Geen idee. Zit nu weer aan de champagne a 100 euro per flesDarrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:59:
[...]
Ben benieuwd met hoeveel liquidatiemailtjes je morgenochtend wakker wordt van trades die je je niet meer kan herinneren
:strip_exif()/f/image/811YQsmaeQ6smf5lm6N1f2yC.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat word gvd een kater morgen, en heb nog 3 dagen te gaan
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 15-05-2024 01:05 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Krijg ook steeds meer de neiging om alleen BTC te gaan doen, maar voor nu voelt dat niet goed omdat ik veel cheapere sats BTC had kunnen kopen, voor mij lijkt het meer een plan om er de volgende bear mee te beginnen maar als ik dit soort berichten lees of ze waar zijn is een 2e: https://newsbit.nl/jack-d...-1-miljoen-waard-in-2030/Nopheros schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:20:
[...]
Hier vandaag ook weer een altcoin ingeruild voor BTC, inmiddels bestaat m'n pf voor 95% uit BTC wat een jaar geleden nog 70% was oid.
Dan zijn het nu ook cheape sats
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Moiety schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:19:
Alts pompen nog 1 keer, als Bitcoin hard stijgt. Met de correctie die daarop volgt, kelderen veel alts door het putje en blijven daar een aantal maanden zitten, terwijl Bitcoin hard door blijft stijgen.
[Afbeelding]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Bruutanti elppa schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 01:04:
[...]
Geen idee. Zit nu weer aan de champagne a 100 euro per fles
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik merk dat ik bij de vorige bulls elke keer met mn cryptodoel niks deed wanneer ik het had bereikt.
reden: initiele doel leek onhaalbaar om het elke keer zo hard doorheen te gaan dat je dan geen nieuwe doel meer bedacht en met de flow van de bull doorging... om ergens diep in de bear te zeggen.. ach.. had ik maar toch een deel verkocht.
deze bull doe ik het anders.. maar resultaat is weer hetzelfde.. weer een onrealistische doel gemaakt.. die al bereikt, maar dit keer een nieuw realistische doel gemaakt en vanaf dat punt beginnen met uitladderen.
en ergens later achteraf weer zeggen.. is te vroeg of veelste laat begonnen, maar prima zo.
Haha, heel grappig en herkenbaar deze post. Ik had mijn eerste doel bereikt, en inderdaad geen winst gepakt omdat ik het voor mezelf goed had geluld. Nu is de helft van die winst alweer verdamptAeronaut schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:58:
Nu we zo in een "rustige" periode zitten is het wellicht handig om je doelstellingen bij te slijpen.
Ik merk dat ik bij de vorige bulls elke keer met mn cryptodoel niks deed wanneer ik het had bereikt.
reden: initiele doel leek onhaalbaar om het elke keer zo hard doorheen te gaan dat je dan geen nieuwe doel meer bedenkt en gaat met de flow van de bull... om ergens diep in de bear te zeggen.. ach.. had ik maar toch een deel verkocht.
deze bull doe ik het anders.. maar resultaat is weer hetzelfde.. weer een onrealistische doel gemaakt.. die al bereikt, maar dit keer een nieuw realistische doel gemaakt en vanaf dat punt beginnen met uitladderen.
en ergens later achteraf weer zeggen.. is te vroeg of veelste laat begonnen, maar prima zo.
Bij mij was de reden: toen ik het doel stelde voor mezelf had ik minder te spenderen en dus wilde ik het wat meer op safe spelen. Toen ik dat doel bereikte was dit dus niet meer van toepassing en dan wordt je dus te makkelijk met je doel aanpassen
Maar, dit keer is alles anders en ga ik mijn nieuwe doel wel bereiken en de winst pakken die ik mezelf heb beloofd
"Predictions can be wrong, don't take it too seriously.Boinkie schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:08:
Volgens BTCGPT gaan we naar de maan!
This site does not recommend any investment and all risks arising from the use of information on this site are the responsibility of the investor."
Op de weekly niet zo geweldig though
Ik kende deze site niet. De historische data laat toch wel veel vergelijking zien met de werkelijkheidBoinkie schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:08:
Volgens BTCGPT gaan we naar de maan!
De historische data zijn volgens mij gewoon de hourly forecasts van het uur daarvoor, dus die liggen logischerwijs nagenoeg op het daadwerkelijke koersniveau.Amens schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:38:
[...]
Ik kende deze site niet. De historische data laat toch wel veel vergelijking zien met de werkelijkheid
Als ik de koers over een uur voorspel zit ik er ongetwijfeld ook niet ver naast.
Niet teveel waarde aan hechten dus, maar als het omhoog gaat, mij best!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is in ieder geval doet voor een goede dosis hopiumNeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:42:
[...]
De historische data zijn volgens mij gewoon de hourly forecasts van het uur daarvoor, dus die liggen logischerwijs nagenoeg op het daadwerkelijke koersniveau.
Als ik de koers over een uur voorspel zit ik er ongetwijfeld ook niet ver naast.
Niet teveel waarde aan hechten dus, maar als het omhoog gaat, mij best!
Heb wat oude screenshots:Amens schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:46:
[...]
Het is in ieder geval doet voor een goede dosis hopium
/f/image/KuXUlnAkgXYFX4nhaRfMaGQ7.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, daar ben ik altijd voor!Amens schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:46:
[...]
Het is in ieder geval doet voor een goede dosis hopium
Sowieso saaie bende op het moment.. ik troost me maar met de gedachte dat als het weer zo'n saaie zomer wordt als vorig jaar, dat in ieder geval een hele mooie basis is voor een moonshot eind dit jaar en wellicht nog wat extra satjes.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt, je kunt op die site nergens een complete voorspelling uit het verleden bekijken, omdat ze de grafiekjes iedere dag vernieuwen. De voorspelling van gisteren wordt dus weer gewist waardoor het altijd lijkt alsof het allemaal goed klopt.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:42:
[...]
De historische data zijn volgens mij gewoon de hourly forecasts van het uur daarvoor, dus die liggen logischerwijs nagenoeg op het daadwerkelijke koersniveau.
Sinds dat ding online is voorspelt 'ie bijna altijd 'moon soon', maar iedere dag schuift die hele grafiek een beetje op. Klopt geen reet van, het idee slaat helemaal nergens op en we zouden er goed aan doen dat ding nooit meer te linken hier
Sorry, ga echt slecht op dat soort bullshit AI dingen
Een mooie moonshot aan het einde van het jaar zou fijn zijn. Dan kunnen we mooi nog wat DCA toepassen en dan volgend jaar met pensioen.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:53:
[...]
Ja, daar ben ik altijd voor!
Sowieso saaie bende op het moment.. ik troost me maar met de gedachte dat als het weer zo'n saaie zomer wordt als vorig jaar, dat in ieder geval een hele mooie basis is voor een moonshot eind dit jaar en wellicht nog wat extra satjes.
Leuk toch man dat AIGuere schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:15:
[...]
Sorry, ga echt slecht op dat soort bullshit AI dingen

https://suno.com/song/030c4579-fa83-48d7-b550-01cd08685090
[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-05-2024 11:50 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
NEE, Pas bij 63.5k.
Anders gaat men onnodige data/tijd gebruiken om hun porto te bekijken en teleurgesteld raken
Dit scheelt weer verversenAeronaut schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:49:
[...]
NEE, Pas bij 63.5k.
Anders gaat men onnodige data/tijd gebruiken om hun porto te bekijken en teleurgesteld raken
Op de minuutgrafiek ziet het er spectaculairder uit dan wat we de afgelopen dagen gezien hebben
Ik heb inderdaad grappigere gezien.Guere schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:10:
Hmm, beetje saai weer. Dan gooi ik er maar weer een unposted meme uit het archief in. Geen garantie dat ze grappig zijn hoor, er is soms een reden dat ik 'm nog niet had gepost...
[Afbeelding]
Rapparteren maar.Guere schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:27:
[...]
Echt weer iets voor jou om een trap na te geven...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gas d'rop, gaat zo hard dat cmc charts het niet bij kunnen houden
Toch: MOOOOOOON!!!!!!!
MoonAeronaut schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:49:
[...]
NEE, Pas bij 63.5k.
Ahh weer wat cijfers. Dat wordt vast weer een Bart. Morgen donderdag.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:42:
Inflatie US zoals verwacht 3,4%, in maart was dit nog 3,5%.. Zegt allemaal weer geen ruk maar als we m00n gaan vind ik het allemaal prima
Gewoon een constatering dat ik met jullie wilde delen. Aan jullie of jullie dit ook willen rappateren.
Newbie capsones.Wispe schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:45:
Het valt me op dat @sjorremans alleen zijn gezicht laat zien als we rekt of moon gaan.
Gewoon een constatering dat ik met jullie wilde delen. Aan jullie of jullie dit ook willen rappateren.
Zal lekker ruiken in die wagen met die natuurlijke uitlaat van dat beest.
Haha wasnt me. Kater niet echt gehad. Voor ik nuchter werd, werd de wijn alweer open getrokken tijdens de lunch om 12hMasstje schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:57:
[Afbeelding]
Deed @anti elppa een mega-kater buy om 10u toen die van onder de brug aan de Seine rolde?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:45:
[...]
Haha wasnt me. Kater niet echt gehad. Voor ik nuchter werd, werd de wijn alweer open getrokken tijdens de lunch om 12h
Stijging VOOR het vakantiegeld binnen is. Het zou ook eens even twee weekjes wachten he
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
dat is het voordeel van de elite he, die weten wanneer gemiddeld vakantiegeld binnenkomt, wanneer fixed je maandsalaris krijgt, allemaal calculated want dan krijg jij FOMOZorro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:59:
Ja dat dacht ik wel weer.
Stijging VOOR het vakantiegeld binnen is. Het zou ook eens even twee weekjes wachten he
nothing stops this train
hier helaas nog niet, mijn vrouw begon al over aflossenGelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:08:
Belastinggeld binnen, maar weer wat Bitcoin gekocht
nothing stops this train
Gelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:08:
Hier juist wat winst afgeroomd, maar weer wat huizen gekocht.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:08:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
AflossenKol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:10:
[...]
hier helaas nog niet, mijn vrouw begon al over aflossen.... in principe is 50% van mij natuurlijk en mijn voorkeur is ook alles in BTC, hier moeten we het nog over hebben.
Hier is ook de helft van mij. Toch krijg ik ruzie als ik de helft in BTC pomp denk ik.Kol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:10:
[...]
hier helaas nog niet, mijn vrouw begon al over aflossen.... in principe is 50% van mij natuurlijk en mijn voorkeur is ook alles in BTC, hier moeten we het nog over hebben.
Het is voor vrouwen trouwens wel van belang om te zien wat crypto winst kan doen. Hier hebben we een uitbouw en een nieuwe keuken kunnen kopen van de winsten van de afgelopen jaren. Bij kleinere inleg zou het bijvoorbeeld goed kunnen werken om haar eens een ‘gratis’ avondje mee uit te nemen.
Of begin over de term 'wife changing money'. Moet jij eens opletten...Amens schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:19:
[...]
Hier is ook de helft van mij. Toch krijg ik ruzie als ik de helft in BTC pomp denk ik.
Het is voor vrouwen trouwens wel van belang om te zien wat crypto winst kan doen. Hier hebben we een uitbouw en een nieuwe keuken kunnen kopen van de winsten van de afgelopen jaren. Bij kleinere inleg zou het bijvoorbeeld goed kunnen werken om haar eens een ‘gratis’ avondje mee uit te nemen.
Haha… ik zal hem er eens ingooien vanavond. Als ik niet meer reageer dan heeft ze me gerapparteerd.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:22:
[...]
Of begin over de term 'wife changing money'. Moet jij eens opletten...
Lekker bezig. Vergeet niet goed te drinken, het is warm.poekiepoes12 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:30:
Hee eindelijk weer wat beweging!
En je maandelijkse DCA is nu ook hoger omdat dat niet meer naar de hypotheek gaat?Gelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:08:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat was het ookalweer. Je betaalt de sats prijs die je verdientGelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:08:
Dunne ether trouwens, laagste stand in jaren. In sats.
Nog niet, ik heb nog flink wat zaken die geregeld moeten worden en ook geld kosten. Maar op den duur, je kan wel elke maand opnieuw een doel uitzoeken met het geld dat over isTaro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:41:
[...]
En je maandelijkse DCA is nu ook hoger omdat dat niet meer naar de hypotheek gaat?
/f/image/CYsXRkaLcspZnWU2xG2WJ9kd.png?f=fotoalbum_large)
Al bijna een x4 sinds de aanschaf, misschien de rest van OPSEC daar ook maar in steken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je pf kan op deze manier natuurlijk wel exponentieel groeien omdat je er iedere maand meer in kunt steken dan voorheen. En gaat alles naar 0, dan heb je al lekker je huis afbetaald.Gelukszoekr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:45:
[...]
Nog niet, ik heb nog flink wat zaken die geregeld moeten worden en ook geld kosten. Maar op den duur, je kan wel elke maand opnieuw een doel uitzoeken met het geld dat over is
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wie vraagt wordt overgeslagen.
huh wat? 65k gewoon overslaan?
dus toch een godcandle inc!
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
7W MA
Daar ff doorheen -> moon.Coldcat schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 17:25:
We komen weer bij die vieze gele lijn in de buurt:
7W MA
[Afbeelding]
Higher low = hodl
ATH = afromen
Dip = bijkopen
Zon = charts dichtklappen
Regen = shitposten
Bier = leven
65k babe!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/zRCETpOdvylihMd14J1zx3pT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4nMIupepUhjNtL6e0zR1zao8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dcomAQLvCobvRXZnPmbD32v7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CcZmtQEs1RaVGyVgpoSgMQAG.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Es3CGJzEPNs2CvmelZnZwMdD.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6Q35bcd0UdP8LZQS66Y9dMTt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tt5E4uss2vldfDTjPHujny5R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/caHLw5ubwwTfJrA8fBn9tUf0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3iLb8L7dlHgXPO2gm9ls2W0D.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2IiTjlY3ct8RXr8Qaigu63rD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qA01VzfAfmBoZShHFThiauRa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49EmTWZCsysIscTXriButG9U.png?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mjn5pGsZF4oV5641akmGMJZ4.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0kJaoPvqcl099bmTNmmfv2aT.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TzXHwUzp4Oyv1iBBfH5WIrnn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0f74M0fr8BcVA6JeO8pAh4M2.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XR75GusbjJSHNaSOj2ey4JGg.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/13a4xk9cL6mmDloXPi0uSPsW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8O46aXU5PBvtP3OGTM2FzKlO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SNQ8OZY78PYkEizya3hZdMjp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6x8bWhBZTOyYS3h4EwdlJN1r.png?f=fotoalbum_large)