MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Volgens mij is dat het wisselgeld van @FrambozenTaartTaro schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:45:
Deze gast begrijpt het: Buy low, sell high. Heeft een verdere dip voorkomen, chapeau!
[Afbeelding]
Je weet dat hij al 2 jaar aan het stacken is?Taro schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:45:
Deze gast begrijpt het: Buy low, sell high. Heeft een verdere dip voorkomen, chapeau!
[Afbeelding]
Verbaas me dat hij nu wat verkoopt. Hij kocht ook gewoon bij 73k nog stug door namelijk.
Alsof mr 100 geld nodig had?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Die heeft niet genoeg vermogen.....om zelfs maar 1 % te kunnen kopenKol Nedra schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:04:
Ben benieuwd wie mr.100 is, misschien is het wel Peter Schiff
Teller staat op 62052 btc. Meer dan 4,1 miljard dollar.
Denk eerder een land of wat figuren in het midden oosten.
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 22-04-2024 22:09 ]
Heb begrepen dat het waarschijnlijk een Upbit exchange wallet is, geen persoon.anti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:07:
[...]
Die heeft niet genoeg vermogen.....om zelfs maar 1 % te kunnen kopen
Teller staat op 62052 btc. Meer dan 4,1 miljard dollar.
Denk eerder een land of wat figuren in het midden oosten.
Edit: Zie ook https://twitter.com/search?q=mr%20100%20upbit en https://cointelegraph.com...-bitcoin-whale-btc-holder.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 22-04-2024 22:12 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Klopt, het is een upbit wallet. Maar 99% geen cold storage van die exchange. Alles aan het verhaal spreekt dat namelijk tegen.Taro schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:10:
[...]
Heb begrepen dat het waarschijnlijk een Upbit exchange wallet is, geen persoon.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Eens, maar eerder een soort tussenwallet, koelkastje. Tussen de offline icecold, maar wel multisig en extra beveiliging itt de hot walletsanti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:12:
[...]
Klopt, het is een upbit wallet. Maar 99% geen cold storage van die exchange. Alles aan het verhaal spreekt dat namelijk tegen.
Als het andermans Bitcoins zijn, gedeposit door exchange users, dan is het mysterieuze er al snel afGelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:14:
Mr.100 heeft inderdaad ook wel vaker verkocht. Soms lange periodes van 100BTC kopen elke paar uur, en dan weer dagen niks. Blijft wel een bijzondere wallet. Ik denk ook iets van een groot fonds, of een land. Er zijn maar weinig mensen die met zulke bedragen kunnen strooien
elektriekert schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:47:
[...]
Volgens mij is dat het wisselgeld van @FrambozenTaart

100 BTC ordertjes, wat een n00b.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En daar is ietomtom901 schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:11:
Ik heb mijn zinnen op 67k gezet, zie het wel gebeuren s00n.
[ Voor 64% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2024 01:18 ]
nothing stops this train
Je wilde toch naar bed?Kol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 00:59:
67k alweer, nice!
yup, lig erin, nu slapen want wekker 08:15
nothing stops this train
Wat een luxe, de wekker ging hier om 5 uurKol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 01:46:
[...]
yup, lig erin, nu slapen want wekker 08:15
Speciaal voor jullie zodat jullie goedkoper kunnen inslaan !
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Aantal random sites die erover berichten.
https://www.theblock.co/p...tcoin-miners-who-go-green
https://cointelegraph.com...ustainable-bitcoin-miners
https://cryptonews.net/news/mining/28904538/
Quiz: Antwoorden: All above/All above/a user seeking to access compute resources.
Toch weer 3 dollar, lees 3 bier!
keurige bounce op 66k lijkt me? Als dat de support wordt, kunnen we dan van een beginnende bull spreken @Taro ? of moet de support nog wat hoger komen?Vis schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:11:
Juist, dat dacht ik al. Vanochtend de DCA in BTC gedaan en hij staat alweer in het rood.
Speciaal voor jullie zodat jullie goedkoper kunnen inslaan !
[ Voor 5% gewijzigd door brothermaynard op 23-04-2024 11:07 ]
Tnx voor de heads up!Don Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:
Log net even in op cb - weet niet of deze al eerder was genoemd maar ook daar weer gratis geld met AKT.
Quiz: Antwoorden: All above/All above/a user seeking to access compute resources.
3 dollar voor 25 seconden werk, en weer wat gratis GRT erbij.
:strip_exif()/f/image/aw7YaeJSNGKvoBVI0fyOzWtX.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks!Don Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:
Log net even in op cb - weet niet of deze al eerder was genoemd maar ook daar weer gratis geld met AKT.
Ook maar even VET gedaan, maar bij het verzenden naar mijn wallet reageert de Coinbase app (iOS) steeds ineens niet meer. Geen idee of ik vanaf hier ook de verzending weer op de computer kan doen, aangezien het een 'mobile-only quest' was.
Ah zal het voortaan ook melden, bij mij is die 3$ al 4,5$ geworden LFG 🌈🥳💥Don Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:
zenith schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:35:
[...]
Ah zal het voortaan ook melden, bij mij is die 3$ al 4,5$ geworden LFG 🌈🥳💥
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eQDn6rr68hKgWLcE4NEhqcaw.gif?f=user_large)
Het is gelukt, verzenden vanaf de website was prima. Dikke knaken, steak dit weekend!iBasch schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:26:
[...]
Thanks!
Ook maar even VET gedaan, maar bij het verzenden naar mijn wallet reageert de Coinbase app (iOS) steeds ineens niet meer. Geen idee of ik vanaf hier ook de verzending weer op de computer kan doen, aangezien het een 'mobile-only quest' was.

Coinbase wallet geinstalleerd, maar Zeta education komt niet verder dan scannen van de QR code. Iemand tips?Don Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:
Never mind. Gelukt. Studiebeloningen openen in de coinbase app did the trick.
[ Voor 8% gewijzigd door mayhem op 23-04-2024 12:00 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2024 12:00 ]
nothing stops this train
Wat probeer je te doen? De learning rewards zitten in de Coinbase app, niet in de wallet.mayhem schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:55:
[...]
Coinbase wallet geinstalleerd, maar Zeta education komt niet verder dan scannen van de QR code. Iemand tips?
Volges mij moet je wel een KYC doen maar allemaal niet heel veel werk, of wil je het liever amoniem houden?Kol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:00:
ik zie eigenlijk best vaak dat coinbase dus gratis crypto geeft.
moet je kyc gedaan hebben om in aanmerking te komen?
Ik ben al blij met Google-Rewards, ook vaan €0.25 in 30 seconden verdienen ^^
ik heb geen coinbase account, 1 vd weinige hier volgens mij
Het zijn op dit moment dus feitelijk merendeels vreemden om me heen.
Ik lees hiero in het serieuze mod feedback topic "rapparteer".
Ik begon luidkeels hysterisch te lachen.
Weer een plek waar ik me niet meer met goed fatsoen kan vertonen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
In ieder geval $14 aan dit gekke muntje al, laat die laatste $10 maar zitten dan. Iets minder grote steak.
Anders koop je wat VARA bij met de VET winst, daarna staken en hopen dat je dan niet POWNED wordt zolang die stake vaststaat.iBasch schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:49:
Voor de Coinbase learning rewards van VARA krijg ik in totaal 132 VARA in de eerste 4 stappen. Voor het laatste gedeelte moet je 150 VARA staken, en om dat te doen moet je minimaal 170 VARA in je wallet hebben![]()
In ieder geval $14 aan dit gekke muntje al, laat die laatste $10 maar zitten dan. Iets minder grote steak.
In this video, I discuss the recent performance of Bitcoin and Cardano (ADA), noting a roughly 10% increase in Bitcoin over the last five days and a similar trend for ADA. Both cryptocurrencies are showing bullish indicators, but there are concerns worth addressing. I dive into a detailed technical analysis starting with Bitcoin's weekly chart, highlighting how the cycles seem to be changing with Bitcoin's behavior post-halving and the significance of the MACD and RSI indicators in this context. Similarly, I analyze ADA's patterns and potential for a bullish breakout, considering its position in relation to moving averages and momentum oscillators. The video aims to prepare viewers for the upcoming week by examining short-term price actions and possible scenarios for both Bitcoin and ADA. I emphasize the importance of watching the charts for certain confirmations and maintaining a balanced view of the bullish and bearish possibilities as we venture into new phases of market movements
alweer ergens kyc is niet nodig, ik heb al genoeg andere exchanges.... ik maak zo wel ff een account aan op mijn rommel gmail.Pinsa schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:21:
[...]
Volges mij moet je wel een KYC doen maar allemaal niet heel veel werk, of wil je het liever amoniem houden?
kijken kan geen kwaad 🙂
nothing stops this train
Gelukt, toch maar voor 5 euro'tjes een beetje VARA gekocht, met die VETTE winsten kan dat er dan ook wel weer af.knakworst schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:52:
[...]
Anders koop je wat VARA bij met de VET winst, daarna staken en hopen dat je dan niet POWNED wordt zolang die stake vaststaat.
Edit: oh ja, dan krijg je daarna weer VARA als reward, kan ik dat meteen weer verkopen
[ Voor 11% gewijzigd door iBasch op 23-04-2024 13:04 ]
ingelogd in coinbase, maar geen flauw idee waar je het kan vindenDon Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:

kan ook niet vinden waar je het op Engels kan zetten, want Nederlands is ruk
engels nu (gelukkig)
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2024 13:26 ]
nothing stops this train
https://www.coinbase.com/learning-rewardsKol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:23:
[...]
ingelogd in coinbase, maar geen flauw idee waar je het kan vinden
kan ook niet vinden waar je het op Engels kan zetten, want Nederlands is ruk
engels nu (gelukkig)
(onder earn -> learning rewards)
[ Voor 4% gewijzigd door Ezo op 23-04-2024 13:27 ]
Ezo schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:27:
[...]
https://www.coinbase.com/learning-rewards
(onder earn -> learning rewards)
/f/image/1lXa1GChVuzfhwloxKkZZV6v.png?f=fotoalbum_large)
heb niks helaas, misschien omdat account te nieuw is
bleh ik zie het al, kyc nodig

nothing stops this train
Wen then?anti elppa schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 06:21:
funding is stevig negatief. Mooi mooi. Die shorters gaan we straks eens ff lekker kapot maken

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Doet me aan dit denken:resusaapje schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:23:
Ik zit zo eens in de twee maanden op kantoor bij mijn eigenlijke werkgever. Vandaag is de dag.
Het zijn op dit moment dus feitelijk merendeels vreemden om me heen.
Ik lees hiero in het serieuze mod feedback topic "rapparteer".
Ik begon luidkeels hysterisch te lachen.
Weer een plek waar ik me niet meer met goed fatsoen kan vertonen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X8cESd6rAhqtvo0zEWUwHg8c.gif?f=user_large)
voorlopig aan de koers en de heatmap te zien gaan we eerst nog wat longs liquideren
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap
[ Voor 12% gewijzigd door brothermaynard op 23-04-2024 13:53 ]
Helaas is die $105 voor Propy en dat is "only for US"Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:43:
Mooi dat Coinbase wallet inderdaad
[Afbeelding]
Wij can allemaal us voordoen als US burgers, only moet je then wel wat English cannen.Mr. Unexist schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:09:
[...]
Helaas is die $105 voor Propy en dat is "only for US"
Just een little beetje engels typen en before je het knowt heb you die 105 dollar in the broekpocket!
Aldus QuickJackBeeFrambozenTaart schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:19:
[...]
Wij can allemaal us voordoen als US burgers, only moet je then wel wat English cannen.
Just een little beetje engels typen en before je het knowt heb you die 105 dollar in the broekpocket!
International gangster with die hooggeleide G, you know toch.
Sowieso. Hoeveel GRT heb jij intussen al gratis verzameld?FrambozenTaart schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:30:
Wel mooi, soms verdampt er hier een maandsalaris binnen een paar uur na een lokale top.
Maar 3 dollar gratis crypto, die pak je.
Nederlander in hart en nieren.
Ik denk dat ik zeker al 100 dollar aan gratis troep door de jaren heen heb gekregen, fantastisch systeem.

En juist wat leren ze je op die universiteit..... alles over de meest ongure shitcoins. @anti elppa is duidelijk geen professor daar. Gelukkig dat sommige de Engelse taal wat kunnen opschroeven, of leren een VPN te gebruiken.
Succes met de studies heren!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En zelfs daarmee mauwt ie nog over betaalmethode en eerst crypto kopen, no free goodies for usKol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:28:
[...]
[Afbeelding]
heb niks helaas, misschien omdat account te nieuw is
bleh ik zie het al, kyc nodig
Had ook ooit via de Revolut-app wat gratis DOT gekregen, was toen net leuk aan het stijgen dus kon ik prima sushi-maaltje van halen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Toch al 5 euro gerealiseerde winst, en 32 euro aan ongerealiseerde gure muntjes die nu lekker te lopen steeken en over 18 maanden niets meer waard zijn.FrambozenTaart schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:30:
Wel mooi, soms verdampt er hier een maandsalaris binnen een paar uur na een lokale top.
Edit: Oh ja, volgens mij was dit ooit allemaal $3 aan muntjes (AKT van vandaag). Beste uit de test is dus GRT, de slechtste XCN

[ Voor 17% gewijzigd door iBasch op 23-04-2024 14:47 ]
Er waren tijden dat GRT echt een paar cent was, dan kreeg je er aardig wat. Maar omdat ik er ook wat mee heb lopen traden en wat USDT in heb gepompt uit winsten van vorige run heb ik totaal geen overzicht meer.Don Guacamole schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:32:
[...]
Sowieso. Hoeveel GRT heb jij intussen al gratis verzameld?
Ik denk dat ik zeker al 100 dollar aan gratis troep door de jaren heen heb gekregen, fantastisch systeem.
In de bear van 2018 drukte ik al die studiebeloningen in Bitcoin. Op een gegeven moment had ik iets van 0.006 BTC. Maar toen begon Bitcoin echt flink te stijgen en kreeg je nog maar zo weinig sats dat ik verder ben gaan stacken in GRT.
Alles bij elkaar is het best een leuk fluffje geworden voor wat muisklikken.
Ik pak nu al een paar jaar die domme coinbase opdrachtjes mee, ik zet die zooi altijd direct om in btc. Telt leuk op hoor.FrambozenTaart schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:30:
MrMrq schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:10:
[...]
Het is ook niet dezelfde bull run zonder @Ngangatar , @zwembroek en @Skrunsies. Zij die een account hebben maar zich minder roeren.
Nu de Jaapio’s en YESen van deze wereld een andere naam hebben.
Nu mensen als A87 en Pingo zich buiten dit forum bewegen.
Nu de Bitcoin babes aan erosie onderhevig zijn, en niet meer door de OG worden gemaakt.
Nu de grillen van BTC me niet meer zoveel doen. Afgestompt door stijgingen die toch weer worden opgevolgd door dalingen, die worden opgevolgd door grotere stijgingen.
Als deinend water in een zee, dat onvermijdelijk een groter stuk zand zal wegknabbelen.
Maan.
De maan ziet morgenochtend weer de zon.
TomTom zal morgen een goede trade doen. Anti Elppa zal morgen een shitcoin verguizen. Guere zal er morgen een meme over maken. Gelukzoekr zal in een krantenartikel staan.
En ik, ik zal terugdenken aan Bitcoin op 19k.
/f/image/KDk7XISUsHdkeG74blDvWfap.png?f=fotoalbum_large)
Bitcoin: MVRV Z-Score
https://www.lookintobitcoin.com/charts/mvrv-zscore/
Als die zegt "you are still early" dan klopt die indicator wel.Afca_020 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:05:
Is dit een goede indicator om te zien waar we zijn in de cycle en wanneer het een goed moment is om uit te stappen?
De Madelon indicator is de meest accurate imo.Afca_020 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:05:
Is dit een goede indicator om te zien waar we zijn in de cycle en wanneer het een goed moment is om uit te stappen?
Wanneer zij aangeeft om in te stappen moet je dat juist niet doen en alles verkopen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
67k gepasseerd
LFG
Afca_020 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:41:
In BTC wereld is -uitstappen- ook een vies woord natuurlijk, excuus
:strip_exif()/f/image/0ybzfv7SwiLOXCw6I8wsZjAC.jpg?f=fotoalbum_large)
Gratis geld, atijd goed.... We zijn niet voor niets Nederlanders...Dacuuu schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:15:
[...]
Ik pak nu al een paar jaar die domme coinbase opdrachtjes mee, ik zet die zooi altijd direct om in btc. Telt leuk op hoor.

Zo kreeg je ooit bij die prusters van Blox een gratis tientje bij registratie. Hiermee steeds all-in gegaan in de meest gure shitcoins. Inmiddels is m'n tientje daar 2,5K geworden zonder dat ik daar ooit een euro heb gestort...
(ik heb zelfs op 3,5k gestaan)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Pfoe, die is fraai zegmayhem schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:40:
[Afbeelding]
Nou vooruit. Laat ik ook eens een babe posten.
$67k babe dus.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Photoshop babe.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dunne Maanmayhem schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:40:
[Afbeelding]
Nou vooruit. Laat ik ook eens een babe posten.
$67k babe dus.
Is @Grayscale done selling their Bitcoin? Today they only moved 1 Bitcoin to @coinbase 👀 This is the lowest since the ETF launch.
— MartyParty (@martypartymusic) 23 april 2024
Bullish. pic.twitter.com/XAo8PlLyly
🔸 #VeBetterDAO continues to reward dApps and communities through earth-saving activities using their X-2-Earn model, a… pic.twitter.com/IVdyREB88Z
Ik ben voor, die van 71 tm 74 k graag.Darrell schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:51:
Gaan we nou nog shorts slopen of wat?
/f/image/8mzy9BnJXXvzQbioUjFBobbH.png?f=fotoalbum_large)
Mensen, wacht ffAfca_020 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:56:
[...]
Ik ben voor, die van 71 tm 74 k graag.
[Afbeelding]
wacht nog 1 dagje? morgen verse fiat
nothing stops this train
Ok, ok....nog 1 dagje wachten en daarnaKol Nedra schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:03:
[...]
Mensen, wacht ff
[YouTube: Darkraver - komt ie dan he]
wacht nog 1 dagje? morgen verse fiat
Gaan met die banaan
Are you ready?Afca_020 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:11:
[...]
Ok, ok....nog 1 dagje wachten en daarna
[YouTube: Darkraver gaat los in de auto (Gaan met die banaan)]
Gaan met die banaan
(Hier de originele: YouTube: When your girlfriend taking you to the boys *tiktok vine* *The Proph...)
[ Voor 25% gewijzigd door BeyondThunder op 23-04-2024 20:34 ]
De bull is al sinds november 2022 aan, eind 2025 begint de bearmarket.brothermaynard schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:06:
[...]
keurige bounce op 66k lijkt me? Als dat de support wordt, kunnen we dan van een beginnende bull spreken @Taro ? of moet de support nog wat hoger komen?
JUST IN: Morgan Stanley filed a prospectus to add #Bitcoin exposure in 2 of their funds:
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 22 april 2024
- Discovery Portfolio
- Growth Portfolio
- MS also filed for Bitcoin ETF exposure in a dozen funds earlier this month.
- Morgan Stanley sent #Bitcoin compliance & education materials out… pic.twitter.com/sTofgrFvLR
Portfolio’s zijn in totaal 4.6 miljard waard, dus een kleine bitcoin allocatie gaat niet direct de wereld uitmaken (1% = 46 miljoen = 700 BTC ongeveer). Maar dit is natuurlijk pas het begin.
Stel, 1% van Morgan Stanley z’n portfolio wordt bitcoin, is 15 miljard, met de huidige prijzen is dat 500 dagen aan bitcoin-mining…
[ Voor 67% gewijzigd door Blik1984 op 23-04-2024 20:47 ]
Zat net een video van Invest answers te kijken en de 1% asset allocatie in de BTC ETF was conservatief en de eerste voorbeelden zijn er al van +5%.Blik1984 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:37:
We.zijn.niet.bullish.genoeg
[Embed]
Portfolio’s zijn in totaal 4.6 miljard waard, dus een kleine bitcoin allocatie gaat niet direct de wereld uitmaken (1% = 46 miljoen = 700 BTC ongeveer). Maar dit is natuurlijk pas het begin.
Stel, 1% van Morgan Stanley z’n portfolio wordt bitcoin, is 15 miljard, met de huidige prijzen is dat 500 dagen aan bitcoin-mining…
[ Voor 9% gewijzigd door Numbers op 23-04-2024 21:05 ]
Trust me when I say this is only the beginning.
Dat percentage gaat natuurlijk vanzelf omhoog als je die BTC niet verkooptNumbers schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 21:03:
[...]
Zat net een video van Invest answers te kijken en de 1% asset allocatie in de BTC ETF was conservatief en de eerste voorbeelden zijn er al van +5%.
[YouTube: 🌟BTC Buzz: Institutional 13F Frenzy & LATAM Expansion! 🚀]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!