We kunnen allemaal TA’s maken en analyseren wat we willen maar laten we gewoon even rustig afwachten wat de cycle tegen het einde van het jaar gaat brengen
Zelf check ik nauwelijks mijn PF de afgelopen weken. Ergste wat kan gebeuren is dat we vroegtijdig een bear ingaan en we weer 4 jaar mogen Hodlen geen fijn scenario maar er zijn ergere dingen
Deze beter ?Guere schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:50:
[...]
Ik weet dat je graag naar hem kijkt... maar die kerelIk heb de afgelopen tijd wat van z'n videos bekeken... sorry, maar hij lult echt maar wat. Zijn ADA bag is groter dan Darrell z'n lust voor babes.
Even zijn history van de afgelopen twee maanden op een rijtje gezet:
[Afbeelding]
Hij zit voortdurend stukjes chart van ADA last cycle te vergelijken met cycle nu. Alles is IMMINENT en MOON SOON! Hij was er echt helemaal zeker van dat ADA nu ging ontploffen. Toen stortte de bende in, z'n TA klopte niet, en toen ging 'ie ineens doen alsof hij een "I tell it like it is"-persoon isOm vervolgens weer een ander stukje last-cycle ADA te pakken en te doen alsof we nu ineens daar zitten. Ja, hallo...
[Disclaimer: ik bedoel dit overigens totaal niet als een persoonlijke aanval, post gerust zijn videos! Geen probleem meeMaar ik wilde toch even benoemen dat dit echt een dertien in dozijn crypto youtuber is...]
lol ik weet nog een betere
nothing stops this train
Haha
Zolang zit ik ook niet op de Pot helaasGuere schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:18:
[...]
HahaOme Ben is ook echt zwaar een populariteit verloren (kwam hier gisteren ook al even aan bod las ik). In het begin nog wel beetje vernieuwend, maar te arrogant geworden. Zit vast in eigen narratief. En regelmatig videos van anderhalf uur lang
![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
wat een Ponzi eigenlijk he 👀
nothing stops this train
Nederland doet dat toch beter, met ~27.000 euro schuld per hoofd van de bevolking. Scheelt trouwens 'slechts' een factor 4 met de USA.Vis schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:28:
[...]
https://www.usdebtclock.org/
Ook een leuke om bij te houden...
[Afbeelding]
De FED kan toch onbeperkt bijdrukkenVis schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:28:
[...]
https://www.usdebtclock.org/
Ook een leuke om bij te houden...
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haar zakje ADA mag gerust binnen bij mij. En de dame die het draagt ook natuurlijk.Gipsy King schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:57:
[...]
Zag nog een bagholder lopen , maar ik geef mijn eigen tasje lekker niet wegEn zal Dan's meuk niet meer posten
kijk het wel lekker eenzaam op de wc Sochtends, wanneer ik mijn eigen Shitcoins aant kleien ben
[Afbeelding]
Die US debt clock is inderdaad al heel lang een leuk om af en toe naar te kijken.
Dat begrotingstekort is sinds 2020 (maar eigenlijk al sinds 2009) volledig uit de klauwen gelopen. Dit jaar geven ze dus $6.654 miljard uit, terwijl de inkomsten 'slechts' $4.831 miljard zijn. Dat is 37,7% meer uitgaven dan inkomsten en totaal onhoudbaar. Ook bizar voor een non-crisis jaar, al was het in 2020 met 91,5% dus nog veel hoger
. Ter vergelijking: in Nederland was het begrotingstekort in 2020 zo'n 8,5%.
Dat begrotingstekort is sinds 2020 (maar eigenlijk al sinds 2009) volledig uit de klauwen gelopen. Dit jaar geven ze dus $6.654 miljard uit, terwijl de inkomsten 'slechts' $4.831 miljard zijn. Dat is 37,7% meer uitgaven dan inkomsten en totaal onhoudbaar. Ook bizar voor een non-crisis jaar, al was het in 2020 met 91,5% dus nog veel hoger
bestellen maar!!Kol Nedra schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:37:
wow ik checkte mijn bankrekening, de belastingdienst heeft de teruggave vandaag terug gestort![]()
![]()
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
een teruggave die wordt terug gestort... dan ben je toch weer terug bij af?Kol Nedra schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:37:
wow ik checkte mijn bankrekening, de belastingdienst heeft de teruggave vandaag terug gestort![]()
![]()
PPI tick tock, tick tock ⏰
De B in hun logo klopt niet. Tenzij je er ook THB kan omwisselenPinsa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:54:
[Afbeelding]
Altijd leuk om te spotten tijdens je vakantie
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
PPI vandaag + praatje van de FED, CPI morgen. Veulatiliteit.
oude PolkaDot logoPinsa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:54:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Hier ook, meteen Bitcoin van gekocht voordat die euro's nog minder waard wordenKol Nedra schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:37:
![]()
Het is niet in Thailand maar goed gespotsh4d0wman schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:05:
[...]
De B in hun logo klopt niet. Tenzij je er ook THB kan omwisselenMist 1 streepje.
Hmm, hier zat eerst Beauty dog.Pinsa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:54:
[Afbeelding]
Bullish voor Doge
Damn toch achter de locatie gekomenMoiety schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:48:
[...]
Hmm, hier zat eerst Beauty dog.
Bullish voor Doge
[Afbeelding]
Het was simpeler! Fijne vakantie, man!Pinsa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:52:
[...]
Damn toch achter de locatie gekomenZat zeker een locatie gestickt aan de foto? Nouja bullish idd! Pinsa gaat eens een duik nemen, bij jullie ook goed weer zag ik geniet ervan boys!
Als je bitcoin zou kunnen hacken met quantumcomputers, zou ik ook eerst oude non actieve wallets targetten. Maar waarschijnlijk is er niks aan de hand 🤓
Nee, zit het woord "tet" in, das nooit verkeerd.Darrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:42:
[...]
Neem aan dat je voor de volledigheid Gipsy King zn atTETnion ook gerapporteerd hebt?
Ik zeg altijd maar zo: "Beter 1 tet in de hand, dan schijten op een natte krant"
PEPE nieuwe ath. Dikke tech.
Alles verkopen!!!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit soort shit met alles verkopen filmpjes kun je toch niet serieus nemen.... Zucht
Verwijderd
er zullen her en der vast wat computertjes 24/7 private keys proberen te bruteforcenDarkShadow schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:56:
[...]
Als je bitcoin zou kunnen hacken met quantumcomputers, zou ik ook eerst oude non actieve wallets targetten. Maar waarschijnlijk is er niks aan de hand 🤓
Nee natuurlijk niet, in mijn reactie hierboven was ik redelijk sarcatsisch.micmulder schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:40:
[...]
Dit soort shit met alles verkopen filmpjes kun je toch niet serieus nemen.... Zucht
Ik heb die michael nog nooit serieus genomen...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bizar.knakworst schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:34:
Zal wel door de gamestop roaring kitty hype komen.
Van harte @kernie !
Gaan we morgen dit prijsbereik verlaten? Inflatiecijfers zullen vast wel weer tegenvallen en de compressie in de koers bouwt zich aardig op..
Gaan we morgen dit prijsbereik verlaten? Inflatiecijfers zullen vast wel weer tegenvallen en de compressie in de koers bouwt zich aardig op..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
We skippen ETH, ALTCOIN BULLRUN AANknakworst schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:34:
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ja die loopt lekker op 0,0005 gekocht.knakworst schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:51:
[...]
Zal wel door de gamestop roaring kitty hype komen.
Die slapen nog...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
zegt echt helemaal nietsOepsje schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 14:37:
Oei, dat beloofd wat dan...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vandaag al:
:strip_exif()/f/image/Ytyc2M8Wsw9FNU5IQCSZ0VrS.png?f=user_large)
Morgen CPI, extreem volatiel middagje. Hopelijk groen.
:strip_exif()/f/image/Ytyc2M8Wsw9FNU5IQCSZ0VrS.png?f=user_large)
Morgen CPI, extreem volatiel middagje. Hopelijk groen.
Donderdag is de Drift airdrop. Wordt ook gelijk gelist op Kucoin.
LFG!
LFG!
Zou deze werken voor crypto?Alpina schreef op maandag 13 mei 2024 @ 23:44:
[...]
Om 1 plaatje:
[Afbeelding]
Geen idee hoe of wat verder
Weet je. Ik vind deze gewoon ontopic.
Knip, ik niet > "maar hou het een beetje fatsoenlijk "
[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2024 17:31 ]
So say we all !Darrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 16:54:
[...]
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
gerapparteerd!
de mooie kans om na die billen-meme de andere meme te plaatsen
edit: het kan nog, pas je bericht aan
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 14-05-2024 17:10 ]
nothing stops this train
Darrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 16:54:
[...]
[Afbeelding]
Knip, ik niet > "maar hou het een beetje fatsoenlijk "
[ Voor 65% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2024 17:34 ]
Ja ze verkloten het weer. Resusaapje, kol nedra en alpina gerapporteerd voor een forumban.
Ik voel een DCA aankomen!Kol Nedra schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:37:
![]()
Wel raar, ik deed 9 maart aangifte en heb niet eens een definitieve aanslag gekregen. Mijn vriendin (zelfde dag gedaan) al een tijdje terug, en nu ook haar teruggave. Zit ik in een steekproef :’)?
Volgens mij krijg je voorlopige aanslag als je in steekproef zit. Althans, dat is mijn ervaring.AlterBridge schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:18:
[...]
Ik voel een DCA aankomen!
Wel raar, ik deed 9 maart aangifte en heb niet eens een definitieve aanslag gekregen. Mijn vriendin (zelfde dag gedaan) al een tijdje terug, en nu ook haar teruggave. Zit ik in een steekproef :’)?
Ik moet betalen, dus van mij mag de BD zo lang mogelijk doen over mijn aangifte.
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 14-05-2024 17:21 ]
Voor 1 april aangifte is voor 1 juli bericht.AlterBridge schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:18:
[...]
Ik voel een DCA aankomen!
Haha onzin.Wispe schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:20:
[...]
Volgens mij krijg je voorlopige aanslag als je in steekproef zit.
Ik kreeg altijd voorlopige aanslag als ze me daarna om aanvullende gegevens vroegen/vragen gingen stellen.zwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:23:
[...]
Voor 1 april aangifte is voor 1 juli bericht.
[...]
Haha onzin.
Foute aanname/gedachte dan.
[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 14-05-2024 17:41 ]
Humble brag? Of een sukkel met huurhuis? Wees als ik: leef onder een brug, altijd geld trug.Wispe schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:20:
[...]
Volgens mij krijg je voorlopige aanslag als je in steekproef zit. Althans, dat is mijn ervaring.
Ik moet betalen, dus van mij mag de BD zo lang mogelijk doen over mijn aangifte.Kan/Mag BTC even doorstijgen tot die tijd.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik durfde niet. En nu heb ik tenminste nog een maluspunt beschikbaar om later te verklotenKol Nedra schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:09:
[...]
gerapparteerd!
de mooie kans om na die billen-meme de andere meme te plaatsen
edit: het kan nog, pas je bericht aan
Een voorlopige aanslag is nog niet gecontroleerd. Bij de definitieve aanslag wordt er wel gecontroleerd. Dus voor je een definitieve aanslag krijgt kan je een vragenbrief krijgen.Wispe schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:36:
[...]
Ik kreeg altijd voorlopige aanslag als ze me daarna om aanvullende gegevens vroegen/vragen gingen stellen.
Foute aanname/gedachte dan.
Kritiek op de moderatie mag in het feedback topic, niet hierzwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:13:
[...]
[mbr] Knip, ik niet > "maar hou het een beetje fatsoenlijk " [/]
[ Voor 46% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2024 18:00 ]
Wat is hier niet fatsoenlijk aan @janvanduschoten ?Darrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 16:54:
[...]
[mbr] Knip, ik niet > "maar hou het een beetje fatsoenlijk " [/]
Zie hierboven
[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2024 18:14 ]
Jan, Jan, jan. Hier word ik niet vrolijk van!
(Het gestuiter van de BTC koers heb ik het natuurlijk over)
Stack Sats
Mee eensch! Ik heb geen tijd om continu aan de knoppen te zitten. Dat langzaam leegbloeden van btc verveelt me. Onze mods blijkbaar ook...Stovirpi schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:04:
Jan, Jan, jan. Hier word ik niet vrolijk van!
zwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:57:
[...]
[mbr] Kritiek op de moderatie mag in het feedback topic, niet hier
[/]
Zitten we weer in de bearmarket. Man man..
@slonzo denk type foutje denk dat je BMW bedoelde.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1VPA4nPXpjEPZW9vQ8PEFXwK.jpg?f=user_large)
😋
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1VPA4nPXpjEPZW9vQ8PEFXwK.jpg?f=user_large)
😋
Darrell schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:04:
[...]
Wat is hier niet fatsoenlijk aan @janvanduschoten ?
[mbr] Zie hierboven[/]
pletter schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:30:
@slonzo denk type foutje denk dat je BMW bedoelde.
[Afbeelding]
😋
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nog geen spijt van mijn Astar dump. TAO heeft het ook zwaar de laatste 30 dagen @Alpina.
100 erin gegooid en nu 50,96 waardzwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:40:
Nog geen spijt van mijn Astar dump. TAO heeft het ook zwaar de laatste 30 dagen @Alpina.
Komt vast ooit goed...
Ach ja ik heb hem van 12k naar 40k zien gaan en weer terug naar 21k.Wispe schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:41:
[...]
100 erin gegooid en nu 50,96 waard![]()
Komt vast ooit goed...
Snap ik gaat aardig door het putje. TAO ben ik van 90 stuks naar 15 stuks gegaan. Wel een auto en flink wat BTC rijker. Misschien koop ik nog wel wat terug, misschien ook niet.zwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:40:
Spacemesh en eventueel Qubic hou ik nog in de gaten.
Dat was een prima timing. Ik dacht dat je er nog veel meer had. Ik hou het eerst bij mijn huidige pf. Ik hou Sui nog in de gaten. Ik wacht op de mega unlock ter waarde van 1 B dollar op 31 mei. Misschien dat ik dan wat Arweave af schaal. Die is nu onverantwoord groot. Maar laat de markt eerst maar eens bullish worden. De huidige pf is treurig in vergelijking tot maartAlpina schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:48:
[...]
Snap ik gaat aardig door het putje. TAO ben ik van 90 stuks naar 15 stuks gegaan. Wel een auto en flink wat BTC rijker. Misschien koop ik nog wel wat terug, misschien ook niet.
Spacemesh en eventueel Qubic hou ik nog in de gaten.
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 11 mei 2024
Bitcoin has repeated 2016 history perfectly, offering a downside wick below the bottom of its current Re-Accumulation range within a three-week window after the Halving$BTC #Crypto #Bitcoin https://t.co/5GHCnZrmB1 pic.twitter.com/QauIFZtX9p
Voor "werk" paar dagen in parijs. Laat me maar ff vollopen. Net 5 glazen champagne erin gegoten om het gekakel van wat "belangrijke" mensen aan te horen. Nu verder met dat gele spul aan de bar. Je moet wat als btc beweegt als een slappe tak.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb je in ieder geval een god candle in je hoofd morgenanti elppa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:27:
Voor "werk" paar dagen in parijs. Laat me maar ff vollopen. Net 5 glazen champagne erin gegoten om het gekakel van wat "belangrijke" mensen aan te horen. Nu verder met dat gele spul aan de bar. Je moet wat als btc beweegt als een slappe tak.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is de vloek van de babes. We hebben gewoon weer iedere +$1000 een babe van Jaapio nodig. Anders wordt het niets meer.
Ben benieuwd met hoeveel liquidatiemailtjes je morgenochtend wakker wordt van trades die je je niet meer kan herinnerenanti elppa schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:27:
Sorry, kan je alleen autos aanbieden ieder 5kzwembroek schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:54:
[...]
Het is de vloek van de babes. We hebben gewoon weer iedere +$1000 een babe van Jaapio nodig. Anders wordt het niets meer.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nahh..dat werkt niet.Aeronaut schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:59:
[...]
Sorry, kan je alleen autos aanbieden ieder 5k
Geen face ripping groene god candle (helaas) maar ik ben de laatste weken een deel van mijn shitcoins naar BTC om aan het zetten. Ik ben al even 'shitcoin moe' en het wordt me allemaal teveel gedoe. Teveel chains, teveel coins, teveel gerommel in de marge, teveel gedoe met staking en swaps en uuuggghhh. BIFI moest er o.a. ook aan geloven; die heeft tot nu toe echt zwaaaaaar underperformed vs BTC. Ik geef ter info even mee hoe ik het uiteindelijk gedaan heb:Slonzo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 22:59:
Ik ben lui dus ik heb mijn Bifi worsten nog altijd als mooBIFI op OP staan (van na de migratie). Zelf nog nooit OP gebruikt, dus het leek me een goed idee om nu al even een plan te maken... Wat is wijsheid om zo goedkoop en makkelijk mogelijk worsten voor Freedom Units te ruilen wanneer we die face ripping groene god candle krijgen?
Via een CEX hebi k ETH withdrawn naar Optimism voor gas, dus naar het adres waar mijn mooBIFI geparkeerd stond. Dan via defillama de beste deal gekozen om de boel naar ETH te swappen. Alle ETH weer verzonden naar de CEX (via OP), en daar weer ingeruild voor BTC.
Kan het iedereen trouwens aanraden als je gewoon hodl't.
Een groot deel (of alles) van je shitcoins lekker dumpen voor meer sats en meer rust.
Die Saylor presentatie van laatst heeft me echt bullish AF gemaakt voor BTC
Binnen 10 jaar ligt niemand nog wakker van een worsten-, honden- of AI-coin.
There is no second best.
Een groot deel (of alles) van je shitcoins lekker dumpen voor meer sats en meer rust.
There is no second best.
Hier vandaag ook weer een altcoin ingeruild voor BTC, inmiddels bestaat m'n pf voor 95% uit BTC wat een jaar geleden nog 70% was oid.Slonzo schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:19:
There is no second best.
nog 3 dagen en mijn KSM gaat de deur uit (Kraken unstaking tijd left), gewoon voor BTC 👍Nopheros schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:20:
[...]
Hier vandaag ook weer een altcoin ingeruild voor BTC, inmiddels bestaat m'n pf voor 95% uit BTC wat een jaar geleden nog 70% was oid.
nothing stops this train
Idem.Slonzo schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 22:19:
There is no second best.
Denk dat @anti elppa een traantje moet wegpinken bij deze laatste berichten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/nDyCj2ZU8reGZ4o4GJGIqzk3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3iVNAK7wH6bvIO0XyWFKtK85.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k2lMfR73mRlJSXusvdGNTYEl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mXNM3fymy6GgjRwJxWRWGEVX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZHdFwuZ7v1YOWXxWfC7JI8DT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/INeJUGfQ6nj7GxT1Y6PRQE47.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jNY76a4GdOMuODjJVQwj9Hq1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/z8N7HoKXm3wakC9suhmuyxEw.png?f=fotoalbum_large)