This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb net 3/4 van mijn BTC verkocht en stap wel weer in zodra BTC weer een beetje een opwaartse levenslijn laat zien... Die paar tientjes € aan transactiekosten interesseert me dan niet.
Fysiek Goud (munten) is nu een stuk leuker...
[ Voor 9% gewijzigd door JHMvP op 17-04-2024 19:03 ]
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Maar issie rood of groen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Actuele maanstand
Datum en tijd:17 april 2024 - 19:03
Maan afstand tot aarde:401.903 km
Leeftijd maan:9,1 dagen
Maan fase:Grootte van maan neemt toe
Percentage zichtbaar:68%
maakt het uit? God candle = god candle
nothing stops this train
kijk dit moeten we hebben, we beginnen langzaam te capituleren. Nog ff paar dagen en we gaan gruwelijk up. We need more panic sellers!!!!JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
Ik ben er wel een beetje klaar mee.![]()
Heb net 3/4 van mijn BTC verkocht en stap wel weer in zodra BTC weer een beetje een opwaartse levenslijn laat zien... Die paar tientjes € aan transactiekosten interesseert me dan niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekker weer instappen bij 100k pleaseJHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
Opwaartse levenslijn?? Op wat voor timeframes beoordeel jij je beleggingen?JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:

Goud komt uit een 13-jarige bearmarkt, wat is daar leuker aan?
Klinkt mij eerder als een typische buy high sell low strategie..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kijk, dit zijn de goede educatieve filmpjes voor onze kinderen!
Net aan mijn dochtertje van 10 laten zien en die ging helemaal los.
Heb haar maar niet verteld hoeveel haar spaarrekening op de Ledger in waarde is gedaald afgelopen dagen 🫣
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geen last meer van hier....Vis schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:16:
[...]
Kijk, dit zijn de goede educatieve filmpjes voor onze kinderen!
Net aan mijn dochtertje van 10 laten zien en die ging helemaal los.
Heb haar maar niet verteld hoeveel haar spaarrekening op de Ledger in waarde is gedaald afgelopen dagen 🫣
Ik heb mijn kinderen vanmiddag op het dark web verkocht om de dip te kunnen buyen...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
:fill(white):strip_exif()/f/image/piLWs3xVwuHUaW1bkwoSTVDD.png?f=user_large)
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Is een bull run dipje hadden we ook al tijden niet echt gehad.
Ah, de eerste keer?JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
Dit resulteert in een mooie market buy vanuit fomo op een hogere koers en dan heb je minder BTC dan je nu had. Vanaf dat punt daalt BTC weer, ervaar je dezelfde emotie, verkoop je weer en dan ben je officieel meester in het uitvoeren van de buy high & sell low strategie.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Uitermate grappig.NeoflexNL schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:14:
[...]
Opwaartse levenslijn?? Op wat voor timeframes beoordeel jij je beleggingen?![]()
Goud komt uit een 13-jarige bearmarkt, wat is daar leuker aan?
Klinkt mij eerder als een typische buy high sell low strategie..
Antwoord op jouw vraag mbt. BTC; ik kijk naar de afgelopen 3 maanden.
Dit, púúr om de extreme volatiliteit van BTC.
Ik heb in mijn werkzame leven (35 jaar) méér verdiend met aandelen, goud en andere kleinere beleggingen (zoals zeldzame gitaren en buizenversterkers, zullen jullie niet begrijpen) dan met F*CKING werken! En ik heb een goede, internationale baan en een ZZP-IT-consultancy bedrijfje on-the-side.
Ieder asset (BTC, Gouden Munten, gitaren/versterkers) heeft z'n eigen specifieke eigenschappen.
Zolang ik maar begrijp en in de gaten houd wat die specifieke eigenschappen voor resultaten kunnen hebben, dan voel ik mij safe ben ik blij mijn vermogen -zonder arbeid- jaar-op-jaar wat op te krikken.
Onoordeelkundige reacties als de jouwe doe ik dus af als
JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
Ik heb in mijn werkzame leven (35 jaar) méér verdiend met aandelen, goud en andere kleinere beleggingen (zoals zeldzame gitaren en buizenversterkers, zullen jullie niet begrijpen) dan met F*CKING werken! En ik heb een goede, internationale baan en een ZZP-IT-consultancy bedrijfje on-the-side.
Ieder asset (BTC, Gouden Munten, gitaren/versterkers) heeft z'n eigen specifieke eigenschappen.
Zolang ik maar begrijp en in de gaten houd wat die specifieke eigenschappen voor resultaten kunnen hebben, dan voel ik mij safe ben ik blij mijn vermogen -zonder arbeid- jaar-op-jaar wat op te krikken.
Onoordeelkundige reacties als de jouwe doe ik dus af als![]()
![]()

Laten we wel zijn, die vroeg om sub 37k en iedereen lachte haar uit.St@m schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:23:
Krijgen we nu ook allemaal Pingo's hier die hebben verkocht en lager terug willen kopen en dan de hele tijd zeiken dat het moet zakken?
Maar na de 69k dipten we mooi naar de 18k, en stonden we ruim een jaar sub 37k.
She was right all along.
Maktub
Dit is een duidelijk voorbeeld van iemand die niet naar de koers van vorig jaar op dezelfde dag heeft gekeken.JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
Wat je nu ervaart is hooguit een koers die de hik heeft.
Als ondernemer zou je dat moeten kunnen zien.
Dat zit wel Schnorr.
Haha AI is nog zo dom om een opwaartse trend uit te drukken in rode candles...
Handel al jaren in de Artefacten en Bitcoin.. (Indiana Jones Style), bevalt me goed...JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
![]()
Het is nu verleidelijk om wat alt’s op te pakken, maar geen enkele garantie dat de goed presterende alt’s van de afgelopen maanden het straks ook weer goed gaan doen.
nothing stops this train
hier volgende week: BTC, ETH en LINKjvel92 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:44:
Een extra aankoop BTC en ETH gedaan. Enige twee assets waar ik op de langere termijn vertrouwen in heb.
Het is nu verleidelijk om wat alt’s op te pakken, maar geen enkele garantie dat de goed presterende alt’s van de afgelopen maanden het straks ook weer goed gaan doen.
nothing stops this train
Nou ja, het is niet dat ik me zorgen maak. Maar als ik naar de waarde van mijn alt’s kijk wetende wat de waarde twee weken terug was, baal ik daar wel behoorlijk van.Kol Nedra schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:44:
mooi al die fear, het doet mij helemaal niets 🙂
Het blijkt toch elke keer weer lastig om de euforie uit te schakelen en op de rode knop te drukken. Gisteren wel meteen een AirDrop gedumpt en dat was maar goed ook.
[ Voor 6% gewijzigd door jvel92 op 17-04-2024 19:53 ]
dat is het zeker, vooral bij ASTR doet het pijn bij mij....jvel92 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:53:
[...]
Nou ja, het is niet dat ik me zorgen maak. Maar als ik naar de waarde van mijn alt’s kijk wetende wat de waarde twee weken terug was, baal ik daar wel behoorlijk van.
Het blijkt toch elke keer weer lastig om de euforie uit te schakelen en op de rode knop te drukken.
nothing stops this train
Waar is die babe?
100 eu erin geplempt, nu waard 58,29Kol Nedra schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:54:
[...]
dat is het zeker, vooral bij ASTR doet het pijn bij mij....

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BcJX4vabL8mQZlUmGt8k0AKh.jpg?f=user_large)
Ik verwacht een ETF soon. Als je ziet hoeveel Grayscale dagelijks aan hun holdings toevoegen, zeer bullish.
https://www.coinglass.com/pro/gray/Grayscale
:strip_exif()/f/image/lAhMaH3EB986KLB1PYxuvFsO.jpg?f=fotoalbum_large)
NeoflexNL schreef op woensdag 17 april 2024 @ 18:34:
[...]
Hmm, laatste bericht van @zwembroek. Alles oké daar maat?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7l9FdL1WWMcP5GtuMyfh1vS3.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die 10 year btc/eth chart spreekt in het voordeel van ETH maar afgelopen 3 jaar waren beroerd. Momenteel is ETH al zijn 2021 gains aan het inleveren.jvel92 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:44:
Een extra aankoop BTC en ETH gedaan. Enige twee assets waar ik op de langere termijn vertrouwen in heb.
Aangezien de 0.070-0.085 btc/eth zone 2 volle jaren getest is heb ik geen goed gevoel over ETH.
Ik heb het dus niet over ETH vs Fiat, maar als alternatief voor BTC.
Voor degene die LINK overweegt: kijk eens naar LINK/BTC, die alt is klaar…
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 17-04-2024 19:59 ]
Zie Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3", het huidige punt zou wel een kantelpunt kunnen zijn. Aan de andere kant verwacht Mr. Cohen dat ETH nog een stuk lager gaat (<1000), ook in USD waarde. Zie ik alleen gebeuren als BTC nu al de top heeft gehad in deze run.Malarky schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:58:
[...]
Die 10 year btc/eth chart spreekt in het voordeel van ETH maar afgelopen 3 jaar waren beroerd. Momenteel is ETH al zijn 2021 gains aan het inleveren.
Aangezien de 0.070-0.085 btc/eth zone 2 volle jaren getest is heb ik geen goed gevoel over ETH.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
interesting dat wel.Vis schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:56:
Hier vandaag weer Litecoin bij gekocht.
Ik verwacht een ETF soon. Als je ziet hoeveel Grayscale dagelijks aan hun holdings toevoegen, zeer bullish.
https://www.coinglass.com/pro/gray/Grayscale
[Afbeelding]
alleen LTC/BTC chart staat technisch op ATL, kan helaas niet in geschiedenis terug kijken met TA waar support kan liggen.
ik wil LTC wel oppikken, tijdje terug had ik 50% van mijn bag LTC verkocht voor BTC, wat dus goed uitgepakt heeft.
kwa fiat waarde staat de chart er opzich nu best interessant uit om in te schalen, alleen BTC technisch zegt het me dat er nog geen zichtbare reverse trend te zien is. dus voor mij is BTC nu toch interessanter
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 17-04-2024 20:20 ]
nothing stops this train
Niet zo happen joh. Als jij je btc wil verkopen moet je dat lekker doen. Tuurlijk ben je een begaafde belegger, dat zijn we allemaal hier...JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
![]()
Bitcoin staat sinds de laatste low (nog maar anderhalf jaar terug, mind you) op een x4. Sinds die tijd zijn er amper dips geweest, hooguit een paar keer 20 tot 22%. We zitten nu 7 weken te rangen tussen 60 en 74k. Als ervaren belegger zou je toch moeten weten dat zulke periodes alleen maar gezond zijn in een uptrend? Even wat brandhout opruimen in de unrealized profits, zodat we een plaatselijke bodem aanstampen en we weer door kunnen?
Maar goed, met een timeframe van 3 maanden een prachtige trade gemaakt, chapeau!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
2 dagen voor de halving? Noice!JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:01:
Sell low, je leeft maar 1x

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zit in beide assets en als de een het beter doet dan de ander, vind ik dat prima.Malarky schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:58:
[...]
Die 10 year btc/eth chart spreekt in het voordeel van ETH maar afgelopen 3 jaar waren beroerd. Momenteel is ETH al zijn 2021 gains aan het inleveren.
Voor degene die LINK overweegt: kijk eens naar LINK/BTC, die alt is klaar…
BTC zit veilig in cold storage net als een gedeelte van ETH. De rest gebruik ik in DeFi protocollen. In het totale plaatje doet ETH het in mijn PF niet veel slechter dan BTC. Maar dat komt vooral door yield.
Wat betreft LINK; goede tech maar token is ruk.
Oh en vandaag ook nog een oude limit buy order net geraakt, dus toch weer bijgestackt. Geduld en zelfbeheersing, mooi als het lukt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dogs of war shiba coin, why the fuck not.Gipsy King schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:09:
Tijd voor een nieuwe shitcoin, ow nee toch niet , pilsie.
[Afbeelding]
Meteen een marktcap van 1B op de exchanges BAM
Na een half jaar dubbele lasten heb ik geen ruimte meer om te kopen. Verkopen doe ik ook niet. Mijn "geloof" in Bitcoin is niet anders nu ten opzichte van een week geleden.
Natuurlijk is het zuur om maandsalarissen te zien verdampen, maar dit hoort erbij. Als je een half jaar geleden had voorspeld dat we op 60k zouden staan met de halving dan hadden de meeste je weggezet als te bullish.
Stay strong mensen, ik geloof niet dat deze bullrun voorbij is.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ok boomer.JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
![]()
Oeh klinkt leuk, naast dat ik een vrouw kinderen en vriendin heb, zoek ik ook nog een leuke vriend! Puur uit interesse maar hoe groot is je "vermogen" nuJHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MFvsHtUXOve7LvS1L9lLygIp.jpg?f=user_large)
Stack Sats
JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:30:
[...]
Uitermate grappig.
![]()
/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
iig vandaag wel
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek. Ik heb even teruggekeken en laatste aankoop was slechts één jaar geleden.anti elppa schreef op woensdag 17 april 2024 @ 17:51:
[...]
dat doe je goed. Vorige cycle deed ik DCA (en soms extra spot buys), van 1 jan 2019 tot 31 dec 2020. Zoals je zie dus ook dwars door de halving en eerste nieuwe ATH heen.
Het is dat mijn zakken prima gevuld zijn, anders zou ik nu absoluut nog wat verse gure fiat erin donderen
Kol Nedra schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:44:
mooi al die fear, het doet mij helemaal niets 🙂
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uCKvQ7efIrbGPeUbzBlOfwEJ.gif?f=user_large)
IdemStovirpi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:23:
Portfolio geopend en maar weer gesloten. [Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
DANK voor je directe vraag.DoeEensGek schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:46:
[...]
Oeh klinkt leuk, naast dat ik een vrouw kinderen en vriendin heb, zoek ik ook nog een leuke vriend! Puur uit interesse maar hoe groot is je "vermogen" nu
Echter, ik ben een soort van introvert en heb geen primaire behoefte aan extra vrienden of familie, sorry.
Maar ik ben inmiddels gescheiden na 22 jaar huwelijk, heb 9 jaar lang 50% van mijn inkomen ingeleverd aan partner- en kinderalimentatie en heb desondanks mogelijkheden gezien om te investeren/beleggen in Gouden Munten, zeldzame Gibson-gitaren en Marshall-buizenversterkers....en nu sinds December in BTC.
En hoewel ik de rules van dit topic heb gelezen dat je niet mag patsen met je vermogen; na alle shit heb ik in diezelfde moeilijke 9 financiële jaren ruim €90k in waarde aan allerlei assets kunnen verzamelen door slim (lees: èrg véél goedkoper) in te kopen.
In aankomende Mei ben ik van alle kinder- en partneralimentaties af; hopelijk begint dan weer een een nieuw, eenvoudig en relaxed leven...
Stovirpi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:23:
:strip_exif()/f/image/KY9y0XfP0HWaaJA6ZjrgDRcB.png?f=user_large)
Tijd voor een vriend dus. Grindr al geïnstalleerd? Daar doen ze ook veel met tops, sides en bottoms. Bears doen het ook goed bij een bepaalde doelgroep.JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:40:
[...]
DANK voor je directe vraag.
Echter, ik ben een soort van introvert en heb geen primaire behoefte aan extra vrienden of familie, sorry.
Maar ik ben inmiddels gescheiden na 22 jaar huwelijk, heb 9 jaar lang 50% van mijn inkomen ingeleverd aan partner- en kinderalimentatie en heb desondanks mogelijkheden gezien om te investeren/beleggen in Gouden Munten, zeldzame Gibson-gitaren en Marshall-buizenversterkers....en nu sinds December in BTC.
En hoewel ik de rules van dit topic heb gelezen dat je niet mag patsen met je vermogen; na alle shit heb ik in diezelfde moeilijke 9 financiële jaren ruim €90k in waarde aan allerlei assets kunnen verzamelen door slim (lees: èrg véél goedkoper) in te kopen.
In aankomende Mei ben ik van alle kinder- en partneralimentaties af; hopelijk begint dan weer een een nieuw, eenvoudig en relaxed leven...
jvel92 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:44:
[...]
Tijd voor een vriend dus. Grindr al geïnstalleerd? Daar doen ze ook veel met tops, sides en bottoms. Bears doen het ook goed bij een bepaalde doelgroep.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik kan me goed voorstellen dat dit na 9 jaar nog wat onwerkelijk is, maar een mooi vooruitzicht dus!JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:40:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Knipoogjes zijn zo 2000. Ga all-in!
:fill(white):strip_exif()/f/image/wgvDpiMQ7ro4UCHReQ6o9awr.png?f=user_large)
MrFX schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:56:
[...]
[Afbeelding]

Sommigen begrijpen het verschil tussen intermenselijke vriendelijkheid, vrienden en Homosensuele mensen niet. Dat zullen X-gen of Z-gen types zijn uit de groep van LHGBTQIANSF*CKHDY-...die mij (hoewel net geen Boomer) Boomer noemen...jvel92 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:44:
[...]
Tijd voor een vriend dus. Grindr al geïnstalleerd? Daar doen ze ook veel met tops, sides en bottoms. Bears doen het ook goed bij een bepaalde doelgroep.

"Make happy thoughts"Stovirpi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:23:
"Nog meer DCA"
"Diamond hands... diamond hands"
Valt me wel op dat er hier een paar beren en trollen beginnen rond te lopen, de rode koersen lijken bij sommige mensen op hun emoties in te spelen wat begrijpelijk is, als je meerdere cycles mee hebt gemaakt lijk je daar tegen geweerd te zijn, verder is het belangrijk om geduld te leren hebben en op tijd uitstappen natuurlijk maar bij dat laatste zijn we nog lang niet….
Lekker hodlen boys komt goed
En voor de panic sellers bedenk je eens of crypto wel echt iets voor jou is
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:09:
net alles weer op pepe gezet, kan toch alleen maar moon gaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/J0GtZnHkIfaT4Z9Da3o7lv90.gif?f=user_large)
Ik voel ook helemaal nietsPinsa schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:05:
Heb me redelijk rustig gehouden de afgelopen dagen en dat komt niet omdat de koersen rood staan doet me eigenlijk vrijwel niks
Valt me wel op dat er hier een paar beren en trollen beginnen rond te lopen, de rode koersen lijken bij sommige mensen op hun emoties in te spelen wat begrijpelijk is, als je meerdere cycles mee hebt gemaakt lijk je daar tegen geweerd te zijn, verder is het belangrijk om geduld te leren hebben en op tijd uitstappen natuurlijk maar bij dat laatste zijn we nog lang niet….
Ik weet dat het goedkomt (ik vertrouw op jullie
IkWispe schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:59:
Nu over een jaar is dit topic niet meer bij te houden.
Hou
Het
Nu
Al
Niet
Bij
Crypto heeft een hoge votaliteit, we zijn gewoon verwend de afgelopen tijd door alleen maar omhoog te gaan, dit hoort er ook gewoon bij en alleen maar goed voor de markt. Als je hier niks bij voelt zit je goed toch, wacht maar eens als je een dikke crypto winter gaat mee maken dat is niks vergeleken met ditWispe schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:17:
[...]
Ik voel ook helemaal niets![]()
Ik weet dat het goedkomt (ik vertrouw op jullie) en ik heb fiat erin gestopt dat ik kan missen. Het is jammer dat de winst vrijwel weg is, maar ik lig er niet wakker om.
Iedereen zou eens echt flinke prijs actie moeten meemaken. Ik heb echt stalen ballen gekweekt in mijn SafeMoon avontuur. Het moment dat je het kan handelen dat je portfolio met 10k per dag schommelt, kun je de ‘dips’ in BTC niet eens meer een dip noemen.Pinsa schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:05:
Heb me redelijk rustig gehouden de afgelopen dagen en dat komt niet omdat de koersen rood staan doet me eigenlijk vrijwel niks
Maar het is weer zo’n tijd. Men heeft geen toekomstvisie vwb hun crypto bezittingen en gaat daarom veel te veel op emotie spelen.
Inderdaad, supply is fixed en alle BIFI is in omloop en dus geen inflatie meer mogelijk, dus the APY die verkregen wordt is van real revenue en de buybacks.knakworst schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:03:
[...]
@mjoaris kan dat veel beter uitleggen, maar de apy wordt waarschijnlijk betaald uit de buy-backs, die mogelijk worden gemaakt door de fees op de vaults. Het is dus iets wat mogelijk gemaakt wordt door gebruik van beefy, zonder dat er inflatie van de token is.
Vergelijk het met ether staking. Ook daar krijg je een paar procent eth, terwijl er op gemiddeld genomen toch een lichte deflatie is.
Leuk feitje, Beefy heeft recent concentrated liquidity management (ookwel CLM, maar dan cowcentrated
Hier meer: https://beefy.com/articles/clm/ & https://docs.beefy.finance/beefy-products/clm
We verwachten daar ook veel revenue van, meer zelfs dan de "normale" vaults. Dus wellicht gaat die APY nog verder omhoog
Deze toevallig?JHMvP schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:40:
[...]
en heb desondanks mogelijkheden gezien om te investeren/beleggen in Gouden Munten
:strip_exif()/f/image/53A7MHpi30YU3tOVzNeAoim6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet wat beter voor het milieu is, chocolade maken of Bitcoinen minen.Kol Nedra schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:41:
[...]
hoeveel kosten ze? ik heb voor een habbekrats best veel Bitcoin gekocht!
[Afbeelding]
Beide een luxe product.
Weet je genoeg....
XRP = trash

It’s been an honor to serve as @SECGov Chair. Over the past 3 years, I’ve seen firsthand how the incredible staff at the SEC serve investors and issuers alike.
— Gary Gensler (@GaryGensler) 17 april 2024
A thread 🧵
Honestly thought this was a resignation post at first so it’s disappointing to read that it wasn’t 😭
— XRPcryptowolf (@XRPcryptowolf) 17 april 2024
Everyone reading this thread pic.twitter.com/0lL5VIrOHr
— greg (@greg16676935420) 17 april 2024
De Action?Kol Nedra schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:41:
[...]
hoeveel kosten ze? ik heb voor een habbekrats best veel Bitcoin gekocht!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/OmwlBF0uzksjnbNZCwAIIAgf.png?f=user_large)
Met deze dalende koersen wordt die winkel zelfs duur. Gelukkig is er een Chinees alternatief waar je voor een habbekrats BTC swag kunt bestellen. Ik zet dit natuurlijk weer op Marktplaats om Henk en Ingrid te laten geloven dat dit echte bitcoinen zijn.
https://www.temu.com/sear...n_id=wu77w699xl&is_back=1
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit is een feit.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:09:
net alles weer op pepe gezet, kan toch alleen maar moon gaan
Dat geloof ik met een coin zoals Safemoon, hoop dat je er niet rekt op bent gegaan, eens kijken wat de donderdag ons gaat brengen verwacht zelf eigenlijk nog wel lagere regionen zowel BTC als Alts de komende periodeAmens schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:27:
[...]
Iedereen zou eens echt flinke prijs actie moeten meemaken. Ik heb echt stalen ballen gekweekt in mijn SafeMoon avontuur. Het moment dat je het kan handelen dat je portfolio met 10k per dag schommelt, kun je de ‘dips’ in BTC niet eens meer een dip noemen.
Maar het is weer zo’n tijd. Men heeft geen toekomstvisie vwb hun crypto bezittingen en gaat daarom veel te veel op emotie spelen.
Komti !MrFX schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:56:
[...]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0o45lya2ZnD1fo1wxJ1KNQei.jpg?f=user_large)
tijd voor die hongkong ETF's.....
[ Voor 39% gewijzigd door jasper7878 op 18-04-2024 08:46 ]
TakutoRadiance schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:31:
Volgens mij heb ik deze hier nog niet langs zien komen, maar deze video vond ik wel interessant genoeg om even te delen hier. De vraag hier is uiteraard, is it really different (enough) this time?(let op, video is al 7 maanden oud)
[YouTube: EVERYONE IS WRONG ABOUT BITCOIN 100K IN 2024 - THIS WILL HAPPEN INSTEAD]

Nou lekker dan.
Stelletje panic sellers daar in de US,jasper7878 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:46:
https://farside.co.uk/?p=997
tijd voor die hongkong ETF's.....
Minder memes en altijd werken?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
1. Nouja, dat weet niemand natuurlijkColdcat schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:54:
Was dit dan de left translated cycle?
Minder memes en altijd werken?
2. Dat mag je nog steeds zelf bepalen
kijk al 4 jaar niets meer van die vent, heeft het werkelijk waar nog nooit goed gehad. Echt 1 van de slechtste TA joetubers die je kan vinden.TakutoRadiance schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:31:
Volgens mij heb ik deze hier nog niet langs zien komen, maar deze video vond ik wel interessant genoeg om even te delen hier. De vraag hier is uiteraard, is it really different (enough) this time?(let op, video is al 7 maanden oud)
[YouTube: EVERYONE IS WRONG ABOUT BITCOIN 100K IN 2024 - THIS WILL HAPPEN INSTEAD]
Klik hier dus ook niet op, want dan heb ik die mafklapper weer in mijn feed zitten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik geloof het niet want:TakutoRadiance schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:31:
ETFs BTC inflow, outflow van goud ETFs, zodra grayscale klaar is dan is er minder verkoop druk
stock 2 flow ratio wordt iedere keer hoger na halving, zelfs aankomende halving wordt het hoger als die van goud.
inflatie wordt alleen maar erger, dus assets worden duurder.
vele bedrijven zijn nog bezig om in ETFs te alloceren, veel bedrijven werken per kwartalen of zelfs per jaar voordat er een verandering kan en mag plaatsvinden.
cbdc's die komen zorgt ook voor dat mensen hun vermogen elders zetten, niemand wacht op cbdc's
er zijn vast nog meerdere punten om mee te nemen maar kwam ff snel hierop......nu maar weer verder 'werken" om dit vervolgens te converteren naar bitcoin volgende week 👍
nothing stops this train
Ah interessant, ik volgde hem net voor de vorige top en hij had de top correct (maar toen wilde ik hem nog niet gelovenanti elppa schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:04:
[...]
kijk al 4 jaar niets meer van die vent, heeft het werkelijk waar nog nooit goed gehad. Echt 1 van de slechtste TA joetubers die je kan vinden.
Klik hier dus ook niet op, want dan heb ik die mafklapper weer in mijn feed zitten
Ik denk dat ik toch wel wat winst ga pakken rond de 80k, gewoon voor de zekerheid. Uiteraard is er nu zeker veel anders, dus een veel grotere kans dat dit nu niet zo gaat lopen.
nu al Bear? voor hoelang? 4 maanden?kbuntu schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:16:
Ik had nog wat op bitvavo staan. Alles nu naar de wallet, voorbereiding op de bear
nothing stops this train
Crypto Crew UniversityTakutoRadiance schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:31:
Als ik jou was zou ik lekker weg blijven bij die scammer..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!