Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Okay, hey moment is gekomen dat ik in de techniek wil gaan duiken.
Over een jaar voorspel ik dat ik dat er een klus in heb
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
hehe, ein-de-lijk de kroeg weer gevonden.
Ik wist trouwens niet dat de deal was BTC ATH in USD aangetikt = nieuwe kroeg bouwen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
[YouTube: Warning ⚠️ don't Pump and Dump!]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb in 2018 heus wel BTC gehad. Toen had je dat nodig om alts te kopen.Alpina schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:36:
Oke mooody in BTC. Nu kunnen we echt UP.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Opa vertelt.Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:40:
[...]
Heb in 2018 heus wel BTC gehad. Toen had je dat nodig om alts te kopen.
Lijkt me heerlijk om opa te zijn.
Mijn zoon is 11. Ik vraag 'm bijna elke dag of er al iets uit komt.
Nog even geduld....
-Hypotheek aflossen?
-of het extra geld in dividend aandelen stoppen?
-stablecoins en apy% erop krijgen?
-lambo?
nothing stops this train
Ik vermoed een pre-halving top rond de 80/82k en vervolgens een dip terug naar 60k. Enige tijd consolidatie en dan gedurende een paar maanden een gestage opbouw tot 100k+ niveaus. Piek van deze run (2024/2025) zal imo ergens tussen de 150k en 250k zitten.anti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:15:
[...]
Dat voor echte hodlers, die dus alleen op weekly kijken, dit gepingpong alleen maar ruis is.
En ja wellicht hebben we een tijdelijke top binnen 3 tot 10 weken. Ik moet et nog maar zien. Kan best idd ff toppen, en dan 2 a 3 maanden horizontaal en dan weer verder
Ik opende gisteren op Bybit een long op een gure shitcoin met behoorlijk volume en de candle ging direct van rood naar groen. Grappig om te zien somsanti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:09:
[...]
hahahah ja die muurtjes stellen allemaal geen fluit voor op die hobby site. Je hoeft zelfs geen uber whale te zijn om naalden te trekken voor in de geschiedenis boeken
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hypotheek wordt toch minder waard?Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
Blijft lastig:
-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Zou extra geld in aandelen stoppen, is toch voor langere periode.
Zo denk ik er ook over, mijn vrouw zou liever hypotheek willen aflossen.Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
[...]
Hypotheek wordt toch minder waard?
Zou extra geld in aandelen stoppen, is toch voor langere periode.
nothing stops this train
Hear hear hear!ScuL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
[...]
Ik vermoed een pre-halving top rond de 80/82k en vervolgens een dip terug naar 60k. Enige tijd consolidatie en dan gedurende een paar maanden een gestage opbouw tot 100k+ niveaus. Piek van deze run (2024/2025) zal imo ergens tussen de 150k en 250k zitten.
Dat ARB he, er komen iedere maand tig biljoen aan coins vrij. Hoe denk je ooit daar winst mee te maken? Dat is een soort halving maar dan omgekeerd en ipv om de 4 jaar iedere 4 weken.Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:23:
MATIC ingeruild voor BTC, ben er wel ff klaar mee. Lekker impulsief voor mijn doen![]()
65% ETH
25% BTC
10% NEXO
(Nexo volgt BTC voor een groot deel, dus in feite is het 1/3e BTC - 2/3 ETH)
BTC gaat ingezet worden om MATIC, ARB of SOL terug te kopen op een gunstig moment. Laat BTC maar eerst ff die 80k gaan pakken. Hoeft niet zo lang te duren wat mij betreft.
Privé sowieso schulden houden. Die paar procent hypotheekrente ga je dik terug pakken met je liquiditeit, dat kan jij welKol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
Blijft lastig:
-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Sterker nog. Veel mensen zijn rijk geworden door luchtkasteel op luchtkasteel te bouwen. Schuld op schuld en dan de juiste keuzes maken. Inflatie lost een groot deel op.
Ik wacht op de absolute bodem en hoop dan dat er hype gaat ontstaan dankzij de toch wel mooie cijfertjes die ze kunnen laten zien (TVL).baba420 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:01:
[...]
Dat ARB he, er komen iedere maand tig biljoen aan coins vrij. Hoe denk je ooit daar winst mee te maken? Dat is een soort halving maar dan omgekeerd en ipv om de 4 jaar iedere 4 weken.
Maar MATIC en SOL zijn minder riskant. Ik kijk de spreekwoordelijke kat even uit de spreekwoordelijke boom.
Ja, blijft een schuld he. Niet meer maandelijks een boel fiat van je rekening afgeschreven zien is ook lekker hoor.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:00:
[...]
Zo denk ik er ook over, mijn vrouw zou liever hypotheek willen aflossen.
Aflossen geeft wel meer financiële ruimte in de maand, spreek af dat je die ruimte mag gebruiken voor meer dca in de volgende bear, win-win.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:00:
[...]
Zo denk ik er ook over, mijn vrouw zou liever hypotheek willen aflossen.
Dat wil zeggen dat er dus arme zielen zijn op deze aardkloot die alle drek die uit jullie vingers komt sijpelen, teruglezen. Let that sink in. Het zal je hobby maar zijn. Ik dacht dat mensen gewoon naar de laatste pagina skipten en daar aanhaakten.
1970! Klinkt als een boomerRay_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Nu het hier toch zo rustig is wou ik even een shoutout doen naar een van de longtime lurkers. Ik krijg van ene @Laurens1970 geregeld duimpjes daags nadat de post is geplaatst.
Dat wil zeggen dat er dus arme zielen zijn op deze aardkloot die alle drek die uit jullie vingers komt sijpelen, teruglezen. Let that sink in. Het zal je hobby maar zijn. Ik dacht dat mensen gewoon naar de laatste pagina skipten en daar aanhaakten.
Geniet met volle teugen van jullie allen hierRay_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Nu het hier toch zo rustig is wou ik even een shoutout doen naar een van de longtime lurkers. Ik krijg van ene @Laurens1970 geregeld duimpjes daags nadat de post is geplaatst.
Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Haha idd, shoutout naar @Laurens1970Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
@Laurens1970 is wellicht een boomer maar wel een slimme. Die lurkt hier alle wijsheid en maakt dan een mega financiële klapper deluxe en schaakt vervolgens een paar blondines in z’n lambo terwijl wij blijven zitten met onze bags.Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Laurens komt er wel.
Zo word je nooit rijk. Je lost toch al maandelijks af? Op dat gebied bouw je heel veilig al een spaarpotje op, maar moet dat dan nog meer zijn?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:04:
[...]
Ja, blijft een schuld he. Niet meer maandelijks een boel fiat van je rekening afgeschreven zien is ook lekker hoor.
Stel je betaalt 4% hypotheekrente en je bent van plan €10.000,- af te lossen.
Steek die €10,000,- liever in dividend aandelen, crypto, stable coins o.i.d. Gebruik desnoods de gains om je hypotheek af te lossen, maar laat je investering staan.
Een stap verder; los nooit af op je hypotheek, want die lost zichzelf af dankzij inflatie
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-03-2024 22:09 ]
Lambo natuurlijk.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
Blijft lastig:
-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]
Beetje respect dus voor de grondleggers van het internet hè?
Er valt over allebei wel iets te zeggen. Mijn vorige huis was hypotheekvrij en als nu einde van de maand mijn hypotheek wordt afgeschreven, denk ik daar aan terug. Was wel fijn hoor.Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]
Zo word je nooit rijk. Je lost toch al maandelijks af? Op dat gebied bouw je heel veilig al een spaarpotje op, maar moet dat dan nog meer zijn?
Steek die €10,000,- liever in dividend aandelen, crypto, stable coins o.i.d. Gebruik desnoods de gains om je hypotheek af te lossen, maar laat je investering staan.
@Ray_ 44e reactie in 8 jaar tijd uitgeloktLaurens1970 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]
Geniet met volle teugen van jullie allen hier
Als Xennial/millenial en lurker is dit forum een zalfje voor de ziel. Lekker ongecompliceerde kroegpraat, die de juiste snaar raakt. En met alle nieuwe stamgasten en oude hero’s weer op het nest voel ik dikke FOMO. Mja helaas is mijn strategie HODL tot het pensioen 🍻.Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Haha, toevallig. Ik kreeg toevallig net een melding dat iemand mijn post van minstens een week geleden had geüpvotet. En ik dacht precies hetzelfde als jij.Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Dan de gewetensvraag; wat ben je gaan doen dankzij de hypotheekvrije status van je huis waar je nu en in de toekomst profijt van hebt? Of ben je gewoon wat vaker uit eten geweest omdat het kon? (oprechte vraag)Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:11:
[...]
Er valt over allebei wel iets te zeggen. Mijn vorige huis was hypotheekvrij en als nu einde van de maand mijn hypotheek wordt afgeschreven, denk ik daar aan terug. Was wel fijn hoor.
Ja dat weet ik, maar iemand die geen verstand van deze zaken heeft denkt dat zo niet natuurlijk.Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]
Zo word je nooit rijk. Je lost toch al maandelijks af? Op dat gebied bouw je heel veilig al een spaarpotje op, maar moet dat dan nog meer zijn?
Een stap verder; los nooit af op je hypotheek, want die lost zichzelf af dankzij inflatie
We hebben een financieel adviseur, ik ben wel benieuwd hoe die erin staan hierin.
nothing stops this train
Ik snap de vraag niet. Ik was toen een starter op de arbeidsmarkt, dus het is niet zo dat ik maandelijks flink wat overhield. Dat had uiteraard wel gekund, maar ik heb niks laten liggen in ieder geval.Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:12:
[...]
Dan de gewetensvraag; wat ben je gaan doen dankzij de hypotheekvrije status van je huis waar je nu en in de toekomst profijt van hebt? Of ben je gewoon wat vaker uit eten geweest omdat het kon? (oprechte vraag)
Je hebt een financieel adviseur, in de zin van iemand die je betaald en die jou verteld hoe je met geld om moet gaan?Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:14:
[...]
Ja dat weet ik, maar iemand die geen verstand van deze zaken heeft denkt dat zo niet natuurlijk.
We hebben een financieel adviseur, ik ben wel benieuwd hoe die erin staan hierin.
Man man man, hier zitten zat financieel adviseurs, en nog graties ook!
Die zitten nagenoeg altijd aan de safe side en zal zeggen aflossen.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:14:
[...]
Ja dat weet ik, maar iemand die geen verstand van deze zaken heeft denkt dat zo niet natuurlijk.
Ik ben ook niet vies van een beetje schulden, als je de middelen maar juist inzet..
4% per jaar is niet zo moeilijk te verslaan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je moet zo'n financieel adviseur altijd eerst zelf bijpraten over alle mogelijkheden naast aflossen van je hypotheek, aandelen Shell en staatobligaties.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:14:
[...]
klopt die hebben we, toen ik nog geen verstand had van deze zaken. voordat ik Bitcoin kende was ik ook iemand die gewoon alles geloofde wat die adviseurs je vertellen heDon Guacamole schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:16:
[...]
Je hebt een financieel adviseur, in de zin van iemand die je betaald en die jou verteld hoe je met geld om moet gaan?
ik ga wel binnenkort in gesprek met ze want mijn vrouw wilt dat, toen we een huis kochte was het wel erg fijn met deze mensen, maar is alweer 5 jaar geleden.
Ik praat die lui wel bij met mijn kennis voortaan, die zullen vast met grote ogen mij aankijken
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-03-2024 22:20 ]
nothing stops this train
Het doel van mijn ouders was om hun hypotheek af te betalen voor hun 65e. Ze hebben altijd een deel van hun inkomen gebruikt, terwijl de waarde van hun woning in 30 jaar tijd van Fl. 50.000 naar €300.000,- is gegaan. Waar hebben we het over.Blik1984 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:17:
Ik betaal de komende 18 jaar nog 1.3% rente over mijn hypotheek. Er gaat geen enkele cent richting aflossing de komende 18 jaar.
Ik zie regelmatig hypotheken van zo’n 3000/3500€ per maand. Gebaseerd op twee inkomens. Mocht je dan een baan verliezen, dan wordt het snel tricky als alle andere vaste lasten doorlopen.
Het leven draait niet altijd om rendamenten. Nachtrust is ook belangrijk.
Stack Sats
Dan ben ik benieuwd wat 1340 is
Ik lul ook zomaar wat
Hahaha heerlijk. Dit zegt waarschijnlijk alleen de mensen die 10+ jaar met btc bezig zijn wat..gvd man. Zeker in 2014 stond die wallet gewoon paar dagen te stampen om de hele blockchain up to date krijgen als je je computer weer eens geformatteerd had......vanaf Genesis block
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maar het stomme is dat ik nu zie dat je 40 euro vergoeding krijgt om een uur feedback te delen. Een ETH transactie gaat daar als het druk is gewoon overheen. 1 klik en het is weg.
Denk je dan wat verder....Als het druk is op het netwerk is 1 klik in MM gewoon een dagloon, misschien 2 kliks.
Dat wordt alleen maar gekker komende tijd. Misschien maar meer ETH inslaan
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
wat zoveel?? wij zitten op €821 p.m.Stovirpi schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:22:
Mwa, denk dat er ergens ook wel een middenweg is qua niks aflossen en veel extra aflossen.
Ik zie regelmatig hypotheken van zo’n 3000/3500€ per maand. Gebaseerd op twee inkomens. Mocht je dan een baan verliezen, dan wordt het snel tricky als alle andere vaste lasten doorlopen.
nothing stops this train
Bitcoin pusht de inflatie omhoog.
Uiteraard, daarom is mijn netto hypotheek lager dan 750 euro per maand.Stovirpi schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:22:
Mwa, denk dat er ergens ook wel een middenweg is qua niks aflossen en veel extra aflossen.
Als je beide cardioloog bent, slaap je prima met die maandlast.Stovirpi schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:22:
Ben het wel eens dat je niet boven je mogelijkheden moet lenen en jezelf goed moet verzekeren (via je werkgever of zelf), maar dat spreekt voor zich.
De hele woonwens-woonmogelijkheid-verhouding is compleet scheef in grote delen van het land, met name in de Randstad. Met 2 modale inkomens is het bijna niet meer mogelijk om een fatsoenlijke eensgezinswoning in een fatsoenlijk buurt te kopen. Dat is echt een hele trieste ontwikkeling.
Nou ja als ik zie wat sommigen hier stoppen in verdommense smerige shitcoins en daar nog openlijk voor uitkomen ook dan voel ik me toch bezwaard om hen financieel adviseurs te noemen hoor. Zijn eerder mensen waarvan het lijkt dat de prefrontale cortex van verwijderd is omdat ze een aanbieding zagen voor een lobotomie...Don Guacamole schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:16:
[...]
Je hebt een financieel adviseur, in de zin van iemand die je betaald en die jou verteld hoe je met geld om moet gaan?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Shitcoins kopen is makkelijker dan deze shit gebrijpen. begrijpenWhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:30:
[...]
Nou ja als ik zie wat sommigen hier stoppen in verdommense smerige shitcoins en daar nog openlijk voor uitkomen ook dan voel ik me toch bezwaard om hen financieel adviseurs te noemen hoor. Zijn eerder mensen waarvan het lijkt dat de prefrontale cortex van verwijderd is omdat ze een aanbieding zagen voor een lobotomie...
WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:30:
[...]
Nou ja als ik zie wat sommigen hier stoppen in verdommense smerige shitcoins en daar nog openlijk voor uitkomen ook dan voel ik me toch bezwaard om hen financieel adviseurs te noemen hoor. Zijn eerder mensen waarvan het lijkt dat de prefrontale cortex van verwijderd is omdat ze een aanbieding zagen voor een lobotomie...
Opa vertelt.anti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:26:
[...]
Hahaha heerlijk. Dit zegt waarschijnlijk alleen de mensen die 10+ jaar met btc bezig zijn wat..gvd man. Zeker in 2014 stond die wallet gewoon paar dagen te stampen om de hele blockchain up to date krijgen als je je computer weer eens geformatteerd had......vanaf Genesis block
In BTC sinds q2 2022, kwam er snel achter dat dat wat vroeg was. Vanaf q3 met veel risico maar ook veel vertrouwen elke cent die kon in BTC gestopt. Sinds afgelopen september nauwelijks meer aangevuld. 150% winst tot nu toe. Als ETHBTC straks boven de 0,06 gaat 1/4de van de pf omzetten in ETH. In de vorige bull deed ik die stap in de andere richting bij 0,06, leermomentje (zonder garantie op succes). En vanaf november gaat een groot deel weer terug in fiat, een deel BTC HODL. En dan hopelijk de bear nog iets beter timen om weer een ventieldopje van een Lambo bij elkaar te verdienen.
Update: die 0,06 ETHBTC is te kort door de bocht. Mijn strategie is dat als ETHBTC twee weken achter elkaar boven de sma 1w 40 blijft dat ik dan switch.
[ Voor 9% gewijzigd door magneticdogs op 08-03-2024 22:39 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je weet dat je soms ook gewoon even niets kunt zeggen he?Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Vertel jij eens iets waarop we "Opa vertelt." kunnen zeggen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Z) Je snapte uit bij $21, omdat de boel vanaf $27 een snelle correctie kreegDon Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:23:
Juni vorig jaar kon je $SOL voor $14 kopen.
Vandaag tikt $SOL ff $140 aan..
Dat is x10.
Waarom heb je destijds niet alles de moeder in SOL gegooid? Vraag je dat maar eens af.
Pfoe, dacht al dat je die was vergeten.
Retail ga je nodig hebben om de huidige sellwall te doorbreken.
Zonder Henk & Ingrid geen nieuwe BTC ATH
Je mag er ook een nachtje over slapen en morgen beslissen. Net als @Laurens1970NeoflexNL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:10:
Ik wil wel een duimpje geven @Moiety maar ik kan niet kiezen..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daarom heb ik er slechts 2 geplust… om de boel op te klotenRay_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:18:
Lastig dat die duimpjes niet realtime worden geupdate. Ik had moeite een duimpje te geven bij de juiste reactie van @Moiety om ze op hetzelfde aantal uit te laten komen.
10 kratjes j́upilerMoiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:38:
Ik kan niet slapen. Als ik kijk naar de totale market cap zonder btc en eth, dan lijkt het erop dat de shitcoins nog een eind gaan stijgen. Stel, ik heb er 10 kratjes schultenbrau in zitten, hoeveel kratjes heb ik dan bij de blow off top?
[Afbeelding]
Zoveel vragen…
Zo jammer dit
At $70k per #Bitcoin, this car costs 2.62 BTC. pic.twitter.com/aM9Dgmu0R3
— Dayflation (@Dayflation) 8 maart 2024
nothing stops this train
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gaat ie omhoog? Prima winst=winst
Gaat ie omlaag? Prima meer sats!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Vreemd?
Kweet niet. Ik heb er nooit problemen mee, maar ben ook best wel lief. Ik ben hier ook, net als u, een noob in. Maar misschien moet u eerst excuses maken? En als dat niet helpt 3 x op blank hout kloppen. Ik doe dat altijd en bij mij werkt het.Wispe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 01:45:
Ik heb 3 uur geleden mijn ETH aankoop naar m’n trezor gestuurd, maar op Bitvavo staat nog steeds ‘in afwachting’.
Vreemd?
Ps. "Blank hout" = ongelakt hout. Is tegenwoordig lastig te vinden, maar ik heb een klein stukje van mijn trap naar zolder afgeschuurd. Werkt perfect!
[ Voor 13% gewijzigd door Urbanus op 09-03-2024 03:10 ]
Zeg dat RNDR blijft gaanUrbanus schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 03:19:
Amai. De AI coins lijken weer gevonden te zijn.
GRT, FET, RNDR, GLM, AGIX, NEAR doen het weer.
Nu door met die geit dan kopen we een kleine vlieger op en hebben we Henk Airlines, we henk it.
Iedere shitcoiner krijgt een schietstoel
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/oFbuk9DZM212fSkFcgu6v287.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4klK1Oh9F3AmC9izD9eLc1qE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9rpDvHlv92qxHEf2bkNslPAb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZEuHigqUUidBhWT4FV3lBkcL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gKqavuNTkIME8QOcJCz0tMWr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VMWkNTJ4ROyUgMHWC4vis8yg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0oQadNnF8o73zGYFj5J6udlT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q8sqBbw9TUdJpI0TPvdp4AVq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ujZrNHd3Hc3syz9slTlIfPp4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bVSiQiJc29LaeSLUww3IpcmE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJfzK489RqSrLOcZ8mya1aef.jpg?f=fotoalbum_large)