Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Xi liet een scheet, Poetin schrok en Netanyahu reageert met mini helicopters. Ofzo. Dat is wel een beetje de strekking van de wereld van tegenwoordig, toch?Taro schreef op zondag 21 april 2024 @ 18:12:
Pfffff, wat nou weer? Vrijdag wordt er weer fiat gestort, hopelijk nog een mooie lage DCA en daarna moon...
Ja dit dus, 24ste krijg ik fiat dus ik hoop nog op 57kTaro schreef op zondag 21 april 2024 @ 18:12:
Pfffff, wat nou weer? Vrijdag wordt er weer fiat gestort, hopelijk nog een mooie lage DCA en daarna moon...
nothing stops this train
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/78776358Taro schreef op zondag 21 april 2024 @ 18:12:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
klein beetje weer ingekocht, let's gooo!
nothing stops this train
Als je fiat hebt staan moet het altijd op hé
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
21u bitcoin koers hoovert rond 64.8k
Ik heb precies niks gemist in mijn dagtrip / boottochtje rondom Marsaxlokk. En mijn buy op 60.6k staat nog steeds mooi in de plus.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lY9KCFhAGv025mCU0JDbiN1x.gif?f=user_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
hier gewoon moon hoor!Numbers schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:25:
Qua aantal forum posts lijkt het wel alsof we weer in de bear zitten. Ook weinig nieuws, iedereen in afwachting modus?
ik laat de huidige trade staan op Solama, op 4 uurs ziet het er zeer nice uit
nothing stops this train
FTFYKol Nedra schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:31:
[...]
hier gewoon moon hoor!![]()
ik laat de huidige trade staan op Solama Salami, op 4 uurs ziet het er zeer nice uit
Iedereen moet even bijkomen van de halving natuurlijk.Numbers schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:25:
Qua aantal forum posts lijkt het wel alsof we weer in de bear zitten. Ook weinig nieuws, iedereen in afwachting modus?
Wie weet komt er nog een klein beetje actie voor een groene weekly.
Mijn liquidity pools klagen in ieder geval niet van de zijwaartse beweging.
September 2024Vis schreef op zondag 21 april 2024 @ 23:05:
Wen supply shock?
nothing stops this train
niet te hard, 66 is schuwtomtom901 schreef op maandag 22 april 2024 @ 05:51:
En daar is 66k weer
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Kopen of verkopen?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Buy... The best yet to come. Toch ? TOCH ?
Ja, wat mij betreft wel.Gipsy King schreef op maandag 22 april 2024 @ 07:07:
[...]
Buy... The best yet to come. Toch ? TOCH ?
Ik merk dat het sentiment hier en daar wat omslaat en de top wellicht niet zo hoog wordt verwacht als eerder. Ben er zelf nog niet 100% uit wat ik doe qua verkopen van BTC.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Waarom je schaarse satjes verkopen aan BlackRock?Bushalte schreef op maandag 22 april 2024 @ 07:14:
[...]
Ja, wat mij betreft wel.
Ik merk dat het sentiment hier en daar wat omslaat en de top wellicht niet zo hoog wordt verwacht als eerder. Ben er zelf nog niet 100% uit wat ik doe qua verkopen van BTC.
Als iemand nog twijfelt aan de meest harde asset qua SoV dan zit je erin voor de "tijdelijke" fiat gains.
Imo moet je BTC gewoon nooit verkopen. Tenzij je je hypotheek kan afbetalen ermee.. en dat is zelfs nog te bezien want je fiat hypotheek betaald zichzelf naar verloop van tijd wel ivm inflatie.
Trouwens, op het moment dat je WILT verkopen krijg je je sats niet eens verplaatst van de ene wallet naar de andere vanwege de hoge transactiekosten van het netwerk. Dus verplichte hodl voor iedereen, het is allemaal voorgeprogrammeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Vis op 22-04-2024 07:29 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik twijfel daar dus ook over, of ik BTC überhaupt wil verkopen.Vis schreef op maandag 22 april 2024 @ 07:26:
[...]
Waarom je schaarse satjes verkopen aan BlackRock?
Als iemand nog twijfelt aan de meest harde asset qua SoV dan zit je erin voor de "tijdelijke" fiat gains.
Imo moet je BTC gewoon nooit verkopen. Tenzij je je hypotheek kan afbetalen ermee.. en dat is zelfs nog te bezien want je fiat hypotheek betaald zichzelf naar verloop van tijd wel ivm inflatie.
Trouwens, op het moment dat je WILT verkopen krijg je je sats niet eens verplaatst van de ene wallet naar de andere vanwege de hoge transactiekosten van het netwerk. Dus verplichte hodl voor iedereen, het is allemaal voorgeprogrammeerd.
Idee zou natuurlijk zijn de top verkopen
[ Voor 99% gewijzigd door _AN op 22-04-2024 08:07 ]
De vakjes worden per halving kleiner, ze zullen vast een forumle gebruikt hebben. Dont know.
Ik hou ook van meer tripels
coinbase pro is ie rood.
Deze week gaat wel groen worden idd. 10k candle zeg ik je
Is rood inderdaad en dat moet ook. Moest wat lucht uit en dat lijkt heel aardig gebeurd.anti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:14:
[...]
coinbase pro is ie rood.
Deze week gaat wel groen worden idd. 10k candle zeg ik je
absoluut, 3 mooie rode candles op een rij. Die laatste is wel een bullish rode candle.tomtom901 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:19:
[...]
Is rood inderdaad en dat moet ook. Moest wat lucht uit en dat lijkt heel aardig gebeurd.
Ben best tevreden met deze sideways actie/ consolidatie van een week of 7. Beste zou zijn om daar nog een week of 4 tot 8 achteraan te plakken. Maar het voelt alsof bitcoin daar echt geen zin in heeft en binnen 2 weken een nieuwe ATH gaat zetten
Goedkoper zal het leven in ieder geval niet worden.
Maar een betere wereld begint bij jezelf.
Buy Bitcoin
De FUD eruit bedoel jet!
wat gaan die "analisten" schrijven als we over 7 dagen op 79k staan?
anti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:28:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/wdewOsb7IDprsHJBKdsvsvnp.png?f=user_large)
[...]

[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/doCfWV52r8tcNC9HFDQ0LRM1.gif?f=user_large)
Ik gok iets met het terugvinden van een positieve levenslijn ofzo..anti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:28:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Grafiekmaker heeft kopers nodig bij 175k
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-04-2024 09:45 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Anti ellpa was rightanti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:28:
[...]
Beleggers: hmm, halving komt eraan, laten we daarop anticiperen.
Koers: reageert
Halving: gebeurt
Beleggers: hmm, ik maak me zorgen over wat we voor de halving hebben gedaan omdat de halving eraan kwam
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Sentiment slaat om, omdat velen vooral in alt’s of leverage zitten en nauwelijks in spot BTC (en ETH). Zij hebben de afgelopen weken hun alt’s zien halveren in waarde of zijn geliquideerd.Bushalte schreef op maandag 22 april 2024 @ 07:14:
[...]
Ja, wat mij betreft wel.
Het zou me echt niet verbazen als deze cycle de Bitcoin ETF kopers het beter gaan doen dan de crypto natives. Laatst genoemde gaat of geliquideerd worden of rekt op alt’s. Laatste weken zelf ook wel beseft dat winst maken op alt’s is een ding, maar deze winst ook weten te behouden is een tweede en vaak lastiger.

https://www.funda.nl/koop...2975859-hoogakkerlaan-50/
+1 voor de pelletkachel.Gelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:09:
Kijk, dit lijkt me wel wat. Het is alleen net wat te vroeg in de cycle om hier nu je Bitcoin voor weg te doen...
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daarom blijf ik zeggen, deze run is niet anders. Dat mensen kapot gaan op shitcoins of leverage is al 2 runs aan de gang. This time its not anders. Maargoed, mensen geloven graag telegram en joetoep mooiboys die alleen maar lambo's binnen harken. 99,99999% gaat rekt.jvel92 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:07:
[...]
Sentiment slaat om, omdat velen vooral in alt’s of leverage zitten en nauwelijks in spot BTC (en ETH). Zij hebben de afgelopen weken hun alt’s zien halveren in waarde of zijn geliquideerd.
Het zou me echt niet verbazen als deze cycle de Bitcoin ETF kopers het beter gaan doen dan de crypto natives. Laatst genoemde gaat of geliquideerd worden of rekt op alt’s. Laatste weken zelf ook wel beseft dat winst maken op alt’s is een ding, maar deze winst ook weten te behouden is een tweede en vaak lastiger.
Dus net als de runs hiervoor, is de beste strategie gewoon DCA Hodl BTC, mag ook in ETF's
1 BTC = 1 BTCkbuntu schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:17:
In het FD of wat voor krant dan ook doen ze precies hetzelfde als wij hier doen. Als het omhoog gaat dan gaat het over Tesla’s, baan opzeggen en als het hard gaat lambo’s. Begint het te dalen dan slaat het sentiment hier ook na een paar dagen om. Hoe kan dat? Niemand weet wat bitcoin nu precies waard is of hoeveel het waard kan worden.
komt omdat het een zootje amateurs zijn.kbuntu schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:17:
In het FD of wat voor krant dan ook doen ze precies hetzelfde als wij hier doen. Als het omhoog gaat dan gaat het over Tesla’s, baan opzeggen en als het hard gaat lambo’s. Begint het te dalen dan slaat het sentiment hier ook na een paar dagen om. Hoe kan dat? Niemand weet wat bitcoin nu precies waard is of hoeveel het waard kan worden.
Die laatste 2 zaken zijn dus juist wel exact duidelijk. BTC is 66.140 dollar waard. Geen grap. Wat snappen die hersenloze clowns daar niet aan?
En deze run word het 420k, die is iets minder exact, ondergrens 6 cent, bovengrens 690k
Heb je een AIOZ bv nog wel? Komt toch weer vrij sterk terug. Zelf heb ik ook geen tijd en zin meer om nieuwe projecten te zoeken. BTC en ETH rustig door holden.jvel92 schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:07:
[...]
Sentiment slaat om, omdat velen vooral in alt’s of leverage zitten en nauwelijks in spot BTC (en ETH). Zij hebben de afgelopen weken hun alt’s zien halveren in waarde of zijn geliquideerd.
Voormalige baptistenkerk!Gelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:09:
Kijk, dit lijkt me wel wat. Het is alleen net wat te vroeg in de cycle om hier nu je Bitcoin voor weg te doen...
[Afbeelding]
Feestjes bij jou:
Ja, AIOZ heb ik nog een flinke positie maar inleg is er al uit. Zit er ook in sinds 0,03 dus heb een behoorlijke marge. Wel regelmatig winst aan het afromen richting BTC en ETH.Alpina schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:56:
[...]
Heb je een AIOZ bv nog wel? Komt toch weer vrij sterk terug. Zelf heb ik ook geen tijd en zin meer om nieuwe projecten te zoeken. BTC en ETH rustig door holden.
Nieuwe projecten laat ik ook links liggen op dit moment. Vrijwel alle projecten lanceren met maar 10% van de token supply en een enorm hoge FDV. Dat zijn geen projecten waar ik nu in wil investeren. Mocht het interessant zijn, dan pak ik het in de komende bear wel met korting op.
/f/image/gd2Km5yTfBTNQcSbm6vSixsT.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large)
voor mij te groot en te hoog, wil die stookkosten niet weten in de winterGelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:09:
[Afbeelding]
te clean ook, ik heb 2 jonge kinderen, hier is het altijd een vuilnisbelt binnen
nothing stops this train
"Er ligt een geïsoleerde gietvloer met vloerverwarming in combinatie met een pellet kachel. Er is sprake van een groen energiesysteem; zo liggen er zonnecollectoren op het dak en een warmtewisselaar houdt opgestegen warmte binnen en ventileert ook meteen het huis. Er wordt elektrisch gekookt. Dit alles maakt dat de huidige bewoners geen gas gebruiken."Kol Nedra schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:44:
[...]
voor mij te groot en te hoog, wil die stookkosten niet weten in de winter![]()
te clean ook, ik heb 2 jonge kinderen, hier is het altijd een vuilnisbelt binnen
Sorry, veel te offtopic, maar zoiets zou ik echt wel serieus overwegen
mooi dingetje wel. Trek die lijn eens vanaf max naar koers nu? Das dan zeker wel een standaard -99,9999% shitcoin moveSlonzo schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:44:
Wen GLMR island party? De parel uit het DOTSAMA ecosysteem.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
***members only***
Op dit tempo moet ik de komende 10 jaar nog steeds werken
[ Voor 35% gewijzigd door Nopheros op 22-04-2024 12:15 ]
Met die pelletkachel stook je die toko binnen no time standje sambal.Kol Nedra schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:44:
[...]
voor mij te groot en te hoog, wil die stookkosten niet weten in de winter![]()
Onverbeterlijk jijanti elppa schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:59:
[...]
mooi dingetje wel. Trek die lijn eens vanaf max naar koers nu? Das dan zeker wel een standaard -99,9999% shitcoin move
Waarom staat er een schijtpot naast je hoofd in de slaapkamer. Met dan ook nog tapijt onder.Gelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:09:
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ideaal voor de katerige zondag. Gewoon ff kotsen en weer omdraaien!Th1x4nG schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:33:
[...]
Waarom staat er een schijtpot naast je hoofd in de slaapkamer. Met dan ook nog tapijt onder.
Lijkt me een enorme klankkast dit en niet heel comfortabel..Gelukszoekr schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:09:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is inmiddels maandag Japie maar maakt niet uit. Je gaat nu eenmaal wat harder dan de gemiddelde mensFrambozenTaart schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:37:
[...]
Ideaal voor de katerige zondag. Gewoon ff kotsen en weer omdraaien!
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 22-04-2024 13:49 ]
Alle dagen smoor is ook regelmaat.Alpina schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:48:
[...]
Het is inmiddels maandag Japie maar maakt niet uit. Je gaat nu eenmaal wat harder dan de gemiddelde mens(en werken zit er toch niet bij)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Over 1.455 dagenJumpman schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:00:
Waar blijft 'the BTC halving dip"?
Die hangt!Th1x4nG schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:33:
[...]
Waarom staat er een schijtpot naast je hoofd in de slaapkamer. Met dan ook nog tapijt onder.
Wat daarvan wel het mooie is dat je je vrouw kan aankijken terwijl je zit te kakken.
Nog mooier als je d'r wakker blaast terwijl je daar zit
22/04/2024, de dag dat de romantiek stierf in de collectieve ziel van de maatschappij.elektriekert schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:47:
Wat daarvan wel het mooie is dat je je vrouw kan aankijken terwijl je zit te kakken.
RIP.
Alle F(u)D lezers zijn nu aan het verkopen. Daarna moon.Nopheros schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:13:
Even de huidige 66k lijn testen en dan door richting de 70k?
Op dit tempo moet ik de komende 10 jaar nog steeds werken
Heb je deze 'Klank-kast' naast het kussen al gezien?NeoflexNL schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:37:
[...]
Lijkt me een enorme klankkast dit en niet heel comfortabel..

/f/image/jWpERNSQor580xnXBhvYthjG.png?f=fotoalbum_large)
Wij wel, maar had jij deze al gezien?Bartje-bart schreef op maandag 22 april 2024 @ 15:59:
[...]
Heb je deze 'Klank-kast' naast het kussen al gezien?![]()
[Afbeelding]
Th1x4nG schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:33:
[...]
elektriekert schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:47:
[...]
Die hangt!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
In 2016 kwam ie een maand na de halving.Jumpman schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:00:
Dus de grote vraag is: is het deze keer anders?
Zo niet dan staat mijn fiat klaar om te profiteren.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
En als BTC vandaag flink stijgt staat je fiat klaar om niets te doenQuattroNL schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:06:
[...]
In 2016 kwam ie een maand na de halving.
Dus de grote vraag is: is het deze keer anders?
Zo niet dan staat mijn fiat klaar om te profiteren.
Dit was de bounce waar ik op anticipeerde, eruit op 794Alpina schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 22:08:
[...]
Dat is het mooie van traden inderdaad, tuurlijk komt er weer even een bounce maar als je het grotere plaatje bekijkt… hmmm
Yup!Nopheros schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:13:
[...]
En als BTC vandaag flink stijgt staat je fiat klaar om niets te doen
'Buy the dip' hou ik nogal strak aan.
En ja, dan mis je wel eens wat maar de koers zakt (zeker momenteel) ook wel weer eens.
Over een maand, na de dip, ga ik dan wel weer 'MOON!!' blaten.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Gratis geld zolang je uitcasht
En 300%/4x als je de bodem had gekocht
[ Voor 15% gewijzigd door Aeronaut op 22-04-2024 16:45 ]
Komtie speciaal voor jou.Jumpman schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:00:
Of is het gewoon weer grayscale.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 22-04-2024 17:12 ]
Makkelijk toch. Gewoon vanuit bed pissen zonder opstaan.Th1x4nG schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:33:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Doe ik nu ook al.MrFX schreef op maandag 22 april 2024 @ 17:23:
[...]
Makkelijk toch. Gewoon vanuit bed pissen zonder opstaan.
Ja het lijkt wel een patroon.pletter schreef op maandag 22 april 2024 @ 18:48:
@Darrell Zeker allemaal weer aan het vreten,[Afbeelding]
🤣
MASSIVE BITCOIN SUPPLY SHOCK 🔥
— Ash Crypto (@Ashcryptoreal) 22 april 2024
Here’s why:
✅With the recent bitcoin halving,
miners can now only produce a max
of 450 BTC daily.
✅US Bitcoin spot ETFs are buying an
average of 3,000 BTC daily.
✅Hong Kong ETFs are about to start
trading very soon.
✅Australia…
/f/image/gxSEd4VPlrFeQ1fMLXV0dnYy.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Kol Nedra op 22-04-2024 19:11 ]
nothing stops this train
Maar oh oh oh eth is echt aan het laggen. Dit is niet de bullrun van de oude second best zeg
Hoofdletters: check
Vlammetje: check
"Here is why": check
Etc etc.
Gegarandeerd 100% ze truth, want iemand zegt het op X.
Ik krijg er natuurlijk wel fomo door. Daar gaat het om. LFG!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wispe schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:22:
[...]
Is dit fatsoenlijk?
@Darrell mag beslissen of je bericht moet worden gerapparteerd.
:strip_exif()/f/image/GofkEQ93HDQFyB88148m4b3O.jpg?f=fotoalbum_large)
ETH hobbelt er traditioneel gezien altijd achteraan, tot die in de 2e run het stokje overneemt.PHPResource schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:22:
Btc oogt steady!
Maar oh oh oh eth is echt aan het laggen. Dit is niet de bullrun van de oude second best zeg
Het kan mij niet onfatsoenlijk genoeg zijn.Wispe schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:22:
[...]
Is dit fatsoenlijk?
@Darrell mag beslissen of je bericht moet worden gerapparteerd.
Ik krijg altijd jeuk als ik "here is why" hoor of lees. En dat NL media die slang 1 op 1 vertaald overnemen.Vis schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:23:
[...]
Hoofdletters: check
Vlammetje: check
"Here is why": check
Etc etc.
Gegarandeerd 100% ze truth, want iemand zegt het op X.
Ik krijg er natuurlijk wel fomo door. Daar gaat het om. LFG!
"Dit is wat we nu weten" is er ook zo een.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
"t is wat magertjes voor een moon.troje schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:44:
Niemand Moon?
Het is ook niet dezelfde bull run zonder @Ngangatar , @zwembroek en @Skrunsies. Zij die een account hebben maar zich minder roeren.troje schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:44:
Niemand Moon?
Nu de Jaapio’s en YESen van deze wereld een andere naam hebben.
Nu mensen als A87 en Pingo zich buiten dit forum bewegen.
Nu de Bitcoin babes aan erosie onderhevig zijn, en niet meer door de OG worden gemaakt.
Nu de grillen van BTC me niet meer zoveel doen. Afgestompt door stijgingen die toch weer worden opgevolgd door dalingen, die worden opgevolgd door grotere stijgingen.
Als deinend water in een zee, dat onvermijdelijk een groter stuk zand zal wegknabbelen.
Maan.
De maan ziet morgenochtend weer de zon.
TomTom zal morgen een goede trade doen. Anti Elppa zal morgen een shitcoin verguizen. Guere zal er morgen een meme over maken. Gelukzoekr zal in een krantenartikel staan.
En ik, ik zal terugdenken aan Bitcoin op 19k.
Maktub
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!