Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
ja ik heb tussen 2014 en 2015 zeker wel 0,5 tot 1 btc er door gejast bij thuisbezorgd. Niet meer aan denken, eten was heerlijk. Hier 2 voobeelden....samen al goed voor zo'n 0,143 BTCVaevictis_ schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:29:
[...]
Ooit in 2015 een pizza gekocht met bitcoin bij Thuisbezorgd die hadden een bitcoin betaalmogelijkheid. Ai...
:fill(white):strip_exif()/f/image/7BiuDNtwAxcEYmRirAvhGsZZ.png?f=user_large)
[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 22-05-2024 08:07 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
TP-1 check! Goedemorgen!tomtom901 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:32:
Double bottom op BTC, ik was op tijd wakker. TP-1 komt eraan.![]()
[Afbeelding]
Zou thuisbezorgd deze btc's nog ergens stacken ? Staan ze op de balans ?anti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:03:
[...]
ja ik heb tussen 2014 en 2015 zeker wel 0,5 tot 1 btc er door gejast bij thuisbezorgd. Niet meer aan denken, eten was heerlijk. Hier 2 voobeelden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
D_Jeff schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:58:
[...]
ING: honderden keren de schuifjes verzet, nooit wat gehoord.
Ik denk dat iemand wat verder is gegaan dan alleen met schuifjes spelen
poh geen idee, zou het adres niet meer weten. Trezor bestond nog niet, dit kwam uit mijn bitpay (als ik het me goed herinner) account.Gipsy King schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:08:
[...]
Zou thuisbezorgd deze btc's nog ergens stacken ? Staan ze op de balans ?
Vond deze 2 transacties toevallig terug in mijn gmail account. Meeste helaas weg gegooid
Haha held....anti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:16:
[...]
poh geen idee, zou het adres niet meer weten. Trezor bestond nog niet, dit kwam uit mijn bitpay (als ik het me goed herinner) account.
Vond deze 2 transacties toevallig terug in mijn gmail account. Meeste helaas weg gegooid
https://robertotaal.blogs...dnl-bitcoin-gaat.html?m=1
Rabobank:D_Jeff schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:58:
[...]
ING: honderden keren de schuifjes verzet, nooit wat gehoord.
Ik denk dat iemand wat verder is gegaan dan alleen met schuifjes spelen
En op 900 dollar in 2013 is het advies:
03 dec. 2013in NIEUWS
Minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën sluit zich aan bij waarschuwingen van De Nederlandsche Bank (DNB) voor virtuele valuta als de bitcoin. „Je hebt geen enkele garantie dat ze hun waarde houden. Op het moment dat je instapt, besef dan wel dat het morgen niets meer waard kan zijn”, zei Dijsselbloem dinsdag in zijn wekelijkse gesprek bij RTLZ.
https://zoek.officielebek...l/ah-tk-20132014-830.html
Virtuele betaalmiddelen vallen niet onder toezicht.
Vraag 2
Deelt u de mening dat het financiële toezicht op nieuwe digitale betaalmiddelen zoals de Bitcoin tegen het licht moet worden gehouden? Is de wetgeving nog voldoende bij de tijd om indien nodig snel op te kunnen treden, in ogenschouw nemend de mogelijk snelle opkomst van virtuele geldeenheden, bescherming van consumenten tegen misbruik, beperking van witwassen en bemoeilijking van de financiering van criminele activiteiten?
Antwoord 2
Virtuele valuta als de Bitcoin vallen niet onder de reikwijdte van de financiële toezichtwetgeving. Ik zie op dit moment geen aanleiding tot aanpassing van deze wetgeving. Naar mijn mening is de aankoop van bitcoins een investering waar hoge risico’s aan kleven. De verantwoordelijkheid voor het gebruik van de Bitcoin ligt in beginsel bij de consument zelf. DNB, de AFM en het Ministerie van Financiën houden desalniettemin de verdere ontwikkeling van virtuele valuta zoals de Bitcoin nauwlettend in de gaten zodat indien nodig tijdig actie ondernomen kan worden. DNB2 en de AFM3 hebben consumenten gewaarschuwd voor de risico’s van virtuele valuta, zoals het ontbreken van het depositogarantiestelsel, het ontbreken van een centrale uitgever om aan te spreken en de volatiele koers.
Ook op Europees niveau worden consumenten gewezen op de risico’s van het gebruik van virtuele valuta's zoals de Bitcoin. In berichten van de European Banking Authority (EBA)4 en de European Central Bank5 wordt benadrukt dat virtuele valuta, al dan niet verhandeld bij handelsplatformen, niet door de reguliere toezichtkaders worden beschermd. De EBA voert nog onderzoek uit of dit moet veranderen.
Vraag 3
Klopt het dat virtuele geldeenheden die inwisselbaar zijn tegen echte valuta geen vordering op de uitgever vertegenwoordigen en niet onder de definitie van (elektronisch) geld vallen?
Antwoord 3
De Bitcoin valt niet onder de definitie van (elektronisch) geld in de zin van de Wft onder meer omdat de Bitcoin geen vordering op de uitgever vertegenwoordigt.
Vraag 4
Klopt het dat de Autoriteit Financiële Markten (AFM) of De Nederlandsche Bank (DNB) geen toezicht kan houden of kan optreden tegen concurrerende digitale geldstelsels die niet onder de definitie van (elektronisch) geld vallen.
Antwoord 4
Ja.
De Nederlandse financiële toezichtstructuur richt zich op wettelijke betaalmiddelen. Dit betreft chartaal, giraal of elektronisch geld. Zoals hierboven beschreven is de Bitcoin geen (elektronisch) geld in de zin van de Wft. Het gebruik ervan is daarmee niet onderworpen aan financieel toezicht.
En even later wel cryptobedrijven hoge boetes opleggen, en mensen als CZ opsluiten.
Ik heb in 2020 met de binance card veel BNB uitgeveven voor 20-30 euro per stuk. Maar daarnaast heb ik ook weer met de bespaarde fiat, crypto gekocht. Dus het is niet één op één te zeggen dat ik goedkoop crypto heb lopen dumpen.anti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:03:
[...]
ja ik heb tussen 2014 en 2015 zeker wel 0,5 tot 1 btc er door gejast bij thuisbezorgd. Niet meer aan denken, eten was heerlijk. Hier 2 voobeelden....samen al goed voor zo'n 0,143 BTC
[Afbeelding]
[Afbeelding]
best bijzonder dat we dan gisteren een wat mindere dag hadden. Wellicht gaan we effect vandaag zien van die inflowNumbers schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:21:
Die Amerikaanse stofzuigers zijn wel next level. U.S. Bitcoin ETFs:
✅ 5/13: +$66 million
✅ 5/14: +$101 million
✅ 5/15: +$303 million
✅ 5/16: +$257 million
✅ 5/17: +$222 million
✅ 5/20: +$236 million
✅ 5/21: +$307 million
[Afbeelding]
Blackrock heeft bijna de grootste BTC ETF.
[Afbeelding]
Idem in 2014.anti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:03:
[...]
ja ik heb tussen 2014 en 2015 zeker wel 0,5 tot 1 btc er door gejast bij thuisbezorgd. Niet meer aan denken, eten was heerlijk. Hier 2 voobeelden....samen al goed voor zo'n 0,143 BTC
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je dit toch ziet gebeuren ga je toch sterk twijfelen om je stack Bitcoin op je HW wallet te laten staan tot in den treurigheid of niet dan?Numbers schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:21:
Die Amerikaanse stofzuigers zijn wel next level. U.S. Bitcoin ETFs:
✅ 5/13: +$66 million
✅ 5/14: +$101 million
✅ 5/15: +$303 million
✅ 5/16: +$257 million
✅ 5/17: +$222 million
✅ 5/20: +$236 million
✅ 5/21: +$307 million
[Afbeelding]
Blackrock heeft bijna de grootste BTC ETF.
[Afbeelding]
Waarom riskeren de top te timen om "later meer sats terug te kopen". De tijden gaan imo veranderen nu de grote jongens mee gaan doen en aan hun buying spree is te merken dat je maar beter kunt hodlen. Vooral nu zelfs pensioenfondsen gaan instappen voor de long term.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
mijn idee, zolang je BTC niet echt nodig hebt in fiat. lekker hodlen....Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Als je dit toch ziet gebeuren ga je toch sterk twijfelen om je stack Bitcoin op je HW wallet te laten staan tot in den treurigheid of niet dan?
Waarom riskeren de top te timen om "later meer sats terug te kopen". De tijden gaan imo veranderen nu de grote jongens mee gaan doen en aan hun buying spree is te merken dat je maar beter kunt hodlen. Vooral nu zelfs pensioenfondsen gaan instappen voor de long term.
helemaal eens hoor. Daarom verkoop ik maar een heel klein deel onder de 100k (7% ongeveer). En ik koop nog wel terug mocht er daarna een dikke dip komen. Zo niet dan moet ik nog ff zien wat ik met die funds ga doen. Ik doe dit puur omdat ik afgelopen cycles elke keer veel te weinig, tot niets verkocht.Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Als je dit toch ziet gebeuren ga je toch sterk twijfelen om je stack Bitcoin op je HW wallet te laten staan tot in den treurigheid of niet dan?
Ik zal iig nooit meer dan 50% verkopen.
This time it's different?Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Door die ETF's denk ik hetzelfde. In plaats van 100% verkopen wat ik van plan was, gaat dat waarschijnlijk 75% worden. 25% HODL. Liever minder gains dan de trein voorgoed te zien vertrekken.
De goudprijs ging na de ETF lancering vrij explosief omhoog.
Stel dat je de BTC voor een mooi bedrag hebt weten te verkopen. Wat ga je dan ermee doen? Als je de FIAT uitgeeft is het prima. Echter is er geen second best.
Je gooit het dan vanzelf weer in de bende. Resultaat: Kans op minder sats. Dan krijg je van die thuisbezorgd plaatjes als hierboven
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 22-05-2024 10:06 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Amper x5, niet echt lifechanging 🫤Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:05:
[...]
This time it's different?
Door die ETF's denk ik hetzelfde. In plaats van 100% verkopen wat ik van plan was, gaat dat waarschijnlijk 75% worden. 25% HODL. Liever minder gains dan de trein voorgoed te zien vertrekken.
De goudprijs ging na de ETF lancering vrij explosief omhoog.
[Afbeelding]
Stel dat je de BTC voor een mooi bedrag hebt weten te verkopen. Wat ga je dan ermee doen? Als je de FIAT uitgeeft is het prima. Echter is er geen second best.
Je gooit het dan vanzelf weer in de bende. Resultaat: Kans op minder sats. Dan krijg je van die thuisbezorgd plaatjes als hierboven
Las daar nog wel wat interessants over. Bedrijven die voor meer dan 100 miljoen USD ergens instappen, moeten dat bij de SEC aangeven binnen 3 maanden na aankoop. Die termijn is nu voor eerste BTC ETF aankopen voorbij en het aantal bedrijven was laag. 100 miljoen is uiteraard een groot bedrag, maar eerste conclusie is dat het nu nog vooral particulieren zijn geweest, die zijn ingestapt.Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Nageslacht misschien?? Hoe moeten je kinderen überhaupt hun eerste huis kopen...cavemees schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:37:
[...]
En wat ga je met die resterende 50% doen dan? T.z.t. ledger mee de crematieoven in?
Anti ellpa is anti kids, maar hier gaat het zondags geld voor de kids in Bitcoin hoor.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Buy, borrow, die.jasper7878 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:00:
[...]
mijn idee, zolang je BTC niet echt nodig hebt in fiat. lekker hodlen....
Ja die snap ik, als je kinderen hebt, maar Anti Ellpa als anti kids heeft neem ik aan geen nageslacht dus wat dan?Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:41:
[...]
Nageslacht misschien?? Hoe moeten je kinderen überhaupt hun eerste huis kopen...
Anti ellpa is anti kids, maar hier gaat het zondags geld voor de kids in Bitcoin hoor.
Ook wel logisch denk ik. Grote partijen, en zeker partijen die namens derden optreden kijken nou eenmaal eerst de kat uit de boom en moeten tig onderzoeken uitvoeren of dit een verantwoorde allocatie is.Numbers schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:34:
[...]
Las daar nog wel wat interessants over. Bedrijven die voor meer dan 100 miljoen USD ergens instappen, moeten dat bij de SEC aangeven binnen 3 maanden na aankoop. Die termijn is nu voor eerste BTC ETF aankopen voorbij en het aantal bedrijven was laag. 100 miljoen is uiteraard een groot bedrag, maar eerste conclusie is dat het nu nog vooral particulieren zijn geweest, die zijn ingestapt.
Dat zou deze cycle idd anders kunnen maken.
Maar goed, elke cycle is er wel een narratief die je doet twijfelen of het 'deze keer anders' is.
Conclusie, deze cycle wordt weer een bitch om winst te nemen, als ik over mezelf praat. Ik verkoop gewoon niet graag m'n bitcoin, maar was eigenlijk wel van plan om dit keer flink te cashen..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dude!Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:05:
Stel dat je de BTC voor een mooi bedrag hebt weten te verkopen. Wat ga je dan ermee doen?
HEB jij al een Lambo? Nee? Dus..?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Eerder stoppen met werken, huisje in Spanje en vrouwen kopen.cavemees schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:44:
[...]
Ja die snap ik, als je kinderen hebt, maar Anti Ellpa als anti kids heeft neem ik aan geen nageslacht dus wat dan?
cavemees schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:37:
[...]
En wat ga je met die resterende 50% doen dan? T.z.t. ledger mee de crematieoven in?
idd geen kids hier.cavemees schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:44:
[...]
Ja die snap ik, als je kinderen hebt, maar Anti Ellpa als anti kids heeft neem ik aan geen nageslacht dus wat dan?
Nee nooit verkopen is wellicht wat overdreven. Maar gok niet aankomende 10 jaar.
Dat is weer een beetje het "this time it's different" verhaal, lastig.Vis schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]
Maar het ging ook door mijn hoofd...
PS5
idee is wel rond mijn 50ste niet meer te hoeven werken. En zonder mijn leeftijd exact te noemen, dat duurt geen 10 jaar meer. Of ik dan stop, minder ga werken of gewoon doorga weet ik niet. Maar heb dan iig de keuze.Wispe schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:49:
[...]
Eerder stoppen met werken, huisje in Spanje en vrouwen kopen.
Kans is ook zeer groot dat ik niet meer in NL woon tegen die tijd. Is sowieso weinig wat me bind aan NL, maar belasting klimaat voor rijken en houding tov crypto worden er niet beter op.
Lekker toch? Goed vooruitzicht.anti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:56:
[...]
idee is wel rond mijn 50ste niet meer te hoeven werken. En zonder mijn leeftijd exact te noemen, dat duurt geen 10 jaar meer. Of ik dan stop, minder ga werken of gewoon doorga weet ik niet. Maar heb dan iig de keuze.
Kans is ook zeer groot dat ik niet meer in NL woon tegen die tijd. Is sowieso weinig wat me bind aan NL, maar belasting klimaat voor rijken en houding tov crypto worden er niet beter op.
ene doet het voor een badkamerrenovatie... en ander voor zn over over over klein kind.
verschil van 2 a 4 nullen.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Oh ja, ik heb ook nog geen helipad dus koop iets ruims.....
Knip ivm verboden woord
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 25-05-2024 09:19 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Opmaken wat je in dit leven nodig hebt en de rest bij overlijden automatisch naar een adres sturen waarvan je de seed verbrand hebt.cavemees schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:44:
[...]
Extra schaarste voor de hodlers creëren zodat Bitcoin in de toekomst 200 miljoen per stuk waard wordt en toekomstige generaties ook nog hypotheken kunnen aflossen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
nothing stops this train
Helaas nog niet. Ik was laatst bij de dealer voor een nieuwe wagen. Het was een winkel waar ze lambo's, ferraris en dikke john deeres voor een paar honder euro verkochten. Dat klonk bijna te goed om waar te zijn.
Bleek dat er wel erg veel plastic in zat, en geen motor. De verkoper wist te vertellen dat de trapmechaniek extra duurzaam was.
Voor de lambo moet ik nog even sparen. Maar heb deze bolide meegenomen. Kreeg nog personeelskorting
Na 2 jaar was het nieuwe wel van die auto af. Wat overbleef waren de hoge lasten. Ik was per maand zo €400 kwijt aan dat ding. Toen het dak kuren ging vertonen en dit reparaties werden van €2500 was ik er wel klaar mee.
Nooit meer een dure auto hier. Je betaald je scheel aan z'n ding om indruk te maken op mensen die je niet eens kent. Tegelijkertijd is het onpraktisch en maak je je zorgen dat anderen er geen krassen op maken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En ga je tegen die tijd wat omzetten in fiat, of toch gewoon full maxi mode alles in Bitcoin hodlenanti elppa schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:56:
[...]
idee is wel rond mijn 50ste niet meer te hoeven werken. En zonder mijn leeftijd exact te noemen, dat duurt geen 10 jaar meer. Of ik dan stop, minder ga werken of gewoon doorga weet ik niet. Maar heb dan iig de keuze.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er zijn dus aanpassingen gemaakt aan een sectie 19b-4:
Ergens is dat toch wel raar? Het ETH netwerk is gebaseerd op POS en validatie. Je zou zeggen dat de filosofie met elkaar botst.“Neither the Trust, nor the Sponsor, nor the Custodian, nor any other person associated with the Trust will, directly or indirectly, engage in action where any portion of the Trust’s ETH becomes subject to the Ethereum proof-of-stake validation or is used to earn additional ETH or generate income or other earnings,” Fidelity’s amended 19b-4 filing read.
Als ik het goed lees moet de S-1 ook nog afgetekend worden voordat men in de fondsen kan traden, dat kan veel langer op zich laten wachten. Zomaar een paar maanden of meer.
23e inderdaad. Mijn klok liep een dag voor.
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 22-05-2024 11:28 ]
Eerste deadline is morgen, toch?Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:25:
Vanmiddag goedkeuring van de ETH ETF?
[...]
Ergens is dat toch wel raar? Het ETH netwerk is gebaseerd op POS en validatie. Je zou zeggen dat de filosofie met elkaar botst.
Als ik het goed lees moet de S-1 ook nog afgetekend worden voordat men in de fondsen kan traden, dat kan veel langer op zich laten wachten. Zomaar een paar maanden of meer.
verschil tussen een absolute nee en laatste puntjes op i is gewoon groot. dat het misschien over 3 maanden pas wordt gehandeld is weer prima.Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:25:
[...]
Ergens is dat toch wel raar? Het ETH netwerk is gebaseerd op POS en validatie. Je zou zeggen dat de filosofie met elkaar botst.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
geen idee nog. Nog niet echt mee bezig geweest.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:22:
[...]
En ga je tegen die tijd wat omzetten in fiat, of toch gewoon full maxi mode alles in Bitcoin hodlen
Eerst maar eens naar 420k aub
Socialer wordt het nietFrambozenTaart schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:03:
[...]
Opmaken wat je in dit leven nodig hebt en de rest bij overlijden automatisch naar een adres sturen waarvan je de seed verbrand hebt.
Extra schaarste voor de hodlers creëren zodat Bitcoin in de toekomst 200 miljoen per stuk waard wordt en toekomstige generaties ook nog hypotheken kunnen aflossen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Reken er maar op dat een goedkeuring mega bullish is voor de hele crypto industrie. Het wordt dan bijna onmogelijk om andere grote projecten als een security te bestempelen.Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:25:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Minus staken.zwembroek schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:28:
[...]
Reken er maar op dat een goedkeuring mega bullish is voor de hele crypto industrie. Het wordt dan bijna onmogelijk om andere grote projecten als een security te bestempelen.
dit idd ja, dan gaat het balletje rollenzwembroek schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:28:
[...]
Reken er maar op dat een goedkeuring mega bullish is voor de hele crypto industrie. Het wordt dan bijna onmogelijk om andere grote projecten als een security te bestempelen.
nothing stops this train
en een fee op de ETH ETF.
leuk voor de boomers, maar zelf ETH vasthouden en dit staken is natuurlijk the way to go.
tot nu toe heb ik altijd mijn ETH lopen restaken, nog nooit winst genomen.
compounding is zo geweldig
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2024 11:33 ]
nothing stops this train
Ja toch. Ik rijd hier nog in een Skoda Fabia combi met de dagwaarde van 1/10e van mijn crypto PF.Gelukszoekr schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:19:
Van m'n eerste winsten een Audi Cabrio gekocht begin 2018. Dat was leuk, en voelde als een echte overwinning.
Na 2 jaar was het nieuwe wel van die auto af. Wat overbleef waren de hoge lasten. Ik was per maand zo €400 kwijt aan dat ding. Toen het dak kuren ging vertonen en dit reparaties werden van €2500 was ik er wel klaar mee.
Nooit meer een dure auto hier. Je betaald je scheel aan z'n ding om indruk te maken op mensen die je niet eens kent. Tegelijkertijd is het onpraktisch en maak je je zorgen dat anderen er geen krassen op maken.
Maar die doet gewoon wat hij moet doen, dus rijd ik lekker door totdat er grote onkosten aan komen.
Bij een schoolreisje kinderen met ijsjes vervoeren? Geen probleem. Stiefdochter die de auto pakt? Geen probleem. Mijn vrouw die weer eens een stoeprandje meeneemt? Geen probleem. De zoveelste parkeer schade? Kan er nog wel bij.
Zo'n economisch afgeschreven ragbak is heerlijk stressvrij.
En als ie ooit stuk gaat dan kopen we gewoon een andere met de spaarrekening.
Op deze manier kan ik mijn satjes lekker bewaren tot ik ze ooit nodig heb of er iets mee kan doen wat grotere waarde voor mij heeft dan glimmend materieel bezit, zoals de kinderen er mee vooruit helpen in het leven.
Mijn buurvrouw is op dit moment de GFT container zuiver aan het maken in een yogabroek dus ik vind het een prachtige plek hier.
dit ja, zelfs achteruit parkeren in krappe plekken waar een muurtje staat. geen probleem we drukken die bumper gewoon tegen het muurtje aan, zit al genoeg krassen en deuken inFrambozenTaart schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:32:
[...]
Ja toch. Ik rijd hier nog in een Skoda Fabia combi met de dagwaarde van 1/10e van mijn crypto PF.
Maar die doet gewoon wat hij moet doen, dus rijd ik lekker door totdat er grote onkosten aan komen.
Bij een schoolrijsje kinderen met ijsjes vervoeren? Geen probleem. Stiefdochter die de auto pakt? Geen probleem. Mijn vrouw die weer eens een stoeprandje meeneemt? Geen probleem. De zoveelste parkeer schade? Kan er nog wel bij.
Zo'n economisch afgeschreven ragbak is heerlijk stressvrij.
En als ie ooit stuk gaat dan kopen we gewoon een andere met de spaarrekening.
Op deze manier kan ik mijn satjes lekker bewaren tot ik ze ooit nodig heb of er iets mee kan doen wat grotere waarde voor mij heeft dan glimmend materieel bezit, zoals de kinderen er mee vooruit helpen in het leven.
nothing stops this train
[ Voor 17% gewijzigd door Aeronaut op 22-05-2024 11:35 ]
Gaat ook om je woongenot he.Alpina schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:33:
Geen idee waar ik naartoe zou moeten verhuizen.
Mijn buurvrouw is op dit moment de GFT container zuiver aan het maken in een yogabroek dus ik vind het een prachtige plek hier.
Ik zit hier echt in een zeer rustig buurtje waar ik met veel plezier woon.
Maar heb laatst iemand helpen verhuizen uit een studenten flat die nu is omgetoverd naar sociale huur, daar zou ik dood nog niet gevonden willen worden.
En daar wonen ook gewoon volwassenen met geestelijke/lichamelijke problemen etc. Altijd overlast, dagelijks incidenten, ik moet er niet aan denken.
Als je een lekker rustig plekje hebt met fijne buren ben je al best rijk.
Reet Hike ?Alpina schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:33:
Geen idee waar ik naartoe zou moeten verhuizen.
Restaken is mooi. Maar ik durf dat niet aan. Een paar ETH staken is mij de moeite niet waard en het risico al helemaal niet. 20 plus ETH is het wel waard maar ik vind het veel te link. Een keer een trade maken met 10 ETH en je hebt voor meerdere jaren het staken verdiend.Kol Nedra schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:32:
[...]
en een fee op de ETH ETF.
leuk voor de boomers, maar zelf ETH vasthouden en dit staken is natuurlijk the way to go.
tot nu toe heb ik altijd mijn ETH lopen restaken, nog nooit winst genomen.
compounding is zo geweldig
If the NVIDIA earnings are positive today, expect $PAAL to giga send and lead the charge for an #AI summer pic.twitter.com/ILAULN7k45
— dylanlee.eth (@dylanleeeth) 22 mei 2024
Ben benieuwd naar de NVIDIA earnings vandaag. Misschien nog een mooie AI pump.
Moet zeggen dat ORAI de laatste 7 dagenh ook erg sterk is... https://coinmarketcap.com/nl/currencies/oraichain-token/zwembroek schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:10:
[Twitter]
Ik 'hoorde' ook ergens (SR vorige week) dat het volume van alle ETFs zo'n 10% is van het totale volume op BTC. Dus dat het niet enorm veel doet met de koers is niet zo heel gek.
[ Voor 17% gewijzigd door Wiley99 op 22-05-2024 12:30 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gisteren dat kleine geneuzel (nmt,quill,deai) weer in wat TAO omgezet. Gaan het zienzwembroek schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 12:10:
[Twitter]
Ja, daar gaat het dus fout jonguh.
Dit soort klusjes láát je doen. Dan hou jij tijd over om hier bij je matties te zitten, zodat je weet welke shitcoin je nu moet kopen om strax zo'n mannetje te kunnen betalen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik reken 'm goed!Coldcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:14:
[...]
Helaas nog niet. Ik was laatst bij de dealer voor een nieuwe wagen. Het was een winkel waar ze lambo's, ferraris en dikke john deeres voor een paar honder euro verkochten. Dat klonk bijna te goed om waar te zijn.
Bleek dat er wel erg veel plastic in zat, en geen motor. De verkoper wist te vertellen dat de trapmechaniek extra duurzaam was.![]()
Voor de lambo moet ik nog even sparen. Maar heb deze bolide meegenomen. Kreeg nog personeelskorting![]()
[Afbeelding]
Krijgen mensen toch gewoon lekker ETH Classic, die weten het verschil toch nietColdcat schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:25:
Vanmiddag Morgen goedkeuring van de ETH ETF?
[...]
[...]
23e inderdaad. Mijn klok liep een dag voor.
Ik weet wel dat gisteren alles had moeten verkopen. Maar ja, werk gaat voor. En vandaag ook. En morgen zit ik de hele dag te vergaderen in WeertJoebarRC schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:57:
Ben benieuwd wat voor dagje het wordt vandaag, de futures staan rood, olie staat rood, metalen staan rood en vandaag weer een FED FOMC release dagje. Meestal geen goed teken.
Nog Limbo's in da houze? Fryslân boppe!
Enkel Lambo's... sorry.resusaapje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:59:
[...]
Ik weet wel dat gisteren alles had moeten verkopen. Maar ja, werk gaat voor. En vandaag ook. En morgen zit ik de hele dag te vergaderen in Weert![]()
Nog Limbo's in da houze? Fryslân boppe!
Zero.
Belangrijkste staat iets na 22 uur te gebeuren, earnings release nvidia.JoebarRC schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 13:57:
Ben benieuwd wat voor dagje het wordt vandaag, de futures staan rood, olie staat rood, metalen staan rood en vandaag weer een FED FOMC release dagje. Meestal geen goed teken.
Voor tech stocks ja, maar als uit de FOMC notulen blijkt dat ze vrij somber blijven gaat echt wel alles naar beneden.. Puur gezeik natuurlijk maar de markt reageert nu eenmaal als een peuter met teveel suikerknakworst schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 14:30:
[...]
Belangrijkste staat iets na 22 uur te gebeuren, earnings release nvidia.
Er zouden een paar transacties over geboekt zijn van mijn rekening naar bitvavo maar dit hadden ze onderschept via een algoritme. Het ging om “flinke” bedragen.
Ergens was dat al een beetje vreemd want de bedragen die hij noemde waren van gemiddelde grootte.
De beste jongen vroeg of ik goede beveiliging, waarbij ik zei dat het op een standaard virusscanner ging.
Hij kon my “N E” desk aanbevelen, toen ik nogmaals vroeg wat hij zei bleek het om anydesk te gaan.
Hij had ik de gaten dat ik hem door had dus begon ie lekker met k*nker te schelden.
Uiteraard de huid vol gescholden en de verbinding werd verbroken.
Als ie voor mijn auto had gestaan had ik mijn auto er total-loss op gereden. (Niet heel veel voor nodig met een 18 jarige auto) maar goed.
Er zijn 4 datalekken geweest op mijn e-mailadres, waarvan ledger in 2020 en coinmarketcap in 2021.
Ze wisten in ieder geval mijn bank, mijn naam en dat ik gebruik maakte van bitvavo (alhoewel dat misschien een makkelijke gok is geweest)
is mij en mn broer ook gebeurd. zijn idd scammers, maar t is me niet duidelijk dat ze willen weten wat je crypto holding is, om vervolgens met een boormachine langs te komen, ofdat ze je willen proberen op te lichten om je crypto over te boen naar hun "platform"elektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:18:
Ik ben zojuist gebeld door de helpdesk van de bank.
Er zouden een paar transacties over geboekt zijn van mijn rekening naar bitvavo maar dit hadden ze onderschept via een algoritme. Het ging om “flinke” bedragen.
Ergens was dat al een beetje vreemd want de bedragen die hij noemde waren van gemiddelde grootte.
De beste jongen vroeg of ik goede beveiliging, waarbij ik zei dat het op een standaard virusscanner ging.
Hij kon my “N E” desk aanbevelen, toen ik nogmaals vroeg wat hij zei bleek het om anydesk te gaan.
Hij had ik de gaten dat ik hem door had dus begon ie lekker met k*nker te schelden.
Als ie voor mijn auto had gestaan had ik mijn auto er total-loss op gereden. (Niet heel veel voor nodig met een 18 jarige auto) maar goed.
Er zijn 4 datalekken geweest op mijn e-mailadres, waarvan ledger in 2020 en coinmarketcap in 2021.
Ze wisten in ieder geval mijn bank, mijn naam en dat ik gebruik maakte van bitvavo (alhoewel dat misschien een makkelijke gok is geweest)
Na ja. Hij wilde het niet. Mocht iemand anders een goede virus scanner zoeken. Stuur me maar een PM
Voor je het weet nemen je ze crypto af. Met name met Bitvavo transacties.
Als ze anydesk gebruiken waarschijnlijk dat laatste en dan gewoon rechtstreeks in hun eigen wallet.jasper7878 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:22:
[...]
is mij en mn broer ook gebeurd. zijn idd scammers, maar t is me niet duidelijk dat ze willen weten wat je crypto holding is, om vervolgens met een boormachine langs te komen, ofdat ze je willen proberen op te lichten om je crypto over te boen naar hun "platform"
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 22-05-2024 15:27 ]
hier nog 2 dagen wachten, zin in!
nothing stops this train
Ik ook 2 dagen.Kol Nedra schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:41:
mijn vrouw heeft haar salaris al binnen inclusief vakantiegeld![]()
hier nog 2 dagen wachten, zin in!
Waar ga je hem instoppen?
deel voor vakantie natuurlijk
deel naar Tesla
deel naar BTC
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2024 15:45 ]
nothing stops this train
Ontmaskerd by @elektriekertelektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:18:
Ik ben zojuist gebeld door de helpdesk van de bank.
Volgens mij gewoon alles leegtrekken wat er leeg te trekken valt, maargoed, zover kwam het dus nietjasper7878 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 15:22:
[...]
is mij en mn broer ook gebeurd. zijn idd scammers, maar t is me niet duidelijk dat ze willen weten wat je crypto holding is, om vervolgens met een boormachine langs te komen, ofdat ze je willen proberen op te lichten om je crypto over te boen naar hun "platform"
Ik las dit zonder de quote erboven te zien, dacht even dat dit nog steeds over activiteiten met de vrouw van Kol Nedra ging...elektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:14:
[...]
Volgens mij gewoon alles leegtrekken wat er leeg te trekken valt, maargoed, zover kwam het dus niet
geencryptomail@outlook.comelektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:21:
Misschien verstandig om alsnog wat extra mailadressen aan te maken om een shifting te maken in crypto en andere zaken.
Iemand nog tips?
Je privatekey als emailadres en kijken hoe snel het weg is?elektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:21:
Misschien verstandig om alsnog wat extra mailadressen aan te maken om een shifting te maken in crypto en andere zaken.
Iemand nog tips?
#Binance has completed the integration of USD Coin $USDC on the Base network.
— Binance (@binance) 17 mei 2024
👉 https://t.co/Di4ul009Nd
BASE seizoen... Wees er klaar voor.
Volgens mij kan @Guere wel wat met deze post.elektriekert schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:14:
[...]
Volgens mij gewoon alles leegtrekken wat er leeg te trekken valt, maargoed, zover kwam het dus niet
Edit: oh je had hem al gezien maar geen miem
[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 22-05-2024 16:52 ]
Ja, er is eigenlijk geen excuus. Het was nog wel zo'n inkoppertje. Heb helaas weinig tijd voor memes en stripjes deze (en komende) weekDarrell schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:51:
[...]
Volgens mij kan @Guere wel wat met deze post.
Edit: oh je had hem al gezien maar geen miem
Guere schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 17:04:
[...]
Ja, er is eigenlijk geen excuus. Het was nog wel zo'n inkoppertje. Heb helaas weinig tijd voor memes en stripjes deze (en komende) week
JUST IN: $725 billion asset manager, Bernstein, says $ETH will reach $6,600 after spot Ethereum ETFs approval.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 22 mei 2024
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/VetxMSs9UgWfUkdRxOkrqtIt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EqI1brwmwHL9Px9Ng28CqMqh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gjtj64snsuzUZ47U4UuY400R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ruX5T4JwctmfbK2FFaxZ0eor.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kGgs4ijKtTPqZegsFILE3ISL.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ACKk0LHNeOL0JzyH5WqcDlLs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vsRjZ3cOtZmuSkMPwS2SgyaP.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6HnOiqkguCoJbhUtntcPYo7L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CzrZpqK5CYei33ppqqOadvKR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PZLrFvOW1bSn2wJ87y46G0QU.gif?f=fotoalbum_large)