Onzin. Cardano heeft nu weer een samenwerking met Huawei gesloten. Dubai heeft interesse om Cardano in te zetten. Een aantal Amerikaanse staten wil het gaan gebruiken voor het stemmen. Gewoon wat minder shitcoin en meer serieuze partijen die interesse tonen. Of er weer zo'n winsten mee behaald kunnen worden is natuurlijk te bezienMrMrq schreef op donderdag 11 april 2024 @ 07:27:
[...]
[Afbeelding]
Cardano….
Vorige bull een mooie run mee gemaakt, en deze bear ook wat opgepikt rond de 25-35 cent.
Maar als je de comments onder die Tweet leest dan zie je het al: een hoop hopium en bagholders, die allemaal hun zakken nog moeten dumpen als ze hun instapprijs eruit kunnen halen.
Next.
PartnershipsOepsje schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:35:
[...]
Onzin. Cardano heeft nu weer een samenwerking met Huawei gesloten. Dubai heeft interesse om Cardano in te zetten. Een aantal Amerikaanse staten wil het gaan gebruiken voor het stemmen. Gewoon wat minder shitcoin en meer serieuze partijen die interesse tonen. Of er weer zo'n winsten mee behaald kunnen worden is natuurlijk te bezien
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Ik heb de eerste bekeken.
https://www.emurgo.io/pre...pand-the-cardano-network/
Samenvatting: je kan een Cardano node op Huawei cloud draaien als je ervoor betaalt. Een Cardano node. Die ook op een Raspberry Pi kan draaien. Groundbreaking.
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 11-04-2024 08:46 ]
knakworst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:41:
[...]
Partnerships
[Afbeelding]
Ik heb de eerste bekeken.
https://www.emurgo.io/pre...pand-the-cardano-network/
Samenvatting: je kan een Cardano node op Huawei cloud draaien als je ervoor betaalt. Een Cardano node. Die ook op een Raspberry Pi kan draaien. Groundbreaking.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qc9vfbRc5sNMzLXiYdf30jyU.jpg?f=user_large)
2017 vibes
Om uiteindelijk:
/f/image/D45e8ca0rJQvnyNjjK2jhFRP.png?f=fotoalbum_large)

Zien we nu ook weer terug met Nvidia, Google etc.
Nostalgisch. Dat wel.
Ach idd, de partnership...
Ik was zelf altijd wel meer fan van de aankondiging van een partnership. Of de aankondiging voor een aankondiging van een partnership
Ik was zelf altijd wel meer fan van de aankondiging van een partnership. Of de aankondiging voor een aankondiging van een partnership
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hold my beer.zwembroek schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:43:
Dit noem ik nou een bullish kaartje.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5rJ9Jreq0Cjx0A1jUdYKgVwP.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: ah duidelijk, had nog niet verder gekeken
#Binance will list @opentensor $TAO with Seed Tag applied.
— Binance (@binance) 11 april 2024
➡️ https://t.co/RNhGylxsUY pic.twitter.com/2KPLogTtuB
[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 11-04-2024 08:58 ]
ach ja de partnerships. met name de partnership met mycrosoft en randstad, en uiteraard de goede verhalen hier, hebben me doen instappen op de ICO van Cypherium. echt een toppertje in mn portfolio .....
De final exit liquidity. 1.000 soon. Daarna slowbleed rekt.Alpina schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:57:
[...]
Hold my beer.
[Afbeelding]
[Embed]
NeoflexNL schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:55:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/senGxDPmdCcUScqkVZyXECuU.jpg?f=user_large)
Hij mag weer!
BREAKING
This announcement of an announcement is to inform you that MrMrq will be teaming up with MICROSOFT when posting on Tweakers.
“It’s really big,” says MrMrq. “Not only will I be using Windows 11 when posting - but also the Edge browser is involved. Therefore, this partnership provides me with all the tools needed to be a successful member of the Slowchat and to score extra +1s.”
MrMrq price prediction for 2027 soars to 6.969.
Maktub
nou, ff door 71k heen en we kunnen weer.
check beide even op weekly chart:
ADA/BTC
ADA/USDT
ik dca er wat in met verse fiat
ADA/BTC
ADA/USDT
ik dca er wat in met verse fiat
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 11-04-2024 09:17 ]
nothing stops this train
Misschien stomme vraag, maar waarom zou TAO na de Binance listing dan slowbleed rekt gaan? Zullen er dan niet meer exchange listings gaan volgen en daardoor nog hogere prijs?knakworst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:05:
[...]
De final exit liquidity. 1.000 soon. Daarna slowbleed rekt.
Is er al iets bekend over die ene giga-outflow bij Ark Invest? Op 1 dag een "meh-toch-maar-niet"?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lees ik hier nu dat de Amerikanen Cardano gaan inzetten voor het stemmen?

Cardano is ondergewaardeerd..... nu Solana problemen heeft kunnen andere layers hun momentum krijgen.
sommige ALTs zijn interessant, heel leuk die nieuwe coins, maar die nu kopen nu ze al zo hoog staan vind ik meer risico hebben. bij oude ALTs kun je nog een TA eroverheen gooien.
LINK, DOT, XRP en ADA ik vind ze interessant voorstaan
sommige ALTs zijn interessant, heel leuk die nieuwe coins, maar die nu kopen nu ze al zo hoog staan vind ik meer risico hebben. bij oude ALTs kun je nog een TA eroverheen gooien.
nothing stops this train
jvel92 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:57:
:strip_exif()/f/image/XDhdvmyyrJZRng7Gl8DLk3p8.jpg?f=fotoalbum_large)
Yeah, dat dus. In een land dat al panisch doet over mogelijke analoge stemfraude aankomen met 'blockchain stemmen'jvel92 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:57:
Ik zou toch zeker ook naar nieuwe Altcoins kijken (bijvoorbeeld $GLQ, $QANX). Als oude Altcoins nu met zo'n hoge BTC koers nog ver (75%) onder de ATH staan, is de kans groot dat ze deze nooit meer behalen.Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:02:
Cardano is ondergewaardeerd..... nu Solana problemen heeft kunnen andere layers hun momentum krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 11-04-2024 10:10 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Cardano staat op de 11e plek qua marketcap op CoinGecko. Dat noem ik niet ondergewaardeerd.Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:02:
naar beide muntjes gekeken:Jumpman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:07:
[...]
Ik zou toch zeker ook naar nieuwe Alts kijken (bijvoorbeeld $GLQ, $QANX). Als oude Alts nu met zo'n hoge BTC koers nog ver (75%) onder de ATH staan, is de kans groot dat ze deze nooit meer behalen.
GLQ: staat veel te hoog, niet interessant.
QANX: ook vrij hoog, ik zal naar ernaar kijken
nothing stops this train
Artikel was 5 dagen te laat gepubliceerd.jvel92 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:57:
https://www.cointribune.c...ockchain-voting-solution/
En BRETT ?Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:11:
[...]
naar beide muntjes gekeken:
QANX: ook vrij hoog, ik zal naar ernaar kijken
Als mensen het over Cardano hebben moet ik nog altijd denken aan deze klassieker:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Voor LINK komt het wel goed, die gaat naar $429. Want die heb ik.Jumpman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:07:
[...]
Ik zou toch zeker ook naar nieuwe Altcoins kijken (bijvoorbeeld $GLQ, $QANX). Als oude Altcoins nu met zo'n hoge BTC koers nog ver (75%) onder de ATH staan, is de kans groot dat ze deze nooit meer behalen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lekker man!Alpina schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:57:
[...]
Hold my beer.
[Afbeelding]
[Embed]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
$KAS wordt ook weer een beetje wakker. Doet het al enige tijd ff wat minder, maar is gezien de chart ook niet zo gek.
Next leg up soon..
Next leg up soon..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N4C1i4oxP2Bt8nzVmVWCHK8u.jpg?f=user_large)
Eh, <50M marketcap. Wat is 'te hoog'?Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:11:
[...]
Nexo gaat ook weer lekker vandaag.
Wen PAAl Binance listing?Alpina schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:57:
[...]
Hold my beer.
[Afbeelding]
[Embed]
En wen $Ator en $Kas binance listing?
Dan staan al m’n parels op binance- Lets go
Oei, had gisteravond mijn long gesloten…. Die had dik in de winst gegaan 😀Alpina schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:57:
[...]
Hold my beer.
[Afbeelding]
[Embed]
Long helaas vanochtend gesloten
De 4h ziet er wel weer goed uit m.i. Beetje compressie tot volgende uitbraak
De 4h ziet er wel weer goed uit m.i. Beetje compressie tot volgende uitbraak
2017 belde, ze willen de vooraankondiging van de vooraankondiging dat er een samenwerking gaat zijn terug.NeoflexNL schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:55:
Blijft toch hilarisch dat zulke events redenen waren voor pump en dumps.
Waren?Joosie200 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:07:
[...]
Blijft toch hilarisch dat zulke events redenen waren voor pump en dumps.
Wat ik mij nog afvroeg, gaan er nog mede Slowchatters naar de Halving party in Amsterdam?
powered by Crypto cast/Satoshi Radio/BTC Alpha?
PS5
Nog steeds zijn maar toch weet ik het beter te filteren. Shitcoins zitten niet meer in mijn eigen Twitter feed.
Die is alleen een dag te vroegkernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:12:
Wat ik mij nog afvroeg, gaan er nog mede Slowchatters naar de Halving party in Amsterdam?powered by Crypto cast/Satoshi Radio/BTC Alpha?

Hoewel: Het feestje gaat tot 1:00 uur door. De halving staat nu gepland om 7:00 uur. Als de miners een beetje doorwerken, is de halving precies aan het einde van de party.
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 11-04-2024 11:18 ]
kernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:12:
Wat ik mij nog afvroeg, gaan er nog mede Slowchatters naar de Halving party in Amsterdam?powered by Crypto cast/Satoshi Radio/BTC Alpha?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CPKNoIly1uMUWJaRhCusIKzk.gif?f=user_large)
Ik was er graag bij geweest, maar helaas kan ik nietkernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:12:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Aanvullend, zijn er nog andere tweakers volgende week aanwezig bij token2049 in Dubai?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Ik had plannen om er naartoe te gaan totdat ik zag dat mijn complete financiële levensloop nettowaarde te weinig is om 6 bier te bestellen.Sjoerd schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:36:
Aanvullend, zijn er nog andere tweakers volgende week aanwezig bij token2049 in Dubai?
Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:02:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Alle alts zijn overgewaardeerd, alleen al omdat de waarderingsmethodiek nergens op slaat. Laatste marktprijs * aantal munten (toegangkaartje voor het gebruik van het netwerk), dat zegt niets over de waarde van het project / onderliggende onderneming.
Voor de currency's (BTC/LTC etc) is deze berekeningsmethodiek wel enigszins logisch.
Zelfs Cardano, die profesionaliteit veinst met de Cardano Foundation komt niet verder dan een "activity report". Die durven ook geen financiële cijfers te publiceren, dan gaat ADA direct -95%.
Einde bullmarket was mogelijk beter geweest qua timingFrambozenTaart schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:42:
[...]
Ik had plannen om er naartoe te gaan totdat ik zag dat mijn complete financiële levensloop nettowaarde te weinig is om 6 bier te bestellen.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
En zijn er vanmiddag rond 16.00 uur ook nog tweakers aanwezig op de moon om de nieuwe ATH te vieren?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Jammer man, ik twijfel, helaas zijn mijn vrienden niet met bitcoin/crypto bezig en ik weinig zin om daar in m'n eentje heen te gaan eerlijk gezegd.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:33:
[...]
Ik was er graag bij geweest, maar helaas kan ik niet
PS5
Jaapio zit er al een tijdjeiVibes schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:44:
En zijn er vanmiddag rond 16.00 uur ook nog tweakers aanwezig op de moon om de nieuwe ATH te vieren?
:strip_exif()/f/image/5y4BZXC9Nkf9Qe0CCuz7Gfsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Leek/lijkt mij opzich wel leuk, maar is wel weer een pokke end voor mij..kernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:47:
[...]
Jammer man, ik twijfel, helaas zijn mijn vrienden niet met bitcoin/crypto bezig en ik weinig zin om daar in m'n eentje heen te gaan eerlijk gezegd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als hij maar wat koud gerstenat voor ons overlaat...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik zou het gewoon doen, het zijn heel veel mannen die daar alleen naar toe gaan. Ik ga juist liever alleen naar dit soort events. Je moet even over die drempel heen om een onbekend iemand aan te spreken, maar ik heb me altijd prima vermaaktkernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:47:
[...]
Jammer man, ik twijfel, helaas zijn mijn vrienden niet met bitcoin/crypto bezig en ik weinig zin om daar in m'n eentje heen te gaan eerlijk gezegd.
Er zijn wel meer lokale Bitcoin events overal in Nederland die meetings organiseren, zoals
https://t.me/BitcoinFriesland
http://t.me/zwollebitcoinstad
http://t.me/AdoptingBitcoinArnhem
Een heel aantal staan op "invite only" zie ik nu
https://t.me/BitcoinFriesland
http://t.me/zwollebitcoinstad
http://t.me/AdoptingBitcoinArnhem
Een heel aantal staan op "invite only" zie ik nu
Ik ben er zoals ieder event weer vrolijk bij, nieuwe accuset voor mijn Makita's is zojuist binnen gekomen.kernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:12:
Vorig jaar met mijn maten een prachtige en succesvolle dag gehad, dit jaar weer met zijn 6en in de zwarte Transporter met nummerborden op naam van een Oekraïner.
Bivakmuts in de kontzak en zoeken naar die hodler die het niet kon laten om zijn Jacob & Co. Astronomia Solar thuis te laten.
Heb er weer zin in, het blijft toch altijd spannend zo'n event.
Amsterdam? Ik weet niej waar da ligt, of da da bestaatkernie schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:12:
nothing stops this train
Heee Dimitri!Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:13:
[...]
Amsterdam? Ik weet niej waar da ligt, of da da bestaat
Tatsu kan een leuk TAO eco systeem gokje zijn inderdaad. Ik had deze maar inmiddels geruild voor $Rivus omdat ik deze nog VOOR Uniswap kon oppikken op 0,035 dollarTaro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 23:41:
@zwembroek Zaterdag komt PAAL hier uit staking, de ETH fee's zijn nu weer acceptabel (+- 18 USD), druk je ze daarna weer in staking, laat je ze staan of verkoop je een deel?
Ik heb inmiddels HEMULE en 50% OLAS omgewisseld in TATSU en DETENSOR, die gaan wel lekker. Denk dat ik een deel van PAAL naar ETH omzet en voor toekomstige projecten ga gebruiken.
/f/image/QrOKDTE8tjtJOtuJvv6mPvf4.png?f=fotoalbum_large)
Halving party 2024:Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:13:
[...]
Amsterdam? Ik weet niej waar da ligt, of da da bestaat
Nog even een halfje erin op het eind vlak voor de halving.
FrambozenTaart schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:40:
[...]
Halving party 2024:
[YouTube: Out of the Picture (Buitenbeeld) - Thunderdome - Flabber.nl]
https://www.emurgo.io/pre...pand-the-cardano-network/EMURGO, a blockchain company that drives Web3 adoption via the Cardano blockchain, today announced a partnership with Huawei Cloud to extend support for a Cardano Validator Node on the Huawei Cloud, further strengthening the Cardano network. As a strategic partner, EMURGO will establish a Cardano Validator Node on Huawei Cloud, bringing Huawei’s cloud infrastructure into Cardano’s open-source public blockchain ecosystem, ultimately driving growth and Web3 adoption in Asia Pacific and Africa.
Als de meest onfrisse DEX de meest gure shitcoins zou listen, en die kwamen allemaal voor één nacht tot leven, dan zag het er zo uit.FrambozenTaart schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:40:
[...]
Halving party 2024:
[YouTube: Out of the Picture (Buitenbeeld) - Thunderdome - Flabber.nl]
Maktub
TL;DR? (Paywall)knakworst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:01:
https://fd.nl/financiele-...0411&utm_term=app-android
Bullish nieuws voor BIFI.
Dikke aapie.knakworst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:01:
https://fd.nl/financiele-...0411&utm_term=app-android
Bullish nieuws voor BIFI.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H04PZgcMNzFoDM4qPGk3cKWA.jpg?f=user_large)
Heb je ook gelijk inGelukszoekr schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:58:
[...]
Ik zou het gewoon doen, het zijn heel veel mannen die daar alleen naar toe gaan. Ik ga juist liever alleen naar dit soort events. Je moet even over die drempel heen om een onbekend iemand aan te spreken, maar ik heb me altijd prima vermaakt
Helaas ondertussen sold out zie ik.
PS5
Jij blijft ook maar geld printen! Werknemer van de maand bij Zwembroek advanced trading inc.Alpina schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:28:
[...]
Tatsu kan een leuk TAO eco systeem gokje zijn inderdaad. Ik had deze maar inmiddels geruild voor $Rivus omdat ik deze nog VOOR Uniswap kon oppikken op 0,035 dollar
[Afbeelding]
Die titel wordt ook snel vergeven zeg. En ik maar een beetje koffie halen voor iedereen om vrienden te maken...zwembroek schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:44:
[...]
Jij blijft ook maar geld printen! Werknemer van de maand bij Zwembroek advanced trading inc.
Maar de waardering voor onze eigen juffrouw Jannie is er niet minder om.Ray_ schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:48:
[...]
Die titel wordt ook snel vergeven zeg. En ik maar een beetje koffie halen voor iedereen om vrienden te maken...
Uniswap rekt!
JUST IN: 🇺🇸 SEC to file lawsuit against defi crypto platform Uniswap - Reuters
— Radar🚨 (@RadarHits) 11 april 2024
This is why Satoshi disappeared and made #Bitcoin impervious to government attacks. pic.twitter.com/t6K37xaGn6
nothing stops this train
Met 8 keer zo veel omzet als Coinbase, en 25 keer zoveel als Kraken, is Binance gewoon het eindstation. En als een coin er dan eindelijk gelist wordt, is het vaak een eindstation._jero_813 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:38:
[...]
Misschien stomme vraag, maar waarom zou TAO na de Binance listing dan slowbleed rekt gaan? Zullen er dan niet meer exchange listings gaan volgen en daardoor nog hogere prijs?
/f/image/RQ6M1U7whWl0iXnkJXFDY61v.png?f=fotoalbum_large)
https://www.ad.nl/economie/hond-met-hoed-verovert-cryptomarkt-dogwifhat-is-nu-drie-miljard-euro-waard~a4a0edcd/ (paywall)
Mainstream media die artikel schrijft over memecoins... bullish of ...?
Dus je zegt dat we tao nu moeten shorten?knakworst schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:23:
[...]
Met 8 keer zo veel omzet als Coinbase, en 25 keer zoveel als Kraken, is Binance gewoon het eindstation. En als een coin er dan eindelijk gelist wordt, is het vaak een eindstation.
zwembroek schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:44:
[...]
Jij blijft ook maar geld printen! Werknemer van de maand bij Zwembroek advanced trading inc.
:strip_exif()/f/image/gyL9Gwn9zxPkt9GKebP1diRE.jpg?f=fotoalbum_large)
Die zooi moet toch een keer compléét instorten?!dizzie110 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:30:
[Afbeelding]
https://www.ad.nl/economie/hond-met-hoed-verovert-cryptomarkt-dogwifhat-is-nu-drie-miljard-euro-waard~a4a0edcd/ (paywall)
Mainstream media die artikel schrijft over memecoins... bullish of ...?
Was gister al gepost spuit 11 haha. En de SEC wint helemaal niets man.
Omdat?juiced01 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:05:
[...]
Die zooi moet toch een keer compléét instorten?!
de SEC zit ballsdeep in een short positie van uniswap, kan niet anders....zwembroek schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:09:
[...]
Was gister al gepost spuit 11 haha. En de SEC wint helemaal niets man.
nog 1 dollar eraf halen en ik ga een spot order ervan kopen 👌
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 11-04-2024 15:18 ]
nothing stops this train
Het is ook zo zinloos. Voor elke Uniswap komen er 10 terug. Stop funding the SEC.Kol Nedra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:15:
[...]
de SEC zit ballsdeep in een short positie van uniswap, kan niet anders....
nog 1 dollar eraf halen en ik ga een spot order ervan kopen 👌
Outflow is vandaag 3761BTC....tot nu toe.Oepsje schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:49:
Grayscale weer aan de gang?
Longetje op 69737.12 gepakt, kleintje want moet zo weg, dus eerste winst nu genomen.
je zou bijna een short positie voor klein bedrag openen om 14:00 op iedere werkdag om eens lekker te cashen. Wil er best een €500-1k aan wagen om te zien of dat werkt. Easy money? moet je uiteraard wel een profit cut sell erbij plaatsenZaratrass schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:47:
amerika kan weer handelen.. dump
en precies als je dat doet klapt het weer om naar pumps om 15.30. Die fases hebben we ook weken achter elkaar gehadbrothermaynard schreef op donderdag 11 april 2024 @ 16:41:
[...]
je zou bijna een short positie voor klein bedrag openen om 14:00 op iedere werkdag om eens lekker te cashen. Wil er best een €500-1k aan wagen om te zien of dat werkt. Easy money? moet je uiteraard wel een profit cut sell erbij plaatsen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We dippen niet op donderdag. En het is einde middag anderhalf uur stil in deze slow chat.
Meer bewijs hoef je toch niet dat we even rangen om daarna een groene Eiffeltoren te printen?
Zelf ben ik dus nu all-in gegaan met het pensioen van mijn kinderen.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 11-04-2024 18:17 ]
Maktub
Serieus???MrMrq schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:16:
[...]
We dippen niet op donderdag. En het is einde middag anderhalf uur stil in deze slow chat.
Meer bewijs hoef je toch niet dat we even rangen om daarna een groene Eiffeltoren te printen?
Zelf ben ik dus nu all-in gegaan met het pensioen van mijn kinderen.
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
Glassnode's analysis shows: big trading wins predict a two-stage market surge.
— Kyledoops (@kyledoops) 11 april 2024
The "Pre-Euphoria" phase hits previous highs, leading to the "Euphoria" stage where peaks are surpassed.
High profits suggest strong momentum and hint at future market highs. pic.twitter.com/QZ3Qaj8n3X
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!