MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je bent 67 jaar en 75 dagen oudGioStyle schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:11:
Lol, ik heb zoveel vakantiedagen staan dat ik de rest van mijn leven een dag per week minder kan werken.
Nope, ik ben 36. En ja, ik heb een shitload aan vrijetijdsrechten. Enorm veel gezeik mee gehad, maar ik heb momenteel een baas die het allemaal wel okay-ish vindt.
Ik heb weleens gedacht om het uit te laten betalen en in BTC te stoppen, maar het idee om gewoon eventjes wat minder te gaan werken zonder dat het me financieel raakt voelt zo 'bevrijdend'.
nog 30 jaar werken x 45 weken per jaar = 1350 vrije dagenGioStyle schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Nope, ik ben 36. En ja, ik heb een shitload aan vrijetijdsrechten. Enorm veel gezeik mee gehad, maar ik heb momenteel een baas die het allemaal wel okay-ish vindt.
Ik heb weleens gedacht om het uit te laten betalen en in BTC te stoppen, maar het idee om gewoon eventjes wat minder te gaan werken zonder dat het me financieel raakt voelt zo 'bevrijdend'.
Weet niet wat je in je werkende leven hebt gedaan om daar aan te komen, maar dat uit laten betalen (als is t maar de helft) en in een saai aandelenfonds drukken zou geen gekke zet zijn. Of 20% in BTC en rest iets veiliger investeren
(sorry, offtopic
OTGioStyle schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Daarom zouden we toe moeten werken naar maximale werkloosheid. Alleen kan dat niet in het huidige systeem omdat als niemand werkt heeft niemand geld om de spullen die in de fabrieken worden geproduceerd te kopen en loopt de hele boel spaak.
Sorry OT maar misschien wel leerzaam.
https://newsbit.nl/fideli...-laat-staking-achterwege/Fidelity dient vernieuwde Ethereum ETF-aanvraag in en laat staking achterwege
Fidelity eth etf :
https://www.sec.gov/Archi...524143277/d759655ds1a.htm
Ik tel mijn vrijetijdsrechten qua uren in duizendtallen. Dus ja, het gaat wel in die orde.ybos schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:53:
[...]
nog 30 jaar werken x 45 weken per jaar = 1350 vrije dagen
Weet niet wat je in je werkende leven hebt gedaan om daar aan te komen, maar dat uit laten betalen (als is t maar de helft) en in een saai aandelenfonds drukken zou geen gekke zet zijn. Of 20% in BTC en rest iets veiliger investeren
(sorry, offtopic)
Ik heb niet veel geks gedaan, gewoon uren gemaakt. Stel, je hebt een contract voor 30 uur per week, maar je werkt gemiddeld 40-50 uur per week plus alle toeslagen als je 's avonds / 's weekends werkt. Doe het even een aantal jaar en dan gaat het hard kan ik je vertellen.
En ja, ik snap ook dat mijn werkgever failliet kan gaan, maar ik zit bij een hele grote jongen, dus dat risico is minimaal.
In de komende jaren wordt arbeid (mogelijk) minder belast, dus misschien is het dan wel verstandig om een deel uit te laten betalen.
Toch een bartje...LoBbY_1 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:58:
Is dit geen bartje in de maak op het moment?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
*insert VluggeJaapie coinmap*knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:47:
[Afbeelding]
23 procent in 24 uur. Ik dacht dat kan alleen bij gure altcoins. Wen btc + 23 procent
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 19 mei 2024
In 2020, Bitcoin performed a -19% retrace around the Halving
And then consolidated for 160 days after the Halving before breaking out into the Parabolic Phase of the cycle (green)
In 2024, Bitcoin retraced almost -24% around the Halving
And if history repeats, price… pic.twitter.com/5cSg3FTNGZ
Helaas!!!
Tot zover mijn ta skills!
Een echte golver is nooit uitgeput
oh, ik sta nog steeds op -70%. Ik was zelfs nuchter.....knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:19:
Hemule 90 procent in de plus. Fundamentals.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:23:
[...]
oh, ik sta nog steeds op -70%. Ik was zelfs nuchter.....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
yes. Zou em graag nog eens op -99% zien, om mijn shitcoin theorie te bevestigen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is alweer achterhaaldRichh schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:32:
Staan onder de 70k, wen moon?
$ETH ETF approval would be a market surprise. And come off such negative sentiment, you would be crazy to sell. ETHBTC would mark a bottom for this cycle.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 21 mei 2024
Shame they can’t stake, that yield would be attractive to TradFi. But has unintended effect keeping decentralized (no POS)
ja prima, maar die shitcoin staat nog steeds ver van de ath. Straks krijgen we een dikke sell the news event op die troep. Daarbovenop, dan staat BTC in pricediscovery, en gaat eth/ btc door het putje......ik koop bij op 0,03Darrell schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:31:
En we gaan weer moon. Dikke ethers!
disclaimer, ook ik heb al sinds 2017 een aardige tas van die drek. Zelf in 2019 nog bijgekocht voor een appel en een schultenbrau
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 21-05-2024 18:35 ]
Fijn, goed dat ik het vroeg
Dat was je laatste kans om onder de 70 te kopen. Henk en Ingrid moeten aan de PEPE. BTC is te duur.Richh schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:32:
Staan onder de 70k, wen moon?
Niet voordat jij hem met winst de deur uit hebt gedaan. Misschien is het nu de tijd voor ETH memes.anti elppa schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:32:
[...]
yes. Zo em graag nog eens op -99% zien, om mijn shitcoin theorie te bevestigen.
Hahaha, +35% in 1 dag daar ook. Tijd om die shitcoin er ook maar uit te knikkeren.knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:33:
[...]
Dat was je laatste kans om onder de 70 te kopen. Henk en Ingrid moeten aan de PEPE. BTC is te duur.
HODL JE MOEDER
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:36:
Maar altcoin rally is niet eens begonnen, laatstaan eth rally.. of ben ik nou gek.
HODL JE MOEDER
$ALTS
— Rekt Capital (@rektcapital) 21 mei 2024
Altcoin Market Cap still perfectly following the pathway after successfully holding $250bn (blue) as support over the past several weeks
We have lift-off#BTC #Crypto #Bitcoin https://t.co/vPorkjHqem pic.twitter.com/6r74AO9gxV
Per 21 mei gaat het in. En we melden het: 21 mei. Lutsers.
Youhodler ook 5 euro. Dan maar via bybit. 13 cent.
Alleen komen er per dag 234325454325432543524 shittyrugpulmuntjes bij, dus die marketcap is fucked. Dus rekt ga je sowieso
Maar dat is FIAT dat is al je echt niet meer anders kan of er niet meer in gelooft. Don't use it.
Zie mijn disclaimer he, ik heb er al aardig wat
Gok trouwens dat we de 69k terug gaan testen als ik het zo zie
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 21-05-2024 19:00 ]
Meh, voor kleine fiat gewoon met de card boodschappen kopen, dat doe ik met de eerste verkoop targets. Ondertussen rente harken. Later, bij de grotere, maakt die 5 euri ook niet meer uit. Beter dan een percentage en minder erg dan die grap met 1% aflossingsfee die ze gelukkig alweer ingetrokken hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Wiley99 op 21-05-2024 19:07 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hoe vaak is deze nou al langsgekomen?
Geen idee eigenlijk, maar ik zit iedere keer weer te grinniken om die headbangende vent.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
28x precies.Ray_ schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:11:
[...]
Geen idee eigenlijk, maar ik zit iedere keer weer te grinniken om die headbangende vent.
Lijkt vaker voor mijn gevoel.
De rekt komt er juist in!Vis schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:12:
ETH gaat ook een bartje maken, de rek is er wel even uit nu.
Hij blijft magistraal hè.. die Duitser (aan de trein te zien).Ray_ schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:11:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is ook wel het moeilijkste aan HODLen. HODLen.Vis schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:12:
ETH gaat ook een bartje maken, de rek is er wel even uit nu.
Maktub
Volgens mij is dat de Zweedse hogesnelheidstrein.Vis schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:14:
[...]
Hij blijft magistraal hè.. die Duitser (aan de trein te zien).
Edit - kijk wat voor nerd ik ben dan dat ik dit soort dingen weet:
Een SJ X2000 kennelijk. Dat wist ik dan weer niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Ray_ op 21-05-2024 19:21 ]
Haha ouwe hater. We maken de balans aan het einde van de bull op. Dan zie ik wel of ik rekt ben.anti elppa schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:51:
[...]
Alleen komen er per dag 234325454325432543524 shittyrugpulmuntjes bij, dus die marketcap is fucked. Dus rekt ga je sowieso
doen we. Geef jij ff een seintje wanneer de bull af is? dan sell ik een keer op de top namelijkzwembroek schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:18:
[...]
Haha ouwe hater. We maken de balans aan het einde van de bull op. Dan zie ik wel of ik rekt ben.
Ik denk dat ik er eerder uit ben dan jij. Voor de 100k Bitcoin.anti elppa schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:21:
[...]
doen we. Geef jij ff een seintje wanneer de bull af is? dan sell ik een keer op de top namelijk
heb ook 3 sells staan vanaf 79k tot aan de 95. Is wel maar 7%. Dus niet veelzwembroek schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:34:
[...]
Ik denk dat ik er eerder uit ben dan jij. Voor de 100k Bitcoin.Ik ben hoop ik aan de vroege kant.
Vroeger was alles beter. Toen had je nog geen drempels op de weg, alleen maar kuilen. En Jaapio die babes postte in plaats van Orcs.
zwembroek schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:34:
[...]
Ik denk dat ik er eerder uit ben dan jij. Voor de 100k Bitcoin.Ik ben hoop ik aan de vroege kant.
Wedstrijdje ver plassen wie het eerst verkoopt?anti elppa schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:40:
[...]
heb ook 3 sells staan vanaf 79k tot aan de 95. Is wel maar 7%. Dus niet veel
Heb er nog een buffertje € staan voor als m'n auto, of iets dergelijks het begeeft. Staat 11% en 15% rente te trekken...Vaevictis_ schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 18:51:
[...]
Maar dat is FIAT dat is al je echt niet meer anders kan of er niet meer in gelooft. Don't use it.
En wil Nexo als off ramp gebruiken als ik straks op de top verkoop, maar goed, dan maakt die 5€ idd ook niet zo uit.
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! 🥳
Stuk appeltaart of kersenvlaai voor mij graag 😋
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Unexist op 21-05-2024 20:02 ]
Ik gebruik voor het eerst Raydium. Ik zoek net nieuwe coins, erin en eruit.
Echter dat erin en eruit wil niet echt lukken..
1/10 transactions lukt.
Meestal een time out.
Is het dan te druk met te veel prijswisselingen waardoor je slippage flink omhoog moet?
Priority staat al op ultra.
Thanks!
zet slippage op 3%poekiepoes12 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:05:
Ook even heir want in het memes topic kijkt niemand.
Ik gebruik voor het eerst Raydium. Ik zoek net nieuwe coins, erin en eruit.
Echter dat erin en eruit wil niet echt lukken..
1/10 transactions lukt.
Meestal een time out.
Is het dan te druk met te veel prijswisselingen waardoor je slippage flink omhoog moet?
Priority staat al op ultra.
Thanks!
nothing stops this train
nee die trofee gaat naar @GelukszoekrDarrell schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:43:
[...]
[...]
Wedstrijdje ver plassen wie het eerst verkoopt?
Ja, ik baal wel hoor. Hoezo heb ik al verkocht? Zoveel tegenstrijdigheden voor mij. Ik ga nog veel mislopen, bummer
Maarja, zo gaat dat met een trade, het is een momentopname en door maar weer
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-05-2024 20:14 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je redenatie was toch gewoon goed? Je hebt je schaapjes lekker op het droge. Dont look back.Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:13:
[...]
Ja, ik baal wel hoor. Hoezo heb ik al verkocht? Zoveel tegenstrijdigheden voor mij. Ik ga nog veel mislopen, bummer
ja snap ik hoor. Leef met je meeGelukszoekr schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:13:
[...]
Thanks, maar werkt ook niet. 5% ook niet.
Inmiddels is de x3 alweer verdampt. Dit werkt niet zo haha.
EDIT; 7%.. Hoppa
[ Voor 4% gewijzigd door poekiepoes12 op 21-05-2024 20:29 ]
Alles bloeit op, veel groen op de bodem van de afgrond, spruitende kleine groene palen, bemest met de lijken van altcoin bulls van vorige run.
Shitcoin shillers die weer wakker worden uit hun winterslaap en munten als HEX komen aanprijzen.
Jeugdelijke hormonen die ook bij maxis beginnen te gieren, en het vrolijke en warme gevoel dat je krijgt wanneer je die shitcoin van een Ethereum succesvol helemaal de vinkentering in short.
Werkt dat nog op Kucoin trouwens?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ha lossers!Darrell schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:43:
[...]
[...]
Wedstrijdje ver plassen wie het eerst verkoopt?
Jullie verliezen allemaal. Hier BTC verkocht op 27k!
Ha!
… oh wacht es…
UberLurker Departement #GG.
Ey, das wat anders. Je had geld nodig. Je hebt je digitale spaarvarkern stukgeslagenSkrunsies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:42:
[...]
Ha lossers!
Jullie verliezen allemaal. Hier BTC verkocht op 27k!
Ha!
… oh wacht es…
Zekers!Aeronaut schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:44:
[...]
Ey, das wat anders. Je had geld nodig. Je hebt je digitale spaarvarkern stukgeslagen
Heb er ook geen moment spijt van en gun het jullie allemaal van harte!
Plus ik heb nu tijd over voor hele belangrijke dingen! In het kader van wie het verst pissen kan…
Nou ik heb mijn spuit al uren in de hand!
Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:13:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XN8qvWLVeSoqrssiLpSpjd0L.gif?f=user_large)
Nee jonge, jij hebt de buit binnen. Dat pakken ze je niet meer af.
Eenmaal lukte het zojuist op 7%, hierna opnieuw geen enkele transactie die ik voor elkaar krijg.
N.a.v. je opmerking, maar in mijn beleving ( en dat heb ik al eens eerder gemeld )..
Je hebt het mede gedaan voor je kleine jongen!
We hadden hier een paar weken terug een festival, waar ik ieder jaar met mijn dochter heen ga..
Ze mag dan op het rolstoel podium staan en je ziet haar dan intens genieten.. echt jongen, geen BTC die daar tegenop kan
Zie onderstaande foto, links onder . Mijn queen of the night!
Skrunsies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
Weet je @Gelukszoekr, zat er zo eens aan te denken hè…
N.a.v. je opmerking, maar in mijn beleving ( en dat heb ik al eens eerder gemeld )..
We hadden hier een paar weken terug een festival, waar ik ieder jaar met mijn dochter heen ga..
Ze mag dan op het rolstoel podium staan en je ziet haar dan intens genieten.. echt jongen, geen BTC die daar tegenop kan![]()
Zie onderstaande foto, links onder . Mijn queen of the night!![]()
[Afbeelding]
En de tekst boven het podium.
Mooi @Skrunsies
Boom! 1 Billion $USDT (1,000,359,999 USD) minted at Tether Treasury.
— Kyledoops (@kyledoops) 21 mei 2024
We're on the rise! 🚀 pic.twitter.com/wBZHNVpgXy
Heb er ook fiat staan maar dat blijft daar lekker zo lang als mogelijk. En dan maakt dit 5 euro niet uit.Mr. Unexist schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:00:
[...]
Heb er nog een buffertje € staan voor als m'n auto, of iets dergelijks het begeeft. Staat 11% en 15% rente te trekken...
En wil Nexo als off ramp gebruiken als ik straks op de top verkoop, maar goed, dan maakt die 5€ idd ook niet zo uit.
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! 🥳
Stuk appeltaart of kersenvlaai voor mij graag 😋
Taart is helaas al op. Volgend jaar beter. Maar de crypto rally is mijn verjaardagskado aan jullie.
[ Voor 8% gewijzigd door Vaevictis_ op 21-05-2024 21:26 ]
SuperSkrunsies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
Ze mag dan op het rolstoel podium staan en je ziet haar dan intens genieten.. echt jongen, geen BTC die daar tegenop kan![]()
[Afbeelding]
Dat is natuurlijk ook zo, en liever een dikke winst op safe dan verliezen. En inderdaad, ik zorg nu ook indirect voor kansen voor m'n kleine jongen in de toekomst.Skrunsies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:09:
[Afbeelding]
Aan de andere kant, Bitcoin gaat dit jaar hoogstwaarschijnlijk die $100k nog wel aantikken. En dan lopen we toch dikke winsten mis!
Ik hoop het in elk geval voor de rest hier. Stay strong, maar pak ook op een gegeven moment je winst. Er komt een moment dat je het gevoel hebt dat het nooit meer naar beneden gaat, dan gaat het gevaarlijk worden
En @Skrunsies, geniet van die momenten. Dat probeer ik ook. Zo heb ik de afgelopen week, waarschijnlijk voor de laatste keer met m'n zoon de avondvierdaagse gelopen. Met blaren op de poten, en grieperig. Maar doorgezet en uitgelopen. dat geeft voldoening. Dat zijn de dingen die het leven mooi maken!
Wie weet nog genoeg tijd om een nieuwe PF op te bouwen. Ik kocht vorige run ook pas na de halving.Gelukszoekr schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:13:
[...]
Eng dat ze dat kunnen zien.Alpina schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:30:
[...]
Wie weet nog genoeg tijd om een nieuwe PF op te bouwen. Ik kocht vorige run ook pas na de halving.
Om heel even offtopic te gaan maar was toch benieuwd. Ik kreeg vandaag een telefoontje van de Rabobank dus dacht eindelijk dit gaat over de Crypto historie van de afgelopen jaren. Al een mooi Bitcoin Epistel aan het bedenken. Blijkt dat ze bij mijn vriendin hadden gezien dat de ze met de hypotheektool bezig was geweest…
Die was ook gebeld overigens. Nog nooit gehoord dat ze van op afstand meekijken met wat schuifjes die je aan het verzetten bent.
Of is dit iets nieuws?
Moet er wel bij vermelden dat dit voor een andere woning was dus geen aflossing oid.
Misschien dat het dan opeens interessanter wordt. Hebben het in ieder geval snel afgewimpeld en we nemen zelf wel contact op als het zover is.
Natuurlijk ziet de Rabobank wat je op hun site uitvreet. Meten is weten. Weten is handel.
Net zoals PornHub je schaamharen telt via de camera, voor in hun database. Die data verkopen ze door aan Andrelon.
Je moet altijd de kleine lettertjes lezen voor je een online dienst gebruikt.
Eigenlijk ook een betoog om niet zomaar je wallet te koppelen. Of op een foute site te komen met de PC waaraan je je hardware wallet koppelt.
De gemiddelde IT is namelijk niet meer te doorzien, en daarmee niet beheersbaar.
Maktub
Ze zien alles. Helemaal wanneer je in de app de handige "tools" gebruikt.
Zero.
Ik zou niet eens contact met ze opnemen als het zover is. Kindjes die vragen worden overgeslagen.Alpina schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:36:
[...]
Moet er wel bij vermelden dat dit voor een andere woning was dus geen aflossing oid.
Misschien dat het dan opeens interessanter wordt. Hebben het in ieder geval snel afgewimpeld en we nemen zelf wel contact op als het zover is.
nothing stops this train
Achja zo zijn er wel meer dingetjes:Kol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:42:
iets waar veel reclame wordt voor gemaakt of als ze er snel bij zijn dan weet je gewoon dat het geen goede deal is
Ik zit prima bij Revolut. Betere app, geen gedoe bij transacties. Ruim 3% op spaargeld, en niet te vergeten, gratis.
nothing stops this train
Soms hebben ze nog wel eens iets boeiends te melden op hun blog 😂Pelox schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:39:
[...]
Ze zien alles. Helemaal wanneer je in de app de handige "tools" gebruikt.
Het is ten slotte hun schuld!GioStyle schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 00:21:
Om financieel gezonder te leven is het verstandig om geen zaken meer te doen met de Rabobank.
:{ ²
Is dat nou een echte gamma strijder?Skrunsies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 20:49:
[...]
Zekers!
Heb er ook geen moment spijt van en gun het jullie allemaal van harte!
Plus ik heb nu tijd over voor hele belangrijke dingen! In het kader van wie het verst pissen kan…
Nou ik heb mijn spuit al uren in de hand!
[Afbeelding]
https://www.teezily.com/h...item=796186383&side=front
[ Voor 31% gewijzigd door Gipsy King op 22-05-2024 07:24 ]
Tip 1: Ga naar een andere bank dan de Rabobank, die is veel te duur en crypto onvriendelijk.paul-s83 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 23:20:
[...]
Soms hebben ze nog wel eens iets boeiends te melden op hun blog 😂
[Afbeelding]
Tip 2: Neem het eind doel in gedachten b.v. een Lambo.
Vaevictis_ schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:29:
[...]
Ooit in 2015 een pizza gekocht met bitcoin bij Thuisbezorgd die hadden een bitcoin betaalmogelijkheid. Ai...
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ict3WlxXL0EB3Z29MSgz8Ith.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gmp0ivzWHjdn6pDHpHDA7OO9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mgUIK2EpyDT0a8vHzek301gp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hsmI327dcPmy8EtH8skcBGaB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/x7cFAOSURYHNkxSM4ooC2xGY.png?f=fotoalbum_large)