[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.860 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:32

Coldcat

HODL

Ik ben geen trader. Mijn grootste % winst dat ik gemaakt heb is denk ik met BNB geweest. Dat was een coin die vorige bull markt van $38 naar de $500 ging. Hier heb ik niets voor hoeven doen. Enkel HODL. Echter kan het verleidelijk zijn om na een x2 de boel om te zetten naar winst. In dat geval mis je de boot.

Hetzelfde met FET nu. Deze munt blijft maar stijgen. Zie onderstaande grafiek.

[img]Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQ9PUtgSLtVHxtN9yWxVwWq9lYE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g91FKQurI9eBIp2qygAGrvGy.png?f=fotoalbum_large

Dit was de slechts presterende munt in mijn portefeuille. Dit is helemaal omgeslagen. Natuurlijk denk je rond de $1 om te verkopen en lager terug te kopen. Of misschien richting de $2. Er zal wel een terugslag komen. De koers staat nu bijna op $3. Die $1 gaan we niet meer terugzien. Had ik dat verkocht dan had ik geen positie gehad. Ik heb een deel winst gepakt en laat de rest gewoon doorlopen.

Natuurlijk komt er in de toekomst een terugtest van 30%, 50% of misschien wel meer. Niemand weet echter waar.

Gezien we nu aan de ATH van BTC likken kan het hard gaan met alle shitcoins. Houdt zulke plaatjes in het achterhoofd. Als je verkoopt moet je vrede hebben de coin compleet te verwijderen en naar de volgende te gaan. :) Val niet voor de easy gains terwijl je plan gemaakt was voor dikke gains!

Overigens kan alles compleet instorten. Zet daarvoor je targets neer waar je winst wil pakken. Swingtrades daarentegen kunnen gevaarlijk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 09-03-2024 07:15 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:44
Herkenbaar ja. Ik heb wat pijn in mijn kop gehad van Enjin. Gekocht, dik gedipt want bear, toen eruit gegooid toen ik eindelijk geen verlies meer had. Ging daarna in de run van '21 iets van 15x. :X
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:14:
Als je verkoopt moet je vrede hebben de coin compleet te verwijderen
Dus daarom dit: ik verwijder ze dan uit mijn delta app enzo en gewoon niet meer terugkijken.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:14
Richh schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:37:
Ik heb net mijn vriendin gepoogd uit te leggen dat ik vandaag geld heb verdient aan iets wat eigenlijk niks meer is dan dit plaatje _O-

[Afbeelding]
De laatste keer dat ik mijn vriendin uitgelegd had dat ik geld in een hond steek, heeft dat mij dwangverpleging opgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:24
Moiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:38:
Stel, ik heb er 10 kratjes schultenbrau in zitten, hoeveel kratjes heb ik dan bij de blow off top?
Jou kennende alleen nog de kratten en een boel lege flessen.

Maktub

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
Hebben we ons excuus trouwens al gemaakt naar Madelon?

Jaren hebben we gedaan of ze gek was, maar achteraf is dit een gewoon een gezond advies gebleken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2NhgizKINBXcQLKii1B1QLKF2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PptTh5KqOvSK8gSNzD7UFWba.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Maar goed.
Vanaf hier nog een mooie BTC keer twee en dan hebben we weer een all time high. We zijn nog vroeg!

https://www.tradingview.c...inance-us-in-flash-rally/

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:40
Moiety schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 00:06:
[...]

Top, ik verzorg het bier tijdens de blow off top tweakers SC BBQ. En het wordt Jupiler
[Afbeelding]
Precies ongeveer een jaar volgens dit plaatje :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:08

Chaes

#HODL

AIOZ blijft ook maar gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Bushalte schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:27:
Dus daarom dit: ik verwijder ze dan uit mijn delta app enzo en gewoon niet meer terugkijken.
Maar je wordt er hier vanzelf wel op geattendeerd als je muntje weer pompt. 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Zeer parabolisch zelfs _/-\o_

Stack RMRK gewisseld voor deze, nog geen spijt van gehad. Ik zie dit niet direct nog goedkomen met hen….
Of het moet zijn dat polkadot, kusama en nft’s een korte heropleving doen deze bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Prozaq schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:23:
[...]

Ja dan maar even dit doen:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/dAuumiq85i5evf5UVY/giphy.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Hemule heeft een aantal listings te pakken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Su6WnUHGSN65C4ODpKY8M82wmlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ysFyvHJENSZepwFJwqp1MTgf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrMrq
Pro trader tip: niet doodgaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78HIMis5ilWmIDcUFRa1MtiO4N8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wvPbBhDH3jxjvYFI1CMTkx9T.webp?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:20
Zo langzamerhand toch zeer aan het twijfelen om m’n bag astar uit staking te halen en ergens anders in te stoppen. Zoveel nieuws en er gebeurt helemaal niets, links en rechts knalt alles voorbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31
Zelfs de ADHD Duitser is ontdaan van het bullish sentiment

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIKFwkMacAAcsPh?format=jpg&name=large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:41
Los van alle pumpende gure shitcoins zit er in ETH ook nog steeds heel wat ruimte om te groeien, 5000-6000 lijkt ineens realistisch met dit soort Bitcoin prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
Het gaat om vandaag, niet om een persoon. We moeten met zn allen ervoor zorgen dat vandaag het overleefd.

Pfff. Btc is weer te stabiel. Do something!

[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 09-03-2024 08:38 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Bushalte schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:27:
Herkenbaar ja. Ik heb wat pijn in mijn kop gehad van Enjin. Gekocht, dik gedipt want bear, toen eruit gegooid toen ik eindelijk geen verlies meer had. Ging daarna in de run van '21 iets van 15x. :X

[...]

Kunnen we geen zo’n praat meer maken, heb nog hartpijn van enkele keuzes.
In de bear gespeeld met enkele duizenden tokens van net onder tot net boven de $1 en ze nu zien stijgen naar $10+, natuurlijk zonder een aardig aantal te holden.
Volgende bear, als die er weer aankomt ga ik toch wat minder traden en meer holden.
Straks moet ik die @anti elppa nog gelijk geven :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prozaq
Urbanus schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 03:19:
Amai. De AI coins lijken weer gevonden te zijn.
GRT, FET, RNDR, GLM, AGIX, NEAR doen het weer. *O*
Beste Urbanus,

Op basis van je bericht heb ik tijdens mijn nachtelijke boomer plasje een positie omgezet naar rndr, inmiddels met een stoploss dik in de plus . Thanks d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
.

[ Voor 147% gewijzigd door Prozaq op 09-03-2024 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:01

tomtom901

Moderator General Chat
Ik heb wel zin om nog wat TA te doen, iemand een altcoin verzoekje? Het liefst geen totale shitcoin maar iets met wat historie en marketcap.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prozaq schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:23:
[...]

Ja, dat is altijd klote. En het maakt hebberig. Doe er zelf ook aan mee, dat weet ik, maar bij iedere coin die hier wordt genoemd terwijl er een pump gaande is denk ik dan: Tjah, ik had er nog prima een paar van mijn spaargeld aan kunnen schaffen en dan was dat nu x5 gegaan en dat wist ik toen ook wel, dus waarom heb ik dat niet gedaan... Maar ergens houdt het gewoon op ivm exposure.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:48:
Ik heb wel zin om nog wat TA te doen, iemand een altcoin verzoekje? Het liefst geen totale shitcoin maar iets met wat historie en marketcap.
Ik denk dat INJ en SOL wel een breed publiek hebben. En ASTR.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:18
DOT *O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:50
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:14:
Hetzelfde met FET nu. Deze munt blijft maar stijgen. Zie onderstaande grafiek.
FET O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2eNY3Gh64ivIXTU8tkYf_spjTIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1xZqA5SbIoJ4wwK1lFt3GFDI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windowsphone
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Injective of FET 😚

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
Op de weekly zit INJ in een bull flag met een doel van $52
We moeten boven $45 breken om een forse stijging te zien.

Ik ben op het moment telkens INJ aan het scalpen tussen de $40 en de $45

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPuXDn4CW3nLpDTBVuUhOaMl9QE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B2mShSEBRUoFTIe8DZClUunu.webp?f=fotoalbum_large

Deze sowieso, want POAH. dikke dot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
COTI
XAI

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat INJ en SOL wel een breed publiek hebben. En ASTR.
Ik ga aan de slag met;

- DOT
- FET
- SOL

Drop ze vandaag of morgen, als het goed bevalt wil ik dit wel vaker doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door tomtom901 op 09-03-2024 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
CRO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:15:
[...]

Ik ga aan de slag met;

- DOT
- FET
- SOL

Drop ze vandaag of morgen, als het goed bevalt wil ik dit wel vaker doen :)
Ik zou $QUBIC ook even onderzoeken, L1, geen fee's hoge TPS, nog weinig listings (paar gure exchanges op dit moment).. heb van de week ook een tas hiervan gekocht voor de hele lange termijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Hahahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:47
$ATOR nieuwe ATH. BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:56
Vraagje, wat is je grootste bagholder shitcoin? Ik heb in 2021 als experiment 12 coins gekocht waar ik 5 euro in heb gestoken. Reserve rights is in deze bull nog steeds maar 0.40 cent 😂. Mijn FET is daarentegen 27,50 🎊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:44
jasperz89 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:31:
Zo langzamerhand toch zeer aan het twijfelen om m’n bag astar uit staking te halen en ergens anders in te stoppen. Zoveel nieuws en er gebeurt helemaal niets, links en rechts knalt alles voorbij.
Ik ken dit van vorige cycles. Zodra je dit doet komt de pomp. Dus doe maar dan kan mijn fluf naar de maan. Ik heb ze gekocht omdat ik verwacht dat het goed komt. Heb geen haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Rogerthat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:29:
Vraagje, wat is je grootste bagholder shitcoin? Ik heb in 2021 als experiment 12 coins gekocht waar ik 5 euro in heb gestoken. Reserve rights is in deze bull nog steeds maar 0.40 cent 😂. Mijn FET is daarentegen 27,50 🎊
FTT... kan er niet eens bij.

Grootste bag is GLMR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
DJ-Promo schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:32:
[...]

Ik ken dit van vorige cycles. Zodra je dit doet komt de pomp. Dus doe maar dan kan mijn fluf naar de maan. Ik heb ze gekocht omdat ik verwacht dat het goed komt. Heb geen haast.
Dit. Ik blijf er met mijn tengels vanaf, Atsar krijgt nog wel een keer de pump van de dag award

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Hahaha, mijn inleg van een tientje in Floki twee jaar geleden was gedaald in de bear naar €1,28 en is zojuist weer een tientje waard geworden.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:20
Prozaq schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:35:
[...]

Dit. Ik blijf er met mijn tengels vanaf, Atsar krijgt nog wel een keer de pump van de dag award
Thanks, dit zijn dingen die ik af en toe weer even moet horen dan. Moet ook bijna wel goedkomen met astar maar het voelt zo krom dat het m’n grootste bag is kwa alts en hij rechts en links ingehaald wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
die doos van vitalik loopt ook weer lekker. Bijna 100% nu in een week.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:42:
die doos van vitalik loopt ook weer lekker. Bijna 100% nu in een week.
Dat is nog maar het begin van die doos 📦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:43:
[...]

Dat is nog maar het begin van die doos 📦
we zullen zien. Ik had dat geld toch al lang afgeschreven (de schultenbrauflokiactie). zou leuk zijn als we nog x5 gaan vanaf hier. is het toch weer 10k

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 09-03-2024 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Voor het eerst MANTA in de plus. Ik heb daar betere verwachtingen dan JUP, dus hodl.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:23
Je zal maar 2300% up zijn op GPU. 👀

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:46:
[...]

we zullen zien. Ik had dat geld toch al lang afgeschreven (de schultenbrauflokiactie). zou leuk zijn als we nog x5 gaan vanaf hier. is het toch weer 10k
Alsof het niets is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:46:
[...]

Ik geef je wel een sell signal goed haha. 1B MC. Dan gaan we dumpen op de retail katten liefhebbers. Ik volg heel wat influencers en die gaan daar echt voor zorgen. Zo niet dan zit ik er naast. Ik heb meer vertrouwen in Hemule dan in mijn Astar. Rond de 40k dollar ouwe maxi. Ga weg met je 10k haha. Raise your expectations!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
nouja dat was een actie waar ik ook niet trots op was. Kwam er ook pas paar dagen later achter. Maargoed, kon er wel om lachen. Vervolgens ging die floki (zoals elke shitcoin) volledig door et putje. 2 jaar niet naar omgekeken, en toen zag ik dat er hier mensen over floki begonnen....bleek ik ineens weer best mooi in de plus te staan.
Door de gouden tip van onze @zwembroek vol in die poes geyolod.....met gedachte, dat geld stond al niet eens meer in mijn excelletje....dus dan maar alles op rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:02:
[...]

Ik geef je wel een sell signal goed haha. 1B MC. Dan gaan we dumpen op de retail katten liefhebbers. Ik volg heel wat influencers en die gaan daar echt voor zorgen. Zo niet dan zit ik er naast. Ik heb meer vertrouwen in Hemule dan in mijn Astar. Rond de 40k dollar ouwe maxi. Ga weg met je 10k haha. Raise your expectations!
deal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:17
Solana blijft ook maar pumpen he, jeesh

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:11
Ik mijn omgeving geeft niemand om crypto. Zelfs het verbreken van de vorige ATH heeft niks losgemaakt. Ik denk dat er dit keer wat meer voor nodig is om retail weer echt wakker te schudden. Zoals Bitcoin op $100k

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-10 18:06

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:13:
Ik mijn omgeving geeft niemand om crypto. Zelfs het verbreken van de vorige ATH heeft niks losgemaakt. Ik denk dat er dit keer wat meer voor nodig is om retail weer echt wakker te schudden. Zoals Bitcoin op $100k
Ja valt mij ook op. Naaste familie en vrienden weten dat ik er 'iets' mee doe. Had op z'n minst afgelopen 2 weken een "gaat lekker of niet?" verwacht, maar niets. Helemaal niets.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ja same here. Afgezien van het groepje waar ik in hang die onafgebroken sinds 2013 in btc zitten is het bijzonder stil. Had het maand terug nog wel met mensen op mijn werk over bij een borrel, maar daar hoorde ik vooral, nee ik geloof er niet in, heb paar jaar terug alles verkocht. Of nee mij te veel risico, begin ik niet aan.

zal ze binnenkort nog eens vragen hoe ze er nu in staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik zou Strax (Stratis) wel waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hier ook niks nada.....geen enkel geluid
ook niet met mijn collega die in vorige run dagelijks had over VET en vergeet niet pii te minen he :D
BTC had ze niet trouwens, maar wel verschillende altjes.

nee die houden zich bezig met andere dingen, zo kwam ik achter dat dit dus wel een soort happening is

tip: gebruik een andere browser om niet je huidige browser te vergiftigen :z

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2024 10:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:15:
[...]

Ja valt mij ook op. Naaste familie en vrienden weten dat ik er 'iets' mee doe. Had op z'n minst afgelopen 2 weken een "gaat lekker of niet?" verwacht, maar niets. Helemaal niets.
Afbeeldingslocatie: https://www.spectator.com.au/wp-content/uploads/2017/08/Snip20170801_15.png?w=614&h=362&crop=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:17:
[...]

hier ook niks nada.....geen enkel geluid
ook niet met mijn collega die in vorige run dagelijks had over VET en vergeet niet pii te minen he :D
BTC had ze niet trouwens, maar wel verschillende altjes
Ouwe gokkers zijn het!

Stuur ze naar Kucoin! Met die geluiden wordt dat de nieuwe exchange deze run!

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/gambling-470-x-264-gif-hp9s9b6pe7uxzt5v.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:59
Eindelijk gaan de altcoins ook. Een x3 op DOT moet er echt nog wel inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ASTR natuurlijk :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:46
Kol Nedra schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:11:
Solana blijft ook maar pumpen he, jeesh
Ik heb helaas maar 2 stuks, maar wel op precies +300% nu 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:50
Waar hebben jullie qubic aangeschaft, en waar bewaar je de coins (web-wallet?)? Kleine side-gamble is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
souljah1h schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:17:
[...]

Ik zou Strax (Stratis) wel waarderen.
Zijn er relevante ontwikkelingen dan?
Die had ik vanaf het begin, te lang gehouden maar uiteindelijk alsnog met flinke winst verkocht (helaas dus niet op de top). De prijs en vooral handelsvolume bleef maar dalen en ik zag ook geen media aandacht meer.
Wat is er volgens jou nu interessant aan Strax?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik rijd al jaren met een grote Bitcoin sticker achterop m'n auto. En omdat het een klein koekblik is heb ik meermaals in de spiegel gezien dat mensen een foto maakten. Waarschijnlijk met de tekst "Gaat niet zo goed met de Bitcoin zo te zien _O- "

Ondertussen staat mijn pf 33% hoger dan op de top in 2021. Wie het laatst lacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Ik heb helaas maar 2 stuks, maar wel op precies +300% nu 😁
herkenbaar en ik had ook eerst wat meer maar bij die pump naar $90-$100 heb ik 50% verkocht voor BTC.
SOL/BTC pairing nu vind ik beetje te hoog, mja het kan hoger natuurlijk in deze run.....maar in volgende run zal BTC wel weer winnen. De meeste ALT's krijgen 1x kans om sterker te zijn dan BTC

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bitcoin is altijd open. Maar de laatste weken is er wel veel meer volume wanneer de Amerikaanse beurs open is. Het kan nog wel weer eens een rustig weekendje worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:39
Of de GLMR. Wanneer komt die hype terug in de SC?!!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:26
Valt mij ook op. Geen berichten gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:27:
Bitcoin is altijd open. Maar de laatste weken is er wel veel meer volume wanneer de Amerikaanse beurs open is. Het kan nog wel weer eens een rustig weekendje worden...
veel allocatie in ETF's want het is wel een stuk makkelijker/veiliger dan BTC zelf in beheer houden.
natuurlijk kost dat ook wat, maar ik snap heel goed dat mensen dit doen. Ik ga mijn pf ook herzien na deze run:
als voorbeeld ik zit nu naar schatting 75% BTC/crypto en 25% aandelen, ik ga echt proberen om er 50/50% ervan te maken. let wel: ik zal tijdens bear wel bv ETF's kopen en naar verwachting ook MSTR.
Dit maakt het wel makkelijker.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 10:26
Punt is ook dat iedereen die geen crypto heeft beseft dat ze nooit meer zo’n run gaan meemaken zoals jaren terug . En dus ook niet meer instappen want rendement is gewoon lager . Strijd is al gestreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
Stovirpi schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:28:
[...]

Of de GLMR. Wanneer komt die hype terug in de SC?!!
Of Celr, mooie sfeer qua memes en absurditeit hier in de sc toen dat ding pompte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MaStar schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:33:
[...]
Punt is ook dat iedereen die geen crypto heeft beseft dat ze nooit meer zo’n run gaan meemaken zoals jaren terug . En dus ook niet meer instappen want rendement is gewoon lager . Strijd is al gestreden
Dat is zo, maar dat is altijd maar tijdelijk. Straks als Bitcoin door de $100k gaat zal een deel wel weer overstag gaan. Zo van; Ik snap het niet maar als het omhoog blijft gaan dan doe ik mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

shovelhead1340 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:24:
[...]

Zijn er relevante ontwikkelingen dan?
Die had ik vanaf het begin, te lang gehouden maar uiteindelijk alsnog met flinke winst verkocht (helaas dus niet op de top). De prijs en vooral handelsvolume bleef maar dalen en ik zag ook geen media aandacht meer.
Wat is er volgens jou nu interessant aan Strax?
21 maart gaan ze over naar de ETH blockchain als Layer 1 coin.
https://www.stratisplatform.com/2023/10/06/a-new-dawn/

Komen nog wat leuke dingen aan zoals het volgende

https://www.stratisplatfo...n-with-zksync-technology/

En volgende maand start de beta/test van GBPT (Great British Pound Token) die ze willen introduceren.

[ Voor 11% gewijzigd door souljah1h op 09-03-2024 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

BTC bearmarket zal vast dit keer ook minder naar beneden gaan en er komt een tijd dat BTC veel minder vollatiel is als nu het zal vast niet zo saai worden als goud want ja Bitcoin is schaarser en heeft halvings dus de vollatiliteit zal altijd wel wat hoger blijven, alleen maar goed. Bij Goud heb je toch meer manipulatie want als goud te hard gaat stijgen dan wordt er opeens meer goud gevonden in de grond of ze gaan productiviteit verhogen met delven. dit werkt allemaal niet bij BTC.
natuurlijk heeft BTC ook manipulatie vooral in de toekomst als Blackrock alle BTC heeft :o

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Domino schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:24:
Waar hebben jullie qubic aangeschaft, en waar bewaar je de coins (web-wallet?)? Kleine side-gamble is nooit verkeerd.
Ik heb ze op ogretrade gekocht, accountje zonder kyc. Daarna in een webwallet gezet. Geruchten gaan dat die binnenkort op binance wordt gelist. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Prozaq schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:35:
[...]

Of Celr, mooie sfeer qua memes en absurditeit hier in de sc toen dat ding pompte
Dat groene spul is inmiddels wel beschimmeld zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Astar. Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:35:
[...]

Dat is zo, maar dat is altijd maar tijdelijk. Straks als Bitcoin door de $100k gaat zal een deel wel weer overstag gaan. Zo van; Ik snap het niet maar als het omhoog blijft gaan dan doe ik mee!
Een verschil is met $100k is dat het minder tastbaar is dan vorige runs. Zoveel geld hebben mensen niet.

In de vorige runs was het nog iets meer behapbaar. Toen we net onder de ATH hingen was het $15k voor een bitcoin. Dat is een jaarsalaris na aftrek van de kosten om te leven. Daarmee wordt het tastbaar. Als je het nu niet koopt dan nooit meer. Natuurlijk koop je geen hele Bitcoin. Maar de stap naar een kwart of een halve is sneller gemaakt. De gok is minder groot.

Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken op de $100k. Dan zou je dus 0.1 BTC hebben. Dat klinkt bijna gelijk aan 0. Wat is het verschil? (ja 0.1 BTC = 10,000,000)

Een paar maanden geleden stond ik met een collega voor zo'n bitcoinautomaat. Ik deel niets van mijn crypto. Maar hij zei, "geen bitcoin kopen. Dat gaat je geld kosten". Zulke mensen zullen terughoudener zijn. Op hetzelfde vlak zijn dat ook de mensen met de zwakste handen die in de sterkste FOMO markt weer instappen en nogmaals REKT gaan.

Oftewel... we zitten in niemandsland en moeten de koers oppompen zodat we in SATS gaan rekenen. Dat is nieuw en Henk en Ingrid staan weer vooraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 10:29
[...]

* Ray_ rommelt wat in het archief...

Gevonden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0bQPF8MFZ0fDTnIRPbPWtrruX8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/51jmfKOAjE9vxfRIPIk16dsn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:20:
[...]

Ouwe gokkers zijn het!

Stuur ze naar Kucoin! Met die geluiden wordt dat de nieuwe exchange deze run!

[Afbeelding]
Ik heb nog nachtmerries van die geluiden toen ik per ongeluk een market buy deed op RMRK met de hele USDT voorraad die ik toen even op Kucoin had staan. 24 pagina's in de order history erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Opacity (OPCT) _O- Echt fijne dikke gains mee behaald. Restant laten staan en dat is verdampt qua waarde toen ze overal ge-delist werden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Domino schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:24:
Safe.trade exchange en daar ook laten staan, living on the edge en yolo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:43:
[...]

Een verschil is met $100k is dat het minder tastbaar is dan vorige runs. Zoveel geld hebben mensen niet.

In de vorige runs was het nog iets meer behapbaar. Toen we net onder de ATH hingen was het $15k voor een bitcoin. Dat is een jaarsalaris na aftrek van de kosten om te leven. Daarmee wordt het tastbaar. Als je het nu niet koopt dan nooit meer. Natuurlijk koop je geen hele Bitcoin. Maar de stap naar een kwart of een halve is sneller gemaakt. De gok is minder groot.

Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken op de $100k. Dan zou je dus 0.1 BTC hebben. Dat klinkt bijna gelijk aan 0. Wat is het verschil? (ja 0.1 BTC = 10,000,000)

Een paar maanden geleden stond ik met een collega voor zo'n bitcoinautomaat. Ik deel niets van mijn crypto. Maar hij zei, "geen bitcoin kopen. Dat gaat je geld kosten". Zulke mensen zullen terughoudener zijn. Op hetzelfde vlak zijn dat ook de mensen met de zwakste handen die in de sterkste FOMO markt weer instappen en nogmaals REKT gaan.

Oftewel... we zitten in niemandsland en moeten de koers oppompen zodat we in SATS gaan rekenen. Dat is nieuw en Henk en Ingrid staan weer vooraan!
True.

Maar voor onze US vrinden is dat gelukkig anders. Die kunnen nu voor een paar tientjes Bitcoin kopen via een ETF.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
ETF- update:

Grayscale blijft maar dumpen, gisteren weer 4.500 BTC gedumpt. Grayscale heeft er nu nog 395.000 over. In totaal ruim 225k BTC minder dan op 10 januari bij de start van de ETFs. Gemiddeld wordt er per handelsdag zo’n 5k BTC gedumpt, maar je zou toch verwachten dat het een keer ophoudt.

De nieuwe ETFs hebben nu gezamenlijk meer BTC dan Grayscale, namelijk ~405.000 BTC. Blackrock heeft hier al bijna de helft van, namelijk 195.000 BTC, en heeft nu dus meer BTC dan Microstrategy. Gezamenlijk hebben de ETFs nu 800.000 BTC in voorraad. De nieuwe ETFs zijn wat grilliger in aankopen, de ene handelsdag kopen ze er 15.000 en de andere handelsdag 8.000. Maar het is wel consequent hoger dan wat Grayscale verkoopt. Het is ook meer dan wat er dagelijks gemines wordt, dus Supply wordt dagelijks lager en lager.

Mand. Door naar de maan!

[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 09-03-2024 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:25
https://www.crypto-inside...tingdienst-komt-in-actie/

Gelukkig zijn onze vrienden van de belastingdienst er ook altijd nog! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:15:
[...]
Dat kwam hier gisteren pas op gang. En precies dat: gaat wel lekker zo met bitcoin of niet? Als ik dan ook weer alles en iedereen in winkels erover hoor is retail weer terug. Tot die tijd geloof ik niet in die social risk indicatoren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:27:
En dat is goed voor de shitcoins! Geen rustig weekend hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:48:
ETF- update:

Grayscale blijft maar dumpen, gisteren weer 4.500 BTC gedumpt. Grayscale heeft er nu nog 395.000 over. In totaal ruim 225k BTC minder dan op 10 januari bij de start van de ETFs. Gemiddeld wordt er per handelsdag zo’n 5k BTC gedumpt, maar je zou toch verwachten dat het een keer ophoudt.

De nieuwe ETFs hebben nu gezamenlijk meer BTC dan Grayscale, namelijk ~410.000 BTC. Blackrock heeft hier al bijna de helft van, namelijk 195.000 BTC, en heeft nu dus meer BTC dan Microstrategy. De nieuwe ETFs zijn wat grilliger in aankopen, de ene handelsdag kopen ze er 15.000 en de andere handelsdag 8.000. Maar het is wel consequent hoger dan wat Grayscale verkoopt. Het is ook meer dan wat er dagelijks gemines wordt, dus Supply wordt dagelijks lager en lager.

Mand. Door naar de maan!
Met mooie is dat er een eind zit aan wat GBTC kan dumpen. In dit tempo nog maximaal 4 maanden. We zijn nog steeds niet bullish genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:48:
[...]

True.

Maar voor onze US vrinden is dat gelukkig anders. Die kunnen nu voor een paar tientjes Bitcoin kopen via een ETF.
ETF's zijn wel voor boomers. Iedere ervaren handelaar van 22 weet met stonks ook altijd de parels uit de stront te trekken. Die stappen ook niet in een ETF of beleggingsfonds.

Retail gaat de shitcar weer trekken dus. Gevoed door YT losers:

Afbeeldingslocatie: https://cryptodaily.blob.core.windows.net/space/IMAGE%202024-01-11%2014%3A39%3A36.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:56
Herstel, ik ben een wallet vergeten, de grootste zijn Froyo, safemoon en safemars! Die hebben ze afgelopen maand trouwens ook +60% gedaan, dacht dat die zooi geflest was

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Overzicht van de dagelijkse inflow met laatste update van gisteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGaxg4qJmG_goqk7uepbwcDG3f8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yR8xhtcQDTH5EhKPQ8yQhgaW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_hPKwVYjsFv23fNQMck5Rpsq_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QiVzyytpBCEFdF791I4jcsxC.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Deze mag je uitleggen. Ik knal nu veel harder dan in 2017 en 2021. Als we dit mogen doortrekken naar minimaal november / december 2024 dan is het insane. Dus je zit er wat mij betreft faliekant naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:45:
[...]

Ik heb nog nachtmerries van die geluiden toen ik per ongeluk een market buy deed op RMRK met de hele USDT voorraad die ik toen even op Kucoin had staan. 24 pagina's in de order history erbij....
Gelukkig is dat wel goegekomen toch?

Je hoort natuurlijk meteen de hele order gevuld worden. Order uit het orderboek. Dikke paal op de grafiek.

Al die trade paginas zijn best onoverzichtelijk. Hoe lang duurde het voordat je door had hoe erg de schade was? Je ziet die paal staan, maar geen idee waar het meeste volume lag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:43:
[...]

In mijn omgeving hoor ik er nu wel mensen over. Collega's die mij ineens vragen gaan stellen over crypto. Ik denk serieus dat er vanaf nu bij elke 10k stijging van Bitcoin er steeds meer retail bij komt. Ik ben er ook van overtuigt dat Bitcoin voor deze lui veel te "duur" is. Ze worden wel aangetrokken door deze dikke stijgingen maar gaan massaal weer de Hemules van deze wereld kopen. Want zo is natoer. Bitcoin wordt wel gepompt door de institutionele beleggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:38
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:53:
[...]

Deze mag je uitleggen. Ik knal nu veel harder dan in 2017 en 2021. Als we dit mogen doortrekken naar minimaal november / december 2024 dan is het insane. Dus je zit er wat mij betreft faliekant naast.
Harder dan in de altcoin-bull van 2018?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
Moiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:38:
Ik kan niet slapen. Als ik kijk naar de totale market cap zonder btc en eth, dan lijkt het erop dat de shitcoins nog een eind gaan stijgen. Stel, ik heb er 10 kratjes schultenbrau in zitten, hoeveel kratjes heb ik dan bij de blow off top?
[Afbeelding]
Zoveel vragen…
Hoeveel statiegeld krijg je voor dat bier? Tegen dat de top bereikt is , heb je het opgedronken of is het over de datum😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
zenith schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:42:
[...]

Dat groene spul is inmiddels wel beschimmeld zeker?
Zeker weten, ligt onder op de composthoop zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
zwembroek schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:53:
[...]

De vraag is natuurlijk wel of dat ook de beleving is van Henk en Ingrid, die deels onze exit fiat moeten betalen😉.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:45
Heb inmiddels de inleg eruit gehaald en ETH mee aangekocht. Sta op ruim 2100% winst en is met de meest recente pump de op een na grootste positie in mijn PF.

Bizar om te zien de winsten die ik maak met AIOZ, Bonk en WIF. Nu allemaal nog vast zien te houden.
Pagina: 1 ... 15 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!