begin bijhield toen dat helikopter geld door 'Merica werd uitgedeeld.

Dusja, zo staat het er nu voor.
Ik vraag me wel af hoeveel die hele markt nog kan groeien. We roepen allemaal 420k of zelfs een mil bij BTC, maar er zal ook een plafond komen, de groei in % wordt steeds minder per cycle. Ik lees wat over max 5m in 2050. Pure speculatie, maar dat zou dus vanaf nu 70x zijn.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

ByteMe_ schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:52:
[...]

Ik vraag me wel af hoeveel die hele markt nog kan groeien. We roepen allemaal 420k of zelfs een mil bij BTC, maar er zal ook een plafond komen, de groei in % wordt steeds minder per cycle. Ik lees wat over max 5m in 2050. Pure speculatie, maar dat zou dus vanaf nu 70x zijn.
Als aan USD geen plafond zit door extra bijdrukken zit er aan BTC ook geen plafond.

Ik bekijk het simpel, al jarenlang. 1 BTC = 1 BTC. Iedere dag weer de hoop op een koersstijging maar de lijn staat al jarenlang strak op 1.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie stapel PLU voor ETH ingewisseld, gisteren met de DCA nog wat PEPE ingeslagen, dit komt helemaal goed!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icsRJSszO5t2vr0qb7aD-RfK550=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5zo5pHcaMfnrCBcqGE1KdnBA.webp?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:45
Ugh, zitten we nu al weer in de fase ‘Land X gaat Bitcoin adopteren?’

Ik was nog helemaal in de ‘Coin Y gaat een ETF lanceren.’

Man, het voelt nog maar gisteren dat we zaten in de ‘CEX Z gaat failliet.’

Maktub

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:37
Taro schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:00:
Mooie stapel PLU voor ETH ingewisseld, gisteren met de DCA nog wat PEPE ingeslagen, dit komt helemaal goed!
[Afbeelding]
Bizar hè, pepe.
Maar kijk voor de gein ook ff naar floki en turbo.
Wat een omega memeseason is dit zeg.
Had je deze gekocht tijdens de lows was je wel klaar intussen.
Gelukkig mijn $Bonk op tijd verkocht voordat deze x200 ging.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Waar komt al die meme hype nu weer ineens vandaan :/

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ether laat weer leven zien. Na 4k begint ether seizoen.

Na 6k altseizoen

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Pinsa schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:15:
Hypes komen en gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aJEpeYMrQIRGgiXQv2oF-W2ngo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hDYJLdsj8bQytMg9St2vh9Lg.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:15:
Misschien lezen ze Taro's X ook. :P

• Pinsa
Wispe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:22:
[...]

Misschien lezen ze Taro's X ook. :P
Vond het al vreemd dat jij tegenwoordig in de memes zit :D Wat word de volgende stap he… werkt wel verslavend he dat crypto he :>

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:35

Darrell

Fiat moonboy

Was dit gerucht over een aankondiging van een aankondiging al voorbij gekomen?

https://www.coinfeeds.io/...-unveil-major-partnership

Dique linque.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFJX1siw3FdicVY79J7Wh33iBe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PMRlNu5zQ9EwIUQTYsEXOnvP.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:02:
[...]

Bizar hè, pepe.
Maar kijk voor de gein ook ff naar floki en turbo.
Wat een omega memeseason is dit zeg.
Had je deze gekocht tijdens de lows was je wel klaar intussen.
Gelukkig mijn $Bonk op tijd verkocht voordat deze x200 ging.
Ik heb in april 2023 (Dus niet 2024) een flinke stapel $PEPE gekocht, helaas veel te snel weer weggedaan :(

BONK hold ik nog steeds netjes.

De top 10 uit mijn pf ziet er als volgt uit:
  1. BTC
  2. ETH
  3. SOL
  4. SOUTH
  5. PAAL
  6. BONK
  7. INJ
  8. TAO
  9. PEPE
  10. APU
Inmiddels wat SOUTH naar ETH afgeroomd, die ging SOL voorbij en kreeg een té groot aandeel in de pf.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• resusaapje
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

roflexx schreef op maandag 27 mei 2024 @ 17:34:
[...]

Ik kan niet wachten op zijn reactie ‘had ik maar niet verkocht’
Ik kan zijn reactie op mijn vraag totaal niet plaatsen, dus ik verwacht ook dan een heul atypische reactie :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
ETH: doet +25% in 3 dagen en blijft daarna een beetje hangen.

SC, een paar dagen later:
Een week geleden zaten we nog onder de 3k hè haha :9
Na 4k begint ether seizoen.

Na 6k altseizoen
Waarom zou dat zo zijn? Ik denk niet dat de start van 'seizoenen', voor zover je daar überhaupt van kan spreken deze run, getriggerd zouden worden door prijsniveaus. Laat staan de niveaus van ETH.

Zolang BTC niet in price discovery modus gaat komen, met bijbehorende (media) aandacht, betreed er niet noemenswaardig genoeg "nieuw geld" de markt om überhaupt ETH nog anderhalf keer over de kop te laten gaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Een 10x is niet moeilijk met een portefeuille van één oranje munt.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-11 10:33
Pinsa schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:48:
[...]

Vond het al vreemd dat jij tegenwoordig in de memes zit :D Wat word de volgende stap he… werkt wel verslavend he dat crypto he :>
Toen ik die honden met winst kon uitverkopen, ging direct het hok open in maart.

Nog geen seconde spijt van (kijkend naar de huidige koers -40% tov maart'24)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Richh schreef op maandag 27 mei 2024 @ 21:15:
ETH: doet +25% in 3 dagen en blijft daarna een beetje hangen.

SC, een paar dagen later:

[...]

Een week geleden zaten we nog onder de 3k hè haha :9

[...]

Waarom zou dat zo zijn? Ik denk niet dat de start van 'seizoenen', voor zover je daar überhaupt van kan spreken deze run, getriggerd zouden worden door prijsniveaus. Laat staan de niveaus van ETH.

Zolang BTC niet in price discovery modus gaat komen, met bijbehorende (media) aandacht, betreed er niet noemenswaardig genoeg "nieuw geld" de markt om überhaupt ETH nog anderhalf keer over de kop te laten gaan.
vloeit vanzelf naar beneden... 2016 gezien.. 2020 gezien... 2024... gaan we ook zien :+

• Pinsa
D_Jeff schreef op maandag 27 mei 2024 @ 21:20:
[...]

Toen ik die honden met winst kon uitverkopen, ging direct het hok open in maart.

Nog geen seconde spijt van (kijkend naar de huidige koers -40% tov maart'24)
Wijze zet! zo’n meme moet je ook lekker op tijd lozen voordat je er compleet rekt op gaat

• Kol Nedra
LINK $25 soon 👍

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toen bleek het toch een @Bartje-bart te zijn.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59

WhySoSerious

Be the change.

Looks like 69K is back on the menu boys.

Shitcoin.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Funding liep wat op. Gewoon ff een long hunt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-10 21:56
Mwaaaah, ziet er deze keer toch net even anders uit dan een ordinaire bartje.

Kleine terug test, liquiditeit opzoeken en morgen worden we wakker met 73K _/-\o_

• ByteMe_
  • Niet online
Doe maar over die 75k grens

• Richh
Aeronaut schreef op maandag 27 mei 2024 @ 21:22:
[...]

vloeit vanzelf naar beneden... 2016 gezien.. 2020 gezien... 2024... gaan we ook zien :+
Dat vind ik al een betere argumentatie dan 'als ETH nog +50% doet' :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zeg @Bartje-bart het is hier inmiddels morgen .... de koers }:|

Zo komt een groot deel van ons wel weer aan werken toe. Tenzij je te vroeg hebt zitten poepen op de baas zijn bureau. Dan kun je straks lekker in de tuin met een Schultenbrau op God candles wachten. d:)b

edit: @Coldcat pas maar op. Voordat je er erg in hebt vallen je Bitcoinen er uit. Helemaal rekt :'(

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 28-05-2024 05:58 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Of gewoon je telefoon op de kop houden! Dan lijkt het net op 76k!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:49
Not to self… de correctie op dinsdag is altijd 1k lager dan je denkt. Wellicht tijd voor een ‘ aangepast’ beursmotto: ‘ sell on Monday, but don’t forget to come back on Thursday?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Bartje-bart schreef op maandag 27 mei 2024 @ 22:02:
[...]

Mwaaaah, ziet er deze keer toch net even anders uit dan een ordinaire bartje.

Kleine terug test, liquiditeit opzoeken en morgen worden we wakker met 73K _/-\o_
Nop, gewoon werken vandaag.

Helaas pindakaas.

• anti elppa
dit is idd dan wel weer jammer. Je blijft je verbazen over mensen die hier verkopen. Maar blijkbaar zijn ze nog niet op. Soon!!!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
anti elppa schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 06:29:
dit is idd dan wel weer jammer. Je blijft je verbazen over mensen die hier verkopen. Maar blijkbaar zijn ze nog niet op. Soon!!!
Ja bizar, maar ik las net dat vannacht er voor ongeveer 3miljard aan MT Gox BTC verplaatst is waarschijnlijk voor de oktober betaling aan de klanten. Als je de dumps bekijkt komt dat redelijk overeen met de nieuwsbericht tijdstippen.
Het blijft ook een oneindige hoeveelheid ellende die over btc wordt uitgestort. Als dat eens een keer opdroogt dan is het boom. Voor nu blijft het heel vervelend steeds die dumps

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48

Vis

Pagina 666 hier... Tsjaaa

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• anti elppa
JoebarRC schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 06:44:
[...]

Ja bizar, maar ik las net dat vannacht er voor ongeveer 3miljard aan MT Gox BTC verplaatst is waarschijnlijk voor de oktober betaling aan de klanten. Als je de dumps bekijkt komt dat redelijk overeen met de nieuwsbericht tijdstippen.
Het blijft ook een oneindige hoeveelheid ellende die over btc wordt uitgestort. Als dat eens een keer opdroogt dan is het boom. Voor nu blijft het heel vervelend steeds die dumps
ah ja, die rommel is ook nog steeds niet 100% opgeruimd. Snap alleen niet dat dit nog fud is, dat weet iedereen. Dat het wat daalt als ze sellen snap ik, maar dat was nu niet het geval. stelletje amateurs ook he

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:45
Inflatie….
Die gaan dus ook Bitcoin kopen

[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 28-05-2024 07:02 ]

Maktub

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 13:13
MrMrq schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 07:02:
Inflatie….
Haha de bitcoin pioniers van 2031. Super !

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8Jp6NHNWcy077fGtBuyRZfAElQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large

[ Voor 193% gewijzigd door zwembroek op 28-05-2024 07:22 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:50
Op naar de 68k!
Helaas hoort dit er allemaal bij. Bij elke bullrun hadden we dipjes.
Ik heb op Tradingview een alert ingesteld op 69500. Hopelijk lukt het mij om tot dat alarm afgaat niet meer elke 3 minuten te kijken naar de koers :)

• Pinsa
Nog steeds niet met pensioen tijd voor een extra bijbaantje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1IV3pakphfK0_p8hM8JWcfNsMt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cwuks8kkZH2JlX0J8eiQZVRf.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
MrMrq schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 07:02:
Inflatie….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eKs-I8OCifhkUCm2c8RiIob6AQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VmIEDLzLLxnDpR5IknSn0hqs.jpg?f=user_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Richh schreef op maandag 27 mei 2024 @ 22:39:
[...]

Dat vind ik al een betere argumentatie dan 'als ETH nog +50% doet' :)
kwestie van vorige ath bereiken, beetje overschieten en dan vloeit het naar volgende staffel.

en dat heeft ether nog niet gedaan

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Mt gox gaat eindelijk verkopen. Prima, toch nog even 52k opzoeken komende weken?

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

DarkShadow schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 08:35:
Mt gox gaat eindelijk verkopen. Prima, toch nog even 52k opzoeken komende weken?
Vanaf oktober kan men er pas bij als het nieuwsbericht klopt. Dus iedereen die vanaf mei weg was en terug komt in september "Sell in May and go away" kan dan na een maand weer inpakken :> :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:16

YES

Moderator General Chat
Hoi, hoe gaat het hier?

• FrambozenTaart
  • Niet online

• YES

YES

Moderator General Chat

• Don Guacamole

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Kunnen wel een opkikkertje gebruiken.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

https://www.coolblue.nl/p...lELIA%2Caclr_1100lyxiNujm

Zelfs de vraag naar boormachines is ingestort.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkhbCJ1yEQLjgxe0O_HwaaXT-ds=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cEljmVRKASdj7gM3BDiDqH6z.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cwrZcwfj5l3IgNzMJKv4ipN0m2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZoqkUekvAZ63CESFfvADIiBs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUuSHuoqG0exlGAoAPSy75C2lgU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eAim1bDzDxoudub4TFyRK7sg.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYlwZACpSEEUGIkJtL5PRlcP8JA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AGGmuvhtju4ynF94SlBOkWP6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVjJRPpeC9UGXw4HxMqf-Yv7yOo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zDv1jThxxZQ9m08kK8Po2TsR.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecO786RgRlRPwZm_d-6Aybk_gt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KgkhMzvLHjJh7zDJyi2kAoRK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fGO5B7b8Sjdz-SkKEI7ckseIQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lq2ukhGZ583CQMlUwaKmtcBk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljrcAejBNMzk1pl5vGOQ0K6Zqik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ast382XiNUEIOKvsO72jr9cL.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9_6Z2FW3YonD6KW7oKtw1iQH6w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BB2I3S36hhdBi77rJcgy2rCE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIFPYusSdUZTFCe6LIX1BUKp7Wg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/aBLcfZL4KhJYVEB5eH4w7Ri1.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_ZU9VJuINCkZ94WTOtjI0RjtdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njb7lmhDvfqkwpZTx3hBlshH.jpg?f=fotoalbum_large

Rustig

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/-ki7Eotc9FYAAAAC/pepepower-pepe-cry.gif

EDIT: Geen Gezondheidsadvies

[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 28-05-2024 09:19 ]

• zwembroek

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hoe langer het gekietel op deze niveaus des te groter de explosie als we er doorheen beuken!

• Richh
Aeronaut schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 08:32:
[...]

kwestie van vorige ath bereiken, beetje overschieten en dan vloeit het naar volgende staffel.

en dat heeft ether nog niet gedaan
Eerst zal BTC dat moeten doen, eerder dan dat zal er geen seizoen komen voor ETH of alts.

• MrFX
Aeronaut schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:17:
[...]

[Afbeelding]

Te laat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9GqzMflwlur9_SiHa0q2fg4Psk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LDxqu90CZl3CkJuCtwcWa5JU.gif?f=user_large

• anti elppa
is het al zeker dan dat ze het in BTC gaan uitkeren of in fiat? Want in dat eerste geval is maar de vraag of je er iets van merkt, omdat er best ook wat mensen zullen hodlen.

Sowieso valt de hoeveelheid coins wel mee, zeker als je ziet wat grayscale gedumpt heeft, en de nieuwe etf's opgezogen hebben, dan is dit maar kruimel werk

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-11 09:39
anti elppa schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:36:
[...]

is het al zeker dan dat ze het in BTC gaan uitkeren of in fiat? Want in dat eerste geval is maar de vraag of je er iets van merkt, omdat er best ook wat mensen zullen hodlen.

Sowieso valt de hoeveelheid coins wel mee, zeker als je ziet wat grayscale gedumpt heeft, en de nieuwe etf's opgezogen hebben, dan is dit maar kruimel werk
Als ik Google zie ik iets van 142,000 Bitcoins bij Mtgox, volgens mij inderdaad had Grayscale some wel dumps van 15.000 per dag. Dus dan is het snel voorbij met die Mtgox coins. Die worden allemaal zo opgekocht.

• anti elppa
Mr Ronman schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:42:
[...]

Als ik Google zie ik iets van 142,000 Bitcoins bij Mtgox, volgens mij inderdaad had Grayscale some wel dumps van 15.000 per dag. Dus dan is het snel voorbij met die Mtgox coins. Die worden allemaal zo opgekocht.
precies. And again, is het al zeker dat ze uitkeren in btc of in fiat. Want als het in btc is, ga je er 0,0 van zien

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Mr Ronman ik wil er wel 1. Ik bied een tientje... Iemand meer?

Kwam er achter dat ik nog BCH kan claimen uit mijn oude paperwallet. Nu weer even zoeken hoe dat ook al weer ging. Mooi voor de verzameling drek. O+ Of gelijk omzetten naar PEPE? :+

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:38
[...]

Gewoon wat traders die voor de zekerheid posities sluiten in geval er verkocht gaat worden en uitbetaald in fiat. De meeste traders willen glad zijn over de hele portefeuille. Dus de zooi dichtmetselen nu het op het gemak kan is altijd beter. Die traden het wat niet het waarom.

De enige reden van deze dip, mijns inziens

[ Voor 3% gewijzigd door CornermanNL op 28-05-2024 09:48 ]

• Don Guacamole
CornermanNL schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:46:
[...]

Die traden het wat niet het waarom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VX7sRiautXZZq_YRL1LkvWXG5Yc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JlstLnhcQFZR9KgrDfb03r9v.png?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Aeronaut schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:17:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Q_0AIre2LRsw22Ds4YdBNg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTU0OA--/https://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/92df8b0b2020b5204e4b989b58777249/204467160/pepe+the+frog.png

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zijn die groene mannetjes de nieuwe smurfen?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:59:
Zijn die groene mannetjes de nieuwe smurfen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMvB815YfVFakkm_Ruq22l8cTZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OuaXGcHdiWjydwVnxsNbOCp7.jpg?f=fotoalbum_large

• Ray_
  • Laatst online: 18-11 13:26
ING krijgt het nooit voor elkaar 'instant' SEPA daadwerkelijk instant te doen.
Ik vermoed dat we straks een enorme groene paal zien voordat ik weer nieuwe funds heb. Nog even volhouden dus.

• Coldcat

Coldcat

HODL

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
[...]

Denk dat dit toch echt wel bots zijn die vannacht btc verkochten, die verrekte whalealert werkt tamelijk verstorend en die bots scannen dat soort berichten. Iemand met zijn volle verstand zal toch niet op basis van BTC verplaatsingen voor acties in oktober op sell drukken?

• zwembroek
JoebarRC schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 10:31:
[...]

Denk dat dit toch echt wel bots zijn die vannacht btc verkochten, die verrekte whalealert werkt tamelijk verstorend en die bots scannen dat soort berichten. Iemand met zijn volle verstand zal toch niet op basis van BTC verplaatsingen voor acties in oktober op sell drukken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYyp3mCDZfLRSGDLOeF9kZGkIYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Sl6lfzzzbkJlvpKI9Ea5lQnH.gif?f=user_large

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 13:19
Ik heb gisteren weer wat centen van de belastingdienst gekregen. Ik ben ondernemer, dus heb geen vakantiegeld. Ik had wel een bergje VPB teruggaaf tegoed gelukkig. In plaats van in een keer een bak geld in crypto drukken wil ik eens aan de slag met limit orders in zowel BTC als ETH. Nu nog een prijs verzinnen waarvoor ik beide wil aankopen.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Amens $419k BTC en ETH $9800...

Kun je mooi leren hodlen tot de $1.000.000

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTVikEXReN8pmVxfT7NRkuoRdV0yiCII2kqZ9wkRfXwyyJXhR-aJpwpjXZ&s=10

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-11 22:55

NeoflexNL

Forever young

Mijn portie zit er ook weer in jongens, we kunnen weer omhoog

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Voegt niets toe. Gerapporteerd.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

I see green candles.

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:17:
[...]

Voegt niets toe. Gerapporteerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ba8AYGlsmyShEWTWzCWSxoswttI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kXUMKHSGZQMdBW6MI2LvfXlI.gif?f=user_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/OxrbzEkZTj8AAAAC/status-report-status-update.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rRS6yMlMRbCce-KBjk7YqEuvvfs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/J5ZzWD8Z2HMz3rrYC2WUU3Hc.gif?f=user_large

[ Voor 44% gewijzigd door Aeronaut op 28-05-2024 12:54 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKq1TKrtn0zT5m55J_CuBh1Q_9M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YVw6t0aw9qi6P1Afl3qtpK1E.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• mayhem
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

Emmertje SOL gekocht. Op naar de nieuwe ATH!
Vakantiegeld moet toch ergens aan besteed worden.

• MrFX
mayhem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:45:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-In55xRnqN05sOfhG_urXRqMcA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fLGR3PX1tARgjbP8XJmhDkDO.png?f=user_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-11 22:55

NeoflexNL

Forever young

mayhem schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:45:
Proost!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOrEYF_C_sZcMSOGv909j0_Np7w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cwTlx5x04chbzXbxE8iwba7x.jpg?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wie liep er hier op de zaken vooruit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70I6OL9KN68XGYSzT8HeWHqUm_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fIXf34F2uCF04yOSm5xDi45.jpg?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
https://nieuws.btcdirect....utm_medium=item-level-ios

Misschien handig om hierop te anticiperen als die ETF’s er zijn.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OC6IvM3czYmVYdFJFFhui6zDUCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hcsIzUOly40sXmTbMXmGTd3u.jpg?f=fotoalbum_large

• Guere
  • Laatst online: 23:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svwZbtyXAVhpup1sM7QxgvoETsM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jVQ2Othvkc8oEIbvWOVbEglu.png?f=user_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 13:13

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UktInbDDxHdAddL59eFgxLwYgg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9pu4YWq9WnWGc2J7gZ6GTMay.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 167 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!