Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Alles in APU Billy.
met papier mache kun je alles maken!!
en mocht ik juist afgelopen week van mijn TRUMP winsten in boden gestopt hebben
maar zal ik winst nemen ofniet?
[ Voor 74% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2024 18:18 ]
nothing stops this train
Een paar procent is nog geen moon.Kol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:16:
boden moon!!!
[Afbeelding]
met papier mache kun je alles maken!!
Jij moet die drek verkopen voor BTC en daarna enkel nog BTC kopen.Kol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:16:
boden moon!!!
[Afbeelding]
Stack Sats
72% niet veel? only in crypto
nothing stops this train
..4
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Of heb ik wat gemist de afgelopen tijd?
REKT!resusaapje schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:40:
Oeh, de uur-, dag-, week-, maand EN jaargrafiek van btc in het groen. Dat is lekker zeg!
26K⁴
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
4^26
Eindelijk stoppen met werken!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nigerian Drag Queen?WhySoSerious schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:27:
NDQ dikke moon.
Dik hard!WhySoSerious schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:27:
NDQ dikke moon.
https://www.tiktok.com/@omroepgld/video/7299912681409006880
Ik zie dat deze bende op tictoc staat. Klikken op eigen risico wil je niet dat de Chinezen je sats afhandig maken.
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 15-05-2024 20:47 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
geen financieel advies
nothing stops this train
Datzelfde geldt voor de 65,5 k zone?Kol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:48:
deze week memecoins week, neem je winsten einde vd week of de markt doet het voor je
geen financieel advies
Taaie resistance
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
op de hourlee lekker bullish, hodl-along
nothing stops this train
Jazeker, die staan nog mooi in de pf te rijpen.twit schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:26:
Heb jij je INJ nog @Taro ? Lang 1 van mijn weinige geliefde alts geweest maar de jaargrafiek van mijn lange tijd favoriete alt is toch wel erg teleurstellend aan het worden
Ik heb nog niets verkocht, ga ik ook niet doen totdat het +- oktober 2025 is. Is mij nog nooit zo makkelijk afgegaan, doe nog steeds de DCA's en hold alles. Alleen steeds wat schuiven in die metamask pf, verder niet.
INJ en SOL trekken gezamenlijk op, SOL ziet er prima uit als BTC nu blijft stijgen, dan zal INJ het ook prima doen. HODL.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Denk je echt dat het zo lang gaat duren met de bullrun?Taro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Jazeker, die staan nog mooi in de pf te rijpen.
Ik heb nog niets verkocht, ga ik ook niet doen totdat het +- oktober 2025 is. Is mij nog nooit zo makkelijk afgegaan, doe nog steeds de DCA's en hold alles. Alleen steeds wat schuiven in die metamask pf, verder niet.
INJ en SOL trekken gezamenlijk op, SOL ziet er prima uit als BTC nu blijft stijgen, dan zal INJ het ook prima doen. HODL.
Als je kijkt naar eerdere cycles dan zal deze waarschijnlijk zo rond oktober 2025 eindigen.thierry1982 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:58:
[...]
Denk je echt dat het zo lang gaat duren met de bullrun?
Denk dat ik vanaf mei 2025 ga uitschalen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit was ook mijn gedachte maar wat ik ook meeneem is de normie sentiment, als de radio/tv enzo teveel over crypto hebben dan begin ik ook al met uitschalenTaro schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:00:
[...]
Als je kijkt naar eerdere cycles dan zal deze waarschijnlijk zo rond oktober 2025 eindigen.
Denk dat ik vanaf mei 2025 ga uitschalen.
ook google trends en coinbase downloads in appstore
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2024 21:03 ]
nothing stops this train
Al die vorige cycles en TA voorspellingen. Ik geloof er bar weinig van. Net zoals van die social indicatoren. Ik verkoop gewoon op de top.Kol Nedra schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:03:
[...]
Dit was ook mijn gedachte maar wat ik ook meeneem is de normie sentiment, als de radio/tv enzo teveel over crypto hebben dan begin ik ook al met uitschalen
ook google trends en coinbase downloads in appstore
Pm mij als de top er isColdcat schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:04:
[...]
Al die vorige cycles en TA voorspellingen. Ik geloof er bar weinig van. Net zoals van die social indicatoren. Ik verkoop gewoon op de top.
Pi cycle top en MVRV-Z indicatoren.
Even googlen en Didi eventueel in de gaten houden in 2025. Hij laat het ons weten zodra die indicators aan springen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UB463zKgOg1E14qyb8NM96K.jpg?f=user_large)
En zo, is er altijd wel een mooi excuus.
Didi een (redelijke minimalist, zeker als je mega vermogend bent) multi miljonair! zijn levenstijl is zo bijzonder echt geweldig om Didi te volgen, hij had vorige week zijn tour gedaan in zijn huidige leen huis, echt mooie plek en zijn humor vaak lekker foutVis schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:17:
[...]
Even googlen en Didi eventueel in de gaten houden in 2025. Hij laat het ons weten zodra die indicators aan springen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2024 21:26 ]
nothing stops this train
Pi cycle top hou ik aan. Maar ik verkoop ook zeker mijn alts als de weekly stochastic RSI boven de 90 staat.Vis schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:17:
[...]
Ik heb net de nieuwste video van Benjamin Cowen gekeken. Kreeg er weer een rilling van. Total 3 alt gaat volgens hem nog helemaal naar de vinkentering. Net als ETH. BTC dominance zal omhoog gaan tot min 60. Daarna ook een BTC crash in USD.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die bende moet je nooit verkopen.
Tenzij je natuurlijk fun wilt hebben while staying poor.
- 2 a 3 babes (mag niet meer)Pelox schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:28:
Was een paar weken afwezig. Heb ik nog iets gemist hier?
- 217 kaassoufflés
- 348 panic sells
- 4 hypotheek aflossingen
- 894 foto's van flessen speciaalbier
- 14 opgeblazen leveraged accounts
Voor de rest niet veel bijzonders.
Welke babes mogen niet meer? Heeft er iemand een voorbeeld?FrambozenTaart schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:31:
[...]
- 2 a 3 babes (mag niet meer)
- 217 kaassoufflés
- 348 panic sells
- 4 hypotheek aflossingen
- 894 foto's van flessen speciaalbier
- 14 opgeblazen leveraged accounts
Voor de rest niet veel bijzonders.
Zero.
Pelox schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:32:
[...]
Welke babes mogen niet meer? Heeft er iemand een voorbeeld?
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 15-05-2024 21:37 ]
Ach, het waren een paar billen met daarop 'buy the dip'.Pelox schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:32:
[...]
Die leus is de komende tijd toch al niet relevant meer..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja hoor.Pelox schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:32:
[...]
Pelox schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:32:
[...]
Buy de bips mag niet meer?
Ik lul ook zomaar wat
Stijgen tot 68k en dan als (tijdelijke) support 65.5? 👌
Veel wikken en wegen en keuze gemaakt, kon nog een mooie stuiver voor mijn auto krijgen, lang na lopen denken over welke (elektrische) zuinige auto ik nou zou kopen…
Ik ben er uit!
Na een samenvattend jaar:
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Was ik wel klaar met verstandige keuzes, aangezien ik inmiddels als geen ander weet dat we er morgen misschien niet meer zijn..
Bij deze..
Behold, mijn niet zo zuinige benzine auto
UberLurker Departement #GG.
Veel veilige kilometers en niet op je mobieltje de koers van Dot checken tijdens het rijdenSkrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Veel wikken en wegen en keuze gemaakt, kon nog een mooie stuiver voor mijn auto krijgen, lang na lopen denken over welke (elektrische) zuinige auto ik nou zou kopen…
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Was ik wel klaar met verstandige keuzes, aangezien ik inmiddels als geen ander weet dat we er morgen misschien niet meer zijn..
Bij deze..
Behold, mijn niet zo zuinige benzine auto![]()
[Afbeelding]
Wat een gave bak! Een echte FIAT verbrander. Heerlijk om het gaspedaal in te trappen en van die machine te genieten.Skrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Bij deze..
[Afbeelding]
Belangrijkste is inderdaad genieten in het leven! Iedere dag kan de laatste zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 15-05-2024 22:00 ]
Lekker pik, enjoy life!Skrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Bij deze..
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Daar komen we vanzelf achter!
De enige lul is Ben zelf.WillemdeZijger schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:49:
M-m-maar, Ben zei dat er een zomerlul zou komen.
Bitcoin funding rate negatief. Kill the shorters please
Hij staat netjes in het vak geparkeerd. Ik zie geen invalidenbord. Ik denk van wel dus.
Het lijkt mij het meest veilige om überhaupt niet naar de koers van DOT te kijkenknakworst schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:56:
[...]
Veel veilige kilometers en niet op je mobieltje de koers van Dot checken tijdens het rijden
UberLurker Departement #GG.
Die is heeeeel vies!!Skrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Bij deze..
[Afbeelding]
Super man, goed dat je jezelf verwend. Heel veel veilige kilometers en plezier ermee gewenst.
PS5
*insert Greta memeSkrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Bij deze..
[Afbeelding]
Nee heerlijk sportief bakkie kerel met mooi bijhorend geluidje vermoed ik.
Veel veilige kilometers en geniet ervan!
Vroem vroem!Coldcat schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:24:
Binnenkort weer 130km/h! Extra genieten dus!
Ik las ergens dat het aanpassen van die borden van 130 naar 100 destijds zo'n 19 miljoen euro heeft gekost
Die heeft de staat zo weer terug verdiend als iedereen straks weer meer bij de pomp moet staan omdat de tank sneller leeg is bij 130km/u.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:30:
[...]
Vroem vroem!
Ik las ergens dat het aanpassen van die borden van 130 naar 100 destijds zo'n 19 miljoen euro heeft gekost
Dat is maar geld.NeoflexNL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:30:
[...]
Vroem vroem!
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 16-05-2024 00:20 ]
Had liever schultenbrau gehad. Maarja die lui hier.
:strip_exif()/f/image/ajW3Et95w7UCgOoyBRbPulVv.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarvoor deze meuk gehad. Maar laat die rommel liever over aan @Taro
[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 16-05-2024 00:26 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Soon
Nouja wellicht. Toch gewoon schrale atser. Doet ergens pijn. Geef maar paar galve litersAeronaut schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 00:55:
Zie het al, alvast een voorbereiding op een miljonairs leventje.
Soon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Misschien dat we na de bullrun iedereen nog een blikje Kaviaar toegestuurd krijgen als dank voor de gezelligheid.Aeronaut schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 00:55:
Zie het al, alvast een voorbereiding op een miljonairs leventje.
Soon
#Bitcoin on Big Bang Theory: “I can’t believe Bitcoin is worth $5,000 now” 👀
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 14 mei 2024
pic.twitter.com/dxTPjHdrup
deze episode kan ik niet meer herinneren.....
nothing stops this train
Every investor in the world should watch this clip and pay attention to what Michael Saylor is doing with $MSTR.
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 11 mei 2024
He is teaching a #Bitcoin masterclass.pic.twitter.com/nmEYnyGOGK
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2024 01:43 ]
nothing stops this train
In other news: "Nice crypto you have. Shame if something happend to it..."
https://cointelegraph.com...ase-hand-over-your-crypto
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eigenlijk moet je je eigen meme krjjgen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ks7XndiNuyRYYr70Lu1kJvqf.jpg?f=user_large)
Maar ik weet niks geinigs nog te fixen voor een dikke Golf.
@anti elppa je zit al klaar voor het Tweakers miljonairs feest?
Wat nou 52k / 56k opnieuw testen: bam 66k.
I know I’m not supposed to do this in chaotic times but I’m about to leave fiat completely and ape over 100M into btc.
— Andrew Tate (@Cobratate) 15 mei 2024
And I’ll even prove I did it.
I’m done with the banks.
I’m done with their money.
Done with the scams.
Then I’m going boating.
Deze smeerlap behoort achter de tralies met zijn vrouwen handel.
Wat een triest persoon is dit zeg, dat hij nog een podium krijgt. Zum kotsen.
Dat wist ik niet. Excuses.Vis schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 07:16:
[...]
Heb je er wel een petje bij gekocht?Skrunsies schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:53:
Hey vriendjes!
Ik ben er uit!
Dochter bijna kwijt…
Vader helemaal kwijt…
Mezelf bijna kwijt…
Bij deze..
[Afbeelding]
Kan me de aflevering nog herinneren dat Leonard de toegang tot z'n crypto kwijt was en Sheldon toen trots vertelde dat hij een hardware wallet aan Leonard's sleutelbos had vast gemaakt. Die bos waren ze echter al een tijdje kwijt. Waren ze weer boos op SheldonKol Nedra schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 01:32:
[Twitter]
deze episode kan ik niet meer herinneren.....
Geweldige serie!
Ik denk ook niet dat die smeerlap echt 100 miljoen heeft, alles is bluf bij die kneus.Vis schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 07:16:
[...]
To Bart or not to Bart vandaag.. op naar hogere koersen of een terugval in de vallende range.
Wat een spanning vandaag!
79k heb ik ergens gelezen. LFG!Coldcat schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:27:
Donderdag! De dag van de Rekteroni!
To Bart or not to Bart vandaag.. op naar hogere koersen of een terugval in de vallende range.
Dat zei ik vorige week ook, maar @Darrell floot mij terug door te melden dat er de afgelopen weken geen dipdonderdag meer was. Ik heb de hele dag de koers in de gaten zitten houden zodat ik triomfantelijk in caps lock kon roepen dat hij het fout had, maar helaas was het een groene dag.Coldcat schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:27:
Donderdag! De dag van de Rekteroni!
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 16-05-2024 09:48 ]
This time it’s different!Ray_ schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:46:
[...]
Dat zei ik vorige week ook, maar @Darrell floot mij terug door te melden dat dat er de afgelopen weken geen dipdonderdag meer was. Ik heb de hele dag de koers in de gaten zitten houden zodat ik triomfantelijk in caps lock kon roepen dat hij het fout had, maar helaas was het een groene dag.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
knakworst schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:56:
Je weet gewoon dat ether ten opzichte van btc OOIT smerig hard omhoog gaat. Is day over een week, een maand, of over een jaar. Dat is de vraag.
:strip_exif()/f/image/xV3ULFDT687k9SJfMsb6JD1R.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop het van harte! Maar ook nu lijkt het er nog niet op.knakworst schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:56:
Je weet gewoon dat ether ten opzichte van btc OOIT smerig hard omhoog gaat. Is day over een week, een maand, of over een jaar. Dat is de vraag.
En is ETH nu een commodity of een security?
Dat hele proof of stake maakt het wel iets moeilijker om het als commodity te verkopen. Zal nog wel een lange strijd met de SEC worden.MarcelBeast schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:22:
[...]
Ik hoop het van harte! Maar ook nu lijkt het er nog niet op.
En is ETH nu een commodity of een security?
Mag wel, pleur elke terugverdiende PLU hierin en begint na 2 jaar mooi aan te tikken.knakworst schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:56:
Handig, zo’n gratis DCA.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/el64seF1qrQeKNJDhuQ1lT6e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b96JWGWTP1VGQHO2ZKUF8gZl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DTX3JcBvBHkgbWxGVMHz12dX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/09VQ5zl3qmEErFvo85Ses8nc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BMbyiIUCk3H4HH4ZjZThh77m.jpg?f=fotoalbum_large)