[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.565 views

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:57

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:33:
[...]

Zeker, grote horde wordt 0.05353, als dat lukt, dan is 0.066 next:
[Afbeelding]
Na het roken van een dikke hopiumpijp is Cathy Wood het er mee eens.

https://newsbit.nl/cathie...um%20en%20Bitcoin%20(BTC).

De recente daling van de Ethereum-prijs maakt Cathie Wood niet minder optimistisch. Ze verwacht dat de huidige waarde van ongeveer $3.100 in 2032 kan stijgen tot ruim $165.000, een toename van meer dan 50 keer.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:57

knakworst

Get more sats!

Je moet denken in mogelijkheden. Wat als hij wel de trend doorbreekt :? Dan staat Eth volgend jaar zomaar >10k.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:39:
[...]

De recente daling van de Ethereum-prijs maakt Cathie Wood niet minder optimistisch. Ze verwacht dat de huidige waarde van ongeveer $3.100 in 2032 kan stijgen tot ruim $165.000, een toename van meer dan 50 keer.
De koersdoelen worden hoger en steeds verder weg in tijd.

2032...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DL1uAxS-b77PQkeGxab_VKOHeIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TvvVeQH3ElLiY7P9JALLTEPl.jpg?f=user_large

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:41:
[...]

Je moet denken in mogelijkheden. Wat als hij wel de trend doorbreekt :? Dan staat Eth volgend jaar zomaar >10k.
Ten opzichte van de ATH (49xx USD) is dat een goede x2 dus lijkt me niet eens heel onrealistisch.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mijn sell-order die ik lange tijd geleden geplaatst heb komt dichtbij: ETH/BTC verkoop order op 0.052784

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Numbers schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:00:
[...]
Ten opzichte van de ATH (49xx USD) is dat een goede x2 dus lijkt me niet eens heel onrealistisch.
10K geloof ik ook wel, 165K vind ik dan wel weer wat ruim.. maar goed, zal wat bewaren voor het geval dat..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:37:
[...]

10K geloof ik ook wel, 165K vind ik dan wel weer wat ruim.. maar goed, zal wat bewaren voor het geval dat..
Cathie zet graag hoog in, doet ze ook al jaren voor bijv. Tesla aandelen. Zag laatst dat haar rendement tov Berkshire Hathaway / Buffett vrij beroerd is.

Heb wel zojuist de maandelijkse DCA alleen in ETH gedrukt, niet in BTC of altcoins. Dit op basis van de ETH/BTC chart en het opwaartse potentieel daarin.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Taro schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:41:
[...]

Cathie zet graag hoog in, doet ze ook al jaren voor bijv. Tesla aandelen. Zag laatst dat haar rendement tov Berkshire Hathaway / Buffett vrij beroerd is.

Heb wel zojuist de maandelijkse DCA alleen in ETH gedrukt, niet in BTC of altcoins. Dit op basis van de ETH/BTC chart en het opwaartse potentieel daarin.
Hee cool een Twitter account. Zie ik nu pas. Hou ik in de gaten voor wat nieuwe parels :9B

Bij 10K ETH ga ik ook wat van de hand doen, misschien al iets eerder. Mn ouwe heer heeft er 1 uit de vorige run nog. Die had ik 10k een soort van beloofd voor deze run, zou wel zo mooi zijn als we dat gewoon halen. :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:41
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:39:
[...]

ze hangt altijd net ff paar uur te lang aan die pijp. Is al jaren zo. Beetje een gekkie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 28 april 2024 @ 17:52:
[...]
Hee cool een Twitter account. Zie ik nu pas. Hou ik in de gaten voor wat nieuwe parels :9B
Ja, begin april mee gestart. Ben al jaren aan het lurken op Twitter, maar ik heb door wat keuzes in het leven steeds meer vrije tijd en vind het leuk weer eens wat meer te ondernemen en op te bouwen.

Kost nu een blauw vinkje en tijd, maar wie weet waar het heen gaat. Ben al 7 jaar mijn tijd gratis aan het omzetten naar extra views voor DPG/Tweakers. De duimpjes en waardering zijn fijn, maar uiteindelijk kan ik er geen dag eerder door met pensioen en dat is wel mijn levensdoel :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:05:
[...]

Ja, begin april mee gestart. Ben al jaren aan het lurken op Twitter, maar ik heb door wat keuzes in het leven steeds meer vrije tijd en vind het leuk weer eens wat meer te ondernemen en op te bouwen.

Kost nu een blauw vinkje en tijd, maar wie weet waar het heen gaat. Ben al 7 jaar mijn tijd gratis aan het omzetten naar extra views voor DPG/Tweakers. De duimpjes en waardering zijn fijn, maar uiteindelijk kan ik er geen dag eerder door met pensioen en dat is wel mijn levensdoel :)
Ja groot gelijk. En dat wordt nog wel eens vergeten. Vrijwilligerswerk is sowieso schaars in deze tijd. Keep up the good work d:)b

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Taro schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:05:
[...]

Substack starten voor je technische analyses 🙂👍

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53

Darrell

Fiat moonboy

Als bitcoin het dan niet doet doe ik het zelf maar. Nieuwe clash of clans trophy ATH. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 28-04-2024 18:13 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:03
Ik heb mijn dca weer gereserveerd voor de volgende vakantie, of was dat niet de bedoeling?

Zero.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:27:
[...]

Leuk ritje.

[Afbeelding]

Maar zoom out en het is nog steeds drama.

[Afbeelding]
Enige wat ETH/BTC hier moet doen is holden en de H4, H18, en daily hebben een higher high neergezet. Zolang we de daily niet onder 0.052047 sluiten zitten we daar goed. Op de weekly en hoger is er nog werk te verzetten.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Mijn maandelijkse DCA voor 75% in ETH en 25% in BTC.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:01:
[...]

ze hangt altijd net ff paar uur te lang aan die pijp. Is al jaren zo. Beetje een gekkie
_O- _O- _O-

• E-Hoog
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:42
Hoi allemaal, ik lees hier al een jaartje mee met veel plezier. Erg nuttige info en vooral erg grappig. Bij dezen dus allereerst bedankt voor jullie bijdragen! De nuttige, de gekke en de downright verontrustende ;-). Nu loop ik echter tegen iets aan dat ik niet opgelost krijg. Met het hele ETF gebeuren en dat de Amerikanen nu hun hele pensioen in "bitcoin" kunnen kieperen dacht ik: dat vind ik eigenlijk ook wel wat voor in een lijfrente hier in NL. Ik heb via DeGiro al wat in BTC ETNs zitten, dus ik dacht ik maak daar een pensioenrekening aan en klaar is pietje. Echter, de bitcoin ETNs zijn "complexe" ETNs en blijken dus niet beschikbaar op de pensioenrekening... Dus ik heb nu uit "armoede" maar COIN gekocht, maar dat voelt voor de korte termijn prima, maar niet perse op de lange (>25jaar) termijn. Alle andere pensioenrekeningaanbieders komen niet veel verder dan wat geselecteerde indexfondsen. Kent iemand een andere pensioenbeleggenaanbieder waar je vrij kunt handelen én geen gedoe hebt met dat je "beschermd" wordt tegen "complexe ETNs"?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Update van MetaMask Shitcoin PF #1: Detensor is helemaal door het putje gegaan de afgelopen periode. SOUTH doet het nog steeds erg goed. Een OPSEC whale heeft zojuist zijn wallet laten legen door iemand anders en staat daarom nu in de min.

Ik neig ernaar om OLAS te verkopen, daar is het momentum wel echt helemaal uit. HEMULE enige tijd geleden al verkocht. $APU toegevoegd, hopelijk niet de 3e rugpull die ik meepak in 2 maanden tijd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrA6vJlTiFkOsspwU7eJokQh7Qk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ysKmTzWrFaYIs2aoSAbpVhkH.png?f=fotoalbum_large

Als PAAL nog iets verder daalt dan koop ik weer een stukje terug dat ik eerder rond 0.46 heb verkocht.

Heb mijzelf voorgenomen max 10 verschillende coins incl. ETH in deze wallet te hebben, mocht ik een nieuw pareltje spotten dan gaat OLAS er als eerste uit, gevolgd door CHAT en daarna DETENSOR (maar die geef ik nog even een kans om te herstellen, ben het grootste deel USD toch al verloren...).

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:10
E-Hoog schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:22:
Hoi allemaal, ik lees hier al een jaartje mee met veel plezier. Erg nuttige info en vooral erg grappig. Bij dezen dus allereerst bedankt voor jullie bijdragen! De nuttige, de gekke en de downright verontrustende ;-). Nu loop ik echter tegen iets aan dat ik niet opgelost krijg. Met het hele ETF gebeuren en dat de Amerikanen nu hun hele pensioen in "bitcoin" kunnen kieperen dacht ik: dat vind ik eigenlijk ook wel wat voor in een lijfrente hier in NL. Ik heb via DeGiro al wat in BTC ETNs zitten, dus ik dacht ik maak daar een pensioenrekening aan en klaar is pietje. Echter, de bitcoin ETNs zijn "complexe" ETNs en blijken dus niet beschikbaar op de pensioenrekening... Dus ik heb nu uit "armoede" maar COIN gekocht, maar dat voelt voor de korte termijn prima, maar niet perse op de lange (>25jaar) termijn. Alle andere pensioenrekeningaanbieders komen niet veel verder dan wat geselecteerde indexfondsen. Kent iemand een andere pensioenbeleggenaanbieder waar je vrij kunt handelen én geen gedoe hebt met dat je "beschermd" wordt tegen "complexe ETNs"?
Waarom niet gewoon btc aanschaffen? Vanwege het belastingvoordeel op een lijfrente polis? Het zou mij niet verbazen als we daar binnen nu en 20 jaar keihard mee worden genaaid. Geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om in zoiets te investeren. Je hebt zelf geen enkele controle meer over je geld de komende 30 jaar.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfvzq11xGKV0PC1qi6Ky3ZCtR70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uj5pxVFXNrTVTXJBJHlWrrVV.jpg?f=fotoalbum_large

• E-Hoog
Amens schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:42:
[...]

Waarom niet gewoon btc aanschaffen? Vanwege het belastingvoordeel op een lijfrente polis? Het zou mij niet verbazen als we daar binnen nu en 20 jaar keihard mee worden genaaid. Geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om in zoiets te investeren. Je hebt zelf geen enkele controle meer over je geld de komende 30 jaar.
Bedankt! En opzich mee eens hoor. Ik moet inderdaad ook nog zien dat die regels niet enorm nadelig gaan veranderen ;). Maar onder de huidige regels is het interessant om te doen. Dit lijfrenteverhaal is een miniem deel van mijn totale beleggingen, waaronder uiteraard ook gewoon de reguliere btc. Maar als ik dan toch in een lijfrente ga inleggen, dan had ik het wel fijn gevonden om dat in een proxy BTC te doen. Met die nieuwe voorgestelde vermogensrendamentheffing zitten we met onze KYC aangeschafte btctjes helaas ook niet zo gunstig als het naar 1miljoen/btc gaat :)

• anti elppa
_O-

maar dat zijn er wel meer dan tien toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:48:
[...]

_O-

maar dat zijn er wel meer dan tien toch?
Ik heb nog meer shitcoin portfolio's dan deze ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmsCjaYIfBFqjPx-0CfgiQH6SyE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZIi8VJRPI87SR8Q3FSih4CHC.jpg?f=user_large

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gevaarlijk bericht, lijkt erop dat mensen in de reacties denken dat hun seed inderdaad is gelekt. Voor de goede orde: Uit deze lijst worden 24 woorden gecombineerd voor je private key, volgens mij is het aantal mogelijke combinaties groter dan het aantal zandkorrels op de hele wereld (zelfs maal het aantal zandkorrels op de hele wereld?), dus no worries als je zoiets ziet langskomen. Er is zelfs een website met daarop alle private keys en je kunt ze stuk voor stuk aanklikken om het saldo te controleren, maar de kans dat je daarop iets tegenkomt met waarde is nihil, heb ook ooit een paar uur besteed door ze willekeurig aan te klikken :)

Zie je dit dus langskomen: Niets aan de hand.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMRGBmUX0AI6wYh?format=jpg&name=medium

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-11 22:24

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:00:
Gevaarlijk bericht, lijkt erop dat mensen in de reacties denken dat hun seed inderdaad is gelekt. Voor de goede orde: Uit deze lijst worden 24 woorden gecombineerd voor je private key, volgens mij is het aantal mogelijke combinaties groter dan het aantal zandkorrels op de hele wereld (zelfs maal het aantal zandkorrels op de hele wereld?), dus no worries als je zoiets ziet langskomen. Er is zelfs een website met daarop alle private keys en je kunt ze stuk voor stuk aanklikken om het saldo te controleren, maar de kans dat je daarop iets tegenkomt met waarde is nihil, heb ook ooit een paar uur besteed door ze willekeurig aan te klikken :)

Zie je dit dus langskomen: Niets aan de hand.
[Twitter]
[Afbeelding]
2048 tot de macht 24, idd succes daarmee!

Prachtig, cryptografie!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:03:
[...]

2048 tot de macht 24, idd succes daarmee!

Prachtig, cryptografie!
En dat is ongeveer evenveel als: ≈ 0.3 × the number of atoms in the visible universe, best wel veel idd :)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:56
E-Hoog schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:48:
[...]

Bedankt! En opzich mee eens hoor. Ik moet inderdaad ook nog zien dat die regels niet enorm nadelig gaan veranderen ;). Maar onder de huidige regels is het interessant om te doen. Dit lijfrenteverhaal is een miniem deel van mijn totale beleggingen, waaronder uiteraard ook gewoon de reguliere btc. Maar als ik dan toch in een lijfrente ga inleggen, dan had ik het wel fijn gevonden om dat in een proxy BTC te doen. Met die nieuwe voorgestelde vermogensrendamentheffing zitten we met onze KYC aangeschafte btctjes helaas ook niet zo gunstig als het naar 1miljoen/btc gaat :)
Je hebt vermogensrendamentheffing correct gespeld…
Ik mag je nu al!

• E-Hoog
elektriekert schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:38:
[...]

Je hebt vermogensrendamentheffing correct gespeld…
Ik mag je nu al!
Ik moet me natuurlijk wel een beetje aanpassen he ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
E-Hoog schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:22:
ff volhouden zal ik zeggen, ik verwacht dat die amerikaanse ETF's ook uiteindelijk hier komen. tenminste ik hoop het wel. Tuurlijk is Bitcoin in zelf beheer het hoogste rendament, maar neemt ook zeker risico met zich mee. ik ga uiteindelijk ook een deel in Bitcoin ETF's zitten om risico af te dekken.... COIN is korte termijn zeker prima, waarschijnlijk ook voor wat langere termijn, als Bitcoin echt mainstream wordt zal coinbase een enorme grote speler zijn.

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:37

resusaapje

h less

jvel92 schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:15:
Mijn maandelijkse DCA voor 75% in ETH en 25% in BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzUueHofTlwrReRkivgwH3tuZjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0jB2MToL2vDGfLhShdrdOhNz.png?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:24
Ik kwam vandaag deze sticker tegen tijdens een dagje Haarlem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2h8UItkBRSs2JZpL6cvkB3CcCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5DSDUyGOD8R6YH5Hsp6g3ZNP.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:56
_jero_813 schreef op maandag 29 april 2024 @ 00:08:
Ik kwam vandaag deze sticker tegen tijdens een dagje Haarlem.

[Afbeelding]
Boelliesj!
Lol

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9U7-PHVm9sixPlU1ahHwKpGuWsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmLh3Eu4M88blBflSXSTTAoa.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:59

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ben ik paar dagen even offline en WATSKEBEURT met mn AERO.
Helemaal door het putje.

Dat wordt geen oneindige vakantie maar blijven werken na vakantie

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 29 april 2024 @ 01:55:
Ben ik paar dagen even offline en WATSKEBEURT met mn AERO.
Helemaal door het putje.

Dat wordt geen oneindige vakantie maar blijven werken na vakantie
BTC

ETH

Altcoin naar keuze

• anti elppa
aan de heatmap te zien gaan we zo nog wel ff naar de 61.5

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Het leven is zo fijn als de zon schijnt!
Moon moet nog even wachten.

Fijne dag iedereen!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:02
anti elppa schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:48:
Liever gewoon alle liquiditeit ophalen bij de 57/58k.. zijn we daar maar van af :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Aeronaut schreef op zondag 14 april 2024 @ 12:00:
[...]

[Afbeelding]

Deze swings zijn niet te harden nee
}:|

Maar ook verplichte #hodl
Aanrader om rond halving op vakantie te gaan
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/353/279/e31.jpg

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 22:04
anti elppa schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:48:
snap het niet zo goed... enkele dagen geleden was de heatmap echt helemaal leeg tot 61k. Mensen zouden toch beter moeten weten ondertussen en niet al die risky leverage posities plaatsen?
Anyway. voor de mensen met verse fiat een mooi moment voor een DCA en we gaan nu weer up (maar neem aan dat blackrock de resterende muur tot 61k nog wel even liquideerd vanmiddag)

• anti elppa
brothermaynard schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:19:
[...]

snap het niet zo goed... enkele dagen geleden was de heatmap echt helemaal leeg tot 61k. Mensen zouden toch beter moeten weten ondertussen en niet al die risky leverage posities plaatsen?
Anyway. voor de mensen met verse fiat een mooi moment voor een DCA en we gaan nu weer up (maar neem aan dat blackrock de resterende muur tot 61k nog wel even liquideerd vanmiddag)
tja gaan gewoon hordes mensen toch weer long als het paar uur groen is. Dan krijg je dit

• brothermaynard
anti elppa schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:25:
[...]

tja gaan gewoon hordes mensen toch weer long als het paar uur groen is. Dan krijg je dit
ik ben met de verse fiat van eind april ook langzaam weer aan het instappen, maar maak wel posities met liquidatiewaarde die onder de 50k grens ligt. ook dan kan ik op mijn bek, maar die zie ik niet snel gebeuren en dan is het een 'normaal beleggingsrisico

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-11 14:55
Als je de heatmap op 3 maand zet....dan is er op 50k een paar miljard op te halen....

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Die drang van ETH holders om zich te distantiëren van de andere shitcoins is aandoenlijk.

Komende jaren zal ook dat luchtkasteel ineenstorten. Waarom?

Scenario 1: de bubbel gaat verder leegstromen, liquiditeit neemt af en de relevantie van ETH voor zover daar sprake van was verdwijnt helemaal.
Scenario 2: ETH weet de hype te behouden. Wordt vervolgens kapot gereguleerd. Smart contract = financiële dienstverlening / een financiëel product = opbrengststroom = belasting = controle/vergunning = rekt. Daarbij moet de lobby van de bancaire sector niet worden onderschat, decentrale financiering is een bedreiging voor de sector. Overheden hebben ook baat bij centralisatie (controle en macht).

Daarom zullen institutionele partijen ook niet instappen in ETH zoals ze nu met BTC wel doen. En gaat die ETH ETF er niet komen. En zal ETH als security worden bestempeld.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-04-2024 09:39 ]

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:05
Afca_020 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:31:
Als je de heatmap op 3 maand zet....dan is er op 50k een paar miljard op te halen....
Yep, als je op een wat grotere schaal wil kijken is de map van Coinglass iets minder geschikt, maar die van
DecenTrader geeft dan een vollediger beeld. Het lijkt mij (en vele anderen hier) zeer reëel dat we op z'n minst naar 57/58k gaan. 52k zie ik ook nog wel gebeuren, is 'slechts' 15% daling vanaf hier (en 30% vanaf de top).

• anti elppa
Afca_020 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:31:
voor 50k heb je wel echt een heel dik event nodig. Maar goed, wie weet, kans is nooit 0 bij btc

• Moiety
BTC100K2021 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:34:
[...]

Die drang van ETH holders om zich te distantiëren van de andere shitcoins is aandoenlijk.

Scenario 1: de bubbel gaat verder leegstromen, liquiditeit neemt af en de relevantie van ETH voor zover daar sprake van was verdwijnt helemaal.
Scenario 2: ETH weet de hype te behouden. Wordt vervolgens kapot gereguleerd. Smart contract = financiële dienstverlening / een financiëel product = opbrengststroom = belasting = controle/vergunning = rekt.

Daarom zullen institutionele partijen ook niet instappen in ETH zoals ze nu met BTC wel doen. En gaat die ETH ETF er niet komen. En zal ETH als security worden bestempeld.
Ok
BTC —> SOL —> OTHERS

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Scenario 2: ETH weet de hype te behouden. Wordt vervolgens kapot gereguleerd. Smart contract = financiële dienstverlening / een financiëel product = opbrengststroom = belasting = controle/vergunning = rekt. Daarbij moet de lobby van de bancaire sector niet worden onderschat, decentrale financiering is een bedreiging voor de sector. Overheden hebben ook baat bij centralisatie (controle en macht).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kL0JsBb12ow7FyPSxaaxjvWpTmM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NvOJ8PdtY2nJ00c0hveMvNV1.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-11 22:24

NeoflexNL

Forever young

Morgen 12 uur Kamino airdrop. Wordt ook gelijk gelist op Kucoin, nice!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• jvel92
  • Nu online

Daarbij moet de lobby van de bancaire sector niet worden onderschat, decentrale financiering is een bedreiging voor de sector. Overheden hebben ook baat bij centralisatie (controle en macht).
Wow... Een Bitcoin maxi die waarschuwt dat decentrale financiering een bedreiging is voor de bancaire sector.

Zie hier het failiet van een BTC maxi en de geboorte van een profit maxi.

_O-

Ondertussen loopt dezelfde bancaire sector keihard te lobbyen voor de goedkeuring van een Ethereum ETF.

Overigens is BTC is ook niet immuun voor regulatie. Zie de ontwikkelingen van afgelopen week rondom wallet's in de USA. Link: https://cointelegraph.com...t-united-states-crackdown.

[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 29-04-2024 12:03 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Eigenlijk weinig verandering, beetje heen en weer kabbelen boven de 60k. Zie het als een mooie consolidatie, only way is up hierna :)

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

jvel92 schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:02:
[...]

Wow... Een Bitcoin maxi die waarschuwt dat decentrale financiering een bedreiging is voor de bancaire sector.

Zie hier het failiet van een BTC maxi en de geboorte van een profit maxi.

_O-

Ondertussen loopt dezelfde bancaire sector keihard te lobbyen voor de goedkeuring van een Ethereum ETF.

Overigens is BTC is ook niet immuun voor regulatie. Zie de ontwikkelingen van afgelopen week rondom wallet's in de USA. Link: https://cointelegraph.com...t-united-states-crackdown.
Ik zeg dat de bancaire sector die potentiële ontwikkeling van ETH als bedreiging zal zien. Ik heb geen medelijden met banken.

Het is mij al bekend dat ETH holders slecht tegen kritiek kunnen, want "hun" shitcoin is anders dan de rest. Maar dat denkt de XRP army ook, en de ADA fanboys ook.

Het is mijn mening dat alle 9999+ alts parasiteren op het succes van BTC en meer kwaad doen dan dat ze aan oplossingen bieden. Maakt dat mij een profit maxi of jou een gefrustreerde shitcoin maxi die toe nu toe in deze cycle niet de returns ziet maar wel het extra risico loopt t.o.v. BTC?

In plaats van digitaal modder gooien heb ik liever een inhoudelijk reactie waarom mijn stelling onjuist zou zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-04-2024 12:54 ]

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02:01
Wel benieuwd of we nu echt rond de bodem zitten voorlopig, of dat we nog even door dumpen komende zomer maanden.

In ieder geval kan er nog flink wat af bij menig altcoin, al zitten er veel intussen rond de koersen van een half jaartje terug.

• jvel92
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:53:
[...]

Ik zeg dat de bancaire sector die potentiële ontwikkeling van ETH als bedreiging zal zien. Ik heb geen medelijden met banken.
Banken kunnen de ontwikkeling van ETH zien als een bedreiging maar ook als een kans. Het stadium waarin BTC en ETH alleen werd gezien als een bedreiging zijn we mijn inziens al voorbij. Blackrock en co beginnen het nu te omarmen als een kans. Zie ETF aanvragen en het feit dat Blackrock een onchain fonds is gestart op ETH. Maar ook partijen als Visa, Stripe en PayPall die onchain betalingen aabieden of hun eigen stablecoin beginnen.

Zie hier voorbeelden van institutionele adoptie.
Het is mij al bekend dat ETH holders slecht tegen kritiek kunnen, want "hun" shitcoin is anders dan de rest. Maar dat denkt de XRP army ook, en de ADA fanboys ook.
Dit is een zinloze discussie. Ik beweer ook niet dat ETH beter is dan BTC of andersom. Beiden hebben hun sterke en zwakke punten en dat maakt ze uniek. Verschil tussen BTC en ETH vs de rest van de alt's is dat eerst genoemden institutionele interesse hebben en de rest op dit moment niet.

Dat maakt ETH op de langere termijn een veiligere keuze dan de overige alt's. BTC is uiteraard een nog veiligere keuze, maar de risk vs reward verhouding ligt daar ook anders.
Het is mijn mening dat alle 9999+ alts parasiteren op het succes van BTC en meer kwaad doen dan dat ze aan oplossingen bieden. Maakt dat mij een profit maxi of jou een gefrustreerde shitcoin maxi die toe nu toe in deze cycle niet de returns ziet maar wel het extra risico loopt t.o.v. BTC?
Heb met mijn PF een ruime 3x gedaan dit jaar en mijn winsten o.a. richting BTC genomen. Als ik alleen in Bitcoin had geinvesteerd, had ik nu minder BTC gehad. Dus deze "shitcoin maxi" is verre van gefrustreerd.
In plaats van digitaal modder gooien heb ik liever een inhoudelijk reactie waarom mijn stelling onjuist zou zijn.
Die inhoudelijke reactie staat er wel degelijk. 1) Je waarschuwt tegen de lobby van de bancaire sector: -> dezelfde sector loopt te lobbyen voor goedkeuring van de ETH ETF. 2) Je waarschuwt dat regulatie Ethereum kapot gaat maken -> dezelfde regulatie kan BTC ook raken (zie mijn link m.b.t. wallets).

Een ETF is een vorm van regulatie en controle. Overheden kunnen Bitcoin en Ethereum niet stoppen, dus kiezen ze voor controle d.m.v. een ETF. Hetzelfde hebben ze gedaan met Goud. Hetzelfde doet China met de BTC en ETH ETF in Hong Kong. En hetzelfde zal gebeuren met ETH.

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

jvel92 schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:29:
[...]

Banken kunnen de ontwikkeling van ETH zien als een bedreiging maar ook als een kans. Het stadium waarin BTC en ETH alleen werd gezien als een bedreiging zijn we mijn inziens al voorbij. Blackrock en co beginnen het nu te omarmen als een kans. Zie ETF aanvragen en het feit dat Blackrock een onchain fonds is gestart op ETH. Maar ook partijen als Visa, Stripe en PayPall die onchain betalingen aabieden of hun eigen stablecoin beginnen.

Zie hier voorbeelden van institutionele adoptie.

[...]

Dit is een zinloze discussie. Ik beweer ook niet dat ETH beter is dan BTC of andersom. Beiden hebben hun sterke en zwakke punten en dat maakt ze uniek. Verschil tussen BTC en ETH vs de rest van de alt's is dat eerst genoemden institutionele interesse hebben en de rest op dit moment niet.

Dat maakt ETH op de langere termijn een veiligere keuze dan de overige alt's. BTC is uiteraard een nog veiligere keuze, maar de risk vs reward verhouding ligt daar ook anders.

[...]

Heb met mijn PF een ruime 3x gedaan dit jaar en mijn winsten o.a. richting BTC genomen. Als ik alleen in Bitcoin had geinvesteerd, had ik nu minder BTC gehad. Dus deze "shitcoin maxi" is verre van gefrustreerd.

[...]

Die inhoudelijke reactie staat er wel degelijk. 1) Je waarschuwt tegen de lobby van de bancaire sector: -> dezelfde sector loopt te lobbyen voor goedkeuring van de ETH ETF. 2) Je waarschuwt dat regulatie Ethereum kapot gaat maken -> dezelfde regulatie kan BTC ook raken (zie mijn link m.b.t. wallets).

Een ETF is een vorm van regulatie en controle. Overheden kunnen Bitcoin en Ethereum niet stoppen, dus kiezen ze voor controle d.m.v. een ETF. Hetzelfde hebben ze gedaan met Goud. Hetzelfde doet China met de BTC en ETH ETF in Hong Kong. En hetzelfde zal gebeuren met ETH.
Fair enough. :)

Moon

• Guere
Het is wat stilletjes hier vanwege langdurige consolidatie. Zo zonder greedy weirdos, crash-huilers, rendament-discussies of shillende shitcoiners is er weinig inspiratie voor grappige stripjes :N

Dan maar een random iets. Heb een mapje voor 'afgeronde plaatjes/memes waarvoor ik nog geen relevante chat voorbij heb zien komen'...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLvBeG5LUkkGOX_r5SQ9-Vs_aN8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u2sboBrHFPMjX5GacHyZMG6K.png?f=user_large

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Guere schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:36:
Het is wat stilletjes hier vanwege langdurige consolidatie. Zo zonder greedy weirdos, crash-huilers, rendament-discussies of shillende shitcoiners is er weinig inspiratie voor grappige stripjes :N

Dan maar een random iets. Heb een mapje voor 'afgeronde plaatjes/memes waarvoor ik nog geen relevante chat voorbij heb zien komen'...

[Afbeelding]
Consolidatie of angst voor stagflatie? https://nieuws.btcdirect....latie-angsten-in-amerika/ . Zal mijn DCA inleg wel goed doen de komende weken... HODL :+

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
De afgelopen zomers zaten we in ieder geval in een bearmarket. Maar of het deze zomer ook het geval zal zijn is gewoon lastig te zeggen...

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• brothermaynard
Storm90 schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:44:
[...]

Consolidatie of angst voor stagflatie? https://nieuws.btcdirect....latie-angsten-in-amerika/ . Zal mijn DCA inleg wel goed doen de komende weken... HODL :+
beter even wachten. volgens de heatmap is het gebied tussen 62 en 61k weer aardig ingevuld met longs. Grayscale gaat zo weer zijn dagelijkse dump initieren en dan kan de koers zomaar naar 61k of kort daaronder droppen

• jvel92
  • Nu online
Lees de laatste dagen ook niet zulke goede verhalen over ionet o.a. rondom de founder. Is hier de afgelopen weken ook weleens genoemd als interessant project. Doe je onderzoek als je hier nog in wilt investeren.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

brothermaynard schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:31:
[...]

beter even wachten. volgens de heatmap is het gebied tussen 62 en 61k weer aardig ingevuld met longs. Grayscale gaat zo weer zijn dagelijkse dump initieren en dan kan de koers zomaar naar 61k of kort daaronder droppen
Daar gaan we al.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:36:

[Afbeelding]
Hij had af geweest als je BTC100K2021 nog op zn shirtje kwijt had gekund.

Verwijderd

Mijn TA na langdurig onderzoek wijst op max 2 mogelijkheden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MMDsuIm.jpeg

• Bushalte
  • Laatst online: 08:15
Up dan graag. 420k rond september 2025, lukt dat?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Moiety
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:12:

[Afbeelding]
Je vergeet deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8G9edmN26wp_PKFlSa0ATdA4bmQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vr3P0ip2ZztYZlckReQ2WRpP.gif?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:02
Mini moontje

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Alpina
  • Nu online
Mijn altcoin:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-3yMM8ZAVj_mQ-a8C5FrK9O-70=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IyDJvIsat08Z5auTegd4xURy.gif?f=user_large

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:28
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:12:

[Afbeelding]
Nja, ik zou zeggen een mogelijkheid - ergens tussen het groene en het rode lijntje in.

• Guere
exelletor schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:40:
[...]
Nja, ik zou zeggen een mogelijkheid plausibel
FTFY

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Srfj9R29-fBVxj8EM06-BMeUL8o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/15S8P6NiGdkBcbUcQINqzQqu.jpg?f=user_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Alpina schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:39:
[...]

BTC

ETH

Altcoin naar keuze
Ik schreeuw hel, maar in praktijk:

1 BTC op vloer gekocht deze run.

<+1.5 jaar BTC magie>

Altcoin casino

Wat fiat gewonnen, wat satjes verloren

Is nu tussen 4 en 6 BTC aan waarde.

Tuurlijk 1 btc = 1 btc, maar 1=4 of meer is ook leuk :+

Even nog een weekje genieten en dan terug naar harde realiteit om nog een jaartje af te wachten voor de top om toch een Koreaan te parkeren voor de deur

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• brothermaynard
Aeronaut schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:11:
[...]

<+1.5 jaar BTC magie>

Altcoin casino

Even nog een weekje genieten en dan terug naar harde realiteit om nog een jaartje af te wachten voor de top om toch een Koreaan te parkeren voor de deur
ik ken geen koreaanse autos van 4 btc waarde... Wat heb je op het oog dan??

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 14:26

• jvel92
  • Nu online
[...]

<+1.5 jaar BTC magie>

Altcoin casino

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwem-AAATj4eT6vDFnslOP-692s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HvsfX3nhhdnVEz3uc5rDEHg0.jpg?f=user_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 14:26

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

brothermaynard schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:16:
[...]

ik ken geen koreaanse autos van 4 btc waarde... Wat heb je op het oog dan??
Ehm, niet. Niet alles natuurlijk.

Maar kia sorento en/of hyundai Santa Fe zal je nu 1 btc kosten/stuk

Voor EV
kia EV9 / Hyundai Ioniq 9 / Ioniq 5 N iets meer dan 1 btc kosten

En all out zou dan Kia EV9 GT zijn. Wss 1.3 btc met huidige btc prijs..

Komen nog leuke autos tegen eind 2024

• Gaitie73
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-08-2024
[...]

Is de top niet oktober 2024?

De meningen verschillen daar nogal over.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Gaitie73 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:31:
[...]

Nog eerder met pensioen. Mooi

Alweer 23:30… jongens niet te hard btc laten vallen. Ik reken op jullie

[ Voor 14% gewijzigd door Aeronaut op 29-04-2024 17:34 ]

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:28
Gaitie73 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:31:
[...]

Nu is het nog meer koffiedik kijken dan in oktober.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RrDl8ZMCQ26o-dIwJcRqWWJexI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/90NSvyoePXsWjAQS9qqwTuzg.jpg?f=user_large

• Gaitie73
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-08-2024
exelletor schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:35:
[...]

Dat is het.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
exelletor schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:35:
[...]

Maar is het in oktober dan niet ook veel koffiedik kijken wat in 2025 gaat gebeuren? Dat weet toch niemand?

• Alpina
  • Nu online
Knip, offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 29-04-2024 22:13 ]

• Wispe
  • Niet online
Knip, offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 29-04-2024 22:13 ]

• anti elppa
eens zien of we er nog doorkomen vandaag of morgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6bb2vAb_K-SnaDmLd3u4e1LJ50=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6wMldcJAXq8MgcxMRq26z0TH.png?f=fotoalbum_large

• Pinsa
  • Nu online
Knip, offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 29-04-2024 22:12 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Geen idee of deze partij ook maar enige goede reputatie heeft en überhaupt naar de code heeft gekeken (vermoed van wel met 7 minor issues), maar ik vind het prima nieuws:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMV5LEgW0AAM1jj?format=jpg&name=medium

• Bushalte
  • Laatst online: 08:15
Wispe schreef op maandag 29 april 2024 @ 18:16:
[...]

Ik zit ook niet bij Eneco. ;)
Het is natuurlijk wachten tot de rest komt

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• FrambozenTaart
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:47:
[...]

Dan flikker ik die panelen wel weer van het dak en maak ik er een terras van.

Morgen drukken we 10% van de totale som in de hypotheek, zul je zien dat wanneer ik mijn huisje gelijk heb ze die als vermogen in box 3 drukken.

Maar maakt mij allemaal niet uit, ze maken mij de pis niet lauw.

Ik bouw zelf wel een feestje tussen de regeltjes door.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pinsa schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:48:
[...]

Ronduit belachelijk! Denk dat veel Eneco klanten of opstappen met een boete of de omvormer veelzijdig gaan uitzetten. De regering kan hier ook op inspelen, eerst burgers lekker maken met subsidies op zonnepanelen, dan mogen ze voor mij ook investeren in gedeelde batterijen o.i.d.
Voor gratis stroom betalen het moet niet gekker worden :?

OT wen moon?
1 gouden regel: Nooit iets aanschaffen waar subsidie voor wordt gegeven want dat betaal je uiteindelijk dubbel en dwars terug.

Moon soon.

XRP = trash

• Wispe
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 29 april 2024 @ 20:47:
[...]

True.
Eerst maar vergunning krijgen, kan nog altijd het laten zitten. Heb ook vergunning nodig voor airco, dat zit ook bij de aanvraag in. :+

• Pinsa
  • Nu online
Knip, offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 29-04-2024 22:12 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:32
Wanneer weer flinke actie op de chart? Naar boven of beneden; het maakt mij niet uit. Alles beter dan over zonnepanelen praten 7(8)7

Stack Sats

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:48:
[...]

Ronduit belachelijk! Denk dat veel Eneco klanten of opstappen met een boete of de omvormer veelzijdig gaan uitzetten. De regering kan hier ook op inspelen, eerst burgers lekker maken met subsidies op zonnepanelen, dan mogen ze voor mij ook investeren in gedeelde batterijen o.i.d.
Voor gratis stroom betalen het moet niet gekker worden :?

OT wen moon?
Ieder weldenkend mens is daar allang weg lijkt me.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wen :?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[..]
En nu weer ontopic.

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 29-04-2024 22:33 ]

Pagina: 1 ... 131 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!