[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.128.558 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
twit schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:07:
Voor degenen die BNB na Binance vertrek wel hebben aangehouden. Staat dit bij jullie gewoon op de ledger of is er nog ergens een interessante plek om het tegen een % te staken of in een validator te zetten oid? Ik zat net eens te kijken wat een jaartje ETH staken me heeft opgeleverd (in ETH dan.. laten we het maar niet over BTC value hebben) en dan is het toch eigenlijk zonde dat die BNB stack niet ook nog wat gegroeid is. Er is niet zoiets als LIDO voor BNB zo te zien?
ByBit is een optie, deze geeft 4.33% APR
op PcS kan je het ook gebruiken in een LP met een ander muntje, BNB wordt veel gebruikt natuurlijk hiervoor

tenzei je BNB astronomisch veel is dan op Ledger zetten

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2024 09:38 ]

nothing stops this train

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:22
Kenya schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 08:18:
Zijn er hier nog andere gebruikers die van Bitvavo onderstaand bericht hebben ontvangen via de mail?

We willen u waarschuwen om extra voorzichtig te zijn: uit een recente melding aan ons blijkt dat u deel uitmaakt van een beperkte groep gebruikers van wie de persoonlijke gegevens mogelijk zijn blootgesteld aan derden. Dit omvat:

voor- en achternaam
e-mailadres
woonadres
bankrekeningnummer (IBAN)
recent handelsvolume

laatste 3 cijfers van uw telefoonnummer
We willen benadrukken dat uw tegoeden veilig zijn.

We hebben geen enkele aanwijzing dat wachtwoorden openbaar zijn.

Heel eerlijk baal ik hier ontzettend van, het geeft geen veilig gevoel als je tegoeden en en woonadres bij derden liggen en zeker niet met crypto 😒. Wachtwoord heb ik al aangepast, jullie nog tips om hier mee om te gaan?
Heel erg bagger dat Bitvavo dit soort gegevens niet goed beveiligt heeft, moet niet kunnen. Ben benieuwd of ze je ergens tegemoet mee komen. Je zou ook je oude account kunnen laten verwijderen en een nieuw account aanmaken eventueel?

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:22
Deze babe nog even voor Kingsday :)F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85-Qca7vOdVaWby2yW8vb3LE7Ng=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ZYDXDUEr9CGULtIHo0FI2SZ.jpg?f=user_large

Fijn weekend allemaal enjoy!

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 27-04-2024 09:37 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:33:
[...]

ByBit is een optie, deze geeft 4.33% APR
op PcS kan je het ook gebruiken in een LP met een ander muntje, BNB wordt veel gebruikt natuurlijk hiervoor

tenzei je BNB astronomisch veel is dan op Ledger zetten
Het is een leuke stack maar ByBit vertrouw ik dat bedrag nog wel toe als ik zie wie daar hier allemaal gebruik van maken. Thanks! Dat is een leuke meevaller om zo even te vinden op za ochtend :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:44

Vis

Kenya schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:00:
[...]

Helaas wel ingevuld, nu gewijzigd naar een fake adres 🫠. Velden zijn verplicht om in te vullen 😐.
Nope, niet verplicht hier in mijn geval, en DCA er al jaren.

Een NL bankrekening is in principe voldoende voor hun om te weten dat je woonachtig in NL bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 27-04-2024 09:49 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:13
anti elppa schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 08:42:
[...]

thanks, scheelt mij weer copy pasten
You’re welcome. Die post is een perfecte template om te gebruiken voor alle weakhands. Nu nog een mooie terughalen over de drek die naar de vinkentering gaat alvorens door het putje te gaan.

Stack Sats

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:02:
[...]

You’re welcome. Die post is een perfecte template om te gebruiken voor alle weakhands. Nu nog een mooie terughalen over de drek die naar de vinkentering gaat alvorens door het putje te gaan.
nuff said

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-U96wZqrYttP2HgxxdNupRWvlUE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsnBdV6NijDnXNrQ9pk6kQCs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbBI98-BBMciDHKo5b49fWrIy1o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLmUUivsclX7wEdjO3fVP-BWI0I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
wat een vent ook he, love it 😂

nothing stops this train

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:28
Vis schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 09:48:
[...]

Een NL bankrekening is in principe voldoende voor hun om te weten dat je woonachtig in NL bent.
Want een NL bankrekening betekent dat je in Nederland woonachtig bent? Of doel je op verstrekken van je adresgegevens via iDin?

• Vis

Vis

exelletor schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:38:
[...]

Want een NL bankrekening betekent dat je in Nederland woonachtig bent? Of doel je op verstrekken van je adresgegevens via iDin?
Omdat Bitvavo geregistreerd is bij DNB hebben ze toch al alle gegevens van hun klanten etc ja.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:45

Darrell

Fiat moonboy

Groen paaltje op bitcoindag zou fijn zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xqRImDDNpjHAh44qCx8c4nFjQA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ylwQUkHS7W7RodqvUKolwnOt.png?f=fotoalbum_large

All hail the king.

[ Voor 81% gewijzigd door Darrell op 27-04-2024 11:30 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
Ik was vanmorgen lekker bezig met mijn dagelijks rondje joggen over de plaatselijke boulevard, loop ik ineens een man met btc t-shirt tegemoet. We knikte naar elkaar, ik gaf hem een dikke duim. Er verscheen een mooie glimlach op onze gezichten O+

Toevallig niet iemand van hier?

Zero.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:24

BeyondThunder

Lost Lightning

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:32:
Ik was vanmorgen lekker bezig met mijn dagelijks rondje joggen over de plaatselijke boulevard, loop ik ineens een man met btc t-shirt tegemoet. We knikte naar elkaar, ik gaf hem een dikke duim. Er verscheen een mooie glimlach op onze gezichten O+

En jij je bitcoinschoenen aan?

• Pelox
Darrell schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 11:42:
[...]

En jij je bitcoinschoenen aan?
Nee helaas niet.. :-(

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nyayfNV2S9sq0IiTZ07qVWO-9Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KYSJCoVgFvFn5KFVIUE93iMi.gif?f=user_large

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

baba420 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 08:14:
Bitcoin wordt op de rommelmarkt gedumpt zo te zien. 6 cent soon.
Het is wachten op de inkooptip van mevrouw Vos.

XRP = trash

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:24
Wat mensen allemaal wel niet proberen te verkopen om hun Shiba coins te stacken! Afgetrapte schoenen, doorgeroest gereedschap en heel veel vieze knuffels….

• Kol Nedra

Ik zou zeker iemand aanspreken die BTC logo oid heeft, ikzelf zal nooit ermee lopen.
enige wat ik wellicht zou dragen is een pet/shirt oid waar HODL op staat. dat is duidelijk genoeg voor mensen die in Bitcoin zitten, maar een normie zal HODL niet begrijpen

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:24

NeoflexNL

Forever young

Ik was even lekker op de boulevard vanochtend, heerlijk even weer onder de mensen..

Loopt er een kerel met een raketjes zwembroek langs en steekt z'n duim op hahah!

Misschien had het iets met m'n bitcoin shirt te maken. Iemand van hier misschien?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:52

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Donkerrode porto, altseason wen?

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Pelox
NeoflexNL schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:21:
Ik was even lekker op de boulevard vanochtend, heerlijk even weer onder de mensen..

Loopt er een kerel met een raketjes zwembroek langs en steekt z'n duim op hahah!

Misschien had het iets met m'n bitcoin shirt te maken. Iemand van hier misschien?
Wie gaat er nou hardlopen met een zwembroek aan.. 8)7

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:13:
[...]

Ik zou zeker iemand aanspreken die BTC logo oid heeft, ikzelf zal nooit ermee lopen.
enige wat ik wellicht zou dragen is een pet/shirt oid waar HODL op staat. dat is duidelijk genoeg voor mensen die in Bitcoin zitten, maar een normie zal HODL niet begrijpen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9BNgnpNia14n8KmBZ5OZhvYrBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIXA1dYeQnIjG6xEKeYEI0zW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWYJnWXAMMNFvlITqQlLNB3KMT4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8V4e2maQYc1rxwsaI1jdChsn.jpg?f=fotoalbum_large

:')

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 14:26

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4Ytb3BTbhsld0ZaGyrfot59CEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3YMNzVgbNnfwcuYiFUtyOgxu.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Ether lijkt er zin in te hebben op deze saaie dag.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:31
Iedereen is zijn fiat op Koningsdag aan het stuk slaan. Geen buys vandaag

• Kol Nedra
een Bitcoin-spel op de vrijmarkt gevonden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1MwQvdjKyNl-I3Y3h1xGnAJlgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G4GRGpoaqogEPdNUE7GDIj1m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wn2XxopolVrbDMehMK_aOoT3yMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qTxeC55O4SreEjn7aFarULhn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 123% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2024 16:21 ]

nothing stops this train

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ben benieuwd of @Coldcat oude gebruikte USB sticks heeft gevonden en of hij nu de multimiljoenmiljardairste van de SC is.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Chaes schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 09:10:
AERO houdt zich erg sterk inderdaad, mooi om te zien.
Hield zich sterk. Dunne Aero vandaag.

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:17
Nou geen extra BTC voor mij helaas ;(
Zit al vanaf vanmorgen 7 uur, maar heb nog niks verkocht :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVY2dS9AzLgXGm8A-wZ4qPsOfrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4sunYcIzXbVVnegqZTGYPOJG.jpg?f=fotoalbum_large

Hier iemand interesse?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Mr. Unexist schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 17:28:
Nou geen extra BTC voor mij helaas ;(
Zit al vanaf vanmorgen 7 uur, maar heb nog niks verkocht :/
[Afbeelding]

Hier iemand interesse?
Hé ik heb je gezien!

Mocht helaas niet proberen dus maar doorgelopen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Republic First Bank omgevallen in de US. Weer een bank minder door de rentes. Als de shit komt, dan komt het als een storm over ons heen!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Coldcat schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:13:
Republic First Bank omgevallen in de US. Weer een bank minder door de rentes. Als de shit komt, dan komt het als een storm over ons heen!
Toch maar op het juiste moment ingestapt dan. Benieuwd hoeveel Nederlanders straks toch maar weer een accountje aanmaken op coinbase of bitvavo.

Overigens had ABN gisteren tijdelijk mijn pas geblokkeerd... Na mijn administratie toch maar weer een klein bedrag overgemaakt naar Bitvavo en toen werd ik eruit geschopt. Of het een foutje was? Of een veiligheids mechanisme vanwege "vreemd gedrag".... kon er na een paar uur toch weer in

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:13:
Kom ik even goed weg. Ik had mijn life savings staan bij first republic bank.

The bank's stock price has tumbled from just over $2 at the start of the year to about 1 cent on Friday, leaving it with a market capitalization below $2 million.

Rugpull 2.0.

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 27-04-2024 18:53 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:43
Wen moon? $Hemule island is te Koop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iMO0sgBI-q4n0STxk4-8-e9_mbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TKswj3kYrYqtpXDWqnrfwcRm.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dit is toch glimmer island :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

[ Voor 87% gewijzigd door knakworst op 27-04-2024 19:46 ]

• Wispe
  • Niet online
Lijkt me vet om te hebben, maar lees dat door de jaren veel eigenaren heeft gehad. Waarom zou je toch verkopen als je het toch kunt betalen en leuk is voor de heb?

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-11 19:27
Mooie pump, wat is there on the hand?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Amens schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:57:
Bank failliet :?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Amens schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:57:
De YEN gaat naar de klote en hier en daar een bankje, exact de reden dat Bitcoin bestaat en daarom stijgt de koers. De Dollar volgt spoedig, dan volgt ook een nieuwe ATH in USD.

HODL.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:01:
[...]

De YEN gaat naar de klote en hier en daar een bankje, exact de reden dat Bitcoin bestaat en daarom stijgt de koers. De Dollar volgt spoedig, dan volgt ook een nieuwe ATH in USD.

HODL.
De yen is vrijdagavond inderdaad nog even GEKELDERD. 170 yen voor een euro.

Ik ben er in oktober vorig jaar geweest, 160 yen op een euro. 2020 115 yen op een euro. Ja hotels zijn duur. Maar uot eten is alsof je in Bali bent.

Die Japanners zijn een beleeefd volkje en ze zeggen niets. Maar ze worden keihard genaaid met die 20 jaar Abenomics, een rentestand van nul, en een achterlijk hoge staatsschuld.

Hopelijk zijn ze verstandig en stoppen ze alles in bitcoin. Want de yen is de turkse lira 2.0.

115 naar 170 in 4 jaar is dus even 50 procent devaluatie. Ten opzichte van de euro. Ten opzichte van de dollar dus nog veel meer.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 27-04-2024 20:08 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:01:
[...]

HODL.
In het weekend? Futures zijn ook dicht toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:10:
[...]

In het weekend? Futures zijn ook dicht toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PKe0XBCpjsX4gbAK82xi_sg9Rn0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dZsJ94iJAJXEenklni9l3UW2.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Nee was serieus. Dat de yen rekt gaat is oud nieuws van vrijdag.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

First we pump then we dump.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y8OFphtUTXua5-tmOc1RWZzYZg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1yw4aFw7JtzwAZ2KdlXq4blc.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:23:
[...]

Nee was serieus. Dat de yen rekt gaat is oud nieuws van vrijdag.
Oh sorry, ik wist niet dat ik dingen die gisteren zijn gebeurd niet nogmaals mocht aanhalen, excuses.

• Wispe
  • Niet online
Dat wordt een weekje op vakantie voor Taro.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:28:
[...]

Oh sorry, ik wist niet dat ik dingen die gisteren zijn gebeurd niet nogmaals mocht aanhalen, excuses.
Ik had je ook gewoon weer kunnen rapporteren he?

• Randy333
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 06-12-2024
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je geld terug kan storten naar je rekening?
Ik heb op mijn telefoon coinbase wallet. Ik een gedeelte naar mijn bankrekening toe sturen.
Moet ik het dan eerst weer op CoinBase zetten?

Dank u!

• Kol Nedra
ETH/BTC, lets gooooo!
ETH spot etf insidenews bekend?, die spot etf komt er gewoon 🙂

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2024 20:37 ]

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:35:
ETH/BTC, lets gooooo!
Las van de week dat de kans er dik in zit dat het wordt afgekeurd in mei.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:28

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Randy333 nee. Diamond hands baby :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:35:
ETH/BTC, lets gooooo!
En los daarvan zit ETH/BTC op een erg mooi punt in een erg lang spelend patroon, zo lang als dat houdt is het doel verder omhoog richting de 0.066:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/npvtwxOPMiRZy2PsJBAz9iHiUxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JBdSSfBD8NDUcxh1YZazo6LU.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:34:
[...]

Ik had je ook gewoon weer kunnen rapporteren he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PKe0XBCpjsX4gbAK82xi_sg9Rn0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dZsJ94iJAJXEenklni9l3UW2.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:38:
[...]

Las van de week dat de kans er dik in zit dat het wordt afgekeurd in mei.
alleen maar goed als het nog ff uitstellen, ik bedoel als ie later goed gekeurd wordt zit er ook meer fomo in samen met Bitcoin (na halving effect)

nothing stops this train

• Vis

Vis

Randy333 schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:34:
Ik heb op mijn telefoon coinbase wallet. Ik een gedeelte naar mijn bankrekening toe sturen.

Dank u!
Niemand casht hier in dit topic terug uit in fiat.

Het is de bedoeling om voor altijd in Satoshi's te blijven.
We are not the same.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:55
Huh die staan veilig op de blockchain hoop ik

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02

Dank u!
Ja, het moet weer terug naar Coinbase. Zoals meerderen eigenlijk al verteld hadden had je eerder dat hele Coinbase wallet niet moeten hoeven downloaden en daar je crypto naartoe overboeken (als je enkel euro's wou hebben). Dus je crypto moet weer terug naar Coinbase (of een andere broker).

Alleen brokers zoals Coinbase (of Kraken, Bitvavo, Coinmerce enz) kunnen/mogen het naar euro's converteren zodat zij het vervolgens naar jouw bankrekening kunnen overboeken.

Let wel goed op dat je naar het juiste (crypto)adres verstuurt en daarbij het juiste netwerk gebruikt. Dus NIET terugsturen naar het adres waar je het eerder van ontvangen hebt, maar versturen naar het adres waarvan Coinbase zegt dat je het naar moet versturen!
Lees eventueel eerst goed de supportpagina's van Coinbase door voor alle zekerheid.

En probeer het anders eerst met een kleine hoeveelheid, om niet direct alles te verliezen als het toch fout mocht gaan. Je hebt dan wel 2x netwerkkosten als je later de rest wilt verzenden, dus dat moet je dan voor lief nemen.

[ Voor 27% gewijzigd door Eegee op 27-04-2024 21:28 ]

• Stovirpi
Heeft er iemand hier nog meer problemen met inloggen op Bybit?

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:13:
Heeft er iemand hier nog meer problemen met inloggen op Bybit?
.com of .nl? Hier werkt .nl prima.

• Kol Nedra
$KAS
$LTC

beide interessant 👀

nothing stops this train

• Stovirpi
Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:14:
[...]

.com of .nl? Hier werkt .nl prima.
.com niet, .nl niet en ik kom niet meer in de app. Een paar uur geleden werkte alles nog naar behoren.

Stack Sats

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:44

resusaapje

h less

Dank u!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhsN24y6BMcgoRB0UILKzLE9PSc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2si7yv6Oj2iLBminyjwkz8o5.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Stovirpi
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:19:
[...]

.com niet, .nl niet en ik kom niet meer in de app. Een paar uur geleden werkte alles nog naar behoren.
Zojuist contact gehad met de helpdesk. Zij kunnen geen account vinden op basis van de gegevens die ik beschikbaar stelde. Waarbij ik 100% zeker weet dat ik het juiste e-mailadres én mobiele nummer gedeeld heb. Voor nu een case ingediend. De auto reply stelt me niet echt gerust: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgCC8lMbgm2-ZRAMAXD2I3Ra13w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TR4ekyERiUHwWAvqyN1CXHcB.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:49:
[...]

Zojuist contact gehad met de helpdesk. Zij kunnen geen account vinden op basis van de gegevens die ik beschikbaar stelde. Waarbij ik 100% zeker weet dat ik het juiste e-mailadres én mobiele nummer gedeeld heb. Voor nu een case ingediend. De auto reply stelt me niet echt gerust: [Afbeelding]
Gelukkig heb je toch alles op een eigen hardware wallet staan, dus is meer een formaliteit en voor toekomstig uitcashen, dan nu zweten, toch? Toch?

• Stovirpi
Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:53:
[...]

Gelukkig heb je toch alles op een eigen hardware wallet staan, dus is meer een formaliteit en voor toekomstig uitcashen, dan nu zweten, toch? Toch?
Ik snap de onderliggende boodschap in jouw vraag. 95% van mijn funds staan inderdaad veilig op een hardware wallet. Bybit gebruik ik echter om spot te traden, dat kan helaas niet zonder funds ;). Dus het is wel zweten op dit moment.

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:57:
[...]

Ik snap de onderliggende boodschap in jouw vraag. 95% van mijn funds staan inderdaad veilig op een hardware wallet. Bybit gebruik ik echter om spot te traden, dat kan helaas niet zonder funds ;). Dus het is wel zweten op dit moment.
Klote en ik begrijp je uiteraard helemaal, ik heb +-50% op eigen hardware staan, de rest verspreid over exchanges, Metamask,etc., dus kan mij ook overkomen. Had een maandje geleden flink wat BTC op Kraken staan toen mijn account ineens niet meer werkte, ook wel even gezweet hoor.

Ik herhaal de boodschap vooral als reminder voor ons allemaal, incl. mijzelf :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zal ik dan maar het nieuws van vandaag posten?

• Stovirpi
Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:03:
[...]

Klote en ik begrijp je uiteraard helemaal, ik heb +-50% op eigen hardware staan, de rest verspreid over exchanges, Metamask,etc., dus kan mij ook overkomen. Had een maandje geleden flink wat BTC op Kraken staan toen mijn account ineens niet meer werkte, ook wel even gezweet hoor.

Ik herhaal de boodschap vooral als reminder voor ons allemaal, incl. mijzelf :)
Die boodschap moeten we blijven herhalen. Het is zo’n kleine moeite om het op een hardware wallet te zetten.

Ik hoop in mijn geval dat jouw Kraken avontuur zich gaat herhalen en dat ik over een week of wat weer toegang heb.

Keep you posted.

Stack Sats

• Kol Nedra
Stovirpi schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 21:57:
[...]

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nu mogelijk FUD, komende week mogelijk waarheid. De beurzen staan ook mooi hoog met optie tot starten bearmarket, wie weet...

• Vis

Vis

Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:43:
Nu mogelijk FUD, komende week mogelijk waarheid. De beurzen staan ook mooi hoog met optie tot starten bearmarket, wie weet...
[Twitter]
Ik vind deze heel lastig te begrijpen.

In eerste instantie: de US is al voorbereid (prepared)
Daarna: een Wall Street bank. Wat is dat überhaupt?

Zoveel fugazi wazi in dat bericht dat je m gewoon niet snapt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:50:
[...]

Ja mooi he :)

Het doel ervan is het ook niet te proberen te begrijpen, maar er gewoon in mee te gaan, dat is beter voor iedereen.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:57:
[...]

Ja mooi he :)

Het doel ervan is het ook niet te proberen te begrijpen, maar er gewoon in mee te gaan, dat is beter voor iedereen.
Las wat over Republic First Bank en dat ze worden overgenomen. Koers dit jaar lijkt op die van een shitcoin.

Als ik het mij goed herinner van de laatste keer, toen er een Silicon Valley bank omviel, wijst de toezichthouder een andere bank aan om de boel over te nemen. Dat is nu ook het geval.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:44

resusaapje

h less

Numbers schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 23:47:
[...]
Las wat over Republic First Bank en dat ze worden overgenomen. Koers dit jaar lijkt op die van een shitcoin.

Als ik het mij goed herinner van de laatste keer, toen er een Silicon Valley bank omviel, wijst de toezichthouder een andere bank aan om de boel over te nemen. Dat is nu ook het geval.
Haha, ik zie 'm:
"Hey, Republic Second Bank, jij had laatst een grote mond opgezet over ons federaal financieel beleid huh? Hier heb ik wat concreets voor je om te slikken: je moeder!"

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mB3tSRKGXD0QgOzzmm36OAoFUr0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2j3uUwbHnw1p8PoTiQnRFNS9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aw5wm287tH4djuX00fPsbfVi71o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbHqmVH7rfirMWSp1AUaRKZT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Numbers schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 23:47:
[...]

Blijft nog even doorgaan tot ze eindelijk gaan beseffen dat wat een bank kan, BTC beter doet.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hGshGK1TAonHTbqxEz-ay2JrHRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XSD8WU3VsowpaFR1PUmKhJAI.jpg?f=fotoalbum_large

Deze hadden jullie nog tegoed. O+

Zero.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

En weer een paar tientjes random cyrptomuntjes omgezet in BTC, het wordt steeds overzichtelijker zo.
Ook nog een andere minimale muntjescollectie unstaked, 2024 wordt een opgeruimd jaar :) Compenseert een beetje de duikvlucht die mijn spaarsaldo gaat nemen, leuk joh achterstallig onderhoud inhalen :X

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
* ByteMe_ ziet dat hij nog wat over heeft voor DCA.

Ik twijfel nog steeds over Pepe. Ik heb er al winst op gemaakt, maar misschien toch op deze weer langer inzetten. De rest geloof ik wel.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:50:
[...]

Je ziet ook dat de meeste banken door de hoge interest miljardenwinsten maken. Nu draait de economie nog als een zonnetje, weinig faillissementen, iedereen werk. Toch vallen er banken in de VS om. Door problemen met vastgoed is dan het verhaal. Normaal gesproken de leningen met het laagste risico, omdat het onderpand in veel gevallen uiteindelijk minimaal evenveel waard is als de lening. Zeker in New York met de hoge prijzen voor vastgoed. Toch vallen er banken om. Wat moet dat dan doen als het economisch tegen zit?

• Kol Nedra
2Dutch schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:11:
En weer een paar tientjes random cyrptomuntjes omgezet in BTC, het wordt steeds overzichtelijker zo.
Ook nog een andere minimale muntjescollectie unstaked, 2024 wordt een opgeruimd jaar :) Compenseert een beetje de duikvlucht die mijn spaarsaldo gaat nemen, leuk joh achterstallig onderhoud inhalen :X
2025 wordt mijn opruim jaar, max 3 muntjes nadat ik winst genomen heb en rdy ben voor de bearmarket.

tijdens bear max 5 muntjes

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2024 13:41 ]

nothing stops this train

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-iJzQ2RZEn2_aC-lhlOWt_zvoQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AmPpcshhPKw5e4HvrS6gE0Li.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:40:
[...]

2025 wordt mijn opruim jaar, max 3 muntjes nadat ik winst genomen heb en rdy ben voor de bearmarket.

tijdens bear max 5 muntjes
Te veel.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_2i6-tknUlyfToPiGyYwkZloCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
ByteMe_ schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:35:
* ByteMe_ ziet dat hij nog wat over heeft voor DCA.

Ik twijfel nog steeds over Pepe. Ik heb er al winst op gemaakt, maar misschien toch op deze weer langer inzetten. De rest geloof ik wel.
10% op coins als pepe ingezet. Laat het lekker lang staan.

DCA... wekelijks, tweewekelijks, maandelijks... waar zie je zelf het meeste "nut" in?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:38:
[...]

Je ziet ook dat de meeste banken door de hoge interest miljardenwinsten maken. Nu draait de economie nog als een zonnetje, weinig faillissementen, iedereen werk. Toch vallen er banken in de VS om. Door problemen met vastgoed is dan het verhaal. Normaal gesproken de leningen met het laagste risico, omdat het onderpand in veel gevallen uiteindelijk minimaal evenveel waard is als de lening. Zeker in New York met de hoge prijzen voor vastgoed. Toch vallen er banken om. Wat moet dat dan doen als het economisch tegen zit?
Met vastgoed gaat het hier vaak om kantoorgebouwen. Sinds corona is de vraag naar bedrijfsruimte afgenomen, want WFH. Hierdoor zijn dergelijke kantoorgebouwen minder waard. Leningen zijn afgegeven met dergelijke gebouwen als onderpand, maar dat onderpand lijkt nu veel minder waard te zijn. In combinatie met hogere rente wordt herfinanciering ook een lastig verhaal en dan blijft een bank achter met waardeloze leningen.

Vorig jaar was dit vrij bullish voor Bitcoin. Dus ben benieuwd.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:12
Het is tijd om naar huis te komen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfvzUIRqkS59qc8YOASj8pucI9Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OmVLwUJJGSZRsYAwQY0Eo3tr.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• ByteMe_
  • Niet online
Storm90 schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:50:
[...]

10% op coins als pepe ingezet. Laat het lekker lang staan.

DCA... wekelijks, tweewekelijks, maandelijks... waar zie je zelf het meeste "nut" in?
Ik hou gewoon maandelijks aan, maar soms gooi ik wat extra erin.

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

ByteMe_ schreef op zondag 28 april 2024 @ 14:42:
[...]

Ik hou gewoon maandelijks aan, maar soms gooi ik wat extra erin.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/y71Brx5uqJAAAAAC/jiskefet-debiteuren.gif

Dat is geen DCA :o

• ByteMe_
  • Niet online

• Wispe
  • Niet online
ETH is dit weekend wel goed bezig vind ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Wispe op 28-04-2024 16:02 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:02:
ETH is dit weekend wel goed bezig vind ik.
Leuk ritje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VzdaCu5w_cLXVi4KpXTrj1twl8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FMT2hRjjztsowm2YVZi6EATM.jpg?f=fotoalbum_large

Maar zoom out en het is nog steeds drama.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjj4JhPQsO8H9FuAHNy0XdyR0Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Cb16ZELLNxMncWwfZSieBtF.jpg?f=fotoalbum_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 21:50

Chaes

#HODL

Taro schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:43:
[Twitter]
Engagement farming.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:27:
[...]

Leuk ritje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zeker, grote horde wordt 0.05353, als dat lukt, dan is 0.066 next:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7xbNGVOer0WSMxGmrIXl37BaKg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/43iUUJL6MWJIkPQODfjvuQHr.png?f=fotoalbum_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 21:50

Chaes

#HODL

knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:38:
[...]

Dit is slechts tijdelijk. Naarmate de rente langer hoger blijft zullen rentes op spaarrekeningen ook langzaamaan steeds hoger worden. In de afgelopen kwartalen zijn er inderdaad miljardenwinsten geboekt, maar vanaf dit kwartaal zullen steeds meer banken meer renteuitgaven- dan inkomsten hebben.

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 28 april 2024 @ 16:27:
[...]

Leuk ritje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pretbederver.
Pagina: 1 ... 130 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!