[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.122.587 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

MATIC ingeruild voor BTC, ben er wel ff klaar mee. Lekker impulsief voor mijn doen :9B

65% ETH
25% BTC
10% NEXO
(Nexo volgt BTC voor een groot deel, dus in feite is het 1/3e BTC - 2/3 ETH)

BTC gaat ingezet worden om MATIC, ARB of SOL terug te kopen op een gunstig moment. Laat BTC maar eerst ff die 80k gaan pakken. Hoeft niet zo lang te duren wat mij betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 08-03-2024 21:27 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:21

resusaapje

h less

Okay, hey moment is gekomen dat ik in de techniek wil gaan duiken.
Over een jaar voorspel ik dat ik dat er een klus in heb B-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-06 15:12
* D_Jeff ramt z'n kruk neer

hehe, ein-de-lijk de kroeg weer gevonden.
Ik wist trouwens niet dat de deal was BTC ATH in USD aangetikt = nieuwe kroeg bouwen

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-06 10:49
Ik kwam via X reclame op een channel van coin Pumps. Erg verrast dat ze zulke reclame toelaten op X maar ik was toch benieuwd naar het geheel en heb er een filmpje van gemaakt. Wellicht niet interessant voor de meeste maar ik ben niet thuis in die wereld en heb het dus vanavond vastgelegd. Die channel heeft gewoon 150.000+ leden die zoals ik het zie zware verliezen hebben geleden, mits ze meegedaan hebben natuurlijk.

[YouTube: Warning ⚠️ don't Pump and Dump!]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ZG1073ruCUNARdIj9uJzuQja68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFbuk9DZM212fSkFcgu6v287.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEHB4JYEFTt4qP3B167OtVt14R0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VcwCK73XvTNiBQUz9nE4WtgL.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:22
Oke mooody in BTC. Nu kunnen we echt UP.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik heb net mijn vriendin gepoogd uit te leggen dat ik vandaag geld heb verdient aan iets wat eigenlijk niks meer is dan dit plaatje _O-

Afbeeldingslocatie: https://assets.coingecko.com/coins/images/33566/large/dogwifhat.jpg?1702499428

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpina schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:36:
Oke mooody in BTC. Nu kunnen we echt UP.
Heb in 2018 heus wel BTC gehad. Toen had je dat nodig om alts te kopen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:22
Wordt vast weer een altweekendje straks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

Darrell

Fiat moonboy

Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:40:
[...]

Heb in 2018 heus wel BTC gehad. Toen had je dat nodig om alts te kopen.
Opa vertelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Lijkt me heerlijk om opa te zijn.
Mijn zoon is 11. Ik vraag 'm bijna elke dag of er al iets uit komt.
Nog even geduld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:08
Blijft lastig:

-Hypotheek aflossen?
-of het extra geld in dividend aandelen stoppen?
-stablecoins en apy% erop krijgen?
-lambo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-06 19:24
anti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:15:
[...]

Dat voor echte hodlers, die dus alleen op weekly kijken, dit gepingpong alleen maar ruis is.

En ja wellicht hebben we een tijdelijke top binnen 3 tot 10 weken. Ik moet et nog maar zien. Kan best idd ff toppen, en dan 2 a 3 maanden horizontaal en dan weer verder
Ik vermoed een pre-halving top rond de 80/82k en vervolgens een dip terug naar 60k. Enige tijd consolidatie en dan gedurende een paar maanden een gestage opbouw tot 100k+ niveaus. Piek van deze run (2024/2025) zal imo ergens tussen de 150k en 250k zitten.
anti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:09:
[...]

hahahah ja die muurtjes stellen allemaal geen fluit voor op die hobby site. Je hoeft zelfs geen uber whale te zijn om naalden te trekken voor in de geschiedenis boeken
Ik opende gisteren op Bybit een long op een gure shitcoin met behoorlijk volume en de candle ging direct van rood naar groen. Grappig om te zien soms :+

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
Blijft lastig:

-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Hypotheek wordt toch minder waard?
Zou extra geld in aandelen stoppen, is toch voor langere periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:32
Ik voel mij smerig maar heb vandaag goede winst gemaakt met Floki. Helaas het verlies van een slechte trade met de koning btc niet goed gemaakt maar toch blij ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:55:
[...]

Hypotheek wordt toch minder waard?
Zou extra geld in aandelen stoppen, is toch voor langere periode.
Zo denk ik er ook over, mijn vrouw zou liever hypotheek willen aflossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03

WhySoSerious

Be the change.

ScuL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:54:
[...]

Ik vermoed een pre-halving top rond de 80/82k en vervolgens een dip terug naar 60k. Enige tijd consolidatie en dan gedurende een paar maanden een gestage opbouw tot 100k+ niveaus. Piek van deze run (2024/2025) zal imo ergens tussen de 150k en 250k zitten.
Hear hear hear!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:32
Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:23:
MATIC ingeruild voor BTC, ben er wel ff klaar mee. Lekker impulsief voor mijn doen :9B

65% ETH
25% BTC
10% NEXO
(Nexo volgt BTC voor een groot deel, dus in feite is het 1/3e BTC - 2/3 ETH)

BTC gaat ingezet worden om MATIC, ARB of SOL terug te kopen op een gunstig moment. Laat BTC maar eerst ff die 80k gaan pakken. Hoeft niet zo lang te duren wat mij betreft.
Dat ARB he, er komen iedere maand tig biljoen aan coins vrij. Hoe denk je ooit daar winst mee te maken? Dat is een soort halving maar dan omgekeerd en ipv om de 4 jaar iedere 4 weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Blijft lastig:

-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Privé sowieso schulden houden. Die paar procent hypotheekrente ga je dik terug pakken met je liquiditeit, dat kan jij wel :)

Sterker nog. Veel mensen zijn rijk geworden door luchtkasteel op luchtkasteel te bouwen. Schuld op schuld en dan de juiste keuzes maken. Inflatie lost een groot deel op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgxGSiupdwjsOd_z7hwFNHqXjdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4klK1Oh9F3AmC9izD9eLc1qE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

baba420 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:01:
[...]

Dat ARB he, er komen iedere maand tig biljoen aan coins vrij. Hoe denk je ooit daar winst mee te maken? Dat is een soort halving maar dan omgekeerd en ipv om de 4 jaar iedere 4 weken.
Ik wacht op de absolute bodem en hoop dan dat er hype gaat ontstaan dankzij de toch wel mooie cijfertjes die ze kunnen laten zien (TVL).
Maar MATIC en SOL zijn minder riskant. Ik kijk de spreekwoordelijke kat even uit de spreekwoordelijke boom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:00:
[...]

Ja, blijft een schuld he. Niet meer maandelijks een boel fiat van je rekening afgeschreven zien is ook lekker hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:54
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:00:
[...]

Aflossen geeft wel meer financiële ruimte in de maand, spreek af dat je die ruimte mag gebruiken voor meer dca in de volgende bear, win-win.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 28-06 16:32
Nu het hier toch zo rustig is wou ik even een shoutout doen naar een van de longtime lurkers. Ik krijg van ene @Laurens1970 geregeld duimpjes daags nadat de post is geplaatst.
Dat wil zeggen dat er dus arme zielen zijn op deze aardkloot die alle drek die uit jullie vingers komt sijpelen, teruglezen. Let that sink in. Het zal je hobby maar zijn. Ik dacht dat mensen gewoon naar de laatste pagina skipten en daar aanhaakten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:05:
Nu het hier toch zo rustig is wou ik even een shoutout doen naar een van de longtime lurkers. Ik krijg van ene @Laurens1970 geregeld duimpjes daags nadat de post is geplaatst.
Dat wil zeggen dat er dus arme zielen zijn op deze aardkloot die alle drek die uit jullie vingers komt sijpelen, teruglezen. Let that sink in. Het zal je hobby maar zijn. Ik dacht dat mensen gewoon naar de laatste pagina skipten en daar aanhaakten.
1970! Klinkt als een boomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mijn bestemming met de BTC-winsten is een parkeerplaats kopen in Amsterdam. :+
Even 150k ophoesten. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Moiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:06:
[...]

Beetje respect dus voor de grondleggers van het internet hè?

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:26
Geniet met volle teugen van jullie allen hier _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aduKehlURhGT5qxZ1miKafgRx4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3U046bVame3z5emkxU0De0Dg.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:17

NeoflexNL

Forever young

Haha idd, shoutout naar @Laurens1970

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
@Laurens1970 is wellicht een boomer maar wel een slimme. Die lurkt hier alle wijsheid en maakt dan een mega financiële klapper deluxe en schaakt vervolgens een paar blondines in z’n lambo terwijl wij blijven zitten met onze bags.
Laurens komt er wel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
Oh kut, rennen. Laurens is er vroeg bij vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:04:
[...]

Ja, blijft een schuld he. Niet meer maandelijks een boel fiat van je rekening afgeschreven zien is ook lekker hoor. :)
Zo word je nooit rijk. Je lost toch al maandelijks af? Op dat gebied bouw je heel veilig al een spaarpotje op, maar moet dat dan nog meer zijn?
Stel je betaalt 4% hypotheekrente en je bent van plan €10.000,- af te lossen.

Steek die €10,000,- liever in dividend aandelen, crypto, stable coins o.i.d. Gebruik desnoods de gains om je hypotheek af te lossen, maar laat je investering staan.

Een stap verder; los nooit af op je hypotheek, want die lost zichzelf af dankzij inflatie :')

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-03-2024 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:39
Blijft lastig:

-Hypotheek aflossen?
-lambo?
Lambo natuurlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]

Beetje respect dus voor de grondleggers van het internet hè?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWAPR96-BxRoBDltBSDtxLfBoTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CA8B3toiJtoalyJBO00HrO78.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]

Zo word je nooit rijk. Je lost toch al maandelijks af? Op dat gebied bouw je heel veilig al een spaarpotje op, maar moet dat dan nog meer zijn?

Steek die €10,000,- liever in dividend aandelen, crypto, stable coins o.i.d. Gebruik desnoods de gains om je hypotheek af te lossen, maar laat je investering staan.
Er valt over allebei wel iets te zeggen. Mijn vorige huis was hypotheekvrij en als nu einde van de maand mijn hypotheek wordt afgeschreven, denk ik daar aan terug. Was wel fijn hoor. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Laurens1970 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]

Geniet met volle teugen van jullie allen hier _/-\o_
@Ray_ 44e reactie in 8 jaar tijd uitgelokt d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-06 22:44
Als Xennial/millenial en lurker is dit forum een zalfje voor de ziel. Lekker ongecompliceerde kroegpraat, die de juiste snaar raakt. En met alle nieuwe stamgasten en oude hero’s weer op het nest voel ik dikke FOMO. Mja helaas is mijn strategie HODL tot het pensioen 🍻.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 24-05 10:03
Haha, toevallig. Ik kreeg toevallig net een melding dat iemand mijn post van minstens een week geleden had geüpvotet. En ik dacht precies hetzelfde als jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:11:
[...]

Er valt over allebei wel iets te zeggen. Mijn vorige huis was hypotheekvrij en als nu einde van de maand mijn hypotheek wordt afgeschreven, denk ik daar aan terug. Was wel fijn hoor. ;)
Dan de gewetensvraag; wat ben je gaan doen dankzij de hypotheekvrije status van je huis waar je nu en in de toekomst profijt van hebt? Of ben je gewoon wat vaker uit eten geweest omdat het kon? (oprechte vraag)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:08:
[...]

Een stap verder; los nooit af op je hypotheek, want die lost zichzelf af dankzij inflatie :')
Ja dat weet ik, maar iemand die geen verstand van deze zaken heeft denkt dat zo niet natuurlijk.
We hebben een financieel adviseur, ik ben wel benieuwd hoe die erin staan hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:12:
[...]

Dan de gewetensvraag; wat ben je gaan doen dankzij de hypotheekvrije status van je huis waar je nu en in de toekomst profijt van hebt? Of ben je gewoon wat vaker uit eten geweest omdat het kon? (oprechte vraag)
Ik snap de vraag niet. Ik was toen een starter op de arbeidsmarkt, dus het is niet zo dat ik maandelijks flink wat overhield. Dat had uiteraard wel gekund, maar ik heb niks laten liggen in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:14:
[...]

Ja dat weet ik, maar iemand die geen verstand van deze zaken heeft denkt dat zo niet natuurlijk.
We hebben een financieel adviseur, ik ben wel benieuwd hoe die erin staan hierin.
Je hebt een financieel adviseur, in de zin van iemand die je betaald en die jou verteld hoe je met geld om moet gaan?
Man man man, hier zitten zat financieel adviseurs, en nog graties ook!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16
Ik betaal de komende 18 jaar nog 1.3% rente over mijn hypotheek. Er gaat geen enkele cent richting aflossing de komende 18 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Die zitten nagenoeg altijd aan de safe side en zal zeggen aflossen.

Ik ben ook niet vies van een beetje schulden, als je de middelen maar juist inzet..

4% per jaar is niet zo moeilijk te verslaan

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Je moet zo'n financieel adviseur altijd eerst zelf bijpraten over alle mogelijkheden naast aflossen van je hypotheek, aandelen Shell en staatobligaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:16:
[...]

Je hebt een financieel adviseur, in de zin van iemand die je betaald en die jou verteld hoe je met geld om moet gaan?
klopt die hebben we, toen ik nog geen verstand had van deze zaken. voordat ik Bitcoin kende was ik ook iemand die gewoon alles geloofde wat die adviseurs je vertellen he ;)
ik ga wel binnenkort in gesprek met ze want mijn vrouw wilt dat, toen we een huis kochte was het wel erg fijn met deze mensen, maar is alweer 5 jaar geleden.

Ik praat die lui wel bij met mijn kennis voortaan, die zullen vast met grote ogen mij aankijken B-)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-03-2024 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Blik1984 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:17:
Ik betaal de komende 18 jaar nog 1.3% rente over mijn hypotheek. Er gaat geen enkele cent richting aflossing de komende 18 jaar.
Het doel van mijn ouders was om hun hypotheek af te betalen voor hun 65e. Ze hebben altijd een deel van hun inkomen gebruikt, terwijl de waarde van hun woning in 30 jaar tijd van Fl. 50.000 naar €300.000,- is gegaan. Waar hebben we het over.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
Mwa, denk dat er ergens ook wel een middenweg is qua niks aflossen en veel extra aflossen.

Ik zie regelmatig hypotheken van zo’n 3000/3500€ per maand. Gebaseerd op twee inkomens. Mocht je dan een baan verliezen, dan wordt het snel tricky als alle andere vaste lasten doorlopen.

Het leven draait niet altijd om rendamenten. Nachtrust is ook belangrijk.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGf3ZTJI_5uyGBH28QP54Kjpq9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9rpDvHlv92qxHEf2bkNslPAb.jpg?f=fotoalbum_large
Benieuwd of het resistance wordt. Weet een financieel adviseur dat misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38
Moiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:06:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat 1340 is :?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:56
Hahaha heerlijk. Dit zegt waarschijnlijk alleen de mensen die 10+ jaar met btc bezig zijn wat..gvd man. Zeker in 2014 stond die wallet gewoon paar dagen te stampen om de hele blockchain up to date krijgen als je je computer weer eens geformatteerd had......vanaf Genesis block _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
shovelhead1340 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:24:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat 1340 is :?
Tijd van de Ottomanen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:58

Coldcat

HODL

Ik heb me aangemeld voor het gebruikersonderzoek. Je kunt verdomme 40 euro verdienen. Daar gaat het niet om. Een beetje lurken is altijd leuk.

Maar het stomme is dat ik nu zie dat je 40 euro vergoeding krijgt om een uur feedback te delen. Een ETH transactie gaat daar als het druk is gewoon overheen. 1 klik en het is weg.

Denk je dan wat verder....Als het druk is op het netwerk is 1 klik in MM gewoon een dagloon, misschien 2 kliks.

Dat wordt alleen maar gekker komende tijd. Misschien maar meer ETH inslaan :)

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stovirpi schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:22:
Mwa, denk dat er ergens ook wel een middenweg is qua niks aflossen en veel extra aflossen.

Ik zie regelmatig hypotheken van zo’n 3000/3500€ per maand. Gebaseerd op twee inkomens. Mocht je dan een baan verliezen, dan wordt het snel tricky als alle andere vaste lasten doorlopen.

wat zoveel?? wij zitten op €821 p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:31
Deze flinke bitcoin stijging betekend weer dat Gen-Z weer veel te veel geld heeft om dikke huizen te kopen. Dus als gevolg van de bitcoin stijging zal de huizenmarkt 1 op 1 mee stijgen. Gewoon omdat het kan. :)
Bitcoin pusht de inflatie omhoog. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16

Uiteraard, daarom is mijn netto hypotheek lager dan 750 euro per maand.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Als je beide cardioloog bent, slaap je prima met die maandlast.
Ben het wel eens dat je niet boven je mogelijkheden moet lenen en jezelf goed moet verzekeren (via je werkgever of zelf), maar dat spreekt voor zich.

De hele woonwens-woonmogelijkheid-verhouding is compleet scheef in grote delen van het land, met name in de Randstad. Met 2 modale inkomens is het bijna niet meer mogelijk om een fatsoenlijke eensgezinswoning in een fatsoenlijk buurt te kopen. Dat is echt een hele trieste ontwikkeling.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03

WhySoSerious

Be the change.

Don Guacamole schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:16:
[...]

Nou ja als ik zie wat sommigen hier stoppen in verdommense smerige shitcoins en daar nog openlijk voor uitkomen ook dan voel ik me toch bezwaard om hen financieel adviseurs te noemen hoor. Zijn eerder mensen waarvan het lijkt dat de prefrontale cortex van verwijderd is omdat ze een aanbieding zagen voor een lobotomie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:27:
[...]

wat zoveel?? wij zitten op €821 p.m.
Je moet eens weten wat mensen allemaal aan hypotheek nemen...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
...

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Nou ja als ik zie wat sommigen hier stoppen in verdommense smerige shitcoins en daar nog openlijk voor uitkomen ook dan voel ik me toch bezwaard om hen financieel adviseurs te noemen hoor. Zijn eerder mensen waarvan het lijkt dat de prefrontale cortex van verwijderd is omdat ze een aanbieding zagen voor een lobotomie...
Shitcoins kopen is makkelijker dan deze shit gebrijpen. begrijpen

Afbeeldingslocatie: https://us-tuna-sounds-images.voicemod.net/decbf6b1-5b72-42ee-865d-5534b31f99ad-1672568939460.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
WhySoSerious schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5pdTFR_bOQ0EDqo5iYzyL4LDVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPHeqChKqXHp5qgEuenOzcEv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:26:
[...]

Hahaha heerlijk. Dit zegt waarschijnlijk alleen de mensen die 10+ jaar met btc bezig zijn wat..gvd man. Zeker in 2014 stond die wallet gewoon paar dagen te stampen om de hele blockchain up to date krijgen als je je computer weer eens geformatteerd had......vanaf Genesis block _O-
Opa vertelt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• magneticdogs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
44 reacties in 8 jaar tijd?! Amateur, dit is mijn 6de in 17 jaar. Pre-BTC, Company of Heroes, maar zo zie ik jullie ook.

In BTC sinds q2 2022, kwam er snel achter dat dat wat vroeg was. Vanaf q3 met veel risico maar ook veel vertrouwen elke cent die kon in BTC gestopt. Sinds afgelopen september nauwelijks meer aangevuld. 150% winst tot nu toe. Als ETHBTC straks boven de 0,06 gaat 1/4de van de pf omzetten in ETH. In de vorige bull deed ik die stap in de andere richting bij 0,06, leermomentje (zonder garantie op succes). En vanaf november gaat een groot deel weer terug in fiat, een deel BTC HODL. En dan hopelijk de bear nog iets beter timen om weer een ventieldopje van een Lambo bij elkaar te verdienen.

Update: die 0,06 ETHBTC is te kort door de bocht. Mijn strategie is dat als ETHBTC twee weken achter elkaar boven de sma 1w 40 blijft dat ik dan switch.

[ Voor 9% gewijzigd door magneticdogs op 08-03-2024 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vertel jij eens iets waarop we "Opa vertelt." kunnen zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Opa vertelde dat nu het laatste moment is om Bitcoin onder de 69k te kopen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 22:36:
[...]

Vertel jij eens iets waarop we "Opa vertelt." kunnen zeggen.
Je weet dat je soms ook gewoon even niets kunt zeggen he?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/doj2uFNdYQfgA71oUYLByOm9ddw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEuHigqUUidBhWT4FV3lBkcL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Ik heb vandaag mijn Excel sheet weer eens goed geüpdatet, er zit alweer serieuze winst op crypto en we zijn pas net onderweg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Don Guacamole schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:23:
Juni vorig jaar kon je $SOL voor $14 kopen.
Vandaag tikt $SOL ff $140 aan..

Dat is x10.
Waarom heb je destijds niet alles de moeder in SOL gegooid? Vraag je dat maar eens af.
Z) Je snapte uit bij $21, omdat de boel vanaf $27 een snelle correctie kreeg

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Mij bekruipt het gevoel dat het dumpen van BTC iets minder fanatiek gaat, dan een jaar of twee geleden

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Zo, opa heeft verteld en gaat naar bed

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Nog even een check of de komma goed staat

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Ja, dat kan wel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik wil wel een duimpje geven @Moiety maar ik kan niet kiezen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pfoe, dacht al dat je die was vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Retail ga je nodig hebben om de huidige sellwall te doorbreken.
Zonder Henk & Ingrid geen nieuwe BTC ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Lastig dat die duimpjes niet realtime worden geupdate. Ik had moeite een duimpje te geven bij de juiste reactie van @Moiety om ze op hetzelfde aantal uit te laten komen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

NeoflexNL schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:10:
Ik wil wel een duimpje geven @Moiety maar ik kan niet kiezen..
Je mag er ook een nachtje over slapen en morgen beslissen. Net als @Laurens1970

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Ray_ schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:18:
Lastig dat die duimpjes niet realtime worden geupdate. Ik had moeite een duimpje te geven bij de juiste reactie van @Moiety om ze op hetzelfde aantal uit te laten komen.
Daarom heb ik er slechts 2 geplust… om de boel op te kloten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Ik kan niet slapen. Als ik kijk naar de totale market cap zonder btc en eth, dan lijkt het erop dat de shitcoins nog een eind gaan stijgen. Stel, ik heb er 10 kratjes schultenbrau in zitten, hoeveel kratjes heb ik dan bij de blow off top?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOmLQiMLwZZ1nLG2WGB18e4N-Go=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKqavuNTkIME8QOcJCz0tMWr.jpg?f=fotoalbum_large
Zoveel vragen…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Moiety schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:38:
Ik kan niet slapen. Als ik kijk naar de totale market cap zonder btc en eth, dan lijkt het erop dat de shitcoins nog een eind gaan stijgen. Stel, ik heb er 10 kratjes schultenbrau in zitten, hoeveel kratjes heb ik dan bij de blow off top?
[Afbeelding]
Zoveel vragen…
10 kratjes j́upiler

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Top, ik verzorg het bier tijdens de blow off top tweakers SC BBQ. En het wordt Jupiler
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9V2m-efm8ic15gyx1cXhi1zDweU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VMWkNTJ4ROyUgMHWC4vis8yg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Dan heb je zoveel mooie parels, qua bier, maar kies je de Belgische variant van de grootste shitcoin

Zo jammer dit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU3tNLQeBhFE2k6_X-QgimryYTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oQadNnF8o73zGYFj5J6udlT.jpg?f=fotoalbum_large
Sorry Taro. Dit plaatje post ik al voor de 40ste keer. Maar het past precies in de draad. Maak het dan moeilijker om steeds dezelfde plaatjes te uploaden (vanaf mijn telefoon)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VjJMBp5v1-5SdUz-FE2fAI-RAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q8sqBbw9TUdJpI0TPvdp4AVq.jpg?f=fotoalbum_large
Aaargh Richh, ik had overal 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VwVixaNlcET9T8UDQI_0wj8DX7o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ujZrNHd3Hc3syz9slTlIfPp4.png?f=fotoalbum_large

MSTR marketcap van 22.06B

moet ie dan niet in de S&P500 staan op plek 329?
of heeft dat ff tijd nodig?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mr_lPayrnxt3Gm6AawboTpbr_Yo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bVSiQiJc29LaeSLUww3IpcmE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iGwVjhMObJtzCiVUNmZO4JgewE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJfzK489RqSrLOcZ8mya1aef.jpg?f=fotoalbum_large

Heb even het juiste moment afgewacht en nu klopt die weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Ja dat deed ik expres :P

@Darrell helaas!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-06 10:01
Zojuist voor het eerst in 2 jaar maar eens winst genomen, een fluf BTC verkocht en lagere buy orders terug gezet.
Gaat ie omhoog? Prima winst=winst :+
Gaat ie omlaag? Prima meer sats! :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 00:54:
[...]

Ja dat deed ik expres :P

@Darrell helaas!
@Joosie200 to the rescue mofo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb 3 uur geleden mijn ETH aankoop naar m’n trezor gestuurd, maar op Bitvavo staat nog steeds ‘in afwachting’.

Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-06 19:17
Wispe schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 01:45:
Ik heb 3 uur geleden mijn ETH aankoop naar m’n trezor gestuurd, maar op Bitvavo staat nog steeds ‘in afwachting’.

Vreemd?
Kweet niet. Ik heb er nooit problemen mee, maar ben ook best wel lief. Ik ben hier ook, net als u, een noob in. Maar misschien moet u eerst excuses maken? En als dat niet helpt 3 x op blank hout kloppen. Ik doe dat altijd en bij mij werkt het. 8)7

Ps. "Blank hout" = ongelakt hout. Is tegenwoordig lastig te vinden, maar ik heb een klein stukje van mijn trap naar zolder afgeschuurd. Werkt perfect!

[ Voor 13% gewijzigd door Urbanus op 09-03-2024 03:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-06 19:17
Amai. De AI coins lijken weer gevonden te zijn.
GRT, FET, RNDR, GLM, AGIX, NEAR doen het weer. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dump kans bij PLU voor de bagholders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:34
Urbanus schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 03:19:
Amai. De AI coins lijken weer gevonden te zijn.
GRT, FET, RNDR, GLM, AGIX, NEAR doen het weer. *O*
Zeg dat RNDR blijft gaan :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Potverdikkie ik kan er bijna businessclass privejet van vliegen. Jammer dat ik al economy geboekt heb d:)b

Nu door met die geit dan kopen we een kleine vlieger op en hebben we Henk Airlines, we henk it.
Iedere shitcoiner krijgt een schietstoel :Y

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 ... 14 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!