[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.857 views

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 06:45
Gelukszoekr schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:22:
[...]

Dat geloof ik ook zeker wel. Maar Nederlanders zijn van nature erg risicomijdend. Investeren in aandelen, of je geld stallen in een ander land voor hogere rente is voor de meeste mensen al super eng. Laat staan crypto of emigreren.
Daar sla je inderdaad de spijker op de kop.
Maar ik merk, sinds covid, dat er steeds meer mensen open staan voor nieuwe "dingen", en dat is een goede zaak vind ik.
knakworst schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:26:
[...]

En waarom zou jij het beter doen :?

In lijn met bagholder bingokaart:

[Afbeelding]
Omdat ik goed nadenk over de gevolgen.
En ja natuurlijk zit er wel eens wat tegen, maar dat is het leven.

[ Voor 34% gewijzigd door Nordcore op 23-05-2024 09:45 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

Off-topic: Ether gaat ook weer lekker.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Zou het slim zijn om ETH alvast op Bitvavo te zetten zodat het klaarstaat voor de sell als we een afwijzing krijgen? :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0H3iHW5OIxJcaabz07Dtr9Q9v-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yLDP4YPho3dDooCDFkYKkQtp.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:29
Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:58:
Zou het slim zijn om ETH alvast op Bitvavo te zetten zodat het klaarstaat voor de sell als we een afwijzing krijgen? :+
Ik weet niet precies wanneer de deadline is, maar als je hier een trade van wilt maken dan zou ik een dag voor de deadline verkopen en een lage buyorder er van maken. De kans is hoe dan ook groot dat er volatiliteit gaat plaatsvinden wat de uitkomst ook zal zijn

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:00
Coldcat schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:25:
[...]

Laos! Daar raak je de tijd gewoon kwijt omdat het allemaal zo rustig is:

[Afbeelding]
Daar ben ik ook geweest, zat destijds in een hostel die werd gerund door een Nederlandse vrouw met haar loase? man.
De mannen zijn van nature erg lui volgens haar. Ik kon me daar wel in vinden omdat het merendeel de hele dag geen fuck leek uit te voeren :9

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:14
Leuke visies op emigratie.
Emigreren heb ik vaak overwogen toen ik veel in het buitenland zat voor werk. Bijna overal is de infrastructuur (collectieve verzekeringen, pensioen, zorg, onderwijs) moeilijker toegankelijk dan hier.

Toen een gezondheids issue gehad en dan is het verdomd handig dat je weet hoe alles werkt, je support netwerk bij de hand is en je de taal tot in de finesses beheerst.

Mocht het zover komen dat ik wil stoppen met werken, dan hou ik hier een klein appartementje aan en huur ik wel iets leuks voor langere tijd. Kan ik ook eens afwisselen tussen Italië , Schotland , Portugal en Duitsland.

En als ik er dan de fut niet meer voor heb, ga ik achter de geraniums in Nederland.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Aeronaut schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:28:
Ben er ook om beetje te sarren.

NL is prima. Helft van de aanbevolen landen al geweest, maar geen enkel is het meer van hmmm prima vakantie land/goed te hebben gezien maar thuis is het beter/fijner.

Uae is leuk maar 1 kaarsrechte snelweg voor je supercar yippie. Daarnaast je krijgt gewoon vitamine D tekort… in een woestijn

Singapore is leuk, maar auto kopen is onbetaalbaar + huizen zijn ook duur.

Maleisië blijft chaotisch, wel goedkoop, maar liever thailand dan.

Hongkong zal niet lang hongkong meer blijven

Malta heeft zoetwater tekort (import/flesje/microplastic in je ballen)

Portugal is het oude niet meer, alsnog oke locatie. Iets teveel drugs laatste tijd.

Nergens is het perfect
UAE om je ergens te registreren. In de winter te wonen en voor de rest een beetje rondzwerven. :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Ik zou persoonlijk nooit emigreren, al mijn familie en dierbaren achterlaten, moet er niet aan denken... De mensen in mijn leven zijn belangrijker dan mooi weer of een prachtige omgeving.

Na een vakantie ben ik ook altijd weer een soort blij dat ik 'thuis' ben _O-

Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en vrijheid blijheid toch?

Ik kan me niet voorstellen dat er voor mij een andere plek ter wereld is waar ik mezelf gelukkiger zou kunnen voelen...

Ook een soort rijkdom, toch?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:14

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Gisteren bij de collega's gepolst wat hun mening is over BTC. Nauwelijks reactie, 1 twijfelaar en een strong sell advies gekregen.

Je wordt aangekeken alsof je natte lepra hebt.

Ik zou zeggen: de bullrun moet nog beginnen!

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-05-2024 10:39 ]

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:14

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

FrambozenTaart schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:36:
Ik zou persoonlijk nooit emigreren, al mijn familie en dierbaren achterlaten, moet er niet aan denken... De mensen in mijn leven zijn belangrijker dan mooi weer of een prachtige omgeving.

Na een vakantie ben ik ook altijd weer een soort blij dat ik 'thuis' ben _O-

Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en vrijheid blijheid toch?

Ik kan me niet voorstellen dat er voor mij een andere plek ter wereld is waar ik mezelf gelukkiger zou kunnen voelen...

Ook een soort rijkdom, toch?
Friesland is al buitenland.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-11 08:37
4040

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
@Darrell it's rapporteer time....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05
BTC100K2021 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:37:
Gisteren bij de collega's gepolst wat hun mening is over BTC. Nauwelijks reactie, 1 twijfelaar en een strong sell advies gekregen.

Same here....

Er overwoog iemand met 16K aan savings in te stappen als begin.

Heb je koop advies ?

Ik zei das een kwart bitcoin :P go ! :9

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:37:

Ik ben in 2018 gestopt met erover te praten. Sommigen weten dat ik erin zit, maar vragen er nooit naar. Ik weet dat sommige collega's erin gezeten hebben. Ja Familie weet het uiteraard wel, en directe familie zit er ook in sinds 2013 (echt 100%). Ooms, tantes, neven nichten en dat soort spul gok ik dat 50% erin zit.
Verder 2 vrienden die er altijd erover beginnen 2 maanden voor de top. Die kopen dan de meest gure shitcoins en gaan totaal rekt. Ik ga die 2 nu dus ook als top indicator gebruiken. Vorige 2x waren ze spot on.

Ik loop er sowieso ook niet mee te koop. Enige wat ik heb, is dat mijn oude gare samsung telefoon in een bitcoin hoesje zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpKbzavh00K6YElqGH_SOgXdwco=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wfcEFp70KZDQ0b4yrcUAAXwy.webp?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Alpina schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:19:
[...]

Gisteren dat kleine geneuzel (nmt,quill,deai) weer in wat TAO omgezet. Gaan het zien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRfQ9pd1-5YrA27Nq2xJ51GESzc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ln0HcK4QV2d4h7Eb82Jz0gQK.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:32:
[...]

Ik ben in 2018 gestopt met erover te praten. Sommigen weten dat ik erin zit, maar vragen er nooit naar. Ik weet dat sommige collega's erin gezeten hebben. Ja Familie weet het uiteraard wel, en directe familie zit er ook in sinds 2013 (echt 100%). Ooms, tantes, neven nichten en dat soort spul gok ik dat 50% erin zit.
Verder 2 vrienden die er altijd erover beginnen 2 maanden voor de top. Die kopen dan de meest gure shitcoins en gaan totaal rekt. Ik ga die 2 nu dus ook als top indicator gebruiken. Vorige 2x waren ze spot on.

Ik loop er sowieso ook niet mee te koop. Enige wat ik heb, is dat mijn oude gare samsung telefoon in een bitcoin hoesje zit.

[Afbeelding]
Bitcoin-hoesje, bitcoin-UI, ik zie jou wel voor aan om een bitcoin-tatoeage te nemen. :P

• anti elppa
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:40:
[...]

Bitcoin-hoesje, bitcoin-UI, ik zie jou wel voor aan om een bitcoin-tatoeage te nemen. :P
nee ben niet van de tatoes

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:40:
[...]

Hier bescheiden maar zeker niet opvallend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssEcvDaeKLZpFTpy1MrbbAGbZp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vchtWdMt2BFwJSqQtdbniuBT.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

wat is er dan?

• zwembroek

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ga op reis/vertrek en ik neem mee:

-lambo
-andere vrouw
-boormachine

nothing stops this train

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16:22
Ik vraag mij af of we bij een ETH ETF approval, wederom een tijdelijk dump vanuit Grayscale kunnen verwachten. Aangezien klanten dan makkelijk kunnen overstappen op een andere partij (?)

Staat zo'n 3 milhoen ETH bij Grayscale geloof ik.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mr Ronman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:41:
Ik vraag mij af of we bij een ETH ETF approval, wederom een tijdelijk dump vanuit Grayscale kunnen verwachten. Aangezien klanten dan makkelijk kunnen overstappen op een andere partij (?)

Dump is inderdaad een rotatie. Je hoeft er dus niet wakker van te liggen. Btc is ook gewoon doorgeknald.

• Mr Ronman
knakworst schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:47:
[...]

Dump is inderdaad een rotatie. Je hoeft er dus niet wakker van te liggen. Btc is ook gewoon doorgeknald.
Yep, potentieel wel kansen op mooie lage entry’s met de nodige volatiliteit.

• Wispe
  • Niet online
ETH wil doorbeuken maar wordt tegengehouden zie ik.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:55:
ETH wil doorbeuken maar wordt tegengehouden zie ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wfzxtPxZYpjl2VXk5xEiovlAww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CXGWZzCq4BSWDDUmGXeZiDkZ.jpg?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

ETH op weg naar de yearly high!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 12:03
Coldcat schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:26:
ETH leeft ook weer voor een paar dagen zie ik :9

• Mr Ronman
En daarna spoedig de onvermijdelijke ATH.

• Wispe
  • Niet online
Er gaan al artikelen rond dat Solana ETF de volgende zou (kunnen) zijn.
Hoeft van mij ook weer niet, anders kun je wel eindeloos doorgaan.

• CornermanNL
Wispe schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:44:
Er gaan al artikelen rond dat Solana ETF de volgende zou (kunnen) zijn.
Hoeft van mij ook weer niet, anders kun je wel eindeloos doorgaan.
Beter alles vangen in een mooie shitcoin ETF.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:28
ETH 4k vandaag?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:40

tomtom901

Moderator General Chat
Dikke ETH, tralalala.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog 180 dollar te gaan.

• tomtom901
  • Laatst online: 15:40

tomtom901

Moderator General Chat
Haha jezus, je loopt wel op de zaken vooruit. Eerst maar eens 4k beslechten.

• Wispe
  • Niet online
Halen we vandaag gewoon.

• Kol Nedra
  • Nu online
wat is natuur zo mooi he, ETH organische groei!

nothing stops this train

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Kol Nedra schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:10:
Jeeeeee zou het echt gaan.. ben er zo klaar voor, vorige ATH totaal gemist terwijl ik lekker wat ETH beneden de 100 dollar had opgepikt ohhhh boy lekkerrrrr
Kom op 10K :9

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Als die oranje drekmunt nu maar geen roet in het eten gooit.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4QMXIEd1mvhf6mHxolXXc7MAoY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NFQh0orrkBJWAJhYazlIqzAJ.gif?f=user_large

Nog een hele dag speculeren! Om 22:00 wordt de beslissing waarschijnlijk genomen toch?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:59
Nordcore schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:15:
Emigreren lijkt in je hoofd groter dan het daadwerkelijk is.
Sorry als ik hier weer OT ga in het crypto topic maar wie kan hier beter over spreken dan een emigrant? Haha
Ik ben zelf in 2009 uit NL vertrokken en woon dus nu 15 jaar in het buitenland. Eerst dichtbij, 6 jaar UK en sinds 2015 in NZ. De aanleiding voor de move naar UK was werk, en omdat ik eens iets anders wilde proberen en daarna voor de liefde naar NZ verhuisd. De liefde naar mijn partner was een doodlopend spoor maar ik heb nieuwe liefde gevonden in het land waarin ik nu leef.

Voor mij speelden er meerdere dingen mee. In de eerste plaats is NL natuurlijk een fijn land waar alles vrij prima geregeld is maar de regeltjes kunnen soms ook benauwd worden en de bevolkingsdichtheid is vrij intens.
Nu heb ik alleen ervaring met leven in de Randstad en ik weet dat het in het oosten/noorden van het land waarschijnlijk een stuk rustiger is. Maar het zijn dingetjes als een wandeling in het bos maken en dan 500 man met hun hond tegen komen of 3 uur in de file moeten staan om bij een strand te komen en dan 50€ voor parkeren moeten aftikken. Rijtjeshuizen zijn de norm en een rondje om je eigen woning kunnen sprinten is eigenlijk alleen voor welgestelden weggelegd.

Ik heb hier in de straat een subtropisch oerwoud met boomvarens, een waterval en vanuit de woonkamer uitzicht op de Grote Oceaan. Ik kan binnen 10 minuten lopen de zee in springen en loop minstens de helft van het jaar in korte broek & T-shirt. Op de oprit kan ik 7 auto's parkeren en ik kan rondjes rond het huis rennen totdat ik doodop ben. Even op de fiets springen is wel andere koek, tegen de tijd dat ik de hoofdweg heb bereikt zijn je benen zo verzuurd dat je beter rechtsomkeert kunt maken. En na ja goed, financieel dus, deze lifestyle is hier ongeveer te bereiken met hetzelfde inkomen wat in NL ook gemiddeld zou zijn.

De belastingdruk is vele malen lager (gemiddeld zo'n 30% van je inkomen) en er allerlei (in mijn ogen) rare belastingen zoals erfbelasting bestaan hier niet. Natuurlijk is niet alles perfect. Er lopen hier ook boeven rond en de zorg heeft soms lange wachttijden (wereldwijd een probleem) maar in de regel is het tempo van het leven vele malen relaxter en denk ik dat ik niet meer in NL zou kunnen aarden. Mensen bemoeien zich niet zo veel met een ander en het is meer lang leven de lol dan door de gordijnen staren wat Truus van nummer 4 nu weer in haar voortuin aan het doen is.

Het allergrootste offer is de afstand tussen je geboorteland en woonland maar naarmate je daar langer aan went leer je daar mee omgaan. NZ is in de unieke positie dat het hier stikt van mensen met Nederlandse achtergrond (150.000) waardoor er veel NL producten verkrijgbaar zijn in de Dutch shops (zelfs bitterballen) en je hoeft van thuis dus eigenlijk niets te missen behalve je dierbaren. Nu had ik met mijn familie niet bijzonder veel contact maar m'n ouders en broer wel. Gelukkig begrijpen ze mijn keuze en wensen ze het beste voor me.

Wat ik wel mis is de bereikbaarheid van de rest van de wereld en even snel een weekendje "cultuur snuiven" in een ander Europees land. Je weet niet wat een luxe dat is als je er niet bij stil staat dat heel Europa vanuit NL voor de deur ligt. Als ik naar "huis" wil moet ik 24 uur in het vliegtuig zitten. Ik heb het nu iets van 10x gedaan als ik het bij elkaar tel en je went er wel aan maar het lijkt net een soort warp zone van "de oude wereld" naar "de nieuwe wereld". Keerzijde is dat ik binnen 3 uur vliegen op een bounty-island zit met kokosnotenbomen.

Nogmaals, ik weet dat het OT is maar wilde graag mijn perspectief delen.

En om on-topic te gaan.. w00t ETH.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Wispe
  • Niet online
Sluw schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:15:
[Afbeelding]

Nog een hele dag speculeren! Om 22:00 wordt de beslissing waarschijnlijk genomen toch?
Las ergens om 16:00 uur.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:29
Sluw schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:15:
[Afbeelding]

16:00 local time, inderdaad 22:00 hier

[ Voor 4% gewijzigd door Blik1984 op 23-05-2024 14:20 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:45

NeoflexNL

Forever young

Vermoedelijk rondom sluiten markt, dus 22.00 uur NL tijd

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gipsy King
Gratis Meegepumpt worden op ETH :

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ether-fi-ethfi/

[ Voor 8% gewijzigd door Gipsy King op 23-05-2024 14:28 ]

• MrFX
  • Laatst online: 14:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psJtKX2FASsVhLdAEAaP4rqvsvg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0lReMSwuHWEGOpccJ3WJI6nb.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• anti elppa
  • Nu online
Mr Ronman schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 12:41:

dat gaat 100000% zeker een bloedbad worden. DAarom snap ik ook ergens niet veel van die ETH pump van 2 dagen terug.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Blik1984 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:19:
[...]

16:00 local time, inderdaad 22:00 hier
Pff dan slaap ik al ( woon in azie)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ga hier maar weer gewoon doorheen HODLen

• zwembroek

Straks alles moon. Geen gezeik iedere mofo met diamonds hands rijk.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T72Byi1IVM2QC3tQMcmlW_cQNk8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KOfaKZ6dSg1707QYNGLRKLL1.jpg?f=user_large

• Vis
  • Nu online

Vis

Aaaand its gone

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqVQla7lCiJj2IzXDCXqPIVdndY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ytyc2M8Wsw9FNU5IQCSZ0VrS.png?f=user_large

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:59
zo dan, daar werden wat ETH traders geliquideerd!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:14:
Als die oranje drekmunt nu maar geen roet in het eten gooit.
Je verwacht het niet.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ScuL schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:59:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:59:
Mooi om te zien dat de ETH koers echt op eigen benen staat en niet beïnvloed wordt door een hikje van BTC.

• zwembroek

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qd3a8GE5gOlh95aTpVK2OQXvs-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IMfPy3Tw8XAz0SF2QyTMgKmj.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

This time its different.

Deze keer zijn mensen verstandig, luisteren ze naar Saylor, en pompen alles in btc. Toch :?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Er is maar 1 juiste TA voor altcoins: de Vitalik Boner TA.

Altcoins look ready to go on an absolute tear.

-Insert melijwekkende hopium meme-

2 years of accumulation, juining in Bruna's, a breakout and retest - all coming together on the day the SEC announces their decision on Ethereum Spot ETFs.

As you can see the falling boner bullish downtrend on the weekly timeframe is exactly crossing the timeframe of SEC announcements. The Bruna, moon, and Chinese newyear are also in our favor.

Send the coins higher. 🌙

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeXVhkvs6mdhdnMZrD_f-BObzxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/26BLcID3thnyHizn4I4hT0Kb.jpg?f=fotoalbum_large

Buy now, or have fun staying poor.

- Japie (@CryptoJapieNL)

• Gipsy King
knakworst schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:23:
[...]

This time its different.

Deze keer zijn mensen verstandig, luisteren ze naar Saylor, en pompen alles in btc. Toch :?
Voor Fat Ass Whales zijn ALTS nog steeds cheap en een goede melkkoe :) Henk en Ingrid will get drained !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G25OAaC_jVIvCfmMd1-4jkq8Wsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gZzWE0mFF8sEN8hUjSyf2qlz.jpg?f=user_large

• Gipsy King
FrambozenTaart schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:33:
Er is maar 1 juiste TA voor altcoins: de Vitalik Boner TA.

Altcoins look ready to go on an absolute tear.

-Insert melijwekkende hopium meme-

2 years of accumulation, juining in Bruna's, a breakout and retest - all coming together on the day the SEC announces their decision on Ethereum Spot ETFs.

As you can see the falling boner bullish downtrend on the weekly timeframe is exactly crossing the timeframe of SEC announcements. The Bruna, moon, and Chinese newyear are also in our favor.

Send the coins higher. 🌙

[Afbeelding]

Buy now, or have fun staying poor.

- Japie (@CryptoJapieNL)
7.79 is oversized voor such a skinny guy ;)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:28
Donderdag dipdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKaYmenoIna7vG8Ei1Ny0qf_VDM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dQiu1nnUD8Xq9On07g4bfzP.jpg?f=user_large

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

ETF dump van BTC? Even $68k aanvoelen en weer omhoog right?

• FrambozenTaart
  • Niet online
mayhem schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:43:
ETF dump van BTC? Even $68k aanvoelen en weer omhoog right?
Ja sowieso.

Volgens CryptoJelleNL gaat alles compleet exploderen dus ik heb er 100% vertrouwen in :Y

All. Fucking. In.

• mayhem

mayhem

Dank voor het bevestigen van mijn hopium.
FrambozenTaart schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:45:
[...]

Ja sowieso.

Volgens CryptoJelleNL gaat alles compleet exploderen dus ik heb er 100% vertrouwen in :Y

All. Fucking. In.

• FrambozenTaart
  • Niet online
mayhem schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:47:
Dank voor het bevestigen van mijn hopium.

[...]
Not financial advice by the way.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDjl2BnjaOngpGbExrVYsfHJi7I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/37uKWop4k5LdmEDAaNPPzgQh.jpg?f=user_large

• zwembroek
Bullish healthy retest.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuVoAkd-8Lp8CUFfcQk_tsbYB-w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KY9y0XfP0HWaaJA6ZjrgDRcB.png?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Organic, not te forgetten.

• mayhem

mayhem

NIET?

*Belt bank om geld terug te boeken van de blockchain*
FrambozenTaart schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 15:49:
[...]

Not financial advice by the way.

• Gipsy King

• zwembroek
Ik weet het nog heel goed. De vorige keer toen we zo'n healthy retest hadden gingen we nog veel lager. #Bullish

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wat we hier zien is denk ik simpel te verklaren;

Mensen met Bitcoin ETF's verkopen de boel om straks Ethereum ETF's te kunnen kopen.

Er is geen second best maar toch wel.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Zijn puur weer shit cijfers uit yank land.. alles stond groen tot pmi cijfers kwamen… dump

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tt-yRcysCvZFHJSfCVFYuNvf4hM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WAn7wkRYFfxsnVm5ynDglyTt.jpg?f=user_large

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En weer van de glijbaan af op dipderdag *O*

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• mayhem

mayhem

Mooie support op $68k. Dat biedt perspectief
ByteMe_ schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:04:
En weer van de glijbaan af op dipderdag *O*

• Kol Nedra
  • Nu online
insert Madelon dip tip

nothing stops this train

• anti elppa
  • Nu online
4h ma50 was nu support. Maar dag duurt nog lang

• FrambozenTaart
  • Niet online

• CornermanNL
Buy more, BTC. Bitches!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
morgen vakantiegeld!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1JaspGuKHkMFKVY9-hcqST6qFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Lv3D9CsPBlWqkC2ZDPUGPF5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 23-05-2024 16:21 ]

• CornermanNL
Prima timing, hopelijk.

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
Volgende week op naar die 420k ;)

• Kol Nedra
  • Nu online
heerlijk ja! kan direct een deel weg 👍

nothing stops this train

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 06:45
ScuL schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 14:18:
[...]

Sorry als ik hier weer OT ga in het crypto topic maar wie kan hier beter over spreken dan een emigrant? Haha
Ik ben zelf in 2009 uit NL vertrokken en woon dus nu 15 jaar in het buitenland. Eerst dichtbij, 6 jaar UK en sinds 2015 in NZ. De aanleiding voor de move naar UK was werk, en omdat ik eens iets anders wilde proberen en daarna voor de liefde naar NZ verhuisd. De liefde naar mijn partner was een doodlopend spoor maar ik heb nieuwe liefde gevonden in het land waarin ik nu leef.

Voor mij speelden er meerdere dingen mee. In de eerste plaats is NL natuurlijk een fijn land waar alles vrij prima geregeld is maar de regeltjes kunnen soms ook benauwd worden en de bevolkingsdichtheid is vrij intens.
Nu heb ik alleen ervaring met leven in de Randstad en ik weet dat het in het oosten/noorden van het land waarschijnlijk een stuk rustiger is. Maar het zijn dingetjes als een wandeling in het bos maken en dan 500 man met hun hond tegen komen of 3 uur in de file moeten staan om bij een strand te komen en dan 50€ voor parkeren moeten aftikken. Rijtjeshuizen zijn de norm en een rondje om je eigen woning kunnen sprinten is eigenlijk alleen voor welgestelden weggelegd.

Ik heb hier in de straat een subtropisch oerwoud met boomvarens, een waterval en vanuit de woonkamer uitzicht op de Grote Oceaan. Ik kan binnen 10 minuten lopen de zee in springen en loop minstens de helft van het jaar in korte broek & T-shirt. Op de oprit kan ik 7 auto's parkeren en ik kan rondjes rond het huis rennen totdat ik doodop ben. Even op de fiets springen is wel andere koek, tegen de tijd dat ik de hoofdweg heb bereikt zijn je benen zo verzuurd dat je beter rechtsomkeert kunt maken. En na ja goed, financieel dus, deze lifestyle is hier ongeveer te bereiken met hetzelfde inkomen wat in NL ook gemiddeld zou zijn.

De belastingdruk is vele malen lager (gemiddeld zo'n 30% van je inkomen) en er allerlei (in mijn ogen) rare belastingen zoals erfbelasting bestaan hier niet. Natuurlijk is niet alles perfect. Er lopen hier ook boeven rond en de zorg heeft soms lange wachttijden (wereldwijd een probleem) maar in de regel is het tempo van het leven vele malen relaxter en denk ik dat ik niet meer in NL zou kunnen aarden. Mensen bemoeien zich niet zo veel met een ander en het is meer lang leven de lol dan door de gordijnen staren wat Truus van nummer 4 nu weer in haar voortuin aan het doen is.

Het allergrootste offer is de afstand tussen je geboorteland en woonland maar naarmate je daar langer aan went leer je daar mee omgaan. NZ is in de unieke positie dat het hier stikt van mensen met Nederlandse achtergrond (150.000) waardoor er veel NL producten verkrijgbaar zijn in de Dutch shops (zelfs bitterballen) en je hoeft van thuis dus eigenlijk niets te missen behalve je dierbaren. Nu had ik met mijn familie niet bijzonder veel contact maar m'n ouders en broer wel. Gelukkig begrijpen ze mijn keuze en wensen ze het beste voor me.

Wat ik wel mis is de bereikbaarheid van de rest van de wereld en even snel een weekendje "cultuur snuiven" in een ander Europees land. Je weet niet wat een luxe dat is als je er niet bij stil staat dat heel Europa vanuit NL voor de deur ligt. Als ik naar "huis" wil moet ik 24 uur in het vliegtuig zitten. Ik heb het nu iets van 10x gedaan als ik het bij elkaar tel en je went er wel aan maar het lijkt net een soort warp zone van "de oude wereld" naar "de nieuwe wereld". Keerzijde is dat ik binnen 3 uur vliegen op een bounty-island zit met kokosnotenbomen.

Nogmaals, ik weet dat het OT is maar wilde graag mijn perspectief delen.

En om on-topic te gaan.. w00t ETH.
Dank je wel voor deze zeer leuke insight in jouw leven.
Ik hoor dezelfde vreugde terugkomen als ik in Italië voel.
Je klinkt als een gelukkig mens.

On topic: BTC ben ben ik altijd 100% zeker over geweest en zie ik echt als een pensioen-potje.
Daarnaast heb ik een flinke ETH stack maar ik moet zeggen dat de laatste maanden wat dat betreft wat stressvol waren... Ik zag de eth/btc waarde steeds verder teruglopen.
Ik heb echt een paar keer op het punt gestaan om een groot deel toch maar in BTC om te zetten..... Blij dat ik dit niet gedaan heb.
Als de ETH ETF vandaag, zoals verwacht, word goedgekeurd word gaat dat vuurwerk opleveren op de lange termijn.

HODL

• Aeronaut
  • Laatst online: 15-11 19:48

Aeronaut

PF sinds TOP '24

knakworst schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:19:
[...]

Dat je een vallend mes opraapt en beter btc kunt kopen. Toch @anti elppa :?
Wat voor vallende mes is dit? 25%+ sindsdien

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
  • Nu online
Aeronaut schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:27:
[...]

Wacht maar ff tot de grayscale sluizen open gaan

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Wat voor vallende mes is dit?
Omhoog vallende mesje

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Donderdag dipdag is terug van weggeweest. Bearmarket confirmed.

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:30:
Donderdag dipdag is terug van weggeweest. Bearmarket confirmed.
Gerepparted jongeh

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Na die etf goedkeuring zou die zomaar in de dalende trend terug kunnen vallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KekAoPKOVhZaAgJBRMBb0Xp19l8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v98R6JWz3E67oUpyDLxfLYix.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuKy58sXjua_KmvVkm5Ls8RSphg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0j6xnZuu1ipQCWDRDZVNEfGq.jpg?f=user_large

Pagina: 1 ... 161 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!