voelt goed om BTC en ETH te hebben 👍
nothing stops this train
Dikke BNB, dikke PAAL.knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:53:
Dikke BNB.
Wat is dat hier allemaal.
Wen PAAL op Binance though.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
groene of rode paal?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:32:
Vannacht mijn sell gehit op LINK:
[Afbeelding]
Een winstgevende trade, bullmarket godmode unlocked.
knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:53:
Dikke BNB.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Eens kijken hoe hoog hij deze bullrun wil komen... XMR had helaas last van alle delistings dit jaar. Verder alleen een plukje ETH en.... TRX
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Liefst een groene naar 420k. Maar eerst rustig naar 80k mag ook.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Is dit niet legit dan?knakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:19:
Graag even de 12 woordjes doorgeven samen met naw gegevens. En snel een beetje.
Jammer dat er altijd mensen intrappen.
[Afbeelding]
Als je dit al gedaan hebt, hoe draai je het dan terug?
Ik vraag dit voor een vriend.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Pas nutteloos als je de winsten hebt verzilverd. Nu is het slechts gebakken lucht. Virtuele rijkdom.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:53:
weer lekker op het werk, die fiat die ik vandaag gaar is natuurlijk eigenlijk nutteloos nu ETH en BTC lekker gestegen zijn.
voelt goed om BTC en ETH te hebben 👍
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik vraag niks meer voor vrienden. Alleen voor vriendinnen met de juiste assets
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tier 1 exchange is al aangekondigd. Timing en naam nog onbekend. Binance zou mij niets verbazen aangezien Binance laatst ook al een mooi stuk over PAAL had geschreven.Nubtrix schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:07:
[...]
Dikke BNB, dikke PAAL.
Wat is dat hier allemaal.
Wen PAAL op Binance though.
Niet heroverwegen, houd vast aan je plan. En als je twijfelt, zoek even terug op "had ik maar" of "ik wilde dat" + "eerder verkocht".mr.DJ95 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:27:
Ik begin mijn sellorder voor ETH op 4k wel te heroverwegen zo. Wat een groene palen op de vroege ochtend zeg.
Bovendien, post potentiële etf gaat het misschien zomaar nog eens onder de 4k.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
#Altcoins are about to embark on a massive leg higher.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 21 mei 2024
Hold on tight, and enjoy the ride. pic.twitter.com/YPdEDgEpfg
GerapparteerdAeronaut schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:33:
BTC gehalte is hier te hoog
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
$ALTS
— Rekt Capital (@rektcapital) 20 mei 2024
Are you ready?#BTC #Crypto #Bitcoin https://t.co/g5QUFID6jg pic.twitter.com/uat89EbTLC
Dat doe je niet.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
His palms are sweaty, knees weak, bags are heavy...
There’s vomit on his sweater already, REKT spaghetti.
MY BODY IS READY.
Zou dit trouwens het moment zijn dat BIFI 800k waard wordt?
Minstens...FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:46:
[...]
His palms are sweaty, knees weak, bags are heavy...
There’s vomit on his sweater already, REKT spaghetti.
MY BODY IS READY.
Zou dit trouwens het moment zijn dat BIFI 800k waard wordt?
This aged well!Wouter79 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:03:
[...]
Zeker wel, maar denk dat BTC harder zal gaan met die ETF. Tot nu toe ADA licht gestegen en BTC ongeveer net zo veel, dus mijn trade heeft nog niet veel impact gehad. ADA stond toen op 69 (toen ik het ustakede nog 61 dus mazzel gehad dat ik 2 dagen moest wachten) en BTC 61K.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Only once in my life did I see a Monthly chart as bullish as this one - and that was in September 2020.
This looks primed for 6-figure #Bitcoin.
I wonder how the sell in May crowd is feeling. pic.twitter.com/VA2dhyMd3K
Al mijn alts graag. En serieus moon graag. Dan donder ik al die bagger er daarna uit.
Like a ball being held under water.
We're in for a ride the coming months.
It's time for history to repeat.#Altcoins pic.twitter.com/B9vCZAJrqD
We’ve been waiting to see what could be a trigger for Alt season and yesterday we saw a perfect example of the ETF exploding Altcoins!
— Sheldon The Sniper (@Sheldon_Sniper) 21 mei 2024
Today, we are going to speak about the parabolic stage of Altcoins, what is still available and how fast these Alts are about to move.
It is… pic.twitter.com/aLu1lH4Joo
Even serieus; we zijn hier natuurlijk degenerate gamblers dus we moeten hopium blijven snuiven.
Waar ik vooral benieuwd naar ben; indien ETH een ETF krijgt, hoever zet dit de deur open voor andere shitcoin ETF's?
Want dat is waar het hier om draait.
Indien die shitcoin katapult van Vitalik een ETF krijgt, wie komt daarna?
Dat is leuk speculatief gedachten speelgoed voor potentieel fatsige trades.
Een echte golver is nooit uitgeput
LTC natuurlijkFrambozenTaart schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:54:
[...]
Even serieus; we zijn hier natuurlijk degenerate gamblers dus we moeten hopium blijven snuiven.
Waar ik vooral benieuwd naar ben; indien ETH een ETF krijgt, hoever zet dit de deur open voor andere shitcoin ETF's?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja prima, heb ik een tasje van.
LINK mag ook.
Of ROOT.
PEPE.FrambozenTaart schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:54:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
vergeet LINK en DOT niet
nothing stops this train
Ik vind dat een beetje link want die eigenaar is een Rus toch?
Gaan ze nooit goedkeuren dus.
ETH gaat weer..
wat is ETH dan?Vis schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:12:
[...]
Ik vind dat een beetje link want die eigenaar is een Rus toch?
Gaan ze nooit goedkeuren dus.
nothing stops this train
Correct me if im wrong ..maar ik dacht dat Vitalik zelf niet echt als CEO achter Ethereum stond toch? Hij is een van de oprichters maar is geen "baas" ofzo van het protocol.
Dat is met die diknek van Link wel het geval.
Ik zie een vadsige bullflag op de 4h in de maak.LoBbY_1 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:58:
Is dit geen bartje in de maak op het moment?
Vertrouwen is goed, controle is beter... zoiets is het toch?Kol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
geen idee of dit echt is maar kwam dit op Instagram tegen:
[Afbeelding]
Ik had dit zelf van t weekend. Ging om een kratje 😆Kol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
[Afbeelding]
Je hebt toch die "check woorden" die bij echte mails staanKol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
[Afbeelding]
PS5
Kreeg m ook, bedrag klopte met wat ik overgemaakt had. Kwam wel meteen aan.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
[Afbeelding]
Raar
Zie hier niks : https://bitvavo.com/nl/blogKol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
[Afbeelding]
Normaal posten ze zoiets zou je denken ?
Het bedrag klopt en de anti phishing code klopt in mijn mail van gisteren.Gipsy King schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:11:
[...]
Zie hier niks : https://bitvavo.com/nl/blog
Normaal posten ze zoiets zou je denken ?
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 21-05-2024 13:24 ]
Sorry ik word wat spichtig in een bullrun icm weinig slaap.Nopheros schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:22:
Vrijwel elke exchange zal iets van een monitoring hebben denken jullie niet? Daarnaast wordt er verder niet eens gevraagd om ergens op te klikken in de mail voor zover ik zie dus mis de nieuws waarde een beetje. Helemaal aangezien het mailtje volgt op een actie die je zelf uitvoert.
Kan ook aan de Ketamine liggen.
Alpina schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:26:
[...]
Sorry ik word wat spichtig in een bullrun icm weinig slaap.
Kan ook aan de Ketamine liggen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3aJIRIO1O3x58GNrJbV6swxv.png?f=user_large)
Geen fiat meer voor dure plakplaatjes
Kreeg gisteren 2 mails, anti phishing code klopte, maar had maar 1x geld over gemaakt, en het geld was ook al geïnvesteerd. Daarna niks meer gehoordAlpina schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:14:
[...]
Het bedrag klopt en de anti phishing code klopt in mijn mail van gisteren.
Vermoed dat ze een nieuw systeem hebben, met nog wat start up bugjesNopheros schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:22:
Vrijwel elke exchange zal iets van een monitoring hebben denken jullie niet? Daarnaast wordt er verder niet eens gevraagd om ergens op te klikken in de mail voor zover ik zie dus mis de nieuws waarde een beetje. Helemaal aangezien het mailtje volgt op een actie die je zelf uitvoert.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat duurt hier nog een klein beetje langer met 30% ETH in PF.NeoflexNL schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:42:
Hooray, hier ook een nieuwe ath in de pf!
Gisteren was wel een mooie dag uitgedrukt in fiat-waarde. Er waren maar twee dagen met grotere palen dan gisteren op de deelie...
Hodl!
nothing stops this train
Had me vorige week bijna over laten halen om het maar om te zetten naar btc. Blij dat ik het niet gedaan heb.
Ja slim! Ik ga komende week de bomen in Canada voorzien van een extra beetje CO2 door de camper met 6.8 liter V10 die ik heb gehuurd. Is mijn fiat toch nog ergens goed voor.
Bijna ATH op mijn PF inmiddels. Eigenlijk alleen BTC en ETH en wat boodschappen geld Fetch.Ai
Het is tegenwoordig overal. Ik had het laatst bij PayPal. Om gek van te worden omdat het doorgaans bij de kleinere belangrijke transacties wordt gedaanKol Nedra schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:37:
[Afbeelding]
Gelukkig kunnen we nu zelf voor bank spelen en krijg je daar een stuk hogere rente op.
Dat zit wel Schnorr.
Wispe schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:56:
Ben benieuwd wat SEC gaat doen morgen/overmorgen.

ETH ETF? Geen actieve herinnering eraan
1. ETH etf goedkeuring -> sell the news? Net als bij BTC?
2. ETH afkeuring of uitstel -> dump anyhow..
In geval van optie 2 zit ik liever wat meer in BTC dan in ETH.
Hoe zien jullie dat?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 74% gewijzigd door jesperber op 21-05-2024 14:28 ]
Volgens mij kan je je nooit een buil vallen aan alts wisselen voor BTC. Meestal -> BTC omhoog alts omhoog, BTC omlaag, alts meer omlaag. Ja, alts kunnen hard omhoog, maar als je wat wil de-risken (en toch in de markt blijven), wisselen naar BTCNeoflexNL schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:26:
Rationeel gezien misschien best een mooi moment om wat ethers in te wisselen voor btc. Normaliter schuif ik eigenlijk nooit in de pf, maar koop enkel af en toe wat bij. Toch:
Hoe zien jullie dat?
kan ik hier nu helemaal niks mee ???
Geen scamdrop toevallig? Zomaar random airdrops op je wallet zijn vaak iffy.jasper7878 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:01:
ik heb een airdrop gekregen. is een of andere shitcoin op ERC-20, is ong. 40 euro waard en staat in mn metamask. maar als ik die wil swappen, ben ik die volledige 40 euro kwijt + nog wat eth, aan fee's.
nee is een legitiem ontvangen airdrop.keepitfrosty schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:03:
[...]
Geen scamdrop toevallig? Zomaar random airdrops op je wallet zijn vaak iffy.
NeoflexNL schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:26:
Rationeel gezien misschien best een mooi moment om wat ethers in te wisselen voor btc. Normaliter schuif ik eigenlijk nooit in de pf, maar koop enkel af en toe wat bij. Toch:
Hoe zien jullie dat?
Lage gas fee gebruiken en hopen dat je transactie toch eens wordt opgepikt.jasper7878 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:01:
ik heb een airdrop gekregen. is een of andere shitcoin op ERC-20, is ong. 40 euro waard en staat in mn metamask. maar als ik die wil swappen, ben ik die volledige 40 euro kwijt + nog wat eth, aan fee's.
JUST IN: SEC asks Nasdaq, and Cboe to update spot #Ethereum ETFs filings, Reuters reports.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 21 mei 2024
https://www.mavia.com/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/heroes-of-mavia/
Verplaatst naar memecoin topic.
[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 21-05-2024 15:43 ]
Slecht moment voor lage fees. Ik heb laatst een paar weken de gasfees in de gaten gehouden voor zo'n orde swap, uiteindelijk gelukt voor een paar dollar. Dus gewoon even in de gaten blijven houden. Gratis geld, je kan er weinig buil aan vallen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Haha, altijd leuk als zo'n superjong 'weet je moeder dat je hier bent'-cryptodude een beetje stoer doet met getalletjes, maar vervolgens niet eens het verschil tussen miljoen en miljard weet. 67 miljoen is natuurlijk veel weinig: zet er maar gerust drie nullen achter.
Niet echt iemand die je wilt volgen om z'n cryptoadvies, lijkt mij
Memecointopic?Gipsy King schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:33:
Iemand een idee wat dit nou weer van shitcoin is die Bitvavo online heeft geslingerd ?
https://www.mavia.com/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/heroes-of-mavia/
Done, dat gezegd te hebben laatste uur alle memecoins on fire.
ATH voor PEPE
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/pepe/
Dat kan ook alleen bij gure altcoinsknakworst schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:47:
[Afbeelding]
23 procent in 24 uur. Ik dacht dat kan alleen bij gure altcoins. Wen btc + 23 procent
Die moet wel x1000 gaan tijdens de alt season.Gipsy King schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 15:47:
[...]
Done, dat gezegd te hebben laatste uur alle memecoins on fire.
ATH voor PEPE
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/pepe/
Ja. Just in.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TKuOMYcjOZik4CJL9odukKrW.gif?f=user_large)
Ik wist het gisteren al.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/fceuqxfvXlYLpF900SpBIXTr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9gRg8juNn8rGwywdRBTAFeM4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n89dFiTk2nN7LHKjh3wE4LnH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iNIocQO12sgzQCxb9cvnafc5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RbmvnUQyhCwTnFInKLZghJfQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IQru5gxF31JMQRbmu5n9sdON.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sHJsAGu3coG4uRvo9cFNe3fd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hyLZGSG80FKeQA97BUIqPTWK.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wX8no1jr2PLzWBDdoB3Z2FJH.gif?f=user_large)
/f/image/BjmMMWWtmmImzmhhXpOFZk0N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/L7JI2EzyQ1YTokvSWhGkv6GK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nUOieU8wXmwSQSmpaDojwdej.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8G7heOvwGtTzerj0aPEnMVFj.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hImGl5n3nOvXVGbpXjr85wE7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7DylGlz1eI9pyJK7NmUewpsk.jpg?f=fotoalbum_large)